Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9580011: Vyvolávací systémy - Rokycany + Sušice

Příloha Smlouva (zveřejnění)_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

   uzavřená podle § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
            ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)

Kupující:                       Česká republika - Úřad práce České republiky
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, Praha 7
zastoupena:                     Ing. Zdeněk Novotný,
                                ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Plzni
IČO:                            72496991
kontaktní a fakturační adresa:  ÚP ČR – Krajská pobočka v Plzni,
                                Kaplířova 2731/7, 320 73 Plzeň
bankovní spojení:               Česká národní banka
číslo účtu:                     37828311/0710
ID datové schránky:             6gyzph2
(dále jen „kupující“)

a

Prodávající:                    TETRONIK – výrobní družstvo Terezín, družstvo
sídlo:                          Prokopa Holého 183, 411 55 Terezín
zastoupený:
IČO:                            00483389
kontaktní a fakturační adresa:  Prokopa Holého 183, 411 55 Terezín
bankovní spojení:               Československá obchodní banka, a.s., Litoměřice
číslo účtu:                     169364790/0300
ID datové schránky:             qff63br
(dále jen „prodávající“)

                                                             I.
                                                Úvodní ustanovení
Plnění této Smlouvy je nadlimitní veřejnou zakázkou dle § 25 zákona č. 134/2016 Sb., o

zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). Tato Smlouva

je uzavírána v souladu s nabídkou prodávajícího a rozhodnutím kupujícího jako Zadavatele o

výběru dodavatele v zadávacím řízení pro veřejnou zakázku „ÚP ČR – pořízení vyvolávacích

systémů – Rokycany a Sušice“.

                                                             II.
                                              Předmět této Smlouvy
2.1 Touto Smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu v souladu se svou nabídkou

       a dle Technické specifikace, která je Přílohou č. 1 této Smlouvy, dále dle Položkového

       rozpočtu, který je Přílohou č. 2 této Smlouvy, a v souladu s požadavky kupujícího
       specifikovanými v Zadávací dokumentaci výše uvedené veřejné zakázky, nové a
       nepoužité vyvolávací systémy, včetně jejich dopravy do míst instalace specifikovaných
       v bodu 3.1 této Smlouvy, instalace, licence, dodávky softwaru (dále jen „SW“), uvedení
       do provozu, likvidace odpadů a úklidu místa instalace.
2.2 Součástí dodávky je také proškolení příslušných zaměstnanců kupujícího zaměřené na
       provoz a ovládání nainstalovaných vyvolávacích systémů.
2.3 Součástí dodání vyvolávacích systémů je také záruční servis a technická podpora po
       dobu 36 měsíců od převzetí vyvolávacích systémů kupujícím. Záručním servisem
       dodaných vyvolávacích systémů se rozumí odstranění veškerých vad bránících
       bezproblémovému provozu vyvolávacích systémů. Technickou podporou se rozumí
       úpravy nebo změny v nastavení SW vyvolávacích systémů, které vzešly z provozních
       potřeb kupujícího, přičemž tuto technickou podporu je kupující oprávněn využít
       maximálně jedenkrát za 3 měsíce v každém místě instalace (více viz článek V. této
       Smlouvy).

                                                            III.
                                                 Dodací podmínky
3.1 Místy instalace jsou administrativní budovy kupujícího na těchto adresách:
       - Kontaktní pracoviště Rokycany, Svazu bojovníků za svobodu 68, Rokycany,
       - Kontaktní pracoviště Sušice, Nádražní 1226, Sušice.
3.2 Před samotným dodáním vyvolávacích systémů prodávající vypracuje projekt nasazení
       (dále také jen „Projekt“), který podléhá písemnému schválení kupujícím. Projektem se
       rozumí popis způsobu implementace, konfigurace a integrace vyvolávacích systémů do
       míst instalace v závislosti na provedené detailní analýze a požadavcích kupujícího.
3.3 Připomínky kupujícího je prodávající povinen v Projektu vypořádat. Dodání
       vyvolávacích systémů tak lze uskutečnit až po písemném schválení Projektu kupujícím.
3.4 Prodávající dodá a instaluje vyvolávací systémy do 80 kalendářních dnů od uzavření
       této Smlouvy.
3.5 Kupující se zavazuje vytvořit vhodné podmínky pro instalaci vyvolávacích systémů,
       přístup do objektů a určených kanceláří v dohodnutou dobu dle požadavků
       prodávajícího, které prodávající kupujícímu sdělí s dostatečným předstihem, min. 7
       pracovních dnů a které kupující odsouhlasí. Prodávající musí respektovat, že v
       úředních hodinách nelze na pracovištích, kde bude instalace probíhat, přerušit provoz,
       a zároveň musí řádně zajistit místa instalace tak, aby nedošlo ke škodám na zdraví
       osob nebo poškození majetku kupujícího či klientů kupujícího. Za toto zabezpečení
       nese prodávající plnou odpovědnost.
3.6 Kompletní dodávkou se rozumí dodávka vyvolávacích systémů uskutečněná
       prodávajícím ve sjednaném množství, druhu a v čase dojednaném podle této Smlouvy.
3.7 Na každou jednotlivou dodávku vyvolávacího systému vystavuje prodávající
       kupujícímu předávací protokol.

3.8 Součástí dodávky vyvolávacích systémů jsou též záruční listy a další doklady
       stanovené účinnými právními předpisy.

3.9 Prodávající se zavazuje předat instalované vyvolávací systémy připravené k reálnému
       provozu oprávněné osobě kupujícího, která prověří kompletnost a funkčnost.

