Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9126131: Objednávka " stravenky"

Příloha 19639820038_potvrzení_03052019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 19/639820038                                                  S

                    OBJEDNÁVKA                       Zpracoval:                 Tel. číslo:              DIČ: CZ62913671
                                                                                Email:
Objednatel:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace  Dodavatel:
Dlážděná 1003/7                                      Up Česká republika s.r.o.
Praha 1, Nové Město 110 00
                                                     Zelený pruh 1560
Objednávku vystavuje organizační složka:             140 00 Praha
SŽDC Oblastní ředitelství Brno                       IČO: 62913671
Kounicova 26                                         Číslo účtu:
Brno 611 43

IČO: 70994234                      DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“              Termín dodání:             Finanční objem (bez DPH) do:

                                                     05/2019                         CZK 393 120,00

Č. j.:                                               Způsob dopravy:            Způsob platby:
                                                     Poštou                     Převodem

Smlouva:              34547/2016-SZDC-O10            Povaha nákupu:             Účetní okruh:

Splatnost faktury: 30 dní                              X                             MOZ HOM               X
Potvrzený termín dodání:                             provoz investice FKSP                               ZDC

Adresa místa plnění:                                 Fakturu zašlete:
PO Břeclav                                           SŽDC Oblastní ředitelství Brno
Na Hrůdách 3538                                      Kounicova 26
Břeclav 690 02                                       Brno 611 43

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                   MJ                    Množství Cena / jedn.
                                                                       KUS
1                   stravenky                                          KUS

2                   stravenky

Pokračování je na straně 2

Přílohy:              žádné

Záruční doba:         Dle smlouvy

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad
může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.

Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a
nemůže být proplacen.

Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Brno , dne:                                          Praha, Akceptováno dne: 3. 5. 2019
(razítko, podpis)                                    (jméno, příjmení, razítko, podpis) Ing. Petr Pacas

  Objednatel:                                           Dodavatel:
        jméno: Ing. Petr Štaffa

                                                                                                         Strana: 1/3
                    OBJEDNÁVKA                               Číslo: 19/639820038                                                S

                                                Pokračování  Zpracoval:           Tel. číslo:                          Cena / jedn.
                                                                                  Email:
 Čís.ř. Kód MTZ Název
Objednáváme stravenky dle specifikace.                       MJ                                              Množství

Faktury v elektronické podobě ve tvaru PDF včetně potvrzené objednávky zasílejte na epodatelnaorbno@szdc.cz

                                                                                                             Strana: 2/3
Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.
Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.

                                                                                                                                                           Strana: 3/3