Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
výtisk č. 3 SMLOUVA NA KALIBRACI A METROLOGICKÉ OVĚŘENÍ ALKOTESTŮ DRÄGER (dále jen ,, smlouva") Č. j. KRPP-177616-9/ČJ-2016-0300VZ-VZ Článek i. Účastníci smlouvy Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje se sÍdlem: Nádražní 2, východní předměstí, Plzeň 3,PSČ 306 28 IČO: 75151529 DIČ: CZ75151529 Bankovní spojení: ČNB Plzeň Číslo účtu: zastoupená: plk. Mgr. Pavlem Krákorou, ředitelem krajského ředitelství kontaktní adresa: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 plzeň dále jen ,,objednatel" a společnost: Dräger Safety s. r. o. Praha 10 se sídlem: Pod Sychrovem I 64/1392, 101 00 zastoupená: Hans - jôrg Kienzle, jednatel IČO: 26700778 DIČ: CZ26700778 BankovnÍ spojeni: Expobank Cz a. s. Číslo účtu: Telefon: E-mail: zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddIlu C, vložka 88292. dále jen ,,dodavatel" II. předmět plnění a) Předmětem této smlouvy je kontrola, kalibrace a metrologické ověření alkotestŮ Dräger pro Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje v počtu 242 KusŮ. Podmínky provádění kontroly, kalibrace a metrologického ověření: · vKýarliobbrcaecek apomuežtirtío,lotjg.ickkaéliborvaěcřeen2ixarlkoČonteěstaŮmbeutdreolopgriocvkáéděonvaěřveniintuerČveaslkuédhloe návodu metrologického institutu lx ročně. Kalibrace a metrologické ověřeni budou prováděný na základě dÍ|čÍch E)isemných objednávek objednatele, a to do 5 pracovních dnu od předání přistroju. Přistroje budou předávány dle počtu KusŮ bud' osobně, nebo cestou České pošty. Záruka za kalibraci je 6 měsíců. 1/5 výtisk č. 3 Záruka na metrologické ověřeni 12 měsíců. Dodavatel vždy vydá objednateli pÍsemný doklad, který musí obsahovat minimálně: - počet kontrolovaných KusŮ včetně výrobních čÍsel - seznam veškerých provedených úkonŮ b) Dodavatel se zároveň zavazuje provádět opravy těchto alkotestŮ za niže uvedených podmínek. Tyto opravy nejsou součástí nabídky a cena uvedená v článku V. této smlouvy je nepokrývá. Opravy budou vždy řešeny jednotlivě dle vzniklé situace a potřeb objednatele. Podmínky provádění oprav: Opravy budou prováděny za účelem odstranění závad zjištěných objednavatelem či zjištěných dodavatelem při kontrolách přístrojů. Opravy závad zjištěných dodavatelem, které musí být provedeny z hlediska funkčnosti přjstrojů, musí být objednavatelem předem odsouhlaseny, a to minimálně faxem nebo e- mailem. Opravy závad zjištěných objednavatelem budou provedeny na základě dÍ|čÍch písemných objednávek. Dodavatel se zavazuje použít při opravách pouze originálnI náhradní díly, schválené výrobcem alkotestŮ. Záruka na použité náhradní díly bude poskytnuta dle jejich výrobce. Dodavatel vždy vydá objednateli pÍsemný doklad, který musí obsahovat minimálně: - seznam provedených oprav - výrobní čÍsla přistrojů - seznam vyměněných náhradních dÍ|ů - cenu za práci III. Doba plnění Předmět plnění bude realizován od 1. 1. 2017 prŮběžně do 31. 12. 2017. IV. Místo plněni Místem realizace předmětu plnění je sídlo (provozovna) dodavatele: Obchodní 124, 251 01 Čestlice. V. Cena předmětu plnění 1. Poskytováni předmětu plněni dle článku II. písm. B) bude oceněno podle skutečně provedených úkonŮ. Celková paušálni cena za požadované úkony dle Článku II. písm. A) byla na základě nabídky dodavatele ze dne 28. listopadu 2016 stanovena takto: 2/5 výtisk č. 3 Celková cena bez DPH: 684 860,00 KČ dph ve výši 21 % celkem: 143 820,60 KČ celková cena s DPH: 828 680,60 KČ slovy: osmsetdvacetosmtisÍcšetsetosmdesát 60/100 KČ 2. Celková cena za veškeré požadované úkony dle Článku II. pÍsm. A) je konečná a zahrnuje veškeré náklady dodavatele (bez dopravy). V případě zjištěni závad a následného provádění oprav za podmínek článku II. písm. B) budou opravy hrazeny zvlášť mimo Raušá|nÍ cenu uvedenou v odstavci 1. 