Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9481099: Provádění úklidových prací pro MSK, KoP Orlová

Příloha 23-smlouva JASPA.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva na provádění úklidových prací pro
                            Moravskoslezský kraj

Smluvní strany:

Společnost:                JASPA Servis s.r.o.

sídlo:                     Hlavní 69/75, 747 06 Opava 6

jednající:                 Stanislav Pechník, jednatel

IČO:                       28658001

kontaktní a fakturační adresa:

                           Hlavní 69/75, 747 06 Opava 6

bankovní spojení:          Česká spořitelna, a.s.
číslo účtu:                xxx
ID datové schránky:        xxx

(dále jen „dodavatel“ nebo také společně „smluvní strany“)

a

Česká republika - Úřad práce České republiky

Se sídlem:                 Dobrovského 1278/25, Praha 7

zastoupen:                 PhDr. Kateřinou Sadílkovou, MBA

                           generální ředitelkou ÚP ČR

IČO:                       724 96 991

Krajská pobočka v Ostravě

Se sídlem:                 Zahradní 368/12, 701 60 Ostrava

zastoupen:                 Ing. Petrem Prokopem, ředitelem krajské pobočky

bankovní spojení:          ČNB Ostrava

číslo účtu:                xxx, není plátcem DPH

DIČ:                       780024462

ID datové schránky:        xxx

(dále jen „objednatel“ nebo také společně „smluvní strany“)

 uzavírají podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném
                                                znění tuto smlouvu

                                                      Preambule

Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka dodavatele ze dne 17. 1. 2019 podaná
v rámci zadávacího řízení uveřejněného ve VVZ pod č. Z2018-040426 na část č. 23 s
názvem KoP Orlová, Rydultowská 1370 na nadlimitní veřejnou zakázku na služby s názvem
„Provádění úklidových prací pro Moravskoslezský kraj“

                                                                                       1
                                                        Článek I
                                                   Předmět plnění
1. Předmětem plnění této smlouvy je závazek dodavatele průběžně provádět pro
     objednatele úklidové služby související se správou objektů v působnosti Krajské
     pobočky Úřadu práce ČR v Orlové, Rydultowská 1370. Objednatel se zavazuje za
     provádění služeb hradit dohodnutou smluvní cenu.

     Službami se rozumí úklidové práce, které budou probíhat na adrese a v rozsahu dle
     přílohy č. 1 a čl. II této smlouvy.

     Konkrétní doba, kdy je objekt otevřen a PZTS není v provozu, je součástí Provozního
     řádu budovy.

2. Rozsah a četnost prací je uveden v příloze č. 1 k této Smlouvě.

3. Součástí plnění předmětu smlouvy není dodávka spotřebního hygienického materiálu a
     sanitárních potřeb určených k průběžnému doplňování (toaletní papír, papírové ručníky,
     mýdlo apod.)
     Součástí plnění předmětu smlouvy je dodávka sáčků do košů a prostředky na mytí
     podlah, oken, nábytku, aj.

4. Úroveň a kvalita poskytovaných služeb bude sledována a vyhodnocována určeným
     zástupcem objednatele. Na základě vyhodnocení budou upřesňovány podmínky plnění
     takovým způsobem, aby poskytování služeb bylo co nejefektivnější.

                                                        Článek II
                                                     Místo plnění
Místem plnění smlouvy je objekt: Orlová, Rydultowská 1370

                                                       Článek III
                                                     Doba plnění
1. Tato smlouva se uzavírá na dobu 24 měsíců s účinnosti ode dne uveřejnění v registru
     smluv.
2. Smluvní vztah je možné ukončit:
      písemnou dohodou smluvních stran
      jednostranně písemnou výpovědí některou ze smluvních stran. Výpovědní doba činí 3
         měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla
         výpověď smlouvy doručena druhé smluvní straně.

                                                                                                                          2
                                                       Článek IV
                                                          Cena

1. Pro předmět plnění se smluvní strany dohodly na ceně prováděných prací:

Úklidové služby v budově objednatele Rydultowská 1370 v Orlové

Cena měsíčně bez DPH činí                                       11 324,70 Kč

Cenová relace pro mimořádné úklidové práce za 1 hod. bez DPH                180 Kč
    (na základě objednávky a samostatné fakturace)

         K cenám bude účtována DPH dle obecně platných předpisů.

2. Cena obsahuje veškeré náklady dodavatele nutné nebo související s řádným plněním
     předmětu této smlouvy.

3. Objednatel si vyhrazuje změnu závazku spočívající ve zvýšení ceny, a to z důvodu
     zákonného zvýšení minimální mzdy či zaručené mzdy, způsobené změnou právních
     předpisů upravujících minimální mzdu či zaručenou mzdu. Cena bude navýšena
     maximálně o rozdíl mzdových nákladů dodavatele oproti zákonem zvýšené minimální
     mzdě či zaručené mzdě.

