Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MHMPXPBOGFXZ Kontrolní číslo (KČ): P19V00155172 Stejnopis číslo: A SMLOUVA ke stavbě č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba; část Čistovická a Hořovského projektové dokumentace, inženýrská činnost a autorský dozor Číslo smlouvy objednatele: DIL/21/08/006455/2019 Číslo smlouvy zhotovitele: 18-2019 Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany se sídlem: Hlavní město Praha IČO: Mariánské náměstí 2/2, Praha 1 - Staré Město, PSČ 110 01 DIČ: 00064581 CZ00064581 bankovní spojení: registrované dle ustanovení § 94 zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané číslo účtu: hodnoty, v platném znění zastoupené: Ing. Karlem Prajerem, ředitelem odboru investičního Magistrátu hlavního města Prahy dále jen jako „objednatel" na straně jedné a Strana 1 z 19 se sídlem: „sinpps s.r.o." IČO: společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v DIČ: Praze, oddílu C, vložce 33665 Dobrušská 1805/5, Praha 4,147 00 bankovní spojení: 62584332 čísio účtu: CZ62584332 zastoupená: registrovaná dle ustanovení § 94 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění Ing. Janem Božovským, jednatelem dále jen jako „zhotovitel" na straně druhé tuto smlouvu ke stavbě č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, Část Čistovická a Hořovského; projektové dokumentace, inženýrská činnost a autorský dozor ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2 a § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, dále jen jako „smlouva" I. Úvodní ustanovení 1.1. Smlouva je uzavřena na základě veřejné zakázky malého rozsahu číslo INV/MZ/0007/19 ve smyslu ustanovení § 31 zákona Č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění platném ke dni zahájení zadávacího řízení (dále jen jako „ZZVZ") s názvem " stavba č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba", část Čistovická a Hořovského, a rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele č. j. MHMP 676238/2019 ze dne 15.4.2019. Strana 2 z 19 1.2. Účelem (cílem) smlouvy je na podkladě a) požadavku na rekonstrukci a realizaci nových inženýrských sítí a komunikací a chodníků ve stávající zástavbě; připravit podklady pro realizaci stavby č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, část Čistovická a Hořovského (dále jen jako „stavba") a stavbu podle těchto podkladů zrealizovat. 1.3. Na práva a povinnosti neupravené smlouvou se užije právní úprava stanovení zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen jako „OZ"), a tomuto prá vu či povinnosti odpovídající zvláštní právní předpis. 1.4. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v úvodu smlouvy jsou v souladu se skutečností v době uzavření smlouvy. 1.5. Zhotovitel prohlašuje, že je držitelem platného oprávnění k podnikání podle zvláštního zákona (živnostenské oprávnění), a to alespoň v rozsahu potřebném k realizaci předmětu smlouvy. 1.6. Smluvní strany se zavazují, že změny údajů uvedených v úvodu smlouvy oznámí bez prodlení opačné smluvní straně. II. Předmět smlouvy 2.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele a jeho stavbu č. 0085 TV Řepy, etapa 0006 Řepy - dostavba, část Čistovická a Hořovského dále vymezený předmět plnění (dále jen jako „dílo") a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit dále dohodnutou cenu. 2.2. Dílem se rozumí a) zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení § 86 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění (dále jen jako „stavební zákon"), vč. sestavení předběžného (orientačního) rozpočtu stavby (dále jen jako „dokumentace pro vydání územního rozhodnutí" nebo „DÚR"); b) inženýrská (obstaravatelská) činnost pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení § 76 a násl. stavebního zákona; c) zhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení ve smyslu ustanovení § 110 stavebního zákona (dále jen jako „dokumentace pro vydání stavebního povolení" nebo „DSP"); d) inženýrská (obstaravatelská) činnost pro vydání stavebního povolení ve smyslu ustanovení § 115 stavebního zákona; Strana 3 z 19 e) zhotovení projektové dokumentace pro provádění stavby v rozsahu dokumentace pro zadání veřejné zakázky na stavební práce ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) ZZVZ a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm. b) ZZVZ (dále jen jako „dokumentace pro výběr zhotovitele" nebo „DVZ"), a f) výkon autorského dozoru při výstavbě ve smyslu ustanovení § 152 odst. 4 stavebního zákona ke stavbě rekonstrukce místních komunikací Čistovická a Hořovského v rozsahu situace včetně inženýrských sítí. 2.3. Dílo dále zahrnuje i a) ve fázi zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí a provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí i. přípravné práce, prověření a zajištění aktuálnosti všech potřebných podkladů pro provedení projektových prací a inženýrské činnosti; ii. rešerše majetkoprávních vztahů - zpracování majetkoprávního elaborátu; iii. geodetické zaměření stávajícího stavu všech částí stavby, které budou dotčeny stavebními úpravami, a to v rozsahu a podrobnosti nezbytných pro zajištění odpovídající projektové přípravy; iv. návrh přeložek inženýrských sítí vynucených úpravou uličního prostoru; v. návrh postupu (etapizace) realizace stavby; vi. zajištění splnění (projektových) požadavků správců dotčených ochranných pásem; vii. projednání a příprava smluv na stavbou vynucené překládky sítí a zabezpečení majetkoprávní agendy související s realizací stavby; b) ve fázi zhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení a provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení i. přípravné práce, prověření a zajištění aktuálnosti všech potřebných podkladů pro provedení projektových prací a inženýrské činnosti; ii. geodetické zaměření stávajícího stavu všech částí stavby, které budou dotčeny stavebními úpravami, a to v rozsahu a podrobnosti nezbytných pro zajištění odpovídající projektové přípravy; iii. návrh přeložek inženýrských sítí vynucených úpravou uličního prostoru; iv. zpracování dopravně-inženýrských opatření (DIR DIO) včetně jejich projednání s příslušnými osobami, a to pro navrženou etapizaci realizace stavby; Strana 4 z 19 v. zajištěni splnění (projektových) požadavků správců dotčených ochranných pásem; vi. projednání a příprava smluv na stavbou vynucené překládky sítí a zabezpečení majetkoprávní agendy související s realizací stavby. c) průřezově i. průzkumné práce, projednávání stavby nad rámec standartních postupů, zajišťování vyjádření atd. 2.4. Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy jsou dále uvedeny v příloze č. 1 této smlouvy. 2.5. Vlastnické právo ke zhotovovanému dílu náleží od počátku objednateli. Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nese zhotovitel, a to až do okamžiku předání a převzetí díla bez vad a nedodělků. III. Plnění předmětu smlouvy 3.1. Zhotovitel se zavazuje provést předmět smlouvy řádně, včas a s náležitou odbornou péčí (se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena) a objednatel se mu k tomu zavazuje poskytnout náležitou součinnost, kterou na něm lze spravedlivě požadovat. 3.2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v množství a kvalitě dohodnuté ve smlouvě, jinak v kvalitě, která odpovídá účelu smlouvy. 3.3. Zhotovení dokumentace pro vydání územního rozhodnutí (DUR), a to včetně sestavení předběžného (orientačního) rozpočtu stavby, a provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí bude probíhat následovně a) zhotovitel zpracuje DÚR pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy, majiteli a správci technické infrastruktury a majiteli dotčených pozemků (dále společně jen jako „dotčené orgány státní správy") (tzv. hrubopis), b) zhotovitel, před zahájením projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy, předá objednateli zpracovanou DÚR a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí DÚR pro projednání s dotčenými orgány státní správy", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů, c) zhotovitel projedná DÚR s dotčenými orgány státní správy, d) zhotovitel, je-li to na základě projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy potřeba, DÚR dopracuje, e) zhotovitel, před zahájením veřejnoprávního projednání DÚR, předá objednateli zpracovanou DÚR a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí DÚR pro zahájení veřejnoprávního projednání", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů, Strana 5 z 19 f) zhotovitel zpracuje a podá návrh na zahájení veřejnoprávního projednání DÚR, S) zhotovitel obstará veřejnoprávní projednání DÚR za objednatele, h) zhotovitel, je-li to na základě veřejnoprávního projednání DÚR potřeba, DÚR dopracuje, i) zhotovitel, po nabytí právní moci územního rozhodnutí, předá projednanou DÚR bez vad a nedodělků objednateli a objednatel zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí projednané DÚR", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů. 3.4. Zhotovení dokumentace pro vydání stavebního povolení (DSP) a provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení bude probíhat následovně a) zhotovitel zpracuje DSP pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy (tzv. hrubopis), b) zhotovitel, před zahájením projednání DSP s dotčenými orgány státní správy, předá objednateli zpracovanou DSP a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí DSP pro projednání s dotčenými orgány státní správy", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů, c) zhotovitel projedná DSP s dotčenými orgány státní správy, d) zhotovitel, je-li to na základě projednání DSP s dotčenými orgány státní správy potřeba, DSP dopracuje, e) zhotovitel, před zahájením veřejnoprávního projednání DSP, předá objednateli zpracovanou DSP a ten zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí DSP pro zahájení veřejnoprávního projednání", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů, 0 zhotovitel zpracuje a podá návrh na zahájení veřejnoprávního projednání DSP, S) zhotovitel obstará veřejnoprávní projednání DSP za objednatele, h) zhotovitel, je-li to na základě veřejnoprávního projednání DSP potřeba, DSP dopracuje, i) zhotovitel, po nabytí právní moci stavebního povolení, předá projednanou DSP bez vad a nedodělků objednateli a objednatel zhotoviteli potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí projednané DSP", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů. 3.5. Zhotovení dokumentace pro výběr zhotovitele (DVZ) bude probíhat následovně a) zhotovitel zajistí veškeré činnosti potřebné pro zpracování DVZ, b) zhotovitel zpracuje DVZ, Strana 6 z 19 c) zhotovitel objednateli předá DVZ bez vad a nedodělků a objednatel zhotoviteli po provedení její běžné laické kontroly potvrdí její převzetí prostřednictvím „Protokolu o předání a převzetí dokumentace pro výběr zhotovitele", a to nejpozději do 14 kalendářních dnů. 3.6. Výkon autorského dozoru při výstavbě bude probíhat průběžně po dobu výstavby, a to v rozsahu nezbytném pro řádné a včasné provedení stavby. Cena za výkon autorského dozoru je stanovena jako nejvýše přípustná za dobu 15 měsíců, přičemž překročí-li doba výkonu autorského dozoru tuto dobu, dohodly se smluvní strany na odměně za výkon autorského dozoru po dobu převyšující předmětné období na ceně autorského dozoru pro hlavního inženýra projektu ve výši 1.000,- Kč bez DPH za každou započatou hodinu výkonu autorského dozoru a pro výkonného projektanta ve výši 750,- Kč bez DPH za každou započatou hodinu výkonu autorského dozoru. 3.7. Zhotovitel se zavazuje dílo objednateli předat i v otevřeném upravitelném zdrojovém elektronickém formátu, který umožní jeho další užití, dopracování či úpravu. 3.8. Smluvní strany stanovují tyto zásady provádění plnění předmětu smlouvy a) výrobní výbory budou probíhat alespoň 2x měsíčně na území hlavního města Prahy, přičemž místo jednání obstarává na své náklady zhotovitel; b) zhotovitel se zavazuje účastnit výrobních výborů osobně; c) provádění plnění předmětu smlouvy bude zohledňovat koordinaci se souvisejícími záměry v řešeném území a kooperaci při jejich realizaci. 