Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9272771: DÍLO - Smlouva o dílo - webové stránky města Vsetín

Příloha DODATEK_9_4813_2000_A.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        y
     ,

                                         Smlouva o provozu systému vismo

                                                  (Dodatek č. 9 ke Smlouvě o dílo ze dne 1. 12. 2000)

                uzavřena dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen ,,občanský zákoník"

 /°                                                    l. Smluvní strany                                                                                                       a/. Klk

ĹY

     1. Objednatel:
         Město Vsetín
        zastoupeno vedoucím odboru vnitřní správy Ing. Zdeňkem Janíkem
         adresa: Město Vsetín, Svárov 1080, 755 24 Vsetín
         IČO: 00304450, DIČ: CZ00304450

         číslo účtu:

          Kontakt pro obchodní záležitosti: Mgr. Adéla Kousalová, tel.                                                                                          e
          Kontakt pro technické záležitosti: Mgr. Daniel Šrámek tel.:                                                                               e-mail:ade

          Kontakt na redaktora: Mgr. Adéla Kousalová, tel.

          (Pozn.: jedna osoba může mít vÍce funkcí)

     2. Zhotovitel:
         WEBHOUSE, s. r. o., zastoupena jednatelkou
         hl. provozovna a poštovní adresa: Brněnská 602/26, 586 01 Jihlava
         sIdlo: Levského 3187/6, 143 00 Praha 12, IČO: 25327054, DIČ: CZ25327054
         číslo účtu:

          Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka: odd. C, vložka 593 57

         Kontakt pro obchodní a technické záležitosti:
                                tel.:

                                                       . rreumer smiouvy a cena

                                Předmět plnění                                                                                                      Ceny bez DPH               Ceny včetně DPH*
                                                                                                                                                                               3 386,79 Kč měsíčně
     Provoz stránek s vismo Online                                                                                                                  2 799 KČ měsíčně
     Provoz a licence na zveřejňování údajů podle zák. č. 106/1999 Sb.                                                                                                           434,39 Kč měsíčně
                                                                                                                                                                                 434,39 Kč měslčně
     a dalších informací na internet a technická podpora dle obecných
                                                                                                                                                                                 304,07 Kc měsíčně
     obchodních podmínek                                                                                                                                                         907,50 Kč měsíčně

     Provoz modulu vismo                           ·'                                                                                                          359 KČ měsíčně        363 KČ měsíčně

     Provoz modulu vism                            '                                                                                                           359 KČ měsíčně

     "i.

     P"'                                                                                                                                            251,30 Kc měsíčně

     Pi. r.,'-                                                                                                                                                 750 Kč měsíčně

     Provoz mailových šlu                       ,                                                                                                              300 Kč měsíčně
                                                rjt pronájem prostoru na serveru o ' " '
     V měsíčním provozu zákla

     pro data na FTP zálohován      _ _ jvozem serveru, práce a konzulta
     ) ivyše r1tjrYmř1i a..ji1e_ p_ i1a_ me.L z_a.LkI .o_n_n_ e.L s_a_z_oL.y. . lk. c_ č.Jim_: v. ..y.sL[a.ve. r1|: cjm oK. lräcju rmocj Ltermme u  I a , .6f

                                                                            Ill. Čas plněni

     1. Tímto dodatkem se po vzájemné dohodě upravuje předmět Smlouvy o provozu systému vismo pro webové
            stránky města uvedených ve Smlouvě o provozu ze dne 13. 12. 2006, 23. 2. 2007, 21. 7. 2008, 6. 5. 2009 a
            10. 9. 2007 podle aktuálního stavu používaných licenčních modulů po upgrade webových stránek.

     2. Cena za provoz webových stránek RIS Vsetín ris.mestovsetin.cz uvedená ve Smlouvě o provozu ze dne
            9. 3. 2015 (Dodatek č. 8) nadále zůstává v platností

                                                                   lV. Závěrečná ustanovení

     1. Nedílnou součástí této smlouvy jsou Obecné obchodní podmínky a Pravidla snímkování.
     2. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž jeden obdrží Objednatel a jeden Zhotovitel.
     3. Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky.
     4. Smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem jejího podpisu oběma stranami.

