Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTNUTÍ DOTACE Z ROZPOČTU JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Smlouva č. JMK 060453/19/OSV Smluvní strany: 1. Jihomoravský kraj JUDr. Bohumilem Šimkem, hejtmanem Jihomoravského kraje zastoupený: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 Brno sídlo: 70888337 IČ: CZ70888337, je plátce DPH DIČ: Ing. Jana Tomaníčková kontaktní osoba/y: 541 652 154 tel.: 541 651 129 fax: tomanickova.jana@kr-jihomoravsky.cz e-mail: Komerční banka, a.s. bankovní spojení: 35-1416620267/0100 (slouží i pro vratky dotace) dotační výdajový účet: (dále také „poskytovatel“) a 2. Sociální nadační fond města Brna a Jihomoravského kraje zastoupený: Mgr. Bc. Monikou Škorpíkovou, DiS., místopředsedkyní správní rady sídlo: Mečová 368/5, 602 00 Brno IČ: 60554410 DIČ: tel.: e-mail: bankovní spojení: MONETA Money Bank, a.s. č. ú.: 227920549/0600 (dále jen „příjemce“) uzavírají tuto SMLOUVU O POSKYTNUTÍ DOTACE Z ROZPOČTU JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Článek I. Účel dotace 1. Předmětem této smlouvy je poskytnutí účelové neinvestiční finanční podpory z rozpočtu poskytovatele ve formě dotace (dále jen „dotace“) na projekt Poskytování nadačních příspěvků lidem v tíživé životní situaci (dále jen „projekt“), na základě žádosti vč. příloh evidované pod č.j. JMK 49131/2019. 2. Příjemce dotaci přijímá a zavazuje se, že bude projekt realizovat na vlastní zodpovědnost, v souladu s právními předpisy, veřejným zájmem a podmínkami této smlouvy. V případě, že k realizaci projektu došlo před uzavřením smlouvy, prohlašuje příjemce, že toto ustanovení smlouvy bylo naplněno. 3. Poskytnutí dotace je v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákon o krajích“), a zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů“). 4. Dotace je ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, veřejnou finanční podporou a vztahují se na ni všechna ustanovení tohoto zákona. 5. Dotace je slučitelná s podporou poskytnutou z rozpočtu jiných územních samosprávných celků, státního rozpočtu nebo strukturálních fondů Evropské unie, pokud to pravidla pro poskytnutí těchto podpor nevylučují. Dotace je slučitelná s další podporou poskytnutou z rozpočtu Jihomoravského kraje na projekt, a to včetně úroků stanovených Komisí (EU). 6. Prokáže-li se po poskytnutí dotace, že tato naplňuje znaky veřejné podpory dle čl. 107 až 109 Smlouvy o fungování Evropské unie (dříve čl. 87 až 89 Smlouvy o založení Evropského společenství), zavazuje se příjemce poskytnutou dotaci neprodleně vrátit zpět na účet poskytovatele, a to včetně úroků. 7. V případě, že příjemce bude poskytovat výhody třetím subjektům a tyto výhody budou naplňovat znaky veřejné podpory, je příjemce povinen postupovat v souladu s příslušnými předpisy v oblasti veřejné podpory Článek II. Výše dotace Příjemci je poskytována dotace ve výši: 500 000 Kč (slovy: pětset tisíc korun českých) na realizaci projektu uvedeného v čl. I. této smlouvy. Článek III. Způsob poskytnutí dotace Dotace bude poukázána jednorázově bankovním převodem na účet příjemce uvedený v záhlaví smlouvy nejpozději do 30 dnů ode dne účinnosti této smlouvy. Dotace je poskytována formou zálohy s povinností následného vypořádání. Stránka 2 z 11 Článek IV. Podmínky použití dotace, práva a povinnosti příjemce 1. Příjemce je oprávněn čerpat dotaci k realizaci projektu nejpozději do 31.12.2019. Prostředky dotace nelze převádět do roku následujícího. Čerpáním dotace se rozumí úhrada uznatelných výdajů projektu a vzniklých při realizaci projektu hrazených z dotace převodem finančních prostředků v hotovosti nebo bankovním převodem ve prospěch jiné oprávněné právnické či fyzické osoby. Uznatelnými výdaji se rozumí výdaje projektu, které jsou jako uznatelné označeny v této smlouvě a které jsou hrazeny z dotace, příp. i z jiných zdrojů. 