Textová podoba smlouvy Smlouva č. 992249: IP IV. - smlouva o zajištění sociální služby

Příloha KUJCP01FRSLY.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ★* ★*    Evropská unie                                                  ____ ««...*1«
             Evropský sociální fond
        ***  Operační program Zaměstnanost                   KUJCP01FRSLY

             Smlouva o zajištění sociální služby szss/osvz/177/16,

1.  Jihočeský kraj

Sídlo: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

IČ: 70890650

DIČ: CZ70890650

zastoupený Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem Jihočeského kraje

Peněžní ústav: . Československá obchodní banka, a.s.

Číslo bankovního spojení: 2500001105/0300

dále jen „Objednáter

a

2. Spolek Slunečnice

Sídlo: 1. máje 74, 385 01 Vim perk II

IČ: 03467554

Statutární zástupce: Radka Furišová - člen výkonného výboru

Peněžní ústav:   GE Money Bank

Číslo bankovního spojení: 216258027/0600

dále jen „Dodavater
obě sm luvní strany společně dále nazývány jako „smluvnístrany",
uzavírají ve sm yslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění
pozdějších předpisu (dále jen „občanský zákoník"), tuto

               smlouvu o zajištění sociální služby Sociálně terapeutické dílny
                                                  (dále jen „ smlouva"):

                                                                    1
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

                                                              Z.

                                        Prohlášení smluvních stran

1. Objednatel prohlašuje, že je na základě Rozhodnutí o poskytnutí dotace č. OPZ005-
     871-7/2016, vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR (dále jen
     „Poskytovatel dotace") v rám ci Operačního program u Zam ěstnanost (dále jen
     „Rozhodnutí o poskytnutí dotace") příjem cem dotace z Operačního programu
     Zam ěstnanost (dále jen „OP Z").

2. Tato sm louva je mezi sm luvním i stranam i uzavírána v rámci realizace projektu
     „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji IV", registrační číslo projektu
     CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_005/0001897 (dále jen „Projekt). V rámci realizace
     Projektu je účelem dotace podpora sociálního začleňování sociálně vyloučených
     osob a osob ohrožených sociálním vyloučením zajištěním a zvýšením dostupnosti
     vybraných druhů sociálních služeb na územ í Jihočeského kraje.

3. Objednatel prohlašuje, že výběr sociálních služeb a určení cílových skupin, pro které
     budou sociální služby v rámci Projektu určeny, reflektuje jeho potřeby, které
     vyp lývají ze Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji na
     období 2014 - 2016 (včetně jeho následné aktualizace), vyhotoveného na základě
     § 95 písm. d) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších
     předpisu (dále jen „zákon o sociálních službách").

4. Sm luvní strany shodně prohlašují, že účelem této sm louvy je zajištění dostupnosti
     poskytování sociální služby v Jihočeském kraji v rozsahu upraveném v této smlouvě
     a jejích přílohách tak, aby byla zaručena odpovídající úroveň poskytování sociální
     služby a dostupnost pro osoby sociálně vyloučené nebo sociálním vyloučením
     ohrožené a aby docházelo k naplňování cílů této služby, kterými jsou nápomoc
     cílové skupině zapojit se do ekonomického, sociálního a kulturního života
     společnosti, případně i návrat osob cílové skupiny a jejich uplatnění na trhu práce.

5. Sm luvní strany berou na vědomí, že poskytování služeb v rámci Projektu pojmově
     naplňuje znaky poskytování služeb obecného hospodářského zájmu ve smyslu
     Rozhodnutí Kom ise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst.
     2 Sm louvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací
     platby za závazek veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným
     poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu (dále jen „Rozhodnutí
      Komise"), přičem ž zabezpečení sociálních služeb v rozsahu základních činností
     stanovených zákonem o sociálních službách pro cílovou skupinu bez úhrady,
      případně za úhradu ve výši stanovené zákonem o sociálních službách a prováděcí
     vyhláškou, představuje závazek veřejné služby.

6. Sm luvní strany shodně prohlašují, že tuto sm louvu uzavírají na základě výsledků
     řádně provedeného výběrového řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných
     zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZV Z") a podle Obecné části
      pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost,
     v platném a účinném znění, a Metodického pokynu pro realizaci veřejných zakázek
     v rámci Projektu č. MP/94/OSVZ, v platném a účinném znění, a jsou seznám eny

                                                                                                                                         2
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

     s podmínkami stanoveným i OP Z, podmínkami pro účast v Projektu, a jsou rovněž
     obeznámeny s koncepcí Projektu.

7. Objednatel prohlašuje, že provedl s náležitou odbornou péčí průzkum poskytovatelů
     sociálních služeb, kteří jsou schopni v souladu se zákonem o sociálních službách
     sociální službu, jejíž poskytování je předmětem této smlouvy, v m ístě plnění
     sjednaném v článku III. této sm louvy poskytnout. Na základě tohoto průzkumu
     Objednatel zjistil, že předmětnou sociální službu je schopen poskytovat v souladu
     s touto smlouvou a zákonem o sociálních službách v místě plnění pouze Dodavatel
     a veřejná zakázka tak může být z důvodu vyplývajícího ze zákona o sociálních
     službách splněna pouze Dodavatelem, tj. že jsou splněny podmínky zadání veřejné
     zakázky dle § 23 odst. 4 písm, a) ZVZ. Objednatel z tohoto důvodu zadal veřejnou
     zakázku v je dn acím řízen í bez uveřejnění na základě písem né v ýzvy ze dne 14. 1.
     2016. Objednatel zároveň zveřejnil dne 14. 12. 2015 předběžné oznám ení dle § 86
     ZVZ a dne 29. 2. 2016 dobrovolné oznámení o záměru uzavřít smlouvu dle § 146
     odst. 2 ZVZ. Dodavatel podal v jednacím řízení bez uveřejnění na základě písemné
     výzvy Objednatele nabídku, která splnila veškeré zadávací podmínky včetně
     kvalifikačních předpokladů. Dodavatel splnil rovněž všechny požadované
     kvalifikační předpoklady.

8. Objednatel prohlašuje, že Rada Jihočeského kraje rozhodla svým usnesením
     č. 222/2016/R K -83 ze dne 10. 3. 2016 o zadání veřejné zakázky Dodavateli, o
     svěření závazku veřejné služby Dodavateli za touto smlouvou stanovených
     podmínek a o uzavření této sm louvy s Dodavatelem.

9. Objednatel prohlašuje, že dne 3. 2. 2016 vydal Dodavateli v souladu s Rozhodnutím
     Komise pověření poskytováním služby obecného hospodářského zájmu (dále jen
     „Pověřen?'). Tato sm louva spolu s Pověřením (případně dalším i tituly
     k doplňkovému financování služby) představuje společný akt, jím ž je Dodavatel
     pověřen poskytováním služby obecného hospodářského zájmu ve smyslu
     Rozhodnutí Komise.

10. Dodavatel prohlašuje, že ke dni podpisu této sm louvy splňuje všechny podm ínky
     stanovené platným i právními předpisy České republiky pro to, aby mohl řádně
     poskytovat sociální službu podle této sm louvy, zejména že disponuje dostatečným
     technickým a personálním vybavením pro poskytování sociální služby a že je řádně
     registrován v souladu s § 78 a násl. zákona o sociálních službách. Dodavatel rovněž
     prohlašuje, že mu nejsou známy žádné překážky, pro které by nemohl poskytovat
     sociální službu nebo pro které by nemohl být sm luvní stranou dle této smlouvy.
     Dodavatel prohlašuje, že byl zařazen ve sm yslu § 95 písm. h) zákona o sociálních
     službách do Sítě sociálních služeb Jihočeského kraje (dále jen „S íť JčK").

                                                             II.