4. V případě změny rozsahu služeb poskytovaných dodavatelem, bude odměna
     dodavatele snížena či zvýšena o částku odpovídající změně rozsahu poskytovaných
     služeb (objednatel bude při určení konkrétní částky vycházet z „oceněného rozkladu
     paušální ceny za jednotlivé služby“ předloženým na výzvu objednatele dodavatelem).

                                                       Článek V
                                                Platební podmínky

1. Dodavatel se zavazuje úhradu ceny za jednotlivé poskytované služby účtovat 1x
     měsíčně. Na základě měsíčních výkazů plnění smluvních výkonů odsouhlasených
     objednatelem, vystaví dodavatel do 10 dnů po ukončení příslušného kalendářního
     měsíce fakturu.
     Součástí měsíčního výkazu budou:
              - paušální úklidové služby za konkrétní budovu (cena za měsíc)

2. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle platných obecně závazných
     právních předpisů, zejména potom zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
     znění pozdějších předpisů.

3. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. Fakturovaná částka bude
     uhrazena bankovním převodem. Zaplacením faktury se rozumí odepsání fakturované
     částky z účtu objednatele.

4. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je objednatel oprávněný zaslat
     ji zpět dodavateli k doplnění či úpravě. Nová lhůta splatnosti počíná běžet znovu od
     opětovného zaslání náležitě opravené faktury.

                                                                                                                          3
5. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktur zaplatí objednatel dodavateli úrok
     z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
     Smluvní strany se výslovně dohodly, že žádné další sankce a pokuty nesmí být
     v případě prodlení objednatele s úhradou vystavené faktury stanoveny.

6. Objednatel je oprávněný kdykoliv kontrolovat provádění úklidových služeb dodavatele.
     Pokud objednatel upozorní dodavatele na nekvalitně prováděné úklidové služby (viz
     Článek VI. bod 5 této smlouvy), a to minimálně ve 2 případech a dodavatel bude
     v nekvalitních službách pokračovat, objednatel si vyhrazuje právo při prokazatelně
     nekvalitně prováděných úklidových službách snížit částku dohodnutou v této smlouvě o
     10%, případně smlouvu vypovědět.

7. Dodavatel se zavazuje ke smluvní pokutě za závažné porušení povinností vyplývajících
     z této Smlouvy ve výši 50 % z částky za (1) jeden měsíc dohodnuté v této smlouvě;
     závažným porušením povinností vyplývajících z této Smlouvy se rozumí absolutní
     neprovádění úklidových služeb, tj. situace, kdy Dodavatel bez účinnosti řádného
     ukončení této Smlouvy zcela přestane zajišťovat úklidové služby v rozsahu této
     Smlouvy; smluvní pokutu je Dodavatel povinen uhradit do 15 dnů od doručení písemné
     výzvy na adresu sídla k jejímu uhrazení; za řádně doručenou se považuje i výzva, jejíž
     převzetí bude odmítnuto nebo bude vrácena po úložní době či jako nedoručitelná.

                                                       Článek VI
                                       Práva a povinnosti objednatele

Objednatel je povinen:
1. Poskytnout dodavateli před zahájením plnění předmětu smlouvy a při plnění předmětu

     smlouvy potřebnou součinnost, a to zejména z hlediska specifičnosti provozu zařízení
     objednatele.

2. Zaplatit dodavateli smluvní cenu.

3. Zajistit pro pracovníky dodavatele vhodné prostory a umožnit pracovníkům dodavatele
     přístup do místa plnění předmětu smlouvy v zájmu zajištění řádného plnění smluvních
     povinností.

4. Bezplatně poskytovat dodavateli elektrickou energii a vodu v rozsahu nezbytně nutném
     pro řádný výkon předmětu smlouvy.

5. Písemně upozornit dodavatele na nekvalitní plnění smluvních povinnosti se lhůtou
     k odstranění zjištěných nedostatků.

6. Seznámit pracovníky dodavatele s požárními a bezpečnostními předpisy specifickými
     pro provoz zařízeni objednatele.

7. Seznámit dodavatele s provozním řádem budovy. Provozní řád budovy bude dodavateli
     předán pracovníkem objednatele po podpisu této smlouvy.

8. Dodavatel je povinen své zaměstnance řádně poučit a seznámit je s tříděním odpadu
     v objektech objednatele.

Objednatel si vyhrazuje právo kontroly rozsahu a kvality předmětu plnění této smlouvy.

