Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9136555: Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb č. 2019/05406

Příloha Dohoda o bezhotovostni uhrade cen postovnich sluzeb_2019_05406.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

   Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních
                                služeb

                               Číslo 2019/05406

Česká pošta, s.p.

se sídlem:                           Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO:                                 47114983
DIČ:                                 CZ47114983
zastoupen:                           Daniel Krejčí, obchodní ředitel, regionální firemní obchod PH a
                                     StČ
zapsán v obchodním rejstříku:        Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
bankovní spojení:                    Československá obchodní banka, a.s.
číslo účtu:                          134204869/0300
korespondenční adresa:               Česká pošta, s.p., Na Hrádku 105, 532 05 Pardubice
BIC/SWIFT:                           CEKOCZPP
IBAN:                                CZ0303000000000134204869
dále jen „ČP“

a

XXXXX XXXXXXXX                       XXXXXXXXXX XXXX XXXXXXXXXXXX
se sídlem
IČO:                                 XXXXXXXX
DIČ:                                 XXXXXXXXXXXX
zastoupen:                           XXXXX XXXXXXXXX XXXXXXX
zapsán/a v živnostenském rejstříku:
bankovní spojení:                    XXXXXXXXX XXXXX XXXXXXX
číslo účtu:                          XXX XXXXXX XXXX
korespondenční adresa:               XXXXXXXXXXXXXXX
                                     XXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXX
přidělené ID CČK složky:             XXXXXXXXXXXX
přidělené technologické číslo:       XXXXXXXXX
                                     X XXXXX

dále jen „Uživatel“

dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“ uzavírají v souladu
s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), tuto Dohodu o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb
(dále jen „Dohoda“).

                                            ¨
                                     Stránka 1 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

                                            1. Účel a předmět Dohody

1.1 Předmětem této Dohody je stanovení podmínek pro bezhotovostní úhradu cen poštovních
        služeb z účtu Uživatele (dále jen „úhrada z účtu“) a úprava vzájemných práv a povinností obou
        stran Dohody.

1.2 Na základě této Dohody mohou být hrazeny vnitrostátní a mezinárodní základní i ostatní služby
        včetně doplňkových služeb.

                                               2. Základní ujednání

2.1 Pro účely této Dohody se rozumí:

       – Uživatelem subjekt, který má s ČP uzavřenu tuto Dohodu a podává zásilky, jichž je
           odesílatelem on sám, případně třetí osoba (odesílatel),

       – Odesílatelem osoba, která je v podací stvrzence a na zásilce jako odesílatel uvedena,

       – Objednatelem osoba, která s ČP uzavřela Smlouvu nebo Objednávku na službu RIPM nebo
           Tisková zásilka,

       – Podavatelem osoba, která ČP zásilky předává,

       – označením „obyčejné zásilky“ zásilky a služby, jejichž podání a dodání ČP nestvrzuje -
           obyčejné psaní, obyčejný balík, obyčejná slepecká zásilka vnitrostátní i do zahraničí,
           obyčejná zásilka do zahraničí, obyčejný tiskovinový pytel, Obchodní psaní vnitrostátní i do
           zahraničí, Firemní psaní, Tisková zásilka, RIPM,

       – označením „zapsané zásilky“ zásilky, jejichž podání ČP stvrzuje a příjemce potvrdí jejich
           převzetí – doporučené psaní, doporučený balíček, doporučená slepecká zásilka vnitrostátní i
           do zahraničí, doporučená zásilka, doporučený tiskovinový pytel, cenné psaní vnitrostátní i do
           zahraničí, standardní balík, cenný balík vnitrostátní i do zahraničí, Balík Do ruky, Balík Na
           poštu, Balík Expres, Balík Nadrozměr, Obchodní balík do zahraničí, EMS vnitrostátní i do
           zahraničí, Firemní psaní – doporučeně,

       – podacím archem Poštovní podací arch v listinné podobě. Podací archy jsou k dispozici na
           webových stránkách ČP www.ceskaposta.cz, v sekci Dokumenty ke stažení,