                                                Předmět smlouvy

1. Předm ětem této sm louvy je závazek veřejné služby spočívající v povinnosti
     Dodavatele poskytovat po celou dobu trvání této sm louvy sociální službu Sociálně
     terapeutické d íln y (dále jen „sociální služba") dle § 67 zákona o sociálních

                                                                                                                                         3
               Evropská unie
               Evropský sociální fond
               Operační program Zaměstnanost

    službách a dle § 32 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí ustanovení
    zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisu (dále jen „prováděcí
     vyhláška") v rozsahu základních činností pro osoby cílové skupiny je poskytnutí
    služby osobám se sníženou soběstačností z důvodu zdravotního postižení, které
     nejsou z tohoto důvodu um ístitelné na otevřeném ani na chráněném trhu práce.
     Účelem poskytování této služby je dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování
     pracovních návyků a dovedností prostřednictvím sociálně pracovní terapie, (dále
    jen „ osoby cílové skupiny"). Závazek D odavatele provozovat sociální službu
     Sociálně terapeutické dílny pro osoby cílové skupiny představuje komplexní
     zajištění sociální služby poskytované osobám cílové skupiny (viz odst. 4 tohoto
     článku této smlouvy).
     V návaznosti na § 67 odst. 1 a 2 zákona o sociálních službách je sociální služba
     definována následujícím způsobem:
     Sociálně terapeutické dílny jsou ambulantní služby poskytované osobám se
     sníženou soběstačností z důvodu zdravotního postižení, které nejsou z tohoto
     důvodu um ístitelné na otevřeném ani chráněném trhu práce, Jejich účelem je
     dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování pracovních návyků a dovedností
     prostřednictvím sociálně pracovní terapie.

     Sociální služba obsahuje tyto základní činnosti:

       • pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu,
       • poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy,
       • nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnosti a dalších

           činností vedoucích k sociálnímu začlenění,
       • podpora vytváření a zdokonalování základních pracovních návyků a

           dovedností.

2. Pro účely této sm louvy je definována jednotka sociální služby jako kontakt (dále
     jén Jednotka sociální služby"). Jednotka sociální služby ^kontakt" je vztažena
     k monitorovacímu indikátoru „Počet kontaktů za den", který je zároveň hlavním
     monitorovacím indikátorem plnění této smlouvy.

3. Rozsah poskytování sociální služby je pro účely této sm louvy sjednán takto:
          • V případě, že jednotkou sociální služby je kontakt, zavazuje se Dodavatel
                zajistit dostupnost sociální služby (tj. materiální, technickou, hygienickou,
                personální, odbornou dostupnost sociální služby) pro osoby cílové skupiny
                m inim álně v rozsahu celkové kapacity 5 610 jednotek sociální služby po
                celou dobu trvání této sm louvy (dále jen „minimálnípočet kontaktů/den"
                či „minimální okamžitá kapacita"), a poskytovat sociální službu
                zájem cům z řad osob cílové skupiny v rozsahu dle přílohy č. 1 této sm louvy
                po celou dobu trvání této smlouvy do naplnění celkové kapacity minimálního
                počtu kontaktů.

4. Závazek Dodavatele zajistit m inim ální okamžitou kapacitu a poskytnout službu dle
     článku II. odst. 3 této sm louvy zahrnuje povinnost Dodavatele zajistit službu
     v rozsahu základních činností, jak jsou tyto činnosti vymezené zákonem o sociálních
     službách a prováděcí vyhláškou, zadávacími podmínkami Objednatele a závaznou
     nabídkou Dodavatele. Komplexním zajištěním služeb se rozumí zejména
     zabezpečení veškeré organizační a odborné činnosti, požadované k poskytování
     sociální služby v rozsahu základních činností, a to bez úhrady, případně za úhradu

                                                                                                                                         4
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

     od osob cílové skupiny stanovenou ve sm louvě o poskytování sociálních služeb dle
     § 91 zákona o sociálních službách. Dodavatel se zavazuje poskytovat na své
     náklady i další činnosti, práce, služby a dodávky, jejichž poskytování přímo
     nevyplývá z ustanovení tohoto odstavce, avšak požadavek na jejich poskytnutí
     vyplývá z povinnosti Dodavatele poskytovat sociální službu s náležitou odbornou
     péčí tak, aby bylo dosaženo účelů dotace a cílů Projektu.

5. Dodavatel je povinen po celou dobu trvání sm louvy plnit předepsaný hlavní
     m onitorovací Indikátor specifikovaný v příloze č. 1 této sm louvy, která tvoří
     nedílnou součást této sm louvy (dále jen „Příloha č. i " ) . Tím to předepsaným
     hlavním monitorovacím indikátorem, jež je pro Dodavatele závazný, je:
     > Počet kontaktů za den..

     Dodavatel je povinen sledovat a vykazovat další doplňkové monitorovací indikátory,
     pokud jsou sjednány v Příloze č. 1 této sm louvy. Jak hlavní monitorovací indikátor,
     tak doplňkové m onitorovací indikátory jsou pro Dodavatele závazné.

6. V případě, že ze strany D odavatele nebude splněn hlavní m onitorovací indikátor v
     rozsahu sjednaném pro příslušné monitorovací období v této Sm louvě a je jí Příloze
     č. 1 či nebudou za příslušné m onitorovací období splněny doplňkové m onitorovací
     indikátory sjednané v Příloze č. 1 této sm louvy, má Objednatel právo požadovat na
     Dodavateli okam žitou nápravu vzniklého stavu, a to na náklady Dodavatele, a/nebo
     přim ěřeně ponížit či nepřiznat platbu za poskytování sociální služby za příslušné
     zúčtovací (m onitorovací) období, ve kterém zjistil nesplnění hlavního
     monitorovacího indikátoru či nesplnění doplňkových monitorovacích indikátorů
     sjednaných v Příloze č. 1 této sm louvy (článek V. odst. 8 této sm louvy), případně
     využít další práva přiznaná mu v ustanoveních této sm louvy (právo na sm luvní
     pokutu či jednostranné ukončení sm louvy).

7. Právo poskytovat služby na základě této sm louvy představuje výhradní právo
     D odavatele udělené Objednatelem v. souladu s Pravidly pro aktualizaci sítě
     sociálních služeb v Jihočeském kraji v platném znění.

8. Za řádné poskytnutí služeb na základě této sm louvy se považuje pouze takové
     poskytnutí služeb, které zcela naplní požadavky stanovené touto smlouvou,
     nabídkou Dodavatele a právními předpisy, zejm éna požadavky na včasnost, kvalitu,
     dostupnost (m inim ální okamžitou kapacitu), nediskriminační přístup vůči cílové
     skupině a splnění závazných monitorovacích indikátorů v míře stanovené
     O b je dn atelem .

                                                  III.

                                              Doba a místo plnění

1. S m lu vn í strany se dohodly, že Dodavatel bude poskytovat sociální službu dle této
     sm louvy od 1. 4. 2016 do 31. 12. 2018 (dále jen „doba trvání smlouvy"). Doba
     trvání sm louvy je rozdělena na jednotlivá m onitorovací období, která jsou vždy
     v délce 3 (slovy tři) m ěsíce (dále jen „monitorovacíobdobí'). První m onitorovací
     období počíná běžet dnem 1. 4. 2016.

                                                                                                                                         5
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

2. V případě, že délka trvání závazku veřejné služby v Pověření je kratší než doba
     trvání této sm louvy, zavazuje se Objednatel před zahájením doby trvání této
     sm louvy vydat dodatek k Pověření, kterým bude prodloužena délka trvání závazku
     veřejné služby stanovená v Pověření, jeho článku 7., tak, aby se shodovala s dobou
     trvání této sm louvy. Doba trvání této sm louvy se považuje za délku trvání závazku
     veřejné služby.

3. Místem plnění, tj. místem poskytování sociální služby dle této sm louvy je území
     ORP Vimperk.

                                                             IV.

                                     Platba za poskytování sociální služby

1. Objednatel se zavazuje za podm ínek sjednaných touto sm louvou zaplatit Dodavateli
     za řádně poskytnutou sociální službu dle této Sm louvy platbu (dále jen „platba za
     poskytování sociální služby"), je jíž m axim ální výše, jako ž i podm ínky a způsob
     úhrady, jsou sjednány dále v této smlouvě.

