Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dík 2‘« POdČ:~1P~~ uzavřená dle * 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále Jen občanský zákoník) I. SMLUVN1 STRANY 1.1. Objednatel: Statutární město Jihlava, Masarykovo nám.1, 58601 Jihlava Zastoupený: Ing. Jaroslavem Vymazalem — náměstkem primátora IČO: 00286010 DIČ: CZ 00286010 Bankovní spojení: Česká spořitelna as., pobočka Jihlava Číslo účtu: 5002072/0800 .2. Zhotovitel: VSM, spol. s r.o., Znojemská 5333/82a, 586 01 Jihlava Zastoupená: Pavlem Vimrem - jednatelem Zápis v obchodním rejstříku: vedeného Krajským soudem v Brně Oddíl C, vložka 510 IČO: 15526194 DIČ: CZ15526194 Bankovní spojení: Oberbank AG Číslo účtu: 2271104599/8040 1.3. Ve smluvních věcech jedná za objednatele: Ing. Jaroslav Vymazal náměstek primátora za zhotovitele: Pavel Vimr, jednatel kontaktní osoba ve věcech technických za objednatele: Petra Fejtová —technik OSR za zhotovitele: Miroslav Dolejš - stavbyvedoucí tel. 702 161 316 II. PŘEDMĚT DÍLA 11.1. Zhotovitel se zavazuje dodat kompletní stavební práce včetně dodávek stavebních hmot a výkonů nutných pro předáni a převzetí díla na akci: „Oprava bytových jader v 7 bytových jednotkách v objektu BPS Za Prachárnou la, Jihlava — b. Č. 10, 15, 20, 21, 28, 39 a 58“ 11.2. Rozsah a kvalita předmětu dila je dána: a) projektovou dokumentací pro realizaci stavby zpracovanou společností PROFAT Jihlava. spol. s r.o., 586 01 Jihlava b) touto smlouvou o dílo .. c) podminkamivyzvyzedne 1972016 d) nabidkou zhotovitele ze dne 2972016 e) příslušnými normami a předpisy platnými v době provádění díla t) zhotovitel je povinen dodržovat obecně zavazne pravni předpisy g) harmonogramem prací, který je povinen předložit zhotovitel do 7 dnů od podpisu smlouvy, včetně zapracováni kontrolních dnů 11.3. Zhotovitel je povinen v rámci předmětu díla provést veškeré práce, dodávky, služby a výkony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájeni, dokončení a předání předmětu díla (např. vytýčení stávajících sítí a zabezpečeni jejich ochrany před narušením, zajištěni skládky vybouraného a přebytečného materiálu, odvoz tohoto materiálu na skládku s předložením „Základního popisu odpadu« dle přílohy č.1 vyhlášky č. 294/2005 Sb. o podmínkách ukládáni odpadů na skládky a pod.). Poplatky související s realizací díla hradí zhotovitel. 11.4. Stavba bude realizována za provozu objektu Za Prachárnou Iana st.p.č. 4369/2 v k.ú. Jihlava. Veškeré stavební a montážní práce budou předem konzultovány se zástupcem odboru správy realit MMJ — p. Fejtovou, tel. 567 167 315. Zhotovitel je povinen zabezpečit prováděni prací tak, aby při realizaci díla nedošlo k poškozeni stávajících budov. V průběhu realizace díla je zhotovitel povinen zabezpečovat na své náklady úklid prostor znečistěných v důsledku stavební činnosti zhotovitele a jeho subdodavatelů. 11.5. Případné změny a rozšíření předmětu díla oproti zadávací dokumentaci a nabídce požadované objednatelem nebo vyplynou-Ii v průběhu výstavby, budou předem odsouhlaseny s objednatelem a budou zapsány do stavebního deníku. Teprve Po jejich odsouhlasení může zhotovitel tyto změny provést a má právo na jejich úhradu. Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez písemného souhlasu objednatele, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu. Cena za rozšířeni předmětu díla se sjednává dle jednotkové kalkulace skutečně provedených prací odsouhlasených objednatelem. Případné rozšířeni předmětu díla nebude mít vliv na termín dokončeni díla podle této smlouvy, pokud jejich rozsah nepřesáhne sjednanou cenu díla o více než 10%, což posoudí technický dozor objednatele (dále jen „TD“) . 11.6. Objednatel se zavazuje dokončené dílo v souladu s touto smlouvou převzít a zaplatit za něj cenu uvedenou v článku IV. této smlouvy. 11.7. