Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9106599: Kupní smlouva - Monitory životních funkcí - DK

Příloha s1000a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č….

                                        KS ZT- 48–2019

uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném
                                                      znění

                                            mezi

prodávajícím:  TSE spol. s r.o.
a
               zapsanou v OR vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích,

               oddíl C, vložka 630

               se sídlem: Mánesova 390/74, 371 52 České Budějovice

               zastoupenou: Ing. Jiřím Krubnerem jednatelem společnosti

               IČ:   15771946

               DIČ:  CZ15771946

               Číslo datové schránky: xiq8ne6

               bankovní spojení: ČSOB a.s.

               č. účtu: 12809923/0300

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
               IČ: 00179906
               DIČ: CZ00179906
               Číslo datové schránky: v7zqi84
               bankovní spojení: Česká národní banka
               č. účtu: 24639511/0710

                                                  I.
                                    PŘEDMĚT SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy („Monitory životních funkcí“) dle
zadávacích podmínek ze dne 24. 4. 2019 a nabídky č. 011c_19 ze dne 25. 4. 2019, která je nedílnou
součástí této kupní smlouvy a je uvedena v Příloze č. 1, spolu s doklady k předmětu smlouvy se
vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky jsou:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále oprávněna
         školit další personál, v případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, příp.
         u kterého to určil výrobce, provedení instruktáže osob kupujícího dle zákona č. 268/2014
         Sb., v platném znění,
    - instalační protokol nebo předávací protokol,
    - návod k obsluze přístroje v českém jazyce v tištěné i elektronické verzi,
    - Prohlášení o shodě výrobku (i na případné komponenty),
    - na všechny doklady předkládané v jiném, než v českém jazyce je součástí dodávky též jejich
         český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající,
    - likvidace veškerého obalového odpadu.

                                    Kupní smlouva, strana 1
V případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, nebo u zdravotnického
prostředku, kde to určil výrobce, jsou součástí dodávky rovněž:

    - doklady osob o poučení výrobcem k provádění instruktáže daného zdravotnického
         prostředku (viz §61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném
         znění),

    - doklady osob o poučení výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provádění
         odborné údržby (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném
         znění),

    - na výzvu kupujícího:
             o doklad výrobce o zmocnění osoby k proškolování zaměstnanců kupujícího a
                  k provádění instruktáží dle zákona č. 268/2014 Sb.,
             o doklad o proškolení zaměstnanců kupujícího opravňující k provádění instruktáží,
             o zpětný odběr původního přístroje na místě plnění této smlouvy a jeho likvidace dle
                  platných právních předpisů.

Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního nebo
předávacího protokolu při převzetí předmětu smlouvy oprávněným zaměstnancem Odboru
zdravotnické techniky. Kopii instalačního nebo předávacího protokolu prodávající přiloží
k daňovému dokladu – faktuře.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky,

Stanislav Gaberle, (s                               ), popř. Ing.

Roman Sýkora (                                  ).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným partnerem
zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                              II.
                       KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 179 900,- Kč,
slovy:jednostosedmdesátdevěttisícdevětset korun českých
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a zaškolení/instruktáž
obsluhy a je cenou konečnou.

Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními předpisy
k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                          III.
                                                  DOBA PLNĚNÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy, dle čl. I. této kupní smlouvy do
4 týdnů od nabytí účinnosti této kupní smlouvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby plnění
z důvodů na jeho straně.

V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu smlouvy,
nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení kupujícího na adresu
helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní
dny předem.

                       Kupní smlouva, strana 2
                                                          IV.
                                                  MÍSTO PLNĚNÍ

Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05
Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Dětská klinika.

                                                           V.
                                     ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodaný předmět smlouvy poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců ode dne
podpisu instalačního nebo předávacího protokolu, resp. dodacího listu oprávněným zaměstnancem
kupujícího.

Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně.
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať předepsané
nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To se týká i případně
použitého spotřebního materiálu a náhradních dílů, které jsou k získání kladného výsledku této
kontroly potřeba. K provedení těchto předepsaných kontrol nemusí kupující prodávajícího žádným
způsobem vyzývat a veškeré technické kontroly musí být provedeny nejpozději v termínech
předepsaných nebo doporučených výrobcem, nebo vyplývajících z platných právních předpisů.
Poslední záruční bezpečnostně technická kontrola (BTK) musí být prodávajícím provedena nejdříve
jeden kalendářní měsíc před koncem záruční lhůty předmětu plnění. Prodávající je povinen výkon
záručního servisu přizpůsobit provozním podmínkám kupujícího. Tato doba se nezapočítává do
lhůty pro odstranění závady.

V případě reklamace bude závada prodávajícím odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace,
nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě trvání opravy déle než 48 hodin od nahlášení
závady je prodávající povinen v takto stanovené lhůtě bezplatně zapůjčit kupujícímu náhradní
přístroj, a to na celou zbývající dobu opravy. Náhradní přístroj musí mít alespoň stejné vlastnosti a
parametry jako přístroj dle této smlouvy a musí být plně provozuschopný. V těchto případech musí
být uzavřena smlouva o výpůjčce.

V případě, kdy prodávající reklamaci vady neuzná, je povinen o této skutečnosti informovat
kupujícího do 48 hodin od nahlášení reklamace. Spolu s oznámením dle předchozí věty předloží
prodávající kupujícímu cenovou nabídku, která bude obsahovat konečnou a úplnou cenu opravy.
Pokud kupující tuto nabídku písemně akceptuje, je prodávající povinen provést kompletní opravu
do 14 dnů od akceptace nabídky.