2. Sm luvní strany shodně prohlašují, že jsou srozum ěny s tím , že v souladu
     s Pověřením je systém financování sociální služby koncipován jako vícezdrojový (z
     prostředku státního rozpočtu, rozpočtu územních samosprávných celku a dalších
     zdrojů), když platba za poskytování sociální služby je součástí systému financování
     sociální služby. Platba za poskytování sociální služby dle této sm louvy má charakter
     tzv. vyrovnávací platby ve sm yslu Rozhodnutí Kom ise (dále jen „vyrovnávací
     platba"). V ýše platby za poskytování sociální služby nesm í přesáhnout výši
     vyrovnávací platby. Výše vyrovnávací platby nesmí přesáhnout rozsah nezbytný
     k pokrytí čistých nákladů vynaložených při plnění závazků veřejné služby.
     Vyrovnávací platba je v souladu s Pověřením a Rozhodnutím Komise Dodavateli
     stanovena jako celková výše prostředků z veřejných rozpočtů, kterou potřebuje
      k zajištěné dostupnosti poskytování sociální služby (dokrytí svých provozních
      nákladů) vedle prostředků, které získá vlastní činností, a je kalkulována jako rozdíl
     optim álních nákladů a optimálních výnosů z vlastní činnosti Dodavatele (úhrada za
      poskytování sociální služby od uživatelů, úhrady zdravotních pojišťoven, případně
     další příjmy spojené s poskytováním sociální služby mimo veřejné rozpočty).

3. Platba za poskytování sociální služby byla stanovena na základě výsledku
     zadávacího řízení a je výsledkem kalkulace předpokládané hodnoty veřejné zakázky
      Objednatele na základě znalostí a zkušeností s poskytováním služby v rámci Sítě
     JčK v předchozím období a jednání s Dodavatelem v rámci zadávacího řízení. Platba
      za poskytování sociální služby činí za období:

          i 1. 4. 2016 - 31. 12. 2016: platba za poskytování sociální služby 583 200,-
                 Kč

         ii 1. 1. 2017 - 31. 12. 2017: platba za poskytování sociální služby 718 200,-
                 Kč

         iii 1. 1. 2018 - 31. 12. 2018: platba za poskytování sociální služby 718 200,-
                 Kč

                                                                                                                                          6
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

4. Platba za poskytování sociální služby celkem za celou dobu trvání sm louvy činí:
     2 019 600,- Kč bez DPH.

     Vzhledem k tom u, že Dodavatel není plátcem DPH a sazba DPH činí 0 %, činí platba
     za poskytnutí sociální služby 2 019 600,- Kč včetně DPH (dále v této sm louvě též
     jen „celková platba za poskytování sociální služby").

5. Ceíková platba za poskytování sociální služby uvedená v článku IV. odst. 4 této
     sm louvy je nejvýše přípustná. Dodavatel prohlašuje, že se předem seznám il se
     všem i okolnostm i a podm ínkam i, které by m ohly m ít jakýkoli vliv na stanovení
     celkové platby za poskytování sociální služby. Tato celková platba za poskytování
     sociální služby zahrnuje předpokládané zvýšení cen za služby v závislosti na čase
     plnění a předpokládaný vývoj cen vstupních nákladu.

6. Čerpání platby za poskytování sociální služby bude probíhat dle zásad uvedených
     v článku V. této sm louvy - Platební podmínky.

7. Objednatel má právo za podm ínek uvedených níže v článku V. odst. 8 této sm louvy
     ponížit platbu za poskytování sociální služby v případě, že Dodavatel nedostatečně
     splní sjednané závazné m onitorovací indikátory uvedené v Příloze č. 1 této sm louvy.

8. Dodavatel je povinen využívat platbu za poskytování sociální služby pouze na
     úhradu nákladů souvisejících s poskytováním základních činností sociální služby dle
     této sm louvy a v souladu s účelem této sm louvy. Za výdaje na realizaci předmětu
     smlouvy se považují náklady, které jsou v místě a čase obvyklé, hospodárné a
     věcně a časově souvisejí s poskytováním sociální služby. Dodavatel je povinen
     využít platbu za poskytování sociální služby v souladu s pravidly účelnosti,
     hospodárnosti a efektivnosti při vynakládání veřejných prostředků a pouze k účelu
     stanovenému touto smlouvou.

                                                              V.

                                                Platební podmínky

1. Platba za poskytování sociální služby bude hrazena bezhotovostně na bankovní účet
     Dodavatele, který je uveden v záhlaví této sm louvy nebo který za tím účelem sdělí
     Dodavatel s dostatečným předstihem předem písemně Objednateli. Všechny platby
     budou probíhat výhradně v české měně.

2. Platba za poskytování sociální služby bude Dodavateli hrazena Objednatelem
     průběžně za jednotlivá zúčtovací období (která jsou shodná s monitorovacími
     obdobími). Jednotlivé částky takto hrazené platby za poskytování sociální služby se
     budou rovnat skutečně vynaloženým nákladům na poskytování sociální služby
     v daném zúčtovacím období po odečtení všech výnosů z vlastní činnosti Dodavatele
     a budou hrazeny vždy po skončení zúčtovacího období na základě faktur
     vystavených zpětně za skončené zúčtovací období. Faktura bude splňovat
     náležitosti účetního dokladu dle § 11 zákona č. 561/1991 Sb., o účetnictví, ve znění
     pozdějších předpisů. Faktura bude dále obsahovat název a registrační číslo Projektu,
     číslo sm louvy, jm éno a kontakt na osobu, která doklad vystavila. Dodavatel vystaví
     faktury vždy po skončení zúčtovacího období. Dnem uskutečnění plnění bude vždy
     poslední den monitorovacího období. Faktura bude doručena Objednateli nejpozději

                                                                                                                                         7
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

     do 10 kalendářních dnů ode dne skončení zúčtovacího období. Faktury budou tvořit
     přílohu monitorovacích zpráv. Platný form ulář monitorovacích zpráv a jejích příloh
     bude uveřejněn na webových stránkách Projektu http://ip4.krai-iihoceskv.cz/ a je
     pro Dodavatele závazný.

3. Objednatel poskytne v prvním zúčtovacím období trvání této sm louvy zálohu na
     platbu za poskytování sociální služby ve výši 10 % z platby za poskytování sociální
     služby předpokládané pro první zúčtovací období. Tato záloha bude vyplacena na
     účet Dodavatele do 30ti kalendářních dnu ode dne podpisu této sm louvy oběma
     sm luvním i stranam i na základě vystavené zálohové faktury. Dodavatel vystaví
     zálohovou fakturu do 10ti kalendářních dnů po podpisu této sm louvy. Záloha bude
     vyúčtována v rámci zúčtovací faktury v rámci závěrečného vyúčtování.

4. Závěrečné vyúčtování proběhne na základě závěrečné faktury, která bude
     předložena spolu se soupiskou účetních dokladů. Závěrečná faktura bude tvořit
     přílohu závěrečné zprávy a bude proplacena Objednatelem nejdříve po ukončení
     kontroly závěrečné monitorovací zprávy a po ukončení kontroly vyrovnávací platby
     za poslední období trvání této sm louvy definované v článku IV. odst. 3 této
     smlouvy. V případě, že bude zjištěno za toto poslední období trvání této sm louvy
     definované v článku IV. odst. 3 této sm louvy (tedy období od 1. 1. 2Q18 do 31. 12.
     2018) duplicitní čerpání dle článku V. odst. 10 této sm louvy či nadm ěrné vyrovnání
     ve sm yslu článku V. odst. 11 této sm louvy, a bude uzavřen dodatek upravující
     ponížení celkové platby za poskytování sociální služby, zavazuje se Dodavatel
     stornovat prvně vystavenou závěrečnou fakturu a vystavit novou závěrečnou
     fakturu, ve které bude zohledněno ponížení celkové platby za poskytování sociální
     služby.

5. Dodavatel je povinen ke každé m onitorovací zprávě doložit vždy soupisku účetních
     dokladů prokazujících náklady na poskytování sociální služby. Dalšími povinnými
     přílohami monitorovací zprávy je faktura a přehled monitorovacích indikátorů.
     Součet v soupisce účetních dokladů bude souhlasit s částkou uvedenou na faktuře.
      Platná verze soupisky účetních dokladů bude uveřejněna na webových stránkách
      Projektu http://ip4.krai-iihoceskv.cz/ a je pro Dodavatele závazná.

