Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9413899: Kupní smlouva č. PPR-23258/ČJ-2018-990656 ze dne 20.8.2018

Příloha 045665_NN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        010868                                                             k DЙ                  '■ 3'
       010868

                  die § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
     (dále jen „občanský zákoník") a dle § 134 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání

                                    veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ")

níže uvedeného dne, měsíce a roku byla na základě Rámcové dohody čj. MV-48334-
30/VZ-2O17 dne 5.12.2017 (dále jen „rámcová dohoda”) uzavřena mezí smluvními
stranami kupní smlouva tohoto znění

                                                               I.
                                                   Smluvní strany

1. Prodávající            ČEPRO, a. s.
     Název:               Dělnická 231/12, Holešovice, 170 00 Praha 7
     Sídlo:               60193531
     IČO:                 CZ60193531
     DIČ:                 hk3cdqj
     ID datové schránky:  Ing. Helenou Hostkovou, místopředsedkyní
     Zastoupený:          představenstva
                          Ing. Martinem Vojtíškem, členem představenstva
     Bankovní spojení:    Komerční banka
     Číslo účtu:          11902931/0100
     Kontaktní osoba:
     E-mail:              obc4hod.praha@ceproas.cz
     E-mail objednávky:

     Telefon:

               Zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B,
               vložka 2341

               (dále jako „prodávající")

2. Kupující               Česká republika - Ministerstvo vnitra
     Název:               Nad štolou 936/3 Praha 7, 170 34
     Sídlo:               Policejní prezidium ČR
     Kontaktní adresa:    Správa logistického zabezpečení
                          P. O. BOX 6, Nádražní 16,150 05 Praha 5
     IČO:                 00007064
     DIČ:                 CZ00007064
     ID datové schránky:  gs9ai55
     Zastoupený:
     Bankovní spojení:    ČNB
     Číslo účtu:          5504881/0710
     Kontaktní osoba:
                          Praha 6 - Veleslavín
                                                                Strana 2

Telefon:

Fax:

E-mail:                 slzpp.ao.veleslavin@pcr.cz

(dále jako „kupující")

(společně též „smluvní strany")

                                                  il.
                        Předmět plnění a technická specifikace

1. Předmětem této smlouvy je dodávka pohonných hmot v množství v termínu dle čl.
    V této smlouvy.

2. Technická specifikace předmětu plnění:

     Benzín automobilový Natural 95.

     Jeho distribuce je řízena normou ČSN EN 228:2001 a řeší distribuci letních
     a zimních benzínů - třída 2 od 1.4. do 31.10. (letní benzín) a třída 6 (1.11. - 31.3. -
     zimní benzín) (dále také jako „pohonné hmoty").

3. Kupující předmět plnění převezme a zaplatí dohodnutou kupní cenu podle článku
     lil této smlouvy.

                                       lil.
                                 Kupní cena

1. Celková cena je stanovena ve výši

DPH 21 %

CELKEM

Cena je za množství:                  40 000 litrů Naturalu 95

Cena je platná pro období od 7.8.2018 do 13.8.2078.

                        4

1.1 Prodávající jako součást dodávky uvede celkovou a jednotkovou kupní cenu v Kč
    za dodávku s DPH i bez DPH s uvedením sazby DPH přesně dle tabulky viz
     Příloha č. 1 této smlouvy, včetně položkového vyjádření viz vzorec této přílohy.
     Cena bude zahrnovat veškeré náklady prodávajícího včetně nákladů spojených s
     celními poplatky a přepravou pohonných hmot do místa plnění veřejné zakázky a
     povinným obsahem biolihu v benzínu.

