Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9388663: Rámcová dohoda - část C) Bezdřevý ofsetový papír s úpravou pro

Příloha ramcova_dohoda.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ DOHODA - ČÁST C)
             BEZDŘEVÝ OFSETOVÝ PAPÍR S
             ÚPRAVOU PRO LASEROVÝ TISK

                                   evidovaná u kupujícího pod č. 65/2019
                                      (dále jen „tato Rámcová dohoda“)

  uzavřená v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
              veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“)
                                                             a

v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
                                               (dále také jen „OZ“)

                                        mezi:

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik

se sídlem Praha 1, Růžová 6, čp. 943, PSČ 110 00

zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl ALX, vložka 296

IČO:            00001279

DIČ:            CZ00001279

zastoupený:     Tomášem Hebelkou, MSc, generálním ředitelem

bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

číslo účtu:     200210002/2700

(dále jen „kupující“ nebo „zadavatel“)

a

ANTALIS s.r.o.

se sídlem Praha 5, Bucharova 1423/6, PSČ 158 00

zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 103462

IČO:            15502775

DIČ:            CZ15502775

zastoupen:      Ing. Jurajem Palčinským, jednatelem

bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

číslo účtu:     1059024001/2700

(dále jen „prodávající“)

(„kupující“ a „prodávající“ dále společně jen jako „smluvní strany“)

                                                                      Stránka 1 z 12
                                       I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. Tato Rámcová dohoda je uzavírána na základě výsledků otevřeného podlimitního řízení
     na veřejnou zakázku s názvem „Dodávky tiskového papíru, kartónu, lepenky a
     xerografického papíru a obálek – část C): Bezdřevý ofsetový papír s úpravou pro
     laserový tisk“ (dále jen „zadávací řízení“), a to s prodávajícím, který splnil všechny
     zadávací podmínky a jehož nabídka se umístila na prvním místě v dané části veřejné
     zakázky. Podkladem pro tuto Rámcovou dohodu je rovněž nabídka prodávajícího do
     zadávacího řízení podaná dne 2. 4. 2019, jejíž obsah je smluvním stranám znám (dále
     jen „Nabídka“).

2. Při výkladu obsahu této Rámcové dohody jsou smluvní strany povinny přihlížet
     k zadávacím podmínkám vztahujícím se k zadávacímu řízení a k účelu zadávacího
     řízení. Ustanovení právních předpisů o výkladu právních jednání tím nejsou nijak
     dotčena.

3. Tato Rámcová dohoda upravuje způsob uzavírání jednotlivých dílčích smluv, podmínky
     provádění jednotlivých dodávek ze strany prodávajícího, jakož i další práva a povinnosti
     smluvních stran související s realizací jednotlivých zakázek na základě této Rámcové
     dohody.

                                II. PŘEDMĚT RÁMCOVÉ DOHODY

1. Předmětem této Rámcové dohody je závazek prodávajícího dodat bezdřevý ofsetový
     papír s úpravou pro laserový tisk (dále jen „zboží“) uvedený v Seznamu položek,
     který tvoří Přílohu č. 1 této Rámcové dohody, a to dle aktuálních potřeb kupujícího, a
     umožnit kupujícímu nabýt vlastnické právo k dodanému zboží.

2. Kupující se zavazuje zboží řádně dodané v požadovaném množství, druhu, jakosti a
     termínu převzít a zaplatit za něj cenu v souladu s touto Rámcovou dohodou.

3. Veškeré dodávky zboží budou realizovány podle potřeb kupujícího na základě
     písemných objednávek, které jsou návrhem na uzavření dílčí smlouvy (dále jen
     „objednávka“), a potvrzení těchto objednávek, jež jsou přijetím návrhu na uzavření
     jednotlivé dílčí smlouvy (dále jen „dílčí smlouva“). Dílčí smlouva je uzavřena
     okamžikem, kdy kupující obdrží potvrzení objednávky od prodávajícího, které potvrzuje
     objednávku bez výhrad.