       – elektronickým podacím archem Elektronický podací arch, který podavatel předává na
           datovém médiu. Elektronický podací arch je k dispozici na webových stránkách ČP
           www.ceskaposta.cz, v sekci Dokumenty ke stažení,

       – datovým podáním předání dat o podávaných zásilkách prostřednictvím datového souboru,
           podací stvrzenkou v případě datového podání je Soupis podaných zásilek, který vyhotovuje
           ČP,

       – podací stvrzenkou Poštovní podací arch, Elektronický podací arch nebo Soupis podaných
           zásilek, na nichž je stvrzeno podání zásilek odesílatelem.

2.2 Uživatel bude podávat zásilky/zakázky:

                   výhradně u pošty: XXXXXXX X XXXXXXX X, XXXXXXXX XXXXX XXXX,
                   XXX XX XXXXXXX X XXXXXXXX

                   – v době od: XXXX do: XXXXX XXXX a od: XXXXX do: XXXXX XXXX

2.3 Pokud je kromě této Dohody uzavřena také samostatná dohoda na podávání určitého druhu
        zásilek, musí být zásilky označeny způsobem uvedeným v příslušné dohodě.

                  ¨
           Stránka 2 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

2.4 Nejedná-li se o zásilky podle bodu 2.3, musí být zásilky označeny podle přílohy č. 2 této
        Dohody.

2.5 Obyčejné zásilky podává Uživatel podle bodu 2.8. Z obyčejných zásilek, u kterých je to
        vzhledem k jejich velikosti a hmotnosti účelné, vytvoří Uživatel svazky:

           a) dle cen (po deseti až padesáti kusech) s vyznačením počtu zásilek ve svazku,

           b) pokud je podle podmínek některé služby stanoven jiný způsob svazkování nebo je jiný
              způsob svazkování sjednán smluvně, vytvoří Uživatel svazky dle podmínek služby
              nebo dohody.

2.6 Společně s podávanými zapsanými zásilkami předá podavatel ČP vyplněný podací arch ve
        dvojím vyhotovení, nebo elektronický podací arch na datovém médiu (podací stvrzenku
        vyhotoví ČP na základě dat předaných podavatelem).
        V případě datového podání předává údaje o zásilkách v datové podobě (strukturu a formát
        datové věty dodá CP na požádání), podací stvrzenku vyhotoví ČP na základě dat předaných
        podavatelem.
        V záhlaví podací stvrzenky musí být uvedena adresa Uživatele a adresa odesílatele shodná
        s adresou odesílatele uvedenou na zásilkách. Řazení zásilek je totožné se zápisy v podací
        stvrzence.
        Je-li Uživatel držitelem Zákaznické karty České pošty a chce při podání zásilek čerpat některé
        její výhody, je povinen na podací stvrzence nebo v datovém souboru uvést číslo Zákaznické
        karty.

2.7 Uživatel, který podává zásilky s doplňkovou službou Bezdokladová dobírka, předá ČP podací
        data k zásilkám ve formě datového souboru. Datový soubor Uživatel předá ČP nejpozději spolu
        s předávanými zásilkami. V případě žádosti o službu Bezdokladová dobírka je Evidenční list,
        podepsaný oprávněným zástupcem, nedílnou součástí této Dohody jako Příloha č. 1. Uživatel
        stanoví jedinečný účet u peněžního ústavu, kam budou vybrané peněžní částky převáděny nebo
        má možnost, v případě kdy využívá více typů zásilek, stanovit jeden účet pro každý typ zásilky.
        Bankovní spojení je uvedeno v Evidenčním listu, který je vyhotoven celkem v trojím
        provedení. Při volbě indikace kumulovaný přípis v Evidenčním listu musí být elektronicky
        předávaný soubor obsahující položkový rozpis plateb za Bezdokladovou dobírku zašifrován
        šifrovacím programem ČP CRYPTA, který je zdarma (veškeré informace jsou k dispozici na
        Internetových stránkách ČP http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/e-sluzby/interni-certifikacni-
        autorita-id314/. Zašifrováním je soubor zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s údaji
        uloženými uvnitř souboru. Kumulovaný přípis na účet Uživatele bude proveden až po vydání
        technologického certifikátu CRYPTA, do té doby jsou platby připisovány položkově.
        Neoprávněně převedené částky na účet Uživatele vrátí Uživatel bez průtahů ČP.

