Textová podoba smlouvy Smlouva č. 941101: Kalibrace a metrolog.ověření alkotestů

Příloha #smlouvanakalibraciametrologickéověřeníalkotestůDräger.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        výtisk č. 3

                                                         SMLOUVA
           NA KALIBRACI A METROLOGICKÉ OVĚŘENÍ ALKOTESTŮ DRÄGER

                                       (dále jen ,, smlouva")
                        Č. j. KRPP-177616-9/ČJ-2016-0300VZ-VZ

                                          Článek i.

Účastníci smlouvy
Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

se sÍdlem:   Nádražní 2, východní předměstí, Plzeň 3,PSČ 306 28
IČO:         75151529

DIČ:         CZ75151529

Bankovní spojení: ČNB Plzeň
Číslo účtu:

zastoupená:  plk. Mgr. Pavlem Krákorou, ředitelem krajského ředitelství

kontaktní adresa: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 plzeň

dále jen ,,objednatel"

        a

společnost:  Dräger Safety s. r. o.                  Praha 10

se sídlem:   Pod Sychrovem I 64/1392, 101 00
zastoupená:  Hans - jôrg Kienzle, jednatel
IČO:         26700778
DIČ:         CZ26700778

BankovnÍ spojeni: Expobank Cz a. s.
Číslo účtu:

Telefon:

E-mail:
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddIlu C, vložka

88292.

dále jen ,,dodavatel"

                                                                   II.
                                                         předmět plnění

a) Předmětem této smlouvy je kontrola, kalibrace a metrologické ověření alkotestŮ Dräger
pro Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje v počtu 242 KusŮ.

Podmínky provádění kontroly, kalibrace a metrologického ověření:

·       vKýarliobbrcaecek apomuežtirtío,lotjg.ickkaéliborvaěcřeen2ixarlkoČonteěstaŮmbeutdreolopgriocvkáéděonvaěřveniintuerČveaslkuédhloe návodu

        metrologického institutu lx ročně.

        Kalibrace a metrologické ověřeni budou prováděný na základě dÍ|čÍch E)isemných

        objednávek objednatele, a to do 5 pracovních dnu od předání přistroju. Přistroje
        budou předávány dle počtu KusŮ bud' osobně, nebo cestou České pošty.

        Záruka za kalibraci je 6 měsíců.

                                                                         1/5
                                                                                                                   výtisk č. 3

             Záruka na metrologické ověřeni 12 měsíců.

             Dodavatel vždy vydá objednateli pÍsemný doklad, který musí obsahovat minimálně:

            - počet kontrolovaných KusŮ včetně výrobních čÍsel
            - seznam veškerých provedených úkonŮ

  b) Dodavatel se zároveň zavazuje provádět opravy těchto alkotestŮ za niže uvedených
  podmínek. Tyto opravy nejsou součástí nabídky a cena uvedená v článku V. této smlouvy
  je nepokrývá. Opravy budou vždy řešeny jednotlivě dle vzniklé situace a potřeb
  objednatele.
   Podmínky provádění oprav:
   Opravy budou prováděny za účelem odstranění závad zjištěných objednavatelem či
   zjištěných dodavatelem při kontrolách přístrojů.

   Opravy závad zjištěných dodavatelem, které musí být provedeny z hlediska funkčnosti
   přjstrojů, musí být objednavatelem předem odsouhlaseny, a to minimálně faxem nebo e-
   mailem.
   Opravy závad zjištěných objednavatelem budou provedeny na základě dÍ|čÍch písemných
   objednávek.
   Dodavatel se zavazuje použít při opravách pouze originálnI náhradní díly, schválené
   výrobcem alkotestŮ. Záruka na použité náhradní díly bude poskytnuta dle jejich výrobce.

   Dodavatel vždy vydá objednateli pÍsemný doklad, který musí obsahovat minimálně:

             - seznam provedených oprav
             - výrobní čÍsla přistrojů
             - seznam vyměněných náhradních dÍ|ů
             - cenu za práci

                                                                      III.
                                                               Doba plnění

   Předmět plnění bude realizován od 1. 1. 2017 prŮběžně do 31. 12. 2017.

                                                                       IV.
                                                               Místo plněni

   Místem realizace předmětu plnění je sídlo (provozovna) dodavatele: Obchodní 124, 251 01
   Čestlice.

                                                                        V.
                                                       Cena předmětu plnění

1. Poskytováni předmětu plněni dle článku II. písm. B) bude oceněno podle skutečně
    provedených úkonŮ. Celková paušálni cena za požadované úkony dle Článku II. písm. A)
    byla na základě nabídky dodavatele ze dne 28. listopadu 2016 stanovena takto:

                                                                                                                                                 2/5
                                              výtisk č. 3

Celková cena bez DPH:  684 860,00 KČ

dph ve výši 21 % celkem: 143 820,60 KČ

celková cena s DPH:    828 680,60 KČ

slovy:

osmsetdvacetosmtisÍcšetsetosmdesát 60/100 KČ

2. Celková cena za veškeré požadované úkony dle Článku II. pÍsm. A) je konečná a zahrnuje
   veškeré náklady dodavatele (bez dopravy). V případě zjištěni závad a následného
    provádění oprav za podmínek článku II. písm. B) budou opravy hrazeny zvlášť mimo

    Raušá|nÍ cenu uvedenou v odstavci 1.
3. Uprava sjednané celkové ceny je možná pouze v případě změny DPH. Jiná úprava ceny

    nebude ze strany objednatele akceptována a bude jej opravňovat k okamžitému
    odstoupení od této smlouvy a to bez jakýchkoliv sankcí ze strany dodavatele.