4. Kupující může vyzvat prodávajícího k poskytnutí plnění v souladu s touto Rámcovou
     dohodou až do výše maximálního množství, které je uvedeno v příloze č. 1 této
     Rámcové dohody, za dobu účinnosti této Rámcové dohody. Kupující není povinen učinit
     žádnou objednávku.

                                        III. DÍLČÍ OBJEDNÁVKY

1. Objednávka bude obsahovat minimálně tyto náležitosti:

              a) identifikační údaje prodávajícího a kupujícího;

              b) vymezení zboží a jeho podrobnou specifikaci, včetně množství zboží, které
                   má být dodáno;

                                                                                                                      Stránka 2 z 12
              c) další požadavky na zboží;
              d) podrobné dodací podmínky, zejména lhůtu a místo pro dodání zboží;
              e) označení osoby činící objednávku, jež je oprávněna jednat jménem

                   kupujícího.
     V případě pochybností je prodávající povinen vyžádat si od kupujícího doplňující
     informace. Neučiní-li tak, má se za to, že pokyny jsou pro něho dostačující a nemůže se
     z tohoto důvodu zprostit odpovědnosti za nesplnění či vadné splnění zakázky.
2. Objednávku zašle kupující prodávajícímu elektronicky na e-mailovou adresu XXX.
3. Prodávající je povinen kupujícímu obratem písemně potvrdit přijetí této dílčí objednávky
     na e-mailovou adresu kupujícího XXX. Potvrzení objednávky musí obsahovat minimálně
     identifikaci prodávajícího a kupujícího a identifikaci objednávky, která je potvrzována.
4. Smluvní strany si ujednaly, že požadované dodávky zboží budou ze strany
     prodávajícího respektovány, nebudou upravovány druhově, objemově ani finančně,
     nedojde-li v tomto směru k výslovné dohodě mezi oběma smluvními stranami.
5. Prodávající se zavazuje postupovat při plnění kterékoliv objednávky v souladu se svou
     Nabídkou.

                   IV. LHŮTA A MÍSTO PLNĚNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
1. Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží do 6 kalendářních týdnů, a to ode dne

     doručení objednávky prodávajícímu.
2. Každá dodávka zboží bude vybavena dodacím listem, který bude potvrzen oběma

     smluvními stranami při předání a převzetí zboží a bude sloužit jako protokol o předání
     zboží.
     Na dodacím listu musí být uvedeno:

         a) identifikační údaje prodávajícího a kupujícího,
         b) číslo dodacího listu a datum vystavení,
         c) číslo objednávky, číslo pozice/poř. číslo z objednávky,
         d) číslo zakázky (pokud je na objednávce uvedena),
         e) kód materiálu dle IS ve formátu STC,
         f) počet dodávaných kusů a měrná jednotka,
         g) název položky.
3. Místem plnění jsou výrobní závody kupujícího na adresách:
       - Výrobní závod I – Růžová 6, čp. 943, 110 00 Praha 1,

           a
       - Výrobní závod III – Na Vápence 14/ 915, 130 00 Praha 3.
     Konkrétní místo plnění uvede kupující v příslušné objednávce.

                                                                                                                      Stránka 3 z 12
4. Přepravu předmětu plnění do místa plnění zabezpečuje prodávající na své náklady a na
     své nebezpečí za splnění dodací podmínky DAP dle Incoterms 2010.

5. Prodávající je povinen zboží dodat v pracovních dnech a obvyklé pracovní době
     kupujícího, tj. od 6.00 do 14.00 hodin, neurčí-li kupující jinak.

6. Kupující je oprávněn odmítnout zboží převzít, pokud má zboží vady nebo nebylo-li
     dodáno ve sjednaném druhu, jakosti, množství či čase.

7. Dodávané zboží bude zabaleno způsobem obvyklým pro takové zboží s přihlédnutím
     k místu dodání zboží a způsobu přepravy tak, aby bylo zajištěno uchování, ochrana a
     jakost zboží a zboží bylo zajištěno proti poškození mechanickými a atmosférickými vlivy.
     Každá dodávaná zásilka bude řádně označena s uvedením zboží, výrobce a údajem o
     hmotnosti zboží.