2.8 Zásilky Uživatel předává s dále uvedenými výjimkami s vyhotovenými evidenčními lístky
        poštovného (dále jen „evidenční lístek“).

Vzor evidenčního lístku je umístěn volně ke stažení na webových stránkách ČP
(www.ceskaposta.cz, v sekci Dokumenty ke stažení). Evidenční lístky se vyhotovují dvojmo,
číslují se pořadově v číselných řadách předepsaných ČP a označují se přesnou adresou
Uživatele, číslem této Dohody a datem podání.

Obyčejná psaní se zapisují do evidenčních lístků (datových souborů) podle hmotnostních
kategorií, obyčejné balíky podle velikostních kategorií. V evidenčním lístku (datovém souboru)
se uvede počet zásilek v jednotlivých kategoriích a úhrn jednotlivých cen za službu. Obyčejné
zásilky do zahraničí se evidují obdobně jako obyčejná psaní s poznámkou „Do zahraničí“.

Ostatní obyčejné zásilky se do evidenčních lístků zapisují podle dokladů předávaných při
podání.

                  ¨
           Stránka 3 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

Zapsané zásilky se zapisují do evidenčního lístku úhrnem z podacích stvrzenek (datových
souborů) jednotlivých druhů zásilek.

Zásilky se podávají v takovém pořadí, v jakém jsou zapsány v evidenčním lístku. U pošt, kde
se jednotlivé druhy zásilek podávají u různých přepážek, se vyhotovují samostatné evidenční
lístky pro každou přepážku.

Potvrzený evidenční lístek a originál podací stvrzenky ČP předá Uživateli.

2.9 Evidenční lístky Uživatel ČP nepředává, podává-li zásilky prostřednictvím online aplikace ČP
        „PodáníOnline“.

Uživatel, který je držitelem Zákaznické karty, není povinen při podání se Zákaznickou kartou
předkládat evidenční lístky a dekádní výkazy. Podavatel odsouhlasí údaje uvedené v „Soupisu
podaných zásilek k fakturaci“ předložením Zákaznické karty.

Je-li realizováno podání zásilek prostřednictvím svozných jízd ČP, zástupce Uživatele, který je
držitelem Zákaznické karty, potvrdí svým podpisem číslo Zákaznické karty a počty kusů
předaných zásilek na vyhotoveném Soupisu zásilek.

2.10 V případech, kdy dochází k předávání zásilek s vyhotovenými evidenčními lístky, Uživatel
        podle průpisů evidenčních lístků sestaví k poslednímu dni každé dekády, tj. k desátému,
        dvacátému a poslednímu dni v měsíci dvojmo dekádní výkaz poštovného (dále jen „dekádní
        výkaz“) a předá jej poště (vyjma jednání s Uživatelem podle bodu 2.13 tohoto článku). Dekádní
        výkaz označí přesnou adresou Uživatele, číslem Dohody a datem vyhotovení.

2.11 Vzor dekádního výkazu je umístěn volně ke stažení na webových stránkách ČP
        (www.ceskaposta.cz, v sekci Dokumenty ke stažení).

2.12 Zjistí-li ČP při podávání zásilek, při přezkušování evidenčních lístků, dekádních výkazů nebo
        při porovnávání zásilek se zápisy v evidenčním lístku, že počet zásilek nebo částky cen
        poštovních služeb jsou nesprávně uvedeny, rozdíly odstraní a projedná je s Uživatelem.

2.13 Uživatel může s podací poštou sjednat, aby pošta za Uživatele prováděla výpočet cen a jejich
        zapisování do evidenčních lístků, včetně vyhotovení dekádního výkazu, za cenu podle
        Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních
        služeb (dále jen „Ceník“), platných v den podání. Tuto cenu uvede přijímající pracovník pošty
        do evidenčního lístku jako poslední položku.

