Textová podoba smlouvy Smlouva č. 963249: Dodatek úklidové práce Krp Ostrava

Příloha EKOSTAV Moravia (1).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o provádění čistících a úklidových prací
č. 2/2010
uzavřená podle zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník

I.
Smluvní strany

1. Zadavatel:

ČR — Úřad práce v Ostravě

se sídlem: 30.dubna 3130/2c , 701 60 Ostrava

zastoupen: Ing.arch. Yvonou Jungovou, ředitelkou

IČ: 00560871

DIČ: CZ00560871 (není plátce DPH)

bankovní spojení: ČNB Ostrava

číslo účtu: 7025761/0710

kontaktní osoba: Kamila Chvostková, telefon: 950 143 576
e-mail: kamila.chvostkova ©ot.mpsv.cz

2. Zhotovitel:

EKOSTAV - MORAVIA, a.s.
se sídlem: Koksární 1097/7, 702 00 Ostrava - Přívoz
zastoupena: Josefem Kuchařem, předsedou představenstva
„ JUDr. Miroslavem Solským, členem představenstva
IČ: 00494810
DIČ: CZ00494810 (plátce DPH)
zapsaná v OR Krajského obchodního soudu v Ostravě, oddíl B,vložka 10
bankovní spojení: ČSOB Ostrava
číslo účtu: 130130022/0300
kontaktní osoba: Milan Dluhoš, telefon: 606726850
e-mail: ekostavmoravia©Wvolny.cz

 

l.

Předmět smlouvy
Zhotovitel se zavazuje k provádění komplexních úklidových prací v objektech ÚPO :
- 30.dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava
- IPS Bieblova 6, 701 60 Ostrava
- pobočka Vítkovice, Mírová 96/32, 703 00 Ostrava-Vítkovice
- pobočka Poruba, Opavská 1118, 708 00 Ostrava-Poruba
- KM SSP západ, Hudební 496/2, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Celková úklidová plocha činí 5 048 m“ a je rozdělena takto:

 

- 30.dubna 3130/2c,701 60 Ostrava 2 806 m“
- IPS Bieblova 6, 701 60 Ostrava 200 m“
- pobočka Vítkovice, Mírová 96/32, 703 00 Ostrava-Vítkovice 1 303 m?
- pobočka Poruba, Opavská 1118,708 00 Ostrava-Poruba 462 m

- KM SSP, Hudební 496/2, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory 27T m

Pravidelný úklid v objektu 30.dubna 3130/2c: Ne — Čt od 21,30 hod. — 5,30 hod.
V ostatních výše uvedených objektech: Po — Pá, od 17,00 hod. — 21,00 hod.

Harmonogram úklidových prací

1. denní úklid
- © denní vysávání nebo vytírání všech podlahových ploch
- © denní vysypávání odpadkových košů a výměna PVC sáčků
- © denní odstraňování prachu všech ploch do výše 1,5 m
- © denní ošetření toalet a pisoárů vč. dezinfekčních prostředků
- © denní ošetření ostatního zařízení a vybavení toalet

2. týdenní úklid
- © týdenní odstraňování prachu všech ploch ve výši nad 1,5 m
týdenní mytí a leštění zrcadel a skleněných ploch ( nebo dle potřeby )

3. měsíční úklid
odstraňování prachu všech ploch nad 1,7 m

Mytí oken 2 x ročně bude prováděno jako bonus.

Práce prováděné nad rámec smlouvy, dle objednávky ( ostatní služby ):
- © čištění koberců, čistících zón
- © úklid po stavebních , malířských a jiných prací

HI.
Povinnosti zhotovitele

Zhotovitel je povinen vytvořit svým zaměstnancům veškeré podmínky nutné ke
kvalitnímu provádění prací dle sjednaného předmětu smlouvy, a to především
poskytnout dostatek vhodných a kvalitních čistících a dezinfekčních prostředků
poskytnout potřebné kvalitní pracovní pomůcky a nástroje.

Zhotovitel je povinen své zaměstnance řádně poučit a seznámit je s předpisy BOZP.
Zhotovitel je dále povinen zajistit, aby jeho zaměstnanci šetrně manipulovali s technikou
zadavatele ( počítači, psacími stroji, faxy apod. ) při úklidu a Kod při manipulaci
s touto technikou zadavateli žádnou škodu.

