Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9831731: Smlouva o technické podpoře - dodatek č. 2

Příloha smlouva VITA.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
                 o TECHNICKÉ PODPOŘE

                                 ČÍSIO TP18/12

Poskytovatel: VITA Software, S.r.o., Na Beránce 57/2, 160 00 Praha 6, IČ 61060631
                       Zapsaná u Městského soudu v Praze, značka C/42951

           zastoupenájed'latí-"61"“_

Uživatel:  Město Bílina, BřežánSká 50/4 41831 Bílina, IČ: 00266230
           Zastoupené starostou

                                                                                        I.

                                                          Úvodní ustanovení
1. Práva a závazky Z této smlouvy Se řídí právním řádem České republiky. Pokud tato smlouva nestanoví

    odchylnou úpravu, použijí se ustanovení obecně platných předpisů, Zejména zákona Č. 513/1991 Sb.,
    obchodní zákoník, ve Znění pozdějších předpisů, a Zákona Č. 121/2000 Sb., autorský zákonl ve znění
    pozdějších předpisů.

                                                                      Il.
                                                           Předmět smlouvy
1. Předmětem smlouvy je poskytování technické podpory a dalších služeb k Software poskytovatele, který
    má uživatel právo užívat. Software a další služby jsou specifikovány v příloze Specifikace.

                                                                      lll.
                                                Práva a povinnosti poskytovatele
1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat uživateli technickou podporu v souladu s Licenčnimi podmínkami,
    které jsou přílohou této smlouvy, a další služby Specifikované v příloze Specifikace.
2. Poskytovatel je povinen provést Změny Software před termínem účinnosti změn právních předpisů.
    Pokud právní předpis nabude účinnosti dříve než 30 dnů po uveřejnění ve Sbírce zákonů, je
     poskytovatel povinen provést změny Software nejpozději do 30 dnů ode dne uveřejnění ve Sbírce
    zákonů.
3. Poskytovatel je povinen Změněný software neprodleně Zpřístupnit uživateli na Svých webových
     stránkách pro instalaci. Spolu s tím je povinen Zpřístupnit Seznam Změn.
4. Poskytovatel odpovídá Za zajištění konzistence dat při změně Software.
5. Poskytovatel službu HotLine poskytuje prostřednictvím e-mail na hotline@vitasw.cz a na telefonní lince
     uvedené na wwwvitaswcz , a to v pracovních dnech v době 8 - 15 hod, v pondělí a středu do 17 hodin.

                                                                      IV.
                                                    Práva a povinnosti uživatele
1. Uživatel má právo užívat Změněný Software po úhradě ceny Za technickou podporu.
2. Uživatel je povinen užívat Software v Souládu S Licenčními podmínkami.

                                                                             V.

                                                                      Mlčenlivost

1. Smluvní Strany Se zavazují zachovávat mlčenlivost O důvěrných informacích. Pro ůćely této Smlouvy Se
    za důvěrné informace považují veškeré informace a údaje, které Se Smluvní Strany dozví v přímé i
    nepřímé Souvislosti S plněním předmětu Smlouvy, především všechny údaje uložené v informačním

Smlouva TP18/12
  Systému uživatele, informace o právech a povinnostech, cenách ž-ı průběhu plnění podle těto Smlouvy a" "
  informace týkající se Obchodního tajemství, Činnosti, struktury, Iıuspodrıřských výsledků a know-how
  Smluvních Stran.

. Při plnění předmětu Smlouvy budou Smluvní Strany vzájemně spolıipıticnváıl v oblasti přípravy, realizace
  a rozvíjení informačního Systému uživatele, který uchovává a zpracovává nunlırıl ůdaje podle zákona
  o ochraně osobních údajů. Za tímto účelem bude mít poskytovatel přístup k ı'ıılrıjůiıı uloženým
  v informačním systemu uživatele.