                                                                                                                          4
                                                       Článek VII
                                        Práva a povinnosti dodavatele

Dodavatel je povinen při realizaci předmětu plnění zejména zajistit:

1. Plnění předmětu smlouvy na úseku úklidových služeb osobami s trestní bezúhonností.

2. Plnění předmětu smlouvy na úseku úklidových prací odpovídajícími čisticími prostředky,
     vlastní mechanizací a ochrannými pracovními pomůckami.

3. Provádění úklidu tak, aby nebyl nepřiměřeně narušován provoz a výkon činností
     objednatele, a to zejména hlukem, prachem, zápachem či chybnou organizací práce.

4. Odevzdání všech věcí nalezených osobami, které použije pro plnění předmětu smlouvy
     v místě plnění pověřenému pracovníkovi objednatele.

5. Po provedení úklidových služeb uzamčení veškerých obvykle zamykaných prostor
     (kanceláře, zasedací místnosti atp.) a zavření dveří, které se běžně zavírají a
     nezamykají (WC a jiná sociální zařízení). Rovněž je nezbytné uzamykat místnosti, které
     se obvykle uzamykají i v průběhu úklidu, pokud se pracovník provádějící úklidové služby
     z místa úklidu přechodně vzdálí.

6. Poučit osoby, které použije pro plnění předmětu smlouvy, že nesmějí v objektech
     objednatele používat telefony objednatele, počítače, kopírovací stroje, rádia, CD
     přehrávače a jinou spotřební elektroniku, které je v objektech objednatele umístěna.

7. Poučit osoby, které použije pro plnění předmětu smlouvy, že nesmějí manipulovat
     s volně položenými ani skladovanými potravinami a nápoji nebo jinými věcmi, které se
     nacházejí v objektech objednatele, ani tyto použít a že nesmějí otevírat skříně (i když
     nejsou uzamčené), nahlížet do písemných materiálů nebo tyto materiály kopírovat či
     odesílat.

8. Po provedení úklidu provedou kontrolu uzavření oken a otevřená okna uzavřou,
     zkontrolují uzavření vodovodních kohoutků a před uzamčením zhasnou světla
     v uklízených prostorách.

9. Po celou dobu plnění smlouvy mít v platnosti pojistnou smlouvu pro případ způsobení
     škody z jeho strany třetím osobám s minimálním limitem pojistného plnění 2.000.000,-
     Kč. Na výzvu objednatele je povinen tuto smlouvu kdykoliv bezodkladně předložit.
     Dodavatel se zavazuje udržovat toto pojištění na své náklady v platnosti po celou dobu
     trvání této smlouvy.

10. Respektovat pracovní dobu a provoz zařízení objednatele v rozsahu plnění této smlouvy
     v souladu s Provozním řádem budovy.

11. Prokazatelně seznámit všechny zaměstnance pověřené sjednanými výkony dle této
     smlouvy s povinností dodržování platných předpisů a norem PO, BOZP a veškerými
     souvisejícími předpisy.

12. Provádět průběžnou kontrolu dodržování a řádného plnění smluvních povinností,
     v případě nekvalitního plnění předmětu smlouvy svými zaměstnanci neprodleně
     zajišťovat nápravu.

                                                                                                                          5
13. Neprodleně hlásit zástupci objednatele veškeré závady, ze kterých by mohla vzniknout
     případná škoda na zdraví nebo majetku a to osobě:

         xxx
14. Při vstupu do budovy a odchodu z ní dbát na dodržování vnitřních předpisů objednatele

     v souvislosti se zabezpečením budovy a majetku, zvláště správně a účinně užívat
     zabezpečovací zařízení.
15. Dodavatelem určený zaměstnanec (max. 2 osoby) po obdržení nepřenositelného
     bezpečnostního kódu objednatelem při odchodu z budovy zodpovídá za uzavření
     pracoviště včetně kontroly zhasnutí světel v budově a zapojení elektronické
     zabezpečovací signalizace.
16. Dodavatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se
     dozví od objednatele v souvislosti s plněním smlouvy a které mají charakter
     hospodářského, bankovního, obchodního nebo jiného tajemství a o skutečnostech,
     jejichž prezentování navenek by se mohlo jakýmkoliv způsobem dotknout zájmů nebo
     dobrého jména objednatele. Povinnost zachovávat mlčenlivost se vztahuje i na veškeré
     pracovníky dodavatele a trvá i po zániku této smlouvy.