3.10 Prodávající po instalaci zajistí na své náklady úklid a likvidaci obalového materiálu.
3.11 Prodávající je povinen proškolit příslušné zaměstnance kupujícího podle bodu 2.2 této

       Smlouvy, a to v místě instalace příslušného vyvolávacího systému. Kupující je
       oprávněn nechat takto proškolit maximálně 10 zaměstnanců v každém místě instalace
       (tj. celkem 20 zaměstnanců). Ke každému školení vystavuje prodávající kupujícímu
       protokol o školení.

                                                            IV.
                                                 Licenční ujednání
4.1 Pro užívání součástí vyvolávacích systémů, na které se vztahuje ochrana poskytovaná
       občanským zákoníkem a zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění
       pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon"), poskytuje prodávající tímto kupujícímu
       oprávnění k výkonu práva takové součásti vyvolávacích systémů (dále také jen „dílo“),
       včetně jeho upgrade a update, užít způsobem níže uvedeným (dále jen "Licence").
4.2 Licence dle bodu 4.1 této Smlouvy se poskytuje jako časově neomezená po celou
       dobu autorské ochrany díla pro území České republiky s tím, že licence se poskytuje
       pro neomezený počet současně pracujících uživatelů.
4.3 Kupující je oprávněn použít dílo pro účely vyplývající z této Smlouvy, zejména pro
       účely využití díla v rozsahu vyplývajícím z předmětu plněni této Smlouvy včetně jeho
       integrace do informačního systému kupujícího; dále při plnění veškerých činnosti
       kupujícího v oblasti veřejné správy, to vše vždy i prostřednictvím třetích osob.
4.4 Prodávající uzavřením této Smlouvy uděluje dále kupujícímu v souladu s občanským
       zákoníkem a autorským zákonem nevýhradní licenci ke všem způsobům užiti provozní
       dokumentace (nikoli dokumentace ke standardnímu SW), coby autorského díla
       vytvořeného v rámci plnění této Smlouvy. Na ostatní písemné výstupy, které
       prodávající na základě této Smlouvy pro kupujícího zhotoví, se vztahují práva a
       povinnosti, které podle občanského zákoníku a autorského zákona platí pro dílo
       vytvořené na objednávku. Kupující má právo dokumenty dle tohoto bodu dále jakkoliv
       upravovat, zejména učinit z nich součást jiného autorského díla či používat z nich
       výňatky.
4.5 K použití díla (části díla) pro jiné účely, než je definováno v bodech 4.1 až 4.3 této
       Smlouvy, je třeba souhlasu prodávajícího.
4.6 Cena za licence dle tohoto článku této Smlouvy je zahrnuta do ceny dle bodu 6.1 této
       Smlouvy.

4.7 Kupující je oprávněn poskytnout třetí straně data (datové soubory, databáze)
       zpracovaná za použití díla, a to za účelem zajištěni migrace dat, resp. případné
       přenesení a zajištění přenositelnosti dat do dalšího SW, který bude kupující užívat.

4.8 V případě, že bude mít kupující zájem využívat pro nakládání s daty, která byla
       zpracována prostřednictvím díla, jiný SW, je oprávněn třetímu subjektu za tímto účelem
       poskytnout kompletní API aplikace.

4.9 Všechna data (a jejich hmotné nosiče), která vznikla či vzniknou při plnění díla podle
       této Smlouvy, jsou výlučným vlastnictvím kupujícího.

4.10 Kromě práva pořízeni záložních kopii nesmí kupující nijakým způsobem reprodukovat,
       prodávat či šířit dílo, ani jeho části.

4.11 Projekt dle bodu 3.2 této Smlouvy bude majetkem kupujícího, který jej bude moci plně
       využít pro svoje potřeby, a to všemi způsoby užití a bez dalšího souhlasu prodávajícího
       nebo zpracovatele Projektu.

4.12 Prodávající je povinen uspořádat si své právní vztahy se třetími osobami tak, aby plně
       dostál svým závazkům dle tohoto článku této Smlouvy. Prodávající se zavazuje, že
       vypořádá veškeré případné nároky autorů příslušných plnění poskytovaných v
       souvislosti s realizací této Smlouvy a že cena sjednaná v této Smlouvě zahrnuje i
       celkovou odměnu za poskytnutí práv včetně vypořádání veškerých práv autorů. Vůči
       kupujícímu tak nebudou uplatněny žádné nároky majitelů autorských práv či jakékoli
       jiné nároky třetích osob v souvislosti s užitím díla (práva autorská, práva příbuzná
       právu autorskému, práva patentová, práva k ochranné známce, práva z nekalé
       soutěže, práva osobnostní či práva vlastnická aj.).

4.13 Prodávající je povinen dodat kupujícímu bez jakýchkoliv finančních nároků všechny
       potřebné licence tak, aby množstevně, časové a územně zajistily legální a řádnou
       funkčnost a provoz díla.

                                                            V.
                                     Přechod vlastnických práv, záruky
5.1 Vlastnické právo na dodané vyvolávací systémy přechází na kupujícího převzetím a
       potvrzením předávacího protokolu.
5.2 Prodávající odpovídá za řádné, kvalitní a včasné dodání v souladu s požadavky
       kupujícího a v souladu s touto Smlouvou.
5.3 Prodávající poskytuje kupujícímu ode dne podpisu předávacího protokolu zástupcem
       kupujícího i prodávajícího záruku 36 měsíců.
5.4 Případný záruční servis musí kupující uplatnit písemně do konce záruční doby
       uvedené v bodě 5.3 této Smlouvy. O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční
       doba.
5.5 Prodávající je povinen poskytnout záruční servis dle bodu 2.3 této Smlouvy dodaných
       vyvolávacích systémů a technickou podporu, a to vždy ve lhůtě pro započetí prací 2
       pracovních dnů od písemného nahlášení závady nebo požadavku na e-mailovou
       adresu prodávajícího. Každý úkon záručního servisu či technické podpory prodávající
       dokončí bez zbytečné prodlevy, nejpozději do 7 pracovních dnů (počítáno od
       písemného nahlášení závady nebo požadavku). Ke každému poskytnutí záručního
       servisu nebo technické podpory vystavuje prodávající kupujícímu protokol.

