Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9304555: Smlouva o dílo - Tvorba a správa webových stránek pro projekt

Příloha Smlouva o dílo 2018-207-S - Tvorba a správa webových stránek pro projekt Národního muzea v přírodě.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
VYTVOŘENÍ A SPRÁVA WEBOVÝCH STRÁNEK V PROJEKTU NÁRODNÍHO MUZEA V PŘÍRODĚ

WISPI: 2018/207/S

SMLUVNÍ STRANY

Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Statutární orgán: 	Ing. Jindřich Ondruš, ředitel muzea
Sídlo: 	Palackého 147,756 61 Rožnov pod Radhoštěm
IČO: 	000 98 604
DIČ:	CZ 000 98 604
Bankovní spojení : 	xxxxxxxxxxxxxxxx
osoba oprávněná k jednání 
ve věcech technických: 		xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
telefon:		xxxxxxxxxxxxxxxxx
e-mail: 		xxxxxxxxxxxxxxxxx
(dále jen v textu smlouvy „ kupující“)

a
    
NETservis s.r.o.
zapsáný v obchodním rejstříku Krajského soudu v Praze, oddíl C, vložka č. 67662
Zastoupen: 			Bc. Lukášem Tylem, jednatelem	
Sídlo: 		Thákurova 3, Praha 6, 160 00
IČO: 		257 59 116
DIČ: 		CZ 257 59 116	
tel.: 		xxxxxxxxxxxxxxx	
e-mail: 		xxxxxxxxxxxxxxx	
Bankovní spojení: 		xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx	
osoba oprávněná k jednání 
ve věcech technických: 		xxxxxxxxxxxxxxx
telefon: 		xxxxxxxxxxxxxxx		
e-mail: 		xxxxxxxxxxxxxxx   
(dále jen v textu smlouvy „prodávající“)
Smluvní strany uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku dle ust. § 2586 a násl. a § 2358 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), § 61 zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon“) smlouvu o vytvoření a správě webových stránek v projektu Národního muzea v přírodě (dále jen „smlouva“). Smlouva je uzavřena na základě výsledku výběrového řízení k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem Tvorba a správa webových stránek pro projekt Národního muzea v přírodě. 
1 úČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY
Tato smlouva se uzavírá za účelem vytvoření webových prezentací v projektu Národního muzea v přírodě, včetně zajištění jejich správy, technické podpory a dalšího rozvoje. Webové stránky budou sloužit k prezentaci Národního muzea v přírodě a jako zdroj informací pro potencionální jeho návštěvníky. Projekt Národního muzea v přírodě zastřešuje tyto subjekty: Valašské muzeum v přírodě, Muzeum v přírodě Zubrnice, Hanácké muzeum v přírodě a Muzeum v přírodě Vysočina.
1.1 Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele vytvořit a zajistit pro objednatele následující plnění, přičemž bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy, která jsou nedílnou součástí této smlouvy (to vše dále také „dílo“).
1.1.1.  Vytvoření 5 webových stránek:
Národní muzeum v přírodě – zastřešující instituce, rozcestník na jednotlivá muzea
Valašské muzeum v přírodě 
Muzeum v přírodě Zubrnice 
Hanácké muzeum v přírodě 
Muzeum v přírodě Vysočina  
	1.1.2. Správa, údržba, technická podpora a webhosting výše uvedených webových prezentací po dobu účinnosti smlouvy 
	1.1.3. Rozvoj webů – programátorské práce a vývoj nových aplikací podle požadavků zadavatele, max. však v rozsahu 100 hodin.
1.2	Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu sjednanou v části 5 této smlouvy.
1. Zhotovitel prohlašuje, že se náležitě seznámil se všemi podklady, které byly součástí zadávací dokumentace veřejné zakázky a které stanovují požadavky na předmět plnění této smlouvy, a že je odborně způsobilý ke splnění všech závazků podle této smlouvy. Zhotovitel dále prohlašuje, že disponuje veškerým potřebným softwarem, který je potřebný k zajištění jeho povinností uvedených v této smlouvě, zejména k zajištění vypracování díla.
