Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9592519: Dodávka propagačních předmětů -12-2019

Příloha Příloha č. 02 Návrh smlouvy_PROPAQ.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva

                            „Dodávka propagačních předmětů -12-2019“

uzavírají dle ust. § ustanoveními § 2079 a nás. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
               Sb., občanský zákoník (dále jen zákon), tuto smlouvu pro potřeby projektu:

   Strategický rozvoj Univerzity Hradec Králové; reg. č.: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002427
                                                           (položky č. 1 – 11)

SMLUVNÍ STRANY

Kupující:             Univerzita Hradec Králové
se sídlem:            Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové
zastoupen:            Ing. Alešem Klicnarem, kvestorem univerzity
IČ:                   62690094
DIČ:                  CZ62690094
bankovní spojení:

kontaktní osoby: viz příloha č. 1

dále jen: „kupující“

a

Prodávající: PROPAQ s.r.o.
se sídlem: Štěrboholská 1434/102a, 102 00, Praha 10
zastoupený:
IČ: 24822612
DIČ: CZ24822612
zapsaný v: obchodním rejstříku vedeném u městského soudu v Praze, oddíl C, vložka
17756
bankovní spojení: Fio Banka, a.s.,
plátce DPH: ano
kontaktní osoba:

dále jen: „prodávající“

uzavírají na základě realizace veřejné zakázky malého rozsahu Dodávky na propagaci, z níž
zhotovitel vzešel jako vítěz, tuto Smlouvu:

                                   Článek I

1.1.                                           PŘEDMĚT SMLOUVY
1.2.
      Prodávající se touto smlouvou zavazuje dodat kupujícímu dle níže uvedeného popisu
      předmět této smlouvy (dále jen „zboží“), které odpovídá nejméně specifikaci uvedené
      v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. Kupující se zavazuje dodané zboží,
      odpovídající popisu předmětu smlouvy převzít a zaplatit kupní cenu.

      Termín dodání zboží je stanoven nejpozději do 20 dnů ode dne schválení grafického
      náhledu zboží. Místo plnění: pracoviště kupujícího v Hradci Králové – viz sloupec
      „místo dodání/kontaktní osoba“ v Příloze č. 1 této smlouvy, není-li písemně sjednáno
      jinak.
      V případě prodlení prodávajícího s termínem dodání zboží stanoveným zde se prodávající
      zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč za každý i započatý
      den prodlení se stanoveným termínem řádného dodání zboží.

                                                                                   1
1.3.  Dodávka zboží proběhne na základě písemné objednávky/objednávek pro
1.4.  jednotlivé položky (stačí mailová forma od kontaktní osoby za kupujícího), která se
      považuje za doručenou následující pracovní den; do 3 pracovních dnů od tohoto doručení
      /fikce doručení dodá dodavatel grafický náhled zboží již s požadovanými logy resp.
      aplikacemi jednotného vizuálního stylu univerzity (vizualizace předmětů vč. log/potisků
      apod.); tyto musí kontaktní osoba kupujícího stvrdit či dát oprávněné připomínky tak,
      aby vše odpovídalo specifikovaným požadavkům (v dokumentaci k veřejné zakázce
      malého rozsahu, z níž vzešel prodávající jako vítěz) a grafickému manuálu jednotného
      vizuálního stylu UHK či jiným publikačním povinnostem vyplývající z požadavků
      zadavatele. Teprve po schválení této vizualizace je prodávající oprávněn dodat objednané
      zboží. V případě nedodržení zde uvedených lhůt prodávajícím může kupující uplatnit
      smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den prodlení. Uplatněním nároku na smluvní
      pokutu vzniká povinnost tuto pokutu uhradit nejpozději do 30 dnů od dne obdržení
      příslušného vyúčtování.

      Stanoví-li tak zadavatel (viz Příloha č. 1 Výzvy), je povinností uchazeče při grafické práci
      dodržovat veškerá ustanovení Grafického minimanuálu logotypu a jednotného
      vizuálního stylu Univerzity Hradec Králové, které jsou dostupné na
      https://www.uhk.cz/cs-CZ/Download?DocumentID=11703.

      Článek II

                                               CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
2.1 Po řádném a bezvadném plnění, které prodávající v souladu s touto smlouvou předá, se

      kupující zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu za zboží specifikované výše v odst. 1.1
      ve výši:
      Celková cena za celý předmět smlouvy činí:

                                                             v Kč bez DPH
                                                                 61.892,-

        Položkový rozpočet celkové kupní ceny je součástí přílohy č. 1 Smlouvy.

