Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9034907: U-299-18 oprava NO int. A/B Jevíčská 7, M. Třebová

Příloha ov1125_2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA č.                                       OV-1125/2019         Strana

                                                     (SMLOUVA)                                     Středisko: 380       č. 1

                                                                                                   Zakázka: 3800490000

Objednatel (Kupující):                         Zhotovitel (Prodávající):
Armádní Servisní, příspěvková
organizace                                     REKOL - komplexní stavební rekonstrukce s.r.o.
Podbabská 1589/1
160 00 Praha 6                                 Sídlo :
                                                    Brněnská 412/59
IČ: 60460580                                        783 01 Olomouc Slavonín
DIČ: CZ60460580

Zasílací adresa:
Křižíkova 2, 772 00 Olomouc

Banka:  ČNB Praha                              IČ: 28653386                                        DIČ:  CZ28653386

Číslo účtu: 30523881/0710                      Datum vystavení dokladu: 13.05.2019

Organizace zapsaná v OR MS v Praze, vložka Pr  Termín plnění: Místo plnění:
oddíl 1342 byla zřízena rozhodnutím ministra   od: 13.05.2019 VUZ Jevíčská 7, Moravská Třebová.
obrany Zřizovací listinou č.j. 317/10-74/43
ze dne 9. srpna 1994, v platném znění.         do: 30.06.2019

Předmět objednávky (dílo, zboží)               Množství / j.  Cena za jedn. Cena celkem Sazba                  Částka        Cena
                                                                                                                   DPH    celkem
                                                              v Kč bez DPH           bez DPH DPH
                                                                                                                        28 454,00
Provedení oprav NO na internátech A/B, VUZ Jevíčská 7, Moravská Třebová.                                                46 669,00

Internát A, budova č. 61:                                                            28 454,00 0%              0,00

Internát B, budova č. 63:                                                            46 669,00 0%              0,00

K faktuře doložte rozpis prací, použitého materiálu, předávací protokol s potvrzenou objednávkou.

                                                                          Bez DPH    Částky v Kč                          Celkem
                                                                                                DPH                     75 123,00

        bez daně                               0%                         75 123,00                      0,00

        Celkem                                                            75 123,00                      0,00           75 123,00

        Zaokrouhlení                                                                                                            0,00
                                                                                                                        75 123,00
        Částka k úhradě                                       sedmdesátpěttisícjednostodvacettři

        Základem pro výpočet daně je částka "Bez DPH".

Objednatel                                                                Potvrzení objednávky
           Kontaktní osoba : Roman Rosička
                            Tel. : 602 554 644 , 973 405 000              Potvrzuje :
                            Fax : 973 405 001                                    Tel. :
                        E-mail : roman.rosicka@as-po.cz
                   Vystavil(a) : Roman Rosička v.r.                                Potvrzení objednávky bezodkladně
                                                                                   zašlete na e-mailovou adresu:
                                                                                   petra.misingerova@as-po.cz

Tento doklad má pokračování na stránce č. 2
Objednatel:                             OBJEDNÁVKA č.                       OV-1125/2019              Strana

Armádní Servisní, příspěvková organi          (SMLOUVA)                     Středisko: 380            č. 2

Zhotovitel:                                                                 Zakázka: 3800490000

REKOL - komplexní stavební rekonstr

Schválil                                správce rozpočtu :
příkazce operace :                      Mgr. Petra Mišingerová v.r., dne 13.05.2019
Ing. Tomáš Hladík v.r., dne 13.05.2019

Objednávka nabývá platnosti dnem potvrzení oběma stranami
            a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv

v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv.

                                              Společná ujednání

Zhotovitel je povinen vrátit objednateli potvrzenou objednávku do 14 dní ode dne jejího doručení. Pokud potvrzená objednávka
nebude doručena objednateli v tomto termínu, strany jí nejsou dále vázány. Zhotovitel je povinen provádět veškeré práce na vlastní
náklad a nebezpečí s maximální pečlivostí, v souladu se závaznými předpisy a normami, které se na prováděné plnění vztahují a
předat je objednateli v dohodnutém termínu a kvalitě. V případě uplatnění reklamace předmětu plnění zajistí zhotovitel ihned nápravu
na svůj náklad. Záruční doba se řídí platnými právními předpisy a začíná běžet okamžikem převzetí předmětu plnění objednatelem.
Objednatel má právo v případě nesplnění termínu plnění vyfakturovat zhotoviteli penále z končené ceny předmětu plnění, a to ve výši
0,1% za každý den prodlení.

                                              Platební podmínky

Na základě objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací zhotovitel vystaví objednateli daňový doklad (dále jen „faktura“).
DPH bude účtována v sazbě platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Splatnost faktury činí 21 dnů ode dne jejího doručení (vždy
originál faktury + 1 kopie, včetně objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací a použitého materiálu a dalších dokladů
nutných k převzetí a užívání díla, např. atesty, prohlášení o shodě, revizní zprávy, záruční listy). Objednatel je oprávněn zhotoviteli vrátit
fakturu, která neobsahuje zákonné náležitosti a výše uvedené přílohy.

                           NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE VÝŠE UVEDENÉ ČÍSLO OBJEDNÁVKY !

Telefon:973204091                              Vystaveno v systému ABRAGen  WWW: http://www.as-po.cz

                                        Fax: 973204092