Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
LCZ E ERING s.r.o. Servisní smlouva S20190'04- P SERVISNÍ SMLOUVA S 2019004 - P Vzduchotechnického zařízeni v objektu "GSOŠ Podbořany Kpt. Jaroše 862, 441 01 Podbořany, objekt školní jídelny a objekt cvičné kuchyně" uzavřená dle ust. Zákona 89/2012 Sb. v platném znění mezi smluvními stranami. 1. Objednatel: Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace Zastoupený: Kpt. Jaroše 862, 441 01 Podbořany Zástupce ve věcech technických: Ing. Be. Jiří Marhold, ředitel lČ: Ing. Marcela Koubová DIČ: 18380824 Číslo účtu: Telefon: 2436481/0100 E-mail: 415 237 710 skola@qsospodborany.cz A¶ a 2. Zhotovitel: , NCI.CZ ENGINEERING s.r.o. zaps. v OR-KS Ústi n.L, odd. C, vložka Č.26738 Zastoupený: Gorkého 1613, PSČ 436 01 Litvínov Zdeněk Hába, jednatel Zástupce ve věcech technických: Karel Petr lČ: ' 28683218 CZ28683218 DIČ: Komerční banka, a.s. 43-3605350277/0100 Bankovní spojení: 476 704 266, 724 812 866 Číslo účtu: nci@nci.cz Telefon: E-mail: I. Předmět plnění 1. Zhotovitel se zavazuje provádět servisní činnost, servisní úkony, detekce závad a následné opravy vzduchotechnického k|imatizačního zařízeni v objektu .GSOŠ Podbořany Kpt. jaroše 862, 441 01 Podbořany, objekt školní jídelny a objekt cvičné kuchyně" po dobu záruky na dílo. 2. Servisními úkony se rozumí souhrn všech jednotlivých úkonů a souborů činnosti: a) které jsou jasně a bezvýhradně předepsány výrobcem, dodavatelem či dovozcem předmětného stroje či zařízeni ¶ b) které zajisti předmětný stroj či zařízeni v provozuschopném stavu a účelu, ke kterému bylo instalováno. 3. Jednotlivé servisní úkony jsou obsaženy v příloze 1 servisní smlouvy. .přehled servisních úkonů - v paušálu, pkhled seřvisnich úkonů nad rámec paušálu' 1. Místo údržby: //. 2. výchozí údaje: Výchozlpodklady a údaje "GSOŠ Podbořany Kpt. Jaroše 862, 441 01 Podbořany, objekt školní jídelny a objekt cvičné kuchyně" osobní obhlídka jednotlivých vzduchotechnických zařízeni, technická dokumentace //1. Termíny plněni 1. Pravidelná celková kontrola předmětného zařízeni bude prováděna 2 x za rok, a to v měsících červen a prosinec. 2. V případě poruchy se zhotovitel zavazuje dostavit na místo poruchy do 2 následujicich pracovních dnů ode dne jejího oznámení. lV. Povinnosti smluvních stran 1. Zhotovitel provede pravidelný servis po předchozím oznámeni objednateli a dohodnutém terminu. 2. Zhotovitel provede odstraněni poruchy po řádném oznámeni objednatele (emailem, faxem). 3. Objednatel se zavazuje: - umožnit pracovníkům zhotovitele přístup pro provádění prací v daných prostorách - zajistit pro práce zhotovitele možnost odběru elektrické energie pro napájení ručního nářadí 1 NC/.CZ ENGINEERING s.r.o. Servisní smlouva S2019004- P 3. Zhotovitel se zavazuje: - provést dílo dle či. l. této smlouvy v kvalitě odpovidajlci obdobným zařízením. - k dodržování všech příslušných předpisů, vázaných na předmět plněni smlouvy - veškeré úkony zaznamenávat do pListu údržby ", příloha Č.3 - provést po ukončeni prací hrubé úklidové práce V. Cena prací a platební podmínky 1. Cena za zhotoveni předmětu smlouvy v rozsahu ČI. l. této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran podle § 2 zákona č. 526/1990 sb. O cenách. 