Textová podoba smlouvy Smlouva č. 93925: Kupní smlouva - Dodávka traktoru

Příloha Kupní smlouva ARBO.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená podle právního řádu České republiky v souladu s ustanovením § 2079 a násl. ve spojení s ust. §
2085 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále též jako „Občanský zákoník“),

                                                 mezi těmito smluvními stranami:

                                 I. SMLUVNÍ STRANY

1. Kupující:

Název:                    Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Sušice

IČ/DIČ:                   00077615/CZ00077615

Sídlo:                    U Kapličky 761, 342 01 Sušice

Statutární zástupce:      Ing. Jaromír Kolář, ředitel školy

Kontaktní osoba:          Ing. Jaromír Kolář, ředitel školy

Tel. na kontaktní osobu: +420 732 320 199

E-mail kontaktní osoby: kolar@sossusice.cz

(dále jen „Kupující“)

2. Prodávající:

Název:                    ARBO, spol. s r.o.

IČ/DIČ:                   40522172 / CZ40522172

Sídlo:                    Hřbitovní 757, 339 01 Klatovy

Adresa pro doručování: Hřbitovní 757, 339 01 Klatovy

Statutární zástupce:      Ing. Václav Jarošík - jednatel a ředitel; Ing. Karel Koudelka – jednatel

Kontaktní osoba:          Ing. Václav Jarošík

Tel. na kontaktní osobu: +420 602 163 627

E-mail kontaktní osoby: jarosik@arbo-kt.cz

Banka:                    XXXXX

Číslo účtu:               XXXXX

(dále jen „Prodávající“)

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu:

                                                        II. PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Předmětem této Smlouvy je dodávka traktoru pro výcvik žáků v autoškole. Součástí dodávky je
     kompletní úprava traktoru pro autoškolu včetně zapsání druhého ovládání do technického
     průkazu vozidla (TP), doprava traktoru na místo plnění, zaškolení příslušných zaměstnanců
     zadavatele, provádění záručního a pozáručního servisu, a to na základě veřejné zakázky s názvem
     „Nákup traktoru pro výcvik žáků v autoškole pro SOŠ a SOU Sušice“ zadávané mimo působnost
     zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“), a to dle
     nabídky Prodávajícího podané na předmětnou veřejnou zakázku a v souladu se zadávacími podmínkami
     k této veřejné zakázce.

2. Konkrétně je předmětem Smlouvy dodávka traktoru pro autoškolu (dále také jen „Zboží“). Specifikace
     Zboží a podmínky této Smlouvy vycházejí ze zadávacích podmínek Kupujícího jako zadavatele výše
     uvedené veřejné zakázky a nabídky Prodávajícího jako vybraného uchazeče v tomto výběrovém řízení.
     Zboží bude dodáno dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Smlouvy.

3. Zboží musí přesně odpovídat sjednané kvalitě a technickým požadavkům uvedeným v zadávacích
     podmínkách a v nabídce uchazeče, a příp. příslušným technickým normám. Bude zhotoveno z nového,
     kvalitního materiálu a bude plně vyhovovat účelu, pro který je určeno.

4. V rámci plnění předmětu této Smlouvy Prodávající bezplatně zajistí proškolení zaměstnanců Kupujícího
     v základních otázkách pravidelné a běžné údržby dodávaného Zboží. Termín a rozsah školení bude
     navržen Prodávajícím a musí být schválen Kupujícím. Následně Kupující stanoví počet a jména osob,
     které se školení zúčastní.

                                 Stránka 1 z 6
5. Součástí předmětu Smlouvy je také závazek Prodávajícího provádět po dobu 5 let od skončení záruční
     doby služby pozáručního servisu na Zboží za podmínek sjednaných níže v čl. VI. této Smlouvy.

6. Kupující je oprávněn před podpisem této Smlouvy požadovat po Prodávajícím předložení dokladů
     prokazujících technické vlastnosti a parametry dodávaného Zboží, např. technické/produktové listy
     výrobců, katalogy, certifikáty a příslušná prohlášení o shodě atd.

7. Prodávající potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou dodávaného Zboží, a že
     mu jsou známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky, a že disponuje takovými kapacitami a
     odbornými znalostmi, které jsou k plnění předmětné veřejné zakázky nezbytné. Prodávající prohlašuje,
     že je odborně způsobilý k zajištění předmětu Smlouvy.