2.14 V případě úhrady obyčejných „odpovědních zásilek“ na základě této Dohody se na Uživatele
        nevztahují ustanovení Čl. 2, body 2.1 až 2.7. Pošta zapíše cenu služby „odpovědní zásilky“ do
        evidenčního lístku.

2.15 Česká pošta, s.p., není povinna uzavřít poštovní smlouvu v případě, že předmětem této smlouvy
        je dodání Zásilek, které byly podány u jiného provozovatele poštovních služeb. Uživatel, který
        u České pošty, s.p., podává Zásilky, bere na vědomí, že pokud zaviněně zamlčí České poště,
        s.p., skutečnost, že podávaná Zásilka pochází od jiného provozovatele poštovních služeb, může
        tím České poště, s.p., způsobit škodu a dopustit se trestného činu nebo přestupku podvodu.

2.16 Uživatel je povinen České poště, s.p., sdělit, které z jím podaných Zásilek byly převzaty, resp.
        pocházejí od jiného provozovatele poštovních služeb, než je Česká pošta, s.p., a sdělit jeho
        totožnost. Uživatel se zprostí informační povinnosti vůči České poště, s.p., dle předchozí věty
        ve vztahu k Zásilkám pocházejícím od jiného provozovatele poštovních služeb, než je Česká
        pošta, s.p., pokud na žádost České pošty, s.p., prokáže, že je převzal od třetí osoby, která není
        provozovatelem poštovních služeb, že tuto osobu informoval o své povinnosti podle věty první
        tohoto odstavce, a pro případ, že zásilky byly převzaty, resp. pocházejí od jiného provozovatele
        poštovních služeb, byla třetí osobě uložena povinnost tuto informaci Uživateli sdělit. V
        případě, že si bude Uživatel vědom nepravdivosti informací od třetí osoby, která není

                  ¨
           Stránka 4 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

        provozovatelem poštovních služeb, ohledně původu zásilek, je povinen Českou poštu, s.p.,
        informovat způsobem dle první věty tohoto odstavce.

2.17 V případě vědomého porušení povinnosti sdělit České poště, s.p., které z podaných Zásilek
        byly převzaty, resp. pocházejí od jiného provozovatele poštovních služeb, než je Česká pošta,
        s.p., spolu s uvedením jeho totožnosti, je Uživatel povinen uhradit České poště, s.p., smluvní
        pokutu ve výši 100,- Kč za každou Zásilku, u níž nebyla tato povinnost splněna.

           3. Cena a způsob úhrady

3.1 Pokud není stanovena jinou dohodou, je cena za zvolenou poštovní službu účtována dle
        Ceníku platného v den podání. Uživatel je povinen uhradit cenu s připočítanou DPH v zákonné
        výši. Ceník je dostupný na všech poštách v ČR a na Internetové adrese
        http://www.ceskaposta.cz/. ČP si vyhrazuje právo Ceník jednostranně změnit.

Uživatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Ceníku, že mu byl text tohoto
dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Uživateli poskytne
informace o změně Ceníku, v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o
změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o poštovních
službách“), včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn,
a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese.
Uživatel je povinen se s novým zněním Ceníku seznámit.

3.2 Podkladem pro vyúčtování je s výjimkou níže uvedených případů dekádní výkaz poštovného.
        Případné zjištěné rozdíly se zúčtují podle platných ustanovení Zákona o DPH formou
        opravných daňových dokladů.

Podkladem pro vyúčtování zásilek v případě datového podání, podání prostřednictvím aplikace
Podání Online, při podání zásilek se Zákaznickou kartou a při podání prostřednictvím svozných
jízd je Soupis podaných zásilek. Uživatel dekádní výkaz poštovného nepředkládá.

Podkladem pro vyúčtování u služby Firemní psaní je Soupis zásilek Firemní psaní.

