Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9918675: Příkazní smlouva - CIIE 2019 Šanghaj

Příloha smlouva CIIE 2019.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha 1

Příkazní smlouva

uzavřená dle ust. § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Smluvní strany:

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade 

IČ:


00001171
DIČ:


CZ00001171
Sídlo:


Dittrichova 1968/21, 128 01 Praha 2
Bankovní spojení:



www:


www.czechtrade.cz
Zastoupená:

Ing. Radomil Doležal, MBA, generální ředitel
Kontaktní osoba:



Kontaktní údaje:

telefon




e-mail



(dále jen „příkazce“)

a

Rapid, akciová společnost
IČ:


00001040
DIČ:


CZ00001040
Sídlo:


Podolské nábřeží 6/34, 147 00 Praha 4
Bankovní spojení: 


Zastoupená:

Miloš Kočí, MBA, předseda představenstva
Kontaktní osoba:


Kontaktní údaje:


telefon




e-mail




(dále jen „příkazník“)

(dále společně „smluvní strany“)
uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto příkazní smlouvu (dále jen „smlouva“).

Preambule
Účelem této smlouvy je především realizace národní expozice ČR na veletrhu China International Import Expo 2019 v Šanghaji (5. – 10. 11. 2019) zahrnující technické, administrativní, logistické a organizační činnosti. 
I.
Předmět smlouvy

1. Příkazník se zavazuje, že v souladu s touto smlouvou zajistí příkazci kompletní realizaci výstavní expozice spočívající v úpravě předběžného architektonického řešení, vyhotovení, montáži a odborném dohledu při stavbě expozice, přepravě materiálů a exponátů z ČR do ČLR a zpět, místní přepravě v rámci ČR a v rámci ČLR, provozu včetně zajištění technických služeb, občerstvení a personálního obsazení expozice a dále demontáži, to vše pro účely účasti ČR na China International Import Expo 2019 v Šanghaji, a to v rozsahu daném zadávacími podmínkami k zadávacímu řízení s názvem „Realizace národní expozice ČR na veletrhu China International Import Expo 2019 v Šanghaji“, na základě jehož výsledku došlo k uzavření této smlouvy, a Položkovým rozpočtem (Příloha č. 1 smlouvy) a pokyny příkazce. 
2. Příkazník započne s realizací činnosti, která je předmětem této smlouvy ihned po zveřejnění smlouvy v registru smluv, předpokládané ukončení činnosti je pak 15. 1. 2020. Příkazce si vyhrazuje právo tento termín v případě potřeby změnit. 
3. Příkazce se zavazuje uhradit příkazníkovi za činnosti uvedené v této smlouvě odměnu ve výši a za podmínek stanovených touto smlouvou.

4. Doprovodnou propagaci zabezpečí příkazník průběžně před a po dobu konání Akce v souladu s jeho nabídkou a pokyny příkazce. 
5. Poskytování informací a pokynů v souvislosti se smlouvou se vyžaduje formou osobní, telefonické, e- mailové a písemné konzultace s výhradou následného písemného stanoviska, pokud bude ke konkrétní oblasti příkazcem vyžadováno.
II.
Trvání smlouvy

Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do okamžiku splnění záležitostí dle smlouvy nebo stanovení termínu dle čl. I odst. 2 této smlouvy. Smluvní strany se dohody, že smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv. Zveřejnění zajišťuje příkazce. 
III.
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Příkazník je povinen při provádění činností podle této smlouvy postupovat poctivě a pečlivě podle svých schopností a v zájmu příkazce.

2. Veškeré návrhy v souvislosti s Architektonickou koncepcí expozice, provozem, technickou realizací a doprovodnou propagací Akce předloží příkazník k odsouhlasení příkazci.
3. Pokud před Akcí nebo při vlastní realizaci Akce vyvstanou okolnosti, které si vyžádají úpravy technické realizace nebo doprovodné propagace, provede příkazník se souhlasem příkazce nebo na jeho návrh tyto změny a upraví poměrně v rámci položkového rozpočtu částky alokované na jednotlivé položky technické realizace a doprovodné propagace. Přesun rozpočtových prostředků mezi technickou realizací a doprovodnou propagací je možný jen výjimečně, a to výlučně na pokyn příkazce a jen tehdy, pokud na jeho straně vzniknou okolnosti, které nebyly a nemusely být předvídány, a jejich řešení je nutné pro zajištění efektivity české oficiální účasti. Souhrnná maximální částka za technickou realizaci a doprovodnou propagaci dle nabídky příkazníka je nepřekročitelná.

4. Příkazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit příkazci všechny okolnosti, které zjistil při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů nebo zájmů příkazce. Příkazník je však povinen neprodleně o vzniklé situaci příkazce informovat.
5. Od pokynů příkazce se může příkazník odchýlit, jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu příkazce a příkazník nemůže včas obdržet souhlas, jinak odpovídá za škodu takovým jednáním vzniklou. Příkazník není v žádném případě oprávněn se odchýlit od grafického návrhu expozice, který předložil jako součást své nabídky.
6. Příkazce předá příkazníkovi informace, podklady a pokyny nezbytné k zajištění sjednané činnosti a je oprávněn kontrolovat jejich provádění.