Záruční servis zajistí prodávající:

Adresa: TSE spol. s r.o., Mánesova 390/74, 371 52 České Budějovice, tel.: 386 721 111
kontaktní osoba:

                                                          VI.
                                            PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového dokladu
– faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po dodání, resp. provedení instalace

                                                         Kupní smlouva, strana 3
zboží a zaškolení/instruktáže obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení
faktury.
Daňový doklad – faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty, v platném znění. Mimo jiné musí být uvedena odvolávka na tuto smlouvu, úplný
rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a pořizovacích
výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení
daňového dokladu.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu
splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a
jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.
Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců
daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě, kterých by s ním
správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle
§ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění
veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši
daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši
daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za
splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu.

                                                          VII.
                                     NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo k předmětu smlouvy úplným zaplacením kupní ceny uvedené
v čl. II. této smlouvy.

                                                         VIII.
                                                      SANKCE

V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve
výši 0,025 % z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání předmětu smlouvy
dle článku I. se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,25 % z kupní
ceny poměrné části nedodaného předmětu smlouvy za každý den prodlení.
V případě prodlení při realizaci servisních zásahů dle článku V. této smlouvy, bude kupujícím
uplatňována vůči prodávajícímu smluvní pokuta, a to ve výši 0,25 % z kupní ceny předmětu
smlouvy za každý započatý den prodlení. Po dobu trvání bezplatné zápůjčky se sankce nebudou
uplatňovat.

                                                          IX.
                                           ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Pokud dojde v průběhu záruční doby k výskytu tří stejných nebo pěti různých závad na
    předmětu smlouvy, je kupující oprávněn odstoupit od této smlouvy, která se tímto ruší od
    počátku. Práva kupujícího na vymáhání sankcí dle článku VIII. tímto nejsou dotčena.

2. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

                                                         Kupní smlouva, strana 4
3. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění,
    se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn
    postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

4. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky,
    podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

5. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí příslušnými
    ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran
    a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv.

7. Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a
   prodávajícímu jedno vyhotovení.

Příloha č. 1: Podrobná specifikace předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem

V Hradci Králové, dne 14.5.2019                 V Českých Budějovicích, dne 9.5.2019

………………………………..                                  …………………………………
Za objednatele:                                 Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové               TSE spol. s r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,  Ing. Jiří Krubner
ředitel                                         jednatel společnosti

Kupní smlouva, strana 5
Kupní smlouva, strana 6
Příloha č. 1 ke kupní smlouvě KS ZT -48 - 2019

Datum:                     25.4.2019                                           Společnost:  Jméno
Č. nabídky:
             011 c_19                                                                       Název společnosti    FN Hradec Králové
                                                                                            Ulice
                                                                                            PSČ, Město, Stát         Sokolská 581
                                                                                            Tel.:              500 05 Hradec Králové
                                                                                            E-mail:

Novorozenecký inkubátor Shelly                                                              Množství Cena za ks                               Mezisoučet

                               Popis produktu                                               0       0,00 Kč                                   0,00 Kč
Standardní vybavení
                                                                                            7  21 200,00 Kč                                   148 400,00 Kč
 mikroprocesorově řízený inkubátor

 měření a regulace teploty prostředí nebo teploty těla pacienta
 měření a regulace koncentrace kyslíku (21 - 75%)
 měření a regulace relativní vlhkosti (40 - 90%)

 elektrické polohování lůžka (Trendelenburg a anti-Trendelenburg)
 zobrazení aktuálních a nastavených hodnot a časový záznam trendů teplot,
relativní vlhkosti a koncentrace kyslíku
 ukládání dat do pacientské karty
 5 vstupních otvorů pro ruce, 10 vstupů pro kabely a hadice, dvoje vstupní
dveře odklopné o 180°
 vzduchová clona při otevřených dveřích

 oboustranně výsuvná postel pacienta s možností natočení o 45°

 možnost vložení RTG kazety bez otevírání dveří pacientského prostoru
 hlučnost v prostoru novorozence (bez dávkování O2) max. 38dB

 1ks sondy teploty těla pacienta, 1 ks vzduchový filtr

 noha podvozku s pevně nastavenou výškou
Volitelné a doplňkové příslušenství
 monitoring životních funkcí - Masimo SpO2 + PVI, PV, frekvence pulzu + sada
sond po 1ks

 montáž,testování,zaškolení                                                                7  3 500,00 Kč                                    24 500,00 Kč
 doprava a ostatní
                                                                                            1  7 000,00 Kč                                    7 000,00 Kč

                                                                                                               Mezisoučet                       179 900,00 Kč
                                                                                                                                                        0,00 Kč
                                                                                               Cena celkem bez DPH
                                                                                                                                              179 900,00 Kč
PLATEBNÍ PODMÍNKY:                    30 denní splatnost faktury                               DPH             21%
                                                                                                                                                  37 779,00 Kč
ZPŮSOB DODÁNÍ:                        4 týdny od podepsání kupní smlouvy                       Cena celkem s DPH
TERMÍN DODÁNÍ:                        2 roky                                                                                                  217 679,00 Kč
ZÁRUČNÍ DOBA:                         do konce roku 2019
PLATNOST NABÍDKY:

                              TSE spol. s r.o., Mánesova 390/74, 371 52 České Budějovice, Czech Republic, medical@tse.cz, www.tse-medical.cz
TSE spol. s r.o., Mánesova 390/74, 371 52 České Budějovice, Czech Republic, medical@tse.cz, www.tse-medical.cz