Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9036763: Výměna interierových dveř dům čp. 101 nám. republiky byt paní

Příloha smlouva o dílo- Sapservis.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo,

                     kterou dnešního dne uzavřeli ve smyslu ust. § 2586 a násl.
                  občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. v platném znění účastníci:

                          Sapservis s.r.o.
                         Petra Bezruče 499/II 392 01 Soběslav

                               IČO: 26022761 ; DIČ CZ 26022761

                             dále jen zhotovitel na straně jedné

                                                        a

                            Správa města Soběslavi, s.r.o., IČ 260 29 987,
                           se sídlem Tyršova 482/13, Soběslav, PSČ 392 01,
                  zastoupená jednatelem společnosti panem Vladimírem Faladou,

                                   dále jen objednatel na straně druhé

                                                        I.
                                             Předmět smlouvy

        Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo a objednatel se
zavazuje dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu díla. Zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí
v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba.

        Předmětem smlouvy (dílem) je podle dohody účastníků výměna interiérových dveří
náměstí Republiky 101/I Soběslav p. Krupičková a p.Mulerová

        Objednatel má právo průběžně kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel
neprovádí dílo řádně, může od smlouvy odstoupit.

                                                       II.
                                  Odevzdání a převzetí předmětu díla

        Zhotovitel je povinen zahájit provádění díla 23.4. 2019

        Zhotovitel je povinen dílo dokončit a předat objednateli nejpozději do 15.5. 2019
Termín předání předmětu díla nebo jeho části je zhotovitel povinen oznámit objednateli
v předstihu nejméně sedmi dnů.

        (Při předání díla předá zhotovitel objednateli veškeré související doklady, kterými jsou
zejména revizní zprávy, prohlášení o shodě, certifikáty, dokumentace skutečného provedení,
návody v českém jazyce. atd. – spíše u větších a složitějších zakázek – např. rozvody elektro,
voda, atd.)

        O předání předmětu díla nebo jeho části jsou účastníci povinni sepsat předávací
protokol.
        Objednatel má právo odmítnout převzetí díla nebo jeho části pokud dílo vykazuje
vady, které samy o sobě nebo ve spojení s jinými brání užívání díla funkčně nebo esteticky
nebo jeho užívání podstatným způsobem omezují.

        Nebezpečí škody na zhotovované věci nese do řádného předání věci zhotovitel.

                                                       III.
                                         Cena díla a její splatnost

        Podle dohody účastníků činí cena díla částku 25 262 Kč bez DPH, 29 051 Kč s DPH.

        Sjednaná cena díla byla stanovena rozpočtem, jehož úplnost se zaručuje.

        Sjednaná cena díla bude navýšena o daň z přidané hodnoty v zákonné sazbě.

        Podle dohody účastníků vzniká zhotoviteli nárok na úhradu ceny díla okamžikem
předání díla bez vad a nedodělků objednateli. Pro tento případ je zhotovitel povinen provést
řádné vyúčtování ceny díla, přičemž bere na vědomí, že toto vyúčtování (faktura) musí
obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle platných obecně závazných právních
předpisů. Cena díla je podle dohody účastníků splatná ve lhůtě 14 dnů od doručení oprávněně
a řádně vystavené faktury objednateli.

        Objednatel má právo vrátit fakturu před uplynutím lhůty splatnosti, pokud tato nebude
obsahovat požadované náležitosti nebo bude obsahovat nesprávné údaje týkající se ceny díla.
Včasným a oprávněným vrácením faktury, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Opravená
nebo přepracovaná faktura bude opatřena novou 14 denní lhůtou splatnosti.

        Dohodou účastníků může být sjednána změna díla (např. změna rozsahu díla). Pokud
se na změně díla účastníci dohodnou, uzavřou písemný dodatek k této smlouvě, ve kterém
budou obsažena potřebná ujednání, zejména dopad změny díla na výši ceny díla. Bez
písemného dodatku k této smlouvě nelze navýšit cenu díla, ani v případě faktického navýšení
rozsahu díla.

                                                       IV.
                                                   Vady díla

        Zhotovitel odpovídá za vadu díla, která se vyskytne v době 60 měsíců od jeho převzetí
objednatelem.