3. Uprava sjednané celkové ceny je možná pouze v případě změny DPH. Jiná úprava ceny nebude ze strany objednatele akceptována a bude jej opravňovat k okamžitému odstoupení od této smlouvy a to bez jakýchkoliv sankcí ze strany dodavatele. VI. Platební podmínky 1. Úhrada dÍ|čÍch faktur bude prováděna bezhotovostním převodem na základě daňového dokladu (dále jen ,,faktury") dle skutečného provedení počtu kontrol, kalibrace a metrologického ověření alkotestŮ na základě dňčich objednávek odběratele. 2. Faktura musí být zpracována ve dvojím vyhotovení. Položky na faktuře budou rozepsány a bude uvedena celková cena za všechny položky. Faktura bude obsahovat číslo jednací této smlouvy. 3. Splatnost faktury se stanovuje na 21 kalendářních dnŮ ode dne vystavení. 4, Faktury musí být objednateli doručeny nejpozději třetí pracovni den po jejich vyhotovení. Na faktuře bude uveden jako objednavatel Krajské ředitelstvI policie Plzeňského kraje, OMTZ, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, a faktura bude doručena ve dvojím vyhotovení na stejnou adresu. 5. V případě pochybnosti bude dodavatel povinen objednateli datum odeslání faktury prokazatelně doložit. 6. Faktura musí kromě ná|ežitostj dle odstavce 2 a 3 obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu. 7. Bude-li faktura obsahovat nesprávné náležitosti, nebo bude-li ve faktuře některá z ná|ežitosti chybět, nebo nebude-li cena odpovídat údajŮm uvedených v této smlouvě, je objednatel oprávněn fakturu do data splatnosti vrátit poskytovateli. Zhotovitel je v takovém případě povinen vystavit novou fakturu bez vad. Splatnost opravené faktury bude rovněž 21 kalendářních dnŮ ode dne vystaveni. 8. Faktura se považuje za uhrazenou připsáním příslušné Částky na účet dodavatele. 9. Daňový doklad vystavený poskytovatelem bude objednatelem uhrazen v plné výši včetně dph, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový přistup skutečnost, že poskytovatel není nespolehlivým plátcem DPH, a při úplatě nad 700.000,00 KČ i to, že jeho bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem umožňujÍcÍm dálkový přistup. V opačném případě objednatel uhradí poskytovateli pouze základ daně a DPH převede přímo přIslušnému správci daně. 3/5 výtisk č. 3 VII. Práva a povinnosti dodavatele 1. Dodavatel se zavazuje bezúplatně zajistit ekologickou likvidaci veškerých vyměněných náhradních dÍIŮ vzniklých z plnění této smlouvy. O provedeni této ekologické likvidace je dodavatel povinen poskytnout na vyžádáni objednateli potvrzeni. 2. Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k úkonu kontroly kontrolu dokladŮ souvisejÍcÍch s plněním zakázky a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, vše ve znění pozdějších předpisŮ). 3. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel zveřejní na profilu zadavatele tuto smlouvu, jejíž součásti budou mimo jiné i identifikační údaje dodavatele a informace o nabídkové ceně, přičemž vyslovuje s výše uvedeným svůj souhlas. VIII. Práva a povinnosti objednatele 1. Objednatel zajisti dodáni přístrojů dodavateli v místě realizace dle ČI. IV smlouvy a jejich následné převzetí. 2. Objednatel je povinen za dokončené plněni řádně a včas zaplatit cenu dohodnutou v této smlouvě. IX. Smluvní pokuta a úrok z prodlení 1. Objednatel je oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 1.000,00 kč za každý den prod|eni při neprovedeni služby v termínu dle článku II. A (tj. do 5 pracovních dnŮ od předání přistmjŮ) 2. Dodavatel je oprávněn účtovat objednateli v případě prodlení s placením faktury úrok z prodlení ve výši dle nařIzenI vlády Č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroku z prodlení. 3, Povinnost zaplatit smluvní pokutu (úrok z prodlení) je 30 dnŮ od obdržení výzvy druhé smluvní strany k zaplacení. X. Platnost a účinnost Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy druhou smluvní stranou a účinnosti dne 1. 