Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9039691: smlouva o dílo § 2586 a násl. NOZ: ke stavbě č. 0085 TV Řepy, etapa

Příloha Smlouva č.DIL_21_08_006455_2019-Text smlouvy (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MHMPXPBOGFXZ

                                                  Kontrolní číslo (KČ): P19V00155172
                                                                          Stejnopis číslo: A

             SMLOUVA

     ke stavbě č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba;
                     část Čistovická a Hořovského

projektové dokumentace, inženýrská činnost a autorský dozor

Číslo smlouvy objednatele: DIL/21/08/006455/2019  Číslo smlouvy zhotovitele: 18-2019

                   Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany

se sídlem:         Hlavní město Praha
IČO:               Mariánské náměstí 2/2, Praha 1 - Staré Město, PSČ 110 01
DIČ:               00064581
                   CZ00064581
bankovní spojení:  registrované dle ustanovení § 94 zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
číslo účtu:        hodnoty, v platném znění
zastoupené:
                   Ing. Karlem Prajerem, ředitelem odboru investičního Magistrátu hlavního
                   města Prahy
                   dále jen jako „objednatel"

                   na straně jedné

                   a

                   Strana 1 z 19
se sídlem:         „sinpps s.r.o."
IČO:               společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v
DIČ:               Praze, oddílu C, vložce 33665
                   Dobrušská 1805/5, Praha 4,147 00
bankovní spojení:  62584332
čísio účtu:        CZ62584332
zastoupená:        registrovaná dle ustanovení § 94 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
                   hodnoty, v platném znění

                   Ing. Janem Božovským, jednatelem
                   dále jen jako „zhotovitel"

                   na straně druhé

                   tuto

                                                    smlouvu
ke stavbě č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, Část Čistovická a Hořovského;

               projektové dokumentace, inženýrská činnost a autorský dozor

                           ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2 a § 1746 odst. 2
                   zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění,

                                             dále jen jako „smlouva"

                                               I. Úvodní ustanovení
1.1. Smlouva je uzavřena na základě veřejné zakázky malého rozsahu číslo INV/MZ/0007/19 ve

        smyslu ustanovení § 31 zákona Č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
        platném ke dni zahájení zadávacího řízení (dále jen jako „ZZVZ") s názvem " stavba č. 0085
        TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba", část Čistovická a Hořovského, a rozhodnutí
        zadavatele o výběru dodavatele č. j. MHMP 676238/2019 ze dne 15.4.2019.

                   Strana 2 z 19
1.2. Účelem (cílem) smlouvy je na podkladě

          a) požadavku na rekonstrukci a realizaci nových inženýrských sítí a komunikací a
                   chodníků ve stávající zástavbě;

         připravit podklady pro realizaci stavby č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, část
         Čistovická a Hořovského (dále jen jako „stavba") a stavbu podle těchto podkladů
         zrealizovat.

1.3. Na práva a povinnosti neupravené smlouvou se užije právní úprava stanovení zákonem
         č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen jako „OZ"), a tomuto prá vu
         či povinnosti odpovídající zvláštní právní předpis.

1.4. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v úvodu smlouvy jsou v souladu se skutečností
         v době uzavření smlouvy.

1.5. Zhotovitel prohlašuje, že je držitelem platného oprávnění k podnikání podle zvláštního
         zákona (živnostenské oprávnění), a to alespoň v rozsahu potřebném k realizaci předmětu
         smlouvy.

1.6. Smluvní strany se zavazují, že změny údajů uvedených v úvodu smlouvy oznámí bez
         prodlení opačné smluvní straně.

                                                    II. Předmět smlouvy

2.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele a jeho stavbu
          č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, část Čistovická a Hořovského dále vymezený
          předmět plnění (dále jen jako „dílo") a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit dále
          dohodnutou cenu.

2.2. Dílem se rozumí

a) zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení § 86
         zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),
         v platném znění (dále jen jako „stavební zákon"), vč. sestavení předběžného
         (orientačního) rozpočtu stavby (dále jen jako „dokumentace pro vydání územního
         rozhodnutí" nebo „DÚR");

b) inženýrská (obstaravatelská) činnost pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu
         ustanovení § 76 a násl. stavebního zákona;

c)  zhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení ve smyslu

    ustanovení § 110 stavebního zákona (dále jen jako „dokumentace pro vydání

    stavebního povolení" nebo „DSP");

d) inženýrská (obstaravatelská) činnost pro vydání stavebního povolení ve smyslu
         ustanovení § 115 stavebního zákona;

    Strana 3 z 19
e) zhotovení projektové dokumentace pro provádění stavby v rozsahu dokumentace
         pro zadání veřejné zakázky na stavební práce ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm.
         a) ZZVZ a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr ve smyslu
         ustanovení § 92 odst. 1 písm. b) ZZVZ (dále jen jako „dokumentace pro výběr
         zhotovitele" nebo „DVZ"), a

f)  výkon autorského dozoru při výstavbě ve smyslu ustanovení § 152 odst. 4 stavebního

    zákona

ke stavbě rekonstrukce místních komunikací Čistovická a Hořovského v rozsahu situace
včetně inženýrských sítí.

2.3. Dílo dále zahrnuje i

a) ve fázi zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí a provedení
         inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí

    i. přípravné práce, prověření a zajištění aktuálnosti všech potřebných podkladů
         pro provedení projektových prací a inženýrské činnosti;

    ii. rešerše majetkoprávních vztahů - zpracování majetkoprávního elaborátu;

    iii. geodetické zaměření stávajícího stavu všech částí stavby, které budou dotčeny
         stavebními úpravami, a to v rozsahu a podrobnosti nezbytných pro zajištění
         odpovídající projektové přípravy;

    iv. návrh přeložek inženýrských sítí vynucených úpravou uličního prostoru;

    v. návrh postupu (etapizace) realizace stavby;

    vi. zajištění splnění (projektových) požadavků správců dotčených ochranných
         pásem;

    vii. projednání a příprava smluv na stavbou vynucené překládky sítí a zabezpečení
         majetkoprávní agendy související s realizací stavby;

b) ve fázi zhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení
         a provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení

    i. přípravné práce, prověření a zajištění aktuálnosti všech potřebných podkladů
         pro provedení projektových prací a inženýrské činnosti;

    ii. geodetické zaměření stávajícího stavu všech částí stavby, které budou dotčeny
         stavebními úpravami, a to v rozsahu a podrobnosti nezbytných pro zajištění
         odpovídající projektové přípravy;

    iii. návrh přeložek inženýrských sítí vynucených úpravou uličního prostoru;

    iv. zpracování dopravně-inženýrských opatření (DIR DIO) včetně jejich
         projednání s příslušnými osobami, a to pro navrženou etapizaci realizace stavby;

                           Strana 4 z 19
                 v. zajištěni splnění (projektových) požadavků správců dotčených ochranných
                       pásem;

                 vi. projednání a příprava smluv na stavbou vynucené překládky sítí a zabezpečení
                       majetkoprávní agendy související s realizací stavby.

        c) průřezově
                 i. průzkumné práce, projednávání stavby nad rámec standartních postupů,
                       zajišťování vyjádření atd.

