Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9605123: Rámcová kupní smlouva - dodávky vyšetřovacích rukavic bez pudru

Příloha 062 PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s. - Rámcová kupní smlouva - vyšetřovací rukavice nitril. bez pudru.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ KUPNí SMLOUVA

                                    č.                        _

                    Sdružení nemocnic Jihočeského kraje

                                                  Boženy Němcové 585/54, 370 01 České Budějovice

Účastníci sdružení jihočeských nemocnic: Nemocnice České Budějovice, a.s., České Budějovice, B. Němcové 585/54, PSČ 370 01, IČO 260
68877, Nemocnice Tábor, a.s., Tábor, kpt. Jaroše 2000, PSČ 390 03, IČO 260 95 203, Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s., Jindřichův Hradec,
U Nemocnice 380/111, PSČ 377 38, IČO 26095 157, Nemocnice Písek, a.s., Karla Čapka 589, Budějovické Předměstí, 397 01 Písek, IČO 260
95 190, Nemocnice Strakonice, a.s., Strakonice, Radomyšlská 336, PSČ 386 29, IČO 260 95 181, Nemocnice Prachatice, a.s., Prachatice,
Nebahovská 1015, PSČ 383 20, IČO 260 95 165, Nemocnice Český Krumlov, a.s., Nemocniční 429, Horní Brána, 381 01 Český Krumlov, IČO
26095 149, Nemocnice Dačice, a.s., Dačice, Antonínská 85/11, PSČ 380 01, IČO 28113 195

Smluvní strany:

1.           PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.

se sídlem    Juárezova 1071/17, 16000 Bubeneč - Praha 6

IČ:          25099019

DIČ:         CZ25099019

společnost zapsaná vobchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B,

vložka 4492

zastoupená                   předsedou představenstva

bankovní spojení:

jako prodávající na straně jedné (dále jen "Prodávající")

a

2.    Nemocnice Písek, a.s.

se sídlem    Písek, Karla Čapka 589, PSČ 397 01

IČ:          260 95 190

DIČ:         CZ 699005400

společnost zapsaná vobchodním rejstříku vedeném                  Krajským soudem  v Českých

Budějovicích, oddíl B, vložka 1462

zastoupená   MUDr. Jiřím Holanem, MBA, předsedou představenstva a Ing. Danou
             Čagánkovou, členem představenstva

bankovní spojení:

jako kupující na straně druhé (dále jen "Kupující")

uzavřely dnešního dne podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve
znění pozdějších předpisů, (dále jen "občanský zákoník") tuto

                                                  rámcovou kupní smlouvu

                                        Strana I (celkem 18)
1.  ÚVODNí USTANOVENí

1.1. Kupující prohlašuje, že je veřejným zadavatelem ve smyslu § 4 odst. 1 písmo e) zákona
          č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
          "zákon o ZVZ"). Kupující je podle zákona o ZVZ povinen zadat veřejnou zakázku
          v zadávacím řízení. Kupující dále prohlašuje, že dne 16. 10. 2018 ve smyslu ust. § 56
          zákona o ZVZ odeslal oznámení o zahájení zadávacího řízení k uveřejnění způsobem
          podle § 212 zákona o ZVZ pod evidenčním číslem Z2018-035725 za účelem zadání
          Veřejné zakázky s názvem "DODÁVKA RUKAVIC - část A Vyšetřovací rukavice
          nitrilové bez pudru 6N" (dále jen "Veřejná zakázka"). Na základě výsledku zadávacího
          řízení byla Veřejná zakázka přidělena Prodávajícímu. Smluvní strany uzavírají tuto
          smlouvu za účelem splnění předmětu Veřejné zakázky.

2.  SMLUVNí STRANY

2.1. Prodávající prohlašuje, že je právnickou osobou řádně podnikající podle občanského
          zákoníku, a podle zákona č. 455/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (živnostenský
         zákon}, která se zabývá prodejem zdravotnických prostředků dle této smlouvy a která
          je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka
          4492. Prodávající dále prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této
          smlouvě stanovené a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti v ní
          obsažené.

2.2. Kupující prohlašuje, že je obchodní společností řádně založenou a zapsanou podle
          českého právního řádu v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých
          Budějovicích, oddíl B, vložka 1462, která se zabývá poskytováním zdravotních služeb
          a zdravotní péče. Kupující dále prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky
          v této smlouvě stanovené a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti
          v ní obsažené.

2.3. Kupující dále prohlašuje, že je povinným subjektem dle § 2 odst. 1 písmo n) zákona č.
          340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o
          registru smluv"], a jako takový má povinnost zveřejnit tuto smlouvu v registru smluv.
          S ohledem na skutečnost, že právo zaslat smlouvu k uveřejnění do registru smluv
          náleží dle zákona o registru smluv oběma smluvním stranám, dohodly se smluvní
          strany za účelem vyloučení případného duplicitního zaslání smlouvy k uveřejnění do
          registru smluv na tom, že tuto smlouvu zašle k uveřejnění do registru smluv Kupující.
          Kupující bude ve vztahu k této smlouvě plnit též ostatní povinnosti vyplývající pro něj
          ze zákona o registru smluv, např. pokud jde o zveřejňování objednávek atd.

2.4. Smluvní strany shodně prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají jako podnikatelé
          v souvislosti s jejich podnikatelskou činností.

3.  PŘEDMĚT A ÚČEL SMLOUVY

3.1. Prodávající se touto smlouvou zavazuje odevzdávat (dodávat) Kupujícímu na základě
          jeho objednávek movité věci uvedené v ustanovení 3.2. této smlouvy se všemi
          obvyklými součástmi a příslušenstvím v rozsahu a za podmínek stanovených touto

                            Strana 2 (celkem 18)
          smlouvou a umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo k těmto movitým věcem.
          Kupující se touto smlouvou zavazuje, že movité věci převezme a zaplatí za ně
           Prodávajícímu kupní cenu za podmínek stanovených v této smlouvě.

3.2. Movitými věcmi ve smyslu této smlouvy se rozumí rukavice uvedené a blíže
         specifikované v Přílozeč. 1, která je nedílnou součástítéto smlouvy (dále jen "Zboží"),
          není-Ii v této smlouvě ujednáno pro jednotlivé případy jinak.

3.3. Účelem této smlouvy je upravit podmínky, za nichž bude Prodávající odevzdávat
          (dodávat) Kupujícímu Zboží, a upravit vzájemná práva a povinnosti smluvních stran
          související s dodávkami Zboží.