Zhotovitel je povinen užívat elektrickou energii a vodu v neotenách úklidu úsporně.
Zhotovitel je povinen své zaměstnance řádně poučit a seznámit je s tříděním odpadu

v objektech zadavatele, a to v objektu na ul. 30. dubna 3130/2c, Ostrava a objektu
pobočky Vítkovice, Mírová 96/32, Ostrava — Vítkovice.

IV.
Termín plnění veřejné zakázky
Termín plnění zakázky je od 1. 6. 2010 na dobu určitou do 31. 5. 2012

V.
Cenová nabídka
Cena za úklidové práce všech objektů je stanovena dohodou a její výše je pevná
a konečná po dobu termínu plnění dle čl. IV., činí 1 808 435,- Kč vč. DPH.

Rozklad ceny pro plnění:

Roční platby celkem bez DPH 753 514,90 Kč
DPH 150 703,00 Kč
Roční platby celkem věč.DPH 904 217,90 Kč
Měsíční platba bez DPH | 62 792,90 Kč
DPH í 12 556,60:kč
Měsíční platba vč. DPH S 00700 KČ
Cena úklidu za 1m* plochy je stanovena:

bez DPH 0,59 Kč

DPH O t kKč
vě.DPH 0,70 Kč

V ceně za úklidové práce jsou zahrnuty veškeré úklidové práce podle čl.ll.této smlouvy
a 2x ročně mytí všech oken objektů UPO.

Práce prováděné nad rámec smlouvy, dle objednávky ( ostatní squby ):

bez DPH 0,92 Kč / m

DPH 0,18 Kč / m?

vč. DPH 1,10 Kč / m
VI.

Platební podmínky a fakturace
Cena za úklidové práce bude účtována daňovým ( účetním ) dokladem ( dále jen
faktura ) vystaveným dodavatelem do 5. dne následujícího kalendářního měsíce.
Lhůta splatnosti faktury je čtrnáct dnů ode dne jejího doručení zadavateli.
Stejný termín splatnosti platí pro smluvní strany i při placení jiných plateb,souvisejících
s plněním této smlouvy ( např.úroků z prodlení, smluvních pokut náhrady škody aj. ).
Faktura musí obsahovat náležitosti stanovené platnými předpisy. Kromě náležitostí
stanovených právními předpisy musí faktura obsahovat předmět plnění a jeho
přenosnou specifikaci ve slovním vyjádření.

Nebude-—li faktura obsahovat některou náležitost, nebo bude chybně vyúčtována cena,
je zadavatel oprávněný vadnou fakturu před uplynutím Ihůty splatnosti vrátit druhé
smluvní straně bez zaplacení k provedení opravy.

Ve vrácené faktuře vyznačí zadavatel důvod vrácení. Druhá smluvní strana provede
opravu vystavením nové faktury. Vráti-li zadavatel vadnou fakturu druhé smluvní straně
přestává běžet původní Ihůta splatnosti. Celá Ihůta běží ode dne doručení nově
vyhotovené faktury.

ViII.
Odpovědnost zhotovitele za vady
Zhotovitel nese plnou zodpovědnost za pracovní úraz nebo nemoc z povolání svých
zaměstnanců.
Zhotovitel odpovídá v plném rozsahu za škody způsobené zadavateli při své provozní
činnosti nebo v souvislosti s.ní, případně způsobené svými zaměstnanci, a to bez
ohledu na zavinění.

VII.

Smluvní pokuty
Za vadně provedené práce bude fakturační cena snížena o částku rovnající se ceně
úklidu za danou plochu.
V případě opakovaných závažných nedostatků v práci dodavatele má zadavatel právo
uplatnit smluvní pokutu ve výši 2 000,-Kč za každý zjištěný nedostatek.
Úhrada smluvních pokut uvedených v odst. 1 a 2 tohoto článku bude provedena formou
zápočtu nároku zadavatele na zaplacení smluvní pokuty proti jeho povinnosti hradit
zhotoviteli fakturovanou částku.
V případě prodlení s úhradou faktury je zhotovitel oprávněn účtovat zadavateli smluvní
pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení.
Smluvní pokuty se nezapočítávají pro případnou náhradu škody.

1x.
Platnost a účinnost smlouvy
Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 1.6.2010 do 31.5.2012.
Tato smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti dnem 1.6.2010.

X.

Výpovědní podmínky
Smluvní strany mohou ukončit smluvní vztah písemně formou dohody obou účastníků.
Smluvní vztah lze ukončit i písemnou výpovědí s tříměsíční výpovědní lhůtou, která
začíná běžet dnem doručení druhé smluvní straně.
V případě, že provedené práce budou vykazovat závažné nedostatky, nebo dojde ze
strany zhotovitele k závažnému porušení ustanovení této smlouvy je zadavatel
oprávněn od smlouvy odstoupit písemným projevem vůle, který nabývá účinností dnem
jeho doručení zhotoviteli.