          Ve Vsetíně dne 30                                           ~ V jihlavě, dne                                                                               WEBHOUSE, s.r.o.
              .. ... ... ..                            ,€jo vseA                                                                                                                  ,586 0ľjihk,va

                                                             W',,                                                                                                  W

                                                L2ř          "6J 'i                                                                                                               ,lČ: 25327ŮSl:

                                                                                                                                                                                       N se.,cz1'1D3IČ(:JOCZP2r5a3h2a7?451

                                                *"é;,, , ,,%Ĺ/'/

                                                       ~.,.
                                                                                                                                                                                           1

                                    Obecné obchodní podmínky pro poskytování služeb

                                                                 l.  Úvodní ustanovení

1.1  Tyto obecné obchodní podmínky (dále .Podmínky") jsou neoddělitelnou součásti smluv uzavřených mezi Zhotovitelem a Objednatelem. Vystaví-li Objednatel

     objednávku, souhlasí s Podmínkami, není-li v objednávce uvedeno jinak. Podmínky se vztahuji jen k produktům a službám, které jsou předmětem těchto smluv nebo

     objednávek. Jakékoliv změny oproti Podmínkám lze vyjádřit jen pÍsemně v objednávkách, smlouvách a jejich dodatcích

1.2  WEBHOUSE, s. r. o., (dále ,Zhotoviteľ') je majitelem a provozovatelem portálu Města a obce online (MOOL), který poskytuje servis pro zajištěni veřejných

     informačních služeb měst, obci a dalších zákazníků (dále .Objednatel"l na internetu. Zhotovitel je výrobcem software pod označením vismo, který je určen zejména

     ke zveřejňováni informaci s možnosti dálkového přístupu.

1.3  Zhotovitel provádí dle Podmínek pro Objednatele za úplatu:

     1.3.1 tvorbu webových stránek, tedy zejm. tvorbu statických stránek a dynamických stránek s využitím software, poskytováni licenci k užíváni software, zejména

        modulů vismo, případně zprostředkováni prodeje softwarových produktů třetích osob, a také zřizování internetových domén (dále .Stránký"),

     1.3.2 zajišťováni provozu Stránek na internetovém serveru s možnosti dálkového přístupu, provoz schránek elektronické pošty a další související služby,

     :                                         -$'ových ·nimků části webu (dále Snímkováni)

1.4  Zhotovitel a==='?mfáumůou kontaktní zplnomocněnou osobu, příp. i technický kontakt a kontakt redaktora, všechny včetně telefonního čísla a e-

     mailové adresy. Není-li. kontakmi. osoba   je,ji osoba, která podepsala smlouvu nebo její nástupce. Změny se ohlašuji elektronickou poštou. Pro běžnou
     komunikaci je upřednostňována elektronická'pošta. Zpráva elektronické pošty je považována za písemné oznámeni, pokud příjemce potvrdil příjem zprávy. Objednatel

     zasílá Zhotoviteli poštovni zásilky na adresu: WEBHOUSE, s. r. o., Brněnská 602/26, 586 01 jihlava.

1.5  Objednatel pro technickou podporu oslovi nejdříve technický kontakt podle smlouvy. Telefonická podpora přímo Zhotovitelem je poskytována na tel. čísle. 561 207 247

     v pracovni dny v době 8.00 - 16,30 hodin.