6. Splatnost faktury je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne doručení faktury
      Objednateli. Podmínkou nabytí splatnosti faktury je to, že tato faktura bude úplná,
      bude odpovídat formuláři zveřejněnému Objednatelem a i jinak bude formálně
      v pořádku. Objednatel má právo vyzvat Dodavatele k odstranění případných vad a
      nedostatků faktury ve lhůtě, kterou mu k tomu zároveň stanoví.

7. V případě, že finanční prostředky ze strany Poskytovatele dotace (Ministerstvo
      práce a sociálních věcí ČR) nebudou doručeny včas na bankovní účet Objednatele,
      zavazuje se Objednatel o této skutečnosti informovat Dodavatele a Objednatel má
      právo požadovat od Dodavatele vystavení nové faktury se lhůtou splatnosti
      m axim álně 60 kalendářních dnů. Dodavatel je povinen v takovém případě stornovat
      prvotně vystavenou fakturu a vystavit novou fakturu, kterou doručí Objednateli.
      V případě, že bude v rámci kontroly monitorovací zprávy zjištěna chyba v zaslaných
      finančních podkladech (soupiska účetních dokladů, faktura,...), má Objednatel právo
      prodloužit lhůtu splatnosti faktury o dobu 30 kalendářních dnů. V tomto případě je
      povinen Objednatel Dodavatele včas informovat.

                                                                                                                                          8
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

8. Objednatel má právo přim ěřeně ponížit či nepřiznat platbu za poskytování sociální
     služby za příslušné zúčtovací (monitorovací) období po skončení každého
     zúčtovacího (monitorovacího) období, pokud po skončení příslušného zúčtovacího
     (monitorovacího) období zjistí, že nebyl splněn hlavní monitorovací indikátor v
     rozsahu sjednaném pro příslušné monitorovací období či že nebyly za příslušné
     monitorovací období splněny doplňkové monitorovací indikátory sjednané v Příloze
     č. 1 této sm louvy. Rozsah ponížení platby za poskytování sociální služby za
     příslušné zúčtovací (monitorovací) období bude odpovídat částce pokrývající
     nesplněné m onitorovací indikátory. Objednatel má právo v rámci rozhodnutí o tom,
     v jakém rozsahu bude platba za poskytování sociální služby za příslušné zúčtovací
     období ponížena, zvážit důvody nenaplnění hlavního monitorovacího indikátoru či
     doplňkových monitorovacích indikátorů, jakož i přihlédnout k tomu, do jaké míry
     nebyly m onitorovací indikátory naplněny. Pokud dojde z důvodů uvedených v tomto

  . odstavci k ponížení platby za poskytování sociální služby, resp. je jí části za určité
     zúčtovací období, nevzniká Dodavateli právo na doplatek odpovídající takovému
     ponížení, a to ani v případě, že na základě závěrečné m onitorovací zprávy bude
     zjištěno, že Dodavatel za celou dobu trvání sm louvy zajistil poskytování sociální
     služby v rozsahu sjednaném v Příloze č. 1 této sm louvy.

9. V případě, že kdykoliv v průběhu plnění nebo po ukončení sm louvy při provedení
     kontroly bude zjištěn nesoulad mezi vykazovaným , resp. fakturovaným plněním a
     Dodavatelem skutečně poskytnutým plněním předmětu sm louvy, bude Objednatel
     požadovat vrácení neoprávněně vyplacené části platby za poskytování sociální
     služby. Dodavatel je povinen částku na základě výzvy Objednatele uhradit na účet
     určený Objednatelem do 30 kalendářních dnů od výzvy Objednatele.

10. Při čerpání finančních prostředků dle této sm louvy je Dodavatel povinen zajistit, aby
     na stejnou činnost nedocházelo k duplicitnímu čerpání finančních prostředků
     z jiných zdrojů se stejným účelem. Duplicitním čerpáním finančních prostředků
     z jiných zdrojů se rozumí čerpání a použití jiné podpory nebo prostředků z jiných
     zdrojů na náklady (popř. uplatňovaný podíl nákladů), k jejichž úhradě je určena
     platba za poskytování sociální služby dle této sm louvy (dále jen „duplicitní
     čerpán?'). V případě, že se tak stane, je nezbytné, aby došlo k ponížení výše
     celkové platby za poskytování sociální služby stanovené v článku IV. odst. 4 této
     sm louvy o částku odpovídající zjištěné výši duplicitního čerpání. Mechanismus
     ponížení celkové platby za poskytování sociální služby v tomto případě je shodný s
     mechanismem ponížení celkové platby za poskytování sociální služby v případě
     nadm ěrného vyrovnání, ja k je tento m echanism us upraven v článku V. odst. 11
     této sm louvy, a Dodavatel je nositelem povinností v článku V. odst. 11
     definovaných. Ponížení výše celkové platby za poskytování sociální služby je
     v případě zjištění duplicitního čerpání Objednatel oprávněn požadovat také po
     ukončení platnosti této smlouvy.

11. Pokud platba za poskytování sociální služby dle této sm louvy při zohlednění dalších
     příjmů Dodavatele z veřejných zdrojů přesáhne částku, která byla nezbytná
     k pokrytí čistých nákladů skutečně vynaložených při poskytování sociální služby, je
     taková částka považována za nadm ěrné vyrovnání (dále jen „nadměrné
     vyrovnán?') ošetřené článkem 6 Rozhodnutí Komise. V souladu s Rozhodnutím
     Komise a s podmínkami Pověření je třeba zam ezit nadměrnému vyrovnání. Pokud

                                                                                                                                          9
    Evropská unie
    Evropský sociální fond
    Operační program Zaměstnanost

nadměrně vyplacená částka nepřesahuje 10 % roční vyrovnávací platby vypočtené
dle pravidel nastavených v Pověření, lze tuto nadměrně vyplacenou částku převést
do dalšího ročního období a odečíst ji od platby za poskytování sociální služby
splatné v daném ročním období. Tento postup nebude možný v průběhu posledního
roku realizace Projektu, kdy bude v případě zjištění nadměrného vyrovnání
postupováno dle následujících vět tohoto odstavce bez ohledu na výši nadměrně
vyplacené částky. Pokud nadm ěrně vyplacená částka přesahuje 10 % roční
vyrovnávací platby vypočtené dle pravidel nastavených v Pověření, je nezbytné,
aby za účelem zam ezení nadměrnému vyrovnání byla ponížena výše celkové platby
za poskytování sociální služby stanovená v článku IV. odst. 4 této sm louvy o
nadměrně vyplacenou částku. Sm luvní strany se zavazují, že toto ponížení výše
celkové platby za poskytování sociální služby budou v takovém případě realizovat
formou dodatku k této smlouvě a Dodavatel se zavazuje uzavřít takový dodatek
nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy bude k je h o uzavření vyzván
O bjednatelem s tím , že porušení této povinnosti Dodavatele se považuje za.
podstatné porušení této smlouvy, a Objednateli vznikne v takovém případě právo
na sm luvní pokutu dle článku XI. odst. 1 této sm louvy a právo od této sm louvy
odstoupit dle článku XIII. odst. 1 této smlouvy. Součástí dodatku upravujícího
ponížení výše celkové platby za poskytnutí sociální služby bude též úprava výše
plateb za poskytnutí sociální služby stanovených v článku IV. odst. 3 této smlouvy
pro všechna zbylá období trvání této sm louvy, která následují po období, v rámci
kterého došlo k nadměrnému vyrovnání. Poměr ponížení výše těchto plateb za
poskytnutí sociální služby stanovených v článku IV. odst. 3 této sm louvy ve vztahu
k ponížení celkové platby za poskytování sociální služby má právo určit Dodavatel
na základě kalkulace platby za poskytnutí sociálních služeb pro daná období, jež
bude předložena Objednatelem Dodavateli ve struktuře shodné jako kalkulace, jež
tvořila přílohu č. 4 nabídky Dodavatele v zadávacím řízení. Tato kalkulace bude
tvořit přílohu daného dodatku. Dodavatel je po celou dobu trvání sm louvy povinen
vést dokum entaci o poskytované sociální službě tak, aby bylo možné kdykoli
identifikovat aktivity financované v rámci plnění této smlouvy. Skutečnost, že
nedošlo k nadměrnému vyrovnání, je povinen prokázat Dodavatel.