8. Prodávající se zavazuje, že bude zboží dodávat na nevratných paletách s řádnou
     ochranou proti povětrnostním vlivům. Každá paleta bude řádně označena s uvedením
     druhu zboží, výrobce a údajem o jeho gramáži.

9. Kupující je povinen zboží prosté jakýchkoli vad a dodané prodávajícím na základě a
     v souladu s touto Rámcovou dohodou převzít a zaplatit prodávajícímu cenu za dodávky
     zboží.

                                                       V. CENA

1. Cena za dodávky zboží v Kč bez DPH je stanovena na základě skutečně realizovaného
     plnění a jednotkových cen v souladu s přílohou č. 1 této smlouvy (dále jen „cena za
     dodávky“). Jednotkové ceny jsou považovány za ceny maximální a nepřekročitelné.

2. Cena za dodávky zahrnuje rovněž veškeré související náklady, zejména náklady na
     balné a dopravu zboží kupujícímu do místa plnění dle čl. IV odst. 3 této Rámcové
     dohody, případné náklady na likvidaci odpadů.

3. K ceně za dodávky se připočte DPH podle právního předpisu platného v době
     uskutečnění zdanitelného plnění.

                                         VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cena za dodávky bude uhrazena kupujícím po řádném dodání zboží na základě
     daňových dokladů (faktur) vystavených prodávajícím.

2. Právo vystavit daňový doklad (fakturu) za příslušnou dodávku zboží vzniká
     prodávajícímu v den uskutečnění příslušné dodávky, tj. dnem podpisu dodacího listu
     oprávněnou osobou kupujícího. Datem uskutečnění zdanitelného plnění je den
     protokolárního předání a převzetí plnění, tj. den, kdy kupující podepsal protokol o
     předání zboží (dodací list).

3. Kupující neposkytuje prodávajícímu jakékoli zálohy na cenu.
4. Daňový doklad (faktura) bude obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle

     příslušných právních předpisů a této Rámcové dohody. Součástí daňového dokladu
     (faktury) je kopie potvrzeného dodacího listu uskutečněné dodávky zboží.

                                                                                                                      Stránka 4 z 12
5. Ke každé dodávce zboží je prodávající povinen vystavit samostatný daňový doklad
     (fakturu).

6. Splatnost daňového dokladu (faktury) řádně vystaveného prodávajícím je 30
     kalendářních dnů ode dne jeho vystavení. Prodávající je povinen doručit daňový doklad
     (fakturu) kupujícímu na e-mailovou adresu XXX. Zaplacením se pro účely této Rámcové
     dohody rozumí den připsání příslušné částky na účet prodávajícího uvedeného v záhlaví
     této Rámcové dohody.

7. V případě, že daňový doklad (faktura) vystavená prodávajícím nebude obsahovat
     potřebné náležitosti nebo bude obsahovat nesprávné či neúplné údaje, je kupující
     oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit prodávajícímu s uvedením důvodu vrácení, aniž
     se dostane do prodlení s placením. Nová lhůta splatnosti počíná běžet ode dne doručení
     řádně opraveného či doplněného daňového dokladu (faktury) kupujícímu.

8. V případě, že je prodávající plátcem DPH registrovaným v České republice, uplatní se a
     jsou pro něj závazná ujednání následujících odstavců tohoto článku (odst. 9 až 12
     tohoto článku).

9. Prodávající je povinen bezprostředně, nejpozději do 2 pracovních dnů od zjištění
     insolvence nebo hrozby jejího vzniku, popř. od vydání rozhodnutí správce daně, že je
     prodávající nespolehlivým plátcem dle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
     hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH"), oznámit takovou skutečnost
     prokazatelně kupujícímu, příjemci zdanitelného plnění. Porušení této povinnosti je
     smluvními stranami považováno za podstatné porušení této Rámcové dohody.