                                                                       VI.
                                                          Platební podmínky

1. Úhrada dÍ|čÍch faktur bude prováděna bezhotovostním převodem na základě daňového
   dokladu (dále jen ,,faktury") dle skutečného provedení počtu kontrol, kalibrace a
    metrologického ověření alkotestŮ na základě dňčich objednávek odběratele.

2. Faktura musí být zpracována ve dvojím vyhotovení. Položky na faktuře budou rozepsány
    a bude uvedena celková cena za všechny položky. Faktura bude obsahovat číslo jednací
    této smlouvy.

3. Splatnost faktury se stanovuje na 21 kalendářních dnŮ ode dne vystavení.

4, Faktury musí být objednateli doručeny nejpozději třetí pracovni den po jejich vyhotovení.
    Na faktuře bude uveden jako objednavatel Krajské ředitelstvI policie Plzeňského kraje,
    OMTZ, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, a faktura bude doručena ve dvojím vyhotovení na stejnou
    adresu.

5. V případě pochybnosti bude dodavatel povinen objednateli datum odeslání faktury
    prokazatelně doložit.

6. Faktura musí kromě ná|ežitostj dle odstavce 2 a 3 obsahovat veškeré náležitosti daňového
    dokladu.

7. Bude-li faktura obsahovat nesprávné náležitosti, nebo bude-li ve faktuře některá
    z ná|ežitosti chybět, nebo nebude-li cena odpovídat údajŮm uvedených v této smlouvě, je
    objednatel oprávněn fakturu do data splatnosti vrátit poskytovateli. Zhotovitel je
    v takovém případě povinen vystavit novou fakturu bez vad. Splatnost opravené faktury
    bude rovněž 21 kalendářních dnŮ ode dne vystaveni.

8. Faktura se považuje za uhrazenou připsáním příslušné Částky na účet dodavatele.

9. Daňový doklad vystavený poskytovatelem bude objednatelem uhrazen v plné výši včetně
    dph, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový přistup skutečnost, že

    poskytovatel není nespolehlivým plátcem DPH, a při úplatě nad 700.000,00 KČ i to, že jeho
    bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem

    umožňujÍcÍm dálkový přistup. V opačném případě objednatel uhradí poskytovateli pouze
    základ daně a DPH převede přímo přIslušnému správci daně.

                                                                                    3/5
                                                                                                                      výtisk č. 3

                                                                       VII.
                                            Práva a povinnosti dodavatele

1. Dodavatel se zavazuje bezúplatně zajistit ekologickou likvidaci veškerých vyměněných
    náhradních dÍIŮ vzniklých z plnění této smlouvy. O provedeni této ekologické likvidace je
    dodavatel povinen poskytnout na vyžádáni objednateli potvrzeni.

2. Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k úkonu kontroly kontrolu dokladŮ
    souvisejÍcÍch s plněním zakázky a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci
    (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
   vše ve znění pozdějších předpisŮ).

3. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel zveřejní na profilu zadavatele tuto smlouvu, jejíž
    součásti budou mimo jiné i identifikační údaje dodavatele a informace o nabídkové ceně,
    přičemž vyslovuje s výše uvedeným svůj souhlas.

                                                                       VIII.
                                                Práva a povinnosti objednatele

1. Objednatel zajisti dodáni přístrojů dodavateli v místě realizace dle ČI. IV smlouvy a jejich
    následné převzetí.

2. Objednatel je povinen za dokončené plněni řádně a včas zaplatit cenu dohodnutou v této
   smlouvě.

                                                                     IX.
                                            Smluvní pokuta a úrok z prodlení

1. Objednatel je oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 1.000,00 kč za každý
    den prod|eni při neprovedeni služby v termínu dle článku II. A (tj. do 5 pracovních dnŮ od
    předání přistmjŮ)

2. Dodavatel je oprávněn účtovat objednateli v případě prodlení s placením faktury úrok
    z prodlení ve výši dle nařIzenI vlády Č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroku z
    prodlení.

3, Povinnost zaplatit smluvní pokutu (úrok z prodlení) je 30 dnŮ od obdržení výzvy druhé
    smluvní strany k zaplacení.

                                                                        X.
                                                         Platnost a účinnost

   Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy druhou smluvní stranou a účinnosti
    dne 1. 1. 2017, a uzavírá se na dobu určitou do 31. prosince 2017.

