Textová podoba smlouvy Smlouva č. 954297: výpůčka - COBAS INTEGRA, část 4

Příloha ROCHE_vypujcka_c._4.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVů O VÝP JČCE

uzavřená dle § 2193 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

1. ROCHE s.r.o.

se sídlem:       Dukelských hrdinů č.p. 567, č.or. 52, 170 00 Praha 7

zastoupená: Ing. Tatianou Godarskou, jednatelkou a Felixem Beyerlem, jednatelem

IČ:              49617052

DIČ:             CZ49617052

bank. spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

číslo účtu:      2102556818/2700

zapsána v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 13202

jako p jčitel (dále jen „půjčitel“)

2. Fakultní nemocnice Hradec Králové

se sídlem:       Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové

zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem

IČ:              00179906

DIČ:             CZ 00179906

bank. spojení: Česká národní banka

číslo účtu:      24639511/0710

jako vyp jčitel (dále jen „vypůjčitel“)

                                                        I.
                                             Předmět smlouvy

1. Půjčitel touto smlouvou předává vypůjčiteli k dočasnému bezplatnému užívání COBAS
    INTEGRA® 400 plus plně automatických uzavřených analytických systémů potřebných
    pro provádění biochemických vyšetření v.č.:. ………………., v ceně: 1.363.273,--Kč bez
    DPH, umožňujících přímou komunikaci s laboratorním informačním systémem (LIS
    STAPRO) pomocí čárových kódů, vše blíže specifikováno v Příloze č. 1 této smlouvy
    (dále také jako „předmět výpůjčky“).

2. Tato smlouva se uzavírá v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 15.2.2016,
    a to na základě výsledku části 4 nadlimitní veřejné zakázky s názvem "Zajištění analýz
    na plně automatických systémech ve FNHK" (dále jen „veřejná zakázka“), zadané v
    otevřeném řízení pod evidenčním číslem přiděleným ve Věstníku veřejných zakázek:
    516074, dle § 27 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a dále
    v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 7.6.2016, která je společně se zadávací
    dokumentací veřejné zakázky nedílnou součástí této smlouvy.

                                                       II.
                                               Doba výp jčky

1. Doba výpůjčky je sjednána na dobu 4 let od data platnosti této smlouvy.

2. Půjčitel se zavazuje předat vypůjčiteli předmět výpůjčky podle této smlouvy k užívání a
    provozování nejpozději do 15 pracovních dnů od data platnosti této smlouvy.

3. O předání a převzetí předmětu výpůjčky bude sepsán předávací protokol podepsaný
    oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Převzetím předmětu výpůjčky přechází na
    vypůjčitele nebezpečí škody na předmětu výpůjčky.

                                         1
4. Vypůjčitel se zavazuje vrátit předmět výpůjčky zpět půjčiteli poslední den trvání platnosti
    této smlouvy. Půjčitel se zavazuje zajistit demontáž předmětu výpůjčky a jeho odvoz ze
    sídla vypůjčitele na vlastní náklady.

                                                       III.
                                                 Místo plnění

1. Místem plnění je Fakultní nemocnice Hradec Králové – Ústav klinické biochemie a
    diagnostiky, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové.

                                                       IV.
                                  Práva a povinnosti smluvních stran

1. Půjčitel se zavazuje bezplatně dodat vypůjčiteli předmět výpůjčky do místa plnění ve
    stavu způsobilém k řádnému užívání, spolu s návodem k obsluze v českém jazyce, a to 1x
    v tištěné a 1x v elektronické podobě, dále s prohlášením o shodě (pokud není v českém
    jazyce, tak včetně jeho překladu do češtiny) a s přesnou identifikací výrobce předmětu
    výpůjčky včetně jeho kontaktních údajů. Dále se půjčitel zavazuje provést bezplatnou
    instalaci předmětu výpůjčky a nést náklady na úplnou validaci metod provedenou
    vypůjčitelem. Půjčitel se dále zavazuje ověřit funkčnost předmětu výpůjčky, provést
    všechny předepsané zkoušky a testy a ověřit deklarované technické parametry předmětu
    výpůjčky.

2. Půjčitel se dále zavazuje zajistit bezplatnou instruktáž příslušných zaměstnanců
    vypůjčitele a zajistit bezplatné poučení výrobcem minimálně dvou zaměstnanců
    vypůjčitele pro instruování dalších zaměstnanců vypůjčitele (ve smyslu § 61 zák. č.
    268/2014 Sb., v platném znění). O těchto úkonech bude proveden písemný zápis.

3. Půjčitel se dále zavazuje k likvidaci obalů a odpadů, které vzniknou při dodání a instalaci
    předmětu výpůjčky či jakýchkoli materiálů použitých půjčitelem.