5.6 Prodávající odpovídá v plné výši kupujícímu za škodu, kterou způsobí porušením
       smluvních povinností, včetně škody způsobené vadným plněním a za škodu vzniklou
       při dodávce.

                                                            VI.
                                           Cena a platební podmínky
6.1 Smluvní strany se dohodly, že celková kupní cena za dodaný předmět plnění
       definovaný v článku II. této Smlouvy činí 752 685,34 Kč s DPH, z toho:
       - Vyvolávací systém pro pracoviště v Rokycanech činí 337 805,38 Kč s DPH,
       - Vyvolávací systém pro pracoviště v Sušici činí 414 879,96 Kč s DPH.
6.2 Tato sjednaná cena je cenou nejvýše přípustnou a zahrnuje veškeré náklady
       prodávajícího související s řádným plněním předmětu této Smlouvy. Cenu lze překročit
       pouze v případě změny daňových předpisů.
6.3 Kupující nebude poskytovat žádné zálohy.
6.4 Po potvrzení posledního předávacího protokolu a po proškolení příslušných
       zaměstnanců kupujícího dle bodu 2.2 této Smlouvy je prodávající oprávněn vystavit
       kupujícímu fakturu. Nedílnou součástí faktury budou příslušné předávací protokoly
       potvrzené na důkaz správnosti odpovědným zaměstnancem kupujícího.
6.5 Faktura musí obsahovat náležitosti obchodní listiny dle § 435 občanského zákoníku,
       dále náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění
       pozdějších předpisů, a dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
       pozdějších předpisů.
6.6 Splatnost faktury činí 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. V případě, že faktura bude
       obsahovat nesprávné údaje či nebude obsahovat veškeré náležitosti uvedené
       v předchozím bodu, je kupující oprávněn ji ve lhůtě její splatnosti vrátit zpět
       prodávajícímu, aniž se tak dostane do prodlení s jejím zaplacením. Po doručení
       opravené či doplněné faktury kupujícímu začíná plynout nová lhůta její splatnosti.
6.7 Splněním termínu platby, se pro účely této Smlouvy rozumí den, kdy platba byla
       odepsána z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího.
6.8 Platby budou probíhat v českých korunách (CZK) a rovněž veškeré cenové údaje
       budou v této měně.
                                                           VII.
                               Ukončení smlouvy, odstoupení od smlouvy
7.1 Smluvní vztah vzniklý na základě této Smlouvy lze ukončit těmito způsoby:
       a) písemnou dohodou obou smluvních stran,
       b) odstoupením od smlouvy kupujícím, v případě podstatného porušení smlouvy
           prodávajícím, přičemž účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného
           oznámení o odstoupení prodávajícímu.
7.2 V případě skončení smluvního vztahu některým ze způsobů uvedených v bodě 7.1 této
       Smlouvy se smluvní strany zavazují protokolárně vypořádat své závazky, a to včetně
       otázky odpovědnosti za vady.
7.3 Kupující je dále oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodů dle § 223 ZZVZ.
7.4 Odstoupením od smlouvy není dotčen případný nárok na náhradu škody prodávajícím
       třetí osobě, a to v minimálně takové výši, která odpovídá všem možným rizikům
       způsobení škody třetí osobě v souvislosti s plněním předmětu této Smlouvy za každý
       pojistný případ, s platností minimálně po celou dobu plnění předmětu této Smlouvy. Na
       výzvu kupujícího je prodávající povinen tento pojistný doklad kdykoliv bezodkladně
       předložit.

                                                           VIII.
                                                        Sankce
8.1 Pokud kupující neuhradí prodávajícímu na základě faktury ve lhůtě její splatnosti
       sjednanou cenu, má prodávající nárok na uhrazení úroku z prodlení ve výši stanovené
       nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
8.2 Smluvní strany se dohodly, že pokud prodávající bez zavinění kupujícího nesplní
       dodávku ve stanoveném termínu, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši
       0,2 % z celkové kupní ceny dle bodu 6.1 této Smlouvy za každý započatý den prodlení
       s dodáním v dohodnutém termínu a s jeho řádným předáním kupujícímu.
8.3 V případě prodlení s opravou v záruce uhradí prodávající kupujícímu smluvní pokutu
       ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení.
8.4 Ujednáním o smluvních pokutách není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v
       částce převyšující hodnotu smluvních pokut.
8.5 Smluvní pokuty, úrok z prodlení i náhrada způsobené škody jsou splatné do 15
       kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejich zaplacení povinné smluvní
       straně.
8.6 Smluvní strana není povinna uhradit sjednané sankce, pokud prokáže, že k porušení
       povinnosti došlo za situace „vis maior“.
8.7 Smluvní pokuty je kupující oprávněn započíst proti pohledávce prodávajícího, tj.
       zejména proti nároku na zaplacení platby za předmět plnění.
                                                            IX.
                                             Všeobecná ustanovení
9.1 Práva a povinnosti touto Smlouvou neupravené se řídí ustanoveními občanského
       zákoníku.
9.2 Případné reklamace a spory z této Smlouvy se smluvní strany zavazují řešit smírnou
       cestou. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, bude rozhodnut k tomu věcně
       příslušným soudem, přičemž soudem místně příslušným k rozhodnutí bude na základě
       dohody smluvních stran soud určený podle sídla kupujícího. Zároveň je vyloučeno
       použití rozhodčího řízení.
9.3 V případě, že některé ustanovení této Smlouvy se stane neplatným či neúčinným,
       zůstávají ostatní ustanovení této Smlouvy touto skutečností nedotčena.
9.4 Pro případ, že kterékoliv ustanovení této Smlouvy se stane neplatným nebo
       neúčinným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů nahradit takové
       ustanovení novým, přičemž tím není dotčena platnost nebo účinnost ostatních částí
       této Smlouvy. Tím nejsou dotčena ustanovení § 222 ZZVZ.
9.5 Pokud je v této Smlouvě uvedena povinnost písemného sdělení, je tím rozuměno
       doručením do datové schránky nebo e-mailem.
9.6 V souladu s § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
       bude prodávající osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
9.7 Prodávající souhlasí se zveřejněním této Smlouvy včetně všech jejích příloh.
9.8 Prodávající se zavazuje, že po celou dobu trvání smluvního vztahu bude pojištěn pro
       případ odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám v souvislosti s realizací
       předmětu plnění dle této Smlouvy, a že k tomu účelu má uzavřenu pojistnou smlouvu.
       Pojistná smlouva či pojistný certifikát se musí vztahovat na pojištění odpovědnosti za
       škodu způsobenou prodávajícím třetí osobě, a to v minimálně takové výši, která
       odpovídá všem možným rizikům způsobení škody třetí osobě v souvislosti s plněním
       předmětu této Smlouvy za každý pojistný případ, s platností minimálně po celou dobu
       plnění předmětu této Smlouvy. Na výzvu kupujícího je prodávající povinen tento
       pojistný doklad kdykoliv bezodkladně předložit.

