Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO čj. KRPP-60697-4/ČJ-201.9-03OOEO-PX Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje se sídlem Nádražní 2, východní předměstí, Plzeň 3, PSČ 306 28 IČ : 75151529 DIČ: CZ75151529 zastoupená , vedoucím ekonomického odboru kontaktní adresa: Krajské ředitelství policie P|zeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň datová schránka: ID DS 5ixai69 jako mObjednatel" a společnost: M & M střechy Plzeň s.r.o. sídlo: HřImalého 1245/48, 301 00 Plzeň zastoupený: 06996795 IČ: DIČ : CZ06996795 101 Fyzická osoba podnikajÍcÍ dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku. DS: jako ,,zhotovitel" uzavÍrajÍ tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/ 2012 Sb., občanského zákoníku, I. Předmět díla Předmětem díla je demontáž stávající poškozené střešní krytiny, žlabŮ a svodŮ z garáží SDP v objektu PČR Anglické nábřeží 7, dodán' a montáž nové krytiny, žiabŮ a svodŮ dle požadavkŮ zadavatele, úklid zasažených prostor a nečistot vzniklých v prŮběhu prací, odvoz a ekologická likvidace demontovaného, nepotřebného nekovového odpadu a materiálu. Likvidace a odvoz kovového odpadu, vzniklého při demontáži, bude zajištěna objednavatelem a není součástí cenové nabídky. Pro stanoveni vlastních technických postupŮ, zaměření místa realizace a zvolení spojovac'ho l materiálu a jiných úkonŮ s tímto spojených, byla provedena prohlídka dne 26. dubna 2019 v 09.00 hodin. Předmětem díla jsou dále práce a dodávky, o kterých zhotovitel měl či mohl předpokládat, že jejich provedení bude třeba k řádnému a kvalitnímu dokončeni díla dané povahy, a to zejména s přihlédnuth"n ke svým odborným znalostem, dosavadním zkušenostem a ke standardní praxi při realizaci děl obdobného charakteru. Dílo bude zhotovitelem provedeno v souladu s požadavky objednatele a právními a technickými normami platnými v době podpisu smlouvy. II. Doba a místo plnění Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách: 1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v co nejkratším možném termínu od podpisu a zveřejnění smlouvy. 2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 14.00 hodin dne 12. 07. 2019 3. Objednatel se zavazuje předat zhotoviteli staveniště v termínu dle dohody, nejpozději však v den zahájení prací. O předáni staveniště bude vyhotoven písemný záznam. 4. Veškeré práce budou prováděny za provozu objektu, v pracovni dny od 07:00 - 15:30 hod. Změna těchto omezení je možná po dohodě s odpovědnou osobou objednatele. Místem plněni předmětu díla je objekt Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje, Anglické nábřeží 7, 301 00 Plzeň. III. Cena díla Smluvní strany se dohodly na ceně díla s odkazem na rozpočet, který byl objednateli sdělen zhotovitelem před uzavřením této smlouvy (§ 2620 zákona č. 89/2012 Sb.), ve výši: Cena díla bez DPH 99.244,- KČ DPH 21% 20.841,- KČ Celkem 120.085,- KČ S l o v y : jednostodvacettisÍcosmdesátpětkorunčeských 1. Cena díla zahrnuje veškeré náklady zhotovitele spojené s provedením předmětu díla. 2. Cena díla je s odkazem na ustanovení § 2621 zákona č. 89/2012 Sb. považována za cenu nejvýše přípustnou. 2 3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na základě oboustranně podepsaných změnových iistů a následně uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění některé ze tři podmínek: a)objednate1 bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou předmětem díla, b)objednate1 nebude požadovat provedení některých prací, které jsou předmětem díla, C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH 4. jakákoliv záloha se nepřipouští. IV. Platební podmínky 1. Právo na zaplacení ceny díla vznikne zhotoviteli předáním řádně dokončeného díla, přičemž za řádně dokončené dílo se považuje dílo po odstraněni případných závad a nedodělkŮ Úhrada bude objednavatelem provedena bezhotovostním převodem v české měně na základě zhotovitelem vystaveného a objednavateli řádně doručeného daňového dokladu. 