10. Prodávající se zavazuje, že bankovní účet jím určený pro zaplacení jakéhokoliv závazku
     kupujícího na základě této Rámcové dohody bude od data podpisu této Rámcové
     dohody do ukončení její platnosti zveřejněn způsobem umožňující dálkový přístup ve
     smyslu § 96 odst. 2 ZDPH, v opačném případě je prodávající povinen sdělit kupujícímu
     jiný bankovní účet řádně zveřejněný ve smyslu § 96 ZDPH. Pokud bude prodávající
     označen správcem daně za nespolehlivého plátce ve smyslu § 106a ZDPH, zavazuje se
     zároveň o této skutečnosti neprodleně písemně informovat kupujícího spolu s uvedením
     data, kdy tato skutečnost nastala.

11. Pokud kupujícímu vznikne podle § 109 ZDPH ručení za nezaplacenou DPH z
     přijatého zdanitelného plnění od prodávajícího, nebo se kupující důvodně domnívá,
     že tyto skutečnosti nastaly nebo mohly nastat, má kupující právo bez souhlasu
     prodávajícího uplatnit postup zvláštního způsobu zajištění daně, tzn., že je kupující
     oprávněn odvést částku DPH podle daňového dokladu (faktury) vystaveného
     prodávajícím přímo příslušnému finančnímu úřadu, a to v návaznosti na §109 a §109a
     ZDPH.

12. Úhradou DPH na účet finančního úřadu se pohledávka prodávajícího vůči kupujícímu v
     částce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další ustanovení Rámcové dohody za
     uhrazenou. Zároveň je kupující povinen prodávajícího o takové úhradě bezprostředně
     po jejím uskutečnění písemně informovat.

13. Prodávající není oprávněn bez předchozího souhlasu kupujícího provést jakékoli
     zápočty svých pohledávek vůči kupujícímu proti jakýmkoli pohledávkám kupujícího vůči
     prodávajícímu, ani postupovat svoje práva a povinnosti vůči kupujícímu na třetí osobu.

                                                                                                                      Stránka 5 z 12
14. Prodávající se zavazuje, že žádným způsobem nezatíží své pohledávky za kupujícím
     z dílčí objednávky nebo v souvislosti s ní zástavním právem ve prospěch třetí osoby.

15. V případě, že prodávající započte, postoupí nebo zastaví pohledávky za kupujícím
     z dílčí objednávky v rozporu s předchozími ustanoveními, je prodávající povinen zaplatit
     kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10 % z hodnoty pohledávky, jež měla být předmětem
     započtení, postoupení nebo zastavení.

                  VII. ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUKA ZA JAKOST

1. Zboží musí být prosto všech faktických a právních vad. Zboží má vady, jestliže nebylo
     dodáno v souladu s touto Rámcovou dohodou nebo dílčí objednávkou.

2. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost zboží na dobu 24 měsíců ode dne
     převzetí zboží bez jakýchkoliv vad (dále jen „záruční doba“). Vada je uplatněna včas, je-
     li oznámení o této vadě odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den záruční doby.
     Připadne-li konec záruční doby na sobotu, neděli nebo svátek, je vada včas uplatněna,
     je-li oznámení o vadě odesláno prodávajícímu nejblíže následující pracovní den.

3. Zárukou za jakost zboží přejímá prodávající závazek, že dodané zboží nebude mít vady,
     tedy po celou záruční dobu bude způsobilé pro použití ke smluvenému účelu, jinak
     k obvyklému účelu a že si zachová smluvené, jinak obvyklé vlastnosti. Prodávající
     odpovídá za jakoukoliv vadu, která vznikne v záruční době. Kupující je oprávněn
     vytknout vady dodaného zboží kdykoli v průběhu uvedené záruční doby.