3.9. Plnění předmětu smlouvy bude na straně objednatele provádět realizační tým ve složení stanoveném v příloze č. 2 této smlouvy, přičemž pro doplnění či změnu realizačního týmu postačí písemné oznámení této skutečnosti zhotoviteli. Změna není změnou této smlouvy, a není proto potřeba uzavírat dodatek k ní. 3.10. Plnění předmětu smlouvy bude na straně zhotovitele provádět realizační tým ve složení stanoveném v příloze č. 3 této smlouvy. Změna člena realizačního týmu je možná a) pouze osobou splňující totožný nebo kvalitativně vyšší formu a obor vzdělání a totožnou nebo kvalitativně vyšší odbornou kvalifikaci, a zároveň b) po předchozím písemném schválení objednatelem. Na změnu poddodavatele zhotovitele se tento odstavec použije obdobně. Změna není změnou této smlouvy, a není proto potřeba uzavírat dodatek k ní. IV. Lhůty plnění předmětu smlouvy 4.1. Zhotovitel se zavazuje předmět smlouvy provést v následujících lhůtách a) DUR a provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí: Strana 7 z 19 i. zhotovení DÚR pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy do 120 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejímu zhotovení; ii. zahájení projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy do 60. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejímu projednání; iii. zapracování požadavků vzešlých z projednání DÚR s dotčenými orgány státní správy do 30. kalendářních dnů ode dne obdržení stanovisek dotčených orgánů státní správy; iv. zpracování a podání návrhu na zahájení veřejnoprávního projednání DÚR do 40. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jeho zpracování; v. zpracování a odevzdání čistopisu DÚR do 30. kalendářních dnů ode dne nabytí právní moci územního rozhodnutí; b) DSP a provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení: i. zhotovení DSP pro účely jejího projednání s dotčenými orgány státní správy do 90. kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejímu zhotovení; ii. zahájení projednání DSP s dotčenými orgány státní správy do 60. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejímu projednání; iii. zapracování požadavků vzešlých z projednání DSP s dotčenými orgány státní správy do 30. kalendářních dnů ode dne obdržení stanovisek dotčených orgánů státní správy; iv. zpracování a podání návrhu na zahájení veřejnoprávního projednání DSP do 60. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jeho zpracování; v. zpracování a odevzdání čistopisu DSP do 30. kalendářních dnů ode dne nabytí právní moci stavebního povolení; c) zhotovení DVZ do 90. kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejímu zhotovení; d) součinnost při zadávacím řízení k veřejné zakázce po dobu realizace zadávacího řízení; a e) výkon autorského dozoru po celou dobu výstavby. 4.2. Zhotovitel se zavazuje plnit předmět smlouvy, resp. veškeré dílčí plnění, pro případ, že tato smlouva nestanoví určitou lhůtu, bez zbytečného odkladu. 4.3. Lhůty pro převzetí díla nebo jeho částí objednatelem se nezapočítávají do lhůt plnění dle tohoto článku smlouvy. Strana 8 z 19 V. Místa plnění předmětu smlouvy 5.1. Místy plnění jsou a) odbor investiční Magistrátu hlavního města Prahy sídlící na adrese Vyšehradská 51, Praha 2 - Nové Město, PSČ 128 00 (zejm. osobní jednání smluvních stran, předání díla); b) místo/a konání výrobního výboru; viz bod a) c) pro autorský dozor místo stavby vymezené dokumentací pro výběr zhotovitele. 5.2. Vznikne-li v průběhu plnění předmětu smlouvy potřeba provedení plnění na jiném než výše uvedeném místě, má se za to, že se o místo plnění sjednané podle této smlouvy jedná, je-li na územní Hlavního města Prahy, a doprava na něj je tak zahrnuta ve sjednané ceně díla. VI. Cena díla a platební podmínky 6.1. Cena za zhotovení díla v rozsahu čl. II. této smlouvy je stanovena v souladu s oznámením zadavatele o výběru dodavatele veřejné zakázky č. j. MHMP 676238/2019 ze dne 15.4.2019 jako cena nejvýše přípustná, a to ve výši: CENA CELKEM BEZ DPH 1 704 615,- Kč DPH 357 969,15 Kč CENA CELKEM VČETNĚ DPH 2 062 584,15 Kč Zhotovitel je povinen účtovat DPH v zákonem stanovené výši platné v den uskutečnění zdanitelného plnění. Zhotovitel je povinen uvádět na fakturách - daňových dokladech za číslem a názvem stavby, event. etapy, kontrolní číslo vyznačené na první straně smlouvy. Číslo je umístěno vpravo nahoře (razítko) pod označením (KČ). Pokud faktura nebude obsahovat kontrolní číslo, bude neuhrazená vrácena zhotoviteli. Součástí ceny díla není zhotovení vícetisků ani cena za výkon autorského dozoru nad dobu uvedenou v čl. III. odst. 3.6. (bude řešeno samostatnou objednávkou). Zpracování projektové dokumentace, zajištění inženýrské činnosti a výkon autorského dozoru je rozčleněno na fáze a každá fáze se sestává z dílčích plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko: I. fáze: DÚR včetně zajištění pravomocného ÚR Cena I. fáze bez DPH 350 340,- Kč DPH 73 571,40 Kč Cena I. fáze celkem včetně DPH 423 911,40 Kč Strana 9 z 19 Zpracování DÚR a zajištění pravomocného ÚR sestává ze 4 dílčích plnění: a) Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí Zhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace. Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve výši 45 % ceny I. fáze (DÚR) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu". b) Projednání dokumentace pro územní rozhodnutí s dotčenými orgány státní správy Zajištění této činnosti bude součástí „Protokolu", kde bude uvedena rekapitulace vyjádření a stanovisek dotčených orgánů státní správy (orgán státní správy, datum stanoviska, výsledek stanoviska). Fakturu - daňový doklad je oprávněn vystavit zhotovitel po podpisu „Protokolu" objednatelem ve výši 15 % ceny I. fáze (DÚR) a jeho originál s uvedením jména a podpisy předávajícího a přejímajícího přiloží k faktuře. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". c) Dopracování dokumentace na základě veřejnoprávního projednání Dopracování bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve výši 15 % ceny I. fáze (DÚR) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění dílčího zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". d) Inženýrská činnost pro vydání pravomocného územního rozhodnutí Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 25 % ceny I. fáze (DÚR) bude doložena kopií územního rozhodnutí s vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci ÚR orgánem, který toto rozhodnutí vydal. II. fáze: DSP včetně zajištění pravomocného stavebního povolení Cena II. fáze bez DPH 660 375,- Kč DPH 138 678,75 Kč Cena II. fáze celkem včetně DPH 799 053,75 Kč Zpracování DSP a zajištění pravomocného stavebního povolení sestává ze 4 dílčích plnění: a) Zpracování dokumentace pro stavební povolení Zhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace. Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový Strana 10 z 19 doklad ve výši 50 % ceny II. fáze (DSP) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu předávajicího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plněni je den podpisu „Protokolu". b) Projednání dokumentace pro stavební povolení s dotčenými orgány státní správy Zajištění této činnosti bude součástí „Protokolu", kde bude uvedena rekapitulace vyjádření a stanovisek dotčených orgánů státní správy (orgán státní správy, datum stanoviska, výsledek stanoviska). Fakturu - daňový doklad je oprávněn vystavit zhotovitel po podpisu „Protokolu " objednatelem ve výši 20 % ceny II. fáze (DSP) a jeho originál s uvedením jména a podpisy předávajícího a přejímajícího přiloží k faktuře. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu". c) Dopracování dokumentace na základě veřejnoprávního projednání Dopracování bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Dnem uskutečnění dílčího zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve výši 15 % ceny II. fáze (DSP) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu předávajicího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu". d) Inženýrská činnost pro vydání pravomocného stavebního povolení Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 15 % ceny II. fáze (DSP) bude doložena kopií stavebního povolení s vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci stavebního povolení orgánem, který toto rozhodnutí vydal. III. fáze: DVZ (Dokumentace pro výběr zhotovitele) Cena III. fáze bez DPH 460 000,* Kč DPH 96 600,- Kč Cena III. fáze celkem včetně DPH 556 600,- Kč Zpracování DVZ představuje 2 dílčí plnění: a) Zpracování dokumentace pro výběr zhotovitele Její vyhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané a převzaté dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace. Na základě potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve výši 80 % ceny III. fáze (DVZ) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". Strana 11 z 19 b) Výběr zhotovitele stavby Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 20 % ceny III. fáze (DVZ) bude vystavena po podpisu Smlouvy o dílo se zhotovitelem stavby. Datum uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu smlouvy o dílo. IV. fáze: AD (výkon autorského dozoru) Cena IV. fáze bez DPH 70 000(- Kč DPH 14 700,• Kč Cena IV. fáze celkem včetně DPH 84 700,- Kč Cena za výkon autorského dozoru při realizaci stavby je stanovena jako nejvýše přípustná a bude fakturována čtvrtletně k 31. 3., 30. 6., 30. 9. a 31. 12. nebo k datu vystavení kolaudačního rozhodnutí. Faktura - daňový doklad za dílčí plnění bude zhotovitelem doložena výkazem hodin, potvrzeným objednatelem či příkazníkem objednatele za období prováděného autorského dozoru s uvedením hodinové sazby v Kč a celkové částky. Hodinová sazba za výkon autorského dozoru hlavním inženýrem projektu činí 1.000,- Kč bez DPH a za výkon autorského dozoru výkonným projektantem činí 750,- Kč bez DPH. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum potvrzené rekapitulace vyúčtování autorského dozoru. V. fáze: Průřezové činnosti dle přílohy č. 4 této smlouvy Cena V. fáze bez DPH 163 900,- Kč DPH 34 419,- Kč Cena V. fáze celkem včetně DPH 198 319,- Kč Průřezové činnosti budou fakturovány zhotovitelem vždy po ukončení splnění jednotlivých činností. Provedení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Na základě potvrzeného „Protokolu" zhotovitel vystaví fakturu - daňový doklad. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu". Cena za průřezové činnosti je součástí celkové ceny díla, která se sníží, pokud některou z činností nebude třeba zajišťovat. Vícetiskv Cena za zhotovení vícetisků není součástí celkové ceny díla dle článku VI. této smlouvy. Cena za zhotovení vícetisků je určena součinem počtu stran vícetisků a jednotkové ceny pro: Formát strany A4, jenž činí za 1 stranu A4 3,00 Kč bez DPH v černobílém tisku, 15,00 Kč bez DPH v barevném tisku. Strana 12 z 19 Formát strany větší než A4 (velkoformátový tisk), jenž činí za 1 stranu A4 4,00 Kč bez DPH v černobílém tisku, 20,00 Kč bez DPH v barevném tisku. 6.2. Oprávněně vystavená faktura - daňový doklad - musí obsahovat náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů i další náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje: - údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ - údaje zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ • evidenční číslo daňového dokladu • bankovni spojení zhotovitele - datum vystavení daňového dokladu - datum uskutečnění zdanitelného plnění - rozsah a předmět fakturovaného plnění - číslo smlouvy - kontrolní číslo (vyznačené vlevo nahoře na první straně smlouvy pod označením KČ) - číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem - zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl) - razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost faktury 6.3. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti daňového dokladu a údaje uvedené v bodě 6.2. tohoto Článku, je objednatel oprávněn vrátit ji zhotoviteli k odstranění vad nebo k doplnění. V takovém případě se začne počítat nová Ihúta splatnosti dnem doručení opravené Či oprávněně vystavené faktury. 6.4. Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu objednatele: Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 01 Praha 1. Faktury je možné doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, 110 01 Praha 1 nebo Jungmannova 35/29,110 00 Praha 1. 6.5. Splatnost faktur činí 30 dní od jejího doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu platby z účtu objednatele. VII. Odpovědnost za vady a záruční podmínky 7.1. Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá požadavkům stanoveným ve smlouvě. Strana 13 z 19 7.2. Zhotovitel odpovídá za vady díla, jež má dílo v době předání. 7.3. Zhotovitel odpovídá také za vady díla, které se vyskytly v záruční době. 7.4. Za vady díla, které se projevily po záruční době, odpovídá zhotovitel jen tehdy, pokud jejich příčinou bylo porušení jeho povinností. 