Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9681003: KDP Podpora sociálních služeb 2019 - BH - Nemocnice Vimperk

Příloha KUJCP01O50L3.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01O50L3*

                                            Smlouva o poskytnutí dotace
                                                  č. SDO/OSOV/182/19

          uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
     a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                          předpisů

                                                                               I.
                                                                 Obecná ustanovení
 1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnuti dotace svým usnesením
       Č. 216/2019/ZK-22 ze dne 27. 6. 2019 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb.. o krajích (krajské zřízení),
       ye znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních
       rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech") a ve smyslu směrnice
       Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční
       podpory a Pravidel Krajského dotačního programu na podporu sociálních služeb pro rok 2019 (dále jen
       „Pravidla"), o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.
 2. Krajský dotační program na podporu sociálních služeb pro rok 2019 je ve svých Opatřeních č. 1, 2, 3 a 4
       nastaven v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále
      jen „zákon o sociálních službách") a evropskou legislativou v oblasti tzv. veřejné podpory, konkrétně v souladu
      s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování
      Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby udělené určitým
      podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

                                                        Poskytovatel a příjemce dotace
 1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
 IČO: 70890650
Zastoupený: Mgr. Zdeňkem Dvořákem, náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené hejtmankou kraie
dne 22. 6. 2017
Bankovní účet: 199783072/0300

dále jako „poskytovatel“

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

BH - Nemocnice Vimperk a. s., Pivovarská 158/26, 385 01 Vimperk
IČO: 29015839
Zastoupená: Ing. Andreou Sklenářovou, členem představenstva
Bankovní účet: 2114491169/2700
dále jako „příjemce “

                                                                             III.
                                  Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo
1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na podporu sociálních služeb, které jsou poskytovány
    na území Jihočeského kraje. Příjemce přijal závazek veřejné služby dle čl. I. odst. 2 smlouvy akceptací
    samostatného dokumentu Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského zájmu,
    konkrétně k zajištění dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu základních činností na území kraje
    (dále jen “Pověření") a to na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy sociálních služeb,
    na které je dle této smlouvy dotace poskytována.
2. Účelem dotace je spolufinancování neinvestičních nákladů a v rámci Opatření č. 4 i investic souvisejících
    se zajišťováním základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. odst. 1 smlouvy,
    a to pouze v rozsahu dle platného Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně
    o sociálních službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá
    ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

                                                                  1
3. Dotace je příjemci poskytována z rozpočtu poskytovatele jako součást vyrovnávací platby za plnění závazku
    veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční a v rámci Opatření č. 4 i jako investiční.

4 Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud nejde
    o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň použít
    jen k účelu, který je upraven v čl. III. odst. 2 smlouvy a v čí. IV. odst. 1 smlouvy.

5. Dotace se neposkytuje:
     a) na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
      b) na úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče
           je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších

            předpisů.
6 Podporovaná činnost bude realizována v rámci Opatření č. 2 v termínu od 1.1. 2019 do 31. 12. 2019, v rámci

  ’ Opatření č. 4 od 1. 7. 2019 do 31.12. 2019, přičemž datum 31. 12. 2019 je konečným termínem, kdy má být

    dosaženo účelu dotace.

                                          IV.
                   Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
    a) v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: sociální služby poskytované ve zdravotnických zařízeních
          lůžkové péče, identifikátor: 2253437, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/211/2019, ve výši 500.000 Kč,

b)  v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: domovy pro osoby se zdravotním        postižením,
    identifikátor: 9617756, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/148/2019, ve výši 500.000 Kč,

c) v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: domov pro seniory, identifikátor: 1591150, v rozsahu
     dle Pověření č. OSOV/155/2019, ve výši 500.000 Kč,

     v rámci Opatření č. 4 pro druh sociální služby: sociální služby poskytované ve zdravotnických zařízeních
d) lůžkové péče, identifikátor: 2253437, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/211/2019, ve výši 139.043 Kč jako

    neinvestiční,

e)  v rámci Opatření č. 4 pro druh sociální služby: domovy pro osoby se zdravotním postižením,
    identifikátor: 9617756, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/148/2019, ve výši 145.928 Kč jako neinvestiční,

f)  v rámci Opatření č. 4 pro druh sociální služby: domov pro seniory, identifikátor: 1591150, v rozsahu
    dle Pověření č. OSOV/155/2019, ve výši 46.000 Kč jako investiční a 97.560 Kč jako neinvestiční.

