Textová podoba smlouvy Smlouva č. 90485: Smlouva Oprava bytových jader v 7 bytových jednotkách v objektu DPS Za

Příloha smlouvy_1218_OSR_2016.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dík  2‘« POdČ:~1P~~

uzavřená dle * 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále Jen občanský
                                                 zákoník)

I. SMLUVN1 STRANY

1.1. Objednatel: Statutární město Jihlava, Masarykovo nám.1, 58601 Jihlava
                   Zastoupený: Ing. Jaroslavem Vymazalem — náměstkem primátora
                   IČO: 00286010
                   DIČ: CZ 00286010
                   Bankovní spojení: Česká spořitelna as., pobočka Jihlava
                   Číslo účtu: 5002072/0800

.2. Zhotovitel: VSM, spol. s r.o., Znojemská 5333/82a, 586 01 Jihlava
                  Zastoupená: Pavlem Vimrem - jednatelem
                  Zápis v obchodním rejstříku: vedeného Krajským soudem v Brně
                  Oddíl C, vložka 510
                  IČO: 15526194
                   DIČ: CZ15526194
                  Bankovní spojení: Oberbank AG
                  Číslo účtu: 2271104599/8040

1.3. Ve smluvních věcech jedná za objednatele: Ing. Jaroslav Vymazal
                                                             náměstek primátora

                                         za zhotovitele: Pavel Vimr, jednatel
     kontaktní osoba ve věcech technických za objednatele: Petra Fejtová —technik OSR

                                                        za zhotovitele: Miroslav Dolejš - stavbyvedoucí
                                                                          tel. 702 161 316

II. PŘEDMĚT DÍLA

11.1. Zhotovitel se zavazuje dodat kompletní stavební práce včetně dodávek stavebních
      hmot a výkonů nutných pro předáni a převzetí díla na akci:

 „Oprava bytových jader v 7 bytových jednotkách v objektu BPS
    Za Prachárnou la, Jihlava — b. Č. 10, 15, 20, 21, 28, 39 a 58“

11.2. Rozsah a kvalita předmětu dila je dána:
     a) projektovou dokumentací pro realizaci stavby zpracovanou společností PROFAT
          Jihlava. spol. s r.o., 586 01 Jihlava
     b) touto smlouvou o dílo
..

     c) podminkamivyzvyzedne 1972016

     d) nabidkou zhotovitele ze dne 2972016

     e) příslušnými normami a předpisy platnými v době provádění díla

     t) zhotovitel je povinen dodržovat obecně zavazne pravni předpisy

     g) harmonogramem prací, který je povinen předložit zhotovitel do 7 dnů od podpisu
          smlouvy, včetně zapracováni kontrolních dnů

11.3. Zhotovitel je povinen v rámci předmětu díla provést veškeré práce, dodávky, služby
      a výkony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájeni, dokončení a předání
      předmětu díla (např. vytýčení stávajících sítí a zabezpečeni jejich ochrany před
      narušením, zajištěni skládky vybouraného a přebytečného materiálu, odvoz tohoto
      materiálu na skládku s předložením „Základního popisu odpadu« dle přílohy č.1
      vyhlášky č. 294/2005 Sb. o podmínkách ukládáni odpadů na skládky a pod.). Poplatky
      související s realizací díla hradí zhotovitel.

11.4. Stavba bude realizována za provozu objektu Za Prachárnou Iana st.p.č. 4369/2 v k.ú.
       Jihlava. Veškeré stavební a montážní práce budou předem konzultovány se zástupcem
       odboru správy realit MMJ — p. Fejtovou, tel. 567 167 315. Zhotovitel je povinen
       zabezpečit prováděni prací tak, aby při realizaci díla nedošlo k poškozeni stávajících
       budov. V průběhu realizace díla je zhotovitel povinen zabezpečovat na své náklady
       úklid prostor znečistěných v důsledku stavební činnosti zhotovitele a jeho
       subdodavatelů.

