Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9843339: Divadelní představení Šašek a syn

Příloha smlouva_Šašek_a_syn_Jablonec 2.3.2020 (2).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ PŘEDSTAVENÍ

DBP, s.r.o.
Jakubské nám. 5, 602 00 Brno
zastoupené MgA. Ondřejem Chalupským, ředitelem jednajícím na základě plné moci
IČO: 44961871
DIĆ: CZ44961871
zapsané v OR u Krajského soudu v Brně, oddíl C 4178
Bankovní spojení: Waldviertler Sparkasse Bank AG
Číslo účtu: 800000498/7940

kontaktní osoba: Jakub Adámek, tel.: 777 088 228, mail: adamek@bolek.cz
kontakt světla, zvuk, jevištní technika: Jan Horký, tel.: 602 555 657, mail: horky@bolek.cz

(dále jen DIVADLO)

a

MĚSTSKÉ DIVADLO JABLONEC NAD NISOU, o. p. s.
Liberecká 5/1900, 466 01 Jablonec nad Nisou
zastoupené Mgr. Pavlem Žurem, ředitelem
IČ: 25035746
DIČ: CZ25035746
Zapsaná v rejstříku obecně prospěšných společností, vedeném Krajským soudem v Ústí nad
Labem, oddíl 0, vložka 14

kontaktní osoba: Miroslava Literová, 733 534 832, literova@divadlojablonec.cz

kontakt světla:
kontakt zvuk:
kontakt jevištní technika:

(dále jen POŘADATEL)

             uzavírají dnešního dne smlouvu o pořádání divadelního představení

                                                I. Předmět smlouvy

    Předmětem této smlouvy je vymezení vzájemných práv a povinností při provedení
    ukázek divadelního představení Šašek a syn konané, dne: 2. března 2020 od 19 hodin
    na scéně zajištěné POŘADATELEM, tj. Městské divadlo Jablonec nad Nisou (dále jen
    PŘEDSTAVENÍ)

                                              II. Finanční podmínky

    1. Za realizaci představení se POŘADATEL zavazuje DIVADLU zaplatit 90.000,- Kč +
         DPH v zákonné výši (slovy: devadesát pět tisíc korun českých) + náklady na dopravu,
         tj. 11.000,- Kč + DPH v zákonné výši. Na sjednanou částku vystaví DIVADLO po
         uskutečnění PŘEDSTAVENÍ daňový doklad se splatností 14 dnů. Za každý den
         prodlení je POŘADATEL povinen zaplatit DIVADLU smluvní pokutu ve výši 1 %
         z dlužné částky.

    2. POŘADATEL se zavazuje nahlásit agentuře DILIA (na emailovou adresu
         bendova@dilia.cz) přehled tržby za představení do 7 dnů po uskutečnění představení
         a zaplatit autorské poplatky ve výši 13,5 % z celkové hrubé tržby. Agentura následně
         vystaví a zašle daňový doklad POŘADATELI, který je povinen ji uhradit v řádném
         termínu splatnosti na účet uvedený na faktuře.
                                                                                                                 1
  SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ PŘEDSTAVENÍ

    Dále pak 1 % z celkové hrubé tržby Davidu Rotterovi na účet č. 670100-
    2205424201/6210

3. Tržby z představení budou připsány na účet POŘADATELE.

4. POŘADATEL se zavazuje nahlásit DIVADLU (na emailovou adresu
    jelinkova@bolek.cz) celkovou hrubou tržbu za prodané vstupenky na představení,
    počet nabídnutých míst a počet prodaných vstupenek do 7 dnů po uskutečnění
    PŘEDSTAVENÍ.

5. V případě, že bude dodatečně nasmlouváno výše uvedené PŘEDSTAVENÍ na
    následující nebo předešlý den v jiném městě, budou ceny za dopravu a ubytování
    herců a technické složky DIVADLA rozpočítány na poměrné části pro oba zúčastněné
    subjekty.

6. V případě, že POŘADATEL odebere od DIVADLA plakáty (ve formátu A2), je
    POŘADATEL povinen uhradit DIVADLU částku ve výši: 50,- Kč plus DPH za 1 ks +
    poštovné, a to bezhotovostním převodem na základě faktury vystavené DIVADLEM.

                              III. Nekonání a odřeknutí představení

1. Bude-li provedení představení znemožněno v důsledku nepředvídatelné události
    (např. přírodní katastrofa, epidemie, úřední zákaz apod.), mají obě strany právo od
    smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv nároků na finanční náhradu škody, avšak po
    předchozím vyrozumění.

2. Odřekne-li POŘADATEL představení z jiných důvodů, než je uvedeno ve lhůtě kratší
    než 60 dnů před sjednaným představením, je povinen DIVADLU zaplatit smluvní
    pokutu ve výši 50 % smluvní částky.

3. Odřekne-li POŘADATEL představení z jiných důvodů, než je uvedeno ve lhůtě kratší
    než 30 dnů před sjednaným představením, je povinen DIVADLU zaplatit smluvní
    pokutu ve výši 100 % smluvní částky.

4. Malý zájem o vstupenky není důvodem k odstoupení od smlouvy.

5. Odřekne-li jedna ze stran PŘEDSTAVENÍ z jiných důvodů, než uvedených v čl. III,
    odst. 1, uhradí druhé straně prokazatelné výlohy spojené s přípravou představení.