2 TERMÍN PLNĚNÍ
2.1 Vytvoření a spuštění integrovaného webu Národního muzea v přírodě, viz čl. 1.1.1 v termínu do 4 měsíců od uzavření této smlouvy.
2.2 Správa a technická podpora webových prezentací dle čl. 1.1.2 této smlouvy bude zajištěna od předání a převzetí webových prezentací.
2.3 Požadavky na rozvoj webů dle čl. 1.2.3 této smlouvy budou předávány na základě písemných objednávek objednatele, jejich písemných potvrzení zhotovitelem včetně odsouhlasení termínu realizace.
3 Licence
3.1 Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn poskytnout objednateli na základě této smlouvy oprávnění k výkonu práva dílo užít, tj. licenci. Zhotovitel touto smlouvou poskytuje objednateli licenci k užití díla nebo jeho částí všemi způsoby užití, zejména, nikoliv však výlučně, k účelu, ke kterému bylo takové dílo zhotovitelem vytvořeno v souladu s touto smlouvou, a to v neomezeném rozsahu.
3.2 Licence dle této smlouvy je udělována na dobu neurčitou. Licence dle této smlouvy je dále udělována jako neomezená územním či množstevním rozsahem, a rovněž tak neomezená způsobem nebo rozsahem užití, zejména je objednatel oprávněn (zhotovitel uděluje objednateli souhlas) dílo rozmnožovat, rozšiřovat, sdělovat veřejnosti, upravovat, zpracovávat, překládat, či měnit jeho název a též je oprávněn jej spojovat s jiným dílem, zařazovat do souborného díla a uvádět dílo pod svým jménem.
3.3 Zhotovitel poskytuje licenci objednateli jako výhradní a neodvolatelnou, zhotovitel tedy není oprávněn toto dílo sám užít ani poskytnout licenci jakékoli třetí osobě. Odměna za poskytnutí licence k užití díla zhotovitelem objednateli je již zahrnuta v ceně uvedené v čl. 5.1.této smlouvy.
3.4 Licence poskytnutá dle této smlouvy je převoditelná a postupitelná, tj. je udělena s právem udělení sublicence či postoupení jakékoliv třetí osobě objednatelem. Objednatel současně není povinen licenci využít.
3.5 Povinnost týkající se licence platí pro zhotovitele i v případě zhotovení části takového díla subdodavatelem.
3.6 Zhotovitel garantuje, že žádná část díla nebo její používání v souladu s touto smlouvou, jejím účelem a příslušnou dokumentací nebude porušovat autorská práva nebo jiné právo duševního vlastnictví zhotovitele či jiné osoby. Zhotovitel nahradí objednateli veškeré škody a náklady související s takovým porušením práv duševního vlastnictví třetích osob. Toto ustanovení se nepoužije, jsou-li nároky uplatněny z důvodu, že objednatel nebo třetí osoba, které objednatel zpřístupnil předmět práv duševního vlastnictví, jej užíval(a) v rozporu s touto smlouvou, jejím účelem a příslušnou dokumentací.
3.7 Zhotovitel poskytuje objednateli i kopii webu, včetně programového klíče, zdrojových kódů, databáze a veškerých dat pro neomezené použití objednatelem nebo třetí osobou určenou objednatelem.
3.8 Zhotovitel výslovně prohlašuje, že udělení veškerých práv uvedených v této části 3 smlouvy nelze ze strany zhotovitele vypovědět a že na udělení těchto práv nemá vliv ani ukončení platnosti smlouvy.
4 dOBA TRVÁNÍ SMLOUVY A MÍSTO PLNĚNÍ
4.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
4.2 Místem plnění je Česká republika.
4.3 Veškerá komunikace bude probíhat v českém jazyce a veškeré výstupy, u nichž to jejich povaha připouští, budou vyhotoveny a/nebo poskytnuty v českém jazyce.
5 Cena a platební podmínky
5.1 Smluvní strany se dohodly na následujících cenách:
5.1.1 Cena za vytvoření pěti webových prezentací (článek 1.1.1. smlouvy):
cena bez DPH:	342 000,00 Kč 
cena DPH ve výši 21 %:	  68 400,00 Kč
cena včetně DPH:	411 400,00 Kč
5.1.2 Měsíční paušál za správu a webhosting (článek 1.1.2. této smlouvy):