11.5. Případné změny a rozšíření předmětu díla oproti zadávací dokumentaci a nabídce
       požadované objednatelem nebo vyplynou-Ii v průběhu výstavby, budou předem
       odsouhlaseny s objednatelem a budou zapsány do stavebního deníku. Teprve
       Po jejich odsouhlasení může zhotovitel tyto změny provést a má právo na jejich
       úhradu. Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez písemného souhlasu
       objednatele, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu. Cena za rozšířeni předmětu
       díla se sjednává dle jednotkové kalkulace skutečně provedených prací odsouhlasených
       objednatelem. Případné rozšířeni předmětu díla nebude mít vliv na termín dokončeni
       díla podle této smlouvy, pokud jejich rozsah nepřesáhne sjednanou cenu díla o více
       než 10%, což posoudí technický dozor objednatele (dále jen „TD“) .

 11.6. Objednatel se zavazuje dokončené dílo v souladu s touto smlouvou převzít
       a zaplatit za něj cenu uvedenou v článku IV. této smlouvy.

 11.7. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastni odpovědnost
       ve sjednané době.

 11.8. Zhotovitel použije na zhotovení díla materiály I. jakosti a materiály, které mají
        požadovanou certifikaci. Zhotovitel je povinen předat objednateli na jeho žádost
        veškeré doklady, které se vztahuji k jakosti a certifikaci použitých materiálů.

lil. TERMÍN PLNĚNÍ

111.1. Práce budou zahájeny:  Po předáni staveniště (předpoklad srpen 2016)

111.2. Předmět díla bude dokončen: do 7.10.2016

Lhůta potřebná pro dodávku předmětu díla činí dnů od předání staveniště.

111.3. Změna v dohodnutém rozsahu díla (čI. 11.2 a násl. této smlouvy) vyžádaná
      objednatelem nebo vynucená skutečnostmi objektivně zjistitelnými až v průběhu
      provádění prací na díle a zhotovitelem nezaviněná, nebo přerušenim prací na díle

      na základě požadavku objednatele, bude důvodem pro přiměřené prodloužení termínu

      k dokončení díla o dobu potřebnou k realizaci díla. Toto musí být řešeno písemným
      dodatkem ke smlouvě o dílo.

                              2
111.4. Jestliže zhotovitel připraví dilo nebo jeho dohodnutou část k odevzdání před

dohodnutým termínem, zavazuje se objednatel toto dílo převzít i v dříve nabízeném

termínu.                            .

111.5. Za nesplněni dokončení a předání předmětu díla v terminu stanoveném
      v či. Ill. 2. smlouvy, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši
      1 % z ceny díla za každý započatý týden prodleni.

111.6. V případě, že zhotovitel nezahájí, přeruší nebo zastaví práce ze své viny nebo bude
      zřejmé, že nedodrží termín dokončeni a předání předmětu díla, má objednatel kromě
      práv uvedených v ostatních ustanoveních této smlouvy právo zadat provedení nebo
      dokončení předmětu díla nebo jeho části jiné firmě. V případě, že k takové situaci
      dojde, zaplatí objednatel zhotoviteli pouze provedené práce včetně skutečně
      zabudovaného materiálu. V případě nezahájeni, přerušení nebo zastavení práce z viny
      objednatele, není zhotovitel vázán sjednanými termíny.

111.7. Staveniště odevzdá objednatel zhotoviteli bezplatně a prosté práv třetích osob min.
      tři dny před započetím prací tak, aby zhotovitel mohl zahájit a provádět práce
      v rozsahu uvedeném v zadávací dokumentaci a v podmínkách výzvy.

111.8. Zhotovitel zabezpečí na vlastni náklad staveniště a zajistí jeho provoz, údržbu
      a pořádek po celou dobu výstavby. Zdroje energií pro zařízení staveniště a realizaci
      díla si zajistí zhotovitel na svůj náklad včetně úhrady za jejich spotřebu. Totéž se týká
      poplatků za skládku, záborů veřejného prostranství, případně dalších služeb
      souvisejících s realizací předmětu díla. Zhotovitel ručí za škody způsobené
      na staveništi do doby předání a převzetí díla — tj. do vyklizení staveniště.