1 2 . Za účelem zajištění dodržení podmínek Pověření.a této sm louvy a za účelem

zam ezení nadměrnému vyrovnání je Dodavatel povinen neprodleně písemně

oznám it Objednateli každé získání finanční podpory, kterou obdrží od jiných

subjektů než Objednatele za účelem nebo v souvislosti s financováním sociální

služby (dotace od obcí, sponzorské a jin é dary apod.) či jinou skutečnost, která

může m ít za následek nadm ěrné vyrovnání, a to nejpozději do 30 dnů od obdržení

takové finanční podpory či vzniku této skutečnosti. Součástí tohoto oznám ení m usí

být uvedení přesné specifikace účelu finanční podpory a je jí výše. Obdržením

finanční podpory se rozumí:

a)  přijetí usnesení příslušného orgánu územně samosprávného celku nebo

jiného právního subjektu o poskytnutí finanční podpory Poskytovateli, nebo

b)  přijetí písemného rozhodnutí o poskytnutí finanční podpory, nebo

c)  uzavření příslušné smlouvy.

13. Dodavatel je povinen doručit Objednateli „Přehled veškerých skutečných výnosů a
     nákladů poskytované sociální služby" (form ulář je uveden na webových stránkách
     http://ip4.krai-iihoceskv.cz/) vždy za období uplynulého kalendářního roku
     poskytování sociální služby dle této sm louvy do 10 kalendářních dnů po skončení

                                                                                                                                       10
**        Evropská unie
** * **  Evropský sociální fond
         Operační program Zaměstnanost

tohoto období. Při předčasném ukončení této sm louvy platí toto ustanovení
obdobně.

                                                             VI.

                                     Práva a povinnosti Objednatele

1. Objednatel je povinen poskytnout D odavateli včas všechny podklady a form uláře,
     je ž bude Dodavatel při realizaci této sm louvy používat. Objednatel muže splnit svou
     povinnost dle tohoto odstavce zveřejněním podkladů či formulářů na webových
     stránkách projektu http://ip4.kraH ihocesky.cz/.

2. Objednatel je povinen poskytovat Dodavateli po celou dobu trvání sm louvy
     odbornou a informační podporu nezbytnou pro realizaci předmětu smlouvy.

3. Objednatel si vyhrazuje právo kontrolovat pravidelně či namátkou řádné plnění
     sm louvy nebo provádět m onitorovací šetření v místě plnění. Zástupci Objednatele
     (zaměstnanci Objednatele nebo třetí osoby vybavené příslušným zmocněním) jsou
     oprávněni vstupovat do prostor Dodavatele, ve kterých dochází k realizaci
     předmětu sm louvy, provádět m onitorovací návštěvy a kontroly realizace předmětu
     sm louvy a vyžadovat nápravu zjištěných nedostatků dle článku VIII. této smlouvy.

4. Objednatel je oprávněn provádět pravidelně v termínech sjednaných v této smlouvě
     kontrolu vyrovnávací platby a nadměrného vyrovnání (dále jen „kontrola
     vyrovnávací platby"). Kontrola vyrovnávací platby bude probíhat celkem 3 x
     ročně, a to vžd y k následujícím term ínům : k 30. 6., k 30. 9. a k 31. 12. daného
     kalendářního roku, tak, aby výše čerpané vyrovnávací platby mohla být
     monitorována a nedocházelo k nadměrnému vyrovnání. Do deseti kalendářních dnů
     od výše uvedených term ínů (tzn. od 30. 6., od 30. 9. a od 31. 12. daného
     kalendářního roku) je Dodavatel povinen doložit Objednateli „Přehled získaných
     finančních podpor" v návaznosti na článek V. odst. 12 této smlouvy, které obdrží
     od třetích osob za účelem nebo v souvislosti s financováním sociální služby
     (form ulář je uveden na webových stránkách http://ip4.krai-tihocesky.ez/j.

5. Objednatel provede vždy po ukončení každého období trvání sm louvy definovaného
     v článku IV. odst. 3 této sm louvy kontrolu skutečně obdržených finančních
     prostředků Dodavatelem v rámci této smlouvy a od třetích osob, poskytnutých za
     účelem nebo v souvislosti s financováním sociální služby. V případě, že Objednatel
     zjistí, že Dodavateli bylo poskytnuto nadměrné vyrovnání za některé z období
     definovaných článkem IV. odst. 3 této smlouvy, informuje Objednatel Dodavatele o
     této skutečnosti a zároveň o částce, která převyšuje částku nezbytnou k pokrytí
     čistých nákladů vynaložených při poskytování služby obecného hospodářského
     zájmu. Následně se sm luvní strany zavazují přistoupit k ponížení výše celkové
     platby za poskytování sociální služby postupem definovaným v článku V. odst. 11
     této smlouvy.

                               VII.
         Práva a povinnosti Dodavatele

                                                                                                         11
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

1. Dodavatel se zavazuje poskytovat sociální službu řádně a včas, s vynaložení
     veškeré odborné péče, a to svým i kvalifikovaným i zaměstnanci (sociálními
     pracovníky, pracovníky v sociálních službách a dalšími odbornými pracovníky).
     Dodavatel se zavazuje plnit veškeré povinnosti vyplývající mu z ustanovení této
     smlouvy, Pověření, zákona o sociálních službách, zadávací dokumentace
     k zadávacímu řízení.

2. Dodavatel je povinen vést účetnictví v souladu se zákonem č, 563/1991 Sb., o
     účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví"), případně,
     nemá-li tuto povinnost ze zákona, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona
     č. 586/1992 Sb., o dani z příjm u, ve znění pozdějších předpisů. Účetní doklady
     musejí být i v případě vedení daňové evidence vystaveny v souladu se zákonem o
     účetnictví a m usejí obsahovat všechny požadované náležitosti, být správné, úplné,
     průkazné a srozumitelné. Originály dokladů, které budou uvedeny v soupisce
     účetních dokladů, je Dodavatel povinen předložit kdykoli na vyžádání Objednatele.

3. Dodavatel je povinen vést oddělenou analytickou účetní evidenci všech účetních
     případů, ze které budou zřejmé účetní případy vztahující se k předmětu sm louvy a
     použití veškerých finančních prostředků poskytnutých Objednatelem, a bude tak
     možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Objednatel, územní finanční
     orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší
     kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány
     oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel má tedy povinnost vést příjmy a výdaje
     (výnosy a náklady) spojené s poskytováním sociální služby v účetnictví odděleně
     od příjm ů a výdajů spojených s jin ým i službam i či činnostm i poskytovaným i či
     vykonávaným i Dodavatelem. Povinnost odděleného účtování se vztahuje na
     veškeré položky související se sociální službou a nikoli pouze na položky související
     s poskytnutou platbou za poskytování sociální služby.

4. Dodavatel je povinen nahlásit písemně jakoukoli změnu údajů uvedených v této
     sm louvě nebo změnu či skutečnost, která by mohla m ít vliv na plnění předmětu
     smlouvy, a to nejpozději do 7 kalendářních dnů od jejího vzniku, a to včetně
     veškerých personálních změn u osob dle článku XII. této sm louvy a dále u osob,
     které se budou podílet na poskytování sociální služby dle této sm louvy. Takové
     oznámení však nezbavuje Dodavatele povinnosti plnit podmínky stanovené ve
     sm lo uvě.

5. Dodavatel je povinen uchovávat originál této sm louvy a m onitorovacích zpráv,
     veškeré účetní záznam y a jiné doklady související s plněním předmětu této smlouvy
      po dobu 10ti let od ukončení této sm louvy, přičem ž tato lhůta začíná běžet od 1.
      ledna následujícího kalendářního roku po vyplacení závěrečné platby Dodavateli.
      Dokum entace m usí být vedena přehledně a být lehce dosažitelná. Po uvedenou
     dobu je Dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do
      těchto dokladů.

