Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9133: Zlepšení plavebních podmínek na Labi v úseku Ústí nad Labem - státní

Příloha S_074_16_Anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

             č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016 (evid. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)

             č. EVD 01-07-16-LH       (evid. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)

                                                                         Výtisk č. .........

(podle § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a podle § 11 a §§ 89 a násl.
                                     zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách)

Zlepšení plavebních podmínek na Labi v úseku Ústí nad Labem – státní
                          hranice ČR/SRN – Plavební stupeň Děčín

                         Úprava experimentálních výhonů 2016

I. SMLUVNÍ STRANY

OBJEDNATEL:

Česká republika – Ředitelství vodních cest ČR

Organizační složka státu zřízená Ministerstvem dopravy České republiky, a to Rozhodnutím
ministra dopravy a spojů České republiky, č. 849/98-KM ze dne 12. 3. 1998 (Zřizovací listina
č. 849/98-KM ze dne 12. 3. 1998, ve znění Dodatků č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 a 11).

Sídlo:                   nábř. L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Osoba oprávněná          Ing. Lubomír Fojtů, ředitel
k podpisu SMLOUVY:

IČ:                      67981801

Bankovní spojení:        Česká národní banka, pobočka Praha 1

Číslo účtu:              2006-8322071/0710

(dále jen „Objednatel“)

a

ZHOTOVITEL

Obchodní firma: EVROPSKÁ VODNÍ DOPRAVA - SPED., s.r.o.

Zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 18601

Sídlo: Nad Vavruškou 696/19, 181 00 Praha 8

Osoba oprávněná
k podpisu SMLOUVY: Lukáš Hradský, jednatel

IČ:                      48592412

DIČ:                     CZ 48592412

Peněžní ústav:           Unicreditbank a.s.

Číslo účtu:              XXXXXXXXXXXXX

(dále jen „Zhotovitel“)
II. OSOBY OPRÁVNĚNÉ K JEDNÁNÍ

Ve vzájemném styku SMLUVNÍCH STRAN jsou mimo osoby uvedené v článku I. výše dále
oprávněny jednat o realizaci závazků dohodnutých ve SMLOUVĚ, ale nejsou oprávněni
SMLOUVU měnit či rušit, tito zaměstnanci (osoby):

Za OBJEDNATELE ve věcech obchodních a smluvních:              Ing. Lubomír Fojtů
                                                              tel.: +420 225 131 731
                                                              fax: +420 225 131 733
                                                              e-mail: fojtu@rvccr.cz
                                                              http://www.rvccr.cz

Za OBJEDNATELE ve věcech technických a realizačních:          Ing. Jiří Kotoun
                                                              tel.: +420 225 131 747
                                                              fax: +420 225 131 733
                                                              e-mail: kotoun@rvccr.cz
                                                              http://www.rvccr.cz

                                                              Ing. Martin Vavřička
                                                              tel.: +420 225 131 751
                                                              fax: +420 225 131 733
                                                              e-mail: vavricka@rvccr.cz
                                                              http://www.rvccr.cz

Za ZHOTOVITELE ve věcech obchodních a smluvních:              Lukáš Hradský
Za ZHOTOVITELE ve věcech technických a realizačních:          tel.: XXXXXXXXXXXXXX
                                                              mobil: XXXXXXXXXXXXXXX
                                                              fax: XXXXXXXXXXXXXXX
                                                              e-mail: XXX@evd.cz
                                                              http://www.XXXXX

                                                              XXXXXXXXXXXXXXX
                                                              tel.: XXXXXXXXXXXXXXXX
                                                              mobil: XXXXXXXXXXXXXX
                                                              fax: XXXXXXXXXXXXXX
                                                              e-mail: XXXXXXXXX@evd.cz
                                                              http://www.XXXXXX

III. PŘEDMĚT SMLOUVY

1.1. Na základě této SMLOUVY se ZHOTOVITEL zavazuje OBJEDNATELI na svůj náklad a nebezpečí
         provést DÍLO, jak je definováno v odst. 1.3. tohoto článku, a OBJEDNATEL se zavazuje takto
         provedené DÍLO převzít a zaplatit ZHOTOVITELI dohodnutou SMLUVNÍ CENU, to vše
         za podmínek sjednaných v této SMLOUVĚ a v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH OBJEDNATELE.

         DÍLEM, které se ZHOTOVITEL na základě této SMLOUVY zavazuje provést, je „Úprava
         experimentálních výhonů 2016".

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 2/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
DÍLO je financované z globální položky „ŘVC - Příprava a vypořádání staveb“, číslo
ISPROFOND 500 554 0004, položka „Zlepšení plavebních podmínek na Labi v úseku Ústí
nad Labem - státní hranice ČR/SRN - Plavební stupeň Děčín“, číslo projektu 327 520 0007.
Projekt je financovaný z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI).

1.2. Technické parametry a specifikace stavebních úprav:

Cílem je uvedení výhonů do původně projektovaného stavu se zohledněním závěrů
biologického a hydrotechnického monitoringu a cílů vytváření vhodnějších podmínek pro
biotopy. Původní stav byl změněn zvýšenými průtoky na konci roku 2014 a tedy v krátké
době po dokončení násypů výplní výhonů. Nástupem zvýšených průtoků na
nekonzolidovanou zemní konstrukci došlo k nežádoucímu přeskupení materiálu.

DÍLEM dle této SMLOUVY je provedení stavby „Úprava experimentálních výhonů 2016“
v rozsahu a ve formě dle Přílohy č. 2 a Přílohy č. 3 této SMLOUVY.

1.3 Řádné provedení DÍLA zahrnuje zejména:

(a) Dodání a provedení DÍLA v rozsahu a za podmínek stanovených touto SMLOUVOU a
     projektovou dokumentací odsouhlasenou OBJEDNATELEM.

(b) Nejpozději do týdne od předání a převzetí staveniště provedení pasportizace staveniště
     a ostatních ploch, jež v budoucnu budou využívány ZHOTOVITELEM pro realizaci stavby.