                                                            X.
                                              Závěrečná ustanovení
10.1 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem připojení podpisu druhé smluvní strany a
       účinnosti dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015
       Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
       registru smluv, ve znění pozdějších předpisů.
10.2 Tato Smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými vzestupně
       číslovanými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Písemnou formu musí
       mít také veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Smlouvou.
10.3 Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu před jejím podpisem přečetly a s jejím
       obsahem bez výhrad souhlasí. Tato Smlouva je vyjádřením jejich pravé, skutečné,
       svobodné a vážné vůle. Na důkaz pravosti a pravdivosti těchto prohlášení připojují
       oprávnění zástupci obou smluvních stran své podpisy.

10.4 Nedílnou součástí této Smlouvy jsou:
       a) Technická specifikace jako Příloha č. 1,
       b) Položkový rozpočet jako Příloha č. 2,
       c) Vybavení pracoviště jako Příloha č. 3,
       d) Dispoziční plánek (Rokycany) jako Příloha č. 4,
       e) Dispoziční plánek (Sušice - 1NP) jako Příloha č. 5,
       f) Dispoziční plánek (Sušice – 2NP) jako Příloha č. 6.

prodávající        kupující
Předseda družstva  Ing. Zděněk Novotný
                   ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Plzni
                                                                                                            Příloha č. 1

Technická specifikace vyvolávacích systémů ÚP ČR
                                  2018
Obsah
1. Obsah ...........................................................................................................................10
2. Technická specifikace ...................................................................................................11

   2.1. Vyvolávací systém obecně .....................................................................................11
3. Návrh specifikace – obecný popis .................................................................................11

   3.1. Specifikace SW aplikace ........................................................................................11
      3.1.1. Obecné požadavky .........................................................................................11
      3.1.2. Obecná specifikace požadavků z pohledu klientů ...........................................12
      3.1.3. Obecné specifikace požadavků z pohledu referentů........................................12

   3.2. Specifikace HW komponent ...................................................................................13
      3.2.1. Vstupní tiskárna pořadových lístků s dotekovou obrazovkou - velká ...............13
      3.2.2. Vstupní tiskárna pořadových lístků s dotekovou obrazovkou - malá ................13
      3.2.3. Přepážkový displej ..........................................................................................13
      3.2.4. Hlavní displej...................................................................................................13
      3.2.5. LFD zobrazovací jednotka...............................................................................14
      3.2.6. Vyvolávací zařízení „Vstupte/Nevstupovat“ .....................................................14
      3.2.7. Zvuková signalizace ........................................................................................14
      3.2.8. Hlasové vyvolávání .........................................................................................14
       Technická specifikace
Tato technická specifikace shrnuje požadavky na technické řešení s výčtem potřebných
komponent a hlavně obecným popisem softwarového vybavení.
Navržené hardwarové komponenty a softwarové vybavení jsou stanoveny tak, aby plně
uspokojily potřeby ÚP ČR. Hardwarové komponenty jsou navrženy s ohledem na standardně
používané technologie v resortu MPSV a s ohledem na možné rozšíření v budoucnosti.
Veškeré hardwarové komponenty a softwarové vybavení jsou stanoveny tak, aby jejich
vlastnosti nediskriminovaly potencionální účastníky zadávacího řízení. Každý účastník
zadávacího řízení musí být schopen prokázat Zadavateli schopnost dodržení kvality výroby,
řízení či distribuci produktů v souladu se všemi nezbytnými předpisy a potřebami ÚP ČR.

