Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9023415: Vybavení varny (KS č. 32/2019)

Příloha RS KS PROMOS trading (32-2019).docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA č. 32/2019  
uzavřená podle § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník 
mezi 
prodávajícím, jímž je:
obchodní firma: PROMOS trading s.r.o.
se sídlem: Karolíny Světlé 28/1638, 736 01 Havířov Podlesí	   
IČ : 62362089
DIČ: CZ62362089
jehož jménem jedná: Emerich Klus, jednatel společnosti	
tel.: xxxxxxxxxxxxx
e-mail:	xxxxxxxxxxxxxxxxx		
bankovní spojení / číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxx
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném v KS Ostrava, oddíl C, vložka 7938
(dále označován krátce též jako prodávající)
a
kupujícím, jímž je:
obchodní firma:	Nemocnice Olomouckého kraje, a.s.
se sídlem:		Olomouc, Hodolany, Jeremenkova 1191/40a, PSČ: 779 00
IČ :			268 73 346
DIČ: 			CZ26873346	
jehož jménem jednají:	JUDr. Vladimír Lichnovský, předseda představenstva
			MUDr. Ivo Mareš, MBA, místopředseda představenstva  
tel.:			xxxxxxxxxxxxx			
e-mail:			xxxxxxxxxxxxxxxxxx
bankovní spojení / číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxx
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 2957
(dále označován krátce též jako kupující), 

pro uživatele: Středomoravská nemocniční a.s., Mathonova 291/1, Prostějov, PSČ 796 04  	


Článek I.   
Předmět smlouvy
Prodávající se touto smlouvou zavazuje dodat kupujícímu a převést na něj vlastnické právo ke zboží a to : 1x Blixer 6, 1x výdejní vozík a 4x varný elektrický dvouplášťový kotel FAGOR M-E915 BM.

Dle cenové nabídky: P3_CN
Kupující se zavazuje zboží převzít do svého vlastnictví a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu.

Článek II.
Kupní cena 
1) Dohodnutá kupní cena dodávky zboží specifikované v čl. I. této kupní smlouvy činí:
	Cena bez DPH:
	385 119 Kč 

	DPH:  21  % 
	80 875 Kč 

	Celková kupní cena včetně DPH:
	465 994 Kč 



2) Kupní cena dodávky zboží zahrnuje cenu vlastního zboží včetně obalu, cenu dopravy zboží do místa plnění včetně transportního obalu, cenu montáže zboží, zaškolení obsluhy a záruční servis.
3) Celková kupní cena včetně příslušné DPH bude uhrazena kupujícím prodávajícímu na základě faktury, kterou doručí prodávající kupujícímu po podpisu předávacího protokolu nebo dodacího listu o dodání zboží. Faktura je splatná do 30 (třiceti) kalendářních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu.
4) Příjemce zdanitelného plnění (objednatel) si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve smyslu § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen ZDPH),  pokud poskytovatel zdanitelného plnění (zhotovitel) bude požadovat úhradu za zdanitelné plnění na bankovní účet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti příslušné faktury zveřejněn správcem daně v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem umožňujícím  dálkový přístup). Obdobný postup je příjemce zdanitelného plnění oprávněn uplatnit i v případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění bude o poskytovateli zdanitelného plnění zveřejněna v příslušném registru plátců daně skutečnost, že je nespolehlivým plátcem a dále v případě naplnění podmínek uvedených v §109 odst. 1 a 2 ZDPH. V případě, že nastanou okolnosti umožňující příjemci zdanitelného plnění uplatnit zvláštní způsob  zajištění daně podle § 109a ZDPH, v platném znění, bude příjemce zdanitelného plnění o této skutečnosti poskytovatele zdanitelného plnění  informovat. Při použití zvláštního způsobu zajištění daně bude příslušná výše DPH zaplacena na účet poskytovatele zdanitelného plnění vedený u jeho místně příslušného správce daně, a to v původním termínu splatnosti. V případě, že příjemce zdanitelného plnění institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve shodě s tímto ujednáním uplatní, a zaplatí částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty uvedené na daňovém dokladu vystaveném poskytovatelem zdanitelného plnění na účet poskytovatele zdanitelného plnění vedený u jeho místně příslušného správce daně, bude tato úhrada považována za splnění části závazku příjemce odpovídajícího příslušné výši DPH sjednané jako součást sjednané ceny za zdanitelné plnění.


Článek III.
Přechod vlastnictví a nebezpečí nahodilé zkázy
1) Vlastnické právo ke zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí.
2) Nebezpečí nahodilé zkázy nebo škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem předání zboží. 