2. Celková cena za periodickou údržbu se skládá z těchto položek: - cena za komplexní periodickou inspekční údržbu VZT zařízení - paušál - viz příloha 1 13.864,- Kč bez DPH 10.243,- Kč bez DPH - cena materiálu k servisu - viz. příloha 2 CELKEM za jednu periodickou údržbu: 24.107,- KČ bez DPH CELKEM za jeden kalendářní rok: 48.214,- Kč bez DPH hodinová sazba ostatních prací - nad rámec paušálu údržby - viz příloha 1 cena ostatního materiálu dle aktuální nabídky s předchozím odsouhlasenIm objednatele 3. Splatnost faktur je 14Ani po provedeni prací 4. Zaplacením faktury se rozumí den připsáni na účet zhotovitele. 5. Jednotlivé faktury budou obsahovat tyto Udaje: · Označení povinné a oprávněné osoby · Čísb smbuvy · Číslo faktury · Den odesláni a den splatnosti faktury · Označeni peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit · Fakturovanou částku · V měsíčních a konečné faktuře rozpis již fakturovaných částek · Označení díla · Razítko a podpis oprávněné osoby V7. Smluvní pokuty a odstupné 1. V případě, že zhotovitel nedodrží terminy plněni uvedené v této smlouvě, a to z důvodů na jeho straně, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dohodnuté ceny za dílo za každý započatý den prodlení. Tyto sankce je možno l účtovat pouze za předpokladu, že budou včas a řádně plněny podmínky pro provedeni prací 2. V případě prodlení objednratele s placením za předmět díla je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení, vypočtenou podle vzorce: (dlužná, splatná částka : 2000 ) x počet dnů prodlení. 3. Uhrazením smluvních pokut není nárok nä náhradu škody dotčen a lze jej vymáhat samostatně. V71. Záruční doba - odpovědnost za vady 1. Zhotovitel odpovídá za to, že předmět této smlouvy je naplňován dle podmínek smlouvy a v záruční době bude mít vlastnosti dohodnuté touto smlouvou. 2. Zhotovitel odpovídá za vady, které má předmět v době jeho odevzdáni objednateli. Za vady, které se projevily po odevzdáni díla, odpovídá zhotovitel jen tehdy, pokud jejich příčinou bylo porušení jeho povinnosti. 3. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobeny použitím podkladů a věci poskytnutých objednatelem a zhotovitel nemohl ani při vynaloženI veškeré péče zjistit jejich nevhodnost nebo na ni upozornil objednatele, ale ten na jejich použiti trval. 4. Záruka na dílo je vždy po dobu uplynuti servisního inteřvalu, tzn. do terminu provedeni následujici kontroly po kontrole, na kterou se záruka vztahuje. Na dodané komponenty a náhradní díly během standardní servisní kontroly je záruční lhůta dána záručními certifikáty výrobců, nejméně však 24 měsíců ode dne instalace. 5. Objednatel se zavazuje, že připadnou reklamaci vady díla uplatni bezprostředně po jejím zjištěni písemně protokolem o reklamaci do rukou oprávněného zástupce zhotovitele. V protokolu o reklamaci bude uveden technicky jasný popis vady a uvedení firmy provádějÍcÍ servis, vC. data poslednIho servisu. 