7.5. Zhotovitel poskytuje na dílo záruku v délce 60 měsíců (dále jen jako „záruční doba"). 7.6. Záruční doba začíná plynout ode dne předání a převzetí celého díla bez vad a nedodělků. 7.7. Vada (její oznámení) bude objednatelem písemně uplatněna e-mailem nebo poštou. 7.8. Oznámení o vadě musí mj. obsahovat stručný popis vzniklé vady. 7.9. E-mail pro uplatnění vady je bozovsky@sinpps.cz. Adresa pro doručení oznámení o vadě poštou je Dobrušská 1805/5, Praha 4,147 00. V případě změny výše uvedené e-mailové nebo poštovní adresy je zhotovitel povinen jejich změnu objednateli písemně oznámit nejméně 3 pracovní dny před jejich změnou, a to pod pokutou 5.000,- Kč za každý den prodlení. 7.10. Zhotovitel je povinen a) započít s odstraněním oznámené vady do 3 pracovních dnů ode dne doručení oznámení o vadě a provést její odstranění nejpozději do 21 kalendářních dnů, nebo b) odstranit vadu dokumentace pro výběr zhotovitele zjištěnou po dobu zadávání veřejné zakázky na zhotovitele stavby nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení oznámení o vadě. 7.11. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli odstranění vady. 7.12. V případě, že zhotovitel nezačne s odstraněním vady dle tohoto článku, je objednatel oprávněn objednat odstranění vady u jiné osoby. Zhotovitel je povinen uhradit náklady na odstranění vady, a to do 14 dnů od předložení jejich vyúčtování objednatelem. 7.13. V případě vzniku újmy při odstraňování záruční vady, je ji zhotovitel povinen nahradit v plné výši, a to do tří dnů od jejich uplatnění objednatelem. 7.14. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobené použitím podkladů poskytnutých objednatelem a zhotovitel při vynaložení veškerého úsilí nemohl zjistit jejich nevhodnost anebo na ně upozornil objednatele a ten na jejich použití trval. VIII. Pojištění 8.1. Zhotovitel se zavazuje mít, a to alespoň pro předmětné dílo, sjednáno pojištění profesní odpovědnosti za vady projektů a škody způsobené vadami projektů. Minimální limit pojistného plnění činí 5.000.000,- Kč z jedné pojistné události (dále i „minimální výše pojistného plnění"). Strana 14 z 19 8.2. Zhotovitel se zavazuje mít sjednáno pojištění v minimální výši pojistného plnění po celou dobu plnění předmětu smlouvy a dále po dobu alespoň pěti let ode dne předání a převzetí díla bez vad a nedodělků. 8.3. Pojištění profesní odpovědnosti za vady projektů a škody způsobené vadami projektů musí zahrnovat též (při)pojištění křížové odpovědnosti (tj. odpovědnosti za vady projektů a škody způsobené vadami projektů způsobené třetími osobami (podzhotovitel, poddodavatel), které pro zhotovitele plnily část předmětu plnění této smlouvy), pokud zhotovitel třetí osoby pro plnění předmětu této smlouvy použije. 8.4. Zhotovitel je povinen předložit objednateli na jeho žádost pojistnou smlouvu k nahlédnutí do 2 pracovních dnů. 8.5. Zhotovitel je povinen o každé změně pojistné smlouvy písemně uvědomit objednatele. IX. Smluvní sankce 9.1. Zhotovitel je povinen objednateli zaplatit a) smluvní pokutu ve výši 2.500,- Kč za každý i započatý den prodlení s plněním, a to i dílčí části díla; b) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení s odstraněním vady díla; c) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení s předáním a převzetím, a to i dílčí části díla; d) smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za každou změnu realizačního týmu zhotovitele provedenou bez předchozího schválení objednatelem; e) smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jiné porušení této smlouvy, není-li v konkrétním ustanovení stanovena sankce odlišně; 9.2. Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávkám zhotovitele. V případě, že taková pohledávka neexistuje, bude objednatelem vystavena a zhotovitelem bezodkladně uhrazena faktura. 9.3. Sankčními ujednáními podle smlouvy nejsou dotčena jiná práva objednatele a zhotovitele (zejm. právo na náhradu újmy). X. Autorské dílo a licence k jeho užití 10.1. Pokud v důsledku realizace díla dle této smlouvy dojde ke vzniku autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, v platném znění, přechází převoditelná autorská práva zhotovitele, jeho zaměstnanců a poddodavatelů v níže uvedeném rozsahu na objednatele, a to dnem předání a převzetí díla, a to i jeho části. Svolení k užití díla pro účely této smlouvy uděluje zhotovitel objednateli jako výhradní. Strana 15 z 19 10.2. Objednatel je oprávněn bez místního a časového omezení upravit či měnit shora popsané autorské dílo nebo jeho část takovým způsobem, který podstatně nesníží hodnotu díla. V rámci poskytnuté licence je objednatel mj. oprávněn užít shora popsané dílo či jeho část k a) zhotovení DÚR; b) provedení inženýrské činnosti pro vydání územního rozhodnutí; c) zhotovení DSP; d) provedení inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení; e) zhotovení DSJ; 0 provedení inženýrské činnosti pro vydání společného povolení; S) zhotovení studie změny stavby; h) zhotovení projektové dokumentace změn stavby před jejím dokončením; i) zhotovení dokumentace pro výběr zhotovitele; i) zhotovení jiné dokumentace nezbytné pro provedení stavby jakožto rozmnoženiny autorského díla; k) provedení stavby samé; I) výkon autorského dozoru při výstavbě; m) uvedení stavby do provozu a užívání, vypracování dokumentace skutečného provedení stavby a pro kolaudaci stavby; n) marketingovým potřebám prezentace díla veřejnosti, výstavách či jednotlivě u třetích osob v jakékoliv formě zachycené na jakémkoliv nosiči, a to i maketě; a o) pořízení jiných rozmnoženin a napodobenin díla nežli stavbou samou, a to trvale nebo dočasně jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, za podmínky, že nebude takové užití v rozporu se smyslem a účelem této smlouvy a v rozporu s dobrými mravy. 