7. Příkazník odpovídá za škodu na věcech převzatých od příkazce k zařízení záležitosti a na věcech převzatých při jejím zařizování od třetích osob, ledaže tuto škodu nemohl odvrátit ani při vynaložení odborné péče. 

8. Příkazník je povinen upozornit příkazce na zřejmou nesprávnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek vznik škody či újmy. V případě, že příkazce i přes písemné upozornění příkazníka na splnění pokynů trvá, příkazník neodpovídá za škodu či újmu takto vzniklou.

9. Příkazník se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které právní předpis zakazuje uveřejnit nebo jejichž prozrazení může příkazci nebo jiné zúčastněné osobě způsobit vážnou újmu. Příkazník zajistí odpovídajícím způsobem utajení konkurenčně významných, určitelných, ocenitelných a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupných skutečností, které se týkají příkazce a dalších osob ve vztahu k příkazci. Povinnost příkazníka zachovávat mlčenlivost platí jak po dobu plnění předmětu smlouvy, tak i po skončení smluvního vztahu. Povinnosti mlčenlivosti může příkazníka zprostit jen příkazce svým písemným prohlášením. Tímto ustanovením není dotčen oprávněný zájem jednotlivých vystavovatelů znát výši ceny za plnění poskytovaná v souladu se smlouvou, a to v souhrnu i jednotlivě, ať již jde o ceny zahrnuté do položkového rozpočtu, nebo o ceny za služby poskytované příkazníkem nad rámec této smlouvy v souvislosti s Akcí v souladu se sjednanými podmínkami. 

10. Příkazník bere na vědomí, že veškerá plnění podle této smlouvy, poskytovaná v souvislosti s Akcí zúčastněným osobám v rámci podpory příkazce, jsou plněním příkazci, a to i v tom případě, když konečným příjemcem jsou vystavovatelé; příkazce není oprávněn poskytování těchto plnění zahrnovat do případných smluvních ujednání s vystavovateli, zejména jejich poskytnutí vázat na plnění dalších podmínek, touto smlouvou výslovně neupravených, nebo jejich poskytnutí podmiňovat akceptací případného nadstandardního plnění (či jakýchkoli dalších služeb), nabízeného příkazníkem.
11. Příkazník se zavazuje, že následující pozice budou vykonávat následující osoby:

· Projektový manažer: 
· Projektový manažer: 
· Projektový manažer: 
· Pomocný a technický pracovník:
· Pomocný a technický pracovník: 
· Pomocný a technický pracovník: 

· Klavírista: 
Změna těchto osob je možná pouze se svolením zadavatele, a to za osoby, které budou minimálně stejně kvalifikované, jako výše uvedené osoby. 

IV.
Odměna a platební podmínky

1. Příkazníku přísluší za výkon činností sjednaných dle této smlouvy odměna dle položkového rozpočtu v maximální výši:

3 195 600,- Kč (slovy třimilionyjednostodevadesátpěttisícšestset  korun českých) bez DPH. K této částce bude účtováno DPH ve výši stanovené právními předpisy účinnými v době plnění. 

2. Odměna obsahuje zahraniční DPH (VAT) a všechny obligatorní poplatky související s Akcí.  

3. Tato odměna je stanovena jako částka nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady nutné k realizaci Akce. 

4. Fakturace je možná ze strany příkazníka vždy po uzavření každého jednotlivého dílčího plnění dle časového harmonogramu a to ve výši částek určených ve finančním harmonogramu. Fakturace bude probíhat na základě soupisu provedených služeb, který bude tvořit přílohu faktury. Příkazce neposkytuje zálohy. 
5. Pokud příkazník poskytne ucelenou a přesně vymezitelnou část plnění již před započetím Akce, a příkazce převzetí tohoto plnění odsouhlasí, může příkazník na základě předběžného písemného souhlasu příkazce vystavit fakturu i za částečné plnění. Ustanovení článku IV., odst. 3 této smlouvy tímto zůstává nedotčeno.

6. Platby budou probíhat výhradně v korunách českých a rovněž veškeré cenové údaje na daňových dokladech budou v české měně.

7. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu příkazci. Faktura bude obsahovat náležitosti podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, a § 435 občanského zákoníku, to vše ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura obsahovat zákonem stanovené náležitosti daňového dokladu, nebo bude-li obsahovat chybné údaje, je příkazce oprávněn fakturu vrátit příkazníkovi k přepracování. V tomto případě neplatí původní doba splatnosti, ale celá lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vystavené faktury.
8. Příkazník se zavazuje, že v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o DPH odvede příslušnému správci daně příslušnou DPH ve výši dle platných právních předpisů, která bude připočtena k úplatě a bude v její souvislosti uhrazena příkazníkovi dle smlouvy.


V případě, že:
a) příkazník nesplní svou povinnost dle tohoto článku smlouvy a neodvede příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto smlouvou příslušnému správci daně, a 
b) příkazci vznikne za podmínek stanovených Zákonem o DPH z titulu zákonného ručení na základě výzvy příslušného správce daně povinnost příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto smlouvou odvést, a 

c) příkazce příslušnou DPH či její část příslušnému správci daně odvede, příkazník se zavazuje, neprodleně po obdržení písemného oznámení příkazce, jehož přílohou bude doklad prokazující odvedení příslušné DPH či její části, příslušnému správci daně v souvislosti s touto smlouvou uhradit na účet uvedený v oznámení příkazce příslušnou DPH či její část, kterou za příkazníka tento odvedl příslušnému správci daně.

