Textová podoba smlouvy Smlouva č. 945441: IS VEMA - Technická podpora

Příloha VEMA-2199-2013-IT-LPO_podpora.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1/13

»

Statutární město Ostrava

magistrát S m | Oouva

Číslo smlouvy objednatele: 2199/2013/IT/LPO
Veřejná zakázka č.: 128/2013
Číslo smlouvy poskytovatele: 2013/055

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a
rozvoje informačních systémů
(dále jen „smlouva“)

uzavřená podle ustanovení $ 269 odst, 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, ve znění pozdějších
předpisů, a dále podle ustanovení $ 46 a násl, zákona č. 121/2000 Sb., o právu autor ako, o právech
souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon)

Smluvní strany

 

 

 

Statutární město Ostrava Vema, a. s.
Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava Okružní 871/3a, 638 00 Brno
zastoupené náměstkem primátora zastoupena členem představenstva
Ing. Daliborem Madejem Ing. Janem Tomíškem
E: 00845451 č 26226511
DIČ: CZ00845451 (plátce DPH) DIC: CZ26226511
Peněžní ústav: © Česká spořitelna a.s., Peněžní ústav: ČSOB

okresní pobočka Ostrava i pobočka Brno
Číslo účtu: 19-1649297309/0800 Číslo účtu: 167869904/0300
dále jen objednatel dále jen poskytovatel Í
Obsah smlouvy
či..

Úvodní ustanovení

1. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v záhlaví této smlouvy jsou ke dni uzavření smlouvy
pravdivé. Smluvní strany se zavazují, že jakékoliv změny údajů uvedených v záhlaví této smlouvy
oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tuto
smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny.

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a
rozvoje informačních systémů

 

 

 

2n3

ká

Statutární město Ostrava

magistrát S m ; OouUVva

2. Účelem uzavření smlouvy je zajištění provozu, rozvoje a inovace aplikačně programového vybavení IS
VEMA dle přílohy č. 3 této smlouvy (dále také „Programové vybavení“).

3. Poskytovatel prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu této smlouvy.

4. Poskytovatel prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorským zákonem, ve znění
pozdějších předpisů, je oprávněn vykonávat majetková práva k autorskému dílu — programovému
produktu, jež je mimo jiné předmětem této smlouvy, a že je oprávněn k rozšiřování tohoto díla ve formě
rozmnoženiny. Objednatel se v této souvislosti stává oprávněným uživatelem rozmnoženin v souladu
s jejich určením a vlastníkem záznamových materiálů, na kterých jsou tyto rozmnoženiny uloženy.

čI.Il.
Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele po celou dobu účinnosti smlouvy poskytovat
objednateli služby technické podpory provozu a aktualizace Programového vybavení dle přílohy č. 3
Smlouvy instalovaného u objednatele a všech dalších vývojových úprav těchto aplikací poskytnutých
poskytovatelem, a to vrozsahu a za podmínek touto smlouvou sjednaných. Specifikace služeb je
obsažena v příloze č. 1 této smlouvy. i

2. Technická podpora dle této smlouvy zahrnuje:

A, Technická podpora - Maintenance
1.. poskytování vyšších verzí, meziverzí, hotfix Programového vybavení prováděných
poskytovatelem v rámci dalšího vývoje těchto produktů ve vazbě na legislativní změny
související s obecně právními předpisy, a to nejpozději do data nabytí jejich účinnosti
2. © poskytování vyšších verzí Programového vybavení prováděných poskytovatelem v rámci
rozvoje Programového vybavení
3. průběžnou údržbu veškeré dokumentace vztahující se k Programovému vybavení;

B. Technická podpora - Support

1. dílčí úprava a rozšiřování Programového vybavení o další funkcionalitu dle požadavku
objednatele a na základě analýzy prováděné společně s příslušnými zástupci objednatele.

2. poskytování servisních prací zahrnujících řešení problémů s provozem Programového
vybavení, konzultace k používání Programového vybavení, reinstalace Programového
vybavení, instalace nových verzí, meziverzí či hotfix, obnova Programového vybavení po
havárii, na základě objednatelem předaných záloh; školení uživatelů

C. © Technická podpora — Supportní pohotovost
Supportní služby helpdesk a hot-line, odborná konzultační a metodická pomoc.