8. Prodávající se zavazuje odevzdat Kupujícímu kompletní Zboží, a to včetně příslušenství a umožnit
     Kupujícímu nabýt vlastnické právo k tomuto Zboží a Kupující se zavazuje, že Zboží převezme a zaplatí
     Prodávajícímu kupní cenu ve výši a se splatností podle čl. IV. této Smlouvy.

9. Součástí závazku Prodávajícího dodat Zboží je rovněž doprava a vyložení Zboží do místa plnění dle čl.
     III. této Smlouvy, dále povinnost předvést Kupujícímu veškeré požadované funkce a parametry Zboží,
     zaškolení oprávněných osob Kupujícího v rozsahu nezbytném k řádnému užívání Zboží, dodání
     kompletní technické a další dokumentace nezbytné k užívání Zboží, jakož i provést další úkony
     specifikované v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

10. Předání kompletního plnění bude protokolárně potvrzeno (viz čl. V.4 této Smlouvy). Předávací protokol
     bude sepsán poté, co bude Zboží řádně předáno a budou řádně splněny závazky uvedené v tomto
     článku. Předávací protokol bude podepsán oběma Smluvními stranami.

                                              III. DOBA, MÍSTO A ZPŮSOB PLNĚNÍ

1. Termín zahájení plnění: srpen 2016 (plnění bude započato bezprostředně po uzavření Smlouvy)

2. Termín dodání: nejpozději do 30. 11. 2016

3. Prodávající vyrozumí Kupujícího nejméně 5 pracovních dnů před plánovaným datem dodání, aby byl
     Kupující připraven poskytnout mu potřebnou součinnost a předmět koupě převzít.

4. Místo plnění: V sídle zadavatele, tj. na adrese U Kapličky 761, 342 01 Sušice. Konkrétní místo dodání
     bude při dodávce blíže určeno.

                                  IV. KUPNÍ CENA, SPLATNOST, PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Kupní cena Zboží je stanovena dohodou Smluvních stran a vychází z cenové nabídky Prodávajícího,
     kalkulované v rámci zadávacího řízení na předmět plnění této Smlouvy

2. Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu za předmětnou dodávku celkovou nejvýše přípustnou kupní
     cenu ve výši:

                Položka        Cena v Kč bez DPH DPH samostatně Cena v Kč vč. DPH

Celková kupní cena za předmět  1.064.000,00   223.440,00  1.287.440,00
                  plnění

3. Platby budou probíhat výhradně v českých korunách. Rovněž veškeré cenové údaje a platební doklady
     budou uváděny v této měně.

4. Kupní cena je úplná, konečná a neměnná a zahrnuje veškeré náklady a poplatky spojené s dodáním
     Zboží a se splněním povinností Prodávajícího dle Smlouvy včetně balení, přepravy a vykládky Zboží a
     dodání dokumentace k Zboží. Tato kupní cena je sjednána jako cena nejvýše přípustná, která je
     překročitelná pouze v případě změny právních předpisů ovlivňujících výši DPH u ceny sjednané touto
     Smlouvou. Prodávající odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty je stanovena v souladu
     s platnými právními předpisy. V případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, je Prodávající ke
     kupní ceně bez DPH povinen účtovat DPH v platné výši.

5. Kupní cena bude Prodávajícímu uhrazena jednorázově na základě řádně vystaveného daňového
     dokladu doručeného Kupujícímu. Faktura (daňový doklad) musí obsahovat všechny náležitosti řádného
     účetního a daňového dokladu ve smyslu příslušných zákonných ustanovení, zejména zákona č.
     235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít
     odpovídající náležitosti, je Kupující oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět Prodávajícímu k doplnění,
     aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného
     doručení náležitě doplněného či opraveného dokladu.

                               Stránka 2 z 6
6. Kupující neposkytne Prodávajícímu žádnou zálohu na plnění předmětu této Smlouvy.

7. Nárok na vystavení faktury vznikne až po realizaci předmětu Smlouvy, přičemž podkladem pro fakturaci
     bude Předávací protokol podepsaný Kupujícím i Prodávajícím (viz čl. II.10 a V.4 této Smlouvy).