Pokud dojde k porušení povinnosti příkazníka dle tohoto odstavce smlouvy a příkazce odvede za příkazníka příslušnou DPH či její část, příkazce je oprávněn započíst tuto svou pohledávku za příkazníka proti jakékoliv pohledávce příkazníka za příkazce plynoucí z této smlouvy nebo proti jakékoliv jiné pohledávce příkazníka za příkazcem.

V.
Ochrana informací a osobních údajů
1. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně skutečností, které se v souvislosti s plněním Dohody dozvěděl nebo které Objednatel označil za důvěrné (dále jen „důvěrné informace"). Dodavatel se zavazuje přijmout opatření k ochraně důvěrných informací. Důvěrné informace mohou být Dodavatelem použity výhradně k plnění Dohody. Dodavatel nesdělí či nezpřístupní žádnou z důvěrných informací třetím osobám, nevyužije ji k vlastnímu prospěchu nebo jinak nezneužije. Povinnost mlčenlivosti a zachování důvěrnosti informací se nevztahuje na informace, které se staly obecně známými za předpokladu, že se tak nestalo porušením některé z povinností vyplývajících z Dohody, nebo o kterých tak stanoví zákon, zpřístupnění je však možné vždy jen v nezbytném rozsahu.
2. Dodavatel se zavazuje pro případ, že v rámci plnění předmětu Dohody se dostane do kontaktu s osobními údaji, že je bude ochraňovat a nakládat s nimi plně v souladu s příslušnými právními předpisy, a to i po ukončení plnění Dohody. Strany se v případě kontaktu s osobními údaji, ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a ve smyslu Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), zavazují uzavřít dodatek k Dohodě spočívající v dohodě o zpracování osobních údajů. Dodavatel se rovněž zavazuje pro případ, že se v průběhu plnění Dohody dostane do kontaktu s údaji Objednatele vyplývajícími z jeho provozní činnosti, tyto údaje v žádném případě nezneužít, nezměnit, ani jinak nepoškodit ztratit či znehodnotit.

VI. Sankce

1. Pro případ, že příkazník nesplní některý ze závazků stanovených v této smlouvě, sjednávají si smluvní strany následující smluvní pokuty, které uhradí příkazník příkazci:

· za nezajištění technické realizace a provozu národní expozice ČR v dohodnutém termínu se sjednává smluvní pokuta ve výši 50% odměny sjednané v čl. IV. odst. 1 této smlouvy.

· za nezajištění technické realizace a provozu národní expozice ČR ve sjednané kvalitě, nebo jsou-li příkazcem zjištěny nedostatky při následné kontrole dle předložené dokumentace, uhradí příkazník příkazci smluvní pokutu ve výši 10 % odměny sjednané v čl. IV. odst. 1 této smlouvy; příkazce může s přihlédnutím k okolnostem porušení závazku, míře porušení povinností příkazníkem a účinné snaze příkazníka o nápravu následků tuto sankci přiměřeně snížit či prominout;
· za porušení povinnosti mít sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu specifikované v čl. VI. odst. 8. je příkazník povinen uhradit příkazci smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč; 

· za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v této smlouvě je příkazník povinen uhradit příkazci smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti;

2. Pro případ, že příkazce nesplní závazek uvedený v článku IV. této smlouvy, uhradí příkazce příkazníkovi úrok z prodlení v zákonné výši.

3. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo příkazce nebo příkazníka na náhradu vzniklé škody či újmy v plné výši, tedy i ve výši přesahující smluvní pokutu. Uhrazená výše smluvní pokuty se nezapočítává do výše škody či újmy, která má být uhrazena.

VII. Pověření
Zplnomocněnými osobami oprávněnými jednat ve věcech této smlouvy a přebírat dodávky prací dle předmětu této smlouvy za smluvní strany jsou:

1. za příkazce: 
2. za příkazníka: 

VIII.
Ostatní a závěrečná ustanovení

1. Příkazník se zavazuje šířit dobré jméno příkazce a bude dbát na to, aby v oficiální expozici České republiky byly vystavovány pouze exponáty českého původu. 

2. Příkazník tímto prohlašuje, že splňuje základní kvalifikační předpoklady stanovené v zadávací dokumentaci. 

3. Příkazce může smlouvu kdykoliv z jakéhokoliv důvodu i bez udání důvodu odvolat písemnou formou; odvolání nabývá účinnosti okamžikem, kdy se o něm příkazník dověděl nebo mohl dovědět.

4. Příkazník může smlouvu z jakéhokoliv důvodu i bez udání důvodu vypovědět nejdříve ke konci měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena příkazci.

5. Příkazník vrátí příkazci veškeré doklady a písemnosti, jakož i jiné věci a předměty, poskytnuté mu v přímé souvislosti s výkonem činnosti, a to v případě odvolání smlouvy ze strany příkazce do tří dnů od účinnosti odvolání a v případě výpovědi ze strany příkazníka ke dni ukončení smlouvy výpovědí.

6. Po zániku smlouvy odvoláním, výpovědí či zánikem jedné ze smluvních stran učiní příkazník vše, co nesnese odkladu, dokud příkazce nebo jeho právní nástupce neprojeví jinou vůli.

