Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
4 čá Dohoda o společné úhradě provozních nákladů I. Smluvní strany Provozovatel: Koordinátor ODIS s.r.o. se sídlem: 28. října 3388/111, 702 00 Ostrava, Moravská Ostrava IČO: 64613895 DIČ: CZ64613895 zastoupená: Ing. Alešem Stejskalem, Ing. Martinem Dutkem, jednateli společnosti zapsána: v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 8979 Uživatel: Transdev Morava s.r.o. se sídlem: Bozděchova 567/8, 702 00 Ostrava, Moravská Ostrava IČO: 06738346 DIČ: CZ06738346 zastoupená: Ing. Pavla Struhalová, na základě plné moci zapsána: v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 75419 ČSAD Vsetín a.s. se sídlem: Ohrada 791, 755 01 Vsetín IČ: 45192120 DIČ: CZ699005345 zastoupená: Ing. Oldřich Holubář, člen představenstva jednající na základě plné moci zapsána: v obchodím rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 372 2.1. 2.2. Al: 3.2. 3.3. ll. Předmět dohody Předmětem této dohody je úhrada provozních nákladů provozovatele, vzniklých při užívání sociálního zázemí a zdržovny řidičů nacházejících se v prostorách objektu provozní budovy SO 860 — 15 -33 přednádraží žst. Ostrava-Svinov nacházející se na pozemku parc. č. 3117 v k.ú. Svinov (dále jen „předmět užívání“). Předmětem užívání dle této smlouvy se rozumí místnosti nacházející se v prvním poschodí výše popsané budovy. NI. Poskytované služby, cena a způsob úhrady Smluvní strany se tímto dohodly na společné úhradě nákladů spojených s provozem předmětu užívání jehož vlastníkem je Statutární město Ostrava, Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava, IČO: 00845451 a který je na základě Smlouvy o výpůjčce zapůjčen k užívání Koordinátorovi ODIS s.r.o. Předpokládaná celková výše provozních nákladů činí 17.000,- Kč (bez DPH) měsíčně. Smluvní strany se tímto dohodly uhradit poměrnou část těchto nákladů, dle níže uvedeného rozpisu, rozdělených dle celkového součtu přestávek všech řidičů linek uživatelů. Uživatel: Transdev Morava s.r.o.: 5.000,- Kč (bez DPH) ČSAD Vsetín a.s.: 3.500,- Kč (bez DPH) Zbývající poměrnou část celkových nákladů hradí Koordinátor ODIS s.r.o. Provozovatel bude měsíčně fakturovat Transdevu Morava s.r.o., ČSAD Vsetínu a.s. výše uvedené částky a odpovídající DPH. Datem uskutečnitelného zdanitelného plnění je vždy poslední kalendářní den v měsíci. Lhůta splatnosti faktur činí 14 dnů ode dne vystavení. Přístup řidičů Transdevu Morava s.r.o., ČSAD Vsetínu a.s. bude zabezpečen pomocí elektronických čipových karet, které budou na základě předávacích protokolů, předány zástupcům smluvních stran. Uvedené podepsané předávací protokoly budou tvořit přílohu č. 2 této dohody. Za ztrátu nebo případné odcizení či zneužití této karty, nese odpovědnost příslušné smluvní strany. V případě ztráty nebo odcizení čipové karty se smluvní strany zavazují, tuto skutečnost neprodleně oznámit kontaktní osobě provozovatele a uhradit veškeré náklady spojené s vydáním nové karty. 3.4. — Každá smluvní strana zajistí seznámení svých řidičů s Provozním řádem zdržovny řidičů, který je uveden jako příloha č. 1 této dohody a jeho dodržování. IV. Závěrečná ustanovení 4.1.. Tato dohoda je uzavřena na dobu určitou od 9. 6. 2019 do 31. 12. 2019. 4.2. — Tato dohoda nabývá platnosti dnem jejich podpisu všemi smluvními stranami, s účinností od 9.6.2019. 4.3.. Tato dohoda je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden stejnopis. 4.4. © Dohoda může být ukončena: - dohodou všech smluvních stran - výpovědí z důvodu skončení užívání předmětu spoluužívání některou ze smluvních stran. Výpovědní doba činí tři měsíce ode dne doručení písemné výpovědi ostatním smluvním stranám. V Ostravě dne ........ 22-00 eeeeeeoneeooenne V Ostravě dneéf................... Koordinátor ODIS s.r.o. Transdev Morava s.r.o. Ing. Aleš Stejskal, jednatel Ing. Pavla Struhalová ČSAD Vsetín a.s. Ing. Oldřich Holubář, ředitel společnosti Příloha č. 1 k Dohodě o společné úhradě provozních nákladů v Provozní řád zdržovny řidičů v objektu Svinovského přednádraží Tato zařízení slouží k odpočinku jízdních pracovníků, kteří tyto místnosti užívají na základě turnusového příkazu. Řidič musí mít zajištěn nikým nerušený odpočinek, proto každý, kdo se v těchto prostorách zdržuje, je povinen respektovat tento provozní řád: 1. na zdržovnách řidičů se nesmí zdržovat jiná osoba, než je stanoveno turnusovým příkazem 2. zákaz kouření, rozdělávání a používání otevřeného ohně 3. zákaz donášení, uchovávání a požívání alkoholických nápojů či jiných návykových látek 4. zákaz křiku, či nadměrného hluku 5. společné prostory musí být v době nepřítomnosti vždy řádně zajištěny tj. uzavřeny a uzamčeny 6. při práci s elektrickými spotřebiči dodržovat bezpečnostní pokyny stanovené výrobcem, dbát na hospodárné využití energie 7. před odchodem ze zdržovny důsledně provádět a kontrolovat vypnutí el. Spotřebičů 8. zákaz donášení a používání vlastních elektrických spotřebičů 9. dbát na čistotu, provádět úklid vlastních odpadků a nečistot 10. zákaz provádění jakýchkoliv zásahů do rozvodů elektrické sítě 11. zákaz provádění oprav elektrických zařízení a spotřebičů 12. všechny poruchy, závady či poškození zařízení a spotřebičů neprodleně hlásit svému nadřízenému.