Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9615391: A Solaris hybrid nájem

Příloha Příloha č. 1 – Technická specifikace autobusu.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Přík)hač.l  M=j

            SOLARIS
            '  Dálková, tlumená.
           > Denni LED.
           > Parkovací, poziční, směrová světla - LED.
           > Zad ni mlhová světla, couvací - LED.
           > zdvojená zadní obrysová, směrová, brzdová světla, jedna sada světel umístěna

                v horní části vozu. Všechna zadní světla v provedeni LED.

cj výkonné led osvětlenI nástupního prostoru dveří při otevřených dveří.

ci Vyhřívaná, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, ovládaná z místa řidiče. Z pravého zrcátka lze
     vidět na ostatní dveře při otevřených předních dveří.

ci Pravé vnější zrcátko lze sklopit na čelo autobusu. Možnost mytí autobusu v rotačních
     kartáčových myčkách s nasazenými zrcátky.

Ĺ.  Interiér

Cl Kabina řidiče:
            > Uzavřená pro městský provoz.
            > Boční sklo v místě střední konzole a na dveřích kabiny.
            > Uzamykatelný prostor pro osobní věci řidiče.
            > Možnost uzamčeni kabiny zevnitř a zvenčí.
            > Kabina a čelní sklo je konstruováno tak, že je omezeno vzniku rušivých reflexů od
                 osvětleného interiéru v Čelním skle.
            > Vícestupňové osvětlení kabiny.

cj Sedadlo řidiče:
            > Pneumaticky odpružené s vysokým opěradlem.
            > Opěrka hlavy, nastavitelná bederní opěrka, sklopná loketnI opěrka.
            > Seřiditelné se samostatným posuvem spodního sedáku.
            > Nosnost sedadla min. 150 kg.

ci Akustická signalizace funkce směrových světel.

cj Regulace intenzity osvětlení přístrojové desky.
Cl Seřiditelný cyklovač stěračů.
cj Autobus je vybaven couvací kamerou. Automatická aktivace při zařazeni zpětného chodu.
a Kamerový systém sledování interiéru vozidla.

    3/;p
""ohač.'  m=Ňi)

          SOLARIS
          ' UV  ' ' '- '

 cj Ka měrový systémem pro sledováni prostoru dveří.

 ci Palubní deska je vysoce esteticky a ergonomicky zpracována, je řízena centrálním počítačem.

 ci Autobus je vybaven celovozovou klimatizacI.

 u Podlahová krytina protiskluzová, hladká, spojovaná svařová ním, plastové lišty lemujÍcÍ krytinu
      v provedení, které vylučuje poranění cestujÍcÍch, možnost mytí podlahy tlakovou vodou.

 ej Sedadla pro cestujÍcÍ:
            > Sedadla na zvýšených podestách mají pevnou bederní opěrku směrem do uličky.
            > Sedadla jsou uchycena v autobuse tak, Že je možné provádět snadný úklid podlahy.
            > Každé sedadlo má rukojeť', na některých jsou svislá madla pro lepší stabilitu
                 cestujÍcÍch.

ci Stanoviště pro přepravu kočárku a invalidního vozíku, urrňstění naproti ||. dveří, je vybaveno v
      souladu s platnou legislativou. Povinné texty, opěrná deska, madlo, signalizačnI tlačítka. V
      prostoru druhých dveří je umístěna ovládaná plošina, pro nástup a výstup osob na invalidním
      vozíku.

ej Zasklení:
           > Všechna skla v determálním provedení, bez použiti folie.
           > Čelní sklo je nedělené, od mlžováno výkonnými ventilátory.
           > Boční skla jsou v horní části posuvně otevIratelná.
           > Zadnisklo je rovné.
           > Skla jsou ke karoserii lepena.

ci Topení:
           > Vytápění předním dmychadlem s regulaci.
           > Konvektorové topeni ve vozidle.
           > Dmychadla dvoustupňová pod sedadly.
           > Nezávislé vytápěni místa řidiče a prostoru pro cestujÍcÍ, ovládané z jednoho panelu.
           > Klimatizací.

ci Ventilace:
           > Tlakovo - odsávací ventilátory.

a Kladívka na rozbití oken nouzových východů, zajištěná proti krádeži lankem.

ci Osvětlení interiéru:
           > LED osvětleníve dvou řadách s 2 stupňovou regulaci.