4.  OBJEDNÁVKY

4.1. Prodávající se zavazuje odevzdávat (dodávat) Kupujícímu Zboží na základě
         objednávek vystavených a zaslanýchKupujícím.

4.2. Kupujícív objednávce uvede:

    4.2.1. identifikační údaje Kupujícího;

    4.2.2. identifikační údaje Prodávajícího;

    4.2.3. požadované druhy Zboží, které má Prodávající na základě objednávky
              Kupujícímu odevzdat;

    4.2.4. číselný kód Zboží, byl-Ii přidělen (dle Přílohy Č. 1 této smlouvy);

    4.2.5. množství pro každý požadovaný druh Zboží;

    4.2.6. datum vystavení objednávky;

    4.2.7. místo odevzdání;

    4.2.8. případné další údaje.

4.3. Kupující zašle dílčí objednávku Prodávajícímu elektronicky prostřednictvím systému
          pro elektronické objednávání léčiv a spotřebního zdravotnického materiálu.
          Objednávky budou vystavovat výlučně pracovníci obchodního oddělení Kupujícího.

4.4. Kupujícím řádně vystavené a odeslané objednávky v souladu s tímto článkem
         smlouvy jsou pro Prodávajícího závazné. Prodávající je povinen řádně vystavenou
          objednávku, kterou obdrží od Kupujícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději však
          následující pracovní den, písemně potvrdit, přičemž za písemné potvrzení se považuje
          i elektronické potvrzení objednávky.

4.5. Vzor objednávky tvoří nedílnou součást této smlouvy jako její Příloha Č. 2. Přílohou
         objednávky může být podrobný rozpis Zboží, které má být na základě dané
         objednávky odevzdáno Kupujícímu, včetně určení jednotlivých oddělení či jiných
          pracovišť Kupujícího, na které má být Zboží (či jeho jednotlivé položky) odevzdáno.

5.  ODEVZDÁNí ZBoží

5.1. Prodávající se zavazuje odevzdat (dodat) Kupujícímu veškeré Zboží dle jeho
         objednávek vcelku (tj. jednorázově) ve lhůtě maximálně do čtyřiceti osmi (48) hodin

                                  Strana 3 (celkem 18)
          od doručení objednávky způsobem upraveným v odstavci 4.3. této smlouvy, nebude­
          li v objednávce uvedena dodací lhůta delší a/nebo možnost dodání určeného Zboží po
          částech. Prodávající se zavazuje odevzdávat (dodávat) Kupujícímu Zboží výlučně dle
          jeho objednávek. Pokud dojde z důvodu na straně výrobce k výpadku (včetně
          ukončení výroby) ve výrobě nebo v distribuci Zboží (části Zboží) na trh v České
          republice, pro který nebude možno objektivně toto Zboží dodat Kupujícímu na
          základě jeho objednávky ve lhůtách dle této smlouvy, zavazuje se Prodávající o této
          skutečnosti písemně informovat Kupujícího způsobem a ve lhůtě pro potvrzení
          objednávky uvedeným v odst. 4.4. této smlouvy (zároveň je Prodávající povinen
          objednávku v části nedotčené výpadkem tímto způsobem potvrdit), a nahradit mu
          k jeho výzvě veškerou v důsledku toho vzniklou újmu. Zejména se Prodávající
          zavazuje nahradit Kupujícímu škodu, která mu vznikne, pokud si Kupující Zboží
          dotčené výpadkem bude muset obstarat sám na vlastní náklady u jiného
          prodávajícího, přičemž za takovou škodu se považuje zejména rozdíl v celkové či
          jednotkové kupní ceně, za kterou si Kupující Zboží obstará u jiného prodávajícího
          oproti celkové či jednotkové kupní ceně, za kterou mu je povinen Zboží dodat
          Prodávající dle této smlouvy, a to včetně souvisejících nákladů důvodně a účelně
          vynaložených Kupujícím na takové náhradní obstarání Zboží. Od okamžiku, kdy
          Prodávající oznámí Kupujícímu, že mu pro výpadek příslušné Zboží nedodá, nebo
          pokud Prodávající toto oznámení neučiní či jej neučiní ve lhůtě dle této smlouvy, pak
          od okamžiku, kdy marně uplyne lhůta pro dodání příslušného Zboží, je Prodávající
          v prodlení s dodáním Zboží dle příslušné objednávky Kupujícího. Pokud Kupující
          Prodávajícímu následně oznámí, že si Zboží dotčené výpadkem obstará u jiného
          prodávajícího, považuje se toto oznámení za oznámení o odstoupení od objednávky
          či její dotčené části (pokud je výpadkem dotčena pouze část objednaného Zboží),
          přičemž však tímto odstoupením není dotčeno právo Kupujícího na náhradu újmy dle
          tohoto odstavce této smlouvy ani jiná práva, která mají z povahy věci v oprávněném
          zájmu Kupujícího přetrvat i po odstoupení (zejména právo dle odst. 10.3. této
          smlouvy). Prodávající je povinen dodat Zboží podle části objednávky nedotčené
          výpadkem Zboží a odstoupením Kupujícího. Ujednáním tohoto odstavce této smlouvy
          nejsou nijak dotčena ostatní práva Kupujícího plynoucí pro něj z právních předpisů.
          Nemožnost částečného plnění objednávky se nedotýká povinnosti Prodávajícího
          splnit objednávku ve zbylé části.

5.2. Prodávající se zavazuje dodat Zboží na příslušná pracoviště Kupujícího v souladu
          s podmínkami upravenými v tomto článku smlouvy. Pokud dodávku Zboží nebude
          provádět přímo Prodávající, zavazuje se zajistit, že osoba jím pověřená k provedení
          dodávky Zboží dodá toto Zboží na příslušná pracoviště Kupujícího v souladu
          s podmínkami upravenými v tomto článku smlouvy. Za řádné plnění povinností této
          osoby v souladu s touto smlouvou odpovídá Prodávající. Tato Prodávajícím pověřená
          osoba je na výzvu Kupujícího povinna Kupujícímu prokázat, že je oprávněná k dodání
          Zboží dle této smlouvy. Pokud je níže v dalších odstavcích této smlouvy použit pojem
          pověřený pracovník Prodávajícího, zahrnuje tento pojem pro potřeby tohoto článku
          této smlouvy i Prodávajícím pověřenou osobu k dodání Zboží.

5.3. Prodávající se zavazuje dopravit Zboží do místa odevzdání dopravním prostředkem,
          jehož hmotnost nepřesáhne 3,5 t (slovy tři a půl tuny) a který bude vybaven
          potřebným zařízením pro vykládku Zboží v sídle Kupujícího.