4. Prodávající prohlašuje, že zboží není zatíženo právy třetích osob a nemá ani žádné jiné
     právní vady.

5. Má – li zboží vadu (vady) má kupující právo:
         a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady,
         b) na odstranění vady dodáním chybějícího zboží,
         c) požadovat slevu z ceny.

6. Volbu nároku z vad zboží dle odst. 5 tohoto článku této Rámcové dohody má vždy
     kupující.

7. Lhůta pro vyřízení reklamace činí 10 pracovních dnů od jejího oznámení prodávajícímu
     na e-mailovou adresu: XXX. Veškeré náklady vzniklé v souvislosti s vadami zboží nebo
     jejich uplatněním, zejména na výměnu vadného zboží za bezvadné, popř. náklady na
     dodání chybějícího množství zboží, nese prodávající.

8. Kupující není do doby odstranění všech vad zboží povinen uhradit prodávajícímu cenu
     vadného zboží, která ještě nebyla prodávajícímu uhrazena.

9. Uplatněním nároku z odpovědnosti za vady zboží není dotčen nárok kupujícího na
     sjednanou smluvní pokutu a náhradu škody.

10. Veškeré činnosti nutné či související s reklamací vad činí prodávající sám na své
     náklady v součinnosti s kupujícím v jeho pracovní době tak, aby svými činnostmi
     neohrozil nebo neomezil činnost kupujícího.

                                                                                                                      Stránka 6 z 12
             VIII. PŘECHOD VLASTNICTVÍ A NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ

 Vlastnické právo ke zboží dodanému na základě této Rámcové dohody přechází na
 kupujícího okamžikem převzetí zboží, tj. okamžikem podpisu protokolu o předání zboží
 (dodacího listu) kupujícím. Tímto okamžikem taktéž přechází na kupujícího nebezpečí škody
 na zboží.

                              IX. OCHRANA BEZPEČNOSTI INFORMACÍ

1. Smluvní strany nejsou oprávněny zpřístupnit třetí osobě neveřejné informace, které
     získaly či získají při vzájemné spolupráci, jakož i informace spojené s vytvořením
     a obsahem této Rámcové dohody. To neplatí, mají-li být za účelem plnění této Rámcové
     dohody potřebné informace zpřístupněny zaměstnancům smluvních stran nebo dalším
     osobám (zpracovatelům informací), kteří se podílejí na plnění dle této Rámcové dohody, a
     to za stejných podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v tomto článku, a vždy
     jen v rozsahu zcela nezbytně nutném pro řádné plnění této Rámcové dohody.

2. Smluvní strany jsou povinny zabezpečit, že povinnosti vyplývající z tohoto článku budou
     dodržovány všemi osobami, které se s neveřejnými informacemi seznámily dle
     předchozího odstavce. Porušení závazku mlčenlivosti ze strany těchto osob je
     považováno za porušení způsobené smluvní stranou, která jim neveřejné informace
     poskytla.

3. Za neveřejné informace jsou považovány veškeré informace vzájemně poskytnuté
     v písemné, ústní, vizuální, elektronické nebo jiné formě, jakož i know-how, které mají
     skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních
     kruzích běžně dostupné, a dále informace, které jsou písemně označeny jako diskrétní
     (zkratka "DIS") nebo u kterých se z povahy věci dá předpokládat, že se jedná o informace
     neveřejné.

4. Smluvní strany se zavazují, že pokud v rámci vzájemné spolupráce přijdou do styku s
     osobními údaji či zvláštní kategorií osobních údajů ve smyslu Nařízení Evropského
     parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v
     souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení
     směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 110/2019
     Sb., o zpracování osobních údajů, učiní veškerá opatření, aby nedošlo k neoprávněnému
     nebo nahodilému přístupu k těmto údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě,
     neoprávněným přenosům, k jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jejich jinému
     zneužití.

5. V této souvislosti se smluvní strany zejména zavazují:

      a) nesdělit neveřejné informace třetím osobám;
      b) zajistit, aby neveřejné informace nebyly zpřístupněny třetím osobám;
      c) zabezpečit data či údaje v jakékoli formě, včetně jejich kopií, obsahující neveřejné

           informace, před zneužitím třetími osobami a zajistit proti ztrátě.