7. Zanikne-li příkazní smlouva: 
· výpovědí ze strany příkazce, nahradí příkazce příkazníkovi přiměřenou část odměny odpovídající provedené práci, to však pouze za předpokladu, že předané výsledky činnosti jsou pro příkazce přínosem a jsou využitelné. 

· výpovědí ze strany příkazníka, podanou v termínu, kdy již uskutečnění Akce není možné nebo hospodárné jiným způsobem zajistit a je tak zmařen účel této smlouvy, nahradí příkazník příkazci náklady, které do data, kdy mu byla výpověď doručena, v souvislosti s Akcí vynaložil. 
8. Příkazník prohlašuje, že má řádně uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou příkazníkem třetí osobě při výkonu podnikatelské činnosti, a to s limitem pojistného plnění minimálně 3.000.000,- mil. Kč. 

9. Změny této smlouvy jsou možné pouze na základě dohody obou smluvních stran formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků k této smlouvě, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran na jedné listině.

10. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí právním řádem České republiky, zejména pak příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

11. Smluvní strany přebírají riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
12. Smluvní strany souhlasí s tím, že příkazce je oprávněn v souvislosti se svojí zákonnou povinností uveřejnit originál podepsané smlouvy v elektronické podobě a to bez časového omezení.
13. Ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je příkazník osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
14. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech včetně příloh, z nichž každý má platnost originálu, každá smluvní strana obdrží po dvou (2) stejnopisech. 

15. Tato smlouva nabývá účinnosti a platnosti dnem zveřejnění smlouvy v Registru smluv, přičemž zveřejnění zajišťuje příkazce.

16. Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy:

1) Položkový rozpočet
2) Plán zajištění realizace a provozu národní expozice
3) Předběžná architektonická studie – pouze půdorys a vizualizace expozice
V Praze dne  ……………….…… 





V Praze dne  ……………….……
         …………………...................................... 



        …………………......................................
                      Miloš Kočí, MBA





Ing. Radomil Doležal, MBA



předseda představenstva





        generální ředitel



příkazník





               příkazce
Příloha č. 1: Položkový rozpočet
Technická příprava a konstrukce národní expozice 
	Položka
	Cena v Kč bez DPH

	· Zpracování projektové dokumentace pro stavbu expozice (soubor)
	145.000,-

	· Zvýšená podlaha (256 m2)
	281.600,-

	· Zázemí expozice (2x)
	278.000,-

	· Centrální pult (1x)
	68.000,-

	· Výčepní pult (1x)
	22.000,-

	· Krystalický baldachýn (2x)
	385.000,-

	· Světelný brandingový nápis (2x)
	212.000,-

	· Nosná konstrukce (soubor)
	193.000,-

	· LCD/ LED obrazovka (2x)
	17.000,-

	· Podstavce, pohledová stropní deska a další nábytkové prvky k exponátům (soubor)
	410.000,-

	· Podpěrná konstrukce pod letadlo (1x)
	22.000,-

	· Montáž, instalační práce a demontáž (soubor)
	135.000,-

	· Jiné náklady spojené s technickou přípravou a konstrukcí národní expozice (soubor)
	-

	Celková cena v Kč bez DPH (součet výše uvedených položek)
	2.168.600,-


Doprovodné technické a administrativní služby
	Položka
	Cena v Kč bez DPH

	· Přeprava materiálů, vybavení a exponátů z ČR do ČLR a zpět včetně souvisejících technických, logistických, celních a administrativních úkonů a poplatků (soubor)
	480.000,-

	· Přípojky, rozvody a spotřeba vody a elektřiny pro celou národní expozici (soubor)
	85.000,-

	· Wi-Fi internet (soubor)
	20.000,-

	· Každodenní úklid expozice včetně likvidace odpadu (soubor)
	3.000,-

	· Nasvícení expozice (soubor)
	87.000,-

	· Ozvučení (soubor)
	12.000,-

	· Grafické práce (soubor)
	75.000,-

	· Vystavovatelské průkazy, management fee a pojištění pro stavbu a dozor expozice (soubor)
	27.000,-

	· Pojištění národní expozice včetně exponátů (soubor)
	15.000,-

	· Občerstvení (soubor)
	57.000,-

	· Letenka a ubytování pro sklorytce (soubor)
	28.000,-

	Celková cena v Kč bez DPH (součet výše uvedených položek)
	889.000,-


Personální zajištění expozice
	Položka
	Cena v Kč bez DPH

	· Projektový manažer (3x)
	75.000,-

	· Pomocný a technický pracovník (3x)
	45.000,-

	· Klavírista (1x)
	18.000,-


Celková tabulka

	Položka
	Cena v Kč bez DPH

	· Technická příprava a konstrukce národní expozice (celkem)
	2.168.600,-

	· Doprovodné technické a administrativní služby (celkem)
	889.000,-

	· Personální zajištění expozice (celkem)
	138.000,-

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH (součet výše uvedených položek) – tato cena je cenou určenou pro hodnocení – účastník je povinen tuto cenu uvést do krycího listu
	3.195.600,-


Příloha č. 2:  Plán zajištění realizace a provozu národní expozice

Popis zajištění jednotlivých součástí požadovaného plnění (ve struktuře podle položkového rozpočtu)

Technická příprava a konstrukce národní expozice 
· Zpracování projektové dokumentace pro stavbu expozice

Společnost Rapid bude v souladu s autorem architektonického konceptu (Roháč Stratil Architektonický Ateliér s.r.o.) spolupracovat na finální projektové dokumentaci, která bude podkladem pro stavbu expozice. Se spoluprací s  autorem architektonického návrhu máme již zkušenosti při realizaci expozic pro Českou centrálu cestovního ruchu – CzechTourism. Vše bude zároveň koordinováno s ohledem na výběr exponátů vystavovatelů. Dále bude jistě nutné zohlednit některá nařízení čínského organizátora veletrhu v rámci schvalování projektové dokumentace expozice. 