 

3. Poskytovatel se zavazuje zajistit, že veškeré vlastnosti Programového vybavení, budou po celou dobu
účinnosti této smlouvy odpovídat obecně platným právním předpisům ČR a platným standardům pro
systémy veřejné správy.

4. Smluvní strany se dohodly v rámci plnění článků II. I a II. 2 této Smlouvy na podpoře aplikací za
podmínek uvedených v Příloze č. I. Dodavatel se zavazuje řešit reklamace dodaných produktů a služeb
souvisejících s provozem Programového vybavení vůrovní SLA dle Přílohy č. 1 Smlouvy
prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených v Příloze č. | Smlouvy.

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu A
rozvoje informačních systémů

Stat
magi.

 

»

eM

Statutární město Ostrava

magistrát omlouva

čl..
Místo plnění

1. Místem plnění předmětu této smlouvy ve formě servisního zásahu, který není možné řešit vzdáleným
přístupem, je sídlo objednatele. Ostatní služby budou poskytovány v sídle poskytovatele a formou
vzdáleného přístupu.

čIIV.
Cena

1. Cena za poskytované dodávky, práce a služby dle této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran a
činí:
a) Cena za dodávky, práce a služby poskytnuté objednateli v rámci poskytování technické podpory dle
čl, II. odstavce 2. písmene A. této smlouvy je stanovena na výši 1 930 944,- Kč bez DPH za dobu
jednoho kalendářního roku.

b) Cena za dodávky, práce a služby požadované objednatelem v souvislosti s poskytováním služeb dle
čl. II. odstavce 2. písmene B. této smlouvy bude po celou dobu účinnosti Smlouvy hrazena na
základě vystavených objednávek objednatelem na dodávky, práce a služby dle ceníku poskytovatele,
jež je ve verzi platné ke dni podpisu této smlouvy uveden v příloze č. 2 této smlouvy. Celkové plnění
dodávek, prací a služeb dohodnutých v rámci této Smlouvy nepřesáhne 360 000,- Kč bez DPH za
období jednoho roku.

c) Cena za plnění dle čl. II. odstavce 2, Písmene C této smlouvy činí 40 000,- Kč bez DPH za období
jednoho roku,

2. Součástí sjednaných cen jsou veškeré dodávky, práce, služby, poplatky a jiné náklady nezbytné pro
řádné a úplné plnění předmětu této smlouvy, včetně veškerých nákladů spojených s účastí poskytovatele
na všech jednáních a servisních zásazích týkajících se plnění předmětu smlouvy.

3. K dohodnutým cenám bude připočtena sazba DPH platná ke dni uskutečnění příslušného zdanitelného
plnění, Poskytovatel odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu
s platnými právními předpisy.

4. Poskytovatel je oprávněn pro každý další kalendářní rok upravit shora cenu stanovenou v odstavci 1. a)
tohoto článku o míru nárůstu či poklesu spotřebitelských cen za služby tak, jak budou pro konkrétní
období statisticky zjišťovány a oficiálně zveřejňovány Českým statistickým úřadem. Ceny navýšené o
tuto meziroční inflaci jsou cenami pro daný kalendářní rok nejvýše přípustnými a v průběhu daného roku
ve vztahu kinflačnímu navyšování neměnné. O provedené změně cen je poskytovatel povinen
objednatele písemně informovat. Písemná informace musí být podepsána statutárním zástupcem
Poskytovatele a musí obsahovat dotčený kalendářní rok, původní výši cen, použitou míru inflace a nově
stanovené ceny. Bude-li chybně uveden kalendářní rok, chybně uvedeny ceny původní, chybně
stanovena míra inflace nebo chybně proveden výpočet nových cen, nemusí Objednatel nově stanovené
ceny akceptovat, a to až do zaslání nové bezchybné písemné informace o navýšení cen. Písemná
informace s náležitostmi dle tohoto odstavce Smlouvy je nezbytnou podmínkou k uplatnění cen
navýšených dle tohoto odstavce Smlouvy.

 

3/13. Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a
rozvoje informačních systémů

 

4/13. Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a

A

Ko

Statutární město Ostrava

magistrát S m lo uva

čIV.
Platební podmínky

1.