Článek IV.
Místo a termín plnění 
1) Dodáním zboží se rozumí postup, jehož završením je faktické předání zboží kupujícímu na základě oboustranně podepsaného písemného předávacího protokolu a dodacího listu, manuálu v českém jazyce, dokladu o CE, dokladu o způsobilosti k provádění servisu a instruktáži a dokladu o způsobilosti uvedeného zařízení k zamýšlené činnosti.
2) Místem plnění pro dodání 4ks kotlů je Nemocnice Šternberk, Jívavská 20, Šternberk,.
3) Místem plnění pro Blixer a výdejní vozík je Nemocnice Prostějov, Mathonova 291/1, Prostějov
4) Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží nejpozději do 3 týdnů od podpisu smlouvy. 	


Článek V.
Prohlášení a záruky smluvních stran
1) Prodávající prohlašuje, že je výlučným vlastníkem zboží a že je oprávněn s ním bez omezení disponovat, že zboží není zatíženo jakýmikoli právními nebo faktickými vadami.
2) Záruku na jakost poskytuje prodávající po dobu 30 měsíců ode dne předání zboží v příslušném místě plnění. Záruční doba počíná běžet dnem podpisu předávacího protokolu dle čl. IV. odst. 1) této smlouvy. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a na jeho součásti, jejichž sama životnost je kratší než délka záruční doby, v takovém případě je záruka rovna životnosti.

Článek VI.
Záruční servis 
1) Prodávající se zavazuje zajistit a provést záruční servis na základě písemného nahlášení vady uživatelem e-mailem na adresu: xxxxxxxxxxxxxxx
2) V případě závady či poruchy zboží se prodávající zavazuje vyslat kvalifikovaného servisního technika na místo plnění k opravě závady do 1 kalendářního dne od nahlášení závady, což se považuje za uplatnění vady. Prodávající se zavazuje, že do 1 kalendářního dne od příjezdu servisního technika na místo plnění odstraní závadu na zboží a uvede zboží do běžného provozu. Prodávající může závadu odstranit i tím, že zapůjčí kupujícímu po dobu opravy náhradní zboží, jehož funkčnost bude plně srovnatelná se zbožím opravovaným. 
3) Prodávající se zavazuje poskytovat kupujícímu bezplatný záruční servis minimálně po celou dobu trvání záruční lhůty.
4) V případě potřeby uživatele je prodávající povinen zajistit placený pozáruční servis zboží a to nejméně po dobu 10 let ode dne dodání zboží. Za účelem stanovení podmínek poskytování pozáručních servisních služeb smluvní strany uzavřou samostatnou servisní smlouvu. 


Článek  VII.
Smluvní pokuta
1) V případě, že prodávající bude v prodlení s dodáním zboží, je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši  0,1% (jedna desetina procenta) z ceny nedodaného zboží včetně DPH za každý den prodlení s dodáním zboží. Smluvní pokuta nebude z důvodu efektivity vymáhána, nedosáhne-li částky minimálně 1000 Kč. V případě, že prodávající prokáže, že prodlení vzniklo z viny na straně kupujícího, zanikne kupujícímu právo smluvní pokutu uplatňovat.
2) V případě, že prodávající v záruční době nedodrží termíny specifikované v čl. VI. odst. 2 této smlouvy, uhradí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1000 Kč za každý i započatý den prodlení s odstraněním reklamovaných závad.



Článek  VIII.
Všeobecná a závěrečná ustanovení
1) Ve věcech plnění této smlouvy jsou kontaktními osobami: 
na straně prodávajícího:
 Emerich Klus, jednatel společnosti PROMOS trading s.r.o.
 tel. xxxxxxxxxxxx, email: xxxxxxxxxxxxxxxx
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx, obchodní zástupce PROMOS trading s.r.o.
 tel. xxxxxxxxxxxxxx, email: xxxxxxxxxxxxxxx
na straně kupujícího: 
xxxxxxxxxxxxxxxx Nemocnice Olomouckého kraje, a.s.,
tel. xxxxxxxxxxxxx, email: xxxxxxxxxxxxxxx, 
na straně uživatele: 
xxxxxxxxxxxxxx Středomoravská nemocniční a.s.,
tel. xxxxxxxxxxx, fax xxxxxxxxxxxxx, email: xxxxxxxxxxxxxxxz
2) Tato smlouva je platná dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinná nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv, jelikož podléhá registraci dle zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv. Toto uveřejnění zajistí kupující.  
3) Tato smlouva může být měněna pouze písemnými souvisle vzestupně číslovanými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami.
4) Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě své pravé, svobodné a vážné vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek.
5) Tato smlouva včetně příloh je vyhotovena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení.
6) Nedílnou součástí této smlouvy jsou Přílohy:         P3_CN
      

V  Havířově      			 dne: 3.5.2019



jménem prodávajícího: ……….......................................................................…………………………
			 			     Emerich Klus
		jednatel společnosti
V Olomouci 			dne : 7.5.2019


jménem kupujícího:	………………………………		……………………………
JUDr. Vladimír Lichnovský			MUDr. Ivo Mareš, MBA                                                                       
			předseda představenstva			místopředseda představenstva 


4