                                                      Článek VIII
                                              Odpovědnost za vady
1. Jestliže v průběhu plnění smlouvy vznikne objednateli škoda v důsledku prokazatelného
     zavinění či nedbalosti dodavatele nebo pracovníků, které dodavatel použije pro plnění
     předmětu smlouvy, je dodavatel povinen tuto škodu uhradit v plné výši.
2. Jestliže dodavatel neposkytne objednateli plnění dle této smlouvy nebo jeho část
     v rozsahu specifikovaném touto smlouvou, je objednatel oprávněný danou službu nebo
     její část u dodavatele reklamovat. Reklamace musí být konkrétní a objednatel ji provede
     bez zbytečného odkladu telefonicky a následně písemně nejpozději do 3 pracovních dnů
     ode dne, kdy k neposkytnutému plnění došlo.
3. Dodavatel odpovídá za škody, které způsobí osoby, které dodavatel použije k plnění
     předmětu této smlouvy, při poskytování služeb, případně používáním strojů a prostředků
     neodpovídajícím platným právním normám. Takto vzniklé škody je dodavatel povinen
     neprodleně, nejpozději následující den po vzniku škody, oznámit objednateli. Následně
     bude smluvními stranami stanoven způsob nápravy, a to buď uvedením v předešlý stav,
     nebo uhrazením vzniklé škody.

4. O odstranění či neodstranění závad bude vyhotoven písemný zápis.

                                                       Článek IX
                                                  Kontaktní osoby
1. Za objednatele jsou pro komunikaci s dodavatelem ve věcech týkajících se této smlouvy
     určeny osoby:
      xxx

                                                                                                                          6
2. Za dodavatele jsou pro komunikaci s objednatelem ve věcech týkajících se této smlouvy
      určeny, xxx

3. Změna kontaktních osob bude provedena písemně bez zbytečného odkladu, nejpozději
      však ke dni, kdy k takové změně dojde. Písemné oznámení lze učinit i neformálně, např.
      formou e-mailu na e-mailovou adresu kontaktní osoby. Změna kontaktní osoby není
      považována za takovou změnu nebo doplnění smlouvy, které by bylo nutné řešit formou
      dodatku ke smlouvě.

                                                        Článek X
                                                Závěrečná ujednání

1. Smlouvu lze měnit nebo doplňovat výhradně písemnými vzestupně číslovanými dodatky
      podepsanými smluvními stranami.

2. Právní vztahy vyplývající z této smlouvy či neupravené touto smlouvou se řídí obecně
      závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
      v platném znění (dále jen „občanský zákoník).

3. Jednotlivá ustanovení smlouvy jsou oddělitelná v tom smyslu, že neplatnost některého
      z nich nezpůsobí neplatnost smlouvy jako celku. Pokud by se v důsledku změny právní
      úpravy některé ustanovení smlouvy dostalo do rozporu s českým právním řádem a
      předmětný rozpor by způsobil neplatnost smlouvy jako takové, bude smlouva
      posuzována jako by kolizní ustanovení nikdy neobsahovala a vztah smluvních stran se
      bude řídit obecně závaznými právními předpisy, pokud se smluvní strany nedohodnou
      na znění nového ustanovení, jež by kolizní ustanovení nahradilo. Po případnou náhradu
      škody způsobenou neplatným právním úkonem platí obecně ustanovení zákona č.
      89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

4. Smluvní strany shodně prohlašují, že smluvní vztahy vzniklé na základě této smlouvy
      podléhají českému rozhodnému právu a případné řešení sporů spadá do kompetence
      místně příslušného českého soudu. Strany současně shodně vylučují použití rozhodčího
      řízení.

5. Dodavatel je podle ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve
      veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou
      povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou
      zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

6. Dodavatel souhlasí se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000
      Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů; dále v souladu s
      Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o
      ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
      těchto údajů.

7. Dodavatel není oprávněný započíst své pohledávky proti pohledávkám objednatele, ani
      své pohledávky a nároky vzniklé ze smlouvy nebo v souvislosti s jejím plněním postoupit
      třetím osobám, zastavit nebo s nimi jinak disponovat bez písemného souhlasu
      objednatele.

8. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dodavatel obdrží jeden výtisk
      a objednatel dva výtisky.

                                                                                                                           7
9. Smluvní strany po přečtení smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že smlouva
      byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich určité, srozumitelné, vážné a svobodné
      vůle a nebyla ujednána v tísni, ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek.
      Smluvní strany dále výslovně souhlasí s principem veřejnosti smlouvy podle zákona č.
      106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a
      zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv.

10. Nedílnou součástí smlouvy jsou níže uvedené přílohy:
       Příloha č. 1 Specifikace a technické podmínky (Příloha č. 6 ZD)

V Ostravě, dne…………                V………………dne……………

…………………………………            ………………………………..…………
za objednatele                              za dodavatele
Ing. Petr Prokop
ředitel Krajské pobočky
ÚP ČR v Ostravě

                                                           8