Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 12 ke Směrnici č. 3/2016 Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ Č. j.:UPCR-SY-2016/18090 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Pardubicích, Kontaktní pracoviště ve Svitavách Zastoupený: Ing. Petr Klimpl, ředitel krajské pobočky v Pardubicích Žadatel: Poličské strojírny a.s. IČO: 46504851 Zastoupený: Ing. Němec Petr, statutární ředitel XXX Vážení pánové, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost č. j. UPCR-SY-2016/18090 ze dne 21.7.2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící komise ze dne 5.9.2016 schválena Úřadem práce České republiky – krajskou pobočkou v Pardubicích, kontaktní pracoviště ve Svitavách v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity:1 Název: Optimalizace- Výroba Schválená výše nákladů na 77 000,- Kč vzdělávací aktivitu dle HK: 65 450,- Kč Maximální příspěvek na vzdělávací aktivitu: (85%) Minimální rozsah vyuč. hodin Výuka: 54 hodin (včetně ověření získaných znalostí a Závěrečná zkouška: 2 hodin dovedností): 56 hod Počet zapojených zaměstnanců: 12 Počet zapojených potenciálních 0 zaměstnanců: Předpokládaný termín realizace: říjen 2016 – květen 2017 Příspěvek na mzdové náklady: 118 272,- Kč 1 V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Příloha č. 12 ke Směrnici č. 3/2016 Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, resp. vzdělávací aktivity, musí být poptávána/y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.czve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity/aktivit. Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 5 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění předložit Úřadu práce České republiky – krajské pobočce v Pardubicích, kontaktní pracoviště ve Svitavách kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Příloha č. 12 ke Směrnici č. 3/2016 V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění). Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. Ve Svitavách, dne: 5.9.2016 -------------------------------- Ing.Petr Klimpl,ředitel krajské pobočky v Pardubicích Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Žádost vyhovuje projektu POVEZ II. Uvedené vzdělání se pro účastníky vzdělávací aktivity jeví jako potřebné. Dochází k prohloubení kvalifikace zaměstnanců. Uvedené školení doporučujeme. Cena vzdělávací aktivity 175 000,- Kč se komisi jeví jako vysoká, a proto se rozhodla nepodpořit vzdělání v požadované výši, ale pouze příspěvkem ve výši 77 000,- Kč. Požadované náklady na vzdělávací aktivitu jsou vyšší než ceny v místě a čase obvyklé, předpokládaná výše nákladů tedy je 77 000,- Kč. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053