2. Zhotovitel vyhotoví krycí list faktury za dodávky a práce, který bude před vystavením faktury odsouhlasen v místě plněni zhotovitelem a zástupcem objednatele. 3. Faktura musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené daňovými a účetními předpisy a musí dále obsahovat číslo smlouvy o dílo a název akce. 4. Objednatel uhradí fakturovanou částku do 21 dnŮ od obdržení faktury vystavené na adresu objednatele tj. Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň a doručené v trojím vyhotovení na adresu: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Ekonomický odbor, Nádražní 2, Plzeň 306 28. 5. Nebude-li krycí list faktury předem odsouhlasen dle odst. 2, nebude-li faktura obsahovat náležitosti dle odstavce 3 nebo nebude-li ve trojím vyhotovení, je objednatel oprávněn ji vrátit zhotoviteli, aniž by se tímto postupem dostal do prodlenI s její splatnostI. 6. Faktura se považuje za proplacenou okamžikem připsání fakturované částky na účet zhotovitele. 7. přijaté plněni bude odběratelem použito pro účely, které nejsou předmětem daně, resp. k danému plnění nevystupuje jako osoba povinná k dani. 8. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude příjemcem zdanitelného plnění uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový přístup skutečnost, 3 že zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a při úplatě nad 700.000,- kč i to, že jeho bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem umožňujÍcÍm dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo přisiušnému správci daně. Itento postup je chápán jako řádná úhrada závazku objednatele. V. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel je povinen řádně a včas provést objednané dílo. V souvislosti s tím je povinen zajistit a provést všechna opatřeni organizačního a stavebně technického charakteru, nutná k řádnému provedení a dokončeni díla, a obstarat a dodat veškerý potřebný materiál a zařízenI. 2. Zhotovitel odpovídá za dodržování veškerých závazných právních předpisŮ a norem v prŮběhu provádění díla, zejména pak v oblast' bezpečnosti práce a protipožárních předpisŮ Zhotovitel odpovídá za to, že tyto předpisy a normy budou dodržovány ze strany všech osob provádějÍcÍch dílo, ať již se jedná o zaměstnance zhotovitele či případné subdodavatele. 3 Z dŮvodŮ provádění prací za provozu objektu je zhotov'tel povinen provést opatření k zajištění bezpečnosti pracovnIkŮ uživatele a klientŮ Policie ČR tak, aby nebyl ohrožen plynulý chod objektu a byly dodrženy veškeré bezpečnostní předpisy, včetně zajištění bezpečnosti a ochrany ostatních prostor, kde bude zachován provoz budovy. 4. Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech pracovnjků, včetně čísel jejich op, a dále seznam reg'stračn'ch značek vozidel, které budou provádět dodávky a nakládky materiálu za účelem vjezdu do objektu, a to po předchozím odsouh|asenj správcem objektu. 5. Zhotovitel je povinen zabezpečit, aby během realizace díla nedošlo ke škodám na majetku objednatele, ať zpŮsobených zaměstnanc' zhotovitele či případnými subdodavateli. 6. Pokud i přes to dojde ke vzniku Škody na majetku objednatele (případně třetí osoby) je zhotovitel povinen tuto škodu na své náklady bez zbytečného odkladu odstranit. 7. vybouraný materiál a ostatní odpad, o který objednatel nebude mít zájem, bude likvidován zhotovitelem na jeho náklady. Zhotovitel předloží doklad o jeho likvidaci (bude-li relevantní) ve smyslu zákona č. 185/2001 Sb., v platném znění, a prováděcí vyhlášky ministerstva žjvotního prostředí č. 383/2001 Sb., v platném znění, při přejímacIm řlzenI Odpad použitelný jako druhotná surovina zůstává majetkem objednatele a zhotovitel je povinen o jeho případném výskytu prokazatelně informovat kontaktní osobu objednatele, přičemž odvoz 4 takového odpadu z místa plnění je možný až po udělení souhlasu k jeho odvozu. 8. Při realizaci použije zhotovitel pouze suroviny, materiály a výrobky, které jsou schváleny nebo certifikovány. Doklady o certifikaci bude předkládat objednateli prŮběžně, nejpozději však před zabudováním 9. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly kontrolu dokladŮ souvisejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisŮ, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ). VI. Povinnosti objednatele 1. Objednatel předá zhotoviteli před započetím prací staveniště a seznámí jej s charakterem staveniště z hlediska bezpečnosti práce. zajistí zhotoviteli přiměřený přístup k místu provádění díla. 2. Objednatel nebude zajišťovat skládky, ani hradit poplatky za uložení odpadu, včetně dopravy, s výjimkou odpadu kovového. 3. Objednatel je oprávněn provádět prŮběžnou kontrolu plnění předmětu díla a zhotovitel je povinen objednateli tuto kontrolu umožnit. 4. Objednatel je povinen za dokončené dílo řádně a včas zaplatit cenu dohodnutou dle této smlouvy. VII. Předání díla 1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokončené veškeré práce a dodávky a je předvedena jeho zpŮsobilost sloužit svému účelu Součástí díla budou i předepsané certifikáty, záruční listiny apod. 2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které samy o sobě nebo ve svém úhrnu brání řádnému užÍvání díla. 3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který za objednatele podepíše odpovědný pracovník uvedený v ČI. xii. odst. 1 této smlouvy. Podpisem zápisu o převzetí díla přechází na objednatele nebezpečí škody na zhotovené věci. 4. Zápis o převzetí díla bude obsahovat též soupis eventuálních výhrad objednatele, tj. soupis zjištěných vad a nedodělkŮ s dohodnutými lhŮtami pro jejich odstranění Přňohou zápisu budou veškeré předepsané certifikáty, záruční listiny, protokoly o zkouškách a revizích vyžadovaných příslušnými technickým normami, budou-li nutné k řádnému užívánÍ díla. 5 Zhotov'tel je pov'nen vyklidit staveniště do 5 kalendářních dnŮ od podepsání zápisu o převzetí díla. 5 VIII. Odpovědnost za vady díla 1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto: > Na provedené práce 5/et (60 měsíců). > záruky na zařizovací předměty (dodané výrobky nebo technologie) dle výrobcŮ nebo dodavateIŮ, minimálně však 24 měsíců; přičemž záruční listy budou objednateli předány nejpozději při předánÍ/převzetí díla > LhŮty pro zahájení odstraňováni vady díla charakteru havárie do 24 hodin po nahlášení Běh záruční doby se počítá ode dne nás|edujÍcÍho po dni předánÍ/převzetl díla. 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištěni. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručení a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstraněni vad. Neučiní-li tak, má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vady provede nejpozději do 30 kalendářních dnŮ, nedohodne-li se objednatelem jinak. 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 10 kalendářních dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-l' se s objednatelem jinak. v případě havárie zahájí opravu do 24 hodin. 4 Zhotovitel neodpovídá za vady díla zpŮsobené použitím podkladŮ a věcí poskytnutých objednatelem a za vady díla vzniklé v dŮsledku běžného opotřebení, živelní pohromy nebo násilného poškození. IX. Sankce 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončeni a předání díla smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny díla včetně DPH (tj. z 120.085 kč) za každý, byť i započatý den prodlení. 2. Za prodlenÍ objednatele s úhradou faktury je zhotovitel oprávněn účtovat objednateli úrok z prodlení ve výši dle nařÍzení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroku z prodlení. 