2. Dotace bude poskytnuta v celkové výši 1.928.531 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele na účet
    příjemce uvedený v žádosti nejpozději do 2 měsíců od nabytí účinnosti této smlouvy.

                                                                                 V.
                                                                    Ustanovení o DPH

1 Sociální služby dle čl. IV smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“)
     dle § 59 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit
     nárok na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv na výši

     dotace ani na její čerpání.

                                                                                VI.
                                                         Uznatelné a neuznatelné náklady

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících se zajišťováním
    základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV odst. 1 této smlouvy na území
    Jihočeského kraje a v souladu s Pravidly.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující obecná

     hlediska, zejména musí:
      a) odpovídat zaměření Opatření uvedenému v bodě 1.3. Pravidel, v rámci kterého je dotace poskytována,
      b) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení, především

            efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům), opodstatněnosti
            a hospodárnosti (nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase),

                   2
        c) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
              prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce.

  3. Za uznatelné osobní náklady se pro čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 považují náklady na zaměstnance
      zajišťující činnost zařízení sociální služby či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní
      a provozní pracovníci) a náklady na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách
       podle § 115 odst. 1 zákona o sociálních službách. Uznatelné osobní náklady jsou náklady na mzdy / platy
      (včetně odměn), ostatní osobní náklady (dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce), náhrady
      řnzdy/platu za dočasnou pracovní neschopnost, zákonné odvody na sociální a zdravotní pojištění hrazené
      Zaměstnavatelem a zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo
      nemoci z povolání. V rámci Opatření č. 4 nejsou osobní náklady uznatelné.

 4. Za uznatelné provozní náklady se pro čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 považují náklady na drobný
      dlouhodobý hmotný majetek s pořizovací cenou do 40 tis. Kč včetně a dobou použitelnosti více než rok, energie
      (teplo, elektrická energie, plyn, vodné a stočné), nájemné za nebytové prostory popř. budovu nebo bytové
      jednotky, právní a ekonomické služby a náklady na tuzemské vzdělávání pracovníků v přímé péči k obnovení,
      upevnění a doplnění kvalifikace nutné k zabezpečení základních činností podporované sociální služby
      (fnax. 25 tis. Kč v rámci jedné žádosti pro jednu sociální službu). V rámci Opatření č. 4 jsou uznatelné provozní
      náklady pouze na pořízení drobného dlouhodobého hmotného majetku s pořizovací cenou od 2 tis. Kč
      do 40 tis. Kč a dobou použitelnosti delší než 1 rok a na technické zhodnocení do 40 tis. Kč a dobou použitelnosti
      delší než 1 rok u vozidel určených k přepravě osob se zdravotním postižením. Navíc jsou v rámci Opatření
      č. 4 uznatelné investice - pořízení movitého dlouhodobého hmotného majetku s pořizovací cenou
      had 40 tis. Kč a dobou použitelnosti delší než 1 rok a technické zhodnocení nad 40 tis. Kč a dobou použitelnosti
      delší než 1 rok u vozidel určených k přepravě osob se zdravotním postižením.

 5. Za neuznatelné náklady se považují jiné náklady než náklady uvedené v odstavcích 3 a 4 a náklady, které
      nesouvisí s poskytováním základních činností pro daný druh podporované sociální služby na území
     Jihočeského kraje nebo nejsou uvedené v rozpočtu v žádosti, či přesahují částky uvedené v rozpočtu v žádosti
      po případných korekcích provedených při hodnocení žádosti nebo vznikly mimo stanovené období.