1. 2017, a uzavírá se na dobu určitou do 31. prosince 2017. XI. Závěrečná ustanovení 1. V otázkách a vztazích touto smlouvou výslovně neřešených, se smluvní vztah řIdí přIsIušnými ustanoveními zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 2. Veškeré změny této smlouvy jsou možné pouze na základě pÍsemných dodatkŮ odsouhlasených oběma smluvními stranami. 3. Případné spory obou smluvních stran budou řešeny přednostně dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 4/5 výtisk č. 3 4. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž jeden obdrží dodavatel a tři objeď natel. 5. Smluvní strany prohlašujÍ, že smlouvu uzavřely na základě své svobodné, jasné a srozumitelné vůle, nikoliv v tisni Či za podmínek nápadně nevýhodných. Příloha č. 1 : Specifikace Příloha Č. 2 : Cenová nabídka 09 -12-2016 V Plzni dne ,y , plk.·Ň ans-jôrg Kienzle jednatel ředitel krajského ředitelství (za objednatele) (za dodavatele) ! '°"""°"í"k"ä"g""e"r Dräger Safety s.r.o. 101 00 Praha 10 DIČ: CZ26700"778 8 5/5 " ? Pomáhat a chránit POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE PLZEŇSKÉHO KRAJE Odbor správy majetku Oddělení MTZ Příloha č. 1 k č. j. KRPP-177616-9/ČJ-2016-0300VZ-VZ Specifikace: (kalibrace včetně metrologického ověřeni a následného servisu) Předmětem zakázky je provádění kalibrací včetně metrologického ověření, údržby a servisu přístrojů a přis|ušenství alkotestů Dräger. Při opravě požadujeme použiti pouze originálnIch náhradních dílů vyrobených výrobcem alkotestu Dräger. S dodavatelem bude uzavřena smlouva o poskytování služeb na dobu 12 měsíců. Na jednotlivé zakázky budou uzavírány dňčí písemné objednávky. Obsah objednávky musí být v souladu s fakturaci, případné změny zjištěné dodavatelem, které jsou třeba provést z hlediska správné funkčnosti zařIzenI, musí být objednatelem dodatečně odsouhlaseny např. faxem nebo e-mailem. Dodavatel provede kalibraci a ověření českého metrologického institutu v intervalech podle návodu k použiti (kalibrace 2 x do roka a ČMl 1 x do roka). Záruka na provedenou práci po dobu 6 měsíců, na náhradní díly 24 měsíců. Požadujeme cenu náhradních dílů v místě a čase obvyklou. zvýšení sjednané ceny je možné pouze na základě zvýšení oprávněných nákladů dodavatele, způsobených změnou příslušných právních norem, kterými je dodavatel povinen se v souvislosti se svojí revizní činností řídit. Běžné servisní úkony budou provedeny do 5 pracovních dnů od předáni přístrojů a zařIzení dodavateli. přístroje se budou předávat dodavateli podle počtu kusů bud' osobně, nebo cestou české pošty. celkový počet používaných alkotestů Dräger je 242 ks gi0'6 Sedláčkova 44 306 28 Plzeň POLICIE ,,{J) ČESKÉREPUBUKY Příloha č. 2 k č. j. KRPP-177616-2/ČJ-2016-0300VZ-VZ , Cenová nabídka na kontrolu, kalibarci a metrologické ověření alkotestů Drager (Ti ". FT pro Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje c~y název Cena za provedenou kalibraci Cena za provedené počet kusů Cena za požadované úkony Cena za požadované úkony C-. 1 ks Alkotestu bez DPH metrologické ověření 242 dle ČIjI, odst. a) smlouvy dle ČIjI, odst. a) smlouvy Ň) 1 ks Alkotestu bez DPH počet kusů celkem bez DPH počet kusů celkem s DPH O 828 680,60 '^ 1840 684 860,00 l CJ ej S2 N >L l Q. alkotesty Drager 495 Poznámka : Cena za požadované úkony dle ČI. ||, odst a) - tj.cena za 2 x kalibraci a lx metrologické ověřeni u 242 ks alkotestů. Cena zahrnuje veškeré náklady kromě dopravy a je cenou konečnou. Cena pro kalibraci platí při dodání nejméně 5 kusů přístrojů Alcotest na kalibraci najednou. Cena pro ověřeni ČMl platí při dodání nejméně 4 kusů přístrojů Alcotest na ověřeni ČMl najednou. :. '. f??' ' datum podpisová doložka Ing. jana Chaloupkova Poc' Sych-ove,--