3. V případě nesplněni terminu sjednaného v zápise o převzetí díla pro odstranění vad Či nedodělkŮ je zhotovitel povinen zaplatit objednatel' smluvní pokutu ve výši 2.000,- kč za každý, byť i započatý den prodlení s odstraněním každé jednotlivé vady. 4. V případě, že nedojde k odstranění záručních vad ve lhŮtě uvedené v článku VIII. odst. 4, popřípadě v jiné dohodnuté IhŮtě, má objednatel právo na smluvní pokutu v částce 2.000,- KČ, za každý, byt' i započatý den prodlení s odstraněním každé jednotlivé vady. 6 5. Povinnost uhradit smluvní pokutu/úrok z prodlení vzniká dnem doručení výzvy k její/jeho úhradě povinné straně s dobou splatnosti 30 dnŮ, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. X. Změna smlouvy 1. Smlouvu lze měnit pouze písemným, oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo". 2. Dojde-li na základě požadavku objednatele k rozšÍření předmětu díla, je tento povinen předat zhotoviteli soupis požadovaného rozšÍření předmětu díla, který zhotovitel ocení podle jednotkových cen použitých pro návrh ceny díla, a pokud to není možné, tak podle jím navrhovaných cen, a předloží oceněný soupis objednateli k odsouh|aseni, včetně návrhu případné změny termínu dokončení díla. 3 Vyvstane ii v prŮběhu provádění díla potřeba provedeni dodatečných prací, nepředpokládaných touto smlouvou (vícepráce), popřípadě naopak odpadne potřeba provedeni některých prací touto smlouvou předpokládaných (méněpráce), dohodly se smluvní strany na následujíc% postupu: a) Seznam víceprací či méně prací bude prvotně zapsán zhotovitelem do stavebního deníku. V případě víceprací zhotovitel zároveň uvede termín, do kdy je nutné objednatelem tyto vícepráce ve stavebním deníku schválit, aby tyto vícepráce neměly vliv na sjednaný termín dokončení díla. je-li již v okamžik zápisu zjevné, že tyto vícepráce budou zcela nepochybně mít vliv na sjednaný termín dokončení díla, uvede tuto skutečnost přímo do zápisu. O provedeném zápisu zhotov'tel neprodleně prokazatelným zpŮsobem informuje kontaktní osobou objednatele dle ČI. XII. odst. 2 této smlouvy. b)Po provedení zápisu ve stavebním deníku je zhotovitel povinen nejpozději do 5 pracovních dnŮ předat zástupci zadavatele návrh změnového listu. Přňohou změnového listu bude vždy položkový rozpočet stanovujÍcÍ oceněni víceprací či méně prací a kopie zápisu ze stavebního deníku, případně pak i fotodokumentace či další nezbytné podklady. O tomto informuje objednatele. XI. Ostatní ujednání 1. Smluvní strany se dohodly, že dokumentace veřejné zakázky malého rozsahu, tj. specifikace prací a nabídka zhotovitele ze dne 29. 4. 2019 jsou pro obě smluvní strany závazným podkladem pro vyhotoveni této smlouvy. 7 2 Z dŮvodu právni jistoty strany prohlašuj', že jejich závazkový vztah založený touto smlouvou se řIdí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. XII. Kontaktní osoby 1. Za objednatele je ve věcech stavebních oprávněn jednat: 3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: 4. Za zhotovitele je věcech technických oprávněn jednat: XIII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva je platná po podpisu oběma smluvními stranami. Dle zákona číslo 340/2015 Sb., o registru smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tři měsíců ode dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku. 1. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 2. Smlouva je sepsána ve třech stejnopisech (8 stran smlouvy a 3 stran přílohy), z nichž dvě obdrží objednatel a jeden zhotovitel. Přílohy jsou nedňnou součástí této smlouvy. Příloha: Příloha č. 1 - Specifikace díla Příloha č. 2 - Cenová nabídka zhotovitele V Plzni dne -6 -05- 2019 V É'!uší,Ř',á= 8 é g: ku'L c06y?'¥-ý Cenová nabídka ,.':.'" M -"@? &-' akce: Plzeň, Anglické nábřeží- POLICIE ČR g ,)'i$t)) ,, ,:" Am ,- STRECHY Klempířské konstrukce - materiál a montáž __ výměra cena _Ů__ 63 m2 27 brň Demontáž .stávající plechové střešní krytiny 26 m 4 210 Demontáž stávajÍcÍch žlabů a svodů 1 ks 540 Žlab rš.330 30 ks 4 ks 4 200 Roh rš.330 3 ks 250 9 ks Hák rš.330 9m 5 520 Čelo rš,330 6 ks 320 27 m 375 Kotlík pr.100 6m Koleno pr.100 5m 1 350 Roura pr.100 31 m 1 548 Objímka pr.100 63 m2 záchytný plech rš.400 500 ks 756 Lemování atiky rš.400 70 m2 7 290 Štítové lemováni í"Š,200 2 400 celkem bez DPH 1125 Krycilišta na zed' rš,150 DPH 21% 6 200 celkems DPH 52 330 Fal,covaná krytinar.