1.2 Kupní cena po dobu trvání této smlouvy může být změněna pouze na základě
     právních předpisů, a to při změnách daňových sazeb (DPH, spotřební daň),
     změně poměru jednotlivých složek obsažených v motorových palivech (např.
     biopaliva), anebo při změně proměnlivých položek uvedeného vzorce pro výpočet
     ceny (tj. zejména PT a KT). Položky IP (inland prémie) a DM (dopravní marže)
     byly stanovené jako nepřekročitelné dle uzavřené rámcové dohody a navýšení
     těchto položek je z jiných než zákonných důvodů po celou dobu trvání této
     smlouvy nepřípustné.

1.3 Prodávající umožní kupujícímu po dobu trvání kupní smlouvy přístup к informacím
     o vývoji kotací Platts Barges FOB Rotterdam, respektive tyto informace poskytne
     kupujícímu prostřednictvím e-mailu na adresu: slzpp.ao.veleslavin@pcr.cz.

                                                      IV.
                                           Platební podmínky

1. Platba bude v Kč na základě předložené faktury. Kupní cena bude hrazena
    bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v čl. I. této smlouvy.
                                                                                             Strana 3

2. Prodávající je oprávněn fakturovat kupní cenu až po dodání a potvrzení převzetí
     příslušného předmětu plnění kupujícím.

3. Prodávající vystaví fakturu dle příslušného plnění a předá ji příjemci faktury do 14
     dnů po řádném dodání pohonných hmot.

4. Faktura je splatná do 30 kalendářních dnů od doručení příslušné faktury
     kupujícímu na adresu příjemce faktury dle odst. 5. tohoto článku.

5. Faktura musí obsahovat číslo jednací této kupní smlouvy, číslo jednací rámcové
     dohody, ke které se dodávka vztahuje a náležitosti dle § 29 zákona č. 235/2004
     Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a náležitosti a údaje
     uvedené v § 435 občanského zákoníku, resp. § 7 zákona č. 90/2012 Sb., o
     obchodních korporacích a dále bude faktura obsahovat označení prodávajícího,
     kupujícího (Česká republika - Ministerstvo vnitra, Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha
     7) a příjemce faktury (Policejní prezidium ČR, Správa logistického zabezpečení,
     P. O. BOX 6, 150 05 Praha 5, kontaktní osoba
                                       . Faktura bude vyhotovena ve dvou výtiscích (1 originál +
     1 kopie).

6. Součástí faktury bude příloha - dodací list, resp. stáčecí lístek (originál) potvrzený
     kupujícím i prodávajícím, ve kterém bude uvedena cena a množství dodaných
     pohonných hmot a dále v příloze faktury budou vyplněny aktuální položky (viz
     Příloha č. 1 - cenová tabulka) platné pro dobu dodání.

7. Faktura se považuje za proplacenou okamžikem odepsání fakturované částky z
     účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího.

8. Faktury předložené v prosinci 2018 musí být doručeny kupujícímu nejpozději do
      12. prosince 2018 do 15:00 hod. Při doručení po tomto termínu nelze fakturu
      proplatit v daném roce a splatnost takové faktury se prodlužuje na 60
      kalendářních dnů ode dne jejího doručení.

9. Kupující není v prodlení s placením fakturovaných částek, jestliže ve lhůtě
      splatnosti vrátí fakturu prodávajícímu proto, že faktura obsahuje nesprávné údaje
      nebo byla vystavena v rozporu s touto smlouvou nebo rámcovou dohodou nebo
      není-li s fakturou dodán dodací list (stáčecí lístek). Konkrétní důvody je kupující
      povinen uvést zároveň s vrácením faktury. U nové, doplněné nebo opravené
      faktury běží nová lhůta splatnosti ode dne jejího doručení kupujícímu.

 10. Zálohu kupující neposkytuje.

                                                   V.
                                       Doba a místo plnění

 1. Prodávající je povinen dodat pohonné hmoty nejpozději do 48 hodin ode dne
      nabytí účinnosti této kupní smlouvy, nedohodnou-li se v konkrétním případě
      smluvní strany jinak.