(c) Nejpozději do 14 dnů ode dne předání a převzetí STAVENIŠTĚ vypracování
     Protipovodňového a havarijního plánu včetně protipovodňových opatření a předání
     OBJEDNATELI před zahájením stavebních prací.

(d) Vytýčení stávajících inženýrských sítí na STAVENIŠTI a vytyčovacích bodů pro realizaci
     DÍLA.

(e) Před zahájením stavebních prací osadit plavební značení dle Přílohy č. 2 a Přílohy č. 3
     této SMLOUVY a po dobu realizace budou všechna plavidla s vlastním strojním pohonem
     využívaná k realizaci díla poskytovat informace formou AIS odpovídající standardu VTT
     (dle Nařízení Komise (ES) č. 415/2007 ze dne 13. března 2007 o technických
     specifikacích pro systémy sledování polohy a pohybu plavidel podle článku 5 směrnice
     Evropského parlamentu a Rady 2005/44/ES o harmonizovaných říčních informačních
     službách (RIS) na vnitrozemských vodních cestách ve Společenství). Informace o
     plavidlech bez vlastního strojního pohonu budou vyřešeny formou informací
     poskytovaných formou AIS hlavním plavidlem o parametrech sestavy. Pro plnění tohoto
     bodu může OBJEDNATEL v případě potřeby poskytnout až 3 ks přenosných transpondérů
     AIS, přičemž další prostředky zabezpečí ZHOTOVITEL v rámci plnění DÍLA.

(f) Řízení, sledování, provádění, kontrola a dokumentování přípravy a realizace DÍLA,
     včetně aktualizací a dodání potřebné organizačně - plánovací dokumentace podle této
     SMLOUVY, zabezpečení provozu, koordinace prací a činností s činnostmi ostatních
     uživatelů vodního toku, zejména pak se Státní plavební správou – pobočka Děčín, se
     sídlem: Husitská 1403/8, 405 02 Děčín VI, a správcem vodního toku Povodím Labe
     státní podnik, Závod Roudnice nad Labem, se sídlem, Nábřeží 311, 413 01 Roudnice
     nad Labem.

(g) Vedení stavebního deníku, dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a
     stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, dozor při provádění DÍLA.

(h) Obstarání a zajištění správy a přepravy na a ze STAVENIŠTĚ, proclení, zdanění, pojištění,
     ostraha a skladování veškerých MATERIÁLŮ, věcí, komponent apod. nutných k provedení
     DÍLA.

(i) Zneškodnění a likvidace veškerých odpadů vzniklých ve spojení s realizací DÍLA, jakož i
     předcházení jejich zbytečnému vzniku.

(j) Provedení všech předepsaných kontrol a zkoušek.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 3/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
    (k) Zpracování dokumentace skutečného provedení včetně zaměření skutečného stavu
         (zajištění geodetických výkonů).

IV. SMLUVNÍ CENA

1.  SMLUVNÍ STRANY se dohodly na SMLUVNÍ CENĚ DÍLA, která činí:

    cena bez DPH                                              1 398 935,- Kč

    sazba DPH                21%

    DPH                                                       293 776,35 Kč

    Celková cena včetně DPH                                   1 692 711,35 Kč

2. SMLUVNÍ CENA uvedená v odst. 1. tohoto článku je stanovena jako cena pevná a
         nepřekročitelná, která zahrnuje veškeré daně, cla a poplatky a kryje veškeré náklady
         ZHOTOVITELE spojené s prováděním DÍLA a je platná po celou dobu realizace DÍLA.
         ZHOTOVITELEM budou účtovány pouze skutečně provedené práce dle jednotkových sazeb
         uvedených v příloze č. 3 - „Nabídkový rozpočet“. Práce budou účtovány podle skutečného
         objemu provedených prací.

3. Všechny daně, cla, pojištění a další poplatky placené ZHOTOVITELEM během realizace DÍLA,
         jsou zahrnuty do SMLUVNÍ CENY.

4. Pokud se během provádění DÍLA vyskytnou práce nebo služby, které nejsou touto SMLOUVOU
         vysloveně specifikovány, avšak jejich provedení nebo dodání je nezbytné pro řádné splnění
         DÍLA, budou dodány nebo provedeny ZHOTOVITELEM v rámci stávající SMLUVNÍ CENY.
         V takovém případě bude rozsah prací a služeb smluvními stranami projednán a
         OBJEDNATELEM písemně odsouhlasen.

5. Pokud v průběhu trvání této SMLOUVY dojde ke změně zákonné sazby DPH, bude k ceně bez
         DPH přiúčtována sazba platná ke dni zdanitelného plnění, aniž by bylo nezbytné uzavírat
         dodatek ke SMLOUVĚ. Změna SMLUVNÍ CENY nebo kterékoliv její části bez DPH je
         v souvislosti se změnou zákonné sazby DPH vyloučena.

V. TERMÍN PLNĚNÍ

1. ZHOTOVITEL se zavazuje, že PŘEDMĚT DÍLA dle čl. III. této SMLOUVY, provede na svůj náklad a
         na své nebezpečí ve lhůtě do 28.10.2016.

2. V případě prodlení na straně orgánu státní správy, nedostatečných plavebních podmínek dle
         Přílohy č. 2 této SMLOUVY, které není prokazatelně způsobeno opomenutím ZHOTOVITELE,
         mohou se SMLUVNÍ STRANY písemně dohodnout na prodloužení termínu plnění ZHOTOVITELE
         o dobu odpovídající uvedenému prodlení.

3.  Do 10 pracovních dnů od uzavření této SMLOUVY předloží ZHOTOVITEL OBJEDNATELI ke

    schválení Harmonogram prací ZHOTOVITELE v členění na dny, z kterého budou zřejmé vazby

    jednotlivých dílčích plnění PŘEDMĚTU DÍLA.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)                   Strana 4/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY

1.  V souladu a v mezích Přílohy č. 1 této SMLOUVY – OBCHODNÍ PODMÍNKY, dohodly si SMLUVNÍ

    STRANY dále uvedené platební podmínky.