š 625....136 brň _,____ . __ 2 250 3 780 Příchytkakrytiny _ . ._,. _ ._.._ . 1 500 1 800 Podkladnňepenka pod.kryt,i_nu -- 1 500 Odvoz odpadu -plech a.s.távající po_dk!a_d_.n_,Íj_,e.p,enka Přesun hmot -- -- ! 99 244 j-ľ Doprava - přeprava i 20 841 l i20 085 l PO" 'C'E "E"L"R4ä;"'" ' ! ; -K-m-JSKÉ-ŘED1ŤEL"STVÍ-P" _L Cl PLZEŇSK HO KRAJE ! EO PIz ň venkov l -- l j . -DoŠI , , 2 BA j ej:'u"{:,be'("í 't k' !"1 .ao' :'e i':i ..,l ,N """ i " l _ ,,Fýčet .istú , ,Ĺ "řÍ|ohy!. ,M '-' ,F" :í { :!.j:"?: /'·/'/: Ĺ,c::i. ..'"S),t>' " ' ,f" ,: .. ,. , ·1L:i ť ,- ""' ..."" l,í ť.· í m-SlZ. JID y y'. KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE PLZEŇSKÉHO KRAJE 'T" ".'Š'. ,".. ,·m,á7 Ekonomický odbor Ekonomické oddělení Plzeň venkov a Rokycany ' K'".'"i'"EZäC, ' ,Ľ .' Příloha k č, 1 k KRPP-60697-4/ČJ-2019-0300EO-PX Plzeň 29.4. 2019 Počet listů:2 Specifikace stavebních prací v rámci VZMR Kategorie veřejné zakázky: vzmr l. kategorie Název VZMR: VZMR - VÝMĚNA STŘEŠNÍ KRYTINY NA GARÁŽÍCH - ANGL. NÁB. 7, 1. NÁDVOŘÍ Zadáni zakázky: přímým oslovením k podání cenové nabídky Místo realizace: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Anglické nábřeží 7, Plzeň 306 28 Termín provedení místního šetřeni k zakázce: pouze v případě zájmu případného dodavatele dne 29. dubna 2019 v 9:00h Termín plnění: do 12. července 2019 Předpokládané náklady: cca 90.000 kč bez DPH včetně dopravy a ekologické likvidace materiálu z prací. Rozsah stavební opravy: Anglické nábřeží 7 a) Demontáž stávajIcI plechové střešní krytiny b) Demontáž stávajÍcÍch žlabů a svodů C) Položení podkladu pod novou střešní krytinu cca 70m2 d) Dodání a montáž nové pIechové střešní krytiny cca 70m2 ( falcovaný plech v barvě dle dohody se zadavatelem), včetně krycích lišt a rohů, lemů atik Anglické nábřeží 7 306 28 Plzeň i' m;'j"' ' :, "m .' e) Dodání a montáž nových okapových svodů (v barvě dle dohody se zadavatelem, mat. pozink ) v rozsahu měněné střešní krytiny garáží f) Ekologická likvidace odpadu g) Úklid dotčených prostor. Doporučeno vlastní zaměření. Další požadavky: v" Práce budou prováděny za provozu, z uvedených důvodů musí zhotovitel předložit před započetím prací jmenný seznam osob provádějících stavební úpravu (aktualizovat tento seznam v průběhu stavby dle reálné skutečnosti) a soupis vozidel, která budou parkovat v souvislosti se stavebními úpravami před budovou a uvnitř objektů Anglické nábřeží 7. j Práce budou prováděny ve vnějších prostorech areálu, z uvedených důvodů musí zhotovitel minimalizovat znečištění. j Vždy při ukončení prací provést hrubý úklid znečištěného prostoru. Záruka na dílo a další smluvní ujednání: j Záruka na provedené práce bude poskytována 60 měsíců od doby předání díla. j Záruka na dodaný materiál dle výrobce ( minimálně 2 roky) V' Prohlášení objednavatele: přijaté plnění bude objednavatelem použito výlučně pro účely, které nejsou předmětem daně resp. k danému plnění, nevystupuje jako osoba povinná k dani. '"\"\\ JI - '" 1 ;;'Z ' '\ \ '.""" · ,' ,, . ·' - ' ...,'. . . Esm Š., ,) \, "", ·"" "' ' ·'" " jjCj"' ."j"i " '". J,",;> - "'\ . :" ' ,cšj qC"" . .. ." . "Me ?- . . ' -'.- ,í'", .4"7. f:. :mE,N...i· m Ž' '7·''"¥"."- >7.·" '"""' <""9' T ;,,, " .z'&"." "==' " ' ' ""' Ý,".l)",' 'JC'" 'y,,' " ,."g',2 ""'i" A M ,.C ":-"'í ·""" ,,..,'" Al' ;""f úg \ Fšé,Z's A M- "= I K'ň" " r " "' ' ' " = Ň =" ' ii ' " ,F'( 4E".J ""' 4 : ' '' " ' L. '\ -"m ," . ňÄ:Ľ Ž'·"" 'S.U' · ,C¢j'""' ,." ,". ' ' ,' ."' u"'t 'í!";';'ii"i·"""' '-' ť/" 1· ,. Y t.. ©-'l ';*; ' -" . E C^, , - lr m;·· "%~·" ,1"'· · q%,""" '~' =- =J,", '"7 "=-- S'7" Z,Č;,:.. :," 'm'""" tĹ:*', .. . ·' '· , "' . '.H .ti ·'""' " "' ' '- ',: ,y m · ("'F ' ", ·' " '" ' , i« 'á ·· .M-; F F.- · , ,:, Ĺ '7 ' ,,;"4:",,r'::. '"";'":U ". ,.,': " '. , ' 'ä: 7 '(/' ,,;'E ,' '·.' " ' ·4/' , ,, .'í',;.ť·' p·' ' ' ' T .;r' ,4 L "{, "' 'U'!": ,y' ·"' -" " "' -' ·@1"'.-' "': ""---- ' '-' " '""u-'c&'""z;-" 'C .r' \ 'K .':;. ,.Z < ·. ' ' · ".. : ' = ' .· '. V Plzni dne 29. dubna 2019