                                                                        Strana 4 (celkem 18)
5.4. Kupující umožní Prodávajícímu vjezd do sídla Kupujícího, případně do jiného areálu,
          kde se nachází místo určení dle tohoto článku smlouvy, v místě určeném Kupujícím.
           Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) se po vjezdu do sídla Kupujícího (příp. do
          jeho jiného areálu) ohlásí na určeném pracovišti Kupujícího. Prodávající poté zajistí
          vykládku a odevzdání Zboží dle objednávky přímo na příslušná pracoviště Kupujícího.
           Prodávající provádí vykládku a odevzdání Zboží na vlastní nebezpečí.

5.5. Prodávající bude odevzdávat (dodávat) Zboží na příslušná oddělení Kupujícího či jiná
           pracoviště Kupujícího na základě dodacích listů, které bude mít k dispozici ve dvojím
          vyhotovení. Před odevzdáním Zboží na příslušné oddělení Kupujícího či na jiná
           pracoviště Kupujícího se provede kontrola dodacího listu s objednávkou vystavenou
           Kupujícím. Shodu mezi objednávkou a dodacím listem potvrdí svým podpisem
           pověřený pracovník Prodávajícího a pověřený zástupce příslušného pracoviště
           (oddělení) Kupujícího, na které má být Zboží odevzdáno, z nichž každý obdrží jeden
           potvrzený originál dodacího listu. Po potvrzení všech vyhotovení dodacích listů
           provede Prodávající vykládku Zboží na určené místo a pověřený zástupce příslušného
           oddělení (pracoviště) Kupujícího v tomto místě Zboží převezme. Kupující a Prodávající
           se dohodli, že kromě výše uvedeného způsobu předávání a potvrzování dodacích listů
           mohou využít rovněž dodací listy v elektronické podobě. V takovém případě platí výše
           uvedená pravidla o předávání a potvrzování dodacích listů obdobně.

5.6. Dodací list vystavený Prodávajícím musí obsahovat:

           5.6.1. identifikační údaje Kupujícího;

           5.6.2. identifikační údaje Prodávajícího;

           5.6.3. odkaz na objednávku Kupujícího;

           5.6.4. dodávané druhy Zboží v souladu s objednávkou Kupujícího;

           5.6.5. číselný kód Zboží, byl-Ii přidělen (dle Přílohy č. 1 této smlouvy);

           5.6.6. množství pro každý dodávaný druh Zboží; položkově

           5.6.7. datum vystavení dodacího listu;
           5.6.8. místo odevzdání;

           5.6.9. potvrzení o převzetí Zboží (datum, jméno, příjmení pověřené osoby, podpis,
                      razítko)

           5.6.10. případné výhrady Kupujícího při převzetí Zboží;

           5.6.11. případné další údaje.

5.7. Kupující je povinen bezprostředně po odevzdání Zboží provést jeho kontrolu za
           účelem zjištění, zda souhlasí objednaný počet kusů či množství pro každý druh Zboží,
           zda byly odevzdány požadované druhy Zboží a zda nejsou porušené či poškozené
           obaly, ve kterých bylo Zboží odevzdáno. Kupující není povinen provádět žádné další
           kontroly Zboží či jeho prohlídku.

5.8. Přesný termín odevzdání Zboží dle jednotlivých objednávek bude dohodnut
           prostřednictvím e-mailové komunikace mezi pověřeným pracovníkem obchodního
           oddělení Kupujícího a pověřeným pracovníkem Prodávajícího vždy nejpozději dvacet

                                                                          Strana 5 (celkem 18)
       čtyři (24) hodiny před uplynutím lhůty pro odevzdání stanovené v odstavci 5.1. této
       smlouvy. Prodávající je povinen odevzdat Zboží do místa odevzdání v dohodnutý den
       nejpozději do 14.00 hodin.

5.9. Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) opustí po odevzdání Zboží bez
          zbytečného odkladu provozní areál Kupujícího v místě určeném v odstavci 5.4. této
          smlouvy.

5.10. Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) není oprávněn se pohybovat v provozním
          areálu Kupujícího bez jeho vědomí a souhlasu.

5.11.  Prodávající je povinen odevzdat Zboží vždy nové a nepoužité, v jakosti a provedení,
       jež se hodí pro účel, k němuž se Zboží obvykle používá, a spolu s doklady, které se ke
       Zboží obvykle vztahují. Prodávající Kupujícího výslovně ujišťuje, že jím odevzdávané
       Zboží je bez vad. Prodávající je povinen odevzdávat (dodávat) Zboží v plastových
       obalech - sterilních bariérových systémech, a to vyjma Zboží, které díky své povaze
       není možno v takovémto obalu vyrobit a uchovávat (z důvodu interakce obsahu
       s obalem), či není na trhu v tomto obalu dostupné. Zadavatel preferuje plastové
       obaly Zboží jednak z důvodu prokázané větší bezpečnosti při manipulaci, jednak
       z důvodu odpovědnosti Kupujícího k životnímu prostředí, neboť likvidace skla jako
       nebezpečného odpadu je mnohonásobně energeticky i finančně náročnější.
       Prodávající je povinen Zboží zabalit a opatřit pro přepravu způsobem, který zajistí, že
       Zboží bude odevzdáno v neporušeném a nepoškozeném stavu, a který Zboží ochrání
       před nahodilou zkázou, ke které by před odevzdáním Zboží i po dobu jeho přepravy
       mohlo dojít.

5.12. V případě, že Kupujícímu bude odevzdáno Zboží v porušených či poškozených
          obalech, je Kupující oprávněn odmítnout odevzdání takového Zboží a Prodávající je
          povinen odevzdat Kupujícímu Zboží v neporušených a nepoškozených obalech
          v náhradní lhůtě čtyřiceti osmi (48) hodin. Tím není nijak dotčeno právo Kupujícího na
          náhradu škody či na smluvní pokutu dle této smlouvy.

6.     KUPNí CENA, SPLATNOST A ZPŮSOB PLACENí

6.1. Kupní cena za Zboží je pro jednotlivé položky stanovena v Příloze Č. 1 této smlouvy.
          Kupní cena uvedená v Příloze Č. 1 této smlouvy je konečná a platí po celou dobu
          trvání této smlouvy, přičemž Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností
         ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. Kupující je však oprávněn požadovat
          snížení kupní ceny z důvodu prokazatelného snížení cen obdobného či srovnatelného
          Zboží na trhu.