111.9. Zhotovitel provede veškerá bezpečnostní, hygienická, ochranná a jiná opatření
      na staveništi předepsaná platnými předpisy. Pokud porušením těchto předpisů vznikne
      jakákoliv škoda, nese veškeré vzniklé náklady zhotovitel.

111.10. Podle zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech ve zněni pozdějších zákonů jsou stanoveny
      základní povinnosti fyzických a právnických osob při nakládání s odpady. S odpady lze
      nakládat pouze způsobem stanoveným zákonem a prováděcími předpisy. Zhotovitel
      při předání zhotoveného díla předloží doklady prokazující způsob naložení se
      stavebním odpadem na dané zakázce.

lll.11.Zhotovitel v plné míře zodpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob
      v prostoru staveniště a zabezpečí vybaveni pracovníků ochrannými pracovními
      pomůckami. Dále se zhotovitel zavazuje dodržovat hygienické předpisy a podmínky
      ochrany životniho prostředí.

lll.12.Zhotovitel odstraní neprodleně škody způsobené jeho činností a veškerá znečištěni
      a poškození komunikaci a chodníků, ke kterým došlo provozem zhotovitele.

111.13. Staveniště bude zhotovitelem uvolněno a vyklizeno současně s předáním a převzetím
      díla. V případě nesplněni tohoto termínu není objednatel povinen dílo převzít.

IV. CENA ZA DÍLO

V.1. Cena díla je sjednaná na rozsah daný nabídkou ze dne 29.7.2016 a touto smlouvou
      jako cena maximální, platná po celou dobu výstavby s výjimkou případů stanovených
      v této smlouvě. Je vyjádřena oceněním technických jednotek jednotkovými cenami (v
      rozsahu členění směrných cen ÚRS Praha) a jsou v ní zahrnuty veškeré práce,
      dodávky, služby a výkony ve smyslu této smlouvy. Vyčíslení ceny (rozpočet) předložil
      zhotovitel spolu s nabídkou.

Cena činí:  Kč 1.538.043,- bez DPH

Statutární město Jihlava jako objednatel prohlašuje, že v případě realizace
stavebních prací dle této smlouvy o dílo se jedná o ekonomickou činnost.

                                                 3
      V případě poskytnutí plnění dle * 92e zákona o DPH se uplatní režim přenesení

       daňové povinnosti dle ~ 92a zákona o DPH.

IV.2. Případné změny, doplňky nebo rozšířeni předmětu díla, které nebyly uvedeny
       v poptávce, budou oceněny položkově s použitim stejných jednotkových cen jako
       rozpočet pro předmět díla předložený v nabídce. Položky neobsažené v základním
       rozpočtu budou oceněny ve směrných cenách vydaných URS Praha platných v době
       uzavření smlouvy ponížených o 10%.

lV.3. Práce, které nebudou oproti zadávací dokumentaci prováděny, budou oceněny
       položkově s použitím stejných jednotkových cen jako rozpočet pro předmět díla
       a budou odečteny z ceny dodávky.

IV.4. V případě, že zhotovitel měl na práce, které objednatel zruší, omezí nebo jinak změní
       (např. změna kvality a množství) v průběhu realizace stavby vynaložené finanční
       náklady (tj. až po podpisu smlouvy), uhradí objednatel zhotoviteli finanční náklady
       spojené se zrušením, omezením či jinou provedenou změnou pouze v případě,
       že výše těchto nákladů bude ze strany zhotovitele jednoznačně prokazatelná.

V. FINANCOVÁNÍ

V.1. Provedené práce budou hrazeny na základě měsíčních faktur, které vystaví zhotovitel.
       Výše faktur bude odpovídat skutečně provedeným pracím odsouhlasených technickým
       dozorem objednatele v protokolu dílčího plněni a přiloženého soupisu provedených
       prací.

V.2. Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství nebo druhu
       provedených prací, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze práce, u kterých nedošlo
       k rozporu. Pokud bude faktura zhotovitele obsahovat i práce, které nebyly
       objednatelem odsouhlaseny, je objednatel oprávněn uhradit pouze tu část faktury,
       se kterou souhlasí. Na zbývající část faktury nemůže zhotovitel uplatňovat žádné
       majetkové sankce vyplývající z peněžitého dluhu objednatele.