6. Dodavatel je povinen před podpisem této sm louvy uzavřít v souladu s § 80 zákona
      o sociálních službách smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při
      výkonu sociální služby, která je předmětem této smlouvy, a tuto smlouvu o pojištění
      odpovědnosti udržovat v platnosti po celou dobu trvání této smlouvy.

                                                                                                                                        12
                    Evropská unie
                    Evropský sociální fond
                    Operační program Zaměstnanost

    7. V případě, že při plnění této sm louvy bude vytvořeno autorské dílo nebo jiný
         předm ět duševního či prům yslového vlastn ictví (dále jen „autorské dílo"),
         zavazuje se Dodavatel poskytnout Objednateli časově a m ístně neomezenou
         bezplatnou licenci k užití takového autorského díla v neomezeném rozsahu, včetně
         oprávnění dílo neužívat a zcela nebo z části poskytnout třetí osobě oprávnění tvořící
         součást licence (sublicenci), a poskytnout Objednateli oprávnění dílo upravovat, je ­
         li Dodavatel zároveň autorem , nebo zajistiti takové oprávnění ve prospěch
         Objednatele od autorů díla, a to bez zbytečného odkladu po vzniku takového
         autorského díla.

    8. Dodavatel je oprávněn zajistit poskytování sociální služby dle této sm louvy
         prostřednictvím subdodavatele pouze s předchozím písemným souhlasem
         Objednatele. V takovém případě je Dodavatel povinen zavázat subdodavatele ke
         splnění všech povinností Dodavatele dle této sm louvy v odpovídajícím rozsahu.

    9. Dodavatel je povinen zajistit souhlas osob cílové skupiny se zpracováním osobních
         údajů v takovém rozsahu, aby Objednatel mohl řádně vykonávat veškerá svá práva
         dle této sm louvy a plnit povinnosti vůči Poskytovateli dotace, a tyto osobní údaje
         zpracovávat v souladu a výhradně za podm ínek dle zákona č. 101/2000 Sb., o
         ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

    10. Dodavatel je povinen vytvořit podm ínky a poskytnout Objednateli nezbytnou
         součinnost k provádění kontrolní činnosti Objednatele ve vztahu k řádnému plnění
         této sm louvy a kontrole vyrovnávací platby dle článku VI. této sm louvy a provést
         nápravu zjištěných nedostatků. Dodavatel je povinen umožnit Objednateli
         nahlédnout do veškeré dokumentace týkající se plnění předmětu této smlouvy,
         pořizovat sí fotokopie dokumentů umožnit Objednateli kontrolu veškerých
         podmínek poskytování sociální služby v místě plnění, včetně např. naplňování
         standardů kvality sociální služby apod.

    11. Dodavatel je povinen prokázat Objednateli po celou dobu trvání této sm louvy k jeho
         žádosti, že nemá žádné závazky po lhůtě splatnosti ve vztahu ke státnímu rozpočtu,
         ke státnímu fondu, zdravotním pojišťovnám, České správě sociálního zabezpečení
         nebo rozpočtu územ ního samosprávného celku.

                                                               VIII.

Průběžné monitorovací zprávy, závěrečná zpráva, zprávy o udržitelnosti služby

    1. M onitorovací období se sjednává jako třím ěsíční.

    2. Dodavatel je povinen vést průkaznou evidenci vykazovaných monitorovacích
         indikátorů v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy, při kontrole je povinen
         tyto údaje prokázat a je povinen řídit se platnou Metodikou pro vykazování
         m onitorovacích indikátorů zveřejněnou na webových stránkách Objednatele.

    3. Dodavatel je povinen předložit do 10ti kalendářních dnů od ukončení každého
         tříměsíčního monitorovacího období průběžnou monitorovací zprávu spolu
         s fakturou dle článku V. odst. 2 této smlouvy. Průběžná m onitorovací zpráva včetně

                                                                                                                                            13
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

     všech příloh bude obsahovat popis realizace předmětu sm louvy za dané
     monitorovací období v předepsané struktuře, která je dostupná na webu Projektu
     http://ip4.krai-iihocesky.cz/ a která je pro Dodavatele závazná.

4. Za poslední m onitorovací období, tj. m axim álně za poslední tři měsíce realizace
     předmětu sm louvy, nahradí průběžnou monitorovací zprávu Závěrečná
     monitorovací zpráva.

5. Závěrečnou m onitorovací zprávu je Dodavatel povinen předložit do 20ti
     kalendářních dnů po ukončení této smlouvy. Součástí Závěrečné monitorovací
     zprávy bude soupiska účetních dokladů za poslední monitorovací období.

6. Pokud došlo ke snížení platby za poskytování sociální služby z důvodu nenaplnění
     monitorovacích indikátoru, je Dodavatel povinen vrátit částku odpovídající rozdílu,
     pokud mu byla již vyplacena, Objednateli na základě dobropisu na účet Objednatele
     do 30ti kalendářních dnů od schválení závěrečné zprávy Objednatelem.

7. Dodavatel jě povinen řídit se dokum enty uveřejněným i Objednatelem na
     h ttp ://ip 4.krai-iiho ceskv.cz/ a aktuálně platným i dokum enty uveřejněným i na
     www.esfcr.cz týkající Projektu dle čl. IX. smlouvy.

8, V případě, že Objednatel zjistí, že je monitorovací zpráva neúplná nebo obsahuje
     form ální nedostatky, je Dodavatel povinen monitorovací zprávu doplnit nebo opravit
     v Objednatelem stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění nedostatků nesmí být kratší
     než 2 pracovní dny. Sm luvní strany si poskytují při odstraňování nedostatků
     přiměřenou součinnost. Dodavatel bude vyzván k nápravě elektronicky (emailem).

9. Dodavatel je povinen dodržet lhůty pro zaslání monitorovacích zpráv, závěrečné
     zprávy a zprávy o udržitelnosti služby. Dodavatel je povinen dodržovat
     Objednatelem stanovený formát a rozsah těchto zpráv i všech příloh. V případě, že
     je přílohou zprávy faktura a nejsou dodrženy stanovené lhůty ze strany Dodavatele,
     si Objednatel vyhrazuje právo přesunout proplacení platby za poskytování
     sociálních služeb nebo je jí části na dobu vyúčtování následujícího monitorovacího
     období.

10. Dodavatel je povinen plnit monitorovací indikátory, které jsou uvedeny v Příloze
     č. 1 této sm louvy.

                                                             IX.

                                                        Publicita

1. Dodavatel je povinen zajistit publicitu v souladu s touto smlouvou.

2. Dodavatel je povinen řídit se u všech tištěných materiálů těmito dokumenty, a to
      vždy v jejich aktuálně platném a účinném znění ke dni zpracování příslušného
      m ateriálu:
           • Manuál pro publicitu operačního programu Zaměstnanost

                                                                                                                                        14
^  "      Evropská unie
          Evropský sociální fond
**        Operační program Zaměstnanost

*★ * * *

          • Pokyny pro zpracování m onitorovací zprávy a Závěrečné monitorovací
                zprávy.

3. Dodavatel je povinen označit prostory v případě pořádání akcí souvisejících
     s realizací předmětu této sm louvy dle podmínek uvedených v Manuálu pro publicitu
     Operačního programu Zaměstnanost, a to vždy v jeho aktuálně platném a účinném
     znění ke dni pořádání příslušné akce.

4. Dodavatel může k propagaci předmětu této sm louvy použít i jiné způsoby
     propagace, např. tiskové zprávy v místním, regionálním nebo odborném periodiku
     a jiné.

5. Dodavatel souhlasí s využíváním veškerých údajů o své osobě a plnění předmětu
     této smlouvy, které mohou být uvedeny v informačních systémech s údaji fyzických
     a právnických osob za účelem adm inistrace prostředků z rozpočtu EU. Dodavatel
     souhlasí se svým zařazením na veřejně přístupný seznam podpořených subjektů,
     na kterém budou zveřejněny údaje o osobách poskytujících sociální služby
     v rozsahu stanoveném Manuálem pro publicitu Operačního programu
     Zam ěstnanost.