       Vyvolávací systém obecně
Vyvolávací systém (dále jen „VS“) je označení pro způsob odbavování klientů, při kterém
klienti nestojí v řadě (frontě), ale jsou vyvoláváni. Vyvolávání je možné na základě
předchozího objednání na určitý čas, ale především se tak označuje systém, v rámci kterého
si klient při příchodu na pracoviště ÚP ČR vyzvedne lístek s pořadovým číslem a poté
sleduje, kdy bude jeho pořadové číslo vyhlášeno na elektronických informačních tabulích,
případně jiným způsobem (SMS, internet apod.) Podle povahy služby je vyvolávání
prováděno buď v jedné číselné řadě, nebo může být rozlišováno a algoritmus systému může
zohledňovat, který pracovník a kdy je schopen kterou službu poskytnout, případně čekající
upřednostnit (např. matky s dětmi).
Typickými složkami VS je centrální správa (softwarový program nebo speciálně vyčleněný
hardware), tiskárny pro výdej pořadových čísel, hlavní informační panel nebo panely
(zpravidla LED displeje), přepážkové informační panely a přepážkové terminály, které mohou
být integrovány do PC používaného k jiným činnostem, modul GSM pro odesílání SMS zpráv
klientům a webový modul pro komunikaci klientů z domova1.

       Návrh specifikace – obecný popis
Při návrhu řešení VS pro jednotlivé lokality musí být zohledněny požadavky vedoucích a IT
pracovníků, požadavky na funkcionalitu, na místopis lokalit a současné technické vybavení
lokalit. Jedním z příkladů je využití napájení pomocí aktivního PoE, které je využito ve všech
lokalitách ÚP ČR. Všechna zobrazovací zařízení (displeje) budou využívat SMD LED
technologie - důvodem je dobrá čitelnost i z ostrých úhlů, spolehlivost a nízká spotřeba.
Softwarová část plnění obsahuje funkce a nastavení, které uživatel potřebuje k vykonávání
své činnosti. Hlavní důraz je kladen na jednoduchost ovládání, spolehlivost, přehlednost,
efektivnost a úsporu času referentů za přepážkami.
Dodavatel bude po dobu záruční lhůty poskytovat i základní podporu a servisní služby a
reagovat na případné požadavky uživatele v souvislosti s nastavením SW a realizací
drobných úprav SW.

       Specifikace SW aplikace
       Obecné požadavky
Řídící software VS slouží k zajištění komunikace s periferiemi, organizaci virtuální fronty
klientů a propojení s ostatními aplikacemi v resortu. V rámci SW musí být integrovány služby
zajišťující chod systému a test komunikace všech periferií. SW musí rovněž umožňovat
rozesílání stavových hlášení prostřednictvím e-mailu (docházející papír, došel papír,
překročení maximální doby čekání, nefunkčnost lokalit atd.).
SW musí být instalovatelný na počítače s OS Windows (Server 2016 a vyšší, Win7 a Win10
a vyšší, provozovaných na dedikovaném hardware nebo ve virtualizovaném prostředí
HyperV 2016.) Řídící SW musí být umístěn na serveru v lokální síti Zadavatele. U
webového rozhraní musí SW zajistit plnou funkčnost pro všechny nejčastěji používané
prohlížeče (Edge, IE, FireFox, Chrome, Opera atd. bez použití technologie Java.) Řídící
software musí zaznamenávat všechny události ve VS, které mohou sloužit k dalšímu
zpracování (statistiky obsluhy, provozní statistiky atd.).

1 http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyvol%C3%A1vac%C3%AD_syst%C3%A9m
SW řešení musí umožnovat případné rozšíření systému o Digital Signage (DS), která
spočívá v sofistikovaném rozmístění digitálních zobrazovacích zařízení v podobě
profesionálních velkoplošných LFD monitorů, které jsou umístěny ve veřejně přístupných
prostorách. Jejich účelem je zobrazení více informací současně, kde jednou z těchto
informací je zobrazení čísla vyvolaného klienta pomocí vyvolávací komponenty (nahrazuje
hlavní displej vyvolávacího systému). Tímto účelovým spojením je zajištěna vysoká
sledovanost zobrazovaných informací, které mohou klienta více zaujmout.
Reporty musí VS poskytovat v celém rozsahu dat s možností individuálního definování
rozsahu až do úrovně nejnižších (nejmenších) pracovišť.
VS musí být plně škálovatelný, tj. musí zajistit individuální nastavování všech parametrů jak
pro jednotlivé agendy, tak i pro jednotlivé lokality (budovy), až po jednotlivé referenty. VS
musí umožňovat nastavování počtu evidencí jak přes internet, tak i za časové období, ale i
pro celé pracoviště a agendu (omezení možného kapacitního přetížení).
Pro dlouhodobé výpadky (nemoc apod.) musí VS nejlépe automaticky rozkládat příchozí
klienty na ostatní referenty dané agendy. Ruční změna/definování tohoto režimu musí být
možná.
VS musí umožňovat nastavování zástupů z úrovně nadřízeného referenta.
Pro případ mimořádného extrémního zatížení libovolného pracoviště musí VS umožnit tzv.
„generální stop stav“ pro zapisování dalších klientů do fronty v dané lokalitě na úrovni služby
poskytované v dané lokalitě.
Licence na počet současně připojených i na počet přístupových bodů a počet hl.
administrátorů musí být neomezená. Součástí dodávky SW licencí bude i zaškolení
odpovědných osob uživatele (administrátorů, správců systému), pro obsluhu systému (min. 2
na lokalitu) a proškolení min. 80% uživatelů/referentů vždy v dané lokalitě podle
harmonogramu nasazování aplikace VS.