2.4. Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy jsou dále uvedeny v příloze č. 1 této
        smlouvy.

2.5. Vlastnické právo ke zhotovovanému dílu náleží od počátku objednateli. Nebezpečí škody
        na zhotovovaném díle nese zhotovitel, a to až do okamžiku předání a převzetí díla bez vad
        a nedodělků.

                                          III. Plnění předmětu smlouvy

3.1. Zhotovitel se zavazuje provést předmět smlouvy řádně, včas a s náležitou odbornou péčí
         (se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena) a objednatel se mu
         k tomu zavazuje poskytnout náležitou součinnost, kterou na něm lze spravedlivě požadovat.

3.2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v množství a kvalitě dohodnuté ve smlouvě, jinak
         v kvalitě, která odpovídá účelu smlouvy.

3.3. Zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí (DUR), a to včetně sestavení
         předběžného (orientačního) rozpočtu stavby, a provedení inženýrské činnosti pro vydání
         územního rozhodnutí bude probíhat následovně

         a) zhotovitel zpracuje DÚR pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní
                  správy, majiteli a správci technické infrastruktury a majiteli dotčených pozemků
                  (dále společně jen jako „dotčené orgány státní správy") (tzv. hrubopis),

         b) zhotovitel, před zahájením projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy, předá
                  objednateli zpracovanou DÚR a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím
                  „Protokolu o předání a převzetí DÚR pro projednání s dotčenými orgány státní
                  správy", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů,

         c) zhotovitel projedná DÚR s dotčenými orgány státní správy,
         d) zhotovitel, je-li to na základě projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy

                  potřeba, DÚR dopracuje,
         e) zhotovitel, před zahájením veřejnoprávního projednání DÚR, předá objednateli

                  zpracovanou DÚR a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu
                  o předání a převzetí DÚR pro zahájení veřejnoprávního projednání", a to nejpozději
                  do 14 kalendářních dnů,

                                                     Strana 5 z 19
f)  zhotovitel zpracuje a podá návrh na zahájení veřejnoprávního projednání DÚR,

S) zhotovitel obstará veřejnoprávní projednání DÚR za objednatele,

h) zhotovitel, je-li to na základě veřejnoprávního projednání DÚR potřeba, DÚR
         dopracuje,

i)  zhotovitel, po nabytí právní moci územního rozhodnutí, předá projednanou DÚR bez

    vad a nedodělků objednateli a objednatel zhotoviteli potvrdí její převzetí

    prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí projednané DÚR", a to nejpozději

    do 14 kalendářních dnů.

3.4. Zhotovení dokumentace pro vydání stavebního povolení (DSP) a provedení inženýrské
         činnosti pro vydání stavebního povolení bude probíhat následovně

a) zhotovitel zpracuje DSP pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy
         (tzv. hrubopis),

b) zhotovitel, před zahájením projednání DSP s dotčenými orgány státní správy, předá
         objednateli zpracovanou DSP a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím
         „Protokolu o předání a převzetí DSP pro projednání s dotčenými orgány státní
         správy", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů,

c) zhotovitel projedná DSP s dotčenými orgány státní správy,

d) zhotovitel, je-li to na základě projednání DSP s dotčenými orgány státní správy
         potřeba, DSP dopracuje,

e) zhotovitel, před zahájením veřejnoprávního projednání DSP, předá objednateli
         zpracovanou DSP a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o
         předání a převzetí DSP pro zahájení veřejnoprávního projednání", a to nejpozději do
         14 kalendářních dnů,

0   zhotovitel zpracuje a podá návrh na zahájení veřejnoprávního projednání DSP,

S) zhotovitel obstará veřejnoprávní projednání DSP za objednatele,

h) zhotovitel, je-li to na základě veřejnoprávního projednání DSP potřeba, DSP
         dopracuje,

i)  zhotovitel, po nabytí právní moci stavebního povolení, předá projednanou DSP bez

    vad a nedodělků objednateli a objednatel zhotoviteli potvrdí její převzetí

    prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí projednané DSP", a to nejpozději do

    14 kalendářních dnů.

3.5. Zhotovení dokumentace pro výběr zhotovitele (DVZ) bude probíhat následovně

a) zhotovitel zajistí veškeré činnosti potřebné pro zpracování DVZ,

b) zhotovitel zpracuje DVZ,

                             Strana 6 z 19
          c) zhotovitel objednateli předá DVZ bez vad a nedodělků a objednatel zhotoviteli po
                    provedení její běžné laické kontroly potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu
                    o předání a převzetí dokumentace pro výběr zhotovitele", a to nejpozději do 14
                    kalendářních dnů.

3.6. Výkon autorského dozoru při výstavbě bude probíhat průběžně po dobu výstavby, a to
          v rozsahu nezbytném pro řádné a včasné provedení stavby. Cena za výkon autorského
          dozoru je stanovena jako nejvýše přípustná za dobu 15 měsíců, přičemž překročí-li doba
          výkonu autorského dozoru tuto dobu, dohodly se smluvní strany na odměně za výkon
          autorského dozoru po dobu převyšující předmětné období na ceně autorského dozoru pro
          hlavního inženýra projektu ve výši 1.000,- Kč bez DPH za každou započatou hodinu výkonu
          autorského dozoru a pro výkonného projektanta ve výši 750,- Kč bez DPH za každou
          započatou hodinu výkonu autorského dozoru.

3.7. Zhotovitel se zavazuje dílo objednateli předat i v otevřeném upravitelném zdrojovém
          elektronickém formátu, který umožní jeho další užití, dopracování či úpravu.

3.8. Smluvní strany stanovují tyto zásady provádění plnění předmětu smlouvy
          a) výrobní výbory budou probíhat alespoň 2x měsíčně na území hlavního města Prahy,
                    přičemž místo jednání obstarává na své náklady zhotovitel;
          b) zhotovitel se zavazuje účastnit výrobních výborů osobně;
          c) provádění plnění předmětu smlouvy bude zohledňovat koordinaci se souvisejícími
                    záměry v řešeném území a kooperaci při jejich realizaci.

3.9. Plnění předmětu smlouvy bude na straně objednatele provádět realizační tým ve složení
          stanoveném v příloze č. 2 této smlouvy, přičemž pro doplnění či změnu realizačního týmu
          postačí písemné oznámení této skutečnosti zhotoviteli. Změna není změnou této smlouvy,
          a není proto potřeba uzavírat dodatek k ní.

3.10. Plnění předmětu smlouvy bude na straně zhotovitele provádět realizační tým ve složení
          stanoveném v příloze č. 3 této smlouvy. Změna člena realizačního týmu je možná
          a) pouze osobou splňující totožný nebo kvalitativně vyšší formu a obor vzdělání
                   a totožnou nebo kvalitativně vyšší odbornou kvalifikaci, a zároveň
         b) po předchozím písemném schválení objednatelem.
          Na změnu poddodavatele zhotovitele se tento odstavec použije obdobně.
         Změna není změnou této smlouvy, a není proto potřeba uzavírat dodatek k ní.