6. Dodavatel so uh lasí s uveřejněním této sm louvy vedené pod ev. č.
     SZSS/O SVZ/177/16, v evidenci sm luv Jihočeského kraje, která je veřejně přístupná
     a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselném
     označené této sm louvy, text sm louvy a datum jejího podpisu.

7. Sm luvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za
     obchodní tajem ství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují souhlas k jejich
     užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.

                                                              X.

                                                        Kontrola

1. Dodavatel je povinen vytvořit v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční
     kontrole, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o finanční kontrole") a
     v souladu s platným i a účinnými evropskými právními předpisy podmínky
     k provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této
     sm louvy, um ožnit předběžné a průběžné ověřování souladu údajů uváděných
     v monitorovacích zprávách se skutečným stavem v místě jeho realizace a
     poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly, příp. jejich
     zaměstnancům. Těmito oprávněnými osobami jsou Objednatel a jím pověřené
     osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo financí ČR, Ministerstvo práce a
     sociálních věcí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní
     dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly.

2. Kontrola bude prováděna buď v sídle / místě podnikání Dodavatele, příp.
     subdodavatele, nebo v jiném místě plnění, pokud se liší od sídla / místa podnikání
     Dodavatele, nebo bude prováděna na základě předložených dokladů, které si mohou

                                                                                                                                        15
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

     kontrolní pracovníci kdykoli vyžádat a Dodavatel je povinen je předložit ve
     stanovené lhůtě.

3. Dodavatel je povinen Objednatele inform ovat bezodkladně o všech provedených
     kontrolách ze strany jiných subjektu než Objednatele, o všech navržených
     nápravných opatřeních, která budou výsledkem těchto kontrol a o jejich splnění.

4. Členové kontrolní skupiny m ají při výkonu kontroly práva a povinnosti ze zákona č.
     255/2012 Sb., kontrolní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „kontrolní
     řáď) a dle zákona o finanční kontrole. Při kontrole postupují tak, aby zjistili
     objektivní stav předmětu kontroly. Členové kontrolní skupiny jsou povinni šetřit
     práva a právem chráněné zájm y kontrolovaných osob.

5. Výsledek kontroly je písem ně zaznam enán v protokolu, který obsahuje zejm éna
     popis zjištěných skutečností s uvedením konkrétních nedostatků a ustanovení
     porušených právních předpisů nebo podmínek finanční podpory.

6. Protokol je vyhotovován ve dvou stejnopisech, a to jedenkrát pro kontrolovanou
     osobu a jedenkrát pro kontrolní orgán.

7. Vedoucí kontrolní skupiny poučí kontrolovanou osobu o je jí povinností přijmout
     nápravná opatření k odstranění nedostatků bez zbytečného odkladu ve lhůtě
     stanovené kontrolním orgánem a podat kontrolnímu orgánu písemnou zprávu o
     přijetí těchto opatření a o jejich splnění ve stanovených lhůtách. Neodstranění
     nedostatků ve lhůtě stanovené kontrolním orgánem může m ít za následek
     pozastavení úhrady faktury do doby odstranění nedostatků, popřípadě do doby
     vyúčtování následujícího monitorovacího období.

8. Oprava chyb v psaní, počtech nebo jiných zřejm ých nesprávnostech v protokolu,
      provedené vedoucím kontrolní skupiny na základě písemného návrhu kontrolované
     osoby nebo i bez jejího návrhu se nepovažují za řízení o námitkách. O takové opravě
      bude kontrolovaná osoba vyrozuměna písemně. Doklad o vyrozum ění, původní
     verze protokolu obsahující nesprávnost a opravená verze protokolu budou uloženy
     ve spisu ke kontrole.

9. Kontrolní orgán je oprávněn kontrolovat ve sm yslu předchozích odstavců také
     ostatní členy sdružení v případě podání společné nabídky, resp. kontrolovat
      subdodavatele sociální služby. V případě, že subdodavatel poruší stanovená
      pravidla, mohou být při neodstranění nedostatků kráceny poskytnuté finanční
      prostředky Dodavateli, kterému jsou za poskytnuté služby vypláceny.

10. Při výkonu veřejnoprávní kontroly může Objednatel nebo jiný kontrolní orgán uložit
      i další sankce vyplývající z právních předpisů, a to nezávisle na uplatnění sankcí dle
      této smlouvy.

                                                             XI.

                                                  Smluvní pokuta

                                                                                                                                        16
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

1. Dodavatel je povinen zaplatit O bjednateli sm luvní pokutu za porušení následujících
     povinností:
          • v případě, že Dodavatel nedodrží Ihutu pro odevzdání průběžné m onitorovací
                zprávy, Závěrečné m onitorovací zprávy, zprávy o udržitelnosti služby, či
                případné opravy některé z těchto zpráv stanovenou v této sm louvě nebo
                určenou Objednatelem, je povinen zaplatit Objednateli sm luvní pokutu ve
                výši 1.000,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení;
          • v případě, že Dodavatel poruší svou povinnost sjednanou v článku VIII. odst.
                6 této sm louvy vrátit ve stanovené lhůtě Objednateli finanční prostředky, je
                povinen zaplatit Objednateli sm luvní pokutu ve výši 5.000,- Kč, a to za každý
                i započatý den prodlení;
          • v případě, že Dodavatel duplicitně čerpal finanční prostředky na realizaci
                předmětu této sm louvy, je povinen uhradit Objednateli sm luvní pokuty ve
                výši 15 % z duplicitně čerpané částky;
           • za porušení pravidel publicity je Dodavatel povinen zaplatit Objednateli
                sm luvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny plnění za každé porušení
                povinnosti stanovené v článku XI. této sm louvy nebo v Manuálu pro publicitu
                Operačního programu Zaměstnanost;
          • za porušení pravidel pro archivaci dokladu nebo pravidel pro vedení
                účetnictví je Dodavatel povinen zaplatiti Objednateli sm luvní pokutu ve výši
                0,5 % z celkové ceny plnění za každé porušení povinnosti,
          • pokud neuzavře Dodavatel k výzvě Objednatele dodatek upravující ponížení
                celkové platby za poskytování sociální služby ve smyslu článku V. odst. 10
                této sm louvy (duplicitní čerpání), je povinen zaplatit Objednateli sm luvní
                pokutu ve výši duplicitně čerpané částky;
          • pokud neuzavře Dodavatel k výzvě Objednatele dodatek upravující ponížení
                celkové platby za poskytování sociální služby ve sm yslu článku V. odst. 11
                této sm louvy (nadměrné vyrovnání), je povinen zaplatit Objednateli sm luvní
                pokutu ve výši nadměrně vyplacené částky;
          • pokud Dodavatel použije platbu za poskytování sociální služby v rozporu
                s ustanovením článku IV. odst. 9 této sm louvy k jiném u účelu, než na řádné
                plnění toto sm louvy, je povinen zaplatit Objednateli sm luvní pokutu ve výši
                neoprávněně použitých finančních prostředku.

2. S m lu vn í pokuta je splatná do 15 kalendářních dnů ode dne doručení jejího
     vyúčtování Dodavateli. Zaplacením sm luvní pokuty není dotčeno právo Objednatele
     na náhradu škody vzniklé porušením sm luvních povinností ze strany Dodavatele.
     Dodavatel je povinen plnit povinnost zajištěnou sm luvní pokutou i po zaplacení
     sm luvní pokuty. Ukončením platnosti smlouvy nezaniká právo na úhradu sm luvní
     pokuty. Sm luvní pokutu jé Objednatel oprávněn započíst proti jakékoli pohledávce
     Dodavatele dle této smlouvy.

                                                            XII.