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastni odpovědnost ve sjednané době. 11.8. Zhotovitel použije na zhotovení díla materiály I. jakosti a materiály, které mají požadovanou certifikaci. Zhotovitel je povinen předat objednateli na jeho žádost veškeré doklady, které se vztahuji k jakosti a certifikaci použitých materiálů. lil. TERMÍN PLNĚNÍ 111.1. Práce budou zahájeny: Po předáni staveniště (předpoklad srpen 2016) 111.2. Předmět díla bude dokončen: do 7.10.2016 Lhůta potřebná pro dodávku předmětu díla činí dnů od předání staveniště. 111.3. Změna v dohodnutém rozsahu díla (čI. 11.2 a násl. této smlouvy) vyžádaná objednatelem nebo vynucená skutečnostmi objektivně zjistitelnými až v průběhu provádění prací na díle a zhotovitelem nezaviněná, nebo přerušenim prací na díle na základě požadavku objednatele, bude důvodem pro přiměřené prodloužení termínu k dokončení díla o dobu potřebnou k realizaci díla. Toto musí být řešeno písemným dodatkem ke smlouvě o dílo. 2 111.4. Jestliže zhotovitel připraví dilo nebo jeho dohodnutou část k odevzdání před dohodnutým termínem, zavazuje se objednatel toto dílo převzít i v dříve nabízeném termínu. . 111.5. Za nesplněni dokončení a předání předmětu díla v terminu stanoveném v či. Ill. 2. smlouvy, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 % z ceny díla za každý započatý týden prodleni. 111.6. V případě, že zhotovitel nezahájí, přeruší nebo zastaví práce ze své viny nebo bude zřejmé, že nedodrží termín dokončeni a předání předmětu díla, má objednatel kromě práv uvedených v ostatních ustanoveních této smlouvy právo zadat provedení nebo dokončení předmětu díla nebo jeho části jiné firmě. V případě, že k takové situaci dojde, zaplatí objednatel zhotoviteli pouze provedené práce včetně skutečně zabudovaného materiálu. V případě nezahájeni, přerušení nebo zastavení práce z viny objednatele, není zhotovitel vázán sjednanými termíny. 111.7. Staveniště odevzdá objednatel zhotoviteli bezplatně a prosté práv třetích osob min. tři dny před započetím prací tak, aby zhotovitel mohl zahájit a provádět práce v rozsahu uvedeném v zadávací dokumentaci a v podmínkách výzvy. 111.8. Zhotovitel zabezpečí na vlastni náklad staveniště a zajistí jeho provoz, údržbu a pořádek po celou dobu výstavby. Zdroje energií pro zařízení staveniště a realizaci díla si zajistí zhotovitel na svůj náklad včetně úhrady za jejich spotřebu. Totéž se týká poplatků za skládku, záborů veřejného prostranství, případně dalších služeb souvisejících s realizací předmětu díla. Zhotovitel ručí za škody způsobené na staveništi do doby předání a převzetí díla — tj. do vyklizení staveniště. 111.9. Zhotovitel provede veškerá bezpečnostní, hygienická, ochranná a jiná opatření na staveništi předepsaná platnými předpisy. Pokud porušením těchto předpisů vznikne jakákoliv škoda, nese veškeré vzniklé náklady zhotovitel. 111.10. Podle zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech ve zněni pozdějších zákonů jsou stanoveny základní povinnosti fyzických a právnických osob při nakládání s odpady. S odpady lze nakládat pouze způsobem stanoveným zákonem a prováděcími předpisy. Zhotovitel při předání zhotoveného díla předloží doklady prokazující způsob naložení se stavebním odpadem na dané zakázce. lll.11.Zhotovitel v plné míře zodpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru staveniště a zabezpečí vybaveni pracovníků ochrannými pracovními pomůckami. Dále se zhotovitel zavazuje dodržovat hygienické předpisy a podmínky ochrany životniho prostředí. lll.12.Zhotovitel odstraní neprodleně škody způsobené jeho činností a veškerá znečištěni a poškození komunikaci a chodníků, ke kterým došlo provozem zhotovitele. 