. Smluvní Strana:

   a) je povinna nakládat S důvěrnými informacemi druhe strany tak, že Omc/l prlsılup k nını pouze na
          pověřené osoby, a to pouze v rozsahu nutněm pro plnění předmětu Smlouvy,

   b) nepoužije důvěrně informace jí poskytnuté v souladu s touto Smlouvou k jiněıııu ı'ıcnlu un)
         vymezeněmu touto smlouvou, nepředá je, ani nezpřístupní třetím osobám,

   c) nebude pořizovatjakekoliv kopie důvěrných informací poskytnutých jí druhou stranou v :'.nuluriu
         S touto Smlouvou.

                                                                           VI.

                                                                                  Cena

. Cena technické podpory na jedno čtvrtletí činí 5% ceny licencí software (zvýšené o DPH podle
  zákonných sazeb). Cena Se zvyšuje O roční mi ru inflace vyhlášenou Českým Statistickým úřadem
  počínaje obdobím následujícím po tomto vyhlášení. Cena Za další Služby je specifikována v příloze
  Specifikace.

. První platba technicke podpory pro Software dle článku I Specifikace bude pro 3. čtvrtletí 2012.

. Poskytovatel bude účtovat technickou podporu a další služby vždy na počátku daného období. Faktura
  je Splatná do 14 dnů ode dne doručení uživateli.

. Pro případ prodlení uživatele S ůhradou ceny za předmět Smlouvy je poskytovatel oprávněn vyúčtovat
  mu úrok ve výši 0,05% z dlužně ceny Za každý den prodlení, nejvýše vsak 30% z této ceny.

. Pokud poskytovatel nedodrži termín dodání předmětu smlouvy, vzniká uživateli právo na zaplacení
  Smluvní pokuty ve výši 0,05% z ceny nedodaněho předmětu Smlouvy za každý den prodlení, nejvýše
  vsak 30% z těto ceny.

                                                                   VII.
                                                       Závěrečná ujednání

. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a uzavírá se na dobu
  neurčitou, nedomluví-li Se jinak.

. Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit kdykoli bez udání důvodu, výpovědní lhůta je 6 měsíců ode
  dne doručení výpovědi druhě straně.

. Neplnění kteréhokoli ze Smluvních závazků poskytovatele Se považuje za hrubě porušení smlouvy a
  uživatel je oprávněn Od Smlouvy odstoupit bez výpovědní lhůty.

. Prodlení uživatele S ůhradou ceny Za technickou podporu delší než tři měsíce Se považuje za podstatně
  porušení smlouvy. Poskytovatel je v tomto případě Oprávněn od Smlouvy odstoupit.

. Odstoupením jedne ze smluvních stran smlouva Zaniká.

. Smluvní Strany prohlašují, že Si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po
  vzájemném projednání podle jejich pravé a Svobodné vůle, určitě, vážně a Srozumitelně, nikoli v tísni za
  nápadně nevýhodných podmínek. Autentičnost těto Smlouvy potvrzují svým podpisem.

. Tato Smlouva je provedena ve čtyřech vyhotovení, každá smluvní Strana obdrží dvě vyhotovení.

Dnez 1/. 6. ,zář/z  Dne: ı11-U7-2012
SPECIFIKACE
PŘÍLOHA SMı nuvv o TECHNICKÉ PODPOŘE Č. TP18/12

                                                                       l.
                                                         Specifikace a cena software

í Nć'ımv Software, počet a cena licencí pro výpočet technicke podpory:

Stavební úřad                          6

ProI pojení SSL Ginis                  6

               Celkem

                                                                      II.
                                               Specifikace a cena dalších služeb

1. Další Služby nejsou specifikovány.

Specifikace - příloha Smlouvy TP18/12
VITA       VITA Software S.r.o.
 SnF1 flrE  Na Beránce 57/2, 160 00 Praha 6
           vjtfl@vitasw.cz, www.vitasw.cz

                                            IČ 1610160151131I vedená u rejstříkového Soudu v Praze C 42951

LıcENčNl PODMÍNKY

2010-02-23

l. Úvodnl ustanovení
      1, Počítačové programy (dále jen "software") firmy VITA Software s.r.o. (dále jen "poskytovatel") jsou chráněny
            autorským právem a know-how v nich obsažený tvoří Součást obchodního tajemství.
      2. Licenční podminky stanoví, Za jakých podmínek může oprávněný uživatel software užívat.

