Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8974239: objednávka-plnění dle rámcové smlouvy o poskytování výuky anglického

Příloha objednavka.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Titul


ZAK 19-0014/24/1 

Skřivánek s.r.o.
IČO: 60715235

Na dolinách 153/22

147 00 Praha 4

	Objednávka č.
	Vyřizuje/kancelář/linka
	Datum

	ZAK 19-0014/24/1
	            /SPR/VEZ/
	


Objednávka
Objednáváme u Vás plnění na základě rámcové smlouvy „ZAK 19-0014-24 ( CZ 19030022)“ poskytování výuky anglického jazyka (dále jen „předmět objednávky“).

Specifikace předmětu objednávky:
Předmětem objednávky je poskytování výuky anglického jazyka. Výuka bude probíhat              ve skupinách podle úrovně znalosti jazyka, lekce budou 60 minut, předpokládaný počet skupin je 15. Počet studentů ve skupině sdělí kontaktní osoba objednatele po dohodě se zhotovitelem.
Kontaktní osobou objednatele je xxxxxxxxxxxxxx, tel.: xxxxxx, e-mail: xxxxxxxxxxxx.
Kontaktní osobou dodavatele je xxxxxxxxxxxxxx, tel.: xxxxxx, e-mail: xxxxxxxxxxxxx.
Termín a místo plnění předmětu objednávky:
Doba plnění předmětu objednávky jednotlivé termíny jednotlivých skupin budou upřesněny kontaktní osobou objednatele. Plnění bude probíhat duben - červen a září - prosinec roku 2019.
Jazykové kurzy budou probíhat v sídle IPR Praha, Vyšehradská 57/2077, 128 00 Praha 2. 
Cena předmětu objednávky:
Cena za 60 minut je 532,- Kč bez DPH. 
Limitem je maximální hodnota uvedená v rámcové smlouvě. ZAK 19-0024.

Dodavatel je plátcem DPH. K celkové ceně bude účtována DPH ve výši dle platných předpisů.
V ceně jsou zahrnuty veškeré náklady spojené se splněním předmětu objednávky.
Vyúčtování – faktura musí splňovat náležitosti účetního a daňového dokladu. 
Sjednaná cena za splnění předmětu objednávky je splatná do 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli.
Dodavatel je dále povinen uvést na faktuře číslo objednávky.
Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle příslušných daňových předpisů. Jestliže faktura nebude obsahovat předepsané náležitosti, je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit s tím, že dodavatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti. V takovém případě není objednatel v prodlení s placením faktury.

Objednávku, prosím, potvrďte obratem.
Potvrzení objednávky dne…………………………….  

Za dodavatele ……………………………………....

Potvrzením objednávky vzniká závazek dle občanského zákoníku. 
Objednatel a dodavatel výslovně souhlasí s uveřejněním této potvrzené objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).  
Objednatel zajistí zveřejnění potvrzené objednávky zasláním správci registru smluv nejpozději ve lhůtě do 30 dnů od potvrzení objednávky. 

Dodavatel obdrží potvrzení o uveřejnění v registru smluv automaticky vygenerované správcem registru smluv do své datové schránky. 
Plnění předmětu této objednávky v době mezi podpisem a před nabytím účinnosti 
této objednávky, tedy před  zveřejněním v registru smluv, se považuje za plnění 
podle této objednávky a práva a povinnosti z něj vzniklé se řídí touto objednávkou.
Zhotovitel podpisem této objednávky souhlasí s poskytnutím informací o objednávce v rozsahu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Objednatel a dodavatel dále prohlašují, že  skutečnosti uvedené v  této potvrzené objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

S pozdravem

                                                                               Mgr. Martin Červený





                  zástupce ředitele    
Útvar rozvoje hl. m. Prahy, příspěvková organizace 

zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl Pr, vložka 63

sídlo: Vyšehradská 57/2077, 128 00 Praha 2 – Nové Město

tel.: 23600 5617, fax: 220 514 652, ID c2zmahu
e-mail: podatelna@urm.praha.eu, http://www.urm.cz

bankovní spojení: PPF banka, a.s., Evropská 2690/17, 160 41 Praha 6
číslo účtu: 2001200003/6000, IČ: 70883858 DIČ: CZ70883858