6.2. Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za odevzdané Zboží na základě
          faktur vystavených Prodávajícím v souladu s touto smlouvou.

6.3. Prodávající vystavuje fakturu vždy za odevzdané Zboží (pokud je Prodávajícím
          v souladu s objednávkou Kupujícího Zboží odevzdáváno po částech, vystaví
          Prodávající vždy samostatnou fakturu ohledně odevzdané části Zboží) do pěti (5) dnů
          po odevzdání příslušného Zboží Kupujícímu. Prodávající je povinen zaslat Kupujícímu
          fakturu nejpozději následující pracovní den po jejím vystavení. Skutečné datum
          odeslání faktury Kupujícímu je povinen prokázat Prodávající.

       Strana 6 (celkem 18)
       Prodávající se zavazuje vystavit Kupujícímu na kupní cenu fakturu v elektronické
       formě (ve formátu PDFL a v této formě fakturu zaslat Kupujícímu na dále uvedenou
       e-mailovou adresu či jiným způsobem předem oznámeným Kupujícím, a to ve lhůtě
       stanovené v odst. 6.3. této smlouvy. Takto vystavená faktura musí splňovat formální
       náležitosti vyplývající z příslušných právních předpisů a musí být zaslána na e­
       mailovou adresu: sekretariat@ nemopisek.cz.

6.4. Za řádně doručenou fakturu se zejména nepovažuje listinná faktura doručená spolu
          se Zbožím atd.

6.5. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za odevzdané Zboží do třiceti
          (30) dnů od vystavení příslušné faktury Kupujícímu za předpokladu, že mu byla řádně
          a v termínu dle odst. 6.3. této smlouvy doručena na adresu uvedenou v předchozím
          odstavci. Kupující zaplatí kupní cenu převodem na bankovní účet Prodávajícího
           uvedený v záhlaví této smlouvy nebo na jiný bankovní účet Prodávajícího, který za
           účelem platby kupní ceny dle této smlouvy Prodávající písemně oznámí Kupujícímu.

6.6. Kupní cena uvedená v Příloze Č. 1 této smlouvy představuje konečnou cenu za Zboží,
         která v sobě zahrnuje veškeré případné daně (zejména daň z přidané hodnoty).
          poplatky a jiné podobné platby včetně nákladů na dopravu Zboží do místa odevzdání.
         Změna kupní ceny je možná pouze v případě změny příslušných daní a/nebo jiných
          podobných zákonných plateb a poplatků. Tím není nijak dotčeno ujednání poslední
         věty odst. 6.1. této smlouvy.

6.7. Kupní cena se považuje za zaplacenou v okamžiku, kdy byla příslušná částka
         odepsána z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího.

6.8. Prodávající je povinen vystavit fakturu dle množství skutečně odevzdaného Zboží
          Kupujícímu.

6.9. Prodávající se zavazuje uvést na vystavené faktuře číslo objednávky Kupujícího a
         rovněž číslo smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, jestliže je číslo smlouvy
         odlišné od čísla objednávky a dále označení smluvních stran a adresy jejich sídla, IČ a
         DIČ smluvních stran, číslo faktury, den vystavení a den splatnosti faktury, den
         uskutečnění zdanitelného plnění, označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se
         má platit v souladu s touto smlouvou, fakturovanou částku, množství skutečně
         odevzdaného Zboží dle jednotlivých položek, razítko, podpis oprávněné osoby a
         případné další náležitosti stanovené příslušnými právními předpisy. Přílohou faktury
         musí být vždy kopie objednávky Kupujícího, ke které se faktura vztahuje, a kopie
         potvrzeného dodacího listu.

6.10.  Faktura musí být vystavena a zaslána ve formě a na adresu stanovenou v odst. 6.4.
       této smlouvy a musí obsahovat údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a
       rovněž údaje stanovené v této smlouvě. Nebude-Ii faktura vystavena a zaslána ve
       stanovené formě, nebo nebude-Ii obsahovat stanovené náležitosti, nebo v ní
       nebudou správně uvedené údaje dle této smlouvy, je Kupující oprávněn fakturu vrátit
       Prodávajícímu ve lhůtě osmi (8) dnů od jejího doručení. V takovém případě se přeruší
       běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené
       (správně vystavené a zaslané) faktury. Bude-Ii však faktura zaslána na jinou adresu
       nebo jiným způsobem, než ujednaným v odst. 6.4. této smlouvy, nebude se faktura
       považovat vůbec za doručenou a Kupující není povinen na toto Prodávajícího ani

       Strana 7 (celkem 18)
       upozorňovat; v takovém případě ani nepočíná běžet lhůta splatnosti faktury a kupní
       ceny a Kupující tak nebude s úhradou faktury a kupní ceny v prodlení.

6.11.  Kupující není v prodlení se splněním svého peněžitého závazku po dobu, po kterou je
       Prodávající v prodlení se splněním některé ze svých povinností dle tohoto článku
       smlouvy. Ujednání předchozí věty se v souladu s odst. 6.3. této smlouvy nevztahuje
       na situaci, kdy Prodávající plní částečně.

6.12.  Kupující je oprávněn započíst si jakoukoli svoji peněžitou pohledávku vůči peněžité
       pohledávce Prodávajícího podle této smlouvy. Kupující je oprávněn odepřít plnění
       z této smlouvy v případě, že závazek Prodávajícího z jiné smlouvy nebyl splněn řádně
       nebo včas.

7.     ZÁRUKA A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNí

7.1. Prodávající tímto ve smyslu § 2113 a násl. občanského zákoníku přebírá závazek, že
         Zboží bude způsobilé pro použití ke smluvenému (jinak obvyklému) účelu a že si
         zachová obvyklé vlastnosti (i) po dobu šesti (6) měsíců, [de-li o Zboží zuživatelné, (ii)
         nebo po dobu dvou (2) roků, jde-Ii o Zbožínezuživatelné.

7.2. Záruční doba v trvání dle odst. 7.1. této smlouvy začíná běžet ode dne, kdy Kupující
         převzal Zbožíod Prodávajícího.

7.3. V případě výskytu vady na Zboží má Kupující právo požadovat po Prodávajícím (i)
         odstranění vad dodáním nového Zboží bez vad, dodáním chybějícího Zboží a
         odstraněním právních vad Zboží, nebo (ii) odstranění vady opravou Zboží, jestliže je
         vada odstranitelná, nebo (iii) požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny, nebo (iv)
         odstoupit od smlouvy.