6. Ochrana neveřejných informací se nevztahuje zejména na případy, kdy:

           a) smluvní strana prokáže, že je daná informace veřejně dostupná, aniž by tuto
                dostupnost sama způsobila;

                                                                                                                        Stránka 7 z 12
           b) smluvní strana prokáže, že měla danou informaci k dispozici ještě před datem
                zpřístupnění druhou stranou a že ji nenabyla v rozporu se zákonem;

           c) smluvní strana obdrží od druhé strany písemný souhlas zpřístupňovat dále danou
                informaci;

           d) je zpřístupnění dané informace vyžadováno zákonem nebo závazným
                rozhodnutím příslušného orgánu státní správy či samosprávy;

           e) auditor provádí u některé ze smluvních stran audit na základě oprávnění
                vyplývajícího z příslušných právních předpisů.

7. Smluvní strany se zavazují na žádost druhé smluvní strany:

             a) vrátit všechny neveřejné informace, které byly předány „hmotnou formou“
                 (zejména písemně či elektronicky), a jakékoliv další materiály obsahující nebo
                 odvozující neveřejné informace;

             b) vrátit či zničit kopie, výpisy nebo jiné celkové nebo částečné reprodukce či
                 záznamy neveřejných informací;

             c) zničit bez zbytečného odkladu všechny dokumenty, memoranda, poznámky
                 a ostatní písemnosti vyhotovené na základě neveřejných informací;

             d) zničit materiály, uložené v počítačích, textových editorech nebo jiných zařízeních,
                 obsahující neveřejné informace ve smyslu této Rámcové dohody.

             Smluvní strany se rovněž zavazují zajistit, že totéž učiní všechny další osoby, které
             se s neveřejnými informacemi seznámily prostřednictvím jedné ze smluvních stran.

8. Zaměstnanec povinné smluvní strany, který byl zničením dokumentů ve smyslu
     předchozího odstavce pověřen, na výzvu druhé smluvní strany písemně potvrdí zničení
     příslušných dokumentů.

9. V případě, že se některá ze smluvních stran, resp. její zaměstnanci nebo další osoby
     (zpracovatelé informací) hodnověrným způsobem dozví, popřípadě budou mít
     odůvodněné podezření, že došlo ke zpřístupnění neveřejných informací neoprávněnému
     subjektu, jsou povinni o tom bez zbytečného odkladu informovat druhou smluvní stranu.

10. Závazek mlčenlivosti není časově omezen. Povinnost zachovávat mlčenlivost
     o neveřejných informacích získaných v rámci spolupráce s druhou smluvní stranou trvá
     i po ukončení platnosti a účinnosti této Rámcové dohody. Závazek mlčenlivosti přechází i
     na případné právní nástupce smluvních stran.

                                                      X. SANKCE

 1. V případě prodlení prodávajícího s dodávkou zboží je prodávající povinen uhradit
       kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny zboží nebo jeho části, s jehož řádným
       dodáním je prodávající v prodlení, a to za každý den prodlení.

 2. V případě prodlení prodávajícího s vyřízením reklamace ve lhůtě uvedené dle čl. VII
       odst. 7 této Rámcové dohody je kupující oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši
       1 500 Kč za každý den prodlení.

 3. V případech porušení povinností vyplývajících z čl. IX této Rámcové dohody má kupující
       právo na smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč za každý zjištěný případ porušení těchto
       povinností.

                                                                                                                        Stránka 8 z 12
4. Zaplacení smluvní pokuty nezbavuje prodávajícího povinnosti splnit závazky přijaté touto
     Rámcovou dohodou a příslušnou dílčí objednávkou.

5. Uplatněním smluvní pokuty není nijak dotčeno právo na náhradu vzniklé újmy v celém
     jejím rozsahu.

6. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 30 kalendářních dní od dne doručení vyúčtování
     smluvní pokuty prodávajícímu.

