Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ PŘEPRAVY č.066/2019/325 uzavřená dle ust. § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů Smluvní strany Obchodní firma : DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. Sídlo : 434 01 Most, tř. Budovatelů 1395/23 IČO : 62242504 DIČ : CZ 62242504 Bankovní spojení : XXX Číslo účtu : XXX Obchodní rejstřík : Krajský soud v Ústí nad Labem Oddíl B, vložka 660 Zastoupená : MUDr. Sášou Štemberou, předsedou představenstva Bc. Danielem Dunovským, místopředsedou představenstva a ředitelem akciové společnosti (dále jen dopravce) Osoba pověřená jednáním za dopravce ve věcech plnění této smlouvy: XXX a Obchodní firma : HC VERVA Litvínov, a.s. Sídlo : S. K. Neumanna 1598 Zimní stadion Ivana Hlinky, 436 01 Litvínov IČ : 64048098 DIČ : CZ64048098 Bankovní spojení : XXX Číslo účtu : XXX Obchodní rejstřík : Krajský soud v Ústí nad Labem oddíl B, vložka 749 Zastoupená : Jiřím Šlégrem, předsedou představenstva MUDr. Petrem Myšákem, členem představenstva (dále jen objednatel) Osoby oprávněné jednat za objednatele ve věcech plnění této smlouvy: XXX Strana 1 (celkem 6) Článek 1 Předmět a účel smlouvy 1.1 Předmětem této smlouvy je závazek dopravce vykonávat pro objednatele po dobu trvání této smlouvy, v dále uvedeném rozsahu a za níže uvedených podmínek vnitrostátní přepravu hráčů (popřípadě zahraniční přepravu), realizačního týmu a funkcionářů extraligového družstva mužů HC VERVA Litvínov, a.s. na hokejová utkání a zpět ve stanovených termínech a závazek objednatele zaplatit za tuto přepravu úplatu a poskytnout dále sjednanou součinnost. 1.2 Účelem této smlouvy je zajištění přepravy hráčů, realizačního týmu a funkcionářů extraligového družstva mužů na jednotlivá utkání a zpět dle požadavků objednatele, během extraligové sezóny 2019/2020. Článek 2 Závazky dopravce 2.1 Dopravce se zavazuje zabezpečit pro plnění účelu této smlouvy dopravní prostředek zájezdový autobus Scania Tourning HD s maximální obsaditelností 49 + 1 + 1 způsobilý ke sjednané přepravě, dle požadavků (objednávek) objednatele, podaných dle ustanovení této smlouvy. Případně další vozidlo dle čl. 4.1. 2.2 Dopravní prostředek (dále jen vozidlo) se dopravce zavazuje obsadit způsobilou posádkou, vybavit pohonnými hmotami a dalšími věcmi potřebnými pro sjednaný provoz. 2.3 Dopravce se zavazuje, že vozidlo bude v řádném technickém stavu, který je možno doložit platným protokolem o provedení prohlídky vozidla v STK. 2.4 V případě porušení platných předpisů vedoucích k ohrožení silničního provozu a při zaviněném nedodržování podmínek dále ve smlouvě stanovených, za hrubost vůči cestujícím či zaměstnancům objednatele, se dopravce zavazuje provést bez odkladu výměnu řidiče vozidla, který se takového jednání dopustil. 2.5 Při poruše vozidla je dopravce povinen na vlastní náklady zajistit náhradní vozidlo. 2.6 Dopravce se zavazuje přistavit vozidlo nejpozději 30 minut před stanoveným odjezdem k utkání. 2.7 Pro případ oznámení o poruše vozidla, či o jiné změně ze strany objednatele apod. je dopravcem zajištěn nepřetržitý telefonní styk na tel. čísle dopravce – dopravní dispečink Most 476 702 269, 724 743 330. 2.8 Přepravu osob bude zajišťovat řidič XXX a v případě jeho nepřítomnosti (nemoc, čerpání dovolené apod.) řidič XXX, případně další řidič tak, aby při přepravě byla dodržena platná legislativa EU a ČR. Strana 2 (celkem 6) Článek 3 Závazky objednatele 3.1 Objednatel se zavazuje uhradit dopravci za realizovaný provoz vozidla cenu stanovenou dle dále uvedených pravidel. 3.2 Objednatel se zavazuje oznámit každý další nový jednotlivý nebo hromadný požadavek na přepravu minimálně pět pracovních dní před požadovanou přepravou, a to písemně na adresu sídla společnosti nebo elektronickou poštou na adresu zajezdy@dpmost.cz. Objednatel se dále zavazuje oznámit dopravci každou změnu v předem objednaných přepravách, jakou je změna termínu či cílového místa přepravy nebo úplné zrušení jednotlivé přepravy. Oznámení o této změně je objednatel povinen provést písemně na adresu sídla dopravce uvedenou v záhlaví této smlouvy nebo elektronickou poštou na adresu zajezdy@dpmost.cz . 