                                         IV. Lhůty plnění předmětu smlouvy
4.1. Zhotovitel se zavazuje předmět smlouvy provést v následujících lhůtách

         a) DUR a provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí:

                                                          Strana 7 z 19
                 i. zhotovení DÚR pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy
                      do 120 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejímu zhotovení;

                 ii. zahájení projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy do 60. kalendářních
                      dnů ode dne doručení výzvy k jejímu projednání;

                 iii. zapracování požadavků vzešlých z projednání DÚR s dotčenými orgány státní
                      správy do 30. kalendářních dnů ode dne obdržení stanovisek dotčených orgánů
                      státní správy;

                 iv. zpracování a podání návrhu na zahájení veřejnoprávního projednání DÚR do 40.
                       kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jeho zpracování;

                 v. zpracování a odevzdání čistopisu DÚR do 30. kalendářních dnů ode dne nabytí
                       právní moci územního rozhodnutí;

        b) DSP a provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení:
                 i. zhotovení DSP pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy
                       do 90. kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejímu zhotovení;
                 ii. zahájení projednání DSP s dotčenými orgány státní správy do 60. kalendářních
                       dnů ode dne doručení výzvy k jejímu projednání;
                 iii. zapracování požadavků vzešlých z projednání DSP s dotčenými orgány státní
                       správy do 30. kalendářních dnů ode dne obdržení stanovisek dotčených orgánů
                       státní správy;
                 iv. zpracování a podání návrhu na zahájení veřejnoprávního projednání DSP do 60.
                       kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jeho zpracování;
                 v. zpracování a odevzdání čistopisu DSP do 30. kalendářních dnů ode dne nabytí
                       právní moci stavebního povolení;

        c) zhotovení DVZ do 90. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejímu zhotovení;
        d) součinnost při zadávacím řízení k veřejné zakázce po dobu realizace zadávacího

                 řízení; a
        e) výkon autorského dozoru po celou dobu výstavby.
4.2. Zhotovitel se zavazuje plnit předmět smlouvy, resp. veškeré dílčí plnění, pro případ, že tato
         smlouva nestanoví určitou lhůtu, bez zbytečného odkladu.
4.3. Lhůty pro převzetí díla nebo jeho částí objednatelem se nezapočítávají do lhůt plnění dle
         tohoto článku smlouvy.

                                                     Strana 8 z 19
                                      V. Místa plnění předmětu smlouvy

5.1. Místy plnění jsou

         a) odbor investiční Magistrátu hlavního města Prahy sídlící na adrese Vyšehradská 51,
                  Praha 2 - Nové Město, PSČ 128 00 (zejm. osobní jednání smluvních stran, předání
                  díla);

         b) místo/a konání výrobního výboru; viz bod a)
         c) pro autorský dozor místo stavby vymezené dokumentací pro výběr zhotovitele.

5.2. Vznikne-li v průběhu plnění předmětu smlouvy potřeba provedení plnění na jiném než výše
        uvedeném místě, má se za to, že se o místo plnění sjednané podle této smlouvy jedná, je-li na
        územní Hlavního města Prahy, a doprava na něj je tak zahrnuta ve sjednané ceně díla.

                                      VI. Cena díla a platební podmínky

6.1. Cena za zhotovení díla v rozsahu čl. II. této smlouvy je stanovena v souladu s oznámením
        zadavatele o výběru dodavatele veřejné zakázky č. j. MHMP 676238/2019 ze dne 15.4.2019
        jako cena nejvýše přípustná, a to ve výši:

CENA CELKEM BEZ DPH                            1 704 615,- Kč

DPH                                            357 969,15 Kč

CENA CELKEM VČETNĚ DPH                         2 062 584,15 Kč

Zhotovitel je povinen účtovat DPH v zákonem stanovené výši platné v den uskutečnění
zdanitelného plnění.

Zhotovitel je povinen uvádět na fakturách - daňových dokladech za číslem a názvem
stavby, event. etapy, kontrolní číslo vyznačené na první straně smlouvy. Číslo je umístěno
vpravo nahoře (razítko) pod označením (KČ). Pokud faktura nebude obsahovat kontrolní
číslo, bude neuhrazená vrácena zhotoviteli.

Součástí ceny díla není zhotovení vícetisků ani cena za výkon autorského dozoru nad dobu
uvedenou v čl. III. odst. 3.6. (bude řešeno samostatnou objednávkou).

Zpracování projektové dokumentace, zajištění inženýrské činnosti a výkon autorského
dozoru je rozčleněno na fáze a každá fáze se sestává z dílčích plnění v návaznosti na
časové a věcné hledisko:

I. fáze: DÚR včetně zajištění pravomocného ÚR

Cena I. fáze bez DPH                             350 340,- Kč
DPH                                            73 571,40 Kč
Cena I. fáze celkem včetně DPH                 423 911,40 Kč

                                Strana 9 z 19
Zpracování DÚR a zajištění pravomocného ÚR sestává ze 4 dílčích plnění:

a) Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí

        Zhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané
        a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace. Na základě
        potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový
        doklad ve výši 45 % ceny I. fáze (DÚR) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením
        jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného
        dílčího plnění je den podpisu „Protokolu".

b) Projednání dokumentace pro územní rozhodnutí s dotčenými orgány státní správy

        Zajištění této činnosti bude součástí „Protokolu", kde bude uvedena rekapitulace
        vyjádření a stanovisek dotčených orgánů státní správy (orgán státní správy, datum
        stanoviska, výsledek stanoviska). Fakturu - daňový doklad je oprávněn vystavit
        zhotovitel po podpisu „Protokolu" objednatelem ve výši 15 % ceny I. fáze (DÚR)
        a jeho originál s uvedením jména a podpisy předávajícího a přejímajícího přiloží
        k faktuře. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu".

c) Dopracování dokumentace na základě veřejnoprávního projednání

        Dopracování bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Na základě
        potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový
        doklad ve výši 15 % ceny I. fáze (DÚR) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením
        jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění dílčího
        zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu".

d) Inženýrská činnost pro vydání pravomocného územního rozhodnutí

        Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 25 % ceny I. fáze (DÚR) bude doložena kopií
        územního rozhodnutí s vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění
        zdanitelného plnění daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci ÚR
        orgánem, který toto rozhodnutí vydal.

