Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9723695: Smlouva č. 31/2019-HK - výměna pohonů automatických dveří nabudově A

Příloha Scan 25 Jul 2019 at 10.24_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
                         Předmětem smlouvy o dílo je výměna pohonů automatických dveří

                                          v budově A, Hradecká 1227, Hradec Králové
Smlouva je uzavřena dle Občanského zákoníku mezi smluvními stranami:

l.Objednavatel:  Univerzita Hradec Králové
2.Zhotovitelem:
                 Rokitanského 62
                 500 03 Hradec Králové
                 IČO: 62690094
                 Zastoupená Ing. Alešem Klicnarem, kvestorem

                                                   a

                 ATECH Assistance, spol. s r.o.

                 Ve Žlíbku 1849/2A,
                 Praha 9
                 IČO: 27535118
                 Zastoupený

                 !.Prohlášení a účel smlouvy

l.Statutární orgán (příp. osoby oprávněné k podpisu smlouvy) uvedené v záhlaví smlouvy prohlašují,
že jsou oprávněni v souladu s obecně závaznými právními předpisy a vnitřními předpisy příslušné
smluvní strany podepsat bez dalšího tuto smlouvu o dílo.

2.Zhotovitel prohlašuje, že má všechna podnikatelská oprávnění potřebná k provedení díla dle této
smlouvy a že i v dalším je oprávněn provést dílo dle této smlouvy.

3.Tato smlouva je uzavřena na základě akceptované nabídky ze dne: 14. 6. 2019.

4.Zhotovitel výslovně prohlašuje, že se podrobně seznámil s předmětem díla a jím vypracovaná
nabídka a cena plně obsahuje předmět plnění. Případné opomenutí části předmětu plnění v ocenění
nezakládá právo zhotovitele na zvýšení ceny díla. Cenu díla lze zvýšit pouze v případě změny
původního zadání díla ze strany objednavatele. Zhotovitel se zavazuje, že provede dílo na vlastní
náklady a přebírá odpovědnost v plném rozsahu na vlastní řízení postupu prací.

                                                                      II.Předmět plnění

l.Zhotovitel se zavazuje provést pro objednavatele úpravy spojené s výměna pohonů automatických
dveří na budově A Hradecká 1227, Univerzity Hradec Králové.

2.Součástí předání zařízení bude předávací protokol, prohlášení o shodě.
3.Dílo bude provedeno dle platných bezpečnostních předpisů a norem v souladu s platnými předpisy
a vyhláškami přísl. správních orgánů.

                                                                      III.Cena

l.Smluvní strany se dohodly, že cena díla je celkem 129.710,- Kč bez DPH, slovy:
jednostodvacetdevěttisícsedmsetdeset korun českých bez daně z přidané hodnoty.

Cena bez DPH     129.710,00 Kč

DPH 21%          27.239,10 Kč

Cena včetně DPH  156.949,10 Kč

1. Zhotovitel jako plátce DPH připočítává k ceně za dílo daň z přidané hodnoty ve výši 21%. Pokud
dojde ke změně sazby DPH v době uskutečnění zdanitelného plnění, je zhotovitel oprávněn účtovat
DPH v procentní sazbě odpovídající zákonné úpravě účinné k datu uskutečnění zdanitelného plnění.

V případě takové změny není třeba uzavírat dodatek ke smlouvě, postačuje písemné oznámení
zhotovitele o takové změně.

2.Cena za dílo uvedení v odst.1 tohoto článku je cenou úplnou a konečnou. Cena zahrnuje veškeré
náklady zhotovitele související s provedením díla, viz. příloha číslo 1.

3.Zvýšení dohodnuté ceny za dílo (s výjimkou dle odst. 1 tohoto článku) je možné pouze na základě
písemného dodatku ke smlouvě podepsaného zástupci obou smluvních stran.

                                                                       IV.Piatební podmínky a fakturace

l.Celková cena za dílo bude uhrazena na základě konečné faktury vystavené zhotovitelem a to po
protokolárním předání dokončeného díla bez vad a nedodělků. Dnem zaplacení díla se rozumí den
připsání částky na účet zhotovitele.

2.Faktura bude obsahovat číslo faktury,název díla nebo jeho části,datum předání provedených prací
objednavateli, název, sídlo a IČ objednavatele, název sídlo a DIČ zhotovitele, den odeslání faktury,
označení peněžního ústavu a účtu, na který má být placeno, vyznačení dne splatnosti, fakturovanou
částku. Splatnost faktury je 14 dnů od jejího vystavení objednavateli.

3.Jestliže faktura nebude obsahovat dohodnuté náležitosti(případně bude obsahovat chybné
údaje),je objednavatel oprávněn takovou fakturu doporučeně či osobně (prostřednictvím
zaměstnance objednavatele)vrátit zhotoviteli. Faktura musí být vrácena do data její splatnosti. Po
tomto vrácení je zhotovitel povinen vystavit novou fakturu se správnými náležitostmi.