2. ZHOTOVITEL je oprávněn fakturovat provedené práce za činnosti dle této SMLOUVY na základě
         splnění jednotlivých etap DÍLA.

    Podkladem pro zaplacení vykonaných činností dle této SMLOUVY je:

    (i) dílčí protokol o předání a převzetí příslušné etapy DÍLA, podepsaný oběma SMLUVNÍMI
           STRANAMI po řádném převzetí hmotných výstupů každé etapy DÍLA OBJEDNATELEM jak
           jsou definovány v čl. III. této SMLOUVY.

    (ii) FAKTURA na dílčí platbu, která obsahuje všechny náležitosti daňového dokladu a
           náležitosti požadované OBJEDNATELEM.

3. Při neplnění termínů daných časovým harmonogramem, kvalitativních, a/nebo jiných
         náležitostí či podmínek dle této SMLOUVY nebo v případě vad předchozí etapy, má
         OBJEDNATEL právo pozastavit platbu následující DÍLČÍ FAKTURY až do řádného splnění
         reklamované etapy DÍLA či odstranění reklamované vady předchozí etapy. ZHOTOVITEL však i
         v tomto případě bude pokračovat v plnění svých závazků dle podmínek této SMLOUVY.

4. Konečné vyrovnání maximálně do výše SMLUVNÍ CENY DÍLA stanovené touto SMLOUVOU
         v závislosti na provedené práci bude realizováno po převzetí celého DÍLA podle této SMLOUVY
         OBJEDNATELEM jako konečná platba po obdržení následujících dokumentů:

         (i) Konečná FAKTURA vystavená ZHOTOVITELEM do patnácti (15) DNŮ po převzetí celého
                 DÍLA OBJEDNATELEM, resp. po podpisu závěrečného předávacího protokolu oběma
                 SMLUVNÍMI STRANAMI, v níž bude proveden odpočet všech dříve zaplacených DÍLČÍCH
                 PLATEB s uvedením částek jednotlivých DÍLČÍCH PLATEB a datem jejich zaplacení

         (ii) Konečný PROTOKOL o PŘEVZETÍ DÍLA vydaný a podepsaný oběma SMLUVNÍMI STRANAMI
                 dokládající řádné splnění předmětu této SMLOUVY.

    FAKTURA - daňový doklad (dále jen FAKTURA) musí mít náležitosti daňového dokladu dle
    platných zákonů a OBCHODNÍCH PODMÍNEK OBJEDNATELE.

    FAKTURA musí být zaslána doporučeně na adresu OBJEDNATELE (adresa pro korespondenci)
    uvedenou v záhlaví této SMLOUVY.

VII. SMLUVNÍ POKUTA, ÚROK Z PRODLENÍ, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. V případě, že je OBJEDNATEL v prodlení se zaplacením řádně vystavené faktury z jiných
         důvodů než uvedených v odst. 2 tohoto článku, je povinen uhradit ZHOTOVITELI úrok
         z prodlení v zákonné výši z dlužné částky, a to až do dne uhrazení dlužné částky na účet
         ZHOTOVITELE.

2.  V případě, že DÍLO bude hrazeno z prostředků SFDI, OBJEDNATEL si vyhrazuje právo

    úhrady FAKTURY až po uvolnění finančních prostředků ze strany SFDI. Do doby, kdy

    OBJEDNATEL obdrží nárokované prostředky od SFDI, není v prodlení s úhradou FAKTUR a

    ZHOTOVITEL nemůže vůči OBJEDNATELI uplatnit úrok z prodlení.

3. Při prodlení ZHOTOVITELE se zhotovením DÍLA nebo jeho jednotlivých etap nebo při prodlení
         s odstraněním vad DÍLA dle této SMLOUVY je OBJEDNATEL oprávněn vyúčtovat ZHOTOVITELI
         smluvní pokutu za podmínek a ve výši stanovené v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH, které tvoří
         přílohu č. 1 této SMLOUVY.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)      Strana 5/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
4. Trvá-li prodlení s plněním předmětu této SMLOUVY nebo jeho části nebo s odstraněním vad
         DÍLA déle než 30 dní, má OBJEDNATEL právo od této SMLOUVY odstoupit a není povinen
         hradit žádné náklady, které ZHOTOVITELI s činností dle této SMLOUVY vznikly. Vznikne-li
         takovým prodlením OBJEDNATELI škoda, je za ni ZHOTOVITEL odpovědný do výše skutečné
         škody ve smyslu platné právní úpravy.

5. Smluvní pokuta a úrok z prodlení jsou splatné do 21 kalendářních dnů ode dne jejich
         vyúčtování druhé smluvní straně.

6. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo OBJEDNATELE na náhradu škody v plné výši

         způsobené OBJEDNATELI porušením povinnosti ZHOTOVITELE ani povinnost ZHOTOVITELE

        řádně dokončit příslušné plnění předmětu smlouvy.

VIII. POVINNOSTI ZHOTOVITELE A OBJEDNATELE

1. ZHOTOVITEL je povinen plnit své povinnosti podle této SMLOUVY v souladu s právními
         předpisy, řádně a včas. ZHOTOVITEL odpovídá za VADY DÍLA včetně vad hmotných výstupů
         díla za podmínek stanovených v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH, které tvoří Přílohu č. 1 této
         SMLOUVY.

2. ZHOTOVITEL je povinen při plnění této SMLOUVY postupovat vždy v souladu s oprávněnými
         zájmy OBJEDNATELE, které zná nebo s přihlédnutím ke všem okolnostem mohl znát, a řídit se
         příkazy a požadavky OBJEDNATELE. Pokud ZHOTOVITEL při plnění povinností dle této SMLOUVY
         případně zjistí, že příkazy udělené OBJEDNATELEM nebo jeho požadavky jsou nevhodné, je
         povinen OBJEDNATELE na nevhodnost jeho příkazů, předaných podkladů nebo požadavků
         včas upozornit. Od příkazů udělených OBJEDNATELEM je ZHOTOVITEL oprávněn se odchýlit,
         jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu OBJEDNATELE a ZHOTOVITEL nemůže včas obdržet jeho
         souhlas.