Podkladem pro vyúčtování u služby Tisková zásilka je "Seznamu svazků Tiskových zásilek
podaných dne....".

Podkladem pro vyúčtování u služby Obchodní psaní je "Soupis Obchodních psaní podaných
dne....“.

Podkladem pro vyúčtování u služby Roznáška informačních/propagačních materiálů je
Objednatelem odevzdaný Zakázkový list podaných informačních/propagačních materiálů nebo
Objednávka RIPM.

3.3 Způsob úhrady na základě daňového dokladu vyhotoveného ČP je sjednán:
                převodem z účtu

3.4 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti XX dní ode dne jejího
        vystavení.

Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu: XXXXX XXXXXXXX, XXXXXXXXX
XXXX XXXXXXXXXXXX

ID CČK složky: XXXXXXXXX

3.5 Je-li Uživatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené

podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb, kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů

spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena

orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku

                                 ¨
                          Stránka 5 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

        a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických
        a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů.

        Pokud Uživatel nevyrovná své dluhy vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené v čl. 3, bodu 3.4
        této Dohody, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Uživatele s úhradou jeho dluhů nepřevzít
        zásilky dle podmínek této Dohody, případně podmínit převzetí zásilek dle podmínek této
        Dohody podáním zásilek na ČP stanovené poště a platbou v hotovosti předem.

3.6 Uživatel je povinen v předstihu informovat prokazatelným způsobem ČP o jakékoli změně
        okolností nezbytných pro určení daňového režimu, především určení místa plnění. V případě
        nesplnění této povinnosti nese Uživatel v plném rozsahu odpovědnost za škody, které v
        důsledku takového opomenutí mohou vzniknout, a zavazuje se je uhradit.

                        4. Ostatní ujednání

4.1 Uživatel i ČP jsou povinni včas písemně oznámit druhé Straně Dohody veškeré změny týkající
        se účtu u peněžního ústavu, názvu, označení, sídla nebo organizačních změn, které mají vztah k
        úhradě z účtu, jakož i další okolnosti, které mohou mít vliv na plnění této Dohody.

4.2 Kontaktními osobami za Uživatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax):

           a) XXXXX XXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX
               XXXXXXXXXXXXXX

Kontaktními osobami za ČP jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax):

           a) XXXXXXX XXXXXX XXXX XXX XXX XXX

           b) XXXXXXXX  XXXXXXXXX                                                    XXXXXXX

           XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXX

4.3 O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v Čl. 3, bod 3.4 a v bodu 4.2
        tohoto článku, se budou strany Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou
        důvodem k sepsání Dodatku.

                                           5. Ochrana osobních údajů

5.1 ČP jako správce zpracovává osobní údaje Uživatele, je-li Uživatelem fyzická osoba, a osobní
        údaje jeho kontaktních osob poskytnuté v této Dohodě, popřípadě osobní údaje dalších osob
        poskytnuté v rámci Dohody (dále jen „subjekty údajů“ a „osobní údaje“), výhradně pro účely
        související s plněním této Dohody, a to po dobu trvání Dohody, resp. pro účely vyplývající z
        právních předpisů, a to po dobu delší, je-li odůvodněna dle platných právních předpisů.
        Uživatel je povinen informovat obdobně fyzické osoby, jejichž osobní údaje pro účely
        související s plněním této Dohody ČP předává. Další informace související se zpracováním
        osobních údajů včetně práv subjektů s tímto zpracováním souvisejících jsou k dispozici v
        aktuální verzi dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů“ na webových stránkách ČP
        na adrese www.ceskaposta.cz.

                        6. Závěrečná ustanovení

6.1 Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2021 . Každá ze Stran Dohody může

Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem

následujícím po doručení výpovědi druhé Straně Dohody. Výpověď musí být učiněna písemně.

Pokud Uživatel písemně odmítne změnu Ceníku, současně s tímto oznámením o odmítnutí

navrhovaných změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení

                               ¨
                        Stránka 6 z 8

100243525
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

        výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku. Výpověď musí být doručena ČP
        přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn Ceníku
        učiněné Uživatelem musí mít písemnou formu.