                                                  XI. VYŠŠÍ MOC
1. Za okolnost vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli

     povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat,
     že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo mohla překonat a
     že by v době vzniku závazku tuto překážku musela předvídat.
2. Dotčená smluvní strana v takovém případě oznámí písemně druhé smluvní straně
     povahu překážky, která jí brání nebo bude bránit v plnění povinností.
3. Po dobu trvání takové překážky není dotčená smluvní strana povinna plnit závazky
     plynoucí z této Rámcové dohody.
4. Bezprostředně po odpadnutí takové překážky dotčená smluvní strana obnoví plnění
     svých závazků vůči druhé smluvní straně a učiní vše, co je v jejích silách, k odstranění
     následků, vzniklých v důsledku dočasného neplnění smluvních povinností.
5. Smluvní strana, která má zákonné právo k nesplnění svých závazků v důsledku vyšší
     moci, neodpovídá za škody, které v této souvislosti vzniknou druhé smluvní stran.

                            XII. ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ
1. Tato Rámcová dohoda se řídí právním řádem České republiky, zejména OZ a ZZVZ.
2. Smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k odstranění vzájemných sporů

     vzniklých na základě této Rámcové dohody. Nedohodnou-li se smluvní strany na řešení
     vzájemného sporu, má každá ze smluvních stran právo uplatnit svůj nárok u příslušného
     soudu v České republice; pravomoc soudu jiného státu je vyloučena. Smluvní strany se
     dohodly, že příslušným soudem pro řešení sporů vzniklých mezi smluvními stranami
     z této Rámcové dohody je obecný soud dle sídla kupujícího.

                                   XIII. TRVÁNÍ RÁMCOVÉ DOHODY
1. Tato Rámcová dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami

     a účinnosti jejím zveřejněním v registru smluv.
2. Tato Rámcová dohoda se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu 12 měsíců ode dne

     nabytí její účinnosti, nebo do vyčerpání maximálního množství zboží, které je uvedeno
     v příloze č. 1 této Rámcové dohody, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
3. Tato Rámcová dohoda zaniká

         a) uplynutím doby, na kterou byla sjednána;

                                                                                                                      Stránka 9 z 12
         b) vyčerpáním maximálního množství zboží uvedeného v příloze č. 1 této Rámcové
               dohody;

         c) písemnou dohodu smluvních stran;

         d) odstoupením od Rámcové dohody za podmínek níže uvedených v případě
               porušení Rámcové dohody druhou smluvní stranou podstatným způsobem.

4. Kupující může od této Rámcové dohody odstoupit:

         a) pokud prodávající bude opakovaně, minimálně 2x, v prodlení s dodáním zboží
               dle dílčí smlouvy déle než 5 kalendářních dnů;

         b) pokud prodávající bude opakovaně, tj. nejméně 2x, v prodlení s odstraněním vad
               zboží déle než 5 kalendářních dnů;

         c) pokud kvalita či jakost dodaného zboží od prodávajícího opakovaně, tj. nejméně
               2x, vykáže nižší než smluvenou kvalitu či jakost zboží.

5. Dílčí smlouva zaniká:

         a) dohodou smluvních stran;

         b) odstoupením kupujícího pro porušení dílčí smlouvy prodávajícím podstatným
               způsobem, přičemž za takové porušení je chápáno zejména, pokud prodávající
               bude v prodlení s dodáním zboží dle dílčí smlouvy déle než 2 kalendářních týdnů.

6. Účinky odstoupení od Rámcové dohody i dílčí smlouvy nastávají dnem doručení
     písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Oznámení o odstoupení od
     Rámcové dohody i dílčí smlouvy musí být odesláno doporučeně. Odstoupením od této
     Rámcové dohody, resp. dílčí smlouvy nedochází ke zrušení smluvního vztahu od
     samého počátku, vzájemná plnění, která si smluvní strany do ukončení Rámcové
     dohody odstoupením poskytly, si obě smluvní strany ponechají.