3. Veškeré informace, podklady nebo průzkumy, které jsou nezbytné pro řádné plnění SMLOUVY
         ZHOTOVITELEM a které není v dle této SMLOUVY povinen zajistit OBJEDNATEL je povinen bez
         zbytečného odkladu zajistit ZHOTOVITEL na své vlastní náklady. Pro vyloučení pochybností se
         stanoví, že jakékoliv doplnění informací, podkladů nebo průzkumů nemá vliv na změnu
         PŘEDMĚTU SMLOUVY, sjednaných termínů plnění nebo na CENU DÍLA.

4. Jestliže je, na základě dříve neznámých požadavků příslušného stavebního úřadu, jiných
         správních orgánů nebo účastníků územního či stavebního řízení, pokud tyto požadavky
         kogentně nevyplývají z platných právních předpisů, ČSN, vzorových listů infrastruktury
         vodních cest, technických kvalitativních podmínek staveb ŘVC ČR nebo jakýchkoliv
         závazných technických či oborových předpisů, nezbytné zajistit určité dodatečné informace,
         podklady nebo průzkumy, v důsledku čehož objektivně není možno dodržet termín pro
         splnění části DÍLA sjednaný v této SMLOUVĚ, dohodnou se písemně smluvní strany na
         prodloužení termínu pro splnění dotčené části DÍLA o odpovídající dobu.

5. ZHOTOVITEL je povinen mít ke všem činnostem, které na základě této SMLOUVY poskytuje,
         veškerá oprávnění požadovaná obecně závaznými právními předpisy, technickými předpisy
         a jinými oborovými předpisy upravujícími plnění povinností ZHOTOVITELE dle této SMLOUVY,
         ledaže bude některé z těchto činností provádět prostřednictvím SUBDODAVATELE, který je
         držitelem takových oprávnění. V případě porušení této povinnosti ZHOTOVITELEM je
         OBJEDNATEL oprávněn odstoupit od SMLOUVY. Za provedení činností dle této smlouvy
         SUBDODAVATELEM je plně odpovědný ZHOTOVITEL.

6.  Při plnění této SMLOUVY je ZHOTOVITEL nebo jeho SUBDODAVATEL povinen za všech okolností

    postupovat s odbornou péčí a splnění této povinnosti OBJEDNATELI na jeho výzvu doložit.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 6/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
         V případě pochybností se bude mít za to, že ZHOTOVITEL s náležitou odbornou péčí
         nepostupoval.

7. ZHOTOVITEL je povinen nejpozději ke dni účinnosti této SMLOUVY na svoje riziko a náklady
         sjednat pojištění odpovědnosti za škody způsobené při výkonu jeho podnikatelské činnosti
         OBJEDNATELI nebo třetím osobám s pojistnou částkou ve výši alespoň 5,0 mil. Kč, včetně
         pojištění finanční škody. ZHOTOVITEL je povinen udržovat toto pojištění v platnosti až do
         kolaudace STAVBY, které se týkají jeho činnosti dle této SMLOUVY a odstranění všech jejích
         vad a nedodělků. OBJEDNATEL je oprávněn kdykoliv během doby uvedené v předchozí větě
         požadovat, aby ZHOTOVITEL prokázal splnění povinností dle tohoto odstavce, a ZHOTOVITEL je
         povinen této žádosti bez zbytečného odkladu vyhovět.

8. ZHOTOVITEL je povinen zajistit, že jednotlivé části DÍLA (projektová dokumentace, zejména její
         textová část, výkresová část) budou vzájemně plně konzistentní a nebudou si žádným
         způsobem odporovat ani nebudou vykazovat jakékoliv chyby či nedodělky, které by vedly k
         jakýmkoli pochybnostem o jejich úplnosti, správnosti či vzájemné úplné provázanosti.

9. Není-li v této SMLOUVĚ výslovně stanoveno jinak, je ZHOTOVITEL povinen obstarat veškerá
         rozhodnutí, povolení, stanoviska, souhlasy, vyjádření a jiné úkony příslušných správních
         orgánů a třetích osob potřebná k řádnému provedení DÍLA. Tato rozhodnutí, povolení,
         stanoviska, souhlasy, vyjádření a jiné úkony je ZHOTOVITEL povinen plně zohlednit v jím
         vypracovaném DÍLE; v případě pochybností ZHOTOVITELE o nutnosti nebo vhodnosti
         zohlednění určitého rozhodnutí, povolení, stanoviska, souhlasu, vyjádření nebo jiného úkonu
         je ZHOTOVITEL povinen vyžádat si pokyn OBJEDNATELE. Pokud bude pro činnosti ZHOTOVITELE
         dle této SMLOUVY potřebná plná moc (např. pro jednání na úřadech) OBJEDNATEL na žádost
         ZHOTOVITELE takovou plnou ZHOTOVITELI vystaví.

IX. KONTROLA OBJEDNATELEM

1. V souladu s § 2593 zákona č. 89/2012 Sb., v platném znění, bude OBJEDNATELEM určen
         zaměstnanec pověřený výkonem průběžné kontroly realizace DÍLA. Tento zaměstnanec bude
         sledovat vlastní realizaci DÍLA, zejména to, zda jsou služby prováděny dle smluvních
         podmínek, pokynů OBJEDNATELE a ostatních závazných předpisů.

2. ZHOTOVITEL je povinen umožnit pověřeným zaměstnancům OBJEDNATELE provádět kontrolu
         všech činností ZHOTOVITELE souvisejících s prováděním DÍLA. Dále je ZHOTOVITEL povinen
         zajistit účast svých odpovědných zaměstnanců na prověření svých služeb, které provádí
         zaměstnanec průběžné kontroly OBJEDNATELE a činit neprodleně opatření k odstranění
         vytknutých závad a odchylek.

3.  Přítomnost pověřeného zaměstnance OBJEDNATELE nezbavuje ZHOTOVITELE odpovědnosti za

    vady díla.