· Zvýšená podlaha (256 m2)

Zvýšená podlaha bude po celé ploše expozice, využita bude především k zakrytí technických přívodů (voda, odpad, elektřina). Zvýšená podlaha bude vyrobena z dřevěných desek a pokryta kobercem v barvě dle zadávací dokumentace. Podlaha bude opatřena kolem celé expozice bílou pohledovou lištou. Zvýšenou podlahu dodá čínský poddodavatel.

· Zázemí expozice (2x)

Bude se jednat o dvě samostatná zázemí, kde jedno bude mít funkci kuchyňky a druhé bude využito jako sklad. Rozměry a vybavení obou zázemí budou zpracovány dle zadávací dokumentace. Velkoplošná prosvícená grafika bude na všech stěnách obou zázemí, kuchyňka i sklad budou opatřeny uzamykatelnými dveřmi. Dodání bude zajištěno prostřednictvím čínského poddodavatele.

· Centrální pult (1x)

Pult kruhového tvaru bude konstruován dle zadávací dokumentace vč. ostatních technických požadavků (podsvícení, lesklá lakovaná deska, čistý design, bílá barva, police s elektrickými zásuvkami pod horní deskou, grafika apod.). Vrátka budou situována směrem k zázemí s kuchyňkou a tato budou barevně korespondovat s pultem. Barové židle a další doplňkový nábytek bude zajištěn zadavatelem a dopravu na expozici a zpět zajistí realizátor. Centrální pult dodá čínský poddodavatel.

· Výčepní pult (1x)

Menší pult kruhového tvaru o rozměrech dle zadávací dokumentace. Pult bude využíván výhradně pro ochutnávku piva, které bude dodáno zadavatelem. Chlazení bude umístěno uvnitř pultu, výčepní zařízení pak přímo na pultu. Vzhledem ke zkušenostem z předešlého ročníku veletrhu CIIE 2018 navrhuje naše společnost umístnění výčepního zařízení do centrálního pultu expozice, jehož provedení by bylo pro tyto účely speciálně upraveno. Výčepní pult bude zajištěn čínským poddodavatelem.

· Krystalický baldachýn (2x)

Krystalický baldachýn bude dodán ve 2 ks dle zadávací dokumentace. Technický dozor při montáži baldachýnů na expozici budou zajišťovat techničtí pracovníci z ČR, kteří již mají zkušenosti s montáží baldachýnů v rámci expozic CzechTourismu (Petr Nový). Naše společnost má v tuto chvíli oba baldachýny připravené do spedice a ze zkušeností z minulého ročníku veletrhu (požární atestace přímo v místě konání veletrhu ze strany organizátora) máme připraven i vzorek baldachýnu, který může organizátor v rámci zkušebních testů spálit. V případě potřeby můžeme doložit Certifikát hořlavosti. S ohledem na technickou náročnost nepředpokládáme, že by bylo možné zajistit výrobu baldachýnů z lokálních zdrojů v Číně.

· Světelný brandingový nápis (2x)

2x světelný brandingový nápis bude vyroben dle požadavků zadavatele vč. dodržení manuálu k logu Czech Republic – The Country For the Future. Abychom zajistili designový soulad mezi baldachýnem a brandingovým nápisem, bude výroba nápisů zajištěna stejnou technologií, jako byly vyrobeny obdobné nápisy pro expozice agentury CzechTourism. Výroba světelných brandingových nápisů bude zajištěna prostřednictvím čínského poddodavatele.

· Nosná konstrukce

Nosná konstrukce bude uzpůsobena požadavkům zadavatele, aby na ni bylo možné zavěsit nejen baldachýn a světelné brandingové nápisy, ale i další exponáty specifikované v zadávací dokumentaci (výroční objekt Preciosa, světelná instalace Bomma – svítidla). Součástí konstrukce budou také další technické prvky a vybavení nezbytné k instalaci těchto exponátů (kabely, lana, přemostění konstrukce, stropní desky, apod.). Realizátor zahrne veškeré tyto prvky a úpravy do finální projektové dokumentace, kterou pak bude následně konzultovat se zadavatelem. Nosná konstrukce bude dodána čínským poddodavatelem.

· LCD/LED obrazovka (2x)

Dle požadavku zadavatele bude dodána 2x LCD/LED obrazovka pro promítání audiovizuálních materiálů doplňujících exponáty (Bomma a HILASE). Parametry obrazovek budou dle zadávací dokumentace. Součástí LCD/LED budou i kotvící prvky pro uchycení na stěnu a stojan pro umístění ve volném prostoru. LCD/LED obrazovky budou zajištěny čínským poddodavatelem.