        Zjištěné vady díla je zhotovitel povinen na své náklady odstranit. Pro případ, že tak
zhotovitel neučiní bez zbytečného odkladu, je objednatel oprávněn zajistit odborné odstranění
vad díla a zhotovitel je povinen uhradit objednateli náklady v této souvislosti účelně
vynaložené.

                                                       V.
                                             Sankční ujednání
        Pro případ prodlení zhotovitele s předáním díla nebo odstraněním vad díla, je tento
povinen hradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 za každý (i započatý) den prodlení.

                                                       VI.
                                          Odstoupení od smlouvy

        Objednatel je nad rámec zákonných důvodů a ujednání uvedeného v čl. I. odst. 3
oprávněn odstoupit od této smlouvy, pokud:

- zhotovitel nezahájí provádění díla do pěti dnů od sjednaného termínu,
- zhotovitel se ocitne v prodlení s dokončením a předáním díla nebo jeho části,
- nastane úpadek zhotovitele.

        Zhotovitel je od této smlouvy oprávněn odstoupit ze zákonných důvodů.

        Pro případ odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší, s výjimkou práva na
zaplacení smluvní pokuty, úroku z prodlení a náhradu škody.

                                                      VII.
                                 Ostatní práva a povinnosti účastníků

        Zhotovitel prohlašuje, že:

        - zajistí odborné vedení a provádění díla, veškeré práce budou prováděny řádně,
             kompletně, kvalitně, v souladu s případnou projektovou dokumentací, obecně
             závaznými právními předpisy, normami a technologickými postupy, podmínkami
             územního rozhodnutí a stavebního povolení, předpisy BOZP a protipožární
             ochrany,

        - má sjednané platné pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu s dostatečným
             limitem plnění pro případ vzniku škody, přičemž se zavazuje zachovat toto
             pojištění po celou dobu trvání smluvního vztahu.

        Zhotovitel se dále zavazuje:

        - hradit odběr elektrické energie a vody (vodné a stočné) po dobu výstavby
        - zajistit sám a na vlastní náklady případný zábor veřejného prostranství,
        - řídit a provádět stavbu svými zaměstnanci, zadávat části stavby pouze předem

             odsouhlaseným subdodavatelům, přičemž pro tento případ odpovídá za vady díla
             stejně jako by dílo prováděl sám,
        - udržovat pořádek na staveništi a provádět jeho pravidelný každodenní úklid.

                                                      VIII.
                                           Závěrečná ustanovení
        Účastníci a jejich zástupci výslovně prohlašují, že jsou oprávněni tuto smlouvu
uzavřít, ke dni uzavření smlouvy se nenachází v platební neschopnosti ani úpadku a jsou
schopni řádně plnit závazky z této smlouvy, přičemž jim není známa žádná skutečnost, která
by tento stav měla v budoucnu změnit.

        Podle dohody účastníků budou veškeré případné spory plynoucí z této smlouvy
přednostně řešeny smírnou cestou. Pro případ, že se účastníci na vyřešení sporu nedohodnou,
mají právo obrátit se na příslušný soud. Podle dohody účastníků je v případě sporu
k projednání věci místně příslušný soud, v jehož obvodu má sídlo zhotovitel.

        Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že
byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a
srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek.

        Změny a doplňky této smlouvy lze činit pouze písemně, číslovanými dodatky,
podepsanými oběma smluvními stranami. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem
oběma smluvními stranami. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž po jednom
obdrží každá smluvní strana.

Objednatel (zhotovitel, kupující, prodávající) prohlašuje, že mu byly poskytnuty veškeré
povinné informace o ochraně osobních údajů, zejména informace týkající se správce, jeho
povinností, rozsahu, účelu a ochrany zpracování osobních údajů a informace o základních
právech subjektu údajů. Uvedené informace jsou trvale k dispozici na odkazu
http://www.smsobeslav.cz/.

V Soběslavi dne 18. 4. 2019             Objednatel
Zhotovitel
                               Za Správu města Soběslavi, s.r.o.
   Sapservis, s.r.o.            Vladimír Falada, jednatel spol.
Josef Dvořák , jednatel spol.