1.6  Lhůta pro reakci na dotazy, žádosti o podklady a rozhodnuti ve věci předmětu smluv činí 10 pracovních dnů (dále PO) pro obě strany, není-li sjednáno jinak. Pokud je

     dohodnutý termín překročen jednou stranou, přestávají být závazné smluvní i jinak dohodnuté související terminy platné pro druhou stranu. Je-li v prodlení Objednatel,

     pak Zhotovitel má navíc nárok na Úhradu zálohy ze smluvní částky na již provedené práce a úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s prodlevou, úhrada pak

     činí nejméně 500 Kč bez DPH. Je-li v prodlení Zhotovitel, pak Objednatel má nárok požadovat úhradu ve výši 0,05 % z ceny příslušné části předmětu smlouvy denně,

     úhrada pak činí nejméně 500 Kč bez dph, nejvýše však 100 % ceny příslušné části předmětu smlouvy. Na všechny sjednané lhůty se vztahuji uvedené sankce, není-li

     sjednáno jinak.

                         ||. Výrobní a záruční podmínky tvorby Stránek a zřizování internetových domén

2.1  Požadavek Objednatele na Stránky je specifikován                záya.řnéln popisu Stránek (dále Popis), který je součásti objednávek nebo smluv, bez nichž nelze
     zahájit výrobu Stránek Výroba Stránek je členěna do fází pro které jsoů's7anovény závazné lhůty, které lze měnit jen písemným ujednáním. Objednatel dodá podklady

     nutné k vytvořeni grafického návrhu Stránek a potvrdí jejich správnost a úplnost do 20 PO od podpisu Smlouvy o dílo a poskytnuti práv. Poté Zhotovitel dodá grafický
     návrh Stránek do 20 PO. Poté Objednatel dodá písemné Závazné schváleni grafického návrhu a dodá veškeré zbývající podklady k tvorbě Stránek a potvrdí jejich

     správnost a úplnost do 15 PO.

2.2  Objednatel má před uvedením Stránek do běžného provozu nárok na testovací provoz obvykle zveřejněním na internetu na sjednané testovací adrese za účelem

     zjištěni shody s Popisem, plněni daty apod Testovací provoz není poskytován v případě upgradů z portálových stránek, kdy jsou tyto nové stránky zveřejněny přímo na

     doménovou adresu. Zhotovitel dodá Stránky do 25 PO od ukončeni všech předchozích fázi. Poté Objednatel do 15 PO potvrdí písemně Přédávacl protokol a zahájeni

     testovacího provozu Stránek. Poté Objednatel do 15 PO potvrdí písemně Shodu s popisem Stránek, případně oznámi závady, které Zhotovitel do 15 PO odstraní. Po

     potvrzeni Shody s popisem stránek Zhotovitel vystaví fakturu. Objednatel i Zhotovitel usiluji o to, aby po zahájeni testovacího provozu byly Stránky uvedeny do plného
     provozu nejvýše do 40 PO. Po této lhůtě již Objednatel nemůže v rámci vystavené objednávky nebo uzavřených siniuv nárokovat doplněni prací, pokud k nim dřive

     neposkytl úplné podklady nebo zadáni, byt' by byly obsaženy v Popisu. Pň případném prodlouženém testovacím provozu zapřičiněném prodlevou Objednatele činí

     účelně vynaložené náklady spojené s prodlením terminu minimálně výši dvojnásobného paušálu za provoz                               každý započatý měsíc. Převedeni
     Stránek z testovacího provozu do provozu běžného provede Dodavatel na základě písemné Žádosti o uvedeni St" ·                      o provozu vystavené Zhotovitelem.

     Pokud Objednatel nedodá přes opakované urgence všechny podklady potřebné pro výrobu stránek do 3 kalendářních měsi'4%]ta podpisu smlouvy, Zhotovitel již

     nebude po tomto terminu podklady vymáhat a zakázku ukonči bez nároku na pozdější dopracováni v rámci stávajici zakáZkX,. , " " " ' á'mu o pozdější

     dokončeni stránek dle původní objednávky z důvodu nedodání podkladů v určeném terminu, budou tyto práce                                                  qí:

2.3  Požadavky Objednatele přesahujici vystavené objednávky nebo uzavřené smlouvy musí být upraveny další objednä\mŇ~Ně.                ,  ,                       .,

2.4  Objednatel bere na vědomi, Že výtvarné a technické řešeni Stránek je autorským dilem podléhajici -         ' '"          · tovitel muže štranky pouztvat j,ako
     referenc' ve svých firemních materiálech Objednatel souhlas' s tm že na Stránkách bude uvedeno ozh                    ,    ' měst a obci ilogo portálu Města a

     obce online s hypertextovými odkazy.