10.3. Pokud by autorská práva náležela třetím osobám, zajistí zhotovitel jejich svolení k převodu autorských práv stejného rozsahu a písemné vyhotovení takového svolení předá objednateli při předání a převzetí díla. V případě uplatnění jakýchkoliv nároků třetích osob vůči objednateli z titulu porušení autorských práv, poskytne zhotovitel objednateli bezplatně veškerou požadovanou součinnost a uhradí objednateli veškeré náklady, vyplývající z úspěšného uplatnění nároků třetích osob, a to v plné výši. 10.4. Zhotovitel poskytuje osobě objednatele (podřízené osoby, osoby s majetkovou účastí objednatele) právo dílo užít ve stejném rozsahu, jako jej poskytuje objednateli samotnému. Osoba objednatele ani objednatel není povinen převoditelná práva využít. Strana 16 z 19 10.5. Cena za převod autorských práv (odměna autorovi) je součásti ceny díla uvedené v této smlouvě. XI. Ostatní a závěrečná ustanovení 11.1. Nestanoví-li tato smlouva jinak, doručují se veškeré písemnosti na adresu objednatele nebo zhotovitele uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně adresy některé ze smluvních stran, je povinna tato smluvní strana neprodleně písemně oznámit druhé smluvní straně tuto změnu, a to způsobem uvedeným v tomto článku. Nebyl-li objednatel nebo zhotovitel na uvedené adrese zastižen, písemnost se prostřednictvím poštovního doručovatele uloží na poště. Nevyzvedne-li si účastník zásilku do deseti kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení. 11.2. Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkající se předmětu plnění smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe. 11.3. Práva smluvních stran vyplývající ze smlouvy či jejího porušení se promlčují ve lhůtě 10 let ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé. 11.4. Smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které smluvní strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité pro závaznost smlouvy. Žádný projev smluvnich stran učiněný při jednání o smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze smluvních stran. 11.5. Smluvní strany si sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž ke dni uzavřeni smlouvy věděli nebo vědět museli, a které jsou relevantní ve vztahu k uzavření smlouvy. Kromě ujištění, která si smluvní strany poskytly ve smlouvě, nebude mít žádná ze smluvních stran žádná další práva a povinnosti v souvislosti s jakýmikoliv skutečnostmi, které vyjdou najevo a o kterých neposkytla protější smluvní strana informace při jednáni o smlouvě. Výjimkou budou případy, kdy daná smluvní strana úmyslně uvedla protější smluvní stranu ve skutkový omyl ohledně předmětu smlouvy. 11.6. Smluvní strany shodně prohlašují, že si smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly o celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy. 11.7. Smluvní vztah lze ukončit písemnou dohodou smluvní stran. 11.8. Smluvní vztah lze také ukončit Strana 17 z 19 a) písemnou výpovědí objednatele s 3 měsíční výpovědní dobou, a to i bez uvedení důvodu, b) písemnou výpovědí zhotovitele s 3 měsíční výpovědní dobou, a to v případě, že zhotovitel neobdrží od objednatele pokyn k byť dílčímu plnění ze smlouvy nejméně po dobu 5 let od okamžiku ukončení posledního plnění nebo uzavření smlouvy, nebylo-li plněno vůbec. Výpovědní doba začíná běžet dnem následujícím po dni doručení výpovědi druhé smluvní straně. Tímto ustanovením nejsou dotčeny zvláštní důvody ukončení smluvního závazku stanovené obecnými či zvláštními právními předpisy. 11.9. Neplatnost některého ustanovení smlouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy. 11.10. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy primárně smírnou cestou. Všechny spory vyplývající z této smlouvy a s touto smlouvou související, a to včetně sporů týkajících se její platnosti, se budou řešit u věcně a místě příslušného soudu v České republice. Smluvní strany se dohodly na tom, že v rozsahu, ve kterém to připouští právní předpisy, je místně příslušným soudem ve všech případech soud objednatele. 11.11. Smlouvu lze měnit pouze písemnými, vzestupně číslovanými a oběma smluvními stranami odsouhlasenými dodatky. 11.12. Smluvní strany výslovně souhlasí, aby smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv (CES) vedené objednatelem, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselném označení smlouvy, datech podpisu a plný text smlouvy. Smluvní strany výslovně prohlašují, že skutečnosti uvedené ve smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 11.13. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami (poslední z nich). 11.14. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění. 11.15. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, zajistí objednatel. 11.16. Smluvní strany ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, berou na vědomí, že smlouva obsahuje jejich osobní údaje, a ujednávající si, že s jejich uvedením souhlasí. Smluvní strany berou taktéž na vědomí, že s účinností od 25. května 2018 nahradí zákon o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti Strana 18 z 19 se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Ochrana osobních údajů v této smlouvě obsažených se bude od 25. května 2018 řídit právy a povinnostmi vyplývajícími z tohoto nařízení. 11.17. Smluvní strany ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, berou na vědomí, že objednatel je povinným subjektem, a pro tento účel si sjednávající, že obě souhlasí s poskytováním veškerých informací obsažených v této smlouvě žadatelům. 11.18. Smluvní strany smlouvu vyhotovují v 7 stejnopisech s platností originálu, přičemž zhotovitel obdrží 1 stejnopis a objednatel 6 stejnopisů. 11.19. Přílohy smlouvy: příloha č. 1 smlouvy: Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy příloha č. 2 smlouvy: Složení realizačního týmu objednatele příloha č. 3 smlouvy: Složení realizačního týmu zhotovitele příloha č. 4 smlouvy: Podrobná kalkulace činností zhotovitele dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy příloha č. 5 smlouvy: Situace Za objednatele: Zhotovitel / Za zhotovitele: V Praze dne 1 4 -05- 2019 V Praze dne Ing. Karel Přájěr^B Ing. Jameožovský ředitel odboru investičního Jednatel/ Magistrátu hlavníhoměstaPrah’ Strana 19 z 19 příloha Č. 1 smlouvy: Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy Podrobné požadavky objednatele na předmět smlouvy A. Obecné požadavky na plnění ■ jednotlivé dokumentace budou zpracovány v podrobnostech dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění, a vyhlášky č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb, pokud jejich obsah upravují. ■ dílo bude objednateli předáno rovněž v editovatelné (upravitelné) podobě, a to ve zdrojových