4. Půjčitel se zavazuje zajistit, že předmět výpůjčky bude mít po dobu výpůjčky splněny
    veškeré zkoušky, testy a schválení vyžadovaná příslušnými právními předpisy a
    doporučeními výrobce či profesních organizací pro zajištění spolehlivého a bezpečného
    provozu.

5. Po dobu výpůjčky je půjčitel dále povinen bezplatně odstranit vady bránící bezpečnému a
    spolehlivému užívání předmětu výpůjčky, tj. zejména závady na analytických systémech,
    neprovedení kalibrace nebo technické kontroly nebo některé z dalších kontrol
    vyžadovaných právními předpisy nebo pokyny výrobce, nejpozději do 24 hodin od
    nahlášení. Ostatní vady, které nebrání bezpečnému a spolehlivému užívání předmětu
    výpůjčky, je půjčitel povinen odstranit nejpozději do 48 hodin od nahlášení. V případě, že
    závada bránící bezpečnému a spolehlivému užívání předmětu výpůjčky nebude odstraněna
    do 48 hodin od jejího nahlášení, zavazuje se půjčitel zajistit vypůjčiteli na své náklady k
    bezplatnému užívání shodný nebo kvalitativně vyšší přístroj, a to po dohodě s
    vypůjčitelem.

6. Po dobu výpůjčky je půjčitel dále povinen poskytovat vypůjčiteli bezplatnou technickou
    podporu při řešení technických a analytických problémů (informační servis) předmětu
    výpůjčky.

7. Vypůjčitel je povinen chránit předmět výpůjčky před poškozením, ztrátou nebo zničením
    a zavazuje se, že bez písemného souhlasu půjčitele neposkytne předmět výpůjčky třetí
    osobě.

8. Za případné poruchy, které prokazatelně vznikly nedodržováním návodu k použití a za
    ztrátu či poškození předmětu výpůjčky, odpovídá vypůjčitel.
                                                        2
                                                       V.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou
    smluvních stran a nahrazuje všechny předchozí dohody písemné či ústní.

2. Tuto smlouvu lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran, nebo písemnou výpovědí
    kterékoli smluvní strany s dvouměsíční výpovědní dobou, která počíná běžet dnem
    následujícím po doručení výpovědi druhé smluvní straně.

3. Pokud dojde k ukončení této smlouvy z důvodů na straně vypůjčitele, má půjčitel nárok
    pouze na úhradu nutných a prokazatelně vynaložených nákladů.

4. Vypůjčitel si vyhrazuje právo jednostranně a s okamžitou účinností odstoupit od této
    smlouvy v případě, kdy:

         na předmětu výpůjčky dojde během 12 po sobě jdoucích měsíců k výskytu 5 a více
             závad stejného typu (stejné číslo chybového hlášení apod.),

         nebo bude celková doba nefunkčnosti předmětu výpůjčky v důsledku závady za
             dobu 12 po sobě jdoucích měsíců delší než 15 pracovních dnů,

         dojde k ukončení platnosti rámcové kupní smlouvy uzavřené mezi smluvními
             stranami v souvislosti s veřejnou zakázkou.

5. V případě, že mezi smluvními stranami dojde v souvislosti s touto smlouvou ke sporu,
    zavazují se smluvní strany k jeho řešení smírnou cestou. Pokud tím nedojde k vyřešení
    sporu, bude spor řešen u věcně a místně příslušného soudu v České republice.

6. Smlouva a všechny vztahy s ní související se řídí českým právem, zejména zákonem
    č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.

7. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním smlouvy v registru smluv podle platných právních
    předpisů.

8. Veškeré změny smlouvy lze provést pouze písemnými dodatky, podepsanými na téže
    listině oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

9. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu. Každá ze
    smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení.

10. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla
    uzavřena podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně, určitě a srozumitelně a na důkaz výše
    uvedeného připojují své podpisy.

Za půjčitele:                    Za vypůjčitele:

V Praze                          V Hradci Králové dne:
9. 12. 2016                         dne: 22. 12. 2016

________________                 __________________________________
Ing. Tatiana Godarská, jednatel  prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.
ROCHE s.r.o.                     ředitel
                                 Fakultní nemocnice Hradec Králové
________________
Felix Beyerle, jednatel            3
ROCHE s.r.o.
                 Seznam techniků a technických útvarů

                                         k veřejné zakázce s názvem:
         „Zajištění analýz na plně automatických systémech ve FNHK“, ev. č. 516074,
část 4 - Zajištění terapeutického monitorování hladin léčiv metodou imunoanalýzy na plně

                                 automatickém uzavřeném analyzátoru - I

ROCHE s.r.o.            IČO: 49617052             Společnost je zapsaná v obch. rejstříku vedeného

Dukelských hrdinů 52    DIČ: CZ49617052           Městským soudem v Praze, odd. C vložka 13202
170 00 Praha 7
Tel.: +420-220 382 111  č. účtu: 2102556818/2700
Fax: +420-220 382 138
                        Bank. spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.