 6. Příjemce je povinen zajistit oddělené účtování nákladů a výnosů souvisejících s poskytnutou dotací. V případě,
     že je žadateli poskytnutá dotace v rámci dvou a více opatření na stejnou sociální službu (stejný identifikátor
     sociální služby), je příjemce dotací povinen vést oddělenou účetní evidenci čerpání dotací z jednotlivých
     opatření tak, aby byly zřejmé výnosy a náklady čerpané z dotace v rámci každého jednotlivého opatření.
     Při čerpání dotace je příjemce povinen zajistit, aby na stejný náklad nedocházelo k duplicitnímu čerpání
     finančních prostředků z více zdrojů.

7. Čerpání dotace v jednotlivých položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částky uvedené pro tyto
     položky v žádosti o dotaci ve sloupci “Požadavek na dotaci z Krajského dotačního programu", v případě,
     ze tyto částky byly v průběhu hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu jejich neuznatelnosti
     nebo nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny v čerpání dotace u jednotlivých
     položek se nepřipouští.

8. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen postupovat
     podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
     o zadávání veřejných zakázek") V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon
     vztahuje pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000,- Kč
     b®fxDPH’ k!eré jsou zvíce než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele v jednoduchém
     výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich nabídky musí být učiněny
     písemně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam o výběru dodavatele, lze rovněž využít
    ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů
    a korespondence musí být uloženy u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

9. Ustanovení odstavce 8 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek; v takovém
    případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla kraji předložit a doložit
    dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho pravidly.

                                                                            VII.
                                                      Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Příjemce dotace je povinen provést finanční vyúčtování na formuláři uvedeném v Příloze č. 4 Pravidel
    a vypořádání poskytnuté dotace na formuláři uvedeném v Příloze č. 5 Pravidel pod přiděleným účelovým
    znakem 389 a doručit tyto formuláře prostřednictvím Informačního systému datových schránek nebo, nemá-li

                                                                  3
Dříiemce zřízenou datovou schránku, v písemné podobě odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského
kraie a to nejpozději do 10. 1. 2020 a současně vrátit nedočerpanou část dotace na účet poskytovatele
č ú 170320242/0300 s variabilním symbolem 6402000389 a specifickým symbolem, který bude odpovídat
identifikátoru sociální služby. Za úhradu vratký ve lhůtě splatnosti se považuje taková platba, která bude
připsána na účet poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci. Zároveň příjemce
dotace zašle avízo mailem na adresy: dvorakova@krai-iihoceskv.cz a osovdotace@kraHihocesky.cz. V avízu

    příjemce dotace uvede číslo této smlouvy.

2. Příjemce je dále povinen mimo doručení formulářů způsobem a v termínu dle předchozího odstavce doručit
    v témže termínu prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu osovdotace@,kra|-|ihocesky.cz:
       . V případě čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 - v elektronické podobě účetní sestavu nákladů
             a výnosů včlenění podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace dle čí. IV. odst. 1.
             Kopie účetních dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci se nepřikládají, mohou však být při kontrole

dodržování podmínek čerpání dotace vyžádány.  _.

. V případě čerpání dotace v rámci Opatření č. 4 - v elektronické podobě účetní sestavu v členění

podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace poskytnuté dle tohoto Opatření

a naskenované účetní doklady (daňové doklady), ze kterých musí být zřejmý soupis pořizovaného

        vybavení a pořizovací ceny.

V případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona o sociálních
službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen do 30 kalendářních dnu
ode dne ukončení poskytování sociální služby, který je uveden v rozhodnutí o zrušení registrace provést
vyúčtování a finanční vypořádání poskytnuté dotace a současně převést na účet poskytovatele případnou

vrátku dotace.

                                                                   vm.

                         Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1 V Dřípadě že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného zákona
    a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit s dostatečným
    předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností z tohoto smluvního
    vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost musí být projednána v tom
    orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odst. 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
    a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto
    povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud
    z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3 V případě že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
  ' v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod jeho

     uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4 V případě že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání v příslušném

    orqánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne

     o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud
     vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele.