2.

10.

Zálohy nejsou sjednány.

V souladu s ustanovením $ 21 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění,
sjednávají smluvní strany dílčí plnění. Dílčí plnění odsouhlasené objednatelem se považuje za
samostatné zdanitelné plnění uskutečněné dle odst. 11 tohoto článku.

Podkladem pro úhradu smluvní ceny je vyúčtování nazvané faktura (dále jen „faktura“), které bude mít
náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů.

Kromě náležitostí stanovených platnými právními předpisy pro daňový doklad je poskytovatel povinen

ve faktuře uvést i tyto údaje:

a) číslo smlouvy a datum jejího uzavření, číslo veřejné zakázky

b) předmět plnění a jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí pouze sPknž na číslo
uzavřené smlouvy),

c) obchodní společnost, sídlo, IČ a DIČ poskytovatele,

d) název, sídlo, IČ a DIČ objednatele, označení útvaru objednatele, který akci likviduje (odbor
projektů IT služeb a outsourcingu),

e) číslo a datum vystavení faktury,

f) lhůtu splatnosti faktury,

g) označení banky a číslo účtu, na který musí být zaplaceno,

h) vlastnoruční podpis včetně kontaktního telefonu osoby, která fakturu vystavila.

Lhůta splatnosti faktur je dohodou stanovena na 30 kalendářních dnů po jejím doručení objednateli.
Stejný termín splatnosti 30 kalendářních dnů platí pro smluvní strany 1 při placení Jiných plateb (např.
úroků z prodlení, smluvních pokut, náhrad škody aj.).

Doručení faktury se provede osobně proti podpisu zmocněné osoby nebo jako doporučené psaní
prostřednictvím držitele poštovní licence.

Nebude-li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, DPH nebo
poskytovatel vyúčtuje dodávky, práce nebo služby, které neprovedl, je objednatel oprávněn vadnou
fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit poskytovateli bez zaplacení k provedení opravy. Ve
vrácené faktuře vyznačí důvod vrácení. Poskytovatel provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-li
objednatel vadnou fakturu poskytovateli, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta běží opět
ode dne doručení nově vyhotovené faktury objednateli.

Povinnost zaplatit je splněna odepsáním příslušné částky z účtu objednatele.

Objednatel je oprávněn provést kontrolu vyfakturovaných prací a činností. Poskytovatel je povinen
oprávněným zástupcům objednatele provedení kontroly umožnit.

Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena na číslo účtu uvedené zhotovitelem ve faktuře

bez ohledu na číslo účtu uvedené v této smlouvě, přičemž plnění bude bez výjimky považováno za
plnění předmětu této smlouvy.

OSTRAVA

rozvoje informačních systémů

Stat
magi

Ř
.

<
»

5/13. Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a

h 2

*

Statutární město Ostrava
magistrát

11.

 

Smluvní strany se dohodly na tomto způsobu placení:

* Fakturace za poskytování technické podpory dle čl. II. odstavce 2. písmene A. a C. této smlouvy
bude probíhat čtvrtletně, přičemž faktura bez DPH bude vystavena vždy k prvnímu dni daného
čtvrtletí

« Fakturace za poskytování technické podpory dle čl. II. odstavce 2. písmene B. bude probíhat,
v případě takového plnění, po předání objednaných dodávek, prací a služeb. Přílohou vystavené
faktury bude oboustranně podepsaný předávací protokol.

12. V případě, že dnem nabytí účinnosti této smlouvy není 1. den v měsíci nebo že dnem zániku této
smlouvy není poslední den příslušného měsíce, náleží poskytovateli za příslušné období pouze
poměrná část ceny za poskytování dodávek, prací a služeb příslušné technické podpory.

čI.VI.

Převod vlastnictví a převod práv k užití produktů poskytnutých poskytovatelem

1.