V.3. Jednotlivé faktury budou splňovat veškeré náležitosti daňového dokladu. Objednatel
       může fakturu vrátit v případě, že bude obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje.
       V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne
       plynout doručením opravené faktury objednateli.

V.4. Veškeré provedení rozšíření předmětu díla případně neprovedené práce budou při
       fakturaci podloženy položkovým soupisem prací, který bude odsouhlasen TD
       objednatele. Oceněni bude provedeno dle či. lV.2. a lV.3. této smlouvy. Cena
      za rozšířeni bude uplatněna na základě písemného dodatku ke smlouvě, vyúčtováni
       proběhne nejpozději v poslední faktuře samostatnou položkou. Totéž se týká vyčíslení
       a vyúčtováni neprovedených prací oproti zadávací dokumentaci.

V.5. Dílo bude proplaceno do výše 90 % ceny prací v případě převzetí díla s vadami
       a nedodělky. Právo na zaplaceni pozastávky platby ve výši 10% ceny díla vznikne
      dnem odstranění všech vad a nedodělků ve smyslu této smlouvy a to nejpozději
      do patnácti dnů Po sepsání zápisu o jejich odstranění.

V.6. Poslední faktura bude vystavena nejpozději do patnácti dnů po předáni a převzetí díla
      a v ní bude vyrovnána případná poskytnutá záloha.

V.7. Lhůta splatnosti faktur se vzájemnou dohodou sjednává na třicet dnů Po jejich doručení
      objednateli. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu
      objednatele.

V.8. Při prodlení objednatele se zaplacením činí úrok z prodlení 0,05 % z fakturované
      částky za každý den prodlení.

V.9. V případě, že objednateli vznikne z ujednání die této smlouvy nárok na smluvní pokutu,
      náhradu škody nebo jinou majetkovou sankci vůči zhotoviteli, je objednatel oprávněn

                                                        4
      započíst tuto částku vůči kterékoliv faktuře nebo pozastávce (na podkladě
      objednatelem vystavené faktury).

V.10.Objednatel je oprávněn dát zhotoviteli příkaz k dočasnému zastavení všech činnosti
      souvisejících s dodávkou díla v případě nedostatku finančních prostředků. Zhotovitel
       má v tomto případě právo na náhradu nákladů z tohoto zastavení vzniklých
      a přiměřeně se prodlužuje termín plnění, který bude upraven písemným dodatkem ke
      smlouvě. Pokud nedojde k dohodě, platí, že termín plnění se prodlužuje o stejnou
      dobu, Po kterou trvalo zastavení prací.

Vl. PŘEDÁNI A PŘEVZETÍ PŘEDMĚTU DILA

VIJ. Předání a převzetí předmětu díla bude prováděno v rozsahu a způsobem stanoveným
      touto smlouvou a v souladu s ~ 2589 a násl. a ~ 2628 občanského zákoníku.

Vl.2. a) Zhotovitel je povinen vyzvat nejméně pět dnů předem objednatele k převzetí
           kompletně dokončeného předmětu díla.

      b) Objednatel převezme předmět díla, bude-li provedení objemu i jakost dodávky
           v souladu s touto smlouvou.

      c) Zhotovitel je povinen zajistit pro účely přejímky předloženi veškerých atestů,
           revizních knih, zpráv a protokolů o zkouškách stanovených právními předpisy,
           prohlášeni o shodě podle zák. č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na
           výrobky ve znění pozdějších předpisů a nař. vlády č. 163/2002 Sb., kterým se
           stanoví technické požadavky na vybrané stavební výrobky ve zněni pozdějších
           předpisů, provozní předpisy k obsluze díla a podmínky užíváni a údržby nutné po
           dobu záruční doby. Dále předá kompletní vyhotovení projektové dokumentace
           skutečného stavu předmětu díla ve 2 vyhotoveních se zakreslením všech odchylek
           proti projektu stavby odsouhlaseném v rámci stav, řízení. Případné nepředáni této
           dokumentace a dokladů bude považováno za vadu díla.