· Podstavce, pohledová stropní deska a další nábytkové prvky k exponátům

Podstavce a další technické prvky (pohledová stropní deska, nábytkové prvky k exponátům, dělící stěna, vyvýšená podlaha pro exponát Robotsystem, 12 x informační podsvícený panel, apod.) budou vyrobeny a dodány na expozici dle zadávací dokumentace. Všechny tyto prvky budou také součástí finální projektové dokumentace vč. bližší specifikace. Realizátor dále počítá s dalšími prvky, které zadavatel v rámci zadávací dokumentace požaduje (podstavec/expoziční stůl/dělící stěna/prosklená vitrína a 2 prvky typu informační panel) a které v tuto chvíli nejsou součástí architektonické studie. Naše společnost má již zkušenost s technickým provedením světelných panelů a realizací obdobných prvků v rámci expozic pro CzechTourism. Zmíněné prvky budou zajištěny prostřednictvím čínského poddodavatele.

· Podpěrná konstrukce pod letadlo (1x)
Výroba a instalace podpěrné konstrukce bude konzultována s poskytovatelem exponátu. Barevnost konstrukce a materiál budou odpovídat zadávací dokumentaci. Podpěrnou konstrukci pod letadlo dodá čínský poddodavatel. Před samotným vyzvednutím letadla bude nutné dohodnout pořadí úloh tak, aby nedošlo ke kolizi s ostatními pracemi na expozici.

· Montáž, instalační práce a demontáž
Montáž, instalační práce a demontáž expozice zajistí realizátor v kooperaci s místní poddodavatelskou společností, která je v seznamu oficiálních dodavatelů pro veletrh CIIE 2019. Výběrem oficiálního poddodavatele dojde oproti minulému roku k ulehčení administrativní a časové zátěže. Další viz časový harmonogram plnění zakázky a přehled poddodavatelského systému.

Doprovodné technické a administrativní služby

· Přeprava materiálů, vybavení a exponátů z ČR do ČLR a zpět včetně souvisejících technických, logistických, celních a administrativních úkonů a poplatků

Realizátor zajistí přepravu veškerých materiálů, vybavení a exponátů z ČR do ČLR a zpět ve spolupráci se spediční společností CENTRUMSPED, konkrétně s Ing. Zuzanou Šandovou. Tato společnost má dlouhodobé zkušenosti s přepravou po celém světě, specializuje se právě na výstavy a veletrhy a naše společnost spolupracuje s touto firmou již více než 15 let a to především při realizacích expozic v Číně, SAE a USA. Jednalo by se o námořní dopravu a využití kontejneru High Cube a případně pak sběrné služby LCL see freight. Společnost CENTRUMSPED zajistí kompletní přepravu včetně logistických služeb výhradního operátora pro halu 5.2, společnosti COSCO SHIPING AIR FREIGHT (SHANGHAI) CO., Ltd.

· Přípojky, rozvody a spotřeba vody a elektřiny pro celou národní expozici
Realizátor zajistí veškeré požadované technické přívody ve spolupráci s veletržní správou, které zároveň dodá potřebnou projektovou dokumentaci k umístění přípojek.

· Wi-Fi internet
Realizátor zajistí wi-fi připojení dle zadávací dokumentace. Předpokládáme, že bude řešeno zakoupením několika routerů a datových karet, což se nám v loňském roce velmi osvědčilo.

· Každodenní úklid expozice včetně likvidace odpadu
Každodenní úklid po skončení akce bude objednán u veletržní správy. Úklid expozice v průběhu dne zajistí technický personál realizátora (koše, mytí nádobí apod.).

· Nasvícení expozice
Nasvícení expozice bude zajištěno halogenovými světly v počtu dle zadávací dokumentace a zároveň bude brán zřetel především na kvalitní nasvícení všech jednotlivých exponátů v expozici. Nasvícení expozice zajistí čínský poddodavatel.

· Ozvučení
Reproduktory, 3 x bezdrátový mikrofon, mixážní pult. Umístění reproduktorů bude následně domluveno se zadavatelem. Ozvučení zajistí čínský poddodavatel.

· Grafické práce
Realizátor zajistí výrobu a instalaci grafiky na základě podkladů od zadavatele dle projektové dokumentace. Výroba grafiky bude zajištěna v místě, což bude mít výhodu delšího času pro přípravu grafických podkladů.

· Vystavovatelské průkazy, management fee a pojištění pro stavbu a dozor expozice
Vystavovatelské průkazy pro všechny osoby zajišťující stavbu a dozor expozice zařídí realizátor ve spolupráci s veletržní správou. Upozorňujeme, že při registraci veškerého personálu je nezbytná součinnost zadavatele kvůli přístupovým právům do online systému registrací. Management fee bude uhrazen naší společností (hradí se organizátorům veletrhu), stejně tak tomu bylo i v minulém roce.

· Pojištění národní expozice včetně exponátů
Naše společnost má již v tuto chvíli platné pojištění pro veškeré expozice vč. vybavení a exponátů vystavovatelů v dostatečné výši pro daný veletrh v Číně.