2. Příjemce je oprávněn provádět změny projektu jen s předchozím písemným souhlasem poskytovatele, zejména změny rozpočtu. Za písemný souhlas se považuje uzavření dodatku k této smlouvě, jehož předmětem je požadovaná změna. Bez písemného souhlasu poskytovatele je možné měnit: a) neuznatelné výdaje, b) u uznatelných výdajů pouze výši jednotlivých položek rozpočtu maximálně do výše 30 % celkového rozpočtu (tj. skutečně vyčerpané částky) a měnit počet či množství v jednotlivých položkách, pokud nedojde ke změně poměru mezi investiční a neinvestiční částí dotace. Toto ustanovení smlouvy se neuplatní, je-li smlouva o poskytnutí dotace uzavřena po realizaci projektu. 3. Příjemce je povinen použít dotaci maximálně hospodárným způsobem a výhradně k účelu uvedenému v čl. I. této smlouvy. 4. Dotace je poskytována na uznatelné výdaje projektu, kterými se rozumí: a) provozní náklady nezbytné pro realizaci projektu, které jsou identifikovatelné, účetně evidované, ověřitelné a podložené originálními dokumenty, uvedené v rozpočtu žádosti a jejich výše nepřesahuje obvyklou výši v daném místě a čase. b) služby: energie, telefony, internet, poštovné, ostatní spoje, nájemné, právní a ekonomické služby, opravy a udržování, školení a kurzy pro zaměstnance realizované v souladu s předmětem činnosti organizace a projektem. cestovní náhrady v souvislosti s realizací činnosti, případně v souvislosti s účastí zaměstnanců na školeních a kurzech podle předchozího bodu (jízdní výdaje, výdaje na ubytování, stravné a nutné vedlejší výdaje zaměstnanců za předpokladu, že náhrady vyplacené zaměstnancům jsou stanoveny v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů), ostatní služby (pokud souvisejí s realizací činnosti specifikované v čl. I. odst. 1 této smlouvy). c) osobní náklady včetně odvodů sociálního a zdravotního pojištění, které hradí zaměstnavatel za své zaměstnance, a dalších osobních nákladů, které je zaměstnavatel za zaměstnance podle platných právních předpisů povinen odvádět. Jedná se o výdaje na zaměstnance zajišťující činnost zařízení příjemce, přičemž tyto výdaje musí odpovídat nominálním mzdám, event. platům a zákonným odvodům na sociální Stránka 3 z 11 a zdravotní pojištění hrazeným zaměstnavatelem a nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase. 5. Dotaci nelze použít na následující výdaje projektu: a) investiční výdaje činnosti (zejm. výstavba podpěrných a volných zdí, sádrokartonových konstrukcí, stropů a stropních konstrukcí, zateplovacích systémů apod.), na pořízení nebo technické zhodnocení dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku (dlouhodobým hmotným majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti je delší než 1 rok a vstupní cena vyšší než 40.000 Kč; dlouhodobým nehmotným majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti je delší než 1 rok a vstupní cena vyšší než 60.000 Kč), b) na odpisy majetku, c) na reprezentaci organizace a funkcionářů (na pohoštění, dary a obdobná plnění), d) na činnost funkcionářů (odměny členů statutárních orgánů a dalších orgánů právnických osob, jejich cestovní náhrady apod.), e) na sociální pojištění a sociální náklady na zaměstnance, ke kterým nejsou zaměstnavatelé povinni podle právních předpisů (příspěvky na penzijní připojištění, životní pojištění, dary, příspěvky na rekreaci apod.), f) na poplatky či příspěvky za členství v institucích či asociacích (vyjma licenčních poplatků vztahujících se k projektu), g) na finanční