111.13. Staveniště bude zhotovitelem uvolněno a vyklizeno současně s předáním a převzetím díla. V případě nesplněni tohoto termínu není objednatel povinen dílo převzít. IV. CENA ZA DÍLO V.1. Cena díla je sjednaná na rozsah daný nabídkou ze dne 29.7.2016 a touto smlouvou jako cena maximální, platná po celou dobu výstavby s výjimkou případů stanovených v této smlouvě. Je vyjádřena oceněním technických jednotek jednotkovými cenami (v rozsahu členění směrných cen ÚRS Praha) a jsou v ní zahrnuty veškeré práce, dodávky, služby a výkony ve smyslu této smlouvy. Vyčíslení ceny (rozpočet) předložil zhotovitel spolu s nabídkou. Cena činí: Kč 1.538.043,- bez DPH Statutární město Jihlava jako objednatel prohlašuje, že v případě realizace stavebních prací dle této smlouvy o dílo se jedná o ekonomickou činnost. 3 V případě poskytnutí plnění dle * 92e zákona o DPH se uplatní režim přenesení daňové povinnosti dle ~ 92a zákona o DPH. IV.2. Případné změny, doplňky nebo rozšířeni předmětu díla, které nebyly uvedeny v poptávce, budou oceněny položkově s použitim stejných jednotkových cen jako rozpočet pro předmět díla předložený v nabídce. Položky neobsažené v základním rozpočtu budou oceněny ve směrných cenách vydaných URS Praha platných v době uzavření smlouvy ponížených o 10%. lV.3. Práce, které nebudou oproti zadávací dokumentaci prováděny, budou oceněny položkově s použitím stejných jednotkových cen jako rozpočet pro předmět díla a budou odečteny z ceny dodávky. IV.4. V případě, že zhotovitel měl na práce, které objednatel zruší, omezí nebo jinak změní (např. změna kvality a množství) v průběhu realizace stavby vynaložené finanční náklady (tj. až po podpisu smlouvy), uhradí objednatel zhotoviteli finanční náklady spojené se zrušením, omezením či jinou provedenou změnou pouze v případě, že výše těchto nákladů bude ze strany zhotovitele jednoznačně prokazatelná. V. FINANCOVÁNÍ V.1. Provedené práce budou hrazeny na základě měsíčních faktur, které vystaví zhotovitel. Výše faktur bude odpovídat skutečně provedeným pracím odsouhlasených technickým dozorem objednatele v protokolu dílčího plněni a přiloženého soupisu provedených prací. V.2. Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství nebo druhu provedených prací, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze práce, u kterých nedošlo k rozporu. Pokud bude faktura zhotovitele obsahovat i práce, které nebyly objednatelem odsouhlaseny, je objednatel oprávněn uhradit pouze tu část faktury, se kterou souhlasí. Na zbývající část faktury nemůže zhotovitel uplatňovat žádné majetkové sankce vyplývající z peněžitého dluhu objednatele. V.3. Jednotlivé faktury budou splňovat veškeré náležitosti daňového dokladu. Objednatel může fakturu vrátit v případě, že bude obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout doručením opravené faktury objednateli. V.4. Veškeré provedení rozšíření předmětu díla případně neprovedené práce budou při fakturaci podloženy položkovým soupisem prací, který bude odsouhlasen TD objednatele. Oceněni bude provedeno dle či. lV.2. a lV.3. této smlouvy. Cena za rozšířeni bude uplatněna na základě písemného dodatku ke smlouvě, vyúčtováni proběhne nejpozději v poslední faktuře samostatnou položkou. Totéž se týká vyčíslení a vyúčtováni neprovedených prací oproti zadávací dokumentaci. V.5. Dílo bude proplaceno do výše 90 % ceny prací v případě převzetí díla s vadami a nedodělky. Právo na zaplaceni pozastávky platby ve výši 10% ceny díla vznikne dnem odstranění všech vad a nedodělků ve smyslu této smlouvy a to nejpozději do patnácti dnů Po sepsání zápisu o jejich odstranění. V.6. Poslední faktura bude vystavena nejpozději do patnácti dnů po předáni a převzetí díla a v ní bude vyrovnána případná poskytnutá záloha. V.7. Lhůta splatnosti faktur se vzájemnou dohodou sjednává na třicet dnů Po jejich doručení objednateli. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu objednatele. V.8. Při prodlení objednatele se zaplacením činí úrok z prodlení 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. V.9. V případě, že objednateli vznikne z ujednání die této smlouvy nárok na smluvní pokutu, náhradu škody nebo jinou majetkovou sankci vůči zhotoviteli, je objednatel oprávněn 4 započíst tuto částku vůči kterékoliv faktuře nebo pozastávce (na podkladě objednatelem vystavené faktury). V.10.Objednatel je oprávněn dát zhotoviteli příkaz k dočasnému zastavení všech činnosti souvisejících s dodávkou díla v případě nedostatku finančních prostředků. Zhotovitel má v tomto případě právo na náhradu nákladů z tohoto zastavení vzniklých a přiměřeně se prodlužuje termín plnění, který bude upraven písemným dodatkem ke smlouvě. Pokud nedojde k dohodě, platí, že termín plnění se prodlužuje o stejnou dobu, Po kterou trvalo zastavení prací. Vl. PŘEDÁNI A PŘEVZETÍ PŘEDMĚTU DILA VIJ. Předání a převzetí předmětu díla bude prováděno v rozsahu a způsobem stanoveným touto smlouvou a v souladu s ~ 2589 a násl. a ~ 2628 občanského zákoníku. Vl.2. a) Zhotovitel je povinen vyzvat nejméně pět dnů předem objednatele k převzetí kompletně dokončeného předmětu díla. b) Objednatel převezme předmět díla, bude-li provedení objemu i jakost dodávky v souladu s touto smlouvou. c) Zhotovitel je povinen zajistit pro účely přejímky předloženi veškerých atestů, revizních knih, zpráv a protokolů o zkouškách stanovených právními předpisy, prohlášeni o shodě podle zák. č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na výrobky ve znění pozdějších předpisů a nař. vlády č. 163/2002 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na vybrané stavební výrobky ve zněni pozdějších předpisů, provozní předpisy k obsluze díla a podmínky užíváni a údržby nutné po dobu záruční doby. Dále předá kompletní vyhotovení projektové dokumentace skutečného stavu předmětu díla ve 2 vyhotoveních se zakreslením všech odchylek proti projektu stavby odsouhlaseném v rámci stav, řízení. Případné nepředáni této dokumentace a dokladů bude považováno za vadu díla. d) Objednatel může převzít předmět díla i v případě, že při přejímce bude mit předmět díla takové vady a nedodělky, které dle objednatele nebrání řádnému užíváni předmětu díla a zaváže-li se zhotovitel, že je odstrani v terminu společně dohodnutém. e) O průběhu a výsledku přejímky bude sepsán oběma smluvními stranami zápis o předání a převzetí díla, v němž budou určeny lhůty k odstranění vad a nedodělků. Dnem podpisu zápisu o předání a převzetí díla přechází nebezpeči vzniku škody k předmětu díla na objednatele a začíná běžet záruční doba. Vl.3. Jestliže zhotovitel nedodrží jednotlivé lhůty vzájemně dohodnuté v zápisu o předání a převzetí díla, stanovené pro odstraněni vad a nedodělků je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení do doby jejich odstranění. Vl.4. Předmět díla bude dokončen včetně konečného úklidu, vyklizeni a uvolněni staveniště. VII. OSTATNI PODMÍNKY SMLOUVY Vll.1. Objednatel se zavazuje, že zhotoviteli dodá doklady potřebné k zahájeni a realizaci díla. Vll.2. Objednatel je oprávněn kontrolovat prováděni díla. Výkon technického dozoru (dále Jen TD) objednatele bude provádět osoba určená objednatelem ((Bytservis spol. s r.o., Ing. Jan Farka), která je oprávněna: - kontrolovat, zda práce jsou prováděny v souladu se smluvními podmínkami, zadávací dokumentací, příslušnými normami a obecnými právními předpisy - upozorňovat zápisem do stavebního deníku na zjištěné nedostatky 5 - dát pracovníkům zhotovitele příkaz k zastavení prací v případě, že zástupce zhotovitele není dosažitelný a je-li ohrožena bezpečnost prováděné stavby, život nebo hrozí-Ii jiné vážné škody - kontrolovat zakrývané konstrukce, přejímat dokončené práce a uzavřít dohodu o opatřeních a terminech k odstranění zjištěných vad a nedodělků - TD objednatele bude mít pro výkon své funkce přístup na všechna pracoviště zhotovitele, kde je zpracováván a realizován předmět dila - nerespektováni těchto požadavků ze strany zhotovitele opravňuje objednatele k pozastavení stavby do doby sjednání nápravy, pozastavení stavby musí být provedeno pisemně zápisem do stavebního deníku, v případě opakovaného nerespektování