7.4. Volba mezi nároky uvedenými v odstavci 7.3. této smlouvy náleží vždy Kupujícímu, a
         to bez ohledu na jejich pořadí a na běh lhůt dle ustanovení § 2106 a násl. občanského
         zákoníku.

7.5. Práva z vadného plnění jsou řádně a včas uplatněna Kupujícím, pokud je Kupující
         oznámí Prodávajícímu do konce záruční doby. Oznámení práv z vadného plnění se
         považuje za řádně učiněné také v případě, jestliže je Kupující zašle Prodávajícímu
         elektronickou formou na e-mailovou adresu Prodávajícího uvedenou v odstavci 13.3.
         této smlouvy.

7.6. V případě výskytu vady Zboží je Kupující oprávněn odstoupit od smlouvy pouze
         ohledně toho Zboží, ke kterému se vada vztahuje.

7.7. V případě, že Kupující bude požadovat po Prodávajícím odstranění vad dodáním
         nového Zboží bez vad či dodání chybějícího Zboží, je Prodávající povinen dodat
         Kupujícímu nové Zboží bez vad či chybějící Zboží nejpozději do čtyřiceti osmi (48)
         hodin od oznámení vad Zboží Kupujícím. Na dodání náhradního či chybějícího Zboží
         se vztahují dodací podmínky dle této smlouvy. V případě, že Kupující bude požadovat
         po Prodávajícím odstranění právních vad Zboží, je Prodávající povinen odstranit
         právní vady Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do třiceti (30) dnů, od
         oznámení vad Zboží Kupujícím. V případě, že Kupující bude požadovat po
         prodávajícím odstranění vad opravou Zboží, je-Ii vada odstranitelná, je Prodávající
         povinen opravit Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do deseti (10) dnů, od

       Strana 8 (celkem 18)
          oznámení vad Zboží Kupujícím.

7.8. Nedohodnou-Ii se smluvní strany bez zbytečného odkladu na slevě z kupní ceny ve
         smyslu odst. 7.3. této smlouvy, má Kupující právo odstoupit od smlouvy ohledně toho
          Zboží, ke kterému se vada vztahuje.

7.9. V případě sporu smluvních stran o délku lhůty "bez zbytečného odkladu" či
          "bezodkladně" je vždy rozhodující stanovisko Kupujícího.

7.10. Kupující je oprávněn odepřít zaplacení kupní ceny za Zboží do doby odstranění vad
          Zboží, nebyla-Ii kupní cena Zboží již dříve uhrazena.

8.     NABYTí VLASTNICKÉHO PRÁVA A PŘECHOD NEBEZPEČí ŠKODY NA ZBoží

8.1. Kupující nabývá vlastnického práva ke Zboží, jakmile je mu odevzdané Zboží předáno
          v místě odevzdání.

8.2. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího okamžikem předání Zboží v místě
          odevzdání nebo potvrzením příslušného dodacího listu podle toho, která skutečnost
           nastane později.

9.     OSTATNí PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNíCH STRAN

9.1. Prodávající je povinen umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo ke Zboží v souladu
          s touto smlouvou a občanským zákoníkem.

9.2. Kupující je povinen řádně a včas zaplatit Prodávajícímu kupní cenu v souladu
          s článkem 6. této smlouvy a převzít Zboží dle pravidel upravených v článku 5. této
          smlouvy.

9.3. Prodávající se zavazuje, že bude odevzdávat (dodávat) Kupujícímu výlučně Zboží,
           které bude v provozuschopném stavu a které bude možno bez omezení užívat
          v souladu s účelem, jemuž Zboží obvykle slouží a k němuž je určeno. Prodávající se
           rovněž zavazuje, že bude Kupujícímu odevzdávat (dodávat) Zboží bez právních vad,
          zejména bez zástavních práv nebo jakýchkoliv jiných práv třetích osob.

9.4. Prodávající se zavazuje, že bude odevzdávat (dodávat) Kupujícímu výlučně Zboží,
           které bude plně v souladu s příslušnými právními předpisy a dalšími normami, které
           bude mít předepsané vlastnosti a které bude v souladu s příslušnou právní úpravou
          schváleno pro používání k účelu, pro který si jej Kupující objednává.

10. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU A SANKCE

10.1.  Smluvní strany si vzájemně odpovídají za škodu, kterou způsobí druhé smluvní straně
       porušením právní povinnosti. Odpovědnost smluvních stran za škodu způsobenou
       v souvislosti s touto smlouvou se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.

10.2.  Každá ze smluvních stran je povinna předcházet vzniku škody, učinit vhodná a
       přiměřená opatření k odvrácení hrozící škody a v případě vzniku škody učinit veškerá
       rozumně požadovatelná opatření k tomu, aby rozsah škody byl co nejnižší.

       Strana 9 (celkem 18)
10.3.  Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % ze
       souhrnné kupní ceny Zboží dle příslušné objednávky za každý započatý kalendářní
       den prodlení se splněním své povinnosti dodat Zboží v souladu s objednávkou
       Kupujícího a touto smlouvou, a to i v případě prodlení s dodávkou pouze části
       objednaného Zboží. V případě, že důvodem prodlení či nesplnění závazku
       Prodávajícího je výpadek dle odst. 5.1 této smlouvy, je Prodávající povinen k úhradě
       jednorázové smluvní pokuty ve výši 10000 Kč (slovy deset tisíc korun).

10.4.  Prodávajícíje povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 2 OOO,-Kč (slovy dva
       tisíce korun) za každý započatý kalendářní den prodlení se splněním závazného
       termínu pro vystavení nebo odeslání faktury stanoveného v čI. 6.3. této smlouvy.
       V případě souběhu obou těchto prodlení se tato prodlení za dobu jejich souběhu
       považují za jedno prodlení.

10.5. Prodávajícíse zavazuje plnit povinnosti, jejichž splnění je utvrzeno smluvní pokutou, i
         po zaplacení smluvní pokuty.

10.6. Povinností Prodávajícího zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu není dotčeno právo na
         náhradu újmy (tj. škody i nemajetkové újmy), které Kupujícímu náleží vedle smluvní
         pokuty v plné výši.

10.7. Smluvní pokuta je splatná nejpozději do sedmi (7) dnů poté, co Prodávající poruší
         smluvní povinnost, jejíž splnění je utvrzeno smluvní pokutou. Bez ohledu na ujednání
         předchozí věty je smluvní pokuta vždy splatná nejpozději do sedmi (7) dnů poté, co
         Kupující požádá Prodávajícíhoo zaplacenísmluvní pokuty.