4. Během provádění prací budou dle schváleného Harmonogramu prací ZHOTOVITELE, případně
         dle další potřeby, minimálně však 4 x v rámci zpracování PŘEDMĚTU DÍLA, organizovány
         kontrolní dny. Pozvánky na kontrolní dny musí být rozeslány minimálně týden před jednáním.
         Náklady na tato jednání nese ZHOTOVITEL. Zápisy z jednání zpracovává ZHOTOVITEL a
         schvaluje před jeho rozesláním OBJEDNATEL.

5. V průběhu prací je ZHOTOVITEL povinen řešení konzultovat s OBJEDNATELEM a dále dle

         pokynů OBJEDNATELE s Povodím Labe, státní podnik, Státní plavební správou, majiteli
         dotčených pozemků, orgány ochrany přírody, dotčenými orgány státní správy a dalšími
         dotčenými subjekty. Výstupem těchto konzultací musí být záznam či zápis z jednání, který
         bude nedílnou součástí čistopisu dokumentace k DÍLU.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 7/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
X. SOUČINNOST OBJEDNATELE A ZHOTOVITELE

1. OBJEDNATEL zapůjčí ZHOTOVITELI před zahájením projektových prací veškeré podklady, se
         kterými OBJEDNATEL disponuje a které jsou relevantní pro plnění předmětu SMLOUVY.

2. Veškeré další podklady nezbytné pro plnění předmětu SMLOUVY zajistí ZHOTOVITEL,
         OBJEDNATEL v případě potřeby zajistí nezbytnou součinnost.

3. Všechny podklady, které OBJEDNATEL předal nebo předá ZHOTOVITELI pro provádění DÍLA,
         zůstávají ve vlastnictví OBJEDNATELE A ZHOTOVITEL je musí pro předání DÍLA vrátit
         OBJEDNATELI včetně všech kopií. Digitální podklady na záznamových prostředcích
         ZHOTOVITELE musí být smazány s výjimkou podkladů, které jsou nedílnou součástí originálu
         závěrečné zprávy.

4. OBJEDNATEL nebo nadřízená složka OBJEDNATELE mají právo zadat odbornou expertízu
         činnosti ZHOTOVITELE. ZHOTOVITEL se zavazuje se jmenovaným expertem spolupracovat a je
         povinen se zabývat jeho doporučeními. O zapracování doporučení experta do DÍLA rozhodne
         OBJEDNATEL.

XI. DOKUMENTACE

1.  Dokumentaci skutečného provedení DÍLA předá ZHOTOVITEL OBJEDNATELI za následujících

    podmínek:

    a) Po dokončení veškerých prací majících vliv na konstrukce zakreslené v dokumentaci,
           předá ZHOTOVITEL OBJEDNATELI způsobem uvedeným k vyjádření a ke schválení
           koncept dokumentace skutečného provedení DÍLA, ve kterém budou zaznamenány
           veškeré změny realizované oproti původní projektové dokumentaci DÍLA. Koncept
           dokumentace skutečného provedení DÍLA bude OBJEDNATELI předán 1x (jedenkrát) v
           písemné formě a 1x (jedenkrát) ve formě elektronické. Případné požadavky
           OBJEDNATELE na jeho úpravu (opravy, doplnění apod.) musí být ZHOTOVITELEM
           zapracovány do upravené verze dokumentace skutečného provedení DÍLA a
           předloženy k opětovnému schválení. Po schválení ZHOTOVITEL vypracuje konečnou
           verzi dokumentace skutečného provedení DÍLA.

    OBJEDNATEL je povinen vyjádřit se k předloženému konceptu dokumentace
    skutečného provedení DÍLA do 5 dnů. Nedoručí-li OBJEDNATEL ZHOTOVITELI v této lhůtě
    svoje vyjádření, má se za to, že s předloženým konceptem dokumentace skutečného
    provedení DÍLA souhlasí.

    b) Schválenou orazítkovanou dokumentaci skutečného provedení nebo dokumentaci
           skutečného provedení DÍLA, k níž se OBJEDNATEL nevyjádřil, předá ZHOTOVITEL
           OBJEDNATELI současně s podpisem Protokolu o předání a převzetí DÍLA.
           Dokumentace skutečného provedení DÍLA bude OBJEDNATELI předána 6x (šestkrát) v
           písemné formě (čistopis ve vyhotoveních) a dále 2x (dvakrát) ve formě elektronické.

2. Požadavky na zpracování:

         Dokumentace a výstupy dle čl. III. PŘEDMĚT SMLOUVY, bodu 1.3 musí být zpracovány
         v českém jazyce tak, aby byly logické, přehledné, věcné, srozumitelné, komplexní a jazykově
         správné a aby dostatečně podrobně popisovaly veškeré součásti PŘEDMĚTU DÍLA.

    Veškeré dokumentace a výstupy dle čl. III. PŘEDMĚT SMLOUVY, bodu 1.3 budou v souladu s:

    a) veškerými platnými a účinnými právními předpisy,

    b) požadavky OBJEDNATELE.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 8/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
3. Titulní strana
         Titulní strana dokumentace nebo čelní strana hlavních desek bude obsahovat následující
         údaje:
         Celý název investiční akce
         Číslo projektu
         Název dokumentace
         Stupeň dokumentace
         Objednatel: Česká republika – Ředitelství vodních cest ČR + logo
         Zhotovitel: Název společnosti + logo
         Vypracoval: Jména projektantů, u širšího týmu pouze zodpovědný projektant
         Datum: měsíc, rok

Titulní strany dílčích částí dokumentace budou obsahovat kromě těchto údajů také název
příslušné části dokumentace (textová část, výkresová část apod.).

Na rubové straně čelního listu každých desek bude uveden seznam příloh vložených do
těchto desek. Pokud budou uvnitř těchto desek desky další, uvádí se zde pouze název
vložených dílčích částí dokumentace.

Každá volně vložená příloha bude mít na vrchní straně rámeček nebo vrchní list obsahující
všechny popisné údaje jako na titulní straně dokumentace, navíc zde bude název přílohy, její
číslo a dle potřeby stavební objekt a měřítko.

Desky a přílohy budou označeny číslem pare.