       Obecná specifikace požadavků na VS z pohledu klientů
Z hlediska potřeb klientů musí VS zajistit v zásadě dvě možnosti obsluhy:

   a) Z externího prostředí - prostředí internetu (portál/webový modul)
   b) Z lokálního prostředí - samoobslužného boxu, např. vstupní tiskárny pořadových lístků

       s dotykovou obrazovkou
Některé požadavky na VS jsou totožné jak pro klienta, tak pro uživatele a mohou se tedy
v následujícím textu opakovat.
U internetového zapisování musí SW zajistit propojení až do úrovně jednotlivých referentů,
zajistit zobrazení relevantních údajů např. o obsazenosti termínů. Údaje o klientovi se
z prostředí portálu musí přenášet i do ostatních relevantních aplikací.
VS musí umožnovat storno jak z úrovně klienta, tak referenta, přičemž parametricky musí být
možné nastavit časy možného provedení storna. Na straně klienta musí být zajištěno jeho
vyrozumění o změnách prostřednictvím SMS a e-mailu.
Webový modul musí zajistit zobrazování dalších informací důležitých pro klienta, jako je
poučení, nepřítomnost referenta, nefunkčnost aplikace apod. Veškeré parametry nastavení
musí být libovolně měnitelné jak pro jednotlivé agendy, tak i pro jednotlivé lokality (budovy),
až po jednotlivé referenty. U klienta objednaného webovým modulem musí být zajištěno jeho
vyrozumění o změnách prostřednictvím SMS a e-mailu.
Relevantní informace zobrazované v lokálním prostředí na světelných panelech se musí
zároveň propisovat i do prostředí internetu/portálu.

       Obecné specifikace požadavků z pohledu referentů
Vzhledem ke skutečnosti, že jednotlivé agendy i lokality mohou mít různé požadavky a
možnosti, musí VS zajistit i další individuální nastavení parametrů, např. důvod návštěvy,
upřednostnění v pořadí, filtraci záznamů - jak na jednotlivé referenty, tak i na agendy nebo i
podle jiných kritérií, barevné rozlišení klientů např. podle zápisu do „fronty“, tj. zda se jedná o
zápis klienta z internetu nebo o místní zápis nebo o přeposlání z jiné agendy.
VS dále musí zajistit opakované „vyvolání“ klienta, přeposlání k vyřízení na další pracoviště,
včetně „upřednostnění“ takového záznamu. Upřednostnění musí být možné i „ručně“
referentem.
       Specifikace HW komponent
       Vstupní tiskárna pořadových lístků s dotekovou obrazovkou - velká
Tiskárna bude zpravidla umístěna u vstupu do úřadu nebo do čekárny a bude sloužit k
výběru služby a tisku pořadových lístků (SW klient). Tiskárna musí obsahovat dotekovou
obrazovku o min. úhlopříčce 15“ a musí být mechanicky odolná proti hrubému zacházení.
Vzhledem k variantě prostorů musí být tiskárna umístitelná jak do prostoru, tak ke zdi,
případně i ve variantě se zavěšením na zeď. Stojan i tělo tiskárny musí umožnit barevné
provedení dle požadavku objednatele za využití logomanuálu ÚP ČR. V případě, že bude
řízena z PC uvnitř kiosku, je třeba, aby toto PC bylo typu průmyslového provedení, bez
pohyblivých částí (HDD a chlazení pomocí větráčku) a s OS, který nevyžaduje častý vnější
zásah (výpadek el. proudu, profylaktická údržba, restart atd.). Vzhled obrazovky je možné
upravit dle podkladů uživatele, včetně vnořených obrazovek (podmenu). Tisk bude řešen
termotiskem s rychlou tiskovou hlavičkou doplněnou o ořez lístků. Ořez lístků musí být
nastavitelný tak, aby nemohlo docházet k padání lístků na zem ani k zatrhávání role papíru
uvnitř tiskárny. Lístky musí mít automaticky nastavitelnou délku, dle množství tištěných
informací. Na lístku musí být tisk pořadového čísla, názvu služby, umístění přepážky, data
a času vydání lístku atd. Tiskárna má přímý ethernetový vstup.

       Vstupní tiskárna pořadových lístků s dotekovou obrazovkou - malá
Pro malé pobočky a prostory s komplikovaným půdorysným uspořádáním je požadováno
doplňkové výdejové místo pořadového lístku – tiskárna s menší dotykovou obrazovkou (SW
klient).
Tiskárna bude obvykle umístěna u vstupu do úřadu nebo do čekárny a slouží k výběru
služby a tisku pořadových lístků. Tiskárna musí obsahovat dotekovou obrazovku o
úhlopříčce min. 10“. Vzhledem k variantě prostorů musí být tiskárna umístitelná jak do
prostoru, tak ke zdi, případně i ve variantě zavěšením na zeď. Stojan i tělo tiskárny musí
umožnit barevné provedení dle požadavku objednatele za využití logomanuálu ÚP.
V případě, že bude tiskárna řízena z PC uvnitř kiosku, je třeba, aby toto PC bylo typu
průmyslového provedení, bez pohyblivých částí (HDD a chlazení pomocí větráčku) a
s takovým OS, který nevyžaduje častý vnější zásah (výpadek el. proudu, profylaktická
údržba, restart atd.). Tisk musí být řešen termotiskem s rychlou tiskovou hlavičkou
doplněnou o ořez lístků. Lístky musí mít automaticky nastavitelnou délku, dle množství
tištěných informací. Ořez lístků musí být nastavitelný tak, aby nemohlo docházet k padání
lístků na zem ani k zatrhávání role papíru uvnitř tiskárny. Na lístku musí být možný tisk
pořadového čísla, názvu služby, umístění přepážky data a času vydání lístku atd. Tiskárna
musí mít přímý ethernetový vstup.