5 V případě že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
    při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
    zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

6 V případě že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, je povinen
  ' tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění
    účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
    povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené vyzvou
    poskytovatele Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce,
    že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu

     poskytovatele.

                4
                                                                              IX.
                                             Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

  1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
      ?e po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci
       riebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil
      příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

  2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.
  3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi smlouvy,

      a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky poskytnuty. Příjemce je
      povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený ve výpovědi. Pokud
      tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena smlouva, má poskytovatel právo
      je neposkytnout.

 4- v P„říPadě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené kontroly,
      muže být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže porušil méně
      závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst. 5 tohoto ustanovení.
      V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

 5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven v těchto
      případech:

       a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje nápravu
             v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

       b) za nedodržení povinné publicity až do výše 5% dotace,
       C) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
       d) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování až do výše 5% z dotace; toto neplatí, pokud příjemce

             prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních důvodů,
       e) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové podpory

             k naplněným kritériím,
       f) za porušení zákona o veřejných zakázkách:

             1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
            2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
            3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
            4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky

                 (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne 500 000 Kč
                 bez DPH atd.)
            5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této zakázky
                 (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.).

      g) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 8 a 9 této smlouvy 100% výdajů zakázky.

       Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných výdajů
       se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel
       příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí s účelem,
       na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které byla dotace
       poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není možné uložit snížený odvod.
       V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu
       vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce za porušení
       rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení a v případě,
       že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanovení, bude považováno za porušení
       rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití dotace a zároveň i úhrada
       penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu k uloženému odvodu.

                                                                            X.
                                                                  Ostatní ujednání

1. Příjemce dotace nesmí vybavení pořízené z dotace v rámci Opatření č. 4 po dobu 5 let od data jeho pořízení
    převést na jinou osobu, ani jej pronajmout či vypůjčit.

                                                                  5
2 Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých byla dotace
 ’ poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce), je příjemce povinen
    oznámit toto písemně poskytovateli nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy změna nastala.

3. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
    č 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato smlouva
    neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
    zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv

    provede poskytovatel.
4. Příjemce se zavazuje plnit pravidla publicity, která se váže k poskytnuté dotaci, především zveřejnit ve vlastní

    režii nezbytně nutné informace o podporované činnosti, na kterou prostředky obdržel a zajistit informováni
    veřejnosti o tom, že daná činnost byla podpořena peněžními prostředky kraje Jihočeského kraje. Příjemce bere
     na vědomí, že povinnosti publicity projektu jsou uvedeny v metodickém pokynu Jihočeského kraje MP/97/KHEJ
     - Příručka pro publicitu, která je dostupná na httDs://www.krai-iihoceskv.cz/88/prayidla směrnice zasady.htm.

     Tento metodický pokyn se považuje za součást této smlouvy.
5 Poskytovatel dává příjemci souhlas k užití znaku a logotypu Jihočeského kraje na informačních a propagačních

     materiálech podporované činnosti v souladu se směrnicí č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu
     a pravidla pro užívání symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která je dostupná

     na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasady.htm.
6. Příjemce se zavazuje uchovávat veškeré dokumenty související s čerpáním dotace po dobu 10 let po skončení

     období, na které byla dotace poskytnuta.
 7 Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu

  ' potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli nebo
     Km pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu a výsledku realizace
     podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit na požádání veškeré doklady
     související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotčena
     ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy České republiky.

            XI.
Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran obdrží

    1 výtisk.
2 Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných

 ' oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo

    bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán samostatný

    dodatek ke smlouvě.
3 V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK - Zásady

 ' Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
    na httD://www.krai-iihoceskv-cz/88/pravidla směrnice zasady.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice, jakož
    i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu
    obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení
    dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné a vážné

    vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem

    zveřejnění v registru smluv.                            dne & &

] V Českých Budějovicích dne..... Q -07- 2019     P^jemce.

Za poskytovatele:

                                               6