4. Textová část

         Jednotlivé kapitoly textové části budou označovány a číslovány v souladu s čl. X, odst. 2.,
         SMLOUVY, stránky budou číslovány, v záhlaví stránky bude uváděn název investiční akce
         včetně názvu dokumentace, v zápatí Česká republika – Ředitelství vodních cest ČR,
         název ZHOTOVITELE a číslo stránky.

         Zvláštní důraz je třeba dbát na uvádění podkladů. Seznam všech použitých podkladů bude
         v samostatné kapitole, při práci s těmito podklady v textu doporučujeme jejich zmínění např.
         formou poznámky pod čarou. Jako podklad lze kromě projektových dokumentací a studií
         uvádět i literaturu, normy apod. U každé nepůvodní tabulky, grafu, schématu nebo
         podobného objektu, který pracuje s převzatými údaji, vždy uvádět zdroj.

5. Výkresy

         Druh použitých mapových nebo situačních podkladů, jejich zpracovatele a rok zaměření je
         třeba vždy uvést buď přímo na výkrese, nebo v textové části. Každý výkres bude kromě
         rozpisky a loga ZPRACOVATELE obsahovat i text „Zpracováno pro" a logo Ředitelství vodních
         cest ČR, které bude umístěno nad rozpiskou. Každý výkres bude kromě rozpisky a loga
         ZPRACOVATELE obsahovat i logo ŘVC ČR, které bude umístěno nad rozpiskou.

         Jako souřadnicový systém u situací lze používat pouze soustavu S-JTSK, výškový systém
         Balt po vyrovnání. Tyto údaje uvést na každém výkrese u rozpisky. Každý situační výkres
         bude obsahovat severku.

Ostatní požadavky vycházejí z ustanovení platných ČSN.

6. Digitální forma dokumentace

         Digitální forma odevzdávané dokumentace je zcela rovnocenná její tištěné verzi a musí
         obsahovat celý text včetně všech příloh a výkresů. Soubory jsou zaznamenávány na nosiči

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 9/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
CD-ROM, názvy příslušných souborů je nutno volit výstižně tak, aby byl zřejmý jejich obsah
a umístění v dokumentaci. Pokud je dokumentace rozsáhlá s velkým počtem souborů, musí
zpracovatel přiložit textový soubor "readme.txt", ve kterém je specifikace obsahu
přiložených souborů a vazba na seznam příloh.

Dokumentace bude zpracována vždy také ve formátu *.pdf - Adobe Acrobat dokument.

Titulní strana CD-ROMu

Vrchní strana nosiče CD-ROM nebo DVD bude obsahovat minimálně zkrácený název
dokumentace, který bude uveden na nalepeném CD-labelu nebo bude napsán hůlkovým
písmem přímo na nosič měkkým fixem.

Nosič bude uložen v plastovém CD Boxu (tlustý). Do slimboxu (tenký) není dovoleno ukládat
CD-ROM s projektovou dokumentací. Pokud je nutné uložit data na dva nosiče, je třeba
použít box na 2 CD.

Titulní strana CD Boxu bude obsahovat následující údaje:

Celý název investiční akce

Název dokumentace

Stupeň dokumentace

Objednatel: Česká republika – Ředitelství vodních cest ČR + logo

Zhotovitel: Název společnosti + logo

Datum:  měsíc rok

Hřbet CD Boxu bude obsahovat název řešené investiční akce, název dokumentace a stupeň
dokumentace, přičemž text lze zkrátit tak, aby byl v jednom řádku a přitom byl dostatečně
výstižný.

Povolené datové formáty

Texty a obrázky:

*.doc - Microsoft Word 2000 až 2007

V rámci tohoto textového formátu je dovoleno používat všechny typy objektů a prvků, které
neobsahují propojení s jinými soubory nebo aplikacemi. Typ písma (font) "Arial CE", "Times
New Roman CE" a "Symbol". Součástí souborů nesmí být žádná makra. Formát papíru je
výhradně A4. V rámci jednoho odstavce nepoužívat tvrdé konce řádků, odsazení části textu
provádět výhradně pomocí tabulátoru nebo nastavení odsazení ve formátu odstavce,
nepoužívat řadu mezer.

*.rtf - Rich text format
stejné podmínky jako u formátu *.doc

*.xls - Microsoft Excel 2000 až 2007

V rámci tohoto formátu je dovoleno používat všechny typy objektů, prvků a funkcí, které
neobsahují propojení s jinými soubory nebo aplikacemi. Propojení s jinými sešity je nutné ve
finální verzi deaktivovat. Typ písma (font) "Arial CE", "Times New Roman CE" a "Symbol".
Součástí souborů nesmí být žádná makra. Formát papíru je doporučený A4, v případě
nutnosti užití většího formátu je vhodné strukturovat tabulky tak, aby byl možný jejich tisk po
částech na formát A4 bez ztráty smyslu a základní přehlednosti dokumentu.

*.txt - text ve formátu ANSI

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)      Strana 10/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
Formát *.txt používat pouze u textových výstupů ze specializovaných programů, u kterých je
vhodné tento formát použít. Zároveň musí být zajištěna základní přehlednost dokumentu,
u souvislého textu nepoužívat tvrdé konce řádků.

*.tif - Tage Image File Format

Formát je doporučen pro všechny typy obrázků. Přílohy, které nejsou zpracovateli k dispozici
v digitální formě, budou nascanovány a zaznamenány na CD-ROM rovněž ve formátu *.tif.
Rozlišení obrázků a fotografií je min. 300 dpi v True color 24 bit, čistý text 100 dpi v barvě
RGB.

*.jpg – JPEG

Ve formátu *.jpg je přípustné ukládat pouze fotografie. Rozlišení obrázků je min. 300 dpi
v True color 24 bit, komprese je max. 50 %, doporučená je komprese minimální.

*.pdf - Adobe Acrobat dokument

Ve formátu *.pdf je povinné ukládat veškeré části projektové dokumentace v podobě
identické s tištěným provedením. Zároveň je ale nutné zaznamenat kompletní dokument na
CD-ROM nebo DVD rovněž v některém z výše uvedených kompatibilních formátů (*.doc,
*.rtf, *.xls, *.txt, *.tif, *.jpg). Výjimka z tohoto ustanovení je možná pouze v případě datových
výstupů ze specializovaného softwaru, které jsou pouze podkladem pro další v dokumentaci
uvedenou analýzu.

