Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9287523: Restaurátorské práce a zlacení historického mobiliáře

Příloha objednávka č. 4500033723 k uveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ČESKÁ REPUBLIKA                                                 OBJEDNÁVKA

            ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY                                       Číslo objednávky:                     4500033723
                                                                             Č.j.:
         nábř. Edvarda Beneše 4, 118 01 Praha 1 - Malá Strana                                                            1110/2019

ÚDAJE O DODAVATELI                                                           Datum vystavení:                               22.5.2019
                                                                             Vyřizuje:                             Rumlová Renáta
Březinová Naděžda                                                            Tel.:
                                                                             Fax:
150 00   Praha 5 - Smíchov                                                   E-mail:

Tel.:                       IČ: 18647570
Fax:                        DIČ:
E-mail:

Objednáváme u Vás:
Předmět plnění: restaurátorské práce a zlacení historického mobiliáře v objektu Hrzánský palác (dále jen "dílo").
Termín plnění: dle dohody
Místo plnění: Hrzánský palác, Loretánská 177/9, Praha 1.
Cena plnění: celková maximální cena na základě cenové nabídky činí 61.347 Kč. Dodavatel není plátcem DPH.
Ostatní ujednání:
- kontaktní osobou objednatele je Mgr. Taťána Fryštáková, tel.:

Platební podmínky: cena plnění bude zaplacena na základě faktury dodavatele do 21 dnů ode dne jejího obdržení, příkazem k úhradě. Dodavatel je oprávněn vystavit fakturu po
předání zboží objednateli a je povinen uvést na faktuře číslo objednávky nebo číslo smlouvy. Faktura musí obsahovat náležitosti účetního dokladu stanovené v § 11 zákona o
účetnictví a její přílohou musí být dodací list. Nebude-li faktura obsahovat tyto náležitosti, je objednatel oprávněn tuto fakturu, ve lhůtě její splatnosti, vrátit. V tomto případě neplatí
původní lhůta splatnosti, ale začíná běžet znovu ode dne obdržení opravené nebo nově vystavené faktury.

Objednávku prosím podepište a vraťte objednateli. Objednávku lze podepsat elektronickým podpisem a doručit objednateli prostřednictvím datové schránky, popř. e-mailem, nebo
podepsat ručně a doručit objednateli v listinné podobě. V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn
vzít objednávku zpět, a to bez nároku dodavatele na náhradu škody.
Objednatel vylučuje přijetí objednávky s dodatkem nebo odchylkou, a to i v případě, že podstatně nemění podmínky objednávky. Projev vůle, který obsahuje dodatky, výhrady, omezení
nebo jiné změny, bude proto objednatelem považován za odmítnutí objednávky.
Objednatel je oprávněn tuto objednávku uveřejnit.
Pokud výše hodnoty předmětu objednávky převyšuje hodnotu 50.000 Kč bez DPH, nabývá tato objednávka platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
uveřejnění v Registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejnění těchto smluv a o registru smluv, ve znění
pozdějších předpisů.
Obě smluvní strany se zavazují dodržet důvěrný charakter všech informací (bez ohledu na formu jejich zachycení) o činnostech a záležitostech druhé smluvní strany, které získaly
během jednání vedoucích k uzavření této dohody (akceptované objednávky) nebo které získají během plnění dle této objednávky a to i po ukončení plnění, vyjma informací, které:
- je strana povinna sdělit ze zákona;
- jsou již v držení druhé smluvní strany, ne však následkem porušení této povinnosti;
- jsou veřejně známé, a to ne v důsledku porušení této povinnosti nebo
- které smluvní strana, jíž se informace týkají, písemně výslovně označí jako nedůvěrné.
Každá smluvní strana se zavazuje druhé učinit všechna nezbytná opatření, aby zajistila, že tuto povinnost dodržují i její zaměstnanci, spolupracující osoby a dodavatelé.

Č. pol.  Označení                                                            Množství                   MJ                 Jednotková cena
00010    Rozpočtová položka                                                        1,00         Jedn.výk.          Cena za položku s DPH

         Restaurování historického mobiliáře                                                                                          61 347,00
         61450000 010000000 517100000007 104000 Rezervace: 23947                                                                      61 347,00

                                                               Strana 1 / 2
          ČESKÁ REPUBLIKA                                                       OBJEDNÁVKA

            ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY                                          Číslo objednávky:  4500033723
                                                                                Č.j.:
            nábř. Edvarda Beneše 4, 118 01 Praha 1 - Malá Strana                                         1110/2019

Potvrzení objednávky dodavatelem:                                               Hošťálková Ivana

     Fakturu zašlete na adresu: ČESKÁ REPUBLIKA - ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
     nábř. Edvarda Beneše 4, 118 01 Praha 1 - Malá Strana, IČ 00006599, DIČ CZ00006599

Adresa dodání: Úřad vlády České republiky, Nábřeží Edvarda Beneše 4, 118 01 Praha 1 - Malá Strana

                                                                  Strana 2 / 2