6. DIVADLO a POŘADATEL se zavazují, že po podpisu této smlouvy neuzavřou bez
    souhlasu druhé strany žádnou jinou podobnou smlouvu a nepřijmou žádný jiný
    závazek, který by časově, věcně nebo jinak ohrozil splnění této smlouvy.

                                             IV. Ostatní ujednání

1. POŘADATEL zajistí na své náklady veškeré podmínky nutné k bezvadnému
    uskutečnění představení včetně technického, organizačního a pomocného personálu.

2. POŘADATEL se zavazuje uvádět DIVADLO jako producenta a provozovatele
    inscenace na veškerých propagačních materiálech.

3. DIVADLO zajistí ubytování pro herce a technický personál. DIVADLO poté
    POŘADATELI vystaví fakturu na alikvotní částku, která se dělí mezi tři pořadatele.
    Předpokládaná částka, která bude hrazena činní 6.900, - Kč + DPH v zákonné výši.

                                                                                                            2
SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ PŘEDSTAVENÍ

              Dalšími pořadateli jsou:
              1. 3. 2020 Východočeské divadlo Pardubice,
              Lucie Kopecká, vcd@vcd.cz
              3. 3. 2020 Studio DVA divadlo,
              Lucie Blehová, blehova@studiodva.cz

4. Pokud si bude POŘADATEL vytvářet vlastní propagační materiály související
    s uvedenou hrou, je povinno v tomto materiálu uvádět následující
    1. jméno autora i titul hry stejným druhem a velikosti písma: Boleslav Polívka, Šašek
         a syn
    2. hrají: Boleslav Polívka, Vladimír Polívka, Michal Chovanec, Ondřej Klíč, David
         Rotter, Jaromír Barin Tichý / Milan Král, Jiří Fretti Pfeifer
    3. režie: Boleslav Polívka
    Tento propagační materiál musí být zaslán k autorizaci DIVADLU na e-mail
    adamik@bolek.cz.

5. POŘADATEL dále na svůj náklad zajistí:
    - technické požadavky dle Přílohy č. 1 této smlouvy;
    - volné jeviště od 14.00 v den konání představení;
    - vjezd k technickému vchodu divadla pro vyložení a naložení dekorací a kostýmů;
    - pomoc při vykládání a nakládání dekorací (3 osoby);
    - přítomnost jevištního mistra, osvětlovače a zvukaře při přípravě a realizaci
    představení, tj. od 14.00;
    - parkovací místa pro auta DIVADLA v blízkosti místa konání PŘEDSTAVENÍ pro 2
    nákladní auta a 1 – 2 osobní auta;
    - šatny pro 8 osob včetně sociálního zařízení (WC a sprchy včetně ručníků a mýdla);
    - 6 volných vstupenek pro potřeby DIVADLA na každé představení (pokud nevzejde
    ze strany DIVADLA požadavek na tyto vstupenky do dne konání, je možné tato místa
    uvolnit do prodeje);
    - drobné občerstvení pro účinkující (ovoce, obložená mísa)
    - zajištění pitného režimu: neperlivá balená voda, káva, čaj

6. DIVADLO se zavazuje, že bude při realizaci PŘEDSTAVENÍ usilovat o vysokou
    uměleckou úroveň.

7. Během představení je zakázáno fotografovat a pořizovat obrazový a zvukový
    záznam.

                                         V. Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva je oboustranně závazná a její podmínky lze změnit pouze písemnou
    formou po dohodě obou stran.

2. Smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž každá strana obdrží po jednom.

3. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma stranami.

V Brně, dne 25. června 2019                       V Jablonci nad Nisou, dne .......................................

------------------------------------------------  -----------------------------------------------
                                                                                                  3
SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ PŘEDSTAVENÍ

DIVADLO  POŘADATEL

Příloha č. 1 – Technické požadavky

Jeviště
- minimální šířka 8 m, hloubka 7 m, výška 4 m
- funkční opona uprostřed dělená
- hraje se na jevišti i na forbíně před oponou (šířka forbíny minimálně 2 m od opony)
- zázemí jeviště min. 2 m na každou stranu
- jeviště kolem hrací plochy do boků a nahoru vykrýt šálami
- nutnost vrtání do podlahy
- rovná podlaha jeviště
- pokud má divadlo protipožární železnou oponu, upozorňujeme, že pod touto oponou
stojí dekorace představení, která brání jejímu spuštění

Světla
- přední světlo (front light): 10 x 1-2 kW PC (umístěné na ochozu nad / za diváky)
- boční přední světlo (side front): 8 x 1 kW PC (4 na každé straně ochozu)
- horní světlo – jevištní most (stage bridge): 10 x 1 kW PC (truss nad forbínou)
- kontra světlo – 2 x 1 kW PC
- volné regulovatelné kanály na podlaze: 6 x 10 A
- osvětlovací pult 24 submasterů
- 2 x volný kanál pro štych zepředu - 16 A jeden
- 1 x followspot 1,2 kW Celekon (máme vlastní)
- z pravého balkonu z pohledu diváka musí být možnost umístění štychu (min. rozměr 2 x 1,5
m)
- konec dmx kabelu (3 – pin samice) na scéně, připojení LED světla – světelného horizontu

Zvuk
- minidisk disk – 2 ks s funkcí AUTOPAUSE
- 5 výstupů pro každý MD; 2 x předky, 2 x cesta pro zapojení pasivních reprobeden přes
speakony na jevišti;
- při kapacitě sálu 400 a více míst je nezbytné ozvučit jeviště a forbínu kondenzátorovými
mikrofony, aby bylo slyšet až do zadních řad

                                   4