II. fáze: DSP včetně zajištění pravomocného stavebního povolení

Cena II. fáze bez DPH                            660 375,- Kč

DPH                                              138 678,75 Kč

Cena II. fáze celkem včetně DPH                  799 053,75 Kč

Zpracování DSP a zajištění pravomocného stavebního povolení sestává ze 4 dílčích plnění:

a) Zpracování dokumentace pro stavební povolení

        Zhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané
        a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace. Na základě
        potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový

                                 Strana 10 z 19
         doklad ve výši 50 % ceny II. fáze (DSP) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením
        jména a podpisu předávajicího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného
         dílčího plněni je den podpisu „Protokolu".

b) Projednání dokumentace pro stavební povolení s dotčenými orgány státní správy

         Zajištění této činnosti bude součástí „Protokolu", kde bude uvedena rekapitulace
         vyjádření a stanovisek dotčených orgánů státní správy (orgán státní správy, datum
         stanoviska, výsledek stanoviska). Fakturu - daňový doklad je oprávněn vystavit
         zhotovitel po podpisu „Protokolu " objednatelem ve výši 20 % ceny II. fáze (DSP)
         a jeho originál s uvedením jména a podpisy předávajícího a přejímajícího přiloží
         k faktuře. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu
         „Protokolu".

c) Dopracování dokumentace na základě veřejnoprávního projednání

         Dopracování bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Dnem uskutečnění
         dílčího zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". Na základě potvrzeného
         „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve výši
         15 % ceny II. fáze (DSP) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu
         předávajicího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den
         podpisu „Protokolu".

d) Inženýrská činnost pro vydání pravomocného stavebního povolení

         Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 15 % ceny II. fáze (DSP) bude doložena kopií
         stavebního povolení s vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění
         zdanitelného plnění daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci
         stavebního povolení orgánem, který toto rozhodnutí vydal.

III. fáze: DVZ (Dokumentace pro výběr zhotovitele)

Cena III. fáze bez DPH            460 000,* Kč
DPH                                96 600,- Kč
Cena III. fáze celkem včetně DPH  556 600,- Kč

Zpracování DVZ představuje 2 dílčí plnění:

a) Zpracování dokumentace pro výběr zhotovitele

        Její vyhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení
         předané a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace.
         Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu -
         daňový doklad ve výši 80 % ceny III. fáze (DVZ) a přiloží originál „Protokolu"
         s uvedením jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění
         zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu".

Strana 11 z 19
b) Výběr zhotovitele stavby

         Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 20 % ceny III. fáze (DVZ) bude vystavena
         po podpisu Smlouvy o dílo se zhotovitelem stavby. Datum uskutečnění zdanitelného
         plnění bude datum podpisu smlouvy o dílo.

IV. fáze: AD (výkon autorského dozoru)

Cena IV. fáze bez DPH                                      70 000(- Kč
DPH                                                        14 700,• Kč
Cena IV. fáze celkem včetně DPH                            84 700,- Kč

Cena za výkon autorského dozoru při realizaci stavby je stanovena jako nejvýše přípustná
a bude fakturována čtvrtletně k 31. 3., 30. 6., 30. 9. a 31. 12. nebo k datu vystavení
kolaudačního rozhodnutí. Faktura - daňový doklad za dílčí plnění bude zhotovitelem
doložena výkazem hodin, potvrzeným objednatelem či příkazníkem objednatele za období
prováděného autorského dozoru s uvedením hodinové sazby v Kč a celkové částky.
Hodinová sazba za výkon autorského dozoru hlavním inženýrem projektu činí 1.000,- Kč
bez DPH a za výkon autorského dozoru výkonným projektantem činí 750,- Kč bez DPH.
Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum potvrzené rekapitulace vyúčtování
autorského dozoru.

V. fáze: Průřezové činnosti dle přílohy č. 4 této smlouvy

Cena V. fáze bez DPH                                       163 900,- Kč

DPH                                                         34 419,- Kč
Cena V. fáze celkem včetně DPH                             198 319,- Kč

Průřezové činnosti budou fakturovány zhotovitelem vždy po ukončení splnění jednotlivých
činností. Provedení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Na základě
potvrzeného „Protokolu" zhotovitel vystaví fakturu - daňový doklad. Dnem uskutečnění
zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu".

Cena za průřezové činnosti je součástí celkové ceny díla, která se sníží, pokud některou z
činností nebude třeba zajišťovat.

Vícetiskv

Cena za zhotovení vícetisků není součástí celkové ceny díla dle článku VI. této smlouvy.

Cena za zhotovení vícetisků je určena součinem počtu stran vícetisků a jednotkové ceny pro:
Formát strany A4, jenž činí za 1 stranu A4

3,00 Kč bez DPH v černobílém tisku,

15,00 Kč bez DPH v barevném tisku.

                                Strana 12 z 19
         Formát strany větší než A4 (velkoformátový tisk), jenž činí za 1 stranu A4
                   4,00 Kč bez DPH v černobílém tisku,
                   20,00 Kč bez DPH v barevném tisku.

6.2. Oprávněně vystavená faktura - daňový doklad - musí obsahovat náležitosti daňového
         dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
         předpisů i další náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje:
         - údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
         - údaje zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ
         • evidenční číslo daňového dokladu
         • bankovni spojení zhotovitele
         - datum vystavení daňového dokladu
          - datum uskutečnění zdanitelného plnění
          - rozsah a předmět fakturovaného plnění
          - číslo smlouvy
          - kontrolní číslo (vyznačené vlevo nahoře na první straně smlouvy pod označením KČ)
          - číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
          - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem
          - zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl)
          - razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou
          správnost faktury

6.3. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti daňového dokladu a údaje uvedené
          v bodě 6.2. tohoto Článku, je objednatel oprávněn vrátit ji zhotoviteli k odstranění vad nebo
          k doplnění. V takovém případě se začne počítat nová Ihúta splatnosti dnem doručení
          opravené Či oprávněně vystavené faktury.

6.4. Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu objednatele:
          Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 01 Praha 1. Faktury je možné doručit i osobně
          nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, 110 01 Praha 1 nebo Jungmannova
          35/29,110 00 Praha 1.

6.5. Splatnost faktur činí 30 dní od jejího doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den
          odpisu platby z účtu objednatele.

                                  VII. Odpovědnost za vady a záruční podmínky
7.1. Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá požadavkům stanoveným ve smlouvě.

                                                          Strana 13 z 19
 7.2. Zhotovitel odpovídá za vady díla, jež má dílo v době předání.
 7.3. Zhotovitel odpovídá také za vady díla, které se vyskytly v záruční době.
7.4. Za vady díla, které se projevily po záruční době, odpovídá zhotovitel jen tehdy, pokud jejich

         příčinou bylo porušení jeho povinností.
7.5. Zhotovitel poskytuje na dílo záruku v délce 60 měsíců (dále jen jako „záruční doba").
7.6. Záruční doba začíná plynout ode dne předání a převzetí celého díla bez vad a nedodělků.
7.7. Vada (její oznámení) bude objednatelem písemně uplatněna e-mailem nebo poštou.
7.8. Oznámení o vadě musí mj. obsahovat stručný popis vzniklé vady.
7.9. E-mail pro uplatnění vady je bozovsky@sinpps.cz. Adresa pro doručení oznámení o vadě

         poštou je Dobrušská 1805/5, Praha 4,147 00. V případě změny výše uvedené e-mailové nebo
         poštovní adresy je zhotovitel povinen jejich změnu objednateli písemně oznámit nejméně 3
         pracovní dny před jejich změnou, a to pod pokutou 5.000,- Kč za každý den prodlení.
7.10. Zhotovitel je povinen
         a) započít s odstraněním oznámené vady do 3 pracovních dnů ode dne doručení