6. Zhotovitel se zavazuje zahájit odstraňováni případných vad do 7 dnů. od obdržení úplné písemné reklamace objednatele, resp. od obdtžení vyplněného protokolu o reklamaci zhotovitele a vady odstranit v co nejkratší, technicky možné lhůtě. Termin odstraněni vad se dohodne písemně. V případě eventuelniho sporu o uznání skryté vady se smluvní strany zavazuji podřídit stanovisku nezávislého a oprávněného soudního znalce a na nákladech znaleckého posudku se podílet rovným dilem. 2 P" Servisní smlouva S2019004- P NCLCZ ENGINEERING s.r.o. 7. Pokud reklamovaná vada nemá charakter záruční opravy, objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli veškeré náklady, spojené s touto opravou. V///. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva vstupuje v platnost dnem podepsáni oběma stranami. Smlouva byla podepsána ve čtyřech originálech, z nichž každá snMuvni strana obdrží po dvou. 2. Smluvní strany výslovně prohlašují, že tato smlouva byla sepsána bez jakékoliv tísně a nátlaku podle pravé a svobodné vŮle smluvních stran 3. Pokud není v této smlouvě ujednáno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran, jakož i právni poměry z ni vyplývajici nebo vznikající, zákonem 89/2012 Sb. v platném znění. 4. Smlouva může být měněna nebo doplňována pouze oboustranně přijatými písemnými dodatky, výslovně za dodatky označenými, průběžně čIslovanými a podepisovanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. K návrhům dodatků se obě smluvnI strany zavazují vyjádřit písemně do 14 dnů. 5. Veškerá korespondence týkající se smlouvy, zejména jejího plněni a případných změn či dodatků musí být druhé straně předána zákonným způsobem či osobním předáním a opatřena podpisy osob oprávněných. 6. Právni neúčinnost jednotlivých částí této smlouvy nezprošťuje objednatele povinnosti a práv celé smlouvy. Eventuální neplatnost některého ustanovení této smlouvy a podmínek, které jsou přílohou k této smlouvě, nemá vliv na platnost ostatních ustanoveni. 7. Smluvní strany jsou povinny neprodleně písemně se navzájem vyrozumět o změnách svého obchodního jména a adresy, osob oprávněných k jednání dle smlouvy, jakož i o případném přechodu svých závazků ze smlouvy na jiný právni subjekt. Změny , budou uvedeny v dodatcích ke smlouvě. \ 8. Smluvní strany se zavazuji řešit sporné záležitosti jednáním oprávněných osob. Nedojde-li k vyřešení sporu ani jednáním na úrovni statutárních orgánů či jejich zástupců, přbluši projednat a rozhodnout takový spor u soudu. Smluvní strany se dohodly, že tímto soudem je místně příslušný soud se sídlem v místě zhotovitele, 9. Vyskytne-li se v průběhu realizace nutnost změn proti předpokladům, obsažených v této smlouvě (vícepráce), budou řešeny po vzájemné dohodě a případné náklady budou fakturovány mimo dohodnutou částku. V Litvinově dne: 1 Ô US, 2q19 V'o"o'anech dne' Zhotovitel g . Zdeněk Hába Ing. Bc.jiří Marhold ředitel jednatel 3 PŘEHLED SERVISNÍCH ÚKONŮ PSŮ 2019004 - P