· Občerstvení
Základní občerstvení bude na expozici zajištěno v požadovaném rozsahu po celý průběh veletrhu. V případě zajištění ochutnávek českých potravin ze strany zadavatele, bude doplněn vhodný sortiment občerstvení v závislosti na skladbě ochutnávek, stejně jako při realizaci akce v roce 2018.

· Letenka a ubytování pro sklorytce
Zpáteční letenka pro sklorytce bude zajištěna v požadovaných dnech a ubytování bude zamluveno v optimální vzdálenosti od výstaviště. Veškeré náklady uhradí realizátor.

Personální zajištění expozice
· Projektový manažer (3x)
· Pomocný a technický pracovník (3x)
· Klavírista (1x)
Viz dále Struktura realizačního týmu projektu včetně informací o zkušenostech a kvalifikaci jednotlivých členů.

S ohledem na význam akce i organizační náročnost bude v rámci personálního zajištění posílený realizační tým o 2 osoby nad rámec požadavků zadavatele.

Časový harmonogram plnění zakázky od zahájení do ukončení plnění

· Přeprava materiálů, vybavení a exponátů z ČR do ČLR a zpět

V rozmezí mezi 15. – 20. 8. 2019 se budou shromažďovat ve skladu realizátora materiály zadavatele a jeho partnerů, exponáty, potraviny a propagační materiály, které budou potřeba převézt z ČR do ČLR. Bude zajištěna kompletní přeprava včetně souvisejících technických, logistických, celních a administrativních úkonů a poplatků. Předpokládaný termín nakládky je 20. 8. 2019.

· Zadání informací o personálu, exponátech a dalším vybavení do veletržního servisního systému

Do 31. 8. 2019 budou do veletržního servisního online systému vyplněny požadované informace ve spolupráci se zadavatelem.

· Zpracování finální verze projektové dokumentace

Ve spolupráci se zadavatelem a autorem architektonického konceptu (Roháč Stratil Architektonický Ateliér s.r.o.) bude na základě specifických potřeb účasti ČR na CIIE 2019 a technických podmínek v místě konání zpracována finální projektová dokumentace, která bude sloužit jako podklad pro stavbu expozice. Předpokládaný termín pro zpracování je 31. 8. 2019.

· Zaslání projektové dokumentace veletržní správě ke schválení 

Finální verze projektové dokumentace bude zaslána organizátorovi na posouzení struktury, požární bezpečnosti a bezpečnosti elektrických obvodů, dle doporučení veletržní správy bude posláno do 5. 9. 2019. Aktuálně bude nutné reagovat na požadavky schvalovatelů jako např. zajištění místa pro rozvaděč elektřiny mimo zázemí expozice, vhodnost použití materiálů pro stavbu expozice – bude provedena zkouška hořlavosti apod.

Vzhledem k tomu, že výška expozice převyšuje 4,5 m, bude dále finální projektová dokumentace zaslána organizátorovi k posouzení stability. Termín pro zaslání je rovněž doporučen do 5. 9. 2019.

· Objednávky přípojek, rozvody a spotřeby vody a elektřiny pro celou národní expozici

Bude objednáno online do 15. 9. 2019 dle doporučení veletržní správy.  Finální termín bude uveden v části 7 “FORMS“ Vystavovatelského manuálu. Přístupové údaje do objednávkového systému poskytne zadavatel.

· Výroba expozice

V první polovině září dojde k zahájení přípravy a k výrobě expozice naším čínským poddodavatelem na základě finální projektové dokumentace, která musí být v té době odsouhlasena zadavatelem. V harmonogramu přípravy a výroby expozice je počítáno se státními svátky v ČLR (1. – 7. 10. 2019). Dokončení výroby se předpokládá k 20. 10. 2019.

· Zajištění vystavovatelských průkazů pro všechny osoby zajišťující stavbu a dozor expozice

Do online servisního systému budou vloženy požadované dokumenty (kopie pasu, foto apod.) potřebné k vyhotovení vystavovatelských průkazů. Předpokládaný termín vložení je do 30. 9. 2019. 

· Sklorytec – letenka ubytování

V průběhu září bude pro sklorytce objednána zpáteční letenka Praha – Šanghaj a ubytování na požadovaný počet nocí. 

· Grafické podklady na zázemí

Grafické podklady pro celou expozici bude realizátor požadovat od zadavatele nejpozději do 7. 10. 2019, kdy v ČLR končí státní svátky. Poté budou předány do výroby čínskému poddodavateli.

· Zahájení stavby národní expozice

Dle momentálně dostupných informací lze zahájit stavbu expozice v komerční části dne 26. 10. 2019. Předpokládáme, že zahájení stavby v hale 5. 2. (národní pavilony) bude o několik dní dříve. Časový harmonogram pro montáž národních pavilonů bude zveřejněn na stránkách CIIE později, každopádně zahájení stavby expozice proběhne v první den, kdy to organizátor povolí.

· Přednostní vybalení materiálů potřebných pro stavbu expozice

Vzhledem k tomu, že většina materiálu pro stavbu expozice bude vyrobena naším čínským poddodavatelem, bude pro nás prioritní vybalení baldachýnů a jejich příslušenství (kabeláž apod.). 