leasing, h) na tvorbu kapitálového jmění (zisku), i) na zahraniční cesty, j) na výzkum a vývoj, k) na provedení účetního auditu (mimo případů, kdy je audit vyžadován na základě právních předpisů nebo této smlouvy), l) na daně a poplatky (daň silniční, daň z nemovitostí, daň darovací, daň dědická, daň z převodu nemovitostí, správní poplatky, poplatky za znečištění ovzduší, poplatky za televizi a rozhlas apod.), m) na smluvní pokuty, úroky z prodlení, ostatní pokuty a penále, odpisy nedobytných pohledávek, úroky, kursové ztráty, dary, manka a škody, n) na pořádání teambuildingů, výjezdních zasedání apod., o) na nespecifikované výdaje, které nelze účetně doložit. 6. Uznatelné výdaje projektu musí vzniknout v době od 1.1.2019 do dne uvedeného v odst. 1 tohoto článku. 7. Výdaj na úhradu zálohové faktury, která nejpozději do dne uvedeného v odst. 1 tohoto článku nebyla vyúčtována, není uznatelným výdajem. V případě, že konečná cena po vyúčtování zálohy bude nižší než zaplacená záloha (přeplatek na zálohách) nebo vyšší než zaplacená záloha (doplatek na zálohách), bude výdaj považován za uznatelný maximálně do výše konečné ceny uvedené ve vyúčtovací faktuře. 8. Pokud příjemce: a) je plátcem DPH nebo se jím stane v průběhu realizace projektu, tj. do data uvedeného v odst. 1 tohoto článku nebo po ukončení realizace projektu, ale do data uvedeného v odst. 13 tohoto článku, a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům projektu nárok na uplatnění odpočtu DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané Stránka 4 z 11 hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uvede všechny uznatelné výdaje bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro příjemce uznatelným výdajem), b) je plátcem DPH a nevznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům projektu nárok na odpočet DPH na vstupu, může dotaci využít i na finanční pokrytí DPH vztahující se ke konkrétním uznatelným výdajům projektu (DPH je pro příjemce uznatelným výdajem), c) není plátcem DPH, může dotaci využít i na finanční pokrytí DPH vztahující se ke konkrétním uznatelným výdajům projektu (DPH je pro příjemce uznatelným výdajem), d) není plátcem DPH, ale stane se jím po datu uvedeném v odst. 13 tohoto článku a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům projektu nárok na uplatnění odpočtu DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, je povinen do 30 dnů od data registrace plátce DPH předložit poskytovateli novou závěrečnou zprávu a finanční vypořádání dotace a uvést všechny uznatelné výdaje projektu bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro příjemce uznatelným výdajem). 9. Je-li příjemce veřejným zadavatelem nebo splní-li příjemce definici zadavatele podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, je dále povinen postupovat při výběru dodavatele podle tohoto zákona. 10. Příjemce je povinen vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví), a zajistit řádné a oddělené sledování čerpání dotace v účetnictví (např. formou analytického členění, členění podle středisek, zakázek apod.). Příjemce, který nevede účetnictví podle tohoto zákona, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k dotaci splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, s výjimkou § 11 odst. 1 písm. f), a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k dotaci (na dokladech musí být jednoznačně uvedeno, že se vážou k dotaci). Příjemce odpovídá za řádné vedení a viditelné označení prvotních dokladů prokazujících použití dotace uvedením „JMK, č. dot. sml…., v částce …“. Příjemce uvede toto označení zejména na originálech výdajových pokladních dokladů a dále pak na originálech faktur, paragonů a smluv. Příjemci, kteří vedou podvojné účetnictví, doloží jako povinnou náležitost finančního vypořádání výpis z účetnictví, tj. výpis obratů účtů za použití výběru podle zvoleného oddělovacího kritéria (středisko, zakázka, analytický účet), tedy účetních zápisů, kterými byly zachyceny účetní případy související s čerpáním a případně i přijetím dotace. 