je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit Vll.3. Zhotovitel je povinen zabezpečit účast pověřených pracovníků při kontrole prováděných prací, kterou provádí TD a činit neprodleně opatření k odstranění zjištěných vad. Výkon tohoto dozoru nezbavuje zhotovitele odpovědnosti za řádné a včasné plnění smlouvy. Vll.4. a) Zhotovitel je povinen vést ode dne převzetí staveniště stavební deník. b) K požadavkům objednatele zapsaným do stavebního deníku se zhotovitel vyjádři do tří pracovních dnů nebo nejpozději do objednatelem stanoveného prodlouženěho termínu. c) Za objednatele budou oprávněni do deníku provádět zápis jmenovaní pracovníci TD. d) K zápisům zhotovitele do stavebního deníku se objednatel zavazuje vyjádřit nejpozději do pěti pracovních dnů. O závažných zápisech ve stavebním deníku ze strany zhotovitele, které budou mít vliv na cenu a termín, bude zhotovitel informovat TD objednatele ihned po učiněném zápisu. Vll.5. Zhotovitel nese do předání a převzetí předmětu díla objednateli veškerou odpovědnost za škodu na realizovaném díle, materiálu, zařízení a jiných věcech určených do objektu nebo k jeho výstavbě zajišťovaných zhotovitelem, jakož i za škody způsobeně v důsledku svého zavinění třetím osobám. Likvidaci veškerých demontovaných zařízení bude zhotovitel předem konzultovat s objednatelem a bude dbát jeho pokynů. Vll.6. Pokud činností zhotovitele dojde ke způsobení škody objednateli nebo jiným subjektům z titulu opomenuti, nedbalosti nebo neplněním podmínek vyplývajících ze zákona, z norem nebo vyplývajících z této smlouvy, je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu napravit uvedením do řádného stavu a není-li to možné, tak finančně uhradit. Veškeré náklady s tím spojené nese zhotovitel. Vll.7. Zhotovitel je povinen být pojištěn proti škodám způsobených jeho činností včetně možných škod pracovníků zhotovitele. Stejné podmínky je zhotovitel povinen zajistit u svých subdodavatelů. Doklady o pojištění je povinen zhotovitel na požádání předložit objednateli. Vll.8. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně. Promlčecí doba jsou tři roky. VlIS. Záruky: Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět díla je provedený podle podmínek smlouvy a že Po dobu záruční doby bude mít vlastnosti předepsané příslušnými právními předpisy a normami. a) Vzájemnou dohodou se stanoví záruční doba na toto dílo v délce 60 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem předáni a převzetí díla. b) Smluvní strany se dohodly pro případ vady díla, že po dobu záruční doby má objednatel právo požadovat a zhotovitel povinnost bezplatně odstranit vady. 6 ‚~ ‘... ...... .....— . t —.- c) Reklamace vad vzniklých v záruční době uplatní objednatel písemně u zhotovitele, který je povinen nastoupit neprodleně k odstranění reklamované vady, nejpozději však do deseti dnů od uplatnění oprávněné reklamace objednatelem a vady odstranit v co nejkratším technicky možném terminu. Termín odstranění vad se dohodne pisemnou formou. Současně zhotovitel musí odstranit připadnou škodu, která touto závadou vznikne. Pokud zhotovitel nezahájí odstraňování vad nebo nesplní dohodnutý termín, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu Kč 1.000,- za každý den, o který nastoupí později nebo nesplní dohodnutý termín odstranění vad. Objednatel má i přes sjednanou smluvní pokutu nárok na případnou náhradu škody. d) Jestliže zhotovitel neodstraní vady nejpozději do jednoho měsíce od doručeni reklamace, nebo pokud nedojde k jiné dohodě o terminu odstranění vad nebo pokud v těchto termínech nesdělí objednateli, že neuznává z důvodu jeho neoprávněnosti nárok objednatele vyplývající ze záruky za jakost, je objednatel oprávněn, kromě uplatnění smluvní pokuty, podle vlastního uvážení tyto práce provést sám, pověřit jejich provedením jinou firmu, nebo jejím prostřednictvím zakoupit, vyměnit vadnou či neúplně funkční část předmětu