Il. Práva a povinnosti uživatele
      1. Uživatel je oprávněn užívat software po Zaplaceni ceny licence.
      2. Uživatel není oprávněn software pronajimat, půjčovat nebo jiným způsobem umožnit třetím Osobám jeho využití,
            provádět Změny v software, upravovat ho nebo z něj odstranit Ochrannou Známku autorských práv (copyright).
      3. Uživatel je povinen užívat software v souladu s platnými právními předpisy a licenčními podmínkami.
      4. Uživatel je povinen při komunikaci S poskytovatelem ohledně implementace a reklamaci používat Systém
            HelpDesk.
      5. Uživatel má právo na poskytování technické podpory k Software na Základě samostatně uzavřené smlouvy.

lll. Práva a povinnosti poskytovatele
      1. Poskytovatel odpovídá Za to, že software odpovídá Svoji jakosti a provedením účelům, jež jsou uvedeny
            v dokumentaci, která je součástí dodávky Software. Funkčnost software je Zaručena v prostředí doporučeněm v
            dokumentaci k software.
      2. Poskytovatel neodpovídá Za poškození, ztrátu nebo zničení dat, software a hardware Způsobené nesprávným
            užitím nebo nedbalosti uživatele.
      3. Zjisti-Ii poskytovatel vadu software, která může Způsobit poškození nebo Zničení dat, software nebo hardware
            nebo může chybnou interpretaci dat uvést uživatele v omyl, je povinen neprodleně S tím Seznámit uživatele.
            Pokud tak neučiní, nese odpovědnost Za Škody, které uživateli v důsledku takové vady vznikly.
      4. Poskytovatel nepřejimá odpovědnost za vady propojeni software s počítačovými programy jiných poskytovatelů
            Způsobené nesouladem verzi a nesprávnou konfigurací.
      5. Poskytovatel je oprávněn po dohodě S uživatelem využívat vzdáleného připojeni pro instalaci a řešení
            nestandardních Situaci.
      6. Poskytovatel se Zavazuje poskytovat technickou podporu k software na Základě uzavřené smlouvy.
            Technická podpora Zahrnuje:
                   a. Provádění změn Software vyplývajících Ze Změn obecně platných předpisů České republiky a
                         z vývojových změn softwarového prostředí, včetně distribuce upraveného software.
                   b. Právo uživatele účasti na schůzkách uživatelů.
                   c. Poradenskou službu HotLine pro vyškolené uživatele.
                   d. Právo na nákup vyšších verzi Software (UPGRADE) za Zvýhodněnou cenu (při nepřetržitěm odběru
                         technické podpory).
       7. Poskytovatel doporučuje uživateli průběžně aktualizovat Software. Reklamovat je možné pouze aktuálně
             distribuovanou verzi Software.

 IV. Doba trvání licence, porušení licenčních podmínek
       1. Licence k software je uživateli poskytována na dobu neurčitou, neni-li smluvně domluveno jinak.
       2. Instalaci aktuální verze Software jsou původní licenční podmínky nahrazeny aktuálně platnými licenčními
             podmínkami poskytovatele.
       3. Poskytovatel je oprávněn odstoupit Od licenční Smlouvy v případě, že uživatel:
                     a. neoprávněné pořídí rozmnoženinu Software v jakékoli formě, trvalou nebo dočasnou,
                   b provede neoprávněný překlad, zpracování, úpravu či jinou Změnu Software,
                   c. umožní užití Software další osobě, včetně pronájmu a půjčování,
                   d neoprávněné využije jakoukoli Znalost o myšlenkách a postupech, Struktuře, algoritmu nebo použitých
                         metodách, na nichž je Software Založen nebo které Obsahuje, nebo je Sdělí jiné osobě,
                   e. poruší ustanovení autorského Zákona jiným způsobem.
       4. V případě Zániku smluvního vztahu nemá uživatel nárok na vrácení ceny licence ani její částí.

 V. Závěrečná ustanovení
       1. Licenční podmínky Se řídí autorským Zákonem a obchodním Zákoníkem.
       2. Licenční podmínky plati přiměřeně i pro dokumentaci k software.