8. Daňový doklad musí být vystaven do 15 dnů ode dne, kdy došlo k protokolárnímu převzetí Zboží.

9. Splatnost faktur je 15 dní.

                                                  V. PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

1. Prodávající odevzdá Kupujícímu Zboží v dohodnutém množství, jakosti a provedení. Veškeré Zboží
     dodávané Prodávajícím Kupujícímu z titulu této Smlouvy musí splňovat kvalitativní požadavky dle této
     Smlouvy a zadávacích podmínek předmětné veřejné zakázky.

2. Prodávající je povinen spolu se Zbožím dodat Kupujícímu kompletní technickou a další dokumentaci
     nezbytnou k užívání Zboží (certifikáty, záruční listy, osvědčení atd.), včetně návodů k obsluze v českém
     jazyce.

3. Prodávající odevzdá Kupujícímu Zboží bez jakýchkoli vad a v souladu s podmínkami stanovenými touto
     Smlouvou. Předávací protokol může být podepsán nejdříve v okamžiku, kdy bude beze zbytku
     realizována dodávka Zboží Prodávajícím včetně souvisejících výkonů a služeb sjednaných touto
     Smlouvou.

4. O předání a převzetí Zboží Prodávající vyhotoví Předávací protokol (Dodací list), který za Kupujícího
     podepíše k tomu pověřený zástupce. Prodávající je povinen na Předávacím protokolu min. specifikovat
     dodávané Zboží, uvést datum předání a převzetí. Předávací protokol bude dále obsahovat jméno a
     podpis předávající osoby za Prodávajícího a jméno a podpis přejímající osoby za Kupujícího.
     Prodávající odpovídá za to, že informace uvedené v Předávacím protokolu odpovídají skutečnosti.
     Nebude-li Předávací protokol obsahovat údaje uvedené v tomto odstavci, je Kupující oprávněn převzetí
     Zboží odmítnout, a to až do předání Předávacího protokolu s výše uvedenými údaji.

5. Prodávající se zavazuje zajistit vlastním nákladem provedení všech zkoušek potřebných pro užívání
     Zboží, pokud je jejich provedení obecně závaznými právními předpisy nebo touto Smlouvou
     požadováno.

6. Podpisem předávacího protokolu přechází na Kupujícího vlastnické právo ke Zboží a všem hmotným
     výstupům, které jsou součástí plnění Prodávajícího, jakož i nebezpečí škody na Zboží.

7. V případě zjištění vad Zboží může Kupující odmítnout převzetí Zboží, což musí Prodávajícímu řádně
     písemně odůvodnit.

8. Prodávající odpovídá Kupujícímu za škodu způsobenou porušením povinností podle této Smlouvy nebo
     povinnosti stanovené obecně závazným právním předpisem.

                               VI. ZÁRUKA, ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, SERVISNÍ PODMÍNKY

1. Prodávající poskytuje Kupujícímu na dodávané Zboží záruku v délce trvání: 26 měsíců.

2. Zboží má vady, jestliže neodpovídá výsledku určenému ve Smlouvě, tj. především není dodáno v
     množství, jakosti a provedení, jež je stanoveno v této Smlouvě.

3. Prodávající odpovídá za vady, jež má Zboží v době jeho předání.

4. Kupující je oprávněn zadržet kupní cenu nebo její část v případě, že Zboží při předání vykazuje vady,
     popřípadě lze důvodně předpokládat, že vady bude vykazovat.

5. Prodávající přejímá závazek (záruku za jakost), že Zboží bude po dobu záruční doby způsobilý pro
     použití k obvyklému účelu.

6. Záruční doba začíná běžet ode dne protokolárního předání a převzetí Zboží. Reklamaci lze uplatnit
     nejpozději do posledního dne záruční lhůty, přičemž i reklamace odeslaná v poslední den záruční lhůty
     se považuje za včas uplatněnou.

7. V průběhu záruční doby se Prodávající zavazuje zajišťovat odstraňování vad nahlášených Kupujícím.
     V souvislosti s odstraňováním záručních vad Prodávající nebude oprávněn účtovat žádné náklady (tj.
     náhradní díly, dopravu ke Kupujícímu apod.). Rovněž v případě odstraňování záručních vad je
     Prodávající povinen používat výhradně nové a originální díly.