souborech; ■ jednotlivé dokumentace budou objednateli předány také v elektronické podobě na CD nebo DVD, příp. flash disku, a to v poctu dvou kusů; B. Dokumentace pro vvdání územního rozhodnutí ■ dokumentace pro vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení § 86 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; ■ součástí bude sestavení předběžného (orientačního) rozpočtu stavby; ■ dokumentace pro vydání územního rozhodnutí bude objednateli předána o pro projednání s dotčenými orgány státní správy v 8. tištěných paré, o pro zahájení veřejnoprávního projednání ve 2. tištěných paré, o po veřejnoprávním projednání ve 2. tištěných paré; ■ inženýrská činnost pro vydání územního rozhodnutí bude provedena ve smyslu ustanovení § 76 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; D. Dokumentace pro vydání stavebního povolení ■ dokumentace pro vydání stavebního povolení ve smyslu ustanovení § 110 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; • dokumentace pro vydání stavebního povolení bude objednateli předána o pro projednání s dotčenými orgány státní správy v 8. tištěných paré, o pro zahájení veřejnoprávního projednání ve 2. tištěných paré, o po veřejnoprávním projednání ve 2. tištěných paré; I • inženýrská činnost pro vydání stavebního povolení bude provedena ve smyslu ustanovení § 115 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; E. Projektová dokumentace pro provádění stavby (též ..dokumentace pro výběr zhotovitele"! ■ projektová dokumentace pro provádění stavby bude zhotovena v rozsahu dokumentace pro zadání veřejné zakázky na stavební práce ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění; ■ součástí bude sestavení soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr ve smyslu ustanovení § 92 odst. 1 písm. b) č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění; ■ dokumentace pro výběr zhotovitele bude objednateli předána o před zahájením zadávacího řízení na veřejnou zakázku ve 2. tištěných paré; o po výběru zhotovitele ve 4. tištěných paré; • dokumentace pro výběr zhotovitele a soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr budou zároveň zpracovány do podrobností stanovených vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr; • není-li to odůvodněno, zhotovitel nesmí v dokumentaci zvýhodnit nebo znevýhodnit určité dodavatele nebo výrobky tím, že technické podmínky stanoví prostřednictvím přímého nebo nepřímého odkazu na určité dodavatele nebo výrobky, nebo patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu (dále i „odkaz"); ■ odkaz může zhotovitel použít, pokud stanovení technických podmínek nemůže být dostatečně přesné nebo srozumitelné. U každého takového odkazu zhotovitel uvede možnost nabídnout rovnocenné řešení; • v případě použití odkazu bude součástí dokumentace odůvodnění jeho použití; ■ pokud zhotovitel stanoví technické podmínky prostřednictvím odkazu na normy nebo technické dokumenty, použije je v tomto pořadí » české technické normy přejímající evropské normy přijaté evropskými normalizačními orgány a zpřístupněné veřejnosti, » evropské technické posouzení, » obecné technické specifikace v oblasti informačních a komunikačních technologií podle čl. 13 a 14 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1025/2012 ze dne 25. října 2012 o evropské normalizaci, změně směrnic Rady 89/686/EHS a 93/15/EHS a směrnic Evropského parlamentu a Rady 94/9/ES, 94/25/ES, 95/16/ES, 97/23/ES, 98/34/ES, 2004/22/ES, 2007/23/ES, 2009/23/ES a 2009/105/ES, a kterým se ruší rozhodnutí Rady 87/95/EHS a rozhodnutí Evropského parlamentu a Rady č. 1673/2006/ES, » mezinárodní normy přijaté mezinárodními normalizačními orgány a zpřístupněné veřejnosti, » technické dokumenty vydané evropskými normalizačními orgány postupem přizpůsobeným vývoji potřeb trhu, který není evropskou normou. ■ není-li možné odkázat na normy nebo technické dokumenty podle předchozího bodu, může zhotovitel odkázat na » české technické normy, » stavební technická osvědčení, nebo » národní technické podmínky vztahující se k navrhování, posuzování a provádění staveb a stavebních prací a použití výrobků. » u každého odkazu na normy nebo technické dokumenty zhotovitel uvede možnost nabídnout rovnocenné řešení. • k výkazu výměr: » výkaz výměr bude zpracován do podrobností stanovených vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr; » výkaz výměr bude dodán v písemné i elektronické podobě, a to v rozsahu: a. oceněný výkaz výměr, a b. slepý výkaz výměr; » slepý výkaz výměr musí být zpracován ve dvou provedeních, a to „s" a „bez" Členění na jednotlivé správce objektu (pozři, předpoklad správce budovy a správce komunikace); ■ k formálním požadavkům: » zhotovitel bude objednateli plně odpovědný za zpracování projektové dokumentace v souladu s platnou právní úpravou; » dokumentace bude objednateli předána v šesti vyhotoveních, a to v tištěné i elektronické formě (na CD), elektronická forma dokumentace bude obsahovat datové soubory, které budou umístěny na CD, textová část bude ve formátu běžných textových editorů (např. soubory s příponou TXT, RTF, DOC). Výpočtová část (např. výkaz výměr, kontrolní rozpočet) bude zpracována ve formátu XML dle datového předpisu XC4, výkresová část bude zpracována v obvyklých konstrukčních systémech (např. soubory s příponou DWG, DXF), soubory budou mít otevřenou formu, která umožňuje tisk a editaci obsahu. Dokumentace bude zároveň v uzavřeném formátu pdf; F. Výkon autorského dozoru při výstavbě • výkon autorského dozoru při výstavbě bude proveden ve smyslu ustanovení § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; ■ zhotovitel bude vykonávat autorský dozor nad souladem zhotovované stavby s ověřenou projektovou dokumentací po dobu výstavby (dále i „plnění"), a to v rozsahu níže specifikovaných činností: » součinnost při zadávacím řízení k veřejné zakázce na výběr zhotovitele stavby spočívající ve zpracování dodatečných informací k žádostem účastníků zadávacího řízení, zpracování případných vysvětlení, změn a doplnění zadávacích podmínek v účasti na jednáních hodnotící komise, kontrola ocenění soupisů stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr účastníků zadávacího řízení a posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny; » účast