Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8998035: Rámcová smlouva o financování projektu Silnice I/21 Nová Hospoda -

Příloha soubor_100003007_16402.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SCHVALOVACÍ PROTOKOL

                                        Č.J.: 128/2017-430-PPR/3

Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt:

Název projektu:             Silnice I/21 Nová Hospoda - Kočov, přeložka, 2. stavba

Registrační číslo žádosti: 128/2017-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000164
v MS2014+:

Žadatel:                    Ředitelství silnic a dálnic ČR

Prioritní osa:              3

Specifický cíl:             3.1

Příspěvek z fondu:          Evropský fond pro regionální rozvoj

Celkové způsobilé výdaje    195 989 564,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    195 989 564,00 Kč
připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             85,00 %
způsobilých výdajů1:

Příspěvek Unie (max.):      166 591 129,40 Kč

Zahájení realizace projektu: 24. 11. 2017

Konečné datum způsobilosti  31. 12. 2023
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Skutečná míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena
  na dvě desetinná místa a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 2
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                  128/2017-430-PPR/3

Podmínky schválení:

          1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

          2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013,
              čl. 71, odst. 1.;

          3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

          4) Příspěvek Unie bude poskytován pouze do výše disponibilní alokace pro specifický cíl 3.1
              OPD. Žádosti o platby předložené příjemcem po vyčerpání alokace specifického cíle 3.1
              OPD budou pokryty ze zdrojů rozpočtu SFDI.

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                                 Ing. Dan Ťok
                                               ministr dopravy

Příloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 2
Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 128/2017-430-PPR/3

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      Silnice I/21 Nová Hospoda - Kočov, přeložka, 2. stavba
Registrační číslo žádosti:           128/2017-430-PPR
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000164
Žadatel:                             Ředitelství silnic a dálnic ČR
Prioritní osa:                       3
Specifický cíl:                      3.1

2) POPIS PROJEKTU                    Výstavba silnice
Druh projektu:                       Předmětem projektu je výstavba přeložky silnice I/21 v
Popis projektu:                      celkové délce hlavní trasy 2,950 km v kategorii S 11,5/80,
                                     která je řešena jako západní obchvat části obce Bor zvané
Cíle projektu:                       Bezděkov. Realizací projektu dojde k odvedení tranzitní
                                     dopravy mimo zástavbu obce a sníží se tak zátěž
                                     obyvatelstva hlukem a exhalacemi. Dojde rovněž ke zvýšení
                                     plynulosti dopravy na silnici I/21, zkrácení jízdní doby a
                                     zvýšení bezpečnosti silničního provozu jak na samotné
                                     silnici I/21, tak v části obce Bor zvané Bezděkov.
                                     Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 3 –
                                     Silniční infrastruktura mimo síť TEN-T a v souladu se
                                     specifickým cílem 3.1 - Zlepšení dostupnosti regionů,
                                     zvýšení bezpečnosti a plynulosti a snížení dopadů
                                     dopravy na veřejné zdraví prostřednictvím výstavby,
                                     obnovy a zlepšení parametrů dálnic, rychlostních
                                     silnic a silnic I. třídy mimo síť TEN-T.
                                     Cílem projektu je odvedení tranzitní dopravy mimo
                                     souvisle zastavěné území, odstranění současné zátěže
                                     obyvatelstva hlukem a exhalacemi z automobilové
                                     dopravy, zvýšení plynulosti dopravy, zkrácení jízdní
                                     doby a zvýšení bezpečnosti silničního provozu jak na
                                     samotné silnici I/21, tak v části obce Bor zvané
                                     Bezděkov včetně bezpečnosti chodců.

                                                                1/3
3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013
Míra nedostatku financování: 100 % (projekt negeneruje příjmy)

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti  25,778 Kč / 1 EUR1
projektu:

5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU

v Kč                                   Celkové náklady Nezpůsobilé náklady Způsobilé náklady

                                       projektu

                                       (A)           (B)            (C)=(A)-(B)

1. Poplatky za plány/stavební projekt   11 585 995   11 585 995                  0
2. Nákup pozemků                          2 495 070   2 492 140             2 930
3. Výstavba                            147 247 659                  147 247 659
4. Stroje a zařízení                                             0
5. Nepředvídatelné události             14 724 766                   14 724 766
6. Příp. úprava ceny                                             0
7. Propagace                              1 842 155
8. Dozor v průběhu výstavby                           1 842 155                  0
9. Technická pomoc                     177 895 645
10. Mezisoučet                          36 834 120   15 920 290     161 975 355
11. (DPH)                                             2 819 911      34 014 209
12. CELKEM                             214 729 765   18 740 201
                                                                    195 989 564

1 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro leden 2019

                                                                                                              2/3
6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU2

7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                       Název indikátoru                        Jednotka      Výchozí  Plánovaná
                                                                   km        hodnota   hodnota
Celková délka nově postavených silnic                              km                    2,950
Délka nových dálnic a rychlostních silnic a silnic I. třídy                      0       2,950
mimo TEN-T                                                   Počet opatření      0
Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických           osobohod./rok                  1
aromatických uhlovodíků                                                          0       25901
Úspora času v silniční dopravě                                                   0

V Praze dne _______________

                                                             _________________________
                                                                 Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                                  ředitel Odboru fondů EU

2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              3/3