Dodavatel: Odběratel: NCl.CZ ENGINEERING s.r.o. Gymnázium a střední odborná škola, příspěvková Gorkého 1613 organizace 436 01 LITVÍNOV Kpt. Jaroše 862 e-mail: nci@nci.cz 441 01 Podbořany příloha k č.objednávky/smlouvy: S2019004-P Příloha 1 naše zak. číslo: 19-023-500 NCl název zakázky: skeurcvhiysnVěZT a klima v objektu školní jídelny a objektu cvičné "ext A - úkony obsažené v paušá|LLservisni smlouvy: druh činnosti: název činnosti: MJ Počet Kč za MJ Celkem Kč bez MJ bez DPH DPH 1. vyčištěni zařízeni ·kompletni vyčištěni pomoci čisticího a desinfekčního prostředku kpl 2 P 2. výměna filtrů vyčištěni oběžného kola ventilátoru desinfekce teplosměnné plochy výměníku tepla či chladu kpl 4 p 3. vzduchotechnické výměna kompletní ňltrační vložky s rámečkem popř. ňltračni tkaniny iednotky a ventilátory kontrola těsnosti tlumici vložky ve skříni či rámu kpl 2 P > kontrola neporušenosti a celistvosti filtračního materiálu zváženi - ověření hmotnostního nárůstu fitlrační patrony s aktivním uhlím kpl 14 P 4. vzduchovody a výměna fitlračni patrony s aktivním uhlím distribuční elementy měřeni tlakové ztráty a nastaveni manostatu filtru kp! 8 P kontrola volného otáčeni oběžného kola kpl 14 p kontrola vyváženo.sti oběžného kola kontrola souososti, pružnosti a těsnosti tlurMcI vložky kpl O P správné uloženi osy oběžného kola kontrola pružného izolátoru chvění kpl O P souosost a správné napnuti klínového (ozubeného) řemene, příp výměna kpl 4 P kontrola a vyčištěni odvodu kondenzátu ze sběrné vany pod výměníkem kontrola lamely výměníku kpl 4 P kontrola dotaženi šroubového spoje promazáni a kontrola ložiska včetně všech pohyblivých části kpl 4 P kontrola upevnění čidla,servopohonu a dalšího akčních členu kpl 8 P kontrola trasy a neporušensoti vzduchovodu kpl 4 P kontrola a těsnost kontrolního otvoru kontrola vodivého spojeni potrubí zejména na tlumicích vložkách kpl 16 P kontrola tepelné izolace potrubí kpl O P kpl 4 P kpl 4 p kpl 16 P kpl 8 P kpl 14 P kpl 4 p kpl O P kpl 8 P kpl 2 P 1/3 kontrola chodu klapky včetně promazání táhel a ozubených kol kpl 6 P druh činnosti: název činnosti: MJ PoMčJet bKečzzDa PMHJ CDePlHkem Kč bez 13 864,00 Kč 5. protipožární klapky vizuá]ní kontrola vnějšího stavu klapky kpl 5 P (odborně způsobilá osoba demontáž krytu revizního otvoru klapky 5 P s osvědčením) vizuálni kontrola vnitřního prostoru klapky, listu klapky a tepelné pojistky 5 P vyzkoušeni mechanické funkčnosti klapky 5 P kontrola listu klapky revizním otvorem klapky v poloze "zavřeno" 5 P kontrola funkčnosti koncového spínače klapky a jeho nastaveni 5 P 6. chladíci jednotky kontrola a vyčištěni na straně vzduchu 4 P desinfekce výparníku 2 P kontrola odvodu kondenzátu 4 P kontrola a vyčištění kondenzační jednotky 4 P kontrola elektrického zapojeni včetně kontroly bezpečnostních řetězců 4 P komplexní vyzkoušeni zařízeni 4 p Celkem B - sazby nad rámec paušálu servisní smlouvy: m název činnosti: MJ PoMčJet bKečzzDa PMHJ 1.měření parametrů Ĺ HZS 1 465,00 Kč HZS 1 465.00 Kč měření množství vzdušiny v potrubí