2.5  u ' k umístěných na serveru portálu MěšmWbce online nejsou z bezpečnostních důvodů, není-li ze strany Objednatele požadováno a smluvně sjednáno, v

     adres pro statické stránky podporovány skripty ani spouštěni programů.

2.6  Pokud Objednatel využívá samostatnou doménu druhé úrovně, je si vědom toho, že vedeni domény je placenou službou třetí strany, tzv. registrátora. Zhotovitel je

     standardně plátcem domény, hradí roční poplatky za prodlouženi doménového jména registrátorovi a pkúčtovává je Objednateli s manipu(ačním poplatkem za
     zprostředkováni služby. Pokud Objednatel nebude chtít doménové jméno prodloužit na další rok, musí tuto skutečnost sdělit Zhotoviteli v dostatečném předstihu, a to

     nejpozději 31 dnů před expiraci domény, doménové jméno bude jinak automaticky uhrazeno na další rok.

2.7  Pň používáni modulu vismo Anketa je třeba nezbytné užiti souborů Cookies při každém hlasováni, v opačném případě je možné hlasovat opakovaně. Tímto

     neregulérním postupem může dojit ke zkreslenému výsledku Ankety, za což nepřebírá Zhotovitel zodpovědnost

                                    Ill. Výrobni a záruční podmínky tvorby software na zakázku

3.1  Požadavek Objednatele na tvorbu software na zakázku je specifikován písemně v Závaznému popisu soňware (dále popis software), který je součásti objednávek

     nebo smluv, bez nichž nelze zahájit výrobu software. Na připravě Popisu se podÍIÍ zejména technické kontakty stran, přičemž náklady spojené se souvisejícími

     analytickými pracemi má Zhotovitel nárok zahrnout do ceny software, Případný větší objem prací, který nevedl k uzavřeni smlouvy nebo vystaveni objednávky,

     započítává Zhotovitel do servisních hodin. Pří analýze požadavku pIati výše uvedené lhůty na reakci.

3.2  Objednatel má před uvedením software na zakázku do běžného provozu nárok na testovací provoz obvykle zveřejněním na internetu na sjednané testovací adrese za

     účelem zjištění shody s Popisem a plněni daty apod. Lhůta pro předáni software do testovacího provozu se sjednává individuálně ve vztahu ke dni, kdy jsou

     Objednatelem splněny požadavky: vystavena objednávka nebo uzavřena smlouva s Popisem, jsou dodány všechny dohodnuté podklady a je schválen grafický návrh,

     pokud je požadován. Poté Objednatel do 10 PO potvrdí písemně Předávací protokol a zahájeni testovacího provozu software. Poté Objednatel do 20 PO potvrdí

     písemně Shodu s popisem software, případně oznámi závady, které Zhotovitel do 20 PO odstraní. Po potvrzeni Shody s popisem so/hvare Zhotovitel vystaví fakturu.

     Objednatel i Zhotovitel usiluji o to, aby po zahájeni testovacího provozu byl software uveden do plného provozu nejvýše do 60 PO. Po této lhůtě již Objednatel nemůže v

     rámci vystavené objednávky nebo uzavřených smluv nárokovat doplněni prací, pokud k nim dřive neposkytl úplné podklady nebo zadání, byt' by byly obsaženy

     v Popisu. Při případném prodlouženém testovacím provozu zapřičiněném prodlevou Objednatele činí účelně vynaložené náklady spojené s prodlením terminu

     minimálně výši dvojnásobného paušálu za provoz software dle ceníku za každý započatý měsíc.

