Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Objednávky č. 19_OBJ/00380 k Rámcové dohodě ze dne 4. 12. 2018 Soupis požadovaného plnění název akce předmět plnění třetí (3.) osoba plnění 3. osobě v Kč bez DPH Propagace ČPZP Den dětí (KO č. 7/2019_DZ) Objednávka a úhrada umístění propagace ČPZP v rámci akce Den dětí v Čelákovicích Formát: banner ČPZP 2x1 metr Termín: 31. 5. 2019 Fakturace: po ukončení akce Dokladace: zaslání fotodokumentace banneru v elektronické podobě Městský dům dětí a mládeže Čelákovice, příspěvková organizace Havlíčkova 691/6 250 88 Čelákovice IČO: 43751181 DIČ: nejsou plátci DPH Číslo účtu: xxxx Kontakt: xxxx Tel.: xxxx e-mail: xxxx 2 000 Propagace ČPZP Zlatá kulička (KO č. 7/2019_DZ) Objednávka a úhrada propagace ČPZP v rámci akce Zlatá kulička v Rakovníku Formát: banner 2x1 metr Termín: 1. 6. 2019 Fakturace: po ukončení akce Dokladace: zaslání fotodokumentace banneru v elektronické podobě Dům dětí a mládeže, Rakovník, Nerudova 504 Nerudova 504 269 01 Rakovník IČO: 47013591 DIČ: CZ47013591 Číslo účtu: xxxx Kontakt: xxxx Tel.: xxxx e-mail: xxxx 2 000 CENA CELKEM ZA UVEDENÉ PLNĚNÍ 4 000 Rekapitulace Položka: Cena v Kč bez DPH: A. CENA CELKEM za marketingové a prezentační služby 4 000 B. AGENTURNÍ PROVIZE (čl. VI., bod 1. Rámcové dohody a max. 10 000 Kč) 118 C. CENA CELKEM (součet A. + B.) 4 118