díla. Takto vzniklé náklady je zhotovitel povinen zaplatit objednateli do deseti dnů od doručení faktury. e) Záruční doby na reklamované části dodávky se prodlužují o dobu počínající datem uplatnění reklamace a končí dnem odstranění vady. f) Jestliže se v průběhu záruční doby některá část předmětu díla ukáže jako vadná nebo nedosáhne plánovaných parametrů či funkci, bude zhotovitelem na požadavek objednatele opravena nebo vyměněna a objednatelem znovu převzata, přičemž záruční doba bude prodloužena o dobu potřebnou k odstranění vady. g) Reklamace vad je uplatněna včas, pokud ji objednatel uplatní písemně u zhotovitele nejpozději do třiceti dnů Po uplynutí záruční doby a prokáže, že k výskytu vady došlo ještě v průběhu záruční doby. h) Obě smluvní strany se dohodly na vyloučení solidární odpovědnosti dle ust. 5 2630 občanského zákoníku. Vll.l0. Objednatel je povinen zhotoviteli umožnit přístup na pozemek, pokud je to potřebné pro možnost řádného odstraněni vad nebo nedodělků. VlIli. Zhotovitel a objednatel si vzájemně touto smlouvou potvrzují, že drobné odchylky od zadávací dokumentace, které nemění celkové řešeni díla, ani nezvyšují cenu díla, nejsou vadami, jestliže byly dohodnuty alespoň souhlasným zápisem do stavebního deníku. Vll.12. Pro náhradu škody platí ustanovení 5 2913 a násl. občanského zákoníku, že se smluvní strany dohodly na vyloučení možnosti uplatňovat ušlý zisk. Vll.13. Objednatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy z důvodů stanovených občanským zákoníkem a dále pokud: a) probíhá vůči majetku zhotovitele insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo je-li insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek majetku b) zhotovitel neprovádí práce v odpovídající kvalitě a neodstraní vady vzniklé vadným prováděním díla do 14-U dnů Po písemném upozornění objednatele nebo Po jeho upozornění zápisem ve stavebním deníku c) zhotovitel nezahájí, přeruší nebo zastaví práce ze své viny, nebo bude zřejmé, že z důvodu neplnění postupu prací dle harmonogramu delším než 14 dnů, nedodrži termín dokončení a předání předmětu dila d) v případě zastavení prací dle čI. Vll.2. této smlouvy Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně, a doručeno druhé straně, přičemž účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení. ‘7 V případě odstoupeni od smlouvy je zhotovitel povinen do 10 kalendařnich dnu vyklidit staveniště a předat rozestavěné dílo jinému zhotoviteli určenému objednatelem včetně poskytnutí nezbytně nutných činností pro plynulé pokračování zhotovení díla. V případě nesplnění této povinnosti se zhotovitel zavazuje uhradit objednateli veškeré náklady a škody, které mu v souvislosti s porušením této povinnosti vznikly. Vlil. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ VlIli. Smlouvu lze změnit, upřesnit nebo zrušit Jen písemnou formou dodatkem, který dohodnou obě smluvní strany svými zástupci oprávněnými k zastupováni stran při podpisu smlouvy. Vlll.2. Tato smlouva Je uzavřena podle příslušných ustanovení občanského zákoníku. Právní vztahy zhotovitele a objednatele, které nejsou touto smlouvou výslovně dohodnuty, se řídí uvedenou zákonnou úpravou zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění. Vlll.3. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech. Dva jsou určeny pro objednatele a jeden pro zhotovitele. Vlll.4. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této smlouvy včetně veškerých osobnich údajů, které jsou v ní obsaženy. V Jihlavě dne: 1 1. 06. 2016 V 1108. 2016 dne objednátele fl ‚! za zhotovitele lng.~Jaroslav Vymazal náměstek primátora 8 pp Seznam subdodavatelů: (doplní uchazeč) ~i‘iiIev firmy Sídlo firmy IČO % odhad prací na 26246007 díle A JE TO CZ s.r.o. Řípov 41, Třebíč 67401 24169293 kuchyně-PVC Jindřišská 901/5, Praha 1 76521036 4% ELTICO s.r.o. Kosmonautů 1580, Chotěboř 20% elektrika 25% Miloslav Plešinger plyn-topení-voda 9