6.2 ČP si vyhrazuje právo odstoupit od této Dohody, jestliže Uživatel přes upozornění nedodržuje
        sjednané podmínky. Toto upozornění ČP písemně oznámí Uživateli na jeho poslední známou
        adresu s tím, že je Uživatel povinen ve lhůtě 15 dnů napravit zjištěné nedostatky. V případě
        marného uplynutí této lhůty má ČP právo od této Dohody odstoupit.

        Od této Dohody je možné odstoupit také v případě zahájení insolvenčního řízení na Uživatele
        nebo kdykoliv v jeho průběhu. V takovémto případě není Uživateli poskytnuta dodatečná lhůta
        15 dnů a ČP je oprávněna odstoupit od této Dohody bez předchozího upozornění.

        Odstoupení od této Dohody je vždy účinné a Dohoda se ruší ke dni doručení písemného
        oznámení o odstoupení druhé Straně Dohody. Vzájemná plnění poskytnutá Stranami Dohody
        do odstoupení se nevrací a Uživatel je povinen uhradit cenu služeb, poskytnutých ČP do
        odstoupení.

6.3 Není-li stanoveno jinak, může být tato Dohoda měněna pouze vzestupně očíslovanými
        písemnými dodatky k Dohodě podepsanými oběma Stranami Dohody.

6.4 Strany Dohody se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé strany Dohody a
        dále o skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství
        jsou stranami Dohody považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v
        příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se stranami Dohody,
        jejichž vlastník zajišťuje ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této
        Dohody jsou obchodním tajemstvím zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi
        stranami Dohody, platební podmínky, informace o způsobu zajištění pohledávek, údaje o
        rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované plnění nad
        rámec veřejně přístupných informací.

6.5 Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše uvedené povahy stanou obecně
        známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Na povinnost
        mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich podoba
        (materializované nebo dematerializované).

6.6 Strany Dohody se zavazují, že informace výše uvedené povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je
        ani nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro jejich ochranu a zamezení
        úniku včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této
        Dohody v souladu s účelem stanoveným touto Dohodou.

6.7 Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu
        zastupitelství, příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a
        v souladu se zákonem; jejich zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich
        poskytnutí zakladateli ČP. Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených
        informací zástupci strany Dohody.

6.8 Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto
        Dohodou.

6.9 Tato Dohoda bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
        podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o
        registru smluv). Dle dohody Stran Dohody zajistí odeslání této Dohody správci registru smluv
        ČP. ČP je oprávněna před odesláním Dohody správci registru smluv v Dohodě znečitelnit
        informace, na něž se nevztahuje uveřejňovací povinnost podle zákona o registru smluv.

                  ¨
           Stránka 7 z 8

100243525
             Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406

6.10 Pokud by bylo kterékoli ustanovení této Dohody zcela nebo zčásti neplatné nebo jestliže
        některá otázka není touto Dohodou upravována, zbývající ustanovení Dohody nejsou tímto
        dotčena.

6.11 Tato Dohoda je vyhotovena ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá
        strana Dohody obdrží po jednom.

6.12 Práva a povinnosti plynoucí z této Dohody pro každou ze stran přecházejí na jejich právní
        nástupce.

6.13 Vztahy neupravené touto Dohodou se řídí platným právním řádem ČR.

6.14 Dohoda je uzavřena dnem podpisu oběma Smluvními stranami.

6.15 Strany Dohody prohlašují, že tato Dohoda vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání
        týkající se daného předmětu této Dohody. Strany Dohody po přečtení této Dohody prohlašují,
        že byla uzavřena po vzájemném projednání, určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé,
        vážně míněné a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují podpisy svých
        oprávněných osob či zástupců.