                                           lV. Záruční a další podmínky provozu Stránek a software

4.1  Není-li ve Smlouvě o provozu uvedeno jinak, provoz Stránek, software a schránek elektronické pošty se sjednává na dobu neurčitou.

4.2  Zhotovitel nenese žádnou odpovědnost za obsah Stránek a dat uložených v software.

4.3  Zhotovitel se zavazuje bezplatně odstranit závady Stránek a software ve smyslu nesouladu s Popisem nebo dciŔúM"entaci vááŕťtčni'době 24 měsicu po predaní do

     plného provozu. Netýká se                                 Objednatele dodány všechny podklady pro výrobu strá%y terminu dle bM'k?.2. Reklamace závad musí být

     provedena pÍsemně.                         ''                                                                 ""         ' ' ""

4.4  Zhotovitel zajisti drobné příležitostné opravy chyb ria Stránkách a software bezp|amě do 48 hodin od písemného oznámeni požadavku na opravu. Za pÍsemné

     oznámeni se považuje i e-mailová zpráva na adresu obchod@webhouse.cz, jejíž příjem byl Zhotovitelem potvrzen             na tuto zprávu. V ceně měsíčního paušálu

                                                                                                                     ..

                                                                                                                I t';
                                                                                                                                                                                "Y""' '" " ' '

      jsou garantovány práce a konzultace do 1 hodiny práce měsíčně (,jednoduché technické a servisní práce, konzultace" dle ceníku, není mezi měsíci přenosný), po             2

      překročeni limitu se ceny prací řidl platným ceníkem. Nejmenší jednotkou práce je 15 minut jiné servisní podmínky mohou být předmětem zvláštní smlouvy.                                   \

4.5   Zhotovitel si vyhrazuje právo nabízet Objednateli formou výzvy k úhradě služby, které vyžaduji práci nad rámec jedné hodiny na zákazníka. Jedná se např. o upgrady                        \

      s nutnosti individuálních úprav zejm. legislativMho charakteru, upgrady způsobené morálním zastaráním stránek s ohledem na vývoj požadavků na bezbariérovou

      přístupnost stránek.

4.6   Zhotovitel zajisti řádný provoz Stránek a schránek elektronické pošty v rámci obvyklých technických možnosti internetu. Za funkčnost záznamu v DNS ručí jen v

      případě, pokud je u příslušné domény jejím technickým správcem a doména je vedena v DNS Zhotovitele.

4.7   Zhotovitel si vyhrazuje jeden den v kalendářním měsíci na údržbu servem portálu MOOL. Tento den nejsou vyloučeny výpadky konektivity. Pii předpokladu delšího než

      osmihodinového výpadku bude výpadek oznámen předem obvykle elektronickou poštou technickému kontaktu Objednatele.

4.8   V případě úplné a nepřetržité nepřístupnosti Stránek a schránek elektronické pošty v délce vyšší než 72 hodin a prokazatelně zaviněné ze strany Zhotovitele má

      Objednatel nárok na vráceni poměrné části měsíčního paušálu a nárok vyúčtovat Zhotoviteli jednorázovou pokutu ve výši 50 % měsíčního paušálu. Tyto nároky

      nevznikají v případě, kdy je příčinou předešle uvedené nepřístupnosti neočekávaný zásah vyšší moci (vis maior, např. živelní pohroma). Objednatel musí Zhotovitele o

      úhradu obou nároků písemně požádat.

4.9   Zhotovitel obvyklými technickými prostředky chráni server proti jeho narušeni činnosti hackerů, napadeni však nemůže zcela vyloučit a v takovém případě neručí za

      narušeni provozu Stránek a schránek elektronické pošty. Rovněž Zhotovitel neručí za nežádoucí změny obsahu Stránek a softwaru v případě prozrazení přístupového

      hesla Objednatelem.