         Přepážkový displej
Přepážkový displej bude obvykle umístěn v blízkosti přepážky, která klienta obsluhuje.
Funkcí přepážkového displeje bude zobrazit číslo vyvolaného klienta a zobrazit číslo
přepážky. Funkci přepážkového displeje budou plnit SMD LED displeje (variantně i
víceřádkové), kde číslo klienta je aktivní a číslo přepážky může být pasivní. Velikost číslic 60
– 100 mm (čitelnost až 20-30m). Po vyvolání dojde k rozblikání čísla vyvolaného klienta a
hlasitému upozornění na změnu stavu. Přepážkový displej dále musí umožnit případné
zobrazit další údaje, např. důvod upřednostnění. V některých případech je nutné, aby jeden
jednořádkový displej sloužil pro dvě přepážky, z tohoto důvodu je požadována funkce
zobrazení dvou údajů na jednom displeji - tedy střídavé (přepínané) zobrazení dvou údajů na
jednom displeji. Přepážkový displej musí mít přímý ethernetový vstup s napájením po
ethernetu.
Přepážkový displej musí být uzpůsoben tak, aby byly možné různé možnosti zavěšení (na
zeď, ze stropu, na konzoly atd.).

       Hlavní displej
Hlavní nebo také halový displej bude většinou umístěn v čekárně anebo v místě, kde klienti
čekají na odbavení, a to tak, aby byl viděn co nejvíce klienty. Funkci hlavního displeje musí
plnit víceřádkový SMD LED displej, popř. jiné zobrazovací zařízení umožňující zobrazování
víceřádkových informací, doplněný o zobrazení směrových šipek. Velikost číslic 80 - 100 mm
(čitelnost 20-30m). Po vyvolání klienta dojde k rozblikání čísla vyvolaného klienta, čísla
přepážky a variantně směrové šipky a zůstane svítit. Původní informace se posune na druhý
řádek atd. Informace tak rolují. Změna informace musí být doprovázena akustickou
signalizací.
Akustické výstupy hlavních displejů (gongů) musí být možné vyvést libovolně i mimo místo
umístění hlavního displeje.
Hlavní displej musí mít možnost softwarově lineárně nastavit prodlevu pro setrvání údaje na
jednom řádku minimálně v rozmezí 1 – 60 sekund.
Hlavní displeje musí být možné nakonfigurovat i tak, aby zobrazovaly vyvolané klienty pouze
od vybraných přepážek.
Hlavní displej musí mít přímý ethernetový vstup, a musí být variantně napájen po ethernetu
dle normy IEEE 802.3af.
Hlavní displej musí být uzpůsoben tak, aby byly možné různé možnosti zavěšení (na zeď, ze
stropu, na konzolu atd.).

       LFD zobrazovací jednotka
LFD zobrazovací jednotka může být nahrazena i jinou, modernější, obdobnou technologií.
Jednotka musí podporovat přehrávání běžných videoformátů. LFD zobrazovací jednotka
musí sdružovat informace:

   - z vyvolávacího systému, ze kterého dokáže na libovolně definovaném prostoru
       zobrazit víceřádkový hlavní displej (minimálně 4 řádky). Při vyvolání klienta dokáže
       spustit akustický gong, aktuálně vyvolané číslo na prvním řádku zabliká a zůstane
       svítit. Informace rolují shora dolů (na 1. řádku vždy nejnovější informace);

   - ze vzdáleného serveru, ze kterého dokáže na libovolně definovaném prostoru
       zobrazit multimediální zprávy (spoty, videa, sekvence obrázků, TV vysílání formou
       streamu, dynamické informační texty (RSS), běžící jednořádek, datum, čas atd.).
       Nastavování „playlistu“ je možné samostatnou webovou aplikací z libovolného PC
       připojeného do sítě internet. Systém umožní funkci, kdy po vyvolání klienta dojde k
       pozastavení prezentace a volané číslo se zobrazí přes celou plochu části pro
       prezentaci. Je požadována možnost zobrazení aktuálního data a času.

LFD zobrazovací jednotka musí umožnit spouštění akustického signálu (gong, nebo hlasové
vyvolávání) při změně údaje na prvním řádku hlavního displeje vyvolávacího systému.

       Vyvolávací zařízení „Vstupte/Nevstupovat“
Funkci displeje Vstupte/Nevstupovat bude plnit SMD LED displej, zobrazující zelenou
informaci VSTUPTE a červenou informaci NEVSTUPOVAT. Čitelnost displeje musí být do
15m. Ovládání stavu displeje může být řešeno RF dálkovým mini ovladačem s dosahem do
20m nevyžadujícím přímou viditelnost na zařízení nebo jiným vhodným způsobem.

       Zvuková signalizace
Slouží pro použití ve dvojici s "vyvolávacím zařízením", světelným LED panelem nebo
přepážkovým displejem.

       Hlasové vyvolávání
Slouží pro volitelné použití při vyvolání klienta (nastavitelné zvlášť pro jednotlivé agendy) a
pro použití při poruše "video" vyvolávání nebo nemožnosti nasazení sv. panelů.
                                                                        Příloha č. 2

       POLOŽKOVÝ ROZPOČET

Kontaktní pracoviště Rokycany, Svazu bojovníků za svobodu 68, Rokycany

řádek  Komponenty                   Popis       Počet       Jednotková    Cena       Typ
                                v technické                 cena s DPH  celkem
                                 specifikaci                             s DHP       HW
        Vstupní tiskárna                                 1  67.297,78
        pořadových lístků      Kapitola 3.2.1.                          67.297,78    HW
1. s dotekovou                                           8  6.050,-                  HW
        obrazovkou (min. 15“)  Kapitola 3.2.3.                           48.400,-    HW
        - velká                                          4  12.100,-                 SW
        Přepážkový displej     Kapitola 3.2.3.                           48.400,-   Různé
2. jednotlivý                  Kapitola 3.2.4.           2  22.385,-     44.770,-
        s uchycením                                                      32.670,-
        Přepážkový displej      Kapitola 3.1             1  32.670,-
3. dvouřádkový                        Dle                               96.267,60
        s uchycením                                      1  96.267,60
4. Hlavní displej              požadovaného
5. SW aplikace                      řešení
        Instalace, materiál,
        zprovoznění, záruční
6. servis, zaškolení +
        další nutné práce a
        náklady