                  oznámení o vadě a provést její odstranění nejpozději do 21 kalendářních dnů, nebo
         b) odstranit vadu dokumentace pro výběr zhotovitele zjištěnou po dobu zadávání

                  veřejné zakázky na zhotovitele stavby nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne
                  doručení oznámení o vadě.
7.11. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli odstranění vady.
7.12. V případě, že zhotovitel nezačne s odstraněním vady dle tohoto článku, je objednatel
         oprávněn objednat odstranění vady u jiné osoby. Zhotovitel je povinen uhradit náklady na
         odstranění vady, a to do 14 dnů od předložení jejich vyúčtování objednatelem.
7.13. V případě vzniku újmy při odstraňování záruční vady, je ji zhotovitel povinen nahradit
         v plné výši, a to do tří dnů od jejich uplatnění objednatelem.
7.14. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobené použitím podkladů poskytnutých
         objednatelem a zhotovitel při vynaložení veškerého úsilí nemohl zjistit jejich nevhodnost
         anebo na ně upozornil objednatele a ten na jejich použití trval.

                                                   VIII. Pojištění
8.1. Zhotovitel se zavazuje mít, a to alespoň pro předmětné dílo, sjednáno pojištění profesní

        odpovědnosti za vady projektů a škody způsobené vadami projektů. Minimální limit
        pojistného plnění činí 5.000.000,- Kč z jedné pojistné události (dále i „minimální výše
        pojistného plnění").

                                                    Strana 14 z 19
8.2. Zhotovitel se zavazuje mít sjednáno pojištění v minimální výši pojistného plnění po celou
         dobu plnění předmětu smlouvy a dále po dobu alespoň pěti let ode dne předání a převzetí
         díla bez vad a nedodělků.

8.3. Pojištění profesní odpovědnosti za vady projektů a škody způsobené vadami projektů musí
         zahrnovat též (při)pojištění křížové odpovědnosti (tj. odpovědnosti za vady projektů a škody
         způsobené vadami projektů způsobené třetími osobami (podzhotovitel, poddodavatel),
         které pro zhotovitele plnily část předmětu plnění této smlouvy), pokud zhotovitel třetí osoby
         pro plnění předmětu této smlouvy použije.

8.4. Zhotovitel je povinen předložit objednateli na jeho žádost pojistnou smlouvu k nahlédnutí
         do 2 pracovních dnů.

8.5. Zhotovitel je povinen o každé změně pojistné smlouvy písemně uvědomit objednatele.

                                                 IX. Smluvní sankce
9.1. Zhotovitel je povinen objednateli zaplatit

         a) smluvní pokutu ve výši 2.500,- Kč za každý i započatý den prodlení s plněním, a to
                  i dílčí části díla;

         b) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení s odstraněním
                  vady díla;

         c) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení s předáním
                  a převzetím, a to i dílčí části díla;

         d) smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za každou změnu realizačního týmu zhotovitele
                  provedenou bez předchozího schválení objednatelem;

         e) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jiné porušení této smlouvy, není-li
                  v konkrétním ustanovení stanovena sankce odlišně;

9.2. Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávkám zhotovitele. V případě,
        že taková pohledávka neexistuje, bude objednatelem vystavena a zhotovitelem bezodkladně
        uhrazena faktura.

9.3. Sankčními ujednáními podle smlouvy nejsou dotčena jiná práva objednatele a zhotovitele
        (zejm. právo na náhradu újmy).

                                    X. Autorské dílo a licence k jeho užití
10.1. Pokud v důsledku realizace díla dle této smlouvy dojde ke vzniku autorského díla ve smyslu

        zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, v platném znění, přechází převoditelná autorská
        práva zhotovitele, jeho zaměstnanců a poddodavatelů v níže uvedeném rozsahu na
        objednatele, a to dnem předání a převzetí díla, a to i jeho části. Svolení k užití díla pro účely
        této smlouvy uděluje zhotovitel objednateli jako výhradní.

                                                    Strana 15 z 19
10.2. Objednatel je oprávněn bez místního a časového omezení upravit či měnit shora popsané
         autorské dílo nebo jeho část takovým způsobem, který podstatně nesníží hodnotu díla.
         V rámci poskytnuté licence je objednatel mj. oprávněn užít shora popsané dílo či jeho část k

a) zhotovení DÚR;
b) provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí;

c)  zhotovení DSP;

d) provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení;

e)  zhotovení DSJ;

0   provedení inženýrské činnosti pro vydání společného povolení;

S) zhotovení studie změny stavby;

h) zhotovení projektové dokumentace změn stavby před jejím dokončením;

i)  zhotovení dokumentace pro výběr zhotovitele;

i)  zhotovení jiné dokumentace nezbytné pro provedení stavby jakožto rozmnoženiny

    autorského díla;

k) provedení stavby samé;

I)  výkon autorského dozoru při výstavbě;

m) uvedení stavby do provozu a užívání, vypracování dokumentace skutečného
         provedení stavby a pro kolaudaci stavby;

n) marketingovým potřebám prezentace díla veřejnosti, výstavách či jednotlivě u třetích
         osob v jakékoliv formě zachycené na jakémkoliv nosiči, a to i maketě; a

o) pořízení jiných rozmnoženin a napodobenin díla nežli stavbou samou, a to trvale
         nebo dočasně jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, za podmínky, že nebude
         takové užití v rozporu se smyslem a účelem této smlouvy a v rozporu s dobrými
         mravy.

10.3. Pokud by autorská práva náležela třetím osobám, zajistí zhotovitel jejich svolení k převodu
         autorských práv stejného rozsahu a písemné vyhotovení takového svolení předá objednateli
         při předání a převzetí díla. V případě uplatnění jakýchkoliv nároků třetích osob vůči
         objednateli z titulu porušení autorských práv, poskytne zhotovitel objednateli bezplatně
         veškerou požadovanou součinnost a uhradí objednateli veškeré náklady, vyplývající
         z úspěšného uplatnění nároků třetích osob, a to v plné výši.

10.4. Zhotovitel poskytuje osobě objednatele (podřízené osoby, osoby s majetkovou účastí
         objednatele) právo dílo užít ve stejném rozsahu, jako jej poskytuje objednateli samotnému.
         Osoba objednatele ani objednatel není povinen převoditelná práva využít.

                           Strana 16 z 19
10.5. Cena za převod autorských práv (odměna autorovi) je součásti ceny díla uvedené v této
         smlouvě.

                                          XI. Ostatní a závěrečná ustanovení

11.1. Nestanoví-li tato smlouva jinak, doručují se veškeré písemnosti na adresu objednatele nebo
         zhotovitele uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně
         adresy některé ze smluvních stran, je povinna tato smluvní strana neprodleně písemně
         oznámit druhé smluvní straně tuto změnu, a to způsobem uvedeným v tomto článku.