8. Pokud je reklamace oprávněná, má Kupující právo na bezplatné odstranění vytýkaných vad. Pokud vadu
     není možno bezplatně odstranit, má Kupující právo na výměnu vadného plnění, případně právo od

                                                                        Stránka 3 z 6
     závazků plynoucích ze Smlouvy odstoupit (a to i od části závazku). Jestliže je reklamace uznána za
     oprávněnou, přičemž dojde k poskytnutí Zboží (či dílu) nového, bezvadného, běží nová záruční lhůta
     ode dne předání bezvadného (náhradního) plnění Kupujícímu.

9. Prodávající garantuje rychlost servisního zásahu v době záručního i pozáručního servisu v místě plnění
     nejpozději do 48 hodin od okamžiku ohlášení závady (e-mailem, písemně), přičemž v této souvislosti
     bere Prodávající na vědomí, že k odstranění závad může nastoupit v pracovní den v době od 8:00 do
     14:00 hodin. Nástupem na servisní zásah se rozumí dostavení se oprávněného zástupce Prodávajícího
     do místa plnění za účelem odstranění oznámené závady Zboží. Jednotlivé vady v záruční i pozáruční
     době musí být odstraněny nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne zahájení odstraňování vad,
     nedohodnou-li se osoby oprávněné ve věcech technických za Smluvní strany písemně jinak. Za záruční
     opravy není účtován materiál, práce servisního technika, cestovní či jiné náhrady. Doba záruky se
     automaticky prodlužuje o počet dnů uplynulých od ohlášení závad do jejich odstranění. Prodávající je
     povinen odstraňovat jednotlivé vady v odborném servisu, „vadnou část“ Zboží Prodávající protokolárně
     převezme do opravy po písemném odsouhlasení navrženého postupu osoby oprávněné ve věcech
     technických.

10. Odstranění vady musí být provedeno nejpozději v garantovaných lhůtách. Pokud by doba řešení závady
     měla přesáhnout garantovanou lhůtu opravy, Prodávající zdarma zajistí po celou dobu odstraňování
     závady dodávku náhradního řešení (se stejnými či lepšími parametry).

11. Kupující dále požaduje garanci pozáručního servisu a dostupnost náhradních dílů na veškeré zboží
     v délce trvání: 6 let od uplynutí záruční doby.

12. Kupující je oprávněn po skončení záruční lhůty využívat i jiné poskytovatele pozáručního servisu, pokud
     se podmínky pozáručního servisu Prodávajícího ukážou pro Kupujícího jako nevýhodné.

13. Dojezdová vzdálenost do servisu bude maximálně 50 km od místa plnění (tj. od sídla Kupujícího). V
     případě delší vzdálenosti zajišťuje převoz traktoru Prodávající na své náklady. Tj. Kupující hradí náklady
     spojené s převozem traktoru do servisu do 50 km od místa plnění, vzdálenost nad 50 km hradí
     Prodávající, a to v záruční i pozáruční době, v případě oprav, havárií i pravidelných servisních prohlídek.
     V případě záručních oprav zajišťuje celý převoz traktoru do servisu na své náklady Prodávající.

                                            VII. ODPOVĚDNOST ZA VADY A ŠKODU

1. Práva z vadného plnění se řídí ustanovením § 2099 a násl. Občanského zákoníku.

2. Věc je vadná, nemá-li všechny smluvené náležitosti a vlastnosti. Za vadu se považuje také plnění jiné
     věci. Vadou je také vada v dokladech nutných pro užívání věci.

3. Prodávající dále odpovídá za veškeré vady, které mělo Zboží v okamžiku, kdy přechází nebezpečí škody
     na Zboží na Kupujícího, i když se vada stala zjevnou až po uplynutí záruční doby.

4. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé
     pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Výše uvedené neplatí, ujistil-li výslovně Prodávající
     Kupujícího, že věc je bez vad anebo zastřel-li vadu lstivě.

5. Jestliže dodatečně vyjde najevo vada nebo vady, na které Prodávající Kupujícího neupozornil, má
     Kupující právo na bezplatnou výměnu provedenou nejpozději do 10 dnů ode dne oznámení vady.

6. Právo odstoupit od této Smlouvy má Kupující tehdy, jestliže jej Prodávající ujistil, že věc má určité
     vlastnosti, zejména vlastnosti Kupujícím vymíněné, anebo Prodávající Kupujícího ujistil, že věc nemá
     žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým.

7. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv
     z odpovědnosti za vady.

8. Vady musí Kupující uplatnit u Prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.

9. Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.

                                                        VIII. SMLUVNÍ POKUTY

1. Dostane-li se Prodávající do prodlení se splněním dodací lhůty dle bodu III.2 této Smlouvy, je povinen
     zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,1% z nabídkové ceny příslušného předmětu této Smlouvy
     za každý i započatý den prodlení za každý takto včas nedodaný předmět této Smlouvy.

                                                                        Stránka 4 z 6
2. V případě nedodržení smluvní doby k nástupu na servisní zásah v záruční i pozáruční době dle čl. VI. 9
     této Smlouvy se sjednává smluvní pokuta 500,- Kč za každý i započatý den prodlení, přičemž celková
     výše smluvní pokuty nepřekročí celkovou smluvní cenu Zboží.

3. V případě nedodržení lhůty pro vyřízení opravy, a zároveň neposkytnutí Kupujícímu za vadné Zboží
     zdarma náhradní řešení o stejných nebo vyšších technických parametrech dle čl. VI. 9 této Smlouvy,
     bude Kupující uplatňovat vůči Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý i započatý den
     prodlení Prodávajícího s odstraněním nahlášené závady, maximálně však do výše 100 % pořizovací
     ceny Zboží.

4. Při prodlení Kupujícího se zaplacením kupní ceny se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,05% z
     fakturované částky (bez DPH) za každý i započatý den prodlení.

5. Smluvní strany považují výše ujednaných smluvních pokut za zcela přiměřené. Zaplacením smluvní
     pokuty není dotčeno právo na náhradu škody, která vznikla Smluvní straně požadující smluvní pokutu
     v příčinné souvislosti s porušením Smlouvy, se kterým je splněna povinnost platit smluvní pokuty.

6. Smluvní pokuta je splatná do třiceti dní od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva
     k jejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v záhlaví této
     Smlouvy.

                                     IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ZÁNIK ZÁVAZKU

1. Odstoupit od Smlouvy lze pouze z důvodů stanovených ve Smlouvě nebo zákonem.

2. Závazek z této Smlouvy zaniká písemnou dohodou Smluvních stran.

3. Od této Smlouvy může Smluvní strana dotčená porušením povinnosti jednostranně odstoupit pro
      podstatné porušení této Smlouvy, přičemž za podstatné porušení této Smlouvy se zejména považuje:
      a) na straně Kupujícího nezaplacení kupní ceny podle této Smlouvy ve lhůtě delší 60 dní po dni
          splatnosti příslušné faktury,
      b) na straně Prodávajícího, jestliže byť i část Zboží nebude řádně dodána v dohodnutém termínu,
      c) na straně Prodávajícího, jestliže Zboží nebude mít vlastnosti deklarované Prodávajícím v této
          Smlouvě,
      d) pokud má Zboží vady, které jej činí neupotřebitelným nebo nemá vlastnosti, které si Kupující vymínil
          nebo o kterých ho Prodávající ujistil,
      e) nedodržení smluvních ujednání o záruce za jakost a nezajištění nápravy ani po výzvě Kupujícího,
      f) na straně Prodávajícího, jestliže Prodávající neodstraní vady ve lhůtě stanovené Smlouvou od
          písemného nahlášení vady Kupujícím nebo v případě opakující se závady,
      g) na straně Prodávajícího, jestliže ve své nabídce v rámci veřejné zakázky, která předcházela
          uzavření této Smlouvy, uvedl informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo
          mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení.

4. Předčasným ukončením závazku dle této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení o odpovědnosti za škodu
      (škoda může spočívat i v nákladech vynaložených Kupujícím na realizaci nového
      výběrového/zadávacího řízení), nároky na uplatnění smluvních pokut, o mlčenlivosti a ostatních práv a
      povinností založených touto Smlouvou.

5. Skončením účinnosti Smlouvy zanikají všechny závazky Smluvních stran ze Smlouvy. Skončením
      účinnosti nebo jejím zánikem nezanikají nároky na náhradu škody a zaplacení smluvních pokut
      sjednaných pro případ porušení smluvních povinností vzniklé před skončením účinnosti Smlouvy, a ty
      závazky Smluvních stran, které podle Smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále, nebo
      u kterých tak stanoví zákon.