      d) Objednatel může převzít předmět díla i v případě, že při přejímce bude mit předmět
           díla takové vady a nedodělky, které dle objednatele nebrání řádnému užíváni
           předmětu díla a zaváže-li se zhotovitel, že je odstrani v terminu společně
           dohodnutém.

       e) O průběhu a výsledku přejímky bude sepsán oběma smluvními stranami zápis
           o předání a převzetí díla, v němž budou určeny lhůty k odstranění vad
           a nedodělků. Dnem podpisu zápisu o předání a převzetí díla přechází nebezpeči
           vzniku škody k předmětu díla na objednatele a začíná běžet záruční doba.

Vl.3. Jestliže zhotovitel nedodrží jednotlivé lhůty vzájemně dohodnuté v zápisu o předání
      a převzetí díla, stanovené pro odstraněni vad a nedodělků je povinen zaplatit
      objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení do doby jejich
      odstranění.

Vl.4. Předmět díla bude dokončen včetně konečného úklidu, vyklizeni a uvolněni staveniště.

VII. OSTATNI PODMÍNKY SMLOUVY

Vll.1. Objednatel se zavazuje, že zhotoviteli dodá doklady potřebné k zahájeni a realizaci
       díla.

Vll.2. Objednatel je oprávněn kontrolovat prováděni díla. Výkon technického dozoru (dále Jen
       TD) objednatele bude provádět osoba určená objednatelem ((Bytservis spol. s r.o., Ing.
       Jan Farka), která je oprávněna:

       - kontrolovat, zda práce jsou prováděny v souladu se smluvními podmínkami,
           zadávací dokumentací, příslušnými normami a obecnými právními předpisy

       - upozorňovat zápisem do stavebního deníku na zjištěné nedostatky

                                                        5
        - dát pracovníkům zhotovitele příkaz k zastavení prací v případě, že zástupce
           zhotovitele není dosažitelný a je-li ohrožena bezpečnost prováděné stavby, život
           nebo hrozí-Ii jiné vážné škody

        - kontrolovat zakrývané konstrukce, přejímat dokončené práce a uzavřít dohodu
           o opatřeních a terminech k odstranění zjištěných vad a nedodělků

        - TD objednatele bude mít pro výkon své funkce přístup na všechna pracoviště
           zhotovitele, kde je zpracováván a realizován předmět dila

        - nerespektováni těchto požadavků ze strany zhotovitele opravňuje objednatele
           k pozastavení stavby do doby sjednání nápravy, pozastavení stavby musí být
           provedeno pisemně zápisem do stavebního deníku, v případě opakovaného
           nerespektování je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit

Vll.3. Zhotovitel je povinen zabezpečit účast pověřených pracovníků při kontrole
         prováděných prací, kterou provádí TD a činit neprodleně opatření k odstranění
         zjištěných vad. Výkon tohoto dozoru nezbavuje zhotovitele odpovědnosti za řádné
         a včasné plnění smlouvy.

Vll.4. a) Zhotovitel je povinen vést ode dne převzetí staveniště stavební deník.

        b) K požadavkům objednatele zapsaným do stavebního deníku se zhotovitel vyjádři
           do tří pracovních dnů nebo nejpozději do objednatelem stanoveného
           prodlouženěho termínu.

        c) Za objednatele budou oprávněni do deníku provádět zápis jmenovaní pracovníci
           TD.

        d) K zápisům zhotovitele do stavebního deníku se objednatel zavazuje vyjádřit
            nejpozději do pěti pracovních dnů. O závažných zápisech ve stavebním deníku

            ze strany zhotovitele, které budou mít vliv na cenu a termín, bude zhotovitel
            informovat TD objednatele ihned po učiněném zápisu.