7. Ukončením této Rámcové dohody nejsou dotčena ustanovení týkající se smluvních
     pokut, náhrady škody, a ustanovení týkající se takových práv a povinností, z jejichž
     povahy vyplývá, že mají trvat i po ukončení této Rámcové dohody. Na vztahy založené
     za trvání této Rámcové dohody se tato Rámcová dohoda užije i v případě, že již byla
     ukončena.

                                    XIV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Smluvní strany se dohodly, že jakékoliv změny a doplňky Rámcové dohody jsou možné
     pouze písemnými dodatky takto označovanými, číslovanými vzestupnou řadou, to vše
     po dohodě obou smluvních stran.

2. Případné obchodní zvyklosti týkající se sjednaného či navazujícího plnění, nemají
     přednost před smluvními ujednáními, ani před ustanoveními OZ, byť by tato ustanovení
     neměla donucující účinky.

3. Prodávající se zavazuje bez zbytečného odkladu oznámit kupujícímu svou insolvenci či
     hrozbu jejího vzniku.

4. Smluvní strany tímto prohlašují, že neexistuje žádné ústní ujednání, smlouva či řízení
     některé smluvní strany, které by nepříznivě ovlivnilo výkon jakýchkoliv práv a povinností

                                                                                                                    Stránka 10 z 12
     dle této Rámcové dohody. Zároveň potvrzují svým podpisem, že veškerá ujištění a
     dokumenty dle této Rámcové dohody jsou pravdivé, platné a právně vymahatelné.

5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této Rámcové dohody neplatné či neúčinné,
     nedotýká se to ostatních ustanovení této Rámcové dohody, která zůstávají platná a
     účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují nahradit neplatné/neúčinné
     ustanovení ustanovením platným/účinným, které nejlépe odpovídá původně
     zamýšlenému účelu ustanovení neplatného/neúčinného. Ukáže-li se některé ustanovení
     této Rámcové dohody zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na ostatní
     ustanovení Rámcové dohody obdobně podle § 576 OZ.

6. Smluvní strany berou na vědomí, že Rámcová dohoda bude v souladu § 219 odst. 1
     písm. d) ZZVZ uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
     podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
     (zákon o registru smluv). Uveřejnění zajistí kupující.

7. Tato Rámcová dohoda je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každý bude považován
     za prvopis. Každá smluvní strana obdrží jeden stejnopis.

8. Smluvní strany prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že Rámcová dohoda byla
     sepsána určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé, svobodné a vážné vůle, bez
     nátlaku na některou ze stran. Na důkaz toho připojují své podpisy.

9. Nedílnou součástí této Rámcové dohody jsou následující přílohy:

          - Příloha č. 1 - Seznam položek

Za kupujícího:                        Za prodávajícího:
V Praze dne ………………..                  V Praze dne ………………..

___________________________           ___________________________
Tomáš Hebelka, MSc                    Ing. Juraj Palčinský
generální ředitel                     jednatel
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik  ANTALIS s.r.o.

                                      Stránka 11 z 12
SEZNAM POLOŽEK

ČÁST C)         Specifikace položky                                                                       Nabídková cena za           Maximální
CPV kód                                                                                                                               množství v
                                                                                                      MJ  1 kg (v Kč bez     Výrobce
                                                      Gr. / m2 Šířka v mm Délka v mm                           DPH)                        MJ
                                                                                                                              Mondi
30197630-1  Tiskový bílý papír COLOR  0-15 000 archů  200      700  1000 arch                             39,10 Kč            Mondi     80 000
            COPY, úzká dráha                                                                                                  Mondi
                                                                    1000 arch                             39,10 Kč            Mondi
                                      15 001-25 000 archů 200  700  1000 arch                             39,10 Kč
                                                                    1000 arch                             39,10 Kč
                                      25 001-35 000 archů 200  700

                                      35 001-90 000 archů 200  700

                                                                                                                                      Stránka 12 z 12