XI.

A Závěrečné ujednání
Účastníci se dohodli, že jejich závazkový vztah založený v souladu s ust. $ 262 odst. 1
zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, touto
smlouvou, se od samého počátku řídí obchodním zákoníkem.
Změnit nebo doplnit*tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných
dodatků, které budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této
smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran.
Zhotovitel nemůže bez souhlasu zadavatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí
ze smlouvy třetí osobě.-Pro případ, že kterékoliv ustanovení této smlouvy se stane
neúčinným, nebo neplatným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů
nahradit takové ustanovení novým.
Případná neplatnost některého z ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost
ostatních ustanovení. $
Zadavatel poskytne zaměstnancům zhotovitele prostor pro převlečení, pro uložení
čistících a dezinfekčních prostředků a pracovních předmětů.

Písemnosti se považují za doručené i v případě, že kterákoliv ze stran její doručení
bezdůvodně odmítne či jinak znemožní.

Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetli, a že byla
uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, uváženě
a srozumitelně, nikoli v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek a že se dohodli
na celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy. ". M

Osoby podepisující tuto smlouvu svým podpisem stvrzují platnost svých oprávnění
jednat v této věci.. v

Smlouva o pěti listech je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu
podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, při čemž každá z těchto stran
obdrží dvě vyhotovení.

V Ostravě dne : 19.5. 400 VOstravě dne: 19.5.2010

Za zadavatele Za zhotovitele :

l
Josef Kuchař
předseda představenstva

Ing/arch. Yvóna Jungová

JUDr. Miroslav Solský
členpředstavepStva

aš 5

Koksěrní 7

702 00 OSTRAVA 1

EKOSTAV-MORAVIA |


Dodatek č. 1

ke Smlouvě o provádění čistících a úklidových prací č. 2/2010
uzavřené podle zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník

l. Smluvní strany

1. Zadavatel: Česká republika - Úřad práce České republiky
Se sídlem: Karlovo náměstí 1359/1, 128 01 Praha 2
IČ: 72496991
Krajská pobočka v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava

Zastoupení: Ing. arch. Yvona Jungová, ředitelka
Pověření: Směrnice GŘ č. 4/2011, Podpisový řád
Bankovní spojení: ČNB Ostrava
Číslo účtu: 7025761/0710
Osoba oprávněná jednat za objednatele: Kamila Chvostková, tel.:950143576, 603100378
Email: kamila.chvostkováOot.mpsv.cz
2. Zhotovitel: EKOSTAV — MORAVIA, a.s.
Se sídlem: Koksární 1097/7, 702 00 Ostrava — Přívoz
IČ: 00494810
DIČ: CZ00494810 (plátce DPH)
Zastoupení: Josef Kuchař, předseda představenstva

JUDr. Miroslav Solský, člen představenstva
Bankovní spojení: ČSOB Ostrava
Číslo účtu: 130130022/0300
Osoba oprávněná jednat za zhotovitele: Milan Dluhoš, 606726850
Email: ekostavmoraviaAvolny.cz

 

II. Předmět dodatku — změna čl. II. Smlouvy

Obě smluvní strany se dohodly na změně v čl. II. odst. 3 Smlouvy:

Pravidelný úklid v objektu 30. dubna 3130/2c, Ostrava: Ne — Čt od 21,30 hod — 05,30 hod.
Pravidelný úklid v objektu Mírová 96/32, Vítkovice (pobočka Vítkovice):

Po — Pá od 05,00 hod — 08,00 hod a od 16,00 hod — 21,00 hod.

V ostatních výše uvedených objektech (dle Smlouvy): Po — Pá od 17,00 hod — 21,00 hod.

+

V ostatních bodech zůstává obsah Smlouvy nezměněn.

Tento dodatek je vyhotoven ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá stran obdrží dvě
vyhotovení.

Tento dodatek nabývá účinnosti dnem 1.7.2011.

V Ostravě dne:

Za bn

„ afch. Yvona Jungová Josef kuchař
ditélka Krájské pobočky v Ostravě předseda představenstva

ZO

JUDr. Miroslav Bólský
člen představénstva

 

 

 

7,02 OO.OSTRAVA 1

L