Vll.5. Zhotovitel nese do předání a převzetí předmětu díla objednateli veškerou
         odpovědnost za škodu na realizovaném díle, materiálu, zařízení a jiných věcech
         určených do objektu nebo k jeho výstavbě zajišťovaných zhotovitelem, jakož
         i za škody způsobeně v důsledku svého zavinění třetím osobám. Likvidaci veškerých
         demontovaných zařízení bude zhotovitel předem konzultovat s objednatelem a bude
         dbát jeho pokynů.

Vll.6.   Pokud činností zhotovitele dojde ke způsobení škody objednateli nebo jiným
        subjektům z titulu opomenuti, nedbalosti nebo neplněním podmínek vyplývajících
        ze zákona, z norem nebo vyplývajících z této smlouvy, je zhotovitel povinen bez
        zbytečného odkladu tuto škodu napravit uvedením do řádného stavu a není-li
        to možné, tak finančně uhradit. Veškeré náklady s tím spojené nese zhotovitel.

Vll.7. Zhotovitel je povinen být pojištěn proti škodám způsobených jeho činností včetně
         možných škod pracovníků zhotovitele. Stejné podmínky je zhotovitel povinen zajistit

         u svých subdodavatelů. Doklady o pojištění je povinen zhotovitel na požádání
         předložit objednateli.

Vll.8. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou hradí povinná strana nezávisle na tom, zda
         a v jaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat
         samostatně. Promlčecí doba jsou tři roky.

VlIS. Záruky: Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět díla je provedený podle podmínek
         smlouvy a že Po dobu záruční doby bude mít vlastnosti předepsané příslušnými
         právními předpisy a normami.

        a) Vzájemnou dohodou se stanoví záruční doba na toto dílo v délce 60 měsíců.
            Záruční doba počíná běžet dnem předáni a převzetí díla.

        b) Smluvní strany se dohodly pro případ vady díla, že po dobu záruční doby
            má objednatel právo požadovat a zhotovitel povinnost bezplatně odstranit vady.

        6
     ‚~  ‘... ...... .....—  .                                                                       t

—.-

            c) Reklamace vad vzniklých v záruční době uplatní objednatel písemně u zhotovitele,
                 který je povinen nastoupit neprodleně k odstranění reklamované vady, nejpozději
                 však do deseti dnů od uplatnění oprávněné reklamace objednatelem a vady
                 odstranit v co nejkratším technicky možném terminu. Termín odstranění vad se
                 dohodne pisemnou formou. Současně zhotovitel musí odstranit připadnou škodu,
                 která touto závadou vznikne. Pokud zhotovitel nezahájí odstraňování vad nebo
                 nesplní dohodnutý termín, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu Kč
                 1.000,- za každý den, o který nastoupí později nebo nesplní dohodnutý termín
                 odstranění vad. Objednatel má i přes sjednanou smluvní pokutu nárok na
                 případnou náhradu škody.

             d) Jestliže zhotovitel neodstraní vady nejpozději do jednoho měsíce od doručeni
                 reklamace, nebo pokud nedojde k jiné dohodě o terminu odstranění vad nebo
                 pokud v těchto termínech nesdělí objednateli, že neuznává z důvodu jeho
                 neoprávněnosti nárok objednatele vyplývající ze záruky za jakost, je objednatel
                 oprávněn, kromě uplatnění smluvní pokuty, podle vlastního uvážení tyto práce
                 provést sám, pověřit jejich provedením jinou firmu, nebo jejím prostřednictvím
                 zakoupit, vyměnit vadnou či neúplně funkční část předmětu díla. Takto vzniklé
                  náklady je zhotovitel povinen zaplatit objednateli do deseti dnů od doručení
                 faktury.

             e) Záruční doby na reklamované části dodávky se prodlužují o dobu počínající
                  datem uplatnění reklamace a končí dnem odstranění vady.

              f) Jestliže se v průběhu záruční doby některá část předmětu díla ukáže jako vadná
                  nebo nedosáhne plánovaných parametrů či funkci, bude zhotovitelem
                  na požadavek objednatele opravena nebo vyměněna a objednatelem znovu
                  převzata, přičemž záruční doba bude prodloužena o dobu potřebnou k odstranění
                  vady.

              g) Reklamace vad je uplatněna včas, pokud ji objednatel uplatní písemně
                  u zhotovitele nejpozději do třiceti dnů Po uplynutí záruční doby a prokáže,
                  že k výskytu vady došlo ještě v průběhu záruční doby.

             h) Obě smluvní strany se dohodly na vyloučení solidární odpovědnosti dle ust. 5

                  2630 občanského zákoníku.