3.3 V případě, že dojde ze strany objednatele k nečekané změně termínu či místa utkání, tzn. méně než 48 hodin přede dnem provedení přepravy, není dopravce povinen zajistit dopravu na utkání požadovaným typem vozidla, ale může použít jiný typ vozidla. V takovém případě objednatel akceptuje cenu za provedenou přepravu uvedenou v článku 4.1 této smlouvy dle přistaveného typu vozidla. Ve výjimečných případech, kdy objednatel ohlásí změnu termínu či místa utkání v době kratší než 48 hodin před provedením přepravy, může dopravce přepravu zcela odmítnout. Předchozí věta se nevztahuje na termíny utkání play off, které s ohledem na vývoj dané série nemusí být včas, tzn. ve stanovené lhůtě, známé. 3.4 V případě, že objednatel požaduje vozidlo na více jak jeden den je povinen zajistit pro řidiče vozidla odpovídající ubytování včetně úhrady a rovněž je povinen uhradit další poplatky spojené s provozem vozidla jako parkovné apod. 3.5 Objednatel se zavazuje stanovit odjezdy na hokejová utkání ve spolupráci s dopravcem takovým způsobem, aby ze strany dopravce byla zajištěna bezpečnost provozu a řidiči vozidla mohli dodržet veškeré potřebné přestávky a doby odpočinku stanovené legislativou EU a ČR. 3.6 Objednatel se zavazuje, že nebude požadovat na dopravci, aby vozidlo opatřil reklamou - tím je míněna reklama prováděná nástřikem barvy, polepem folií apod. na karoserii vozidla. Případné opatření vozidla reklamou objednatelem se souhlasem dopravce, následné opravy, reklamace či odstranění reklamy apod., bude hrazeno objednatelem. 3.7 Objednatel se zavazuje v objednávce nebo následným písemným prohlášením předem určit na každou sjednanou přepravu odpovědnou osobu, která zajistí klidnou a nerušenou přepravu cestujících, za účasti řidiče provede kontrolu interiéru vozidla před a po provedené přepravě, popř. sepíše společně s řidičem vozidla protokol o poškození interiéru nebo vnitřního zařízení a vybavení vozidla Strana 3 (celkem 6) Článek 4 Výše úplaty, způsob úhrady a sankce 4.1 Po vzájemné dohodě obou smluvních stran byla cena za ujetý kilometr vozidla stanovena následovně s tím, že doba čekání nebude účtována: Autobus zájezdový Scania Tourning HD XXX Kč/km Náhradní vozidla: Autobus Scania Irizar Century XXX Kč/km Autobus Iveco Magelys PRO XXX Kč/km K této ceně bude připočtena cena silničních poplatků (mýtného) a případného parkovného spojeného s přepravou. 4.2 K výsledné ceně přísluší platná daň z přidané hodnoty ve výši stanovené právním předpisem (DPH). V případě dohodnuté cesty do zahraničí budou objednatelem hrazeny náklady na ujetý kilometr dle ceníku objednatele a další poplatky jako diety řidiče, resp. (řidičů) a jejich ubytování, dále pak silniční poplatky v jednotlivých státech na trase přepravy, parkovné a případné další poplatky (rozdíl ceny nafty, vjezdy do měst apod.). Předpokládaná hodnota dle par. 5 odst 5 písmeno c zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv je: 470.000,- Kč. 4.3 Na každou realizovanou přepravu vystaví dopravce objednateli daňový doklad (fakturu) dle zákona č. 235/2004 Sb. v platném znění. 4.4 Ke smluvní ceně ve výši XXX Kč za ujetý kilometr, která je stanovena v odst. 4.1 smlouvy, budou fakturovány ostatní náklady dopravních výkonů, tj. XXX Kč za ujetý kilometr při jednorázovém dopravním výkonu nad 500 km nebo XXX Kč za ujetý kilometr při jednorázovém dopravním výkonu do 500 km. Dopravce na tyto náklady vystaví vždy samostatný daňový doklad (fakturu) dle zákona č. 235/2004 Sb. v platném znění, který bude předmětem následného vzájemného zápočtu pohledávek a závazků. V rámci tohoto odstavce objednatel poskytne dopravci protiplnění formou: - 1 ks VIP Exclusiv vstupenku na extraligovou sezónu 2019/2020, - 4 ks permanentních vstupenek ke stání na extraligovou sezónu 2019/2020, - umístění reklamy dopravce na viditelných a obecně přístupných místech Zimního stadionu Ivana Hlinky v předem vzájemně odsouhlaseném rozsahu. Objednatel na toto plnění vystaví vždy samostatný daňový doklad dle zákona 235/2004 Sb. v platném znění, který bude předmětem následného vzájemného zápočtu pohledávek a závazků. Vzájemné vypořádání výše uvedených pohledávek a závazků bude provedeno nejpozději do 30. 