         Nebyl-li objednatel nebo zhotovitel na uvedené adrese zastižen, písemnost se
         prostřednictvím poštovního doručovatele uloží na poště. Nevyzvedne-li si účastník zásilku
         do deseti kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení.

11.2. Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení smlouvy byla jakákoliv
         práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními
         stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkající se předmětu plnění
         smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní
         strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních
         zvyklostí či praxe.

11.3. Práva smluvních stran vyplývající ze smlouvy či jejího porušení se promlčují ve lhůtě 10 let
         ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé.

11.4. Smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které smluvní
          strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité pro závaznost smlouvy.
          Žádný projev smluvnich stran učiněný při jednání o smlouvě ani projev učiněný po uzavření
          této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními smlouvy
          a nezakládá žádný závazek žádné ze smluvních stran.

11.5. Smluvní strany si sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž ke dni uzavřeni
          smlouvy věděli nebo vědět museli, a které jsou relevantní ve vztahu k uzavření smlouvy.
          Kromě ujištění, která si smluvní strany poskytly ve smlouvě, nebude mít žádná ze smluvních
          stran žádná další práva a povinnosti v souvislosti s jakýmikoliv skutečnostmi, které vyjdou
          najevo a o kterých neposkytla protější smluvní strana informace při jednáni o smlouvě.
          Výjimkou budou případy, kdy daná smluvní strana úmyslně uvedla protější smluvní stranu
          ve skutkový omyl ohledně předmětu smlouvy.

11.6. Smluvní strany shodně prohlašují, že si smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla
          uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně
          a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly
          o celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy.

11.7. Smluvní vztah lze ukončit písemnou dohodou smluvní stran.

11.8. Smluvní vztah lze také ukončit

                                                          Strana 17 z 19
          a) písemnou výpovědí objednatele s 3 měsíční výpovědní dobou, a to i bez uvedení
                    důvodu,

          b) písemnou výpovědí zhotovitele s 3 měsíční výpovědní dobou, a to v případě, že
                    zhotovitel neobdrží od objednatele pokyn k byť dílčímu plnění ze smlouvy nejméně
                   po dobu 5 let od okamžiku ukončení posledního plnění nebo uzavření smlouvy,
                   nebylo-li plněno vůbec.

          Výpovědní doba začíná běžet dnem následujícím po dni doručení výpovědi druhé smluvní
          straně.

          Tímto ustanovením nejsou dotčeny zvláštní důvody ukončení smluvního závazku stanovené
          obecnými či zvláštními právními předpisy.

11.9. Neplatnost některého ustanovení smlouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy.

11.10. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy primárně smírnou
          cestou. Všechny spory vyplývající z této smlouvy a s touto smlouvou související, a to včetně
          sporů týkajících se její platnosti, se budou řešit u věcně a místě příslušného soudu v České
          republice. Smluvní strany se dohodly na tom, že v rozsahu, ve kterém to připouští právní
          předpisy, je místně příslušným soudem ve všech případech soud objednatele.

11.11. Smlouvu lze měnit pouze písemnými, vzestupně číslovanými a oběma smluvními stranami
         odsouhlasenými dodatky.

11.12. Smluvní strany výslovně souhlasí, aby smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv
         (CES) vedené objednatelem, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o smluvních
         stranách, předmětu smlouvy, číselném označení smlouvy, datech podpisu a plný text
         smlouvy. Smluvní strany výslovně prohlašují, že skutečnosti uvedené ve smlouvě
         nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
         občanského zákoníku, v platném znění, a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez
         stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

11.13. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami (poslední z nich).

11.14. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015
         Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
         a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění.

11.15. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb.,
         o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
         smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, zajistí objednatel.

11.16. Smluvní strany ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně
         některých zákonů, v platném znění, berou na vědomí, že smlouva obsahuje jejich osobní
         údaje, a ujednávající si, že s jejich uvedením souhlasí. Smluvní strany berou taktéž na
         vědomí, že s účinností od 25. května 2018 nahradí zákon o ochraně osobních údajů Nařízení
         Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti

                                                        Strana 18 z 19
         se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
         95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Ochrana osobních údajů v této smlouvě
         obsažených se bude od 25. května 2018 řídit právy a povinnostmi vyplývajícími z tohoto
         nařízení.
11.17. Smluvní strany ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
         v platném znění, berou na vědomí, že objednatel je povinným subjektem, a pro tento účel si
         sjednávající, že obě souhlasí s poskytováním veškerých informací obsažených v této smlouvě
         žadatelům.
11.18. Smluvní strany smlouvu vyhotovují v 7 stejnopisech s platností originálu, přičemž zhotovitel
         obdrží 1 stejnopis a objednatel 6 stejnopisů.

11.19. Přílohy smlouvy:
         příloha č. 1 smlouvy: Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy

         příloha č. 2 smlouvy: Složení realizačního týmu objednatele

         příloha č. 3 smlouvy: Složení realizačního týmu zhotovitele
         příloha č. 4 smlouvy: Podrobná kalkulace činností zhotovitele dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy

         příloha č. 5 smlouvy: Situace

Za objednatele:                  Zhotovitel / Za zhotovitele:

V Praze dne 1 4 -05- 2019        V Praze dne

           Ing. Karel Přájěr^B                   Ing. Jameožovský
    ředitel odboru investičního                        Jednatel/
Magistrátu hlavníhoměstaPrah’

                                 Strana 19 z 19
   příloha Č. 1 smlouvy: Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy

   Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy

   A. Obecné požadavky na plnění

   ■ jednotlivé dokumentace budou zpracovány v podrobnostech dle vyhlášky č. 499/2006 Sb.,
       o dokumentaci staveb, v platném znění, a vyhlášky č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu
       projektové dokumentace dopravních staveb, pokud jejich obsah upravují.

   ■ dílo bude objednateli předáno rovněž v editovatelné (upravitelné) podobě, a to ve zdrojových
       souborech;

   ■ jednotlivé dokumentace budou objednateli předány také v elektronické podobě na CD nebo
       DVD, příp. flash disku, a to v poctu dvou kusů;

   B. Dokumentace pro vvdání územního rozhodnutí
   ■ dokumentace pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení § 86 zákona č. 183/2006

       Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění;
   ■ součástí bude sestavení předběžného (orientačního) rozpočtu stavby;
   ■ dokumentace pro vydání územního rozhodnutí bude objednateli předána

            o pro projednání s dotčenými orgány státní správy v 8. tištěných paré,
            o pro zahájení veřejnoprávního projednání ve 2. tištěných paré,
            o po veřejnoprávním projednání ve 2. tištěných paré;
   ■ inženýrská činnost pro vydání územního rozhodnutí bude provedena ve smyslu ustanovení § 76
       zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném
       znění;

   D. Dokumentace pro vydání stavebního povolení
   ■ dokumentace pro vydání stavebního povolení ve smyslu ustanovení § 110 zákona č. 183/2006

       Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění;
   • dokumentace pro vydání stavebního povolení bude objednateli předána

            o pro projednání s dotčenými orgány státní správy v 8. tištěných paré,
            o pro zahájení veřejnoprávního projednání ve 2. tištěných paré,
            o po veřejnoprávním projednání ve 2. tištěných paré;

I
• inženýrská činnost pro vydání stavebního povolení bude provedena ve smyslu ustanovení § 115
     zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném
     znění;

E. Projektová dokumentace pro provádění stavby (též ..dokumentace pro výběr zhotovitele"!

■ projektová dokumentace pro provádění stavby bude zhotovena v rozsahu dokumentace pro
     zadání veřejné zakázky na stavební práce ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) zákona
     č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění;

■ součástí bude sestavení soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr ve smyslu
    ustanovení § 92 odst. 1 písm. b) č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění;

■ dokumentace pro výběr zhotovitele bude objednateli předána

         o před zahájením zadávacího řízení na veřejnou zakázku ve 2. tištěných paré;
         o po výběru zhotovitele ve 4. tištěných paré;

• dokumentace pro výběr zhotovitele a soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem
    výměr budou zároveň zpracovány do podrobností stanovených vyhláškou č. 169/2016 Sb.,
    o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací,
    dodávek a služeb s výkazem výměr;

• není-li to odůvodněno, zhotovitel nesmí v dokumentaci zvýhodnit nebo znevýhodnit určité
    dodavatele nebo výrobky tím, že technické podmínky stanoví prostřednictvím přímého nebo
    nepřímého odkazu na určité dodavatele nebo výrobky, nebo patenty na vynálezy, užitné vzory,
    průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu (dále i „odkaz");

■ odkaz může zhotovitel použít, pokud stanovení technických podmínek nemůže být dostatečně
    přesné nebo srozumitelné. U každého takového odkazu zhotovitel uvede možnost nabídnout
    rovnocenné řešení;

• v případě použití odkazu bude součástí dokumentace odůvodnění jeho použití;

■ pokud zhotovitel stanoví technické podmínky prostřednictvím odkazu na normy nebo technické
    dokumenty, použije je v tomto pořadí

         » české technické normy přejímající evropské normy přijaté evropskými normalizačními
             orgány a zpřístupněné veřejnosti,

         » evropské technické posouzení,

         » obecné technické specifikace v oblasti informačních a komunikačních technologií podle
             čl. 13 a 14 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1025/2012 ze dne 25. října 2012
             o evropské normalizaci, změně směrnic Rady 89/686/EHS a 93/15/EHS a směrnic
             Evropského parlamentu a Rady 94/9/ES, 94/25/ES, 95/16/ES, 97/23/ES, 98/34/ES,
              2004/22/ES, 2007/23/ES, 2009/23/ES a 2009/105/ES, a kterým se ruší rozhodnutí Rady
              87/95/EHS a rozhodnutí Evropského parlamentu a Rady č. 1673/2006/ES,

         » mezinárodní normy přijaté mezinárodními normalizačními orgány a zpřístupněné
              veřejnosti,

         » technické dokumenty vydané evropskými normalizačními orgány postupem
              přizpůsobeným vývoji potřeb trhu, který není evropskou normou.

■ není-li možné odkázat na normy nebo technické dokumenty podle předchozího bodu, může
    zhotovitel odkázat na

         » české technické normy,

         » stavební technická osvědčení, nebo
         » národní technické podmínky vztahující se k navrhování, posuzování a provádění staveb

              a stavebních prací a použití výrobků.

» u každého odkazu na normy nebo technické dokumenty zhotovitel uvede možnost nabídnout
    rovnocenné řešení.

• k výkazu výměr:
          » výkaz výměr bude zpracován do podrobností stanovených vyhláškou č. 169/2016 Sb.,
              o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu
              stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr;

          » výkaz výměr bude dodán v písemné i elektronické podobě, a to v rozsahu:

              a. oceněný výkaz výměr, a

              b. slepý výkaz výměr;
          » slepý výkaz výměr musí být zpracován ve dvou provedeních, a to „s" a „bez" Členění na

              jednotlivé správce objektu (pozři, předpoklad správce budovy a správce komunikace);

■ k formálním požadavkům:
     » zhotovitel bude objednateli plně odpovědný za zpracování projektové dokumentace
          v souladu s platnou právní úpravou;

     » dokumentace bude objednateli předána v šesti vyhotoveních, a to v tištěné i elektronické
          formě (na CD), elektronická forma dokumentace bude obsahovat datové soubory, které
          budou umístěny na CD, textová část bude ve formátu běžných textových editorů (např.
          soubory s příponou TXT, RTF, DOC). Výpočtová část (např. výkaz výměr, kontrolní
          rozpočet) bude zpracována ve formátu XML dle datového předpisu XC4, výkresová část
          bude zpracována v obvyklých konstrukčních systémech (např. soubory s příponou DWG,
          DXF), soubory budou mít otevřenou formu, která umožňuje tisk a editaci obsahu.
          Dokumentace bude zároveň v uzavřeném formátu pdf;
F. Výkon autorského dozoru při výstavbě

• výkon autorského dozoru při výstavbě bude proveden ve smyslu ustanovení § 152 odst. 4
     zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném
     znění;

■ zhotovitel bude vykonávat autorský dozor nad souladem zhotovované stavby s ověřenou
     projektovou dokumentací po dobu výstavby (dále i „plnění"), a to v rozsahu níže
     specifikovaných činností:

     » součinnost při zadávacím řízení k veřejné zakázce na výběr zhotovitele stavby spočívající ve
          zpracování dodatečných informací k žádostem účastníků zadávacího řízení, zpracování
          případných vysvětlení, změn a doplnění zadávacích podmínek v účasti na jednáních
          hodnotící komise, kontrola ocenění soupisů stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem
          výměr účastníků zadávacího řízení a posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny;

     » účast na veřejnoprávních (správních) řízeních a jednáních za účelem ujasnění nebo
          vysvětlení souvislostí s příslušnou částí dokumentace souborného řešení projektu, popř.
          s jejími přijatými či navrhovanými změnami;

     » dozor při zpracování realizační dokumentace, s vysvětlením příslušných vazeb, popř.
          s koordinační působností mezi jednotlivými zpracovateli, k zabezpečení souladu
          s dokumentací souborného řešení projektu;

     » dozor při zpracování dokumentace dočasných zařízení staveniště nebo úprav trvalých
          objektů, k zabezpečení souladu s dokumentací souborného řešení projektu;

     » autorský dozor při realizaci stavby k zabezpečení souladu s dokumentací souborného řešení
          projektu, jak pokud jde o vlastní řešení stavby, tak také z hlediska postupu a respektování
          podmínek výstavby;

     » posuzování návrhů účastníků výstavby na odchylky a změny týkající se dokumentace
          souborného řešení projektu;

     » navrhování a projednávání změn a odchylek od vlastního řešení projektu, která mohou
          přispět ke zvýšení efektivnosti dříve přijatého řešení nebo ke snížení či odstranění
          definovaných rizik projektu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních;