11. Příjemce je povinen zajistit, aby osoby povinné spolupůsobit při kontrole (zejména dodavatelé zboží a služeb, příp. stavebních prací pro příjemce) umožnily kontrolnímu orgánu prověřit jejich účetnictví a účetní doklady v rozsahu nezbytném ke splnění účelu kontroly. 12. Příjemce je povinen, pokud ho poskytovatel požádá, podat informace o výši čerpání dotace k 31. prosinci příslušného kalendářního roku. 13. Příjemce je povinen předložit poskytovateli nejpozději do 31.1.2020 finanční vypořádání dotace jako součást závěrečné zprávy. V tomto termínu musí být závěrečná zpráva a finanční vypořádání dotace doručeny poskytovateli, nepostačuje předání k poštovnímu Stránka 5 z 11 doručení. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. Nejpozději k termínu pro předložení závěrečné zprávy a finančního vypořádání dotace je příjemce rovněž povinen vrátit převodem na účet poskytovatele, uvedený v záhlaví této smlouvy, nepoužitou část dotace (dále jen „vratka dotace“) a informovat poskytovatele o zaslané vratce. Příjemce doloží finanční vypořádání dotace soupisem všech prvotních účetních a dalších dokladů prokazujících vznik uznatelných výdajů projektu na formuláři finanční vypořádání dotace, který tvoří přílohu této smlouvy. Příjemce doloží finanční vypořádání dotace také kopiemi všech prvotních dokladů prokazujících čerpání dotace (zejména faktur, dodacích listů, smluv, paragonů apod.). 14. Závěrečná zpráva musí obsahovat: a) stručný popis realizovaného projektu, b) celkové vyhodnocení splnění účelu, c) finanční vypořádání dotace s potvrzením pravdivosti a správnosti finančního vyúčtování dotace v souladu s čl. V. odst. 4 této smlouvy d) fotodokumentaci: - akcí (v případě, že jsou z dotace hrazeny nemateriální náklady jako např. energie, osobní náklady, nájem apod.), - nákladnějších předmětů pořízených z dotace, - splnění publicity projektu v souladu s čl. IV. odst. 16 smlouvy, e) vzorky informačních materiálů a publikací, pokud byly vytvořeny a uhrazeny z dotace. 15. Příjemce je povinen průběžně informovat poskytovatele o všech změnách, které by mohly při vymáhání zadržených nebo neoprávněně použitých prostředků dotace zhoršit jeho pozici věřitele nebo dobytnost jeho pohledávky. Zejména je příjemce povinen oznámit poskytovateli bezodkladně ode dne, kdy došlo k události, skutečnosti, které mají nebo mohou mít za následek příjemcův zánik, transformaci, přeměnu nebo zrušení právnické osoby s likvidací, zahájení insolvenčního řízení, změnu statutárního orgánu příjemce apod. 16. Příjemce je povinen uskutečňovat propagaci projektu v souladu s Pravidly pro publicitu a Manuálem jednotného vizuálního stylu JMK zveřejněnými na internetových stránkách poskytovatele. Příjemce se zavazuje, že při propagaci projektu bude uvádět Jihomoravský kraj jako poskytovatele části finančních prostředků. Ke splnění této povinnosti uděluje poskytovatel příjemci souhlas s použitím loga, a to po celou dobu realizace a udržitelnosti projektu. Toto ustanovení smlouvy se neuplatní, je-li smlouva o poskytnutí dotace uzavřena po realizaci projektu. 17. Příjemce se zavazuje, že jak při realizaci projektu, tak po jeho ukončení, bude dbát dobrého jména poskytovatele a projekt realizovat v souladu s právními předpisy a veřejným zájmem. V případě, že k realizaci projektu došlo před uzavřením smlouvy, prohlašuje příjemce, že toto ustanovení smlouvy bylo naplněno. 