Cl Interiér autobusu je v provedeni usnadňujÍcÍ jeho čištění a vybavení v interiéru je upevněno
     tak, že nedochází ke vzniku nežádoucích zvukových projevů za provozu.

4/?-
Přílohač.l

                                                            SOLARIS
                                                                   ".

ci Vnitřní zrcátko pro sledování interiéru.

Cl Vozidlo je standardně vybaveno přední a boční stahovací clonou proti slunci pro řidiče.

Cl Při vypnutí klíčku akustická a textová signalizace na displeji řidiče o sepnutí jakéhokoliv
     z elektrických spotřebičů ve vozidle.

ci Celkové provedeni vozidla (sedačky, madla, tlačítka, sklopné opěrky, rampa, výška podlahy,
     atd.) v souladu s platnou legislativou.

ci Přistup k bateriím je z vnější části vozu,
ci Elektroinstalace 24 V.
a Vodiče číslovány, zajištěny proti vlhku a nečistotě.
Cl Hlavní část vodičových svazků vedena v kanálech pod střechou.
cj Brzdová světla v činnosti při sepnutém retardéru ručním ovládáním i pedálem brzdy.
cj Strop - panel odolný proti vlhku, uzamykací vIka vzduchových kanálů s bezpečnostními

     klad Ivky, tepelná izolace.

a Boční stěny - panel odolný proti vlhku, tepelná izolace.

Cl Bezpečnostní vybavení:
           > Nouzové východy bočními okny.
           > Nouzové otvÍrání dveří.
           > výstražné ced ulky.
           > Úchyty a madla pro cestujIcL
           > Zvuková signalizace před zavřením dveří,
           > Hasicí přístroje, klíny pod kola.
           > Lékárnička.
           > výstražný trojúhelnIk.

                                                  Podvozek a agregáty

ci Všechny agregáty jsou uspořádány tak, Že umožňuji bezproblémový přístup ke všem místům
     (zejména k hrdlům pro doplňováni všech provozních kapalin a maziv), na kterých se provádí
     plánovaná údržba nebo běžné opravy.

a Na vozech jsou dostatečně značené kontrolní vzduchové přípojky na dobře přístupných (bez
     demontáže jakékoliv součásti a nutnosti vstupu pod vůz) a na dostatečně chráněných
     místech.

                                             s/'p
""óha'.'  N=:J
          SOLARIS

          ' CM C~»

  ci Diagnostické zásuvky elektronických systémů umístěné centrálně na jednom, dobře
       přístupném místě.

 ci Pro manipulaci s nepojízdným autobusem je každý vůz vybaven zařIzenIm pro taženía tlačeni
       dalším vozem. Toto zařIzenI je možné využít v předníi zadní části vozu.

 Cl UrNstění vzduchových přípojek pro plněni vzduchové soustavy autobusu z externího zdroje v
       přední i zadní části vozu.

 ej ChlazerňvodnI, dostatečný výkon chladicí soustavy pro požadované klimatické podmínky.

 ej Kontrola chladicí kapaliny pohledem bez otviránÍ zátky expanzní nádrže.