                                                                      V.doba a místo plnění

l.Zhotovitel se zavazuje provést dílo do: 31.8. 2019 na základě stavební připravenosti dle dohody
mezi objednavatelem a zhotovitelem

2.Místo plnění je budova A Univerzity Hradec Králové, Hradecká 1227, Hradec Králové.
                                                                          VI.Práva o povinnosti stran

l.Kontaktními osobami pro realizaci této smlouvy jsou:

Za objednavatele

Za zhotovitele

2.Zhotovitel postupuje podle pokynů objednavatele a to ale při dodržení ustanovení obecně
závazných právních předpisů, zejména nového občanského zákoníku (NOZ).

3.Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a nebezpečí. Věci potřebné k provedení díla je
povinen opatřit zhotovitel. Zhotovitel se zavazuje počínat si při provádění díla, tak aby nedošlo ke
vzniku škody na zařízení, površích, střešní krytině a jiných součástí uvedeného zařízení a na majetku a
zdraví třetích osob. Pro případ, že by se tak stalo, zavazuje se zhotovitel tyto škody neprodleně
nahradit, zejména, umožňuje-li to povaha škody, uvedením v předešlý stav.

4.0bjednavatel se zavazuje, že umožní zhotoviteli přístup do všech prostorů potřebných k provedení
díla před zahájením stavebních prací a během nich.

S. Zhotovitel odpovídá za pořádek a čistotu na pracovišti. Je povinen odstraňovat na svoje náklady
odpady a nečistoty způsobené jeho pracemi.

6.Zjistí-li zhotovitel při provádění díla skryté překážky, které znemožňují provedení díla vhodným
způsobem, je povinen oznámit to bez zbytečného odkladu objednavateli a navrhnout mu změnu
realizaci díla. Do dosažení dohody o změně díla je zhotovitel oprávněn dílo přerušit.

7.0bjednavatel se zavazuje odevzdat zhotoviteli místo realizace díla v dohodnutém termínu podle
článku Vl. Předání místa realizace díla v uvedeném termínu je podstatnou povinností, na jejíž
splnění, je závislé včasné splnění závazku zhotovitele díla. Po dobu prodlení objednavatele
s předáním neběží lhůta stanovená k realizaci díla. Zhotovitel převezme místo plnění od
objednavatele formou zápisu, který vyhotoví objednavatel.

9. Objednavatel zajistí k termínu zahájení stavebních prací přístupovou cestu na místo realizace díla
tak, aby mohl být proveden transport strojů a zařízení na staveniště, včetně parkovací plochy v místě
provádění díla.

lO.Objednavatel je povinen poskytovat při provádění díla zhotoviteli potřebnou součinnost, zejména
nesmí klást zhotoviteli žádné právní a fyzické překážky v provádění a dokončení díla a bránit
zaměstnancům zhotovitele ve vstupu na pracoviště. Objednavatel po celou dobu provádění díla
rovněž odpovídá za to, že průběh prací nebude narušován neoprávněnými zásahy třetích osob,
zhotovitel však bere na vědomí, že práce mohou probíhat za přítomnosti uživatelů nemovitosti a
úměrně tomu průběh prací uzpůsobit. Na pracoviště mohou vstupovat pouze oprávnění zaměstnanci
objednavatele. Práce budou prováděny v pracovní dny po-pá.

ll.Zjisti-li objednavatel, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, je objednavatel
oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil nedostatky vzniklé vadným plněním a dílo
prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel díla tak neučiní ani v přiměřené lhůtě mu k tomu
poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je
objednavatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
                                                                         VII.Předání a převzetí díla

l.Závazek zhotovitele provést dílo je splněn jeho řádným ukončením. Dílo se pokládá za řádně
ukončené, jestliže nebude při převzetí vykazovat vady a nedodělky.

2.0 převzetí díla pořídí objednavatel se zhotovitelem zápis o předání a převzetí díla, podepsaný
zástupci obou stran, a to ve dvou stejnopisech.

3. Termín předání se požaduje za splněný, pokud dílo bylo objednavatelem do uvedeného termínu
převzato.

                                                                         Vlil.Vlastnické právo a nebezpečí škody.

 l.VIastnická práva k převzatému dílu přecházejí na objednavatele úplným zaplacením ceny díla.

 2.Nebezpečí škody přechází na objednavatele předání a převzetím díla.

                                                                         IX.záruka a pozáruční servis

 l.Zhotovitel poskytuje na dílo záruku 24 měsíců od předání díla objednavateli.

                                                                         X.Smluvní pokuty

 l.V případě, že zhotovitel nedodrží termíny plnění uvedené v této smlouvě a to z důvodů na jeho
 straně, je povinen uhradit objednavateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny díla bez DPH za každý
 započatý den prodlení.

2. V případě prodlení objednavatel s platbou faktury je objednavatel povinen zaplatit zhotoviteli
 úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každá den prodlení.

 3.Uhrazením smluvní pokuty není na náhradu škody dotčen a lze jej vymáhat samostatně.

4. Smluví pokuta bude uhrazena na základě faktury vystavené příslušnou smluvní stranou. Splatnost
této faktury je 30 dní od jejího doručení příslušné smluvní straně.