        Pokud prodávající písemně (e-mail) dohodne s kupujícím, že bude dodávku zboží
        realizovat postupně, lze vystavit daňové doklady po předání i jednotlivých bezvadných
        dodávek zboží (dle skutečné dodávky a v souladu s položkovým rozpočtem); v případě, že
        nedodá zbývající zboží včas, postupuje se dle čl. III, bod 3.7.

2.2 Sazba a výše DPH bude prodávajícím vypočtena v souladu se zákonnými předpisy
      ČR (zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zejm.
      jeho přílohy).

2.3 Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet
      prodávajícího uvedený v článku 1 této smlouvy na základě daňových dokladů vystavených
      prodávajícím ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, který je den převzetí zboží, resp. den
      podepsáni dodacího listu. Bylo-li zboží převzato i přes vady v jakosti či množství ve smyslu
      čl. III, či bylo-li prodávajícímu oznámena jejich existence (čl. III, bod 3.3) vzniká nárok na
      zaplacení smluvní ceny/její části za dodatečně opravenou dodávku až jejich převzetím
      kupujícím s tím, že prodávající může do takové kupní ceny započítat event. sankce podle čl.
      III.

                 2
  2.4 Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho doručení kupujícímu, a sice na adresu
        prijem.faktur@uhk.cz, a to na základě faktury vystavené do 14 dnů po protokolárním
        předání a převzetí zboží (viz výše). Faktury budou předem elektronicky zaslány
        objednateli, resp. kontaktní osobě pro kontrolu všech jejich náležitostí.

  2.4 Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č.
        563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani
        z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a bude mít náležitosti obchodní listiny dle §
        435 zákona. Na daňovém dokladu budou rozepsány jednotlivé položky plnění včetně
        uvedení jednotkové ceny a taktéž i název projektu – je-li uveden v příloze č. 1 této
        smlouvy.

  2.5 V případě, že daňový doklad náležitosti podle článku 2.3 této smlouvy nebude obsahovat,
        bude kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení.
        V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či
        nově vyhotoveného daňového dokladu.

  2.6 Úhradu provede kupující bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v
        hlavičce této smlouvy na základě daňového dokladu. Splatnost daňového dokladu je 30 dnů
        ode dne jeho doručení objednateli.

                                                                   Článek III

                                PŘEDÁNÍ VĚCI, PŘECHOD VLASTNICTVÍ, SANKCE

 3.1 Prodávající je povinen písemně informovat příslušnou kontaktní osobu kupujícího pro
        dohodu o přesném termínu dodávky věci min. 2 pracovní dny předem; nebude-li mezi
        smluvními stranami dohodnuto jinak, platí, že dodávka proběhne v době mezi 10:00 a
        15:00 hodin.

3.2 Převzetí zboží /jeho části bude stvrzeno kupujícím na dodacím listě – tím dochází
        k přechodu vlastnického práva ke zboží, jakož i k nebezpečí vzniku škody.

3.3 Kupující po převzetí (nikoliv při převzetí, není-li na dodacím listě dohodnuto jinak) zboží
        /jeho části provede kontrolu zjevných vad zboží. Zjistí-li kupující, že zboží vykazuje vady,
        příp. že kupující neodevzdal požadované množství, oznámí to nejpozději do 4 pracovních
        dnů ode dne převzetí zboží prodávajícímu. Kupující pak postupuje buď podle bodu 3.4 či
        dle bodu 3.5 tohoto článku.

3.4 Závazek dodat zboží tedy považuje v případě situace 3.3 kupující za nesplněný a

        - kupující oznámí písemně (e-mail stačí), že závazek dodat zboží nebyl splněn a na zboží
        se hledí, jako by nebylo odevzdáno a prodávající je povinen uhradit jednorázovou sankční
        smluvní pokutu ve výši:

         5.000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 20 000,- Kč, nebo

         7 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 50 000,- Kč či

         10 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 80 000,- Kč či

         15 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 120 000,- Kč.

        - odevzdá-li zboží prodávající po částech, pak se výše uvedené postupy v tomto bodě
        uplatní jen k té části zboží, kterou prodávající předal s vadami, resp. z níž prodávající
        neodevzdal byť i jen jedinou věc; i tak je v prodlení oproti lhůtě pro dodání.