4.10 Zhotovitel zajisti na žádost Objednatele online přistup např. pomoci FTP k statickým stránkám na základě hesla. V tomto případě neručí za funkčnost Stránek a škody
            způsobené nesprávným uživánlm FTP přístupu Objednatelem. Objednatel ručí za utajení přístupového hesla.

4.11  Software je majetkem Zhotovitele. Objednatel bere na vědomi, Že software je autorským dilem a je chráněn zákony České republiky o autorském právu, ustanovením

      mezinárodních smluv a všemi dalšími odpovidajicimi zákony. Objednatel je povinen dbát autorské ochrany software a jeho doplňků, jako např. dokumentace, zejména

      do něj nezasahovat a neměnit jej, musí bránit neoprávněnému užiti, šířeni nebo pořizováni kopii, sám je nepředávat třetím osobám ani je nijak nešířit a nepůjčovat.

      Objednatel nesmí provádět zpětný překlad a analýzu, dekompilovat nebo disassemblerovat software. Objednatel je oprávněn pořídit si kopie díla výhradně pro jeho

      zálohováni a ochranu před ztrátou. Objednatel neposkytne třetím osobám registrační klič a užívaná hesla.

4.12 Zhotovitel zaručuje, že software splňuje funkce podle Popisu a dokumentace, neručí však za škody vzniklé v souvislosti s používáním či nemožnosti použit software či
            Stránek. Upozorňujeme, že určité odlišnosti formátováni dokumentu po převodu do HTML z textového editoru nejsou chybou software vismo. Za chybu software se

      rovněž nepovažuji problémy vzniklé v souvislosti s nesprávnou instalaci nebo nesprávným pňpojeriim k internetu nebo je-li software provozován ria výpočetní technice

      nesplňujici podmínky podle dokumentace software, dále není-li správně ovládán nebo je provozován na počítači s jinými programy, které svoji funkci bráni správnému

      chodu software, zejména počítačovými viry.

4.13  Poškozená strana může od Smlouvy o pmvozu odstoupit s měsíční výpovědní lhůtou v případě závažného neplněni smluvních podmínek druhou stranou, na které bylo
      písemně upozorněno a nebyla v pňměřeném čase zjednána náprava. Žádná ze smluvních stran nemá nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů spojených s ukončením

            smluv.
4.14 výpovědní lhůta je stanovena na 3 kalendářní měsíce, není-li uvedeno ve Smlouvě o provozu jinak. výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem následujícího měsíce

            po měsíci, v kterém byla výpověď doručena pozemní poštou.

                              V. Záruční a další podmínky služby vismo ověřený snímek webu

5.1   Není-li ve Smlouvě o provozu dohodnuto jinak, doba provozu Snímkováni a výpovědní lhůty se řidl pravidly uvedenými v odstavci 4.1, 4.13 a 4.14.

6.2   Postup Snímkováni je autorským dilem. pojem autorského díla je vymezen v odstavci 4.11.

5.3   Objednatel bezvýhradně souhlasí s tím, že předmětem Snímkováni je poňzováni kopii jen té části webu, která je dosažitelná podle oboustranně dohodnutých pravidel
      snímkováni (stahováni) stránek. Pokud nejsou pravidla ujednána písemně, pak platí, že se řidl rozhodnutím Zhotovitele. Jakékoli jiné stránky, a to i přesto, že jsou

      označeny příslušnosti např. k úřední desce, nejsou v kopiích zahrnuty. Není-li písemně ujednáno jinak, zahrnuje Snimkováni vismo Stránek tzv. mapu úřední desky a

      stránky z ni přímo odkazované (první úroveň za mapu úřední desky).

5.4   Snímek je prováděn každý pracovni den jedenkrát denně v libovolnou dobu, zpravidla v odpoledních hodinách. Tuto dobu určuje Zhotovitel.

5.5   Předmětem Snímkováni nejsou nepřístupné stránky, byt' by nepřístupnost byla krátkodobá právě v době snímkování. Zhotovitel se zavazuje provádět namátkové

      kontroly za účelem zjištěni takových závad a provedeni opakovaného staženi. Zhotovitel však v těchto případech neodpovídá za plnou úspěšnost takového postupu.