Výkresy:

Veškeré situační výkresy je nutné zpracovávat v souřadnicové soustavě S-JTSK, při nutnosti
užít jiný souřadný systém musí být tato skutečnost odůvodněna v textu. Ostatní stavební
výkresy zpracovávat v základních jednotkách m nebo mm. Při práci je nutné, aby projektant
maximálně využíval třídění entit do vrstev (layerů) dle jejich skutečné funkce (hrany
stavebních konstrukcí, inženýrské sítě, popis) a dle charakteru jejich zobrazení v tiskovém
výstupu (plná, čárkovaná apod.)

Ve výkresech je nutné pojmenovat jednotlivé vrstvy vhodně dle jejich obsahu, pokud to není
možné, musí být přiložen samostatný soubor readme.txt s legendou všech vrstev. Do
výkresů je nezbytné do samostatných vrstev důsledně zakreslovat stavební konstrukce,
provozní soubory, geodetické a jiné podklady, popisy včetně kót a šrafy.

*.dwg - AutoCAD 2004 až 2008

Veškeré referenční výkresy, které jsou nutné pro korektní výstup, musí být rovněž přiloženy.
Skladba referenčních výkresů je specifikována v souboru readme.txt. Při použití rastrových
referenčních výkresů je třeba v hlavním výkresovém souboru nebo v pomocném vektorovém
výkrese zakreslit běžnou čarou okraje použitých rastrů. Při použití uživatelských stylů čar
využívajících externí soubory musí být tyto soubory připojeny k výkresovým souborům
uloženým na předávaném datovém nosiči tak, aby bylo možné otevřít plnohodnotný soubor
na jakémkoliv počítači vybaveném příslušným softwarem. Tloušťky čar a barvy je
doporučeno používat přímo v podobě pro tisk, pokud toto nelze, je nutné přidat legendu
(vrstva-barva-tloušťka). Písma volit přednostně standardní AutoCAD, při užití TrueType fontů
uložit tyto texty do samostatné vrstvy a do souboru readme.txt přidat legendu (vrstva+font).
Soubor nesmí obsahovat makra.

*.dxf - AutoCAD 2004 až 2008

stejné podmínky jako u formátu *.dwg.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 11/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
XII. PŘEVZETÍ DÍLA, AUTORSKÁ PRÁVA

1. DÍLO se považuje za provedené jeho dokončením a předáním hmotných výstupů DÍLA
         v tištěné i elektronické podobě OBJEDNATELI v jeho SÍDLE a podpisem PROTOKOLU o předání a
         převzetí DÍLA bez vad a nedodělků, resp. odstraněním drobných vad a nedodělků pokud jsou
         v PROTOKOLU uvedeny. OBJEDNATEL není povinen převzít DÍLO, pokud DÍLO nebo jeho část
         nebo hmotné výstupy DÍLA vykazují takové vady, které brání jeho řádnému užívání DÍLA nebo
         jeho části.

2. Předpokladem pro vystavení PŘEDÁVACÍHO ROTOKOLU je kompletní provedení DÍLA v souladu
         s podmínkami této SMLOUVY A OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI OBJEDNATELE. K podpisu PROTOKOLU
         jsou ze strany OBJEDNATELE oprávněni zaměstnanci OBJEDNATELE oprávnění jednat o
         realizaci závazků ve věcech technických (viz. čl. II. této SMLOUVY).

3. ZHOTOVITEL nese veškerou odpovědnost za případné zcizení, poškození a zničení materiálu,
         zařízení, mechanismů a pomůcek, jakož i za rozpracovanou část DÍLA a to až do okamžiku
         převzetí DÍLA OBJEDNATELEM.

4. SMLUVNÍ STRANY se dohodly, že DÍLO se jeho předáním stává vlastnictvím OBJEDNATELE, který
         má neomezené právo užívat DÍLO k účelu zajištění investičního záměru, uvedeného v této
         SMLOUVĚ Podmínky užívání DÍLA jsou stanoveny v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH, které tvoří
         Přílohu č. 1 této SMLOUVY.

5.  ZHOTOVITEL není oprávněn poskytnout DÍLO jiným osobám než OBJEDNATELI.

XIII ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE

1. ZHOTOVITEL je odpovědný za vady DÍLA do doby skočení realizace investičního záměru dle
         této SMLOUVY (kolaudace poslední části stavby), maximálně však po dobu 5 let od data
         konečného PŘEDÁVACÍHO PROTOKOLU dle této SMLOUVY.

2. ZHOTOVITEL si je vědom, že odpovídá za způsobenou škodu podle zák. č. 89/2012 Sb.,
         v platném znění, včetně škody způsobené provozní činností podle § 2924 zák. č. 89/2012
         Sb., v platném znění a škody způsobené věcí podle § 2936 a násl. zák. č. 89/2012 Sb.,
         v platném znění.

3. Ostatní podmínky odpovědnosti za vady a reklamace vad DÍLA se řídí OBCHODNÍMI
         PODMÍNKAMI, které tvoří nedílnou součást této SMLOUVY jako její příloha č. 1.

XIV. UROVNÁNÍ SPORŮ

1. V případě vzniku jakéhokoli rozporu nebo rozdílných názorů mezi OBJEDNATELEM a
         ZHOTOVITELEM ve spojitosti s touto SMLOUVOU nebo vztahů z ní vyplývajících, budou se
         SMLUVNÍ STRANY snažit vyřešit tento rozpor nebo rozdílný názor vzájemnými jednáními.

2. Nedojde-li do třiceti (30) DNŮ od data zahájení jednání dle výše uvedeného odst. 1. ke
         smírnému řešení, nebo zmaří-li některá ze SMLUVNÍCH STRAN jednání, je kterákoli SMLUVNÍ
         STRANA oprávněna předložit spor k rozhodnutí příslušnému soudu.