Přílohy:
Příloha č. 1 - Vzor evidenčního listu odesilatele zásilek se službou Bezdokladová dobírka
Příloha č. 2 - Vzory adresních stran zásilek

V Praze dne                                     V XXXXXXX dne
za ČP:                                          za Uživatele:

______________________________________          ______________________________________
                    Daniel Krejčí                             XXXXX XXXXXXXX

obchodní ředitel, regionální firemní obchod PH                       XXXXXXX
                         a StČ

                    ¨
             Stránka 8 z 8

100243525
                        Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo 2019/05406 - Příloha č. 1

                        EVIDENČNÍ LIST ODESÍLATELE ZÁSILEK
                        SE SLUŽBOU BEZDOKLADOVÁ DOBÍRKA

Příloha č.                                        Nový                                          Změna

                                                                                                                              (ve 3 stejnopisech)

1. Část - VYPLNÍ ODESÍLATEL:                                                                                         (dále jen „oprávněný zástupce“)
Název odesílatele:
Odesílatel zastoupen (jméno, příjmení, funkce):

IČO:                    Ulice, číslo popisné:                                                                        PSČ:

                        Obec:                                                                            Část obce:

Kontaktní pracoviště odesílatele:

Kontaktní osoba:                                    Tel:                                        Fax:                   E-mail:
                                                                                                                       SW jiného dodavatele
E-mail pro zasílání dat. souborů plateb(kumulovaný přípis):
                                                                                                                     Název banky (dle číselníku
SW použitý ke tvorbě souboru:                Podání Online                                      vlastní SW                     ČNB)

                                                 Bankovní spojení odesílatele

Typ zásilky (VV, BB, VD, BD, EE, VL,      Číslo            Předčíslí a číslo účtu                         Kód
BE, BN, DR, NP, DV, NV, DE, NA,       podavatele**                                                       banky
RR) *

                                                            Položkový přípis                             Kumulovaný přípis

                                                            Položkový přípis                             Kumulovaný přípis

* - Typ zásilky určí podavatel VV = Cenný balík s udanou cenou nad 10000,- Kč, BB = Cenný balík s udanou cenou do 10000,-Kč, VD = Cenný balík s udanou cenou nad 10000,- Kč a

s dobírkou, BD = Cenný balík s udanou cenou do 10000,- Kč a s dobírkou, EE = EMS, VL = Cenné psaní, BE = Balík Expres, BN = Balík Nadrozměr, DR = Balík Do ruky, NP = Balík Na poštu,

DV = Balík Do ruky pro vybrané podavatele, NV = Balík Na poštu pro vybrané podavatele, DE = Balík Do ruky se službou garantovaný čas dodání, NA = Balík Na poštu s adresou, RR = Doporučená

zásilka vnitrostátní, Doporučená zásilka – standard, Doporučená slepecká zásilka vnitrostátní.

** - Číslo podavatele = číslo podavatele uváděné v čárovém kódu (včetně znaku určujícího typ podavatele - E, F, T, U, B, C, L, M)

Požadované datum                                                                                Datum: …………….

realizace služby 41 - BD: ………………

                                                                                                Za odesílatele: ……………………………………
                                                                                                                             (podpis oprávněného zástupce)

2. Část – VYPLNÍ KONTAKTNÍ PRACOVIŠTĚ ČESKÉ POŠTY:                                               Tel:
                                                                                                 E-mail:
Jméno, příjmení pracovníka:
Adresa kont. pracoviště ČP:                                                                     Datum: …………….
                                                                                                Za Českou poštu, s.p.: ……………………….…..
ID složky klienta:
                                                                                                                                              (podpis)
(dle Centrálního číselníku klientů)

Pozn:
Řádně vyplněný evidenční list ve 3 stejnopisech odešlete na adresu:
Česká pošta, s.p, RZPS Ostrava,
Dr. Martínka 1406/12, 700 90 Ostrava – Hrabůvka.

3. Část - VYPLNÍ PRACOVIŠTĚ ČESKÉ POŠTY: odbor ZPS
                                                            Bankovní spojení pošty

Předčíslí a číslo účtu                Kód banky            Název banky

160987123                             0300                 Československá obchodní banka, a.s.