     Vll.l0. Objednatel je povinen zhotoviteli umožnit přístup na pozemek, pokud je to potřebné
              pro možnost řádného odstraněni vad nebo nedodělků.

     VlIli. Zhotovitel a objednatel si vzájemně touto smlouvou potvrzují, že drobné odchylky
              od zadávací dokumentace, které nemění celkové řešeni díla, ani nezvyšují cenu díla,
              nejsou vadami, jestliže byly dohodnuty alespoň souhlasným zápisem do stavebního
              deníku.

     Vll.12. Pro náhradu škody platí ustanovení 5 2913 a násl. občanského zákoníku, že se

              smluvní strany dohodly na vyloučení možnosti uplatňovat ušlý zisk.

     Vll.13. Objednatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy z důvodů stanovených občanským
              zákoníkem a dále pokud:
              a) probíhá vůči majetku zhotovitele insolvenční řízení, v němž bylo vydáno
                   rozhodnutí o úpadku nebo je-li insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek
                   majetku
               b) zhotovitel neprovádí práce v odpovídající kvalitě a neodstraní vady vzniklé
                   vadným prováděním díla do 14-U dnů Po písemném upozornění objednatele
                   nebo Po jeho upozornění zápisem ve stavebním deníku
               c) zhotovitel nezahájí, přeruší nebo zastaví práce ze své viny, nebo bude zřejmé, že
                   z důvodu neplnění postupu prací dle harmonogramu delším než 14 dnů, nedodrži
                   termín dokončení a předání předmětu dila
               d) v případě zastavení prací dle čI. Vll.2. této smlouvy

      Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně, a doručeno druhé straně, přičemž účinky
      odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení.

                                                               ‘7
V případě odstoupeni od smlouvy je zhotovitel povinen do 10 kalendařnich dnu vyklidit
staveniště a předat rozestavěné dílo jinému zhotoviteli určenému objednatelem včetně
poskytnutí nezbytně nutných činností pro plynulé pokračování zhotovení díla.
V případě nesplnění této povinnosti se zhotovitel zavazuje uhradit objednateli veškeré
náklady a škody, které mu v souvislosti s porušením této povinnosti vznikly.

Vlil. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

VlIli. Smlouvu lze změnit, upřesnit nebo zrušit Jen písemnou formou dodatkem, který
         dohodnou obě smluvní strany svými zástupci oprávněnými k zastupováni stran
         při podpisu smlouvy.

Vlll.2. Tato smlouva Je uzavřena podle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
         Právní vztahy zhotovitele a objednatele, které nejsou touto smlouvou výslovně
         dohodnuty, se řídí uvedenou zákonnou úpravou zákona č. 89/2012 Sb. v platném
         znění.

Vlll.3. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech. Dva jsou určeny pro objednatele
         a jeden pro zhotovitele.

Vlll.4. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této smlouvy včetně veškerých osobnich
         údajů, které jsou v ní obsaženy.

V Jihlavě dne: 1 1. 06. 2016          V        1108. 2016

                                         dne

      objednátele             fl  ‚!     za zhotovitele

lng.~Jaroslav Vymazal
náměstek primátora

                                  8
                                                                                 pp

Seznam subdodavatelů:

(doplní uchazeč)

~i‘iiIev firmy      Sídlo firmy                IČO       % odhad prací na
                                               26246007  díle
A JE TO CZ s.r.o.   Řípov 41, Třebíč 67401     24169293
kuchyně-PVC         Jindřišská 901/5, Praha 1  76521036                     4%
ELTICO s.r.o.       Kosmonautů 1580, Chotěboř                               20%
elektrika
                                                                           25%
Miloslav Plešinger
plyn-topení-voda

                                 9