18. Příjemce se zavazuje neposkytovat finanční podporu jiným fyzickým a právnickým osobám, pokud se nejedná o úhradu spojenou s realizací činností, na které byla finanční podpora poskytnuta. 19. Příjemce je povinen po dobu deseti let od skončení projektu archivovat následující podkladové materiály: Stránka 6 z 11 a) žádost včetně povinných příloh, b) tuto smlouvu, c) originály dokladů, prokazujících čerpání dotace, d) dokumentaci o zadání veřejné zakázky, je-li zadávána, e) závěrečnou zprávu a finanční vypořádání dotace. Článek V. Kontrola 1. Příslušné orgány poskytovatele jsou oprávněny v souladu se zvláštním právním předpisem č. 320/2001 Sb., zákonem o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, zákonem o krajích, zákonem o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, kdykoli kontrolovat dodržení podmínek, za kterých byla dotace poskytnuta. 2. Příjemce je povinen poskytnout součinnost při výkonu kontrolní činnosti dle odst. 1 tohoto článku, zejména předložit kontrolním orgánům poskytovatele kdykoliv k nahlédnutí originály všech účetních dokladů prokazujících vznik uznatelných výdajů projektu a využití prostředků v souladu s účelem projektu. 3. Příjemce je povinen umožnit poskytovateli provést kontrolu, jak v průběhu, tak i po ukončení realizace projektu, a to ještě po dobu deseti let od ukončení financování činnosti ze strany poskytovatele. 4. Za pravdivost i správnost závěrečné zprávy a finančního vypořádání dotace odpovídá osoba oprávněná jednat jménem příjemce, která tuto skutečnost v závěrečné zprávě a ve finančním vypořádání dotace písemně potvrdí. Článek VI. Důsledky porušení povinností příjemce 1. Pokud se příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně, poskytovatel postupuje dle § 22 zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. V případě prodlení s odvodem za porušení rozpočtové kázně je ten, kdo rozpočtovou kázeň porušil, povinen zaplatit penále dle § 22 odst. 8 zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. 2. Odvody za porušení rozpočtové kázně při použití téže dotace se sčítají, s výjimkou odvodů za porušení rozpočtové kázně porušením pravidel pro zadávání veřejných zakázek. Za porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek se uloží odvod ve výši nejzávažnějšího porušení těchto pravidel u stejné zakázky, nestanoví-li tato smlouva o poskytnutí peněžních prostředků jinak. Při neoprávněném použití peněžních prostředků odpovídá odvod za porušení rozpočtové kázně výši poskytnutých prostředků, ledaže se podle veřejnoprávní smlouvy o poskytnutí peněžních prostředků za porušení méně závažné povinnosti uloží odvod nižší. Při porušení několika méně závažných povinností se odvody za porušení rozpočtové kázně sčítají, nestanoví-li tato smlouva jinak. Odvody za porušení rozpočtové kázně lze uložit pouze do výše peněžních prostředků poskytnutých ke dni porušení rozpočtové kázně. Při podezření na porušení rozpočtové kázně může poskytovatel peněžních prostředků pozastavit jejich poskytnutí, a to až do výše předpokládaného odvodu. Stránka 7 z 11 Pokud krajský úřad uloží odvod za porušení rozpočtové kázně, v rozhodnutí uvede, že z uloženého odvodu bude odvedena pouze částka ve výši rozdílu mezi uloženým odvodem a peněžními prostředky neposkytnutými z důvodu podezření na porušení rozpočtové kázně. Pokud krajský úřad odvod neuloží, poskytovatel peněžních prostředků poskytne pozastavené peněžní prostředky příjemci. 