                                                  VI. Dodací a platební podmínky, ceny

6.1   Objednatel a Zhotovitel uzavírají podle předmětu objednávky Smlouvu o dílo a poskytnutí práv a Smlouvu o provozu. Služby je možné dodat i na základě vystavené
      objednávky. Ceny a parametry'služeb (např. poskytovaný prostor v MB dat, typy poskytovaných prací a jejich hodinové sazby, ceny modulů vismo apod.) se řidl

      platným ceníkem nebo dohodou. · , ,pa ·7."' 'b" ·
      Smlouva o dílo a poskytnuti prárv stanovi pořizovací licence na Stránky a software obvykle v äeněni jednoúivých modulů a jejich jednorázovou cenu, dále předmět a
6.2
      cenu jednorázově poskytnutých služeb spojených s výrobou Stránek a softwaru. Stránky a software může Objednatel začít užívat až po uhrazeni smluvní ceny.

6.3   Smlouva o provozu sjednává cenu měsIčniho paušálu za licenci na zveřejněni (možnost dálkového přístupu) qprovoz Stránek a softwaru na internetu. Stránky a
      software může Objednatel užívat v běžném provozu po období, kdy má uhrazené měsíční paušály, pokud byly Zhotovitelem již fakturovány. Toto období začíná dnem

      uvedeni Stránek nebo softwaru do plného provozu. Pokud není ve Smlouvě o provozu stanoveno jinak, jsou měsíční paušály účtovány jednou ročně za celý kalendářní

      rok vystavením výzvy k úhradě (není daňovým dokladem) s uvedeným terminem splatnosti. Po jej( úhradě vystaví Zhcjtcjvite| ObŠednateli do 15 kalendářních dnů

      odpovidajicÍ daňový doklad. Pokud je měsíční paušál účtován měsíčně, čtvrtletně nebo po|o|emě, je vystaven daňový doklad k poslednímu dni účtovaného období.

6.4   V případě odstoupeni od Smlouvy o dílo a poskytnuti práv ze strany Objednatele před započetím prací má Zhotovitel nárok vyúčtovat odstupné ve výši 5 000 KČ.

6.6   Lhůta splatnosti faktur Zhotovitele je 10 kalendářních dnů, není-li ve smlouvách uvedeno jinak Pokud úhrada není připsána na účet Zhotovitele v den splatnosti faktury,
      má Zhotovitel nárok účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky denně, počínaje dnem následujicim po dni splatnosti až do doby plného zaplaceni. Pokud

      prodlení s platbou překročí dobu 90 kalendářních dnů, je Zhotovitel oprávněn odnastavit služby a vypovědět všechny smlouvy.

6.6   Meziroční nárůst průběžných plateb podle Smluv nepřekročí nárůst průměrné roční míry inflace dle ČSÚ.

                                                         VIl. Závěrečná ustanoveni

7.1   Veškeré případně vzniklé spory mezi smluvními stranami budou řešeny především dohodou obou stran. Nedojde-li k dohodě, bude spor řešen před příslušným soudem

      v České republice.

7.2   Objednatel uzavřením smlouvy se Zhotovitelem nebo vystavením objednávky vyjadřuje souhlas se zasílánim obchodních sděleni i elektronickou cestou ve smyslu

      zákona č. 480/2004 Sb.
      Obecné obchodní podmínky jsou nedílnou součásti uzavřených smluv.
7.3

      V Jihlavě dne 1. 7. 2015

                                                            (C) 1999-2015 WEBHOUSE, s r o , Brněnská 602/26, 586 01 jihlava, tel.- 561 207 247, fax- 561 207 254, IČO 25327054
                                     Zapsána v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze, spisová značka: odd. C, vložka 593 57, e-mail: obchocl@webholjse.cz, mool_o018_1V12