10.8. Smluvní strany se zavazujízaplatit druhé smluvní straně úrok z prodlení ve výši 0,05 %
         z dlužné částky za každý den prodlení se Splněnímsvého peněžitého závazkudle této
         smlouvy.

10.9. Za porušení právní povinnosti ve smyslu této smlouvy se rovněž považuje, jestliže se
         některé prohlášení Prodávajícího, učiněné v této smlouvě, ukáže být nepravdivým,
         nepřesným či zavádějícím (dále též jen "Porušení prohlášení"). Prodávající se
         zavazuje nahradit Kupujícímu škodu a případně též nemajetkovou újmu, která mu
         vznikne v příčinné souvislosti s Porušením prohlášení, neboť Porušení prohlášení se
         považuje za porušení povinnosti Prodávajícího jednat poctivě, čestně, svědomitě,
         s péčí řádného hospodáře a v souladu se zásadami poctivého obchodního styku a
         dále za porušení povinnosti Prodávajícího předcházet hrozícím škodám.

11. TRVÁNí A UKONČENí SMLOUVY

11.1. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami, pokud
         zákon nestanoví den pozdější.Smlouva se uzavírá na dobu určitou (24 měsíců).

11.2. Smluvní strany mohou odstoupit od smlouvy z důvodů upravených v příslušných
         právních předpisech a z důvodů uvedených v této smlouvě. Odstoupení musí být
         učiněno v písemné formě a musí být odesláno druhé smluvní straně.

11.3.  Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že se Prodávající ocitne
       v situaci, ohrožující řádné plnění závazků ze smlouvy (zejména zrušení prodávajícího
       bez právního nástupce, úpadek Prodávajícího). Kupujícíje rovněž oprávněn odstoupit
       od smlouvy (i) v případě, že Prodávající poruší svá prohlášení uvedená v odst. 2.1.

                               Strana I O (celkem 18)
       této smlouvy, nebo že se některé z těchto prohlášení ukáže být nepravdivým,
       nepřesným či zavádějícím, (ii) v případě, že Prodávající bude v prodlení se splněním
       objednávky Kupujícího po dobu delší dvaceti (20) dnů (tímto ujednáním však není
       dotčeno právo Kupujícího dle odst. 5.1. této smlouvy), nebo (iii) v případě, že
       Prodávající odevzdá Kupujícímu nejméně ve dvou (2) po sobě jdoucích případech
       vadné Zboží, jehož hodnota bude činit minimálně deset procent (10 %) z hodnoty
       příslušné objednávky.

11.4.  Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení oznámení o odstoupení
       druhé smluvní straně a práva a povinnosti zanikají ke dni účinnosti oznámení
       o odstoupení. Jestliže se oznámení o odstoupení nepodaří doručit druhé smluvní
       straně, nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti sedmý (7.) den po jeho odeslání
       druhé smluvní straně.

11.5. Kterákoliv ze smluvních stran může ukončit tuto smlouvu písemnou výpovědí.
         Výpověď je možno podat z jakéhokoliv důvodu nebo i bez uvedení důvodu.

11.6. Délka výpovědní doby činí jeden (1) měsíc v případě výpovědi podané Kupujícím a tři
         (3) měsíce v případě výpovědi podané Prodávajícím. Výpovědní doba začíná běžet
         prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní
         straně. Uplynutím výpovědní doby smlouva končí.

12. POJIŠTENí

12.1. Prodávající je povinen mít po celou dobu účinnosti této smlouvy uzavřeno platné
         pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou svojí provozní činností a zejména pro
         případ způsobení škody na majetku Kupujícího či na zdraví třetích osob s limitem
         pojistného plnění ve výši minimálně 5.000.000,- Kč (slovy pět milionů korun českých)
         za každou pojistnou událost. Prodávajícíje povinen na vyžádání Kupujícího prokázat
         Kupujícímu splnění povinnosti dle předchozí věty, včetně zaplacení pojistného, vždy
         do 31. ledna a do 30. června příslušného kalendářního roku.

12.2.  Prodávající se zavazuje v případě vzniku škody v souvislosti s touto smlouvou učinit
       veškerá opatření a vyvinout maximální úsilí k tomu, aby pojistitel vyplatil pojistné
       plnění z pojištění dle odst. 12.1. této smlouvy přímo Kupujícímu, a nebude-Ii to
       možné, zavazuje se Prodávající vyplatit Kupujícímu pojistné plnění z pojištění dle
       odst. 12.1. této smlouvy bezodkladně po obdržení plnění od pojistitele. Prodávajícíse
       zavazuje předložit Kupujícímu do třiceti (30) dnů od podpisu této smlouvy prohlášení
       pojistitele, u něhož má sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
       provozní činností ve smyslu odst. 12.1. této smlouvy, že v případě škodní události
       vyplatí pojistné plnění přímo poškozené osobě.

13. KOMUNIKACE SMLUVNíCH STRAN

13.1.  Má-Ii být dle této smlouvy doručeno oznámení, žádost či jiné sdělení druhé smluvní
       straně v písemné formě, zašle odesílající strana tuto zásilku doporučenou poštou,
       faxem či prostřednictvím kurýrní služby nebo ji předá osobně oprávněnému zástupci
       druhé smluvní strany proti potvrzení o převzetí.

               Strana II (celkem 18)
13.2.  V případě, že adresát zásilky odmítne tuto bezdůvodně převzít, má se za to, že zásilka
       byla doručena dnem, kdy byla bezdůvodně odmítnuta. V případě, že zásilka bude
       uložena pro adresáta u osoby pověřené jejím doručením, má se za to, že zásilka byla
       doručena třetí (3.) den po jejím uložení. Tímto ustanovením není nijak dotčen odst.
       11.4. této smlouvy.

13.3. Smluvní strany uvedly za účelem doručování ve smyslu odst. 13.1. této smlouvy
          následující kontaktní údaje:

       Kupující:     Nemocnice Písek, a.s.
                     Karla Čapka 589, Budějovické Předměstí, 39701 Písek

                     Tel.: +
                     E-mail:

       Prodávající:  PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.

                     Novodvorská 136, 142 00 Praha 4
                     Tel.: +
                     Fax: +
                     E-mail:

13.4. V ostatních případech neupravených v odst. 13.1. této smlouvy či uvedených v jiných
          ustanoveních této smlouvy může komunikace mezi smluvními stranami (resp. jejich
          oprávněnými zástupci) probíhat též ústní formou (zejména též prostřednictvím
          telefonů) či elektronickou formou (e-mailová komunikace).