Název certifikátu: BD…………………………………                                                              Datum: …………….

(Pouze v případě kumulovaného přípisu na účet podavatele)                                       Za Českou poštu, s.p: …………………….….…
                                                                                                                                        (podpis, razítko)

Česká pošta, s.p, se sídlem Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1, IČ: 471 14 983, zapsaný v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka A7565
                     Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
                     2019/05406 - Příloha č. 2

.
Příloha č. 2 - Vzory adresních stran zásilek k Dohodě

  o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb č.
                              2019/05406

    - vnitrostátní nezapsané zásilky
Varianta A
.

..
Varianta B

           Strana 1 (celkem 6)

100143405
                     Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
                     2019/05406 - Příloha č. 2

.
..

    - vnitrostátní zapsané zásilky
         .

Varianta A
.

.
Varianta B
.

.           Strana 2 (celkem 6)
.
.
.
.
.
.

100143405
                     Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
                     2019/05406 - Příloha č. 2
         .
         .
    - nezapsané zásilky do zahraničí
Varianta A
…
.

.
Varianta B
.

.          Strana 3 (celkem 6)
.
.
.
.

100143405
                     Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
                     2019/05406 - Příloha č. 2
.
.
    - zapsané zásilky do zahraničí
Varianta A
.

.
Varianta B
.

.          Strana 4 (celkem 6)
.
.
.
.
.
.

100143405
           Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
           2019/05406 - Příloha č. 2

.
..
.
Tabulka 1: zkratky produktů a možné varianty označení pro jednotlivé zásilky.

Služba                                    Označení  Varianta A  Varianta B
Obyčejné psaní                               OLZ        Ano         Ano
Doporučené psaní                              R         Ano         Ano
Obyčejná slepecká zásilka                    OSZ        Ano         Ano
Doporučená slepecká zásilka                   RS        Ano         Ano
Cenné psaní                                   CP        Ano
Firemní psaní                                 FP        Ano         Ano
Firemní psaní - doporučeně                    FR        Ano         Ano
Obchodní psaní                               OP         Ano        Ano
Tisková zásilka                               TZ        Ano         Ano
Obyčejná zásilka do zahraničí                 ZO        Ano
Doporučená zásilka do zahraničí               ZR        Ano
Obyčejná slepecká zásilka do zahraničí       ZOS        Ano
Doporučená slepecká zásilka do zahraničí     ZRS        Ano
Cenné psaní do zahraničí                     ZCP        Ano
Obchodní psaní do zahraničí                  ZOP        Ano
Mezinárodní tiskovinový pytel obyčejný       ZTO        Ano
Mezinárodní tiskovinový pytel
doporučený                                   ZTR    Ano
Obyčejný balík
Doporučený balíček                            O     Ano         Ano
.                                             DB
                                                    Ano         Ano

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

-

           Strana 5 (celkem 6)

100143405
                     Dohoda o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb Číslo
                     2019/05406 - Příloha č. 2

-

--

Specifikace potisku

                                                                      Prvky označení

                                                                                        1. Pole pro logo ČP – výškové.
                                                                                        2. Pole pro produktovou zkratku zvoleného produktu.
                                                                                        3. Pole pro číslo dohody upravující způsob úhrady ceny
                                                                                        a další informace dle zvoleného produktu.

                                                                      Požadované rozměry

                                                                                        Rozměr rámečku 73 mm x 15 mm. Vzdálenost rámečku od
                                                                                        okraje obálky je 5 mm. Logo České pošty je umístěno v levé
                                                                                        části. Šířka loga 12 mm.

                                                                      Barevnost potisku

                                                                                        Černá
                                                                                        Modrá - Pantone 280C (CMYK: 100/85/5/22)

                                                                                        Pro jiné barevné provedení nutná konzultace se zástupcem
                                                                                        České pošty.

                                                                      Font

                                                                                        Bezpatkový (např. Arial, Helvetica - vel. písma 11b)

Umístění rámečku na obálce: pravý horní roh

           Strana 6 (celkem 6)

100143405