· Dodání a montáž exponátů

Exponáty budou z ČR odeslány ve stejném kontejneru jako baldachýny a ostatní příslušenství k jejich zavěšení na konstrukci stánku. Na stánek budou dodány po skončení montáže zvýšené podlahy, konstrukce a zavěšení baldachýnů. Následně bude provedena jejich instalace do expozice. Dokončení montáže exponátů se předpokládá dne 2. 11. 2019. Ve dnech 3. – 4. 11. 2019 počítáme s bezpečnostní kontrolou organizátora veletrhu, nebude tedy možné vstupovat na výstaviště.

· Provoz národní expozice ve dnech 5. – 10. 11. 2019

V uvedených dnech bude zajištěn bezproblémový chod národní expozice po celou dobu otevíracích hodin veletrhu.

· Demontáž národní expozice včetně exponátů a odeslání karga do ČR

Následující den po skončení veletrhu bude zahájena demontáž národní expozice, která bude trvat přibližně 6 dnů. Současně bude provedena demontáž exponátů. Exponáty budou zabaleny a zaslány zpět do ČR. Při předpokládaném odeslání karga dne 18. 11. 2019 je předpokládaný termín příjezdu do ČR začátkem ledna 2019.

· Finální vyúčtování akce

Po skončení akce bude ve spolupráci se zadavatelem provedeno finální vyúčtování a bude vystavena faktura za služby spojené s účastí na veletrhu CIIE 2019.

Přehled poddodavatelského systému s popisem částí plnění zajišťovaných prostřednictvím poddodavatelů

Organizátoři
· China International Import Expo bureau

· National Exhibition and Convention Center (Shanghai) Co., Ltd.

Prostřednictvím organizátorů budou zařízeny veškeré nutné administrativní úkony a technické služby výstaviště spojené s přípravou veletrhu CIIE 2019. 

Spedice

· CENTRUMSPED s.r.o.

Výstaviště PVA Letňany

Beranových 667

199 00 Praha 9

Společnost CENTRUMSPED s.r.o. zajistí kompletní přepravu materiálů, vybavení a exponátů z ČR do ČLR a zpět včetně souvisejících technických, logistických, celních a administrativních úkonů a poplatků a logistických služeb výhradního operátora pro halu 5.2, společnost COSCO SHIPING AIR FREIGHT (SHANGHAI) CO., Ltd.

Spolupracující společnosti na stavbě expozice 

· Shanghai Montgomery Exhibition Services Co., Ltd.

Room 809, Building No. 42, No. 1969 puXing, Shanghai

Společnost je uvedena v seznamu doporučených autorizovaných dodavatelů expozic. 

· Shanghai Masshow Culture Limited.,

Room 720, Bldg 43, No. 1969 Puxing Rd, Shanghai

Uvedené společnosti se budou podílet na stavbě expozice, která bude provedena na základě schválené finální projektové dokumentace. Jediným prvkem stavby expozice, který bude dodán z České republiky, bude krystalický baldachýn (2x). 

Architektonický koncept

· Roháč Stratil Architektonický Ateliér s.r.o.

V souladu s fixním požadavkem zadavatele budeme spolupracovat s autorem architektonického konceptu na zpracování finální projektové dokumentace.

Struktura realizačního týmu projektu včetně informací o zkušenostech a kvalifikaci jednotlivých členů

Projektový manažer:

Pomocný a technický pracovník:

Klavírista

Zhodnocení architektonické studie národní expozice z hlediska technické proveditelnosti na veletrhu CIIE 2019 včetně navržení nezbytných úprav architektonického řešení

Body ke zhodnocení architektonické studie národní expozice:

· Zavěšení baldachýnu

Nosná konstrukce pro zavěšení musí nutně procházet nad baldachýnem, z toho důvodu bude nutné po dohodě s architektem upravit umístění baldachýnů, zejména s ohledem na závěsné body. Dle našeho posouzení by byl vhodný min. ještě jeden překlad.

· Preciosa

Vzhledem k tomu, že v navrhovaném místě bude umístěn baldachýn, není možné v tuto chvíli exponát Preciosy zavěsit, zejména z důvodu umístění a výšky závěsu pro exponát. Dalším aspektem je umístění lanka pro závěs exponátu, které by muselo procházet baldachýnem, což považujeme za nereálné. V tuto chvíli navrhujeme posunout baldachýn, případně přemístit exponát na jiné místo.

· Bomma

Z důvodu navrhované zátěže exponátu se obáváme o stabilitu celé konstrukce, kterou nelze v daných podmínkách zavětrovat a zpevnit. Řešení vidíme v přidání dvou nohou, což ale omezí průchodnost expozicí, nebo exponát postavit na samostojné nohy.  Maximální hmotnost exponátu Bomma umístěného na navrhované konstrukci může být v tuto chvíli 100kg, pak by byla zajištěna stabilita celé konstrukce.

· 3D logo

Navrhujeme vyrobit v jednom kuse pro lepší stabilitu a snazší zavěšení.

· Podsvícení soklů 
U některých exponátů je navrženo bílé podsvícení soklů umístěných na výřezech z bílého koberce. Nepovažujeme tuto variantu za ideální, protože bílé podsvícení na bílém koberci ztratí efektivitu a význam.

Počítáme, že případné úpravy budeme řešit ve spolupráci s autorem architektonického konceptu expozice – Roháč Stratil Architektonický Ateliér s.r.o.

Příloha č. 3:  Předběžná architektonická studie – pouze půdorys a vizualizace expozice




18