Převod vlastnického práva z poskytovatele na objednatele je v rámci celého plnění předmětu této
smlouvy realizován předáním a převzetím pouze na věci materiální povahy, kterými v této smlouvě
mohou být:

a) záznamové materiály, na kterých jsou uloženy smluvně požadované verifikované kopie zaváděcích a
spustitelných tvarů programových produktů nebo smluvně požadované další kopie' souborů dat.
Mohou to být různé druhy magnetických nebo optických disků, disket, magnetických pásek, atd.;

b) fyzická dokumentace, je to uživatelská dokumentace, metodiky a směrnice, které byly sny na
papír a dodány objednateli,

c) ostatní materiál, který tvoří distribuční soupravu smluvně požadovaného předmětu dodávky (jako
např. obal, který z distribučního kompletu tvoří jedno lehce dopravovatelné a manipulovatelné
břemeno, nebo různé provozní pomůcky k zdárnému užití programových produktů, atd.).

2. Poskytnutí oprávnění k výkonu práva Programové vybavení užít je řešeno samostatnou licenční
smlouvou. Objednateli nevznikají k dodanému Programovému vybavení jiná práva než ta, která jsou
uvedena v této smlouvě.

3. Smlouvou nejsou dotčena další práva poskytovatele, jako vykonavatele majetkových práv ke všem
produktům nehmotné povahy, zejména na jejich další distribuci, modifikaci a aktualizaci.

4. Smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení účinnosti této Smlouvy má uživatel právo využívat
poslední dodanou verzi aplikace.

ČIVII.

Práva a povinnosti smluvních stran

1.

Pro řádné plnění předmětu této smlouvy se poskytovatel zavazuje:

a) sdělit objednateli změnu komunikačních kanálů (e-mail, telefon, fax), na které je objednatel
oprávněn zasílat informace o požadavcích a chybách programového vybavení;

b) veškeré práce, dodávky a služby provádět pod svým jménem a na svou vlastní zodpovědnost. V
případě, že tím pověří, v jakémkoli rozsahu, jinou osobu, má Poskytovatel odpovědnost za takto
provedené práce, dodávky či služby, jako by je provedl sám;

c) realizovat veškeré práce vyžadující zvláštní způsobilost nebo povolení podle příslušných předpisů
osobami, které tuto podmínku splňují.

 

STRAVA

rozvoje informačních systémů

© =
© em
© Bau

 

6/13

N 4

Statutární město Ostrava

magistrát Smlouva

2. Objednatel se zavazuje poskytovateli poskytnout součinnost při plnění předmětu této smlouvy, a to
v rozsahu, ve kterém lze a způsobem, kterým lze tuto součinnost po objednateli spravedlivě požadovat
dle této smlouvy. Bude-li poskytovatelem požadována po objednateli jakákoliv součinnost dle předchozí
věty je povinen ji před započetím jakéhokoliv plnění ztéto smlouvy dostatečně a prokazatelně
specifikovat. V případě, že objednatel nevyvine takto specifikovanou a požadovanou součinnost při
plnění dle této smlouvy, může poskytovatel prodloužit termín plnění o dobu, po kterou nemohl z
uvedeného důvodu pokračovat v realizaci svého závazku.

3. Požadovanou součinností objednatele je zejména:

a)
b)
c)
d)
e)
f)

8)

h)

zajistit zpřístupnění Programového vybavení formou vzdáleného připojení poskytovateli na dobu
nezbytně nutnou,

v požadavcích poskytovat poskytovateli všechny informace potřebné pro správné a včasné
provedení požadavku (zejména přesný popis problému) v rámci možností pracovníků objednatele,
poskytovat poskytovateli potřebný přístup k místu užívání Programového vybavení, který
poskytovatel bude potřebovat ke splnění svých závazků,

na potřebnou dobu zajistit poskytovateli spolupráci správců a dalších P pracovníků
objednatele podle povahy požadavku,

na potřebnou dobu zajistit Poskytovateli přístup k licenčním počítačovým programům, které jsou
nezbytné pro plnění požadavku na podporu,

při provádění podpory na místě pověření pracovníci objednatele zajistí přítomnost oprávněné osoby
v místě podpory, a to minimálně při započetí a ukončení činnosti,

pravidelně zálohovat data a konfiguraci Programového vybavení; pokud poskytovatel doporučí při
řešení složitého problému zálohu dat, je objednatel povinen zabezpečit si předem odpovídající
zálohu nezbytných dat a zabránit tak jejich poškození (resp. zničení),

zajistit správu základní technologické infrastruktury včetně hardware, základního software a
databáze.