3.5 Závazek dodat zboží považuje kupující za splněný s vadami bez následku prodlení

        - kupující oznámí prodávajícímu (viz 3.3.), že splnil závazek dodat zboží, ovšem s vadami;
        smluvní strany mají za to, že prodávající je v prodlení dle 3.7 ve vztahu k takové dodávce

                                                                                                                                                    3
        - prodávající vystaví opravený dodací list pouze v rozsahu bezvadné dodávky; chybějící
        zboží a zboží s odstraněnými vadami, budou kupujícímu odevzdány s novým dodacím
        listem nejpozději do 10 dnů od oznámení podle 3.3.; není-li bezvadné zboží dodáno v této
        dodatečně lhůtě, pak se postupuje dle sankčních smluvních pokut dle čl. 3.4

3.6 Neoznámené vady podle tohoto odstavce nevylučují uplatnění práv z vadného plnění
        z důvodu těchto vad v záruční době.

3.7 Bude-li zboží předáno s vadami (zejm. v rozporu s požadavky) či později podle bodu 3.5, je
        kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % z výše ceny
        nedodaného/dodaného s vadami zboží za každý i započatý kalendářní den. Tímto není
        dotčeno právo na náhradu škody. Smluvní pokuty se stávají splatnými dnem následujícím
        po dni, kdy na ně vznikl nárok.

3.8 Veškeré náklady spojené s odevzdáním zboží, zejména dopravu a balení, nese prodávající a
        náklady spojené s převzetím zboží nese kupující.

                                                                   Článek IV

                                                      ODPOVĚDNOST ZA VADY

  4.1 Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu na předmět této smlouvy záruku ve výši
        nejméně 24 měsíců, a to počínaje dnem předání a převzetí zboží kupujícím, a to bez vad a
        nedodělků.

  4.2 Jestliže dodatečně vyjde najevo vada nebo vady, na které prodávající kupujícího
        neupozornil, má kupující právo na bezplatnou opravu či náhradu zboží provedenou
        nejpozději do 10 dnů ode dne oznámení vady nebo na přiměřenou slevu z dohodnuté ceny
        odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí zboží neupotřebitelnou, má též
        právo odstoupit od této Smlouvy či požadovat náhradu tohoto zboží ve formě bezvadného
        zboží. Zboží k opravě přebírá prodávající na kontaktní adrese kupujícího, nedohodnou-li se
        smluvní strany jinak. V případě nedodržení zde uvedené lhůty je kupující oprávněn účtovat
        smluvní pokutu dle této smlouvy, bodu 3.7.

  4.3 Právo odstoupit od této smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že zboží
        má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a
        toto ujištění se ukáže nepravdivým.

  4.4 Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním
        práv z odpovědnosti za vady.

  4.5 Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich
        dozví.

  4.6 Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.

                                                                    Článek V

                                                     ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  5.1 Prodávající se zavazuje umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z
        jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním
        zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991
        Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

  5.2 Prodávající potvrzuje, že se na zpracování jeho nabídky nepodílel zaměstnanec zadavatele či
        člen statutárního orgánu zadavatele, statutární orgán zadavatele, člen řídicího orgánu
        zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu
        podílela na zadání předmětné zakázky, resp. s uchazečem ve sdružení, který je
        zaměstnancem zadavatele či členem realizačního týmu či osobou, která se na základě

                                                                                                                                                    4
      smluvního vztahu podílela na zadání předmětné zakázky, nebo jehož subdodavatelem je
      zaměstnanec zadavatele, člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního
      vztahu podílela na zadání veřejné zakázky.

5.3 Pokud tato smlouva nestanoví jinak, smluvní strany se dohodly, že se práva a povinnosti
      smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., ve znění novel.

5.4 Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž prodávající obdrží 1 pare podepsané
      smlouvy; smlouva může být měněna pouze písemnými, oběma smluvními stranami
      podepsanými a vzestupně číslovanými dodatky.

5.5 Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, určitou a
      srozumitelnou vůli prostou omylu, smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem
      souhlasí, což stvrzují vlastnoručními podpisy.

5.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněných zástupců obou smluvních stran.
      Nejde-li o smlouvu s povinným uveřejněním dle zák. č. 340/2015 Sb., pak účinnosti nabývá
      taktéž dnem podpisu. Jde-li o smlouvu s povinným uveřejněním v registru smluv (zejm. jde-
      li o plnění nad 50tisíc Kč bez DPH), nabývá účinnosti až dnem zápisu do Registru smluv,
      který bude obsahovat údaje v souladu se zákonem o registru smluv.

5.7 Zveřejnění smlouvy provede smluvní strana kupující v souladu se zákonem o registru; až
      bude registrace provedena, kupující předá 1 paré smlouvy prodávajícímu.

Příloha smlouvy:

Příloha č. 1 – Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky, vč. položkových cen

V Hradci Králové dne ………….  V Praze dne

…………………………………               …….………………………………
  Ing. Aleš Klicnar                  prodávající
          kvestor

                                                  5