                                                                    XI.Závěrečná ujednání

1. Tato smlouva a vztahy z ní vyplívající se řídí ustanovením nového občanského zákoníku (NOZ)
v platném znění.

2. Měnit nebo doplňovat text smlouvy je možné jen formou písemných vzestupně číslovaných
dodatků podepsaných zástupci obou smluvních stran.

3. V případě, že tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění v registru smluv dle zákona č.340/2015
Sb. O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
smluv, smluvní strany souhlasí s jejím uveřejněním. Zaslání smlouvy do registru smluv zajistí kupující
neprodleně po podpisu smlouvy poslední smluvní stranou.

4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou. Za
předpokladu, že podléhá povinnosti uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího
uveřejnění dle zákona o registru smluv.
S.Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech z nichž objednavatel obdrží lks a zhotovitel obdrží lks
vyhotovení.
6. Zhotovitel prohlašuje, že je pojištěn na rizika spojená s plněním předmětu smlouvy, zejména
pojištění za škodu. Veškeré případné škody vzniklé porušením této smlouvy zhotovitel odstraní na
své náklady.
7. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po
vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv
v tísní za nápadně nevýhodných podmínek.
8. Autentičnost této smlouvy potvrzuji svým podpisem.

Počet příloh: 1.
Příloha č.l. Cenová nabídka -rozpis pracovních činností

v Hradci Králové.....:1!.':..t:.. ? 0"1

. ..... .. ...... .
..

Za objednavatele                            Za zhotov

Univerzita Hradec Králové

RoknanskC:ho bl. 500 03 llr.adc::c Králové

JC: 62690094, OJC: CZ62690094
ATECH Assistance, s.r.o.                              Univerzita Hradec Králové

Ve Žlíbku 1849/2A, 193 00                             Technicko- provozní úsek
                                                      Hradec Králové
Praha 9

Korespondenční adresa:                                V Rohoznici dne 14.6.2019
Rohozníce 102,
533 41 Lázně Bohdaneč

    tel.: 466 301 946

Věc: Cenová nabídka- výměna pohonů automatických. dveří- pozice vnější i vnitřní
                                            objekt UHK Hradecká 1227/4, Hradec Králové- Budova A

Dobrý den,
na základě Vaší poptávky a našeho místního šetření v objektu UHK, Hradecká 1217/4, Hradec Králové, Vám
předkládám cenovou nabídku na výměnu pohonů automatických dveří při zachování dveřních křídel (uspokojivý
stav)včetně nových aktivačních, bezpečnostních a ovládacích prvků v souladu s EN CSN 16005 v provedení ero
únikovou cestu dle EN ČSN 16005 !!!,místně označeno jako úniková cesta, prosím o případné ověření PBR.
Pro Vaši informaci, ke srovnání uvádím i ve standardním provedení D- STA 20- ceny označené*.

P.S. Modul O- STA 20 RED je s dvojitou bezpečnostní funkcí, v případě "totálního" stavu se musí aut. dveře
         vždy otevřít, nikoliv však ze zamčeného stavu a vlastní uzamykání musí být řízeno odpovědnou osobou.

 Pohon automatických dveře Record D- STA 20 RED - dvoukřídléprovedení- 2 ks- vnější+ vnitřní

Sestava jednoho provedení :

-kompletní modul O- STA 20 RED pro únikovécesty (stávající nejsou v daném provedení)/* standardní provedeni
-průchozí rozměry 1800 x 2100 mm
-stabilní zavěšení nosné i pohonné části v délce 6780/ 6810 mm, kryt výška 150 mm RAL 9003

- dveřní křídla zůstanou zachována+ implementační prvky pro souosost vedení křídel
- 2 ks aktivace pohybovými radary s integrovaným bezpečnostním prvkem dle EN CSN 16005
-1 ks záložní zdroj el. energie pro odemčeni dveří i při výpadku proudu
-1 ks elektromotorický zámek
- 1 ks digitální ovládací jednotka- "na povrch"

-1 ks blokovací spínač pro uzamykání "na povrch" (neplatí pro O- STA 20)
-1 ks vnitřní mechanický

Materiál celkem                                       117.600,- Kč  *101.100,- Kč
-demontáž, montáž, podíl dopravy a zaškolení obsluhy   12.110,- Kč      12.110,-Kč

Cena celkem bez DPH                                   129.710,- Kč  *113.210,- Kč

Záruka : na pohon a součásti podléhající opotřebení poskytujeme v případě dodržení předepsaných servisních
               prohlídek v délce trvání 24 měsíců.

Termín: dle dohody, cca 2- 3 týdny od objednání, předpoklad realizace v průběhu pracovního dne

Casový rozsah: cca 7- 8 hod. /1 realizaci

Platnost a podmínky cenové nabídky: 1 měsíc

Vyhrazujeme si právo na úpravu cenové nabídky v případě technických a realizačních podmínek.
Věříme, že s naší případnou dodávkou budete spokojeni a při nejasnostech mě prosím kontaktujte.

S pozdravem
za spol. ATECH Assistance spol. s.r.o.