     » operativní zpracování návrhů přijatých drobných úprav a změn dokumentace souborného
          řešeni projektu a projednávání postupů a podmínek prací na změnách většího rozsahu,
          včetně účasti na souvisejících změnových řízeních;

     » účast na kontrolních jednáních o výstavbě (kontrolních dnech), popř. na jiných jednáních,
          která bezprostředně neřeší problémy z výkonu autorského dozoru, nebo vyjadřování
          se k problémům nesouvisejícím bezprostředně s autorským dozorem, pouze v rozsahu
          či v případech podle dohody v příslušné smlouvě nebo za zvláštních podmínek (např.
          zvláštní oddělené úplaty) stanovených smlouvou;
» účast při předání a převzetí stavby jak ke zkouškám či zkušebnímu provozu, tak také
    k běžnému užívání, za účelem poskytování informací a vyjadřování stanovisek vztahujících
    se k výkonu autorského dozoru;

» účast na předání a převzetí staveniště zhotovitelem stavby, kontrola, zda skutečnosti známé
    v době předání staveniště odpovídají předpokladům, podle kterých byla vypracována
    projektová dokumentace;

» dohled na souladem zhotovované stavby s projektovou dokumentací ověřenou ve
    stavebním řízení, která je podkladem pro jeho činnost, sleduje a kontroluje postup výstavby
    ve vztahu k dokumentaci;

» sledování postup výstavby z technického hlediska a z hlediska časového plánu výstavby;

» účast na kontrolních dnech, zásadních zkouškách a měření a vydávání stanoviska k jejich
    výsledkům;

» podávání vysvětlení k dokumentaci stavby, která je podkladem pro výkon autorského
    dozoru;

» spolupráce při odstraňování důsledků nedostatků zjištěných v této dokumentaci;

» podáváni vyjádření k požadavkům na větší množství výrobků a výkonů oproti projektové
    dokumentaci;

» navrhování změn a odchylek ke zlepšení řešení projektu, vznikající ve fázi realizace projektu;

*• posuzování návrhů na změny stavby, na odchylky od schválené projektové dokumentace,
    které byly vyvolány vlivem okolností vzniklých v průběhu realizace díla;

» provádění posouzení a odsouhlasení případných návrhů zhotovitele stavby na změny
    schválené projektové dokumentace a na odchylky od ní, které byly vyvolány vlivem
    okolností vzniklých v průběhu realizace díla;

» spolupráce s partnery objednatele (zhotovitel stavby, technický dozor stavebníka,
    koordinátor bezpečnosti práce) při operativním řešení problémů vzniklých na stavbě;

» sledování dodržování podmínek pro stavbu tak, jak jsou určeny stavebním povolením
    a stanovisky dotčených účastníků výstavby, která jsou ve stavebním povolení stanovena
    jako závazná;

» zaznamenávání zjištění, požadavků a návrhů do stavebního deníku;

» účast na kolaudační řízení a při kontrole odstranění kolaudačních závad;
příloha č. 2 smlouvy: Složení realizačního týmu objednatele

Složení realizačního týmu objednatele

                                A. Vedoucí pracovník objednatele

Jméno, příjmení a příp. titul:     Ing. Ivo Freimann
       Kontaktní telefon:               236 003 325
       Kontaktní e-mail:
                                Ivo.Freimann@praha.eu

B. Zástupce vedoucího pracovníka objednatele

Jméno, příjmení a příp. titul:     Ing. Ludmila Průdková
       Kontaktní telefon:                   236 004 604
       Kontaktní e-mail:
                                Ludmila.Prudkova@praha.eu
příloha č. 3 smlouvy: Složení realizačního týmu zhotovitele

Složení realizačního týmu zhotovitele

                                A. HIP

Jméno, příjmení a příp. titul:          Ing. Pavel Jeřábek
       Kontaktní telefon:                   777 553 801
       Kontaktní e-mail:
                                        jerabek@sinpps.cz

Jméno, příjmení a příp. titul:  B. Výkonný projektant
      Kontaktní telefon:                                 Ing. Vladimír Ouřada
       Kontaktní e-mail:                                        774 934 448
                                                           ourada@sinpps.cz

Jméno, příjmení a příp. titul:  C. Výkonný inženýr
      Kontaktní telefon:                                 Ing. Jan Božovský
       Kontaktní e-mail:                                      602 210 165

                                                        bozovsky@sinpps.cz

                                D. Druhý výkonný projektant

Jméno, příjmení a příp. titul:           Ing. Jan Vybíhal
      Kontaktní telefon:                    723 070 193
       Kontaktní e-mail:
                                        vybihal@sinpps.cz
příloha č. 4 smlouvy: Podrobná kalkulace činností zhotovitele dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy

             Podrobná kalkulace činností zhotovitele
                     dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy

             A. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DÚR a vydání ÚR

Činnost:                                 Cena v Kč        DPH:       Cena v Kč
                                         bez DPH:                     vč. DPH:
                                                                      99158,29
činnost nad rámec standardu              81 949,-         17 209,29   99 158,29
CENA CELKEM                              81 949,-         17 209,29
                                                                     Cena v Kč
             B. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DSP a vydání SP     vč. DPH:
                                                                     99 158,29
Činnost:                                 Cena v Kč        DPH:       99 158,29
                                         bez DPH:
                                                                     Cena v Kč
činnost nad rámec standardu              81 949,-         17 209,29  vč. DPH:

CENA CELKEM                              81 949,-         17 209,29      2,42
                                                                         2,42
Činnost:                     C. Další průřezové činnosti  DPH:
                                                                     Cena v Kč
                                             Cena v Kč               vč. DPH:
                                             bez DPH:                99 158,29

činnost nad rámec standardu              2,-              0,42       99 158,29
CENA CELKEM
                                         2,-              0,42          2,42
                                                                     198 319,-
Činnost:                     D. CENA CELKEM               DPH:

                                        Cena v Kč
                                        bez DPH:

A. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DÚR  81 949,-         17 209,29
a vydání ÚR

B. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DSP  81 949,-         17 209,29
a vydání SP

C. Další průřezové činnosti                  2,-            0,42
CENA CELKEM                              163 900,-        34 419,-
    příloha č. 5 smlouvy: Situace

                                                    Cí                                                                                                                    --
                                                                                                                                                                                               ;
                                                                                                                                                                  I-
c

                                                                         1

                                'rs n Y' r.-’í                       o.

*.                           V

                           C

                                                                                'Ito

                                                                            lť

                                                                                      ulice Čistovická, Praha

                                                               A -*                   ulice CiSlovicKá
                                                                                      Praha
                             rV, ;                                                    okres Hlavní mésto Praha kraj Hlavni město
                                                                                      Praha, Česko
                      i . JK

                                                                                                                                                                      Jt                            %

mm,T'?                mg:
                'tJS

                                                                                      Halií orlkary-                                                                                                                i
                                                                                                                                                                                                    .v

                                                                                                                                                                          l. •

                                                                                                                                                                          50 0744058N '4 3l78BS