4. Za objednatele je v technických záležitostech týkajících se plnění předmětu této smlouvy oprávněn
s poskytovatelem jednat vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu nebo osoba jím pověřená.

ČI.VINI.
Utajované a důvěrné skutečnosti

1.

>

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a

Smluvní strany se zavazují, že při realizaci této smlouvy a jejich dodatků budou chránit a utajovat
před nepovolanými osobami důvěrné informace a skutečnosti (dále jen „chráněné informace“). Za
chráněné informace se pro účely této smlouvy považují takové informace a skutečnosti, které nejsou
všeobecně a veřejně známé, které svým zveřejněním mohou způsobit škodu pro kteroukoliv smluvní
stranu, nebo které některá ze smluvních stran jako chráněné písemně označila. Chráněné informace
mohou být poskytnuty třetím osobám jen s písemným souhlasem dotčené smluvní strany. Dotčená
smluvní strana takový souhlas bez zbytečného odkladu vydá, jestliže je to nezbytné pro realizaci této
smlouvy nebo jejích dodatků a třetí osoba bude shodně zavázána k mlčenlivosti jako účastníci této
smlouvy. Za třetí osoby, podle tohoto ustanovení, nejsou považování určení pracovníci smluvních
stran oprávnění ke styku s chráněnými informacemi ve vazbě na tuto smlouvu nebo osoby, které si
jedna ze smluvních stran písemně určí.

Povinnost objednatele dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů, není ustanovení odst. 1. tohoto článku dotčena.

Závazek k ochraně a utajení trvá po celou dobu existence chráněných informací.

 

STR

rozvoje informačních systémů

Stan

magik

 

m

<
©

7H3

Statutární město Ostrava

magistrát Smlouva

4. Po ukončení smlouvy může každá ze smluvních stran žádat od druhé strany vrácení všech
poskytnutých materiálů, potřebných k realizaci předmětu této smlouvy, jestliže některá ze smluvních
stran takto učiní, je druhá smluvní strana povinna tyto materiály včetně případných kopií bez
zbytečného odkladu vydat.

čI.IX.
Odpovědnost za škodu

1,

2.

Poskytovatel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvrácení škody nebo k jejímu zmírnění.

Poskytovatel nahradí objednateli škodu v plném rozsahu, pokud byla způsobena vadným plněním
předmětu této smlouvy.

. Poskytovatel objednateli neručí za jakékoliv škody vzniklé z chybného, neúplného nebo nevčasného

užití dodaných produktů pracovníky objednatele.

Poskytovatel objednateli dále neručí za komplex informačních technologií, na kterých jsou dodané
programové produkty provozovány, a neodpovídá ani za škody a chyby vzniklé chybou dílčích částí
nebo celého komplexu těchto informačních technologií, pokud škoda vzniklá na těchto informačních
technologiích nebyla prokazatelně způsobena provozem programových produktů m
dodaných.

Poskytovatel odpovídá za to, že nové programové produkty poskytnuté v rámci plnění předmětu této
smlouvy neporuší konzistenci stávající datové základny.

čI.X.
Sankční ujednání

1.

2.

3.

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a
rozvoje informačních systémů

V případě prokazatelného nedodržení časových parametrů uvedených v příloze č. 1, odpovídajících
jednotlivým úrovním služby pro úroveň hlášení V1 „Kritická chyba“ a V2 „Urgentní chyba“ zaviněných
Poskytovatelem, je Poskytovatel povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši odpovídající
úrovni parametrů služby za každý i započatý den prodlení a za každý jednotlivý případ.

e VI „Kritická chyba“ ........... 7 000,- Kč
eV U pocntní GhyBA*“ 4 vuadees a esse 2 000,- Kč
a m aero amsaeneece 500,- Kč

Pro případ prodlení se zaplacením dohodnuté ceny v rozporu s platebními podmínkami sjednanými
v této smlouvě, je objednatel povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z nezaplacené ceny za
každý i započatý den prodlení a za každý jednotlivý případ.

V Bi že závazek z této at zanikne před m řádným ukončením, nezaniká nárok na smluvní

row

 

 

8/13

5 r

Statutární město Ostrava

magistrát Smlouva

5. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávisle na zavinění a na tom, zda a v

Jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně.

6. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody.

7. Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávce poskytovatele.

čI.XI.
Platnost a účinnost smlouvy

1. Smlouva nabývá účinnosti dnem uzavření smlouvy.
2. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

čI.XII.
Závěrečná ujednání

1.

3

Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a

Doložka platnosti právního úkonu dle $ 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění
pozdějších předpisů: O zadání veřejné zakázky a uzavření této smlouvy rozhodla rada města usnesením
č.: 7692/RM1014/102 ze dne 23.7.2013.

Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které
budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými
zástupci smluvních stran.

Smluvní vztah lze ukončit písemnou dohodou.

Smluvní strany mohou ukončit smluvní vztah písemnou výpovědí s tříměsíční výpovědní lhůtou ke
konci kalendářního čtvrtletí.

V případě zániku závazku je poskytovatel povinen ihned předat objednateli případně nedokončené
části předmětu plnění včetně věcí, které opatřil a které jsou součástí předmětu plnění a uhradit případně
vzniklou škodu. Objednatel je povinen uhradit poskytovateli cenu plnění, které opatřil a které se staly
součástí předmětu plnění. Smluvní strany uzavřou dohodu, ve které upraví vzájemná práva a
povinnosti,

Poskytovatel nemůže bez souhlasu objednatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy
třetí osobě.

Pro případ, že ustanovení této smlouvy oddělitelné od ostatního obsahu se stane neúčinným nebo
neplatným, se smluvní strany zavazují bez zbytečného odkladu nahradit takové ustanovení novým.
Případná neplatnost některého z takovýchto ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost
ostatních ustanovení.

Písemnosti se považují za doručené i v případě, že kterákoliv ze stran její doručení odmítne či jinak
znemožní.

Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla uzavřena
po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v
tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly o celém jejím obsahu, což stvrzují
svými podpisy.

rozvoje informačních systémů

Stat
Mag

 

Statutární město Ostrava

magistrát Smlouva

10. Poskytovatel je povinen poskytovat objednateli veškeré informace, doklady apod. písemnou formou,

11. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu podepsaných oprávněnými
zástupci smluvních stran, přičemž objednatel obdrží dvě a poskytovatel dvě vyhotovení.

12. Přílohou této smlouvy jsou: Příloha č. | — Specifikace služeb

Příloha č, 2— Ceník služeb poskytovatele
Příloha č. 3 — Seznam modulů

Za objednatele

 

Datum: 12 -08- 2013

 

Místo: | (OST ROVAÁ

P

zmocněnec Ing. Dalibor Madej a
fáměstek primátora

 

 

Za poskytovatele

 

Datum: 2.8.2048

Místo: M ĚNO

oss

Ing. Jan Tomíšek
člen představenstva

 

 

 

[

u

9/13 | Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a OSTR AVA E É :

rozvoje informačních systémů

 

Statutární město Ostrava
magistrát

Specifikace služeb

Smlouva

Příloha č. I ke smlouvě č.: 2199/2013/IT/LPO

Smluvní strany se dohodly na následující specifikaci služeb realizovaných Call Centrem poskytovatele.

Služby budou poskytovány:

»

>
»
>

= písemně na odkaz na helpdesk — neomezeně
= telefonicky v pracovní době na číslech

800 100 262 (zdarma), 900 200 200 (hrazená linka, 20Kč/min, přímé přepojení na konzultanta)
= | Pracovní doba:
o Pracovní dny pondělí — pátek

Definice úrovní servisních služeb
Smluvní strany se dohodly na následující klasifikaci hlášení požadavků (problémů) souvisejících
s provozem Programového vybavení:

vzdáleným připojením k serveru, na němž je instalováno Programové vybavení,

v případě, pokud nelze použít vzdálený přístup osobní přítomností pracovníků poskytovatele v sídle
objednatele, popřípadě v sídle odloučeného pracoviště objednatele.

telefonickou konzultací (hot-line).
Služba systému HelpDesk

8:00. - 17:00

 

Úroveň hlášení —

 

 

veň hlášení |

i

 

VI

„Kritická chyba“

Havárie

Provozní aplikaci nelze z důvodu

závady vůbec
provozovat nebo má závada produktu kritický vliv
na © provozovanou © aplikaci, © kritický — stav
podporovaného systému — totální výpadek, systém
vyžaduje okamžité řešení.