13.5. Za jednání smluvních stran dle této smlouvy se vedle jednání statutárních orgánů
         smluvních stran rozumí ve smyslu ustanovení § 430 občanského zákoníku též jednání
         oprávněných zástupců pověřených smluvní stranou, aby za ni jednala v záležitostech
         týkajících se této smlouvy a jejího plnění.

13.6.  Smluvní strany tímto jmenují a pověřují osoby oprávněné vzájemně jednat
       v záležitostech týkajících se plnění této smlouvy, přičemž smluvní strany zajistí
       souhlas těchto osob s uvedením jejich osobních údajů v této smlouvě a s jejich
       použitím pro potřeby plnění této smlouvy, pokud je to podle právních předpisů na
       ochranu osobních údajů potřebné:

       13.6.1. za Kupujícího bude jednat ve věci plnění této smlouvy jako zástupce

       13.6.2.za Prodávajícího bude jednat ve věci plnění této smlouvy:

13.7. Smluvní strany se dohodly, že veškerá oznámení, žádosti či sdělení dle této smlouvy
         budou činěna v českém jazyce. V českém jazyce bude probíhat též jiná komunikace
         mezi smluvními stranami vedená v souvislosti s touto smlouvou.

13.8.  Smluvní strany se zavazuje že oznámí neprodleně druhé smluvní straně změnu
       jakéhokoliv z výše uvedených kontaktních údajů či změnu pověřených osob ve smyslu
       odst. 13.6. této smlouvy. Tyto změny nepodléhají schválení druhou smluvní stranou a
       nepovažují se za změnu této smlouvy ve smyslu odst. 16.5. této smlouvy.

                     Strana 12 (celkem 18)
14. PRÁVNí NÁSTUPNICTVí

14.1. Smluvní strany se dohodly a souhlasí, že práva a povinnosti Kupujícího upravená
         touto smlouvou přecházejí na jeho právní nástupce, pokud dříve nezanikla.

14.2.  Prodávající se zavazuje, že nebude klást překážky převodu či přechodu práv a
       povinností Kupujícího upravených touto smlouvou na právního nástupce Kupujícího
       jakož i na osobu či osoby, které budou součástí téhož koncernu jako Kupující, a že za
       tím účelem poskytne Kupujícímu potřebnou součinnost.

15. OCHRANA INFORMACí

15.1.  Smluvní strany se zavazují dodržovat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se
       dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou. Povinnost mlčenlivosti se nevztahuje na ty
       skutečnosti, které jsou nebo se stanou obecně známými, aniž by se tak stalo
       v důsledku porušení této smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že mají zájem zejména
       na ochraně informací o cenách obsažených v této smlouvě, jejích dodatcích či jiných
       souvisejících ujednáních, neboť představují součást obchodního tajemství
       Prodávajícího i Kupujícího ve smyslu § 504 občanského zákoníku. Za všech okolností
       jsou smluvní strany povinny zachovávat výrobní a obchodní tajemství druhé smluvní
       strany jakož i mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které by mohly negativně
       ovlivnit konkurenceschopnost druhé smluvní strany.

15.2.  Smluvní strana, která získala skutečnost chráněnou dle tohoto článku smlouvy od
       druhé smluvní strany, se zavazuje zajistit, aby tuto skutečnost uchoval v tajnosti a
       nezneužil ji žádný z jejích pracovníků, orgánů nebo členů jejích orgánů bez ohledu na
       jeho zařazenf, který se dostane nebo by se mohl dostat do styku s touto skutečností.

15.3.  Omezení stanovená v odst. 15.1. této smlouvy se nevztahují na poskytování informací
       spolupracujícím osobám a/nebo konzultantům obou smluvních stran v potřebném
       rozsahu, pokud tyto spolupracující osoby a/nebo konzultanti budou zavázáni
       k ochraně informací nejméně ve stejném rozsahujako smluvní strany.

15.4. Smluvní strany jsou však oprávněny podávat potřebná vysvětlení a údaje příslušným
         oprávněným státním a veřejným úřadům a institucím v České republice a/nebo
         oprávněným veřejným úřadům a institucím Evropské unie, pokud jsou k tomu
         povinny dle příslušných obecně závaznýchprávních předpisů.

15.5. Získá-Ii některá smluvní strana od druhé smluvní strany dokumenty, které obsahují
         skutečnosti chráněné dle tohoto článku smlouvy, bez ohledu na jejich formu, která
         může být listinná či elektronická, je tato smluvní strana povinna zajistit bezpečné
         uložení těchto dokumentů tak, aby nemohlo dojít k prozrazení či zneužití chráněných
         skutečností. Smluvní strany jsou povinny si bez zbytečného odkladu po ukončení této
         smlouvy vrátit veškeré dokumenty, které obsahují skutečnosti chráněné dle tohoto
         článku smlouvy, a to bez ohledu na jejich formu, která může být listinná či
         elektronická.

15.6. Smluvní strany se zavazují dodržovat povinnosti uvedené v tomto článku smlouvy po
         celou dobu trvání smlouvy i po dobu dvou (2) roků od ukončení této smlouvy.

                         Strana 13 (celkem 18)
15.7.  Prodávající se výslovně zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech osobních údajích
       a/nebo jiných údajích chráněných zvláštními právními předpisy, se kterými se
       případně dostane do styku při plnění této smlouvy. Prodávající se zavazuje po
       ukončení této smlouvy odstranit veškeré údaje a data uložená ve své výpočetní
       technice a/nebo na paměťových mediích nebo uložená v listinné podobě tak, aby tyto
       údaje a data nebylo možno žádným způsobem zneužít, obnovit a/nebo s nimi dále
       jakkoli nakládat.

15.8.  Při nakládání s osobními údaji a/nebo jinými údaji chráněnými zvláštními právními
       předpisy, se kterými se případně Prodávající dostane do styku při plnění této
       smlouvy, je vždy rozhodujícím hlediskem ochrana práva zájmů Kupujícího.

16. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENí

16.l. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a
         že vyjadřuje jejich pravou, svobodnou a vážnou vůli. Smluvní strany dále prohlašují,
         že tuto smlouvu neuzavřely v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz
         toho připojují jejich oprávnění zástupci své vlastnoruční podpisy.

16.2. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vzniklé právním
         řádem Českérepubliky, zejména občanským zákoníkem.

16.3. Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této smlouvy
         a nahrazuje veškerá předešlá ujednání smluvních stran ústní i písemná týkající se
         předmětu této smlouvy.