3. V průběhu soudního řízení, pokud bude zahájeno v době platnosti této SMLOUVY, je
         ZHOTOVITEL povinen pokračovat v plnění smluvních povinností v souladu s původním
         časovým harmonogramem, a to až do pravomocného rozhodnutí příslušného soudu ČR.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)                Strana 12/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
XV. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

1. SMLUVNÍ STRANY se zavazují informovat druhou SMLUVNÍ STRANU o všech okolnostech,
         týkajících se této SMLOUVY, které by mohly ohrozit plnění povinností vyplývajících z této
         SMLOUVY a to jakmile se o nich dozvědí.

2.  SMLUVNÍ STRANY prohlašují, že OBCHODNÍ PODMÍNKY OBJEDNATELE tvoří nedílnou součást této

    SMLOUVY a současně prohlašují, že je jim jejich obsah dobře znám. OBCHODNÍ PODMÍNKY jsou

    přiloženy jako nedílná Příloha č. 1 této SMLOUVY. ZHOTOVITEL výslovně prohlašuje, že se s

    OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI, které tvoří Přílohu č. 1 této SMLOUVY, řádně a úplně seznámil, že

    s jejich obsahem souhlasí, a že se nejedná o podmínky, které by nemohl rozumně očekávat

    s tím, že všechna ustanovení OBCHODNÍCH PODMÍNEK ZHOTOVITEL bez výhrad výslovně

    přijímá.

3. ZHOTOVITEL je povinen jednat jako nezávislý ZHOTOVITEL, realizující tuto SMLOUVU. V souladu
         s touto SMLOUVOU je ZHOTOVITEL výlučně sám odpovědný za způsob, kterým se DÍLO
         realizuje. Všichni zaměstnanci, zástupci, nebo SUBDODAVATELÉ najmutí ZHOTOVITELEM pro
         realizaci této SMLOUVY jsou zcela řízeni ZHOTOVITELEM a nejsou považováni za zaměstnance
         OBJEDNATELE a nic co je obsaženo v této SMLOUVĚ nebo jakémkoliv subkontraktu sjednaném
         ZHOTOVITELEM, nesmí být vykládáno jako jakýkoli přímý smluvní vztah mezi tímto
         zaměstnancem, zástupcem nebo SUBDODAVATELEM a OBJEDNATELEM.

4. ZHOTOVITEL bere na vědomí, že v případě, že ke splnění svých povinností z této SMLOUVY
         použije třetí osoby jak SUBDODAVATELE, je za činnost SUBDODAVATELE odpovědný, jako kdyby
         činnosti dle této SMLOUVY vykonával sám.

5. Jestliže jakékoli ustanovení nebo podmínka této SMLOUVY je nebo se stane neplatnou nebo
         nevynutitelnou, pak tato neplatnost nebo nevynutitelnost neovlivňuje ostatní ustanovení této
         SMLOUVY.

6. ZHOTOVITEL zajistí a bude průběžně kontrolovat, aby jeho zaměstnanci v areálu pracoviště
         dodržovali veškeré podmínky, směrnice a příkazy plynoucí z obecně platných právních
         nařízení České republiky a dále pak podmínky, směrnice a příkazy modifikované pro
         podmínky v oblastech ochrany majetku a osob, bezpečnosti práce, požární ochrany, ochrany
         životního prostředí a provozu na vodních cestách.

XVI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tato SMLOUVA včetně příloh tvoří úplnou dohodu mezi smluvními stranami v záležitostech
         touto SMLOUVOU upravených a nahrazuje ve vztahu k těmto záležitostem veškerá předchozí
         ústní, konkludentní i písemná ujednání a dohody.

2. Smluvní strany se dohodly na písemné formě SMLOUVY, všech jejích příloh a dodatků.
         Jednotlivé články této SMLOUVY, nebo jejích příloh mohou být měněny, doplňovány, nebo
         rušeny pouze písemnými vzájemně odsouhlasenými číslovanými dodatky k této SMLOUVĚ
         podepsanými oprávněnými zástupci SMLUVNÍCH STRAN, jinak se k nim nepřihlíží.

3. Závazkové vztahy vzniklé podle této SMLOUVY a na jejím základě se řídí zejména zákonem
         č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.

4. Tato SMLOUVA nabývá platnosti a účinnosti až po uveřejnění v souladu se zákonem
         č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
         smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 13/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)
5. SMLUVNÍ STRANY souhlasí s uveřejněním smlouvy, a výslovně identifikuji takové informace,
         které nemohou být poskytnuty podle zákona o registru smluv a zákona č. 106/1999 Sb.

6. SMLUVNÍ STRANY se dohodly, že smlouvu správci registru smluv k uveřejnění
         prostřednictvím registru smluv bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od
         uzavření smlouvy, zašle objednatel. OBJEDNATEL po obdržení potvrzení o uveřejnění
         smlouvy v registru smluv od správce registru odešle bez zbytečného odkladu kopii tohoto
         dokumentu ZHOTOVITELI.

7. Nedílnou součástí této SMLOUVY je:
         Příloha č. 1 - Obchodní podmínky ke SMLOUVĚ O DÍLO,
         Příloha č. 2 - Dokumentace pro zadání stavby,
         Příloha č. 3 - Nabídkový rozpočet.

8. Tato SMLOUVA je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž obdrží po podpisu OBJEDNATEL
         dva a ZHOTOVITEL jeden.

V Praze dne .......................                           V ........................ dne ..................

Za OBJEDNATELE                                                Za ZHOTOVITELE

...................................................           ...................................................

Ing. Lubomír Fojtů                                            Lukáš Hradský
ředitel                                                       jednatel
Česká republika – Ředitelství vodních cest ČR                 EVROPSKÁ VODNÍ DOPRAVA-SPED
                                                              s.r.o.

SoD č. S/ŘVC/074/P/SoD/2016  (ev. číslo SMLOUVY OBJEDNATELE)  Strana 14/14
SoD č. EVD 01-07-16-LH       (ev. číslo SMLOUVY ZHOTOVITELE)