 

v2

„Urgentní chyba“

Rychlá odezva

Závada produktu výrazně omezuje správnou
funkcionalitu aplikace, avšak produkt a aplikaci je
možné s omezčním provozovat.

 

V3

„Chyba“

Standardní odezva

Nekritická závada produktu, která nemá na provoz
aplikace výrazný vliv, aplikaci lze provozovat bez
výrazného omezení.

 

V4

 

 

„Náměť“

Standardní odezva

 

 

Námět na rozšíření aplikace o nové funkce a
výsledky nebo na změnu funkcí a výsledků aplikace
vedoucí ke zkvalitnění nebo zrychlení práce
uživatelů.

 

 

Garantována úroveň servisních služeb
Smluvní strany se dohodly na následující garantované úrovni servisních služeb:

 

Úroveň hlášení ©

ok

Doba vyřešení :
požadavku

 

VI

„Kritická chyba“

Do 1 pracovního dne

Do 3 dnů od převzetí

 

s
3

„Urgentní chyba“

Do I pracovního dne

Do 5 dnů od převzetí

 

 

V3

 

„Chyba“

 

Do 3 pracovních dní

 

Do 30 dnů od převzetí

 

 

10/13. Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu A
rozvoje informačních systémů

V.z

OSTRAVA

Stat
Magi

11/13 Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a

ne

x

Statutární město Ostrava

magistrát Smlouva

Za dílčí vyřešení se považuje i takový zásah, který způsobí změnu stupně závažnosti problému na nižší.
Pokud poskytovatel provede takový zásah, je oprávněn snížit závažnost servisního záznamu (kategorii
požadavku). Součástí služeb je dále poskytnutí služby odborné konzultační a metodické pomoci
prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů v rozsahu 3 hodin měsíčně.

rozvoje informačních systémů

 

 

Stal
mag

Statutární město Ostrava

magistrát S m | ouUVaá

Příloha č. 2 ke smlouvě č.: 2199/2013/TT/LPO

Ceník služeb poskytovatele

 

 

 

 

 

 

 

název služby základní sazba za 1 hod.
Technické služby 600 Kč
Konzultace aplikaci 900 Kč
Programování, Systémové služby 1200 Kč
Správa sítí a serverů, Analytické a projektové práce 1 500 Kč

 

 

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

12/13 Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a OSTRAVA š ž š

rozvoje informačních systémů

„L

S ,
©

Statutární město Ostrava

magistrát

Smlouva

Příloha č, 3 ke smlouvě č.: 2199/2013/IT/LPO

ť Programové vybavení

Produkt

PAM
PER
(HB0002
HB0003
HB0019
HF0009
HB0041
HU0014
ELD
RNP
STM
vzD
CAF
CEP
ePAM
ePER
eSTM
eVZDĎ
eCAF
eCEP ©
HE0055
HP0056
DCH

STR

 

Název

Mzdy

(Personalistika

Výstup z PAM do ČNB, formát UHL (ABO-K)

Výstup z PAM do Komerční banky, formát KM

Výstup z PAM do České spořitelny, formát ABO

Výstup z PAM do penzijních fondů ČR, doporučený formát APF ČR
Výstup z PAM do České spořitelny

Výstup převodních příkazů z PAM do IS GINIS

Elektronické podání ELDP

Registr nemocenského pojištění

Systemizace

Vzdělávání

Zaměstnanecké výhody

| Cestovní příkazy

Portál PAM
Portál STM
Portál VZD
Portál CAF

(Portál CEP

Export údajů pro IdM
Přihlašování na vzdělávací akce
Docházka vč. portálu

Stravenky

Virtuální terminál

13/13. Smlouva o poskytování služeb technické podpory provozu a
rozvoje informačních systémů

0 4

Čtvrtletní
poplatek bez
DPH

141 065 Kč

63 507 Kč
45346 Kč
11229 Kč
5 435 Kč
43 546 Kč
16334 Kč
19.047 Kč
13620 Kč
Součást CAF
1630 Kč
12500Kč
6566 Kč

72 559 Kč
23 452 Kč

 

RAVA