cena bez DPH:	     2 200,00 Kč 
cena DPH ve výši 21 %:	        462,00 Kč
cena včetně DPH:	     2 662,00 Kč
5.1.3 Hodinová sazba za práce na rozvoji webů - programátorské práce (článek 1.1.3. této smlouvy):
cena bez DPH:	     1 000,00 Kč 
cena DPH ve výši 21 %:	        210,00 Kč
cena včetně DPH:	     1 210,00 Kč
5.2 Ceny uvedené v čl. 5.1 této smlouvy vychází z nabídky zhotovitele podané v rámci zadávacího řízení a zahrnují veškeré náklady zhotovitele související s předmětem plnění, včetně odměny za licenci; žádné další práce, dodávky, služby ani činnosti nebudou samostatně fakturovány. Změna dohodnuté ceny je možná pouze v případě, že v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně sazby DPH; v takovém případě bude zhotovitel účtovat k ceně plnění DPH v procentní sazbě odpovídající zákonné úpravě účinné k datu uskutečněného zdanitelného plnění.
5.3 Ceny jsou splatné na základě vystavených daňových dokladů, které musí splňovat náležitosti dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. 
5.4 Ceny dle čl. 5.1 této smlouvy budou hrazeny následovně:
5.4.1 Za vytvoření 5 webových stránek dle čl. 1.1.1 vystaví zhotovitel objednateli daňový doklad po předání a převzetí díla dle této smlouvy bez vad a nedodělků. 
5.4.2 Za správu webů a webhosting a za práce na rozvoji webů vystaví zhotovitel objednateli daňový doklad zahrnující měsíční paušál dle čl. 5.1.2 této smlouvy za uplynulý kalendářní měsíc, v němž byly správa a webhosting zajištěny, a dále cenu za práce na rozvoji webu odpovídající hodinové sazbě dle čl. 5.1.3 této smlouvy krát počet odpracovaných hodin, a to vždy na začátku následujícího kalendářního měsíce, nejdříve však po odsouhlasení fakturovaných prací objednatelem.
5.5 Objednatel se zavazuje uhradit cenu na základě vystaveného daňového dokladu vždy do 21 kalendářních dnů od jeho doručení objednateli, a to bankovním převodem na účet zhotovitele uvedený na daňovém dokladu. Zaplacením se rozumí připsání příslušné částky na účet zhotovitele.
5.6 Objednatel je oprávněn vrátit daňový doklad ve lhůtě jeho splatnosti zhotoviteli k opravě nebo doplnění. Dnem vrácení daňového dokladu se staví běh lhůty jeho splatnosti a objednatel tak není v prodlení s úhradou. Nová lhůta počíná běžet od počátku dnem, kdy je objednateli vrácen doplněný a/nebo opravený daňový doklad.
5.7 Objednatel nebude poskytovat zálohy.
6 Ostatní práva a povinnosti smluvních stran
6.1 Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době. Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody na nich přechází na objednatele dnem převzetí díla objednatelem za podmínek uvedených v této smlouvě. Tím však není dotčeno právo objednatele uplatňovat vady díla.
6.2 Zhotovitel se zavazuje, že bude mít po celou dobu trvání této smlouvy sjednáno platné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám minimálně ve výši odpovídající pojistné částce 1.000.000 Kč. V případě, že pojistná smlouva o pojištění odpovědnosti zhotovitele za škodu způsobenou třetím osobám předložená před uzavřením této smlouvy bude sjednána na dobu kratší, než je trvání této smlouvy, je zhotovitel povinen před ukončením platnosti pojistné smlouvy vždy předložit novou pojistnou smlouvu tak, aby pojistné doby na sebe navazovaly, a to až do ukončení doby trvání této smlouvy.
6.3 Důsledně budou ze strany zhotovitele hlášeny všechny skutečnosti, které vedly nebo mohly vést k porušení bezpečnosti, integrity, spolehlivosti předmětného systému nebo systémů souvisejících. Takto budou hlášeny i skutečnosti, které již byly při údržbě napraveny. 