 Cl Vůz je vybaven sériovým hybridním pohonem sk|ádajÍcÍm se z modulového trakčního
      systému MTS (systém MTS se skládá z motoru trakčního pohonu DDTM a integrovaného
      startovacího generátoru ISG, který je hnán vznětovým motorem). Vyrobená energie (i
      z rekuperace) je uchovávána v systému ESS (ultra-kondenzátorů).

 ci Motor splňuje emisní limity dle platných norem v době dodání vozidla, přístup k motoru je v
      zadní části vozidla jak z vnější, tak z vnitřní strany, prostor motoru je izolován tepelně i
      zvukově.
      Typ motoru Cummins ISB4.5E6C210H.

a Zabezpečeni horkých částí proti případnému vzniku požáru.

cj Klávesnice ovládání DNR, automatické přepInánI do režimu N při krátkodobém zastaveni vozu
      se sešlápnutým pedálem provozní brzdy nebo s použitím staniční brzdy.

a Na všech nápravách pneumatiky M+S (celoročnI použití), 275/70 R 22,5, bezdušové se
      zesílenými boky pro městský provoz.

ci Autobus je vybaven předehřívačem SPHEROS, který 'ajišťuje ohřev chladicí kapaliny
      studeného motoru před jeho spuštěním v zimním obdobia slouží k teplovzdušnému vytápění
      vozu za využiti kapaliny z ch|adÍcÍho okruhu. Oběhové čerpadlo je zapojeno tak, Že dochází
      k vytápění autobusu zbytkovým teplem při vypnutém motoru a předehřívači.

ci Možnost mytí agregátů a podvozku vysokotlakými mycími stroji s výjimkou
     e|ektropřís|ušenstvÍ.

Cl 2 bezúdržbové akumulátory 12V/225 Ah, s indikací nabiti na přístrojové desce.

cj ohřívaný vysoušeč vzduchu s odlučovačem oleje.

Cl Na vozidle umístěna zásuvka pro externí startovací zdroj.

ci Autobus je vybaven staniční brzdou s aktivací po otevření všech dveří.

C/L
                              P'"ohač.'

                                                       SOLARIS
                                                             n'w'

u V rozvodné skříni je umístěn plán rozrMstění pojistek, jističů a relé.

[j Elektrický a mechanický odpojovač baterií.

cj V kabině řidiče autozásuvka.

Cl Pérování pneumatické s vyrovnávacím systémem ECAS Wabco.

Cl Brzdy:
           > EBS (ABS/ASR) WABCO.
           > Všechny brzdy kotoučové.
           > Brzdový systém dvouokruhový.
           > Brzdové trubky z umělé hmoty.
           > Vzduchojemy hliníkové.
           > Provozní, staniční, parkovací, retardér.

cj ŘÍzenÍ ZF Servocom. Volant je výškově i úhlově stavitelný pomocí pneumatického ventilu.

ci Nápravy:
           > Přední nezávislé zavěšení ZF RL 82EC,
           > Zadní hnací portálová ZF AV 133.

a Provozní náplně (maziva, chladicí kapalina je předepsána pomocí obecně užívané technické
     specifikace, nikoliv pouze jménem výrobce a typovým označením.

                               Odbavovací, informační a komunikační systém

u Ve voze jsou namontována tlačítka ,,STOP"/signalizace k řidiči, tlačítka výstup kočárku,
     tlačítka výstup vozíčkáře. Po zmáčknutí tlačítka ,,STOP"/signalizace k řidiči se ozve zvukový
     signál. Při zavIránI dveří se zapne zvuková a světelná signalizace nad dveřmi, současně zní
     minimálně 3 sekundy akustický nepřerušený signál elektronického zdroje modulovaného
     zvuku a teprve potom se začnou dveře zavírat. Po dovření dveří jsou oba druhy signalizace
     u končeny.

Cl Tlačítka pro signalizaci k řidiči jsou označena odpovidajÍcÍmi piktogramy a nápisy.jsou
     umístěna tak, aby co byla omezena možnost neúmyslného stisknuti.

Í        "' ·$9 "             ř,                 i'j'
            a

         ;

        'S), t     K,

        ,·,'. ,'/C_% . , , .

   .: r                       ! '|'1 ŕ;." Š'Ž',

                rt'           i "' " '·

   F'b          t

                              í ."-'.  .  ·'-:t " ',,

                                          ':' '

                                       7/'1-