                               Celková cena v Kč s DPH                  337.805,38

Kontaktní pracoviště Sušice, Nádražní 1226/1226, Sušice

řádek  Komponenty                   Popis       Počet       Jednotková   Cena        Typ
                                v technické                 cena s DPH  celkem
                                 specifikaci       2                    s DHP        HW

        Vstupní tiskárna       Kapitola 3.2.1.    11        67.297,78 134.595,56     HW
        pořadových lístků                          5                                 HW
1. s dotekovou                 Kapitola 3.2.3.     2        6.050,-     66.550,-     HW
        obrazovkou (min. 15“)                      1                                 SW
        - velká                Kapitola 3.2.3.     1        12.100,-    60.500,-    Různé
        Přepážkový displej     Kapitola 3.2.4.
2. jednotlivý                                               22.385,-    44.770,-
        s uchycením             Kapitola 3.1                35.695,-    35.695,-
        Přepážkový displej            Dle
3. dvouřádkový                                              72.769,40   72.769,40
        s uchycením            požadovaného
4. Hlavní displej                   řešení
5. SW aplikace
        Instalace, materiál,
        zprovoznění, záruční
6. servis, zaškolení +
        další nutné práce a
        náklady

                               Celková cena v Kč s DPH                  414.879,96

Celková cena za obě Kontaktní pracoviště v Kč s DPH                     752.685,34
                                                                                                             Příloha č. 3

Vybavení pracoviště - Kontaktní pracoviště Rokycany
Adresa objektu: Rokycany, Svazu bojovníků 68, 337 01 Rokycany - Střed
Vlastník objektu: ÚZSVM
Agenda, která bude na systém napojena: Nepojistné sociální dávky
Počet přepážek: 15
Technický popis:
1 x registrační místo (výdejna lístků)
2 x hlavní displej s gongem a aktivními šipkami
16 x odbavovací terminál virtuální
8 x jednořádkový displej
4 x dvouřádkový displej
Vyvolávací systém by měl být flexibilní s možností rozšíření front do budoucna.

Popis:
Na přiložených plánech je vyobrazeno rozmístění přepážkových displejů, halového displeje a
jedno výdejní místo lístků. Vzhledem k tomu, že v místní síti LAN je omezené množství
volných zásuvek, bude se muset vybudovat nové vedení.
Bude zapotřebí vybudovat nové vedení ze serverovny dle zakreslení v plánku, kde je volných
10portů ve switchi a je zde i dostatek místa v racku.
Vybavení pracoviště - Kontaktní pracoviště Sušice
Adresa objektu: Sušice, Nádražní 1226, Sušice II, 342 01 Sušice 1
Vlastník objektu: ÚP ČR
Agenda, která bude na systém napojena: Zaměstnanost, Nepojistné sociální dávky
Počet přepážek: 21
Technický popis:
2 x registrační místo (výdejna lístků)
2 x hlavní displej s gongem a aktivními šipkami
21 x odbavovací terminál virtuální
8 x jednořádkový displej
4 x dvouřádkový displej
Vyvolávací systém by měl být flexibilní s možností rozšíření front do budoucna.

Popis:
Na přiložených plánech je vyobrazeno rozmístění přepážkových displejů, halových displejů a
dvě výdejní místa lístků. Vzhledem k tomu, že v místní síti LAN je omezené množství
volných zásuvek, bude se muset vybudovat nové vedení.
V 1NP lze využít 8 volných LAN zásuvek a případně i 6 volných portů v PoE Switch umístěne
dle vyobrazení plánu 1NP. Přepážkové displeje z kanceláře 1.30 se dovedou do vedlejší
místnosti, kde lze využít stávající rozvod propojení do serverovny v 2NP.
Ve 2NP bude zapotřebí vybudovat nové vedení až do serverovny dle zakreslení v plánku
2NP, kde je připraven volný switch 24port a je zde i dostatek místa v racku. Pro zapojení
halového displeje se využije stávající zásuvka LAN dle plánku.
116A          116       115                                                        Přízemí budovy                                                                                                          104       104A

117                                                                                                                                 Hlavní vchod                                                 106

                             114                         113  113A       112       111                                         110          >   109    109A  108                       107                           103

                                                                                                                                    152

                          150                                                                                                       151                                                     153       105            102
118
                                                                                                                               146                     147
                               142A
                                                  142                              143                                                                                                           149

                                                                                                   144                                                                            148                                                         101
                                                                                        BB                                                             145                                                          155

                                                                                   143A C C 144A

119                141A      141                                                        DD

                                                                                        EE                                               154

                                                                                                                                                                                                                156  PRŮJEZD

                   140A      140

120

                   139A      139                                                                                                                                                                 kiosek tisk lístků
                                                                                                                                                                                                 hlavní panel
                   138A      138                                                                                                                                                                 jednořádkový displej

121                                                                                                                                                                                              dvouřádkový displej

                                                                                                                                                                                                 LAN - nově navržené vedení v podhledech stropu ze servrovny místnost
                                                                                                                                                                                                 114 k jednotlivým přepářkovým displejům (stávající síť nelze využít -nedostatek zásuvek)
                                                                                                                                                                                                 V servrovně je volný 10x port Switche, v racku je dostatek místa pro případné umístění
                                                                                                                                                                                                 nového Switche

        122        137A      137

        123        136
Bezbarierový                                         133

     vchod                135
              125A
        124                                         134       <

       124A                                                         132       131       130                                         129
                                                                                                                                                 128A
                   125       125B
                                                                                                                                      128
                                                              126
                                                                                                              127
                                                                                                                         127A