6.4 Při přenosu a zpracování dat je zhotovitel povinen přijmout náležitá bezpečností opatření, aby nedošlo k úniku nebo neoprávněnému použití těchto informací. 
6.5 Zhotovitel je povinen poskytnout objednateli součinnost při případném výkonu finanční kontroly prováděné dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů.
6.6 Žádná ze smluvních stran není oprávněna převést nebo postoupit třetí osobě tuto smlouvu nebo její část nebo práva a povinnosti z ní vyplývající bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.
7 Odpovědnost za vady, záruka
7.1 Zhotovitel je odpovědný za vady, které bude mít dílo nebo jeho dílčí část v době předání objednateli, a dále za vady, které se vyskytnou v průběhu záruční doby.
7.2 Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za každou jednotlivou část díla v délce trvání 24 měsíců, počínaje dnem předání a převzetí díla na základě písemného protokolu.
7.3 V případě, že předané dílo vykazuje vady, musí tyto vady objednatel písemně u zhotovitele reklamovat. V reklamaci musí objednatel uvést, jak se zjištěné vady projevují, včetně konkrétní specifikace vady.
7.4 V případě, že se jedná o vadu, kterou lze odstranit opravou, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady a na úhradu vzniklé škody. 
7.5 Záruční doba neběží od okamžiku doručení písemného oznámení o vadě díla zhotoviteli do odstranění takové vady.
7.6 Zhotovitel rovněž poskytuje objednateli záruku, že vytvořené webové prezentace dle této smlouvy mají ke dni jejich předání funkční a další vlastnosti stanovené v této smlouvě nebo požadované objednatelem v souladu s touto smlouvou, a že si zachová tyto funkční vlastnosti po celou dobu, ve které je zhotovitel povinen zajišťovat správu, technickou podporu a webhosting webových prezentací.
8 Náhrada škody a smluvní pokuty
8.1 Každá ze smluvních stran nese odpovědnost za prodlení, za vady a za způsobenou škodu plynoucí z této smlouvy a z obecně závazných právních předpisů.
8.2 Smluvní strany neodpovídají za prodlení či škodu způsobenou druhé smluvní straně, pokud tyto byly způsobeny okolnostmi uvedenými v ustanovení § 2913 odst. 2 občanského zákoníku, a pokud příslušná smluvní strana bez zbytečného odkladu písemně oznámí druhé smluvní straně, že nastala některá z takových okolností a učiní veškeré přiměřené kroky a opatření ke zmírnění či odstranění škodlivých následků.
8.3 V případě prodlení objednatele s úhradou jakékoli finanční částky dle této smlouvy je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli úrok z prodlení ve výši dle předpisů práva občanského. 
8.4 V případě prodlení zhotovitele s řádným plněním povinností v termínech uvedených v čl. 2.1 této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla uvedené v čl. 5.1.1 této smlouvy za každý i započatý den prodlení.
8.5 V případě prodlení zhotovitele s řádným plněním povinností v ostatních termínech sjednaných v této smlouvě, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každé porušení těchto povinností.
8.6 V případě nedodržení minimální garantované dostupnosti webů dle přílohy č. 1, bodu 1.6. této smlouvy je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1/5 měsíčního paušálu uvedeného v čl. 5.1.2 této smlouvy, a to za každou i započatou hodinu, po kterou nebude web dostupný, maximálně však do výše jednoho měsíčního paušálu dle čl. 5.1.2 této smlouvy, a to v každém jednotlivém kalendářním měsíci, kdy web není dostupný.
8.7 Uplatněním nároku na smluvní pokutu ani jejím zaplacením nezaniká právo objednatele požadovat náhradu škody vzniklé porušením smluvní povinnosti zhotovitele. Rovněž tím není dotčeno splnění povinnosti zhotovitele, která je smluvní pokutou zajištěna.