                                                                         XI.
                                                        Závěrečná ustanovení

1. V otázkách a vztazích touto smlouvou výslovně neřešených, se smluvní vztah řIdí
    přIsIušnými ustanoveními zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

2. Veškeré změny této smlouvy jsou možné pouze na základě pÍsemných dodatkŮ
    odsouhlasených oběma smluvními stranami.

3. Případné spory obou smluvních stran budou řešeny přednostně dohodou. Nedojde-li
    k dohodě, budou spory řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

                                                                                                                                                   4/5
                                                                                                                      výtisk č. 3

4. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž jeden obdrží dodavatel a tři
    objeď natel.

5. Smluvní strany prohlašujÍ, že smlouvu uzavřely na základě své svobodné, jasné a
    srozumitelné vůle, nikoliv v tisni Či za podmínek nápadně nevýhodných.

    Příloha č. 1 : Specifikace
    Příloha Č. 2 : Cenová nabídka

                   09 -12-2016
   V Plzni dne ,y ,

   plk.·Ň                                            ans-jôrg Kienzle
                                                        jednatel
ředitel krajského ředitelství
          (za objednatele)                            (za dodavatele)

                               ! '°"""°"í"k"ä"g""e"r

                               Dräger Safety s.r.o.

                               101 00 Praha 10

                               DIČ: CZ26700"778      8

                                                                       5/5
                                                                                "                               ?

Pomáhat a chránit  POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
                   KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE PLZEŇSKÉHO KRAJE

                   Odbor správy majetku
                   Oddělení MTZ

                          Příloha č. 1 k č. j. KRPP-177616-9/ČJ-2016-0300VZ-VZ

Specifikace: (kalibrace včetně metrologického ověřeni a následného servisu)

Předmětem zakázky je provádění kalibrací včetně metrologického ověření, údržby a servisu přístrojů a
přis|ušenství alkotestů Dräger. Při opravě požadujeme použiti pouze originálnIch náhradních dílů vyrobených
výrobcem alkotestu Dräger. S dodavatelem bude uzavřena smlouva o poskytování služeb na dobu 12
měsíců. Na jednotlivé zakázky budou uzavírány dňčí písemné objednávky. Obsah objednávky musí být
v souladu s fakturaci, případné změny zjištěné dodavatelem, které jsou třeba provést z hlediska správné
funkčnosti zařIzenI, musí být objednatelem dodatečně odsouhlaseny např. faxem nebo e-mailem. Dodavatel
provede kalibraci a ověření českého metrologického institutu v intervalech podle návodu k použiti (kalibrace 2
x do roka a ČMl 1 x do roka). Záruka na provedenou práci po dobu 6 měsíců, na náhradní díly 24 měsíců.
Požadujeme cenu náhradních dílů v místě a čase obvyklou. zvýšení sjednané ceny je možné pouze na
základě zvýšení oprávněných nákladů dodavatele, způsobených změnou příslušných právních norem,
kterými je dodavatel povinen se v souvislosti se svojí revizní činností řídit. Běžné servisní úkony budou
provedeny do 5 pracovních dnů od předáni přístrojů a zařIzení dodavateli. přístroje se budou předávat
dodavateli podle počtu kusů bud' osobně, nebo cestou české pošty.
celkový počet používaných alkotestů Dräger je 242 ks

gi0'6                                                            Sedláčkova 44
                                                                 306 28 Plzeň

POLICIE            ,,{J)

ČESKÉREPUBUKY
                                                                                                                             Příloha č. 2 k č. j. KRPP-177616-2/ČJ-2016-0300VZ-VZ                            ,
                                                       Cenová nabídka na kontrolu, kalibarci a metrologické ověření alkotestů Drager                                                            (Ti ". FT

                                                                            pro Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje                                                                          c~y

název       Cena za provedenou kalibraci                 Cena za provedené     počet kusů  Cena za požadované úkony     Cena za požadované úkony                                                          C-.
                1 ks Alkotestu bez DPH                  metrologické ověření       242      dle ČIjI, odst. a) smlouvy    dle ČIjI, odst. a) smlouvy                                                      Ň)
                                                       1 ks Alkotestu bez DPH              počet kusů celkem bez DPH     počet kusů celkem s DPH                                                          O
                                                                                                                                   828 680,60                                                              '^
                                                                   1840                               684 860,00
                                                                                                                                                                                                               l

                                                                                                                                                                                                         CJ

                                                                                                                                                                                                       ej

                                                                                                                                                                                                    S2

                                                                                                                                                                                                       N

                                                                                                                                                                                                      >L

                                                                                                                                                                                                             l Q.

alkotesty Drager
                                                  495

Poznámka :  Cena za požadované úkony dle ČI. ||, odst a) - tj.cena za 2 x kalibraci a lx metrologické ověřeni u 242 ks alkotestů.
            Cena zahrnuje veškeré náklady kromě dopravy a je cenou konečnou.

            Cena pro kalibraci platí při dodání nejméně 5 kusů přístrojů Alcotest na kalibraci najednou.
            Cena pro ověřeni ČMl platí při dodání nejméně 4 kusů přístrojů Alcotest na ověřeni ČMl najednou.

                                                                                                                                                                                         :. '.

                                                                                                                                                                                   f??' '

            datum                                                                          podpisová doložka
                                                                                           Ing. jana Chaloupkova Poc' Sych-ove,--