na veřejnoprávních (správních) řízeních a jednáních za účelem ujasnění nebo vysvětlení souvislostí s příslušnou částí dokumentace souborného řešení projektu, popř. s jejími přijatými či navrhovanými změnami; » dozor při zpracování realizační dokumentace, s vysvětlením příslušných vazeb, popř. s koordinační působností mezi jednotlivými zpracovateli, k zabezpečení souladu s dokumentací souborného řešení projektu; » dozor při zpracování dokumentace dočasných zařízení staveniště nebo úprav trvalých objektů, k zabezpečení souladu s dokumentací souborného řešení projektu; » autorský dozor při realizaci stavby k zabezpečení souladu s dokumentací souborného řešení projektu, jak pokud jde o vlastní řešení stavby, tak také z hlediska postupu a respektování podmínek výstavby; » posuzování návrhů účastníků výstavby na odchylky a změny týkající se dokumentace souborného řešení projektu; » navrhování a projednávání změn a odchylek od vlastního řešení projektu, která mohou přispět ke zvýšení efektivnosti dříve přijatého řešení nebo ke snížení či odstranění definovaných rizik projektu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; » operativní zpracování návrhů přijatých drobných úprav a změn dokumentace souborného řešeni projektu a projednávání postupů a podmínek prací na změnách většího rozsahu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; » účast na kontrolních jednáních o výstavbě (kontrolních dnech), popř. na jiných jednáních, která bezprostředně neřeší problémy z výkonu autorského dozoru, nebo vyjadřování se k problémům nesouvisejícím bezprostředně s autorským dozorem, pouze v rozsahu či v případech podle dohody v příslušné smlouvě nebo za zvláštních podmínek (např. zvláštní oddělené úplaty) stanovených smlouvou; » účast při předání a převzetí stavby jak ke zkouškám či zkušebnímu provozu, tak také k běžnému užívání, za účelem poskytování informací a vyjadřování stanovisek vztahujících se k výkonu autorského dozoru; » účast na předání a převzetí staveniště zhotovitelem stavby, kontrola, zda skutečnosti známé v době předání staveniště odpovídají předpokladům, podle kterých byla vypracována projektová dokumentace; » dohled na souladem zhotovované stavby s projektovou dokumentací ověřenou ve stavebním řízení, která je podkladem pro jeho činnost, sleduje a kontroluje postup výstavby ve vztahu k dokumentaci; » sledování postup výstavby z technického hlediska a z hlediska časového plánu výstavby; » účast na kontrolních dnech, zásadních zkouškách a měření a vydávání stanoviska k jejich výsledkům; » podávání vysvětlení k dokumentaci stavby, která je podkladem pro výkon autorského dozoru; » spolupráce při odstraňování důsledků nedostatků zjištěných v této dokumentaci; » podáváni vyjádření k požadavkům na větší množství výrobků a výkonů oproti projektové dokumentaci; » navrhování změn a odchylek ke zlepšení řešení projektu, vznikající ve fázi realizace projektu; *• posuzování návrhů na změny stavby, na odchylky od schválené projektové dokumentace, které byly vyvolány vlivem okolností vzniklých v průběhu realizace díla; » provádění posouzení a odsouhlasení případných návrhů zhotovitele stavby na změny schválené projektové dokumentace a na odchylky od ní, které byly vyvolány vlivem okolností vzniklých v průběhu realizace díla; » spolupráce s partnery objednatele (zhotovitel stavby, technický dozor stavebníka, koordinátor bezpečnosti práce) při operativním řešení problémů vzniklých na stavbě; » sledování dodržování podmínek pro stavbu tak, jak jsou určeny stavebním povolením a stanovisky dotčených účastníků výstavby, která jsou ve stavebním povolení stanovena jako závazná; » zaznamenávání zjištění, požadavků a návrhů do stavebního deníku; » účast na kolaudační řízení a při kontrole odstranění kolaudačních závad; příloha č. 2 smlouvy: Složení realizačního týmu objednatele Složení realizačního týmu objednatele A. Vedoucí pracovník objednatele Jméno, příjmení a příp. titul: Ing. Ivo Freimann Kontaktní telefon: 236 003 325 Kontaktní e-mail: Ivo.Freimann@praha.eu B. Zástupce vedoucího pracovníka objednatele Jméno, příjmení a příp. titul: Ing. Ludmila Průdková Kontaktní telefon: 236 004 604 Kontaktní e-mail: Ludmila.Prudkova@praha.eu příloha č. 3 smlouvy: Složení realizačního týmu zhotovitele Složení realizačního týmu zhotovitele A. HIP Jméno, příjmení a příp. titul: Ing. Pavel Jeřábek Kontaktní telefon: 777 553 801 Kontaktní e-mail: jerabek@sinpps.cz Jméno, příjmení a příp. titul: B. Výkonný projektant Kontaktní telefon: Ing. Vladimír Ouřada Kontaktní e-mail: 774 934 448 ourada@sinpps.cz Jméno, příjmení a příp. titul: C. Výkonný inženýr Kontaktní telefon: Ing. Jan Božovský Kontaktní e-mail: 602 210 165 bozovsky@sinpps.cz D. Druhý výkonný projektant Jméno, příjmení a příp. titul: Ing. Jan Vybíhal Kontaktní telefon: 723 070 193 Kontaktní e-mail: vybihal@sinpps.cz příloha č. 4 smlouvy: Podrobná kalkulace činností zhotovitele dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy Podrobná kalkulace činností zhotovitele dle čl. II. odst. 2.3. smlouvy A. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DÚR a vydání ÚR Činnost: Cena v Kč DPH: Cena v Kč bez DPH: vč. DPH: 99158,29 činnost nad rámec standardu 81 949,- 17 209,29 99 158,29 CENA CELKEM 81 949,- 17 209,29 Cena v Kč B. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DSP a vydání SP vč. DPH: 99 158,29 Činnost: Cena v Kč DPH: 99 158,29 bez DPH: Cena v Kč činnost nad rámec standardu 81 949,- 17 209,29 vč. DPH: CENA CELKEM 81 949,- 17 209,29 2,42 2,42 Činnost: C. Další průřezové činnosti DPH: Cena v Kč Cena v Kč vč. DPH: bez DPH: 99 158,29 činnost nad rámec standardu 2,- 0,42 99 158,29 CENA CELKEM 2,- 0,42 2,42 198 319,- Činnost: D. CENA CELKEM DPH: Cena v Kč bez DPH: A. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DÚR 81 949,- 17 209,29 a vydání ÚR B. Činnosti zhotovitele ve vztahu k DSP 81 949,- 17 209,29 a vydání SP C. Další průřezové činnosti 2,- 0,42 CENA CELKEM 163 900,- 34 419,- příloha č. 5 smlouvy: Situace Cí -- ; I- c 1 'rs n Y' r.-’í o. *. V C 'Ito lť ulice Čistovická, Praha A -* ulice CiSlovicKá Praha rV, ; okres Hlavní mésto Praha kraj Hlavni město Praha, Česko i . JK Jt % mm,T'? mg: 'tJS Halií orlkary- i .v l. • 50 0744058N '4 3l78BS