8.8 V případě, že zhotovitel bude určitou část plnění dle této smlouvy zajišťovat prostřednictvím subdodavatelů, přebírá za tyto subdodavatele odpovědnost za škodu způsobenou objednateli ve všech případech porušení smluvních povinností, včetně závazků k zaplacení smluvní pokuty a náhrady škody.
9 Ukončení smlouvy
9.1 Smluvní strany mohou tuto smlouvu ukončit písemnou dohodou podepsanou oběma smluvními stranami.
9.2 Kterákoliv ze smluvních stran může tuto smlouvu písemně vypovědět, a to i bez uvedení důvodu, přičemž výpovědní doba činí 6 měsíců a začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď prokazatelným způsobem doručena druhé smluvní straně.
9.3 Zhotovitel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že:
9.3.1 objednatel je v prodlení s placením faktur nebo jejich částí, pokud objednatel nesjedná nápravu ani ve lhůtě 30 kalendářních dnů ode dne doručení písemného upozornění zhotovitele na toto prodlení;
9.3.2 objednatel neposkytne zhotoviteli součinnost nutnou k provedení díla, a to ani po předchozím písemném upozornění zhotovitele a přiměřené lhůtě, kterou mu zhotovitel poskytne.
9.4 Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení této smlouvy zhotovitelem, přičemž za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména, nikoliv výlučně:
9.4.1 provádění díla v rozporu s touto smlouvou a jejími přílohami bez předchozího písemného souhlasu objednatele;
9.5 Odstoupení od smlouvy kterékoliv ze smluvních stran musí být písemné a je účinné ode dne, kdy bylo prokazatelně doručeno druhé smluvní straně.
10 Závěrečná ustanovení
10.1 Tato smlouva se řídí platnými právními předpisy práva českého, zejména pak ustanoveními občanského zákoníku.
10.2 Případná neplatnost některého ustanovení této smlouvy nezakládá neplatnost celé smlouvy. Pro případ neplatnosti některého ustanovení této smlouvy se smluvní strany zavazují nahradit neplatné ustanovení ustanovením platným, které nejlépe odpovídá obsahu a účelu neplatného ustanovení.
10.3 Smluvní strany se dohodly, že veškeré případné spory vzniklé na základě této smlouvy budou řešeny primárně smírně, v případě přetrvávající neshody pak před soudy České republiky.
10.4 Zhotovitel bere na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv“) a na profilu zadavatele. Uveřejnění smlouvy v registru smluv zajistí objednatel a zhotovitel bude o uveřejnění smlouvy bezodkladně informován.
10.5 Tato smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech se stejnou právní sílou, z nichž objednatel obdrží dva stejnopisy a zhotovitel jeden stejnopis.
10.6 Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1 – Bližší specifikace předmětu plnění.
10.7 Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možné činit pouze formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků podepsaných oprávněnými osobami za každou smluvní stranu.
10.8 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou.
10.9 Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem této smlouvy seznámily, a že tuto smlouvu uzavřely na základě své pravé, svobodné, vážné a omylu prosté vůle. Na důkaz toho připojují své podpisy.

V Rožnově pod Radhoštěm dne 10. 12. 2018		Praze dne   18. 12. 2018




			
za objednatele	za zhotovitele
Ing. Jindřich Ondruš, ředitel	Bc. Lukáš Tyl
ředitel	jednatel






	Doložka Objednatele: 

Předběžnou řídící kontrolu dle ustanovení § 10, §11, §13 vyhl. č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění   

Provedl příkazce operace: 
Dne : ……….. 2018

Předklá  Předkládá správce rozpočtu: 
Dne : ……….. 2018

Náležitosti smlouvy kontroloval: 
Dne : ……….. 2018
























8 | Stránka