3. Nedodržení povinnosti vyplývající z odstavce č. 12 až 16 článku IV. smlouvy je považováno za méně závažné porušení povinnosti ve smyslu ust. § 22 odst. 5 zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Odvod za tato porušení rozpočtové kázně se stanoví následujícím způsobem: a) Informace o stavu čerpání dotace podle odst. 12 nebo vypořádání podle odst. 13 po stanovené lhůtě: - do 5 kalendářních dnů 1 % poskytnuté dotace - od 6 do 30 kalendářních dnů 2 % poskytnuté dotace b) Předložení závěrečné zprávy podle odst. 14 1 % poskytnuté dotace - do 5 kalendářních dnů 2 % poskytnuté dotace - od 6 do 30 kalendářních dnů c) Porušení povinnosti stanovené v odst. 15 2 % poskytnuté dotace d) Porušení povinnosti stanovené v odst. 16 5 % poskytnuté dotace 4. Dotace či její části se považují za vrácené dnem, kdy byly připsány na účet poskytovatele. 5. Poskytovatel je oprávněn při zjištění porušení podmínek této smlouvy příjemcem pozastavit uvolňování finančních prostředků. O pozastavení poskytování finančních prostředků poskytovatel písemně informuje příjemce ve lhůtě 30 dnů ode dne, kdy se o porušení podmínek této smlouvy příjemcem dozví. Článek VII. Ukončení smlouvy 1. Závazek založený touto smlouvou lze ukončit na základě písemné dohody smluvních stran nebo výpovědí. 2. Kterákoliv smluvní strana je oprávněna závazek z této smlouvy vypovědět bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 30 dnů a počíná běžet 1. dnem následujícím po dni doručení výpovědi druhé smluvní straně. V případě pochybností se má za to, že výpověď byla doručena 3. den od jejího odeslání. 3. Ve výpovědní lhůtě poskytovatel pozastaví uvolňování finančních prostředků. 4. V případě ukončení závazku dle tohoto článku je příjemce povinen vrátit dotaci poskytovateli ke dni zániku závazku. Stránka 8 z 11 Článek VIII. Závěrečná ustanovení 1. Není-li v této smlouvě uvedeno jinak, je k jednání podle této smlouvy za poskytovatele oprávněna kontaktní osoba uvedená v záhlaví smlouvy nebo jiný pověřený zaměstnanec Krajského úřadu Jihomoravského kraje. 2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti datem uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 3. Smluvní strany se dohodly, že návrh na uveřejnění smlouvy v registru smluv podá poskytovatel. 4. Jakékoli změny této smlouvy, vyjma změn týkajících se údajů uvedených v záhlaví této smlouvy, lze provádět pouze formou písemných postupně číslovaných dodatků na základě dohody obou smluvních stran. Při změně čísla účtu příjemce, na který má být dotace zaslána, je příjemce povinen předložit nebo zaslat žádost o zaslání dotace na nové číslo účtu spolu s kopií smlouvy o běžném účtu, která bude obsahovat číslo nového účtu. Změny smlouvy v jiné než písemné formě a bez předchozího schválení Zastupitelstva Jihomoravského kraje jsou vyloučeny. 5. Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. 6. Příjemce podpisem této smlouvy stvrzuje, že: a. má vypořádány veškeré závazky (dluhy) vůči Jihomoravskému kraji vzniklé ze samostatné i přenesené působnosti kraje, které nabyly právní moci a jsou splatné (tj. zejména provedl včasnou úhradu všech splatných odvodů a penále za porušení rozpočtové kázně); b. nemá neuhrazené závazky po lhůtě splatnosti vůči orgánům veřejné správy České republiky, Evropské unie nebo některého z jejích členských států, dále zdravotním pojišťovnám a orgánům, poskytujícím finanční prostředky na projekty spolufinancované z rozpočtu EU; c. nenachází se podle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, v úpadku a nedošlo v jeho případě k podání insolvenčního návrhu ani tento návrh sám nepodal a nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, a to i za období tří let před podáním žádosti; d. nenachází se v procesu zrušení bez právního nástupce (např. likvidace, zrušení nebo zánik živnostenského oprávnění), ani není v procesu přeměny (např. fúze společnosti, rozdělení společnosti); e. nebyl mu soudem nebo správním orgánem uložen zákaz činnosti nebo zrušeno oprávnění k činnosti týkající se jeho předmětu podnikání a/nebo související s projektem, na který má být poskytována dotace; f. vůči němu (příp. vůči jehož majetku) není navrhováno ani vedeno řízení o výkonu soudního či správního rozhodnutí ani navrhována či prováděna exekuce; g. nemá v rejstříku trestů záznam o pravomocném odsouzení pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s jeho předmětem podnikání, paděláním či pozměňováním veřejné listiny nebo úplatkářstvím, nebo pro trestný čin Stránka 9 z 11 hospodářský anebo trestný čin proti majetku podle hlavy druhé a deváté části druhé zákona č. 140/1961 Sb., trestní zákon, ve znění pozdějších předpisů, či podle hlav páté a šesté části druhé zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, ani proti němu nebylo v souvislosti s takovým trestným činem zahájeno trestní stíhání podle zákona č. 141/1961 Sb., o trestním řízení soudním (trestní řád), ve znění pozdějších předpisů; je-li příjemce právnickou osobou, týká se prohlášení podle tohoto ustanovení všech osob, které jsou jejím statutárním orgánem nebo obdržely plnou moc za účelem zastupování právnické osoby pro účely podání žádosti a uzavření a realizace (této) smlouvy o poskytnutí dotace. 7. Nedílnou součástí smlouvy je tato příloha: Příloha č. 1 Finanční vypořádání dotace – vzor. 8. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, podle jejich svobodné a vážné vůle, a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 9. Příjemce svým podpisem stvrzuje správnost údajů uvedených v záhlaví této smlouvy, především pak název, sídlo, IČ, DIČ a číslo účtu. Doložka podle § 23 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů O poskytnutí dotace rozhodlo Zastupitelstvo Jihomoravského kraje v souladu s § 36 odst. 1 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, na svém 23. zasedání konaném dne 20.6.2019 usnesením č. 2024/19/Z23. V Brně dne 15.7.2019 V Brně dne 18.7.2019 …………………………………………. …………………………………………. Jihomoravský kraj Sociální nadační fond města Brna a (poskytovatel) Jihomoravského kraje (příjemce) Stránka 10 z 11 Finanční vypořádání dotace-vzor PŘÍJEMCE (název) Adresa (sídlo) IČ Plátce/neplátce DPH* ANO - NE* Název dotačního programu Nárok na odpočet DPH na vstupu* Název projektu Celkové výdaje na akci (v Kč): Výše dotace z rozpočtu JMK (v Kč): Z dotace vráceno (v Kč): Prostředky vráceny na účet JMK dne Osoba odpovědná za vypořádání dotace (jméno a příjmení, funkce, adresa, telefon) Soupis dokladů vztahujících se k realizaci akce číslo účetního číslo název dokladu datum účel platby částka v Kč z toho částka (bez DPH) * hrazená dokladu prvotního vystavení z dotace JMK v účetní dokladu dokladu evidenci Potvrzuji pravdivost i správnost závěrečné zprávy a finančního vypořádání dotace. V ................................................. dne .......................................... Název a podpis příjemce, resp. osoby oprávněné jednat za příjemce (příp. též otisk razítka): ....................................................................................................................................... * Příjemce je plátcem DPH a má nárok v konkrétním případě uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Je-li příjemce plátcem DPH, ale nemůže v konkrétním případě uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uvede rovněž celkové výdaje včetně DPH. Není-li příjemce plátcem DPH, uvede celkové výdaje včetně DPH. Stránka 11 z 11