                                                     X. ZVLAŠTNÍ USTANOVENÍ

1. Nastanou-li u některé ze stran skutečnosti bránící řádnému plnění této Smlouvy, je povinna to ihned bez
     zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat jednání zástupců Kupujícího a Prodávajícího.

2. Prodávající prohlašuje, že je schopen doložit legální původ dodaného Zboží. Prodávající dále
     prohlašuje, že je oprávněným partnerem výrobce pro prodej a servis Zboží.

3. Kupující je oprávněn užívat Prodávajícím předanou dokumentaci a materiály pro účely vyplývající z této
     Smlouvy. Prodávající souhlasí s tím, že ve stejném rozsahu, v jakém je oprávněn tuto dokumentaci a
     materiály užívat Kupující, jsou tuto dokumentaci a materiály oprávněni užívat i třetí osoby, jež jsou ve
     smluvním vztahu s Kupujícím.

                                                                        Stránka 5 z 6
4. Prodávající se zavazuje, že pokud v souvislosti s realizací této Smlouvy při plnění svých povinností
     přijdou jeho pověření pracovníci do styku s osobními/citlivými údaji ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o
     ochraně osobních údajů, v platném znění, učiní veškerá opatření, aby nedošlo k neoprávněnému nebo
     nahodilému přístupu k těmto údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich
     jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jejich jinému zneužití.

5. Vztahuje-li se důvod neplatnosti na některé ustanovení Smlouvy, je neplatným pouze toto ustanovení,
     pokud z jeho povahy, obsahu anebo z okolností, za nichž bylo sjednáno, nevyplývá, že jej nelze oddělit
     od ostatního obsahu Smlouvy.

6. Ostatní obchodně právní vztahy při provádění dodávky neupravené touto Smlouvou se řídí občanským
     zákoníkem a dále se řídí příslušnými ustanoveními dalších právních předpisů souvisejících s realizací
     dodávky.

7. Smluvní strany budou vždy usilovat o smírné urovnání případných sporů vzniklých ze Smlouvy.
     Případné spory vzniklé z této Smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně
     příslušnými orgány České republiky (soudními orgány).

8. Obě Smluvní strany souhlasí se všemi ujednáními, která jsou obsažena v této Smlouvě. Veškeré
     dodatky a změny Smlouvy mohou být provedeny pouze po dohodě obou stran, a to písemnou formou.

9. Prodávající nemůže bez písemného souhlasu Kupujícího postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze
     Smlouvy třetí osobě. Tímto ustanovením však nejsou dotčena ustanovení zadávacích podmínek
     předmětné veřejné zakázky o subdodavatelích, přičemž Prodávající je oprávněn využívat k zajištění
     plnění Smlouvy pouze subdodavatele uvedené v nabídce podané na předmětnou veřejnou zakázku.
     Změnu subdodavatelů oproti podané nabídce je Prodávající oprávněn provést pouze s předchozím
     písemným souhlasem Kupujícího.

10. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž Kupující obdrží dvě a
     Prodávající jedno vyhotovení.

11. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou Smluvních stran.

12. Smluvní strany prohlašují, že se řádně seznámily s textem Smlouvy, která je výrazem jejich pravé a
     svobodné vůle, učiněným nikoli v tísni za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují své
     podpisy.

13. Smluvní strany souhlasí s tím, aby tato uzavřená Smlouva vč. jejích změn a dodatků byla uveřejněna
     v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, a na profilu zadavatele
     v souladu s § 147a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a v souladu se
     Směrnici Rady Plzeňského kraje č. 1/2014, o zadávání veřejných zakázek.

                             XI. PŘÍLOHY, KTERÉ TVOŘÍ NEDÍLNOU SOUČÁST SMLOUVY

1. Technická specifikace přístroje

V Sušici dne 10. 8 .2016                                                        V Klatovech dne 10. 8. 2016

..............................................................................  ..............................................................................
                       Za Kupujícího                                                                 Za Prodávajícího

                   Ing. Jaromír Kolář                                               Ing. Václav Jarošík, Ing. Karel Koudelka
                        Ředitel školy                                                             Jednatelé společnosti
                                                                                                    ARBO, spol. s r.o.
                   SOŠ a SOU, Sušice

                          Stránka 6 z 6