6. 2020. 4.5 Faktury vystavené dopravcem jsou splatné do 30 dnů od jejich vystavení. 4.6 V případě prodlení objednatele s úhradou faktury dopravce sjednávají strany úrok z prodlení ve výši 0,2 % z dlužné částky denně. Dopravce si vyhrazuje právo, v případě prodlení objednatele při úhradě dopravcovy faktury o 5 kalendářních dní, nepřistavit vozidlo do doby, než objednatel za provedenou přepravu zaplatí. Strana 4 (celkem 6) 4.7 V případě, že objednatel neoznámí prokazatelným způsobem a za podmínek uvedených v této smlouvě dopravci zrušení požadované přepravy alespoň 48 hodin před objednaným termínem odjezdu, zaplatí dopravci smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč. Pokud objednatel neoznámí dopravci zrušení požadované přepravy vůbec, nebo je oznámí v době, kdy již dopravce nebude moci zrušit přistavení autobusu na místo odjezdu a/nebo v době, kdy již dopravce započal s přistavováním autobusu na místo odjezdu, zaplatí dopravci smluvní pokutu vypočtenou takto: 1.000,- Kč + částka sestávající z ceny za ujeté kilometry při marném přistavení autobusu dle čl. 4.1 a ceny za jednu hodinu čekání v dopravě dle ceníku dopravce. 4.8 V případě že dopravce nepřistaví na objednatelem smluvený den a hodinu vozidlo, s výjimkou bodu 3.3 a 4.7 této smlouvy, a nezajistí ani náhradního dopravce, uhradí objednateli veškeré náklady, které v souvislosti s nepřistavením vozidla objednateli prokazatelně vzniknou. 4.9 V případě, že při kontrole interiéru vozidla dle čl. 3.7 této smlouvy, zjistí řidič společně s pověřenou osobou objednatele poškození interiéru a vnitřního vybavení vozidla, sepíší o tomto poškození protokol. Pokud se bude jednat o poškození ze strany cestujících zjištěné ihned po provedené přepravě, je objednatel povinen uhradit dopravci náklady nutné k uvedení vozidla do původního stavu. Článek 5 Doba trvání smlouvy 5.1 Tuto smlouvu sjednávají strany na dobu určitou, od 1. 6. 2019 do konce extraligové sezóny 2019/2020, nejpozději však do 30. 6. 2020. 5.2 Kterákoli ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu písemně vypovědět, a to ke konci kalendářního měsíce, v němž byla výpověď druhé straně doručena. 5.3 Tuto smlouvu mohou smluvní strany písemně zrušit ke kterémukoli dni písemnou dohodou. Článek 6 Závěrečná ujednání 6.1 Osoby podepisující tuto smlouvu prohlašují, že jsou plně oprávněné a způsobilé k právním úkonům v rozsahu této smlouvy a prohlašují, že smlouva byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich svobodné vůle. 6.2 Jakékoli změny či doplňky této smlouvy mohou smluvní strany sjednat pouze písemně, a to ve formě dodatků k této smlouvě číslovaných vzestupnou řadou. 6.3 Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že smlouvu v souladu s tímto Strana 5 (celkem 6) zákonem uveřejní dopravce, a to nejpozději do 25 dnů od podpisu smlouvy. V případě nesplnění tohoto jednání může uveřejnit smlouvu v registru objednatel. 6.4 Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv. 6.5 Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom. Za dopravce Za objednatele V Mostě dne: V Litvínově dne: …………………………………… …………………………. MUDr. Sáša Štembera Jiří Šlégr předseda představenstva předseda představenstva ……………………………………. …………………………. Bc. Daniel Dunovský MUDr. Petr Myšák místopředseda představenstva člen představenstva a ředitel akciové společnosti Strana 6 (celkem 6)