 2. Místo plnění a objem:
 2.1 Prodávající dodá 40 000 litrů pohonných hmot do místa plnění areálu Policie

           ČR, Elišky Přemyslovny 1304, Praha 5.
 2.2 Prodávající se zavazuje uskutečnit dodávku dle této smlouvy na shora

           uvedené místo plnění v době od 07:00 do 14:00 hodin.

                                                   VI.
                                 Všeobecné dodací podmínky

        Kupující nabývá vlastnictví к předmětu plnění jeho převzetím od dopravce v
        místě plnění a potvrzením příslušného dodacího listu. Spolu s dodanými
        pohonnými hmotami předá prodávající příslušný dodací list za jednotlivé plnění
                                                                                             Strana 4

     (dále též „stáčecí lístek") ve třech (3) vyhotoveních, který bude podepsán
     odpovědnými osobami obou smluvních stran. Kupující obdrží 1 vyhotovení a
     prodávající obdrží dvě (2) vyhotovení.

                                                    Vil.

                                          Technické podmínky

1. Kupující požaduje a prodávající se zavazuje dodržovat podmínky stanovené v
    dohodě ADR o přepravě nebezpečných věcí přepravcem pohonných hmot.

2. Kupující požaduje jako záruku kvality dodávaných pohonných hmot, aby
     prodávající předložil při dodávce atest kvality pohonných hmot, kterým bude
     deklarována a zaručena kvalita.

3. Úbytek pohonných hmot v průběhu přepravy je řešen vyhláškou č. 237/2005 Sb.,
     kterou se stanoví výše technicky zdůvodněných ztrát při dopravě a skladování
     minerálních olejů, ve znění pozdějších předpisů.

4. Vozidla (cisterny) musí být vybavena zařízením s tiskárnou na přepočet litrů
     stočených na litry při 15° C. Kupující uhradí pouze pohonné hmoty přepočtené na
     litry stáčené při 15° C.

                                               Vlil.
                                Podstatné porušení smlouvy

    Smluvní strany pokládají za podstatné porušení smlouvy:
      a) prodlení prodávajícího se splněním předmětu plnění ve sjednaném termínu
          plnění dle článku V. této smlouvy,
      b) nedodání pohonných hmot v požadované kvalitě a množství dle této smlouvy,
      c) nevyřešení zjištěných vad dle čl. IX. této smlouvy.

                                                   IX.
                                           Vadné plnění

                                                                                                                              -A.

    V případě zjištění vad na dodaných pohonných hmotách prodávající vyřeší zjištěné
    vady nejpozději do 7 kalendářních dnů od oznámení reklamace. Vyřešením
     zjištěných vad se rozumí, že prodávající je povinen vadnou dodávku z úložiště
     odčerpat, provést bezplatnou výměnu za nezávadné pohonné hmoty ve stejném
     množství a požadované kvalitě a uhradit kupujícímu případné škody na
     motorových vozidlech zapříčiněné použitím vadných pohonných hmot. Další
     podmínky jsou stanoveny v rámcové dohodě.

                                                   X.
                             Smluvní pokuta a úroky z prodlení

 1. Nedodá-li prodávající předmět plnění do uplynutí dodací lhůty dle čl. V., této
      smlouvy, zaplatí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny nedodaného
      předmětu plnění včetně DPH za každý, i započatý, den prodlení.

 2. Nezaplatí-li kupující kupní cenu včas, je povinen zaplatit prodávajícímu úrok z
      prodlení ve výši 0,05 % z oprávněně fakturované částky včetně DPH za každý, i
      započatý, den prodlení.

 3. Kupující je oprávněn požadovat na prodávajícím smluvní pokutu za nedodržení
      doby pro odstranění zjištěných vad na základě reklamace, a to ve výši 0,05 %
      z ceny reklamovaných pohonných hmot včetně DPH, a to za každý i započatý den
      prodlení. Minimální výše sankce je 1000,- Kč za každý, i započatý den.
                                       Strana 5

4. Smluvní pokuta a úrok z prodlení jsou splatné do 30 dní od data, kdy byla povinné
     straně doručena písemná výzva к jejich zaplacení oprávněnou stranou, a to na
     účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě.

5. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu
     škody v plné výši.

                                                    XL

                                    Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy se řídí ustanovením § 2001 násl. občanského zákoníku.
2. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže nabyde právní moci

     rozhodnutí insolvenčního soudu, jímž se osvědčuje úpadek prodávajícího dle
     zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon),
     ve znění pozdějších předpisů.

                                                   XIL

                                          Řešení sporů

1. Veškeré spory mezi smluvními stranami budou řešeny nejprve smírně.
2. Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory řešeny v soudním řízení před

     příslušnými obecnými soudy v České republice.

                                                   XHI.
                                    Závěrečná ustanovení

1. Tato kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými
     ustanoveními občanského zákoníku.

2. Smlouva nabývá platnosti dnem uzavření, účinnosti dnem zveřejnění v registru
     smluv dle zákona o registru smluv.

3. Smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnými, očíslovanými
     dodatky odsouhlasenými statutárními orgány obou smluvních stran, které se
     stanou nedílnou součástí této smlouvy. Smlouva nemůže být měněna nebo
     doplňována způsobem, v jehož důsledku se kterékoli její ustanovení dostane do
     rozporu s rámcovou dohodou či kogentním ustanovením ZZVZ.

4. Obě smluvní strany prohlašují, že smlouva nebyla uzavřena ani v tísni, ani za
     jednostranně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují své podpisy.

5. Nedílnou součástí této smlouvy je:
      Příloha č. 1 - cenová tabulka

Za prodávajícího:      Za kupujícího:
V Praze dne 6. 8. 20
                      20 08- - 2018

Ing. Martir Vojtíšek
člen předá avenstva

    ČEPRO, a. s.

      rUi
                                     Příloha č. 1 kčj.:PPR-23258-VčJ-2018-990656

                            CENOVÁ TABULKA

  Jednotková    bez DPH v Kč   výše DPH     včetně      nepřekročitelná nepřekročitelná
nabídková cena  (zaokrouhleno  21% v Kč   DPH v Kč
 v Kč bez DPH                                           položka IP  položka DM
                   na 2 des.
                     místa)                             (inland prémie) v (dopravní marže)

                                                         USD        v Kč bez DPH

1 litr benzínu       25,93     5,45       31,38          32         0,26

Natural 95

Celková nabídková           bez DPH v Kč        výše DPH 21% v Kč včetně DPH v Kč
      cena v Kč             1 037 200,00
                                                 217 812,00         1 255 012,00
      40 000 litrů
 benzínu Natural 95

                               Ж     W    ____      jr       w

VZOREC PRO VYPOČET NABÍDKOVÉ CENY

Nabídková cena bude stanovena dle následujícího vzorce:

NC = (PT + IP dodavatele) x KT x DR /1000 + SPD + DM
        dodavatele

                                                           4

kde:

NC je nabídková cena za 1 litr benzínu (v Kč bez DPH)

PT je aritmetický průměr všech uveřejněných denních kotací Platts Barges FOB
         Rotterdam Mean za minulý týden pondělí 30.7.2018 až pátek 3.8.2018
         v USD, platný pro období od úterý 7.8.2018 do pondělí 13.8.2018 v USD

IP je prémium tuzemského trhu v USD za 11 paliva

KT je aritmetický průměr denních kotací kurzů Kč/USD vydaných ČNB za minulý
         týden pondělí 30.7.2018 až pátek 3.8.2018, platný pro období od úterý
         7.8.2018 do pondělí 13.8.2018

DR je referenční hustota (koeficient), Natural 95= 0,755 kg/m3

SPD je spotřební daň, Natural 95= 12,84 Kč bez DPH

DM je dopravní marže v Kč bez DPH za 1 litr