Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9324719: 4/19/0080-Smlouva o poskytování služeb-Zvýšení bezpečnosti dopravy v

Příloha 4_19_0080-DS201900699.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLouvA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB Č. 6/2019 č. øhfløánzzøıøz 4/19/0080

                                                       (dále jen ,,Smlouva")
                                              mezi smluvními stranami

Objednatel:                              Článek l.
                                     Smluvní strany
Sídlo:
                                Statutární město Liberec
Zastoupený:                     Nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59, Liberec
                                Ing. Jaroslavem Zámečníkem, CSc., primátorem
  v                             002 62 978
 IC:                            CZ00262978

 DIČ:                           Bc. David Novotný, vedoucí odboru Správy veřejného majetku

Bankovní spojení:               PortaSys, s.r.o.

Č. účtu:                        Za Cukrárnou 534, 463 11, Liberec
                                Ing. Michalem Vereščákem, jednatelem
Kontaktní osoba objednavatele:  049 52 073
                                CZ04952073
Tel.:
E-mail:

(dále jen ,,0bjednatel")

a

Poskytovatel:

Sídlo:

Zastoupený:

IČ:

DIČ:

Bankovní spojení:

Č. účtu:
Tel. číslo:
E-mail:

(dále jen ,,Zhotovitel”)

                                                             Článek II.

                                                  Předmět smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá Za účelem poskytování konzultačních služeb (Zpracování žádosti O
     poskytnutí dotace a relevantních příloh).

    Předmětem smlouvy je poskytování specializovaných služeb v oblasti dotačního managementu
    v rámci přípravy projektu „Zvýšení bezpečnosti dopravy v Liberci - lokalita Dobiášova", který se
     bude ucházet O dotační podporu Z Integrovaného regionálního operačního programu

     prostřednictvím IPRÚ Liberec -Jablonec nad Nisou.

2. Jedná se zejména O tyto služby:

     - Zpracování žádosti O poskytnutí dotace,
                                             ví-1%

      - zpracování studie proveditelnosti,
     - zpracování požadovaných příloh žádosti O poskytnutí dotace,
     - poskytování odborných konzultací v průběhu přípravy projektu.
3. Objednatel se zavazuje včas uhradit Za služby Poskytovateli sjednanou cenu.
4. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit na svůj náklad všechny Smluvené činnosti a práce potřebné

     k včasnému a řádnému provedení služeb.
5. Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli řádně a včas nezbytnou součinnost (Zejména

     informace a podklady), která je potřebná pro plnění předmětu smlouvy.

                                                             Článek IV.

                                                    Doba plnění

1. Veškerá plnění uvedená v čl. II, odst. 2 smlou\/y budou provedena do 31. 8. 2019.

2. Smluvní strany se mohou kdykoliv písemně dohodnout na ukončení smlouvy.

                                                             Článek V.
                                                     Způsob plnění
1. Zpracování žádosti o poskytnutí dotace v informačním systému poskytovatele dotace a všech
     požadovaných příloh.

                                                             Článek VI.
                                                       Cena služeb

1. Poskytovateli náleží odměna za služby specifikované v čl. Il, odst. 2 smlouvy ve výši 100.000,- Kč

     bez DPH, tedy 121.000,- Kč včetně DPH.

2. V ceně služeb jsou zahrnuty veškeré náklady, které Poskytovateli v souvislosti se zhotovením

      služeb vznikly.

3. Úhrada ceny bude prováděna bezhotovostním převodem v souladu s touto Smlouvou.

                                                             Článek Vll.

                                           Platební a finanční podmínky
1. Podkladem pro úhradu ceny je daňový doklad (dále jen ,,Faktura”), která musí obsahovat číslo

      účtu Poskytovatele a všechny údaje uvedené v ustanovení § 28 odstavci 2 zákona č. 235/2004 Sb.,
      o dani Z přidané hodnoty, v platném znění a následujícím § 29 odstavci 3 Zákona č. 235/2004 Sb.,
      O dani Z přidané hodnoty, v platném znění.
2. Lhůta splatnosti Faktury se sjednává v délce 14 dní od jejího doručení Objednateli na
     korespondenční adresu uvedenou v Záhlaví této smlouvy nebo elektronicky na e-mail kontaktnıı
     osoby uvedené výše.

3. V případě nedodržení této smlouvy, snížené kvality služeb a v případě nesouladu služeb S právními
     předpisy si Objednatel vyhrazuje právo úměrně snížit cenu.

                                                                                                                                                           2
4. Pokud bude Poskytovatel v prodlení s plněním jakékoliv povinnosti vyplývající ztéto Smlouvy,
     případně pokud Objednatel uplatní nároky Zvad služeb, nebude Objednatel povinen provést
     platbu ceny, dokud Poskytovatel nesjedná nápravu.

                                                             článek vııı.
                                             Práva a povinnosti smluvních stran
1. Poskytovatel se zavazuje při provádění služeb postupovat v profesionální kvalitě a S odbornou péčí
     tak, aby bezezbytku naplnil Znění této smlouvy.
2. Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost O veškerých informacích, které při plnění této
     smlouvy získá od Objednatele.
3. Objednatel je oprávněn v rámci předmětu smlouvy zadávat Poskytovateli úkoly.

                                                             Článek IX.
                                                     Závěrečná ustanovení

1. Strany si přečetly tuto smlouvu, rozumíjejímu obsahu a souhlasí S tím, že tato Smlouva vyjadřuje
     jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání týkající se daného předmětu této smlouvy.

2. Smluvní strany prohlašují, že souhlasíse zveřejněním smlouvyv registru smluv za splnění podmínek
     zákona Č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
     smluv a O registru smluv (zákon o registru smluv). Zveřejnění zajistí Objednatel.

3. Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny

    zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, a

     to šedou barvou Zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas sjejich
     uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

4. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona č.

     340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňovánítěchto smluv a O
     registru smluv (zákon O registru smluv).
5. Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností jsou
     plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou
     odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to iv případě, že druhá
     strana takové plnění přijme a potvrdíjeho přijetí.
6. Žádné zamýšlené změny této smlouvy nebudou účinné, pokud nebudou učiněny písemně a
     podepsány oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
7. Vztahy mezi smluvními stranami touto Smlouvou neupravené se řídí občanským zákoníkem,
     v platném znění.
8. Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních v českém jazyce.

Datum: 1 1 -U5- 2019                                   Datum: 1 Z -U5- 2019

Za Objednatele:                                        Za Poskytovatelé:

Podpis:                                      Pod pis:

        Vedoucí od ru správ řejného majetku            jednatell g. Mi halvereščák
                        Bc.DavidN otný
                                                                                                      3