16.4. Nedílnou součástítéto smlouvy jsou její Přílohy č. 1 až č. 3. Smluvní strany prohlašují,
         že se s těmito přílohami řádně seznámily a že porozuměly jejich obsahu.

16.5. Tato smlouva může být měněna pouze písemnými, číslovanými dodatky, uzavřenými
         na základě dohody obou smluvních stran.

16.6. Neplatnost jednotlivého ustanovení této smlouvy, nezpůsobuje neplatnost smlouvy
         jako celku. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení nahradit bez zbytečného
         odkladu jiným ustanovením, které bude platné a které svým obsahem bude nejvíce
         odpovídat smyslu a účelu původního ustanovení a této smlouvy. Toto ustanovení
         smlouvy se přiměřeně použije i při eventuálním doplnění chybějících částí smlouvy.

16.7. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy smírem
         v souladu s účelem této smlouvy. Dožádaná smluvní strana je povinna se zúčastnit
         jednání o vyřešení sporu do jednoho (1) týdne od požádání druhou smluvní stranou.
         Nepodaří-Ii se vyřešit případný spor smírnou cestou, bude spor mezi smluvními
         stranami projednán a rozhodnut před věcně příslušným soudem dle sídla Kupujícího.

       Strana 14 (celkem 18)
16.8. Tato smlouva byla sepsána ve dvou (2) vyhotoveních v českém jazyce, když každé
          vyhotovení smlouvy má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po
          jednom (1) vyhotovení smlouvy.

Prodávající:                                          Kupující:

                                                             11. 07. 2019

     předseda představenstva                            MUDr. Jiří Holan, MBA
PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.                           předseda představenstva

                                                           .

                                                         Ing. {anaČagánková
                                                         člen představenstva
                                                        Nemocnice Písek, a. s.

                              Strana I S (celkem 18)
                             Příloha č. 1

                                   Zboží

        dle ustanovení 3.2. rámcové kupní smlouvy ze dne 11. _07. 2019

Seznam zboží odevzdávaného (dodávaného) Prodávajícím Kupujícímu

Název:                      Kód    Kód Sazba                                                  Poč.          Cena s DPH
                        produktu:  VZP: DPH:                                         MJ jedno Cena bez DPH

                                                                                            v bal.:

    RUKAVICE vyš.       44741      ___  21                                           ks 200
BASICS* BílÉ nitrilové  44742
                        44743      ___  21                                           ks 200
          vel. S        44744
                                   ___  21                                           ks 200
    RUKAVICE vyš.
BASICS* BílÉ nitrilové             ___  21                                           ks 170

          vel. M

    RUKAVICE vyš.
BASICS* BílÉ nitrilové

           vel. l

    RUKAVICE vyš.
BASICS* BílÉ nitrilové

          vel. Xl

              Prodávající:                                                                       Kupující:

    V Praze dne ---- 1 ~ -06-10'9                                                                   11. 07. 2019

                                                                             , a.s­   MUDr. Jiří Holan, MBA
                                                                              6      předseda představenstva
                                                                             Praze
    .                                                                                  Nemocnice Písek, a. s.

     předseda představenstva
PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.

                                                                                     ······;~~:·~;;~k~~á· · ·

                                                                                          člen představenstva
                                                                                         Nemocnice Písek, a. s.

                                        Strana 16 (celkem 18)
                                     Příloha č. 3

                                         Dodací list
                dle ustanovení 5.7. rámcové kupní smlouvy ze dne 11. 07. 7019

Dodací list é.         ExtObj.:        Strona č íso : 1       Vystavil(a)

Faktura         Obj.:                                                      Datum:

                                                                           Provozovna:
                                                                           Osoba:

                                                         České BUdějovice

Vydal                  Plevzal Zboži včetně faktury:

                Prodávající:                                               Kupující:

                      24 -os- 2019                                                11. 07. 7n19

              předseda představenstva                                                           A
         PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.                           předseda představenstva

                                                                  Nemacnte Písek, a. s.

                                                              ...... ;~~:·~f.·Č~~á~k~~á ....

                                                                   člen predstavenstva
                                                                  Nemocnice Písek, a. s.

                                       Strana 18 (celkem 18)
                                   Příloha č. 2

                                   Objednávka

           dle ustanovení 4.5. rámcové kupní smlouvy ze dne 11. 07. 7.019

                                                      Nemocnice Píseka.s.
                                                  Písek, Karla Čapka 589, PSČ 397 01

                  Organizace zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Č. Budějovicích v oddílu B, vložka Č. 1362
Objednávka číslo

Dodavatel

IČO:

DIČ.

Požadovaná lhůta dodání do:                               Tel:

Žádáme Vás o potvrzení ceny objednávky, v případě změn nás obratem informujte. Splatnost faktury je do 30 dnů ode
dne jejího vystavení.

Zboží zašlete na adresu (pokud není uvedeno jinak):
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém dokladu číslo objednávky objednatele a rovněž číslo
Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém dokladu číslo objednávky objednatele a rovněž smlouvy
uzavřené mezi dodavatelem (zhotovitelem) a objednatelem, jestliže je číslo smlouvy odlišné od čísla objednávky. Dodavatel
(zhotovitel) se zavazuje daňový doklad vystavit v elektronické formě, ve formátu PDF, a v této formě daňový doklad zaslat
objednateli na udanou e-mailovou adresu či jiným způsobem předem oznámeným objednatelem, a to nejpozději druhý den
ode dne svého vystavení. Takto vystavený daňový doklad musí splňovat formální náležitosti vyplývající z příslušných
právních předpisů a musí být zaslán na tuto e-mailovou adresu: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Daňový doklad musí být vystaven a
zaslán ve formě stanovené v této objednávce a musí obsahovat údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a rovněž
údaje stanovené v této objednávce. Nebude-Ii daňový doklad vystaven a zaslán ve stanovené formě, nebo nebude-Ii
obsahovat stanovené náležitosti, nebo v něm nebudou správně uvedené údaje dle této objednávky, je objednatel oprávněn
daňový doklad vrátit dodavateli (zhotoviteli) ve lhůtě 8 dnů od jeho doručení. V takovém případě se přeruší běh lhůty
splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opraveného (správně vystaveného a zaslaného) daňového
dokladu.

                   Prodávající:

                                                                            V Pí

         .. ··                                                                         ,MBA
                                                                předseda představenstva
          předseda představenstva
      PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.                                Ne'ticePfsek, a. s.

                                                          ······;                                                 ··

                                                                 člen představenstva
                                                                Nemocnice Písek, a. s.

                                   Strana 17 (celkem 18)