žárovým anemometrem HZS 1 465,00 Kč HZS 1 465,00 Kč měřeni množství vzdušiny v potrubí Prandtlovou sondou HZS 1 465,00 Kč HZS 1 465,00 Kč měření množství vzdušmy na konč elementech vrtulkovým anemometrem HZS 1 565,00 Kč měřeni tlakových poměrů vzduchu v částech systému HZS 1 525,00 Kč měřeni teploty vzdušiny v požadovaných částech systému HZS 1 465,00 Kč HZS 1 565,00 Kč 2. projektová a měření relativní vlhkosti a rosného bodu vzdušiny v částech systému HZS 1 295,00 Kč inženýrská činnost Autorizovaný projektant HZS 1 525,00 Kč HZS 1 465,00 Kč Projektant HZS 1 250,00 Kč HZS 1 270,00 Kč Konstruktér HZS 1 270,00 Kč HZS 1 270,00 Kč Vedení projektu HZS 1 330,00 Kč HZS 1 465,00 Kč 3. dělnické profese Zámečník HZS 1 465,00 KČ HZS 1 625,00 Kč Svářeč HZS 1 625,00 Kč HZS 1 565,00 Kč n Svářeč - nerez " HZS 1 550,00 Kč HZS 1 550,00 Kč Dělník stavební a zemní práce HZS 1 670,00 Kč HZS 1 1 520,00 Kč Dělník natěračské práce Dělník lešenářské práce Dělník izolace 4. technické profese Montér MaR Technik MaR Mechanik elektro Technik elektro Technik - zkoušky, revize, OTK, ... Technický (stavební) dozor 5. doprava Auto osobní do 3t Auto nákladní do 3t Auto nákladní od 3t do lOt jeřáb do 16t 2/3 druh činnosti: název činnosti: MJ Počet Kčza MJ Celkem KČ bez MJ bez DPH DPH pojízdná plošina HZS 1 1 480,00 Kč Doprava km 1 16,00 Kč 6. zaměstnanecký offsite Ubytováni Stravné )odos 1 890,00 Kč den 1 205,00 Kč Telefon: 476 701 266 Dne: 16.05.2019 Fax: 476 701 266 Číslo účtu: 43-3605350277/0100 lČ: 28683218 DIČ: CZ 28683218 G Tdjkx + razítko a podpis CAb ( l 3/3 ~ NCI.CZ ENGINEERING vzduchotechnika Mr vytápění * klifmatizaEe PŘEHLED MATERIÁLU PM 2019004 - P Dodavatel: Odběratel: NCl.CZ ENGINEERING s.r.o. Gymnázium a střední odborná škola, příspěvková Gorkého 1613 organizace 436 01 LITVÍNOV e-mail: nci@nci.cz Kpt. Jaroše 862 příloha k č.objednávky/smlouvy: 441 01 Podbořany S2019004-P Příloha 2 naše zak. číslo: 19-023-500 NCl název zakázky: servis VZT a klima v objektu školní jídelny a objektu cvičné kuchyně ,%ext: Materiál k servisu druh výrobku popis položky MJ PoMčJet Kč za MJDbPeHz Celkem KČDbPeHz VZT REMAK - Hlavni kuchyně tkaninový filtr - přívod KF-P4287 592X592x550/7 (F7) ks 2 565,00 Kč 1 130,00 Kč 386,00 Kč 772,00 Kč tkaninový filtr - přívod KF-P4287 592x287x550/7 (F7) ks 2 716,00 Kč 1 432,00 Kč tkaninový filtr - odvod KF-P4286 592X897X305/6 (G4) ks 2 VZT REMAK - Cvičná kuchyně tkaninový filtr - přívod KF-P4287 592x592x550/7 (F7) ks 2 565,00 Kč 1 130,00 KČ tkaninový filtr - přívod KF-P4287 592X287x550/7 (F7) ks 2 386,00 Kč 772,00 Kč tkaninový filtr - odvod KF-P4286 592x897x305/6 (G4) ks 2 716,00 Kč 1 432,00 Kč kovový filtr - odvod TFK-ZNZN 592X897X25 (G3) ks 2 1 914,00 Kč 3 828,00 Kč čisticí přípravek Sanificante l 1 447,00 Kč 447,00 Kč mELKEM " 10 943,00 KČ případné součástky pro výměnu (řemen, ložisko, atp.) budou naceněny aktuálně dle závěrů z prohlídky ! Telefon: 476 701 266 Dne: 16.05.2019 Fax: 476 701 266 43-3605350277/0100 Tdjf Číslo účtu: lČ: 286 83 218 CZ 28683218 DIČ: razítko a podpis 1/1