                                       Komunikace smluvních stran

1. Veškerá kom unikace m ezi sm luvním i stranam i bude činěna písemně nebo
     elektronickou poštou. Písemnou komunikací se rozumí komunikace pomocí
     doporučené pošty nebo kurýrní služby. Ke vzájemné komunikaci budou využívány
     níže uvedené údaje:

                                                                                                                                        17
               Evropská unie
               Evropský sociální fond
               Operační program Zaměstnanost

    Objednatel:
    Adresa: Jihočeský kraj, U Zim ního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

     Kontaktní osoby:
     Mgr. Lenka Sládková - projektový a finanční manažer,
     Email: sladkova@ kraH ihocesky.cz
    Telefon: 386 720 776

     Mgr. Beata Dušková Pryk - projektový a finanční manažer,
     Email: duskova@ kraH ihoceskv.cz,
    Telefon: 386 720 775

     Mgr. Aneta Majerová - m etodik krajské sítě sociálních služeb (problematika
     vyrovnávací platby),
     Email: m ajerova@ kraH ihocesky.cz,
     Telefon: 386 720 741

     Dodavatel:
     Adresa: Spolek Slunečnice, l.m á je 74, 385 01 Vim perk
     Telefon: —
     Mobil: 606 610 585, 774 966 533
     Email: spolek.slunecnice@ seznam .cz
     Kontaktní osoby: Radka Furišová

                                Jana Šabršulová
     Výše uvedené adresy a kontaktní osoby mohou být změněny pouze na základě
     písemného oznám ení doručeného sm luvní stranou druhé sm luvní straně s tím, že
     takováto změna se stane účinnou dnem doručení oznámení druhé sm luvní straně.

2. Objednatel je povinen poskytovat kontaktním osobám Dodavatele na vyžádání
     informace, které se týkají hospodaření se svěřeným i finančními prostředky.

3. Dodavatel je povinen ohlásit Objednateli jakékoli zm ěny v identifikaci (sídlo, název,
     IČ, změnu statutárního zástupce), v právní formě, (občanské sdružení, spolek,
     právnická osoba / obchodní společnost, jiná právnická osoba, fyzická osoba /
     podnikající), příp. převod Dodavatele na jin ý subjekt či nástupnickou právnickou
     osobu, anebo ukončení činnosti a likvidaci. Tyto skutečnosti je Dodavatel povinen
     písemně o znám it Objednateli do 10 dnů ode dne vzniku či nabytí účinnosti této
     skutečnosti. V případě nedodržení této podmínky (součinnosti) může Objednatel
     smlouvu vypovědět dle článku XIII. této smlouvy.

4. Dodavatel je povinen sledovat webové stránky Projektu http://io4.krai-
     iihoceskv.cz/ a webovou nástěnku Projektu.

                                                           XIII.

                                                Ukončení smlouvy

                                                                                                                                        18
* * * **■     Evropská unie
              Evropský sociální fond
*★        **  Operační program Zaměstnanost

    * **

1. Tato sm louva zaniká uplynutím doby trvání sm louvy.

2. Tato sm louva zaniká v případě vyřazení Dodavatele ze Sítě sociálních služeb
     Jihočeského kraje.

3. Tato sm louva m uže být ukončena písemnou dohodou sm luvních stran.

4. Sm lu vn í strany se dohodly, že sm louvu lze ukončit na základě písem né výpovědi či
     odstoupením od sm louvy z důvodů sjednaných dále v tomto článku této smlouvy.

5. Objednatel má právo písem ně vypovědět tuto sm louvu v těchto případech:
          • Dodavatel přestane poskytovat sociální službu v rozsahu sjednaném touto
                sm lo uvou ;
          • Objednatel zjistí závažné nedostatky v poskytování sociální služby
                Dodavatelem v určitém monitorovacím období, kdy hlavní monitorovací
                indikátory pro dané období byly naplněny méně než z 50 % (slovy padesáti
                procent);
          • Dodavatel poskytuje sociální službu prostřednictvím subdodavatele bez
                předchozího souhlasu Objednatele;
          • Dodavatel neoznámil Objednateli skutečnosti uvedené v článku XII. Odst. 3
                této sm louvy, které m ají vliv na plnění povinností Dodavatele dle této
                sm lo u vy;
          • Dodavatel není schopen zajistit řádné poskytování sociální služby v rozsahu
                sjednaném touto smlouvou.

     Výpovědní lhůta činí v tom to případě 1 m ěsíc a počíná běžet prvním dnem
     kalendářního měsíce následujícího po dni, kdy byla výpověď doručena Dodavateli.

6. Dodavatel má právo písemně vypovědět tuto smlouvu v těchto případech:
          • Poskytovatel dotace ukončí poskytování finanční podpory Projektu;
          • Dodavatel není schopen zajistit poskytování sociální služby v rozsahu
                sjednaném touto smlouvou.

     Výpovědní lhůta činí v tomto případě 1 m ěsíc a počíná běžet prvním dnem
     kalendářního měsíce následujícího po dni, kdy byla výpověď doručena Objednateli.

7. Objednatel má právo odstoupit od této sm louvy v těchto případech:
          • Je zahájeno insolvenční řízení proti Dodavateli;
          • Poskytovatel dotace ukončí poskytování finanční podpory Projektu či
                Objednatel není z jiného důvodu trvale schopen platiti Dodavateli platbu za
                poskytování sociální služby dle této sm louvy (např. pro ztrátu dotace);
          • Dodavatel nezahájil poskytování sociální služby během prvního
                monitorovacího období;
          • Dodavatel se dopustil duplicitního či neoprávněného čerpání prostředků
                finanční podpory v závažném rozsahu;
          • Dodavatel opakovaně odepřel poskytnutí součinnosti při provádění kontroly;
          • Dodavatel opakovaně nebo v závažném rozsahu uvedl nepravdivé údaje
                v monitorovacích zprávách,
          • Dodavatel pozbude příslušné oprávnění (registraci ZSS) poskytovat sociální
                službu dle této sm louvy nebo přestane splňovat podmínky nutné pro
                registraci dle této smlouvy,

                                                                        19
                Evropská unie
                Evropský sociální fond
                Operační program Zaměstnanost

          • pokud neuzavře Dodavatel k výzvě Objednatele dodatek upravující ponížení
                celkové platby za poskytování sociální služby ve sm yslu článku V. odst. 10
                této sm louvy (duplicitní čerpání),

          • pokud neuzavře Dodavatel k výzvě Objednatele dodatek upravující ponížení
                celkové platby za poskytování sociální služby ve sm yslu článku V. odst. 11
                této sm louvy (nadměrné vyrovnání),

          • pokud Dodavatel použije platbu za poskytování sociální služby v rozporu
                s ustanovením článku IV. odst. 9 této sm louvy k jiném u účelu, než na řádné
                plnění toto smlouvy, v závažném rozsahu.

     Odstoupení od sm louvy je účinné dnem doručení oznám ení o odstoupení Dodavateli.
     Odstoupením od sm louvy nejsou dotčena práva smluvních stran na sm luvní pokutu,
     náhradu škody či jin é peněžité nároky, vzniklá přede dnem odstoupení od smlouvy.

8. V případě přédčasného ukončení sm louvy má Dodavatel nárok na část platby za
     poskytování sociální služby ve výši odpovídající skutečně poskytnutým jednotkám
     sociální služby do doby předčasného ukončení této sm louvy. V případě jakéhokoli
     předčasného ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání smlouvy je Dodavatel
     povinen vypracovat a předložit Objednateli závěrečnou monitorovací zprávu a
     závěrečnou fakturu do 30 dnů od ukončení smlouvy. V závěrečné faktuře Dodavatel
     vyúčtuje služby, které byly z jeho strany řádně, včas a v požadované kvalitě
     poskytnuty do dne předčasného ukončení smlouvy a dosud nebyly v souladu s touto
     sm louvou vyúčtovány, a vyúčtuje rovněž zálohu poskytnutou při zahájení realizace
     zakázky podle článku V. odst. 3 této smlouvy. Předčasné ukončení smlouvy nemá
     vliv na pravidlo, že nesmí dojít k nadměrnému vyrovnání. Ustanovení této smlouvy
     o nadměrném vyrovnání se tedy v tomto případě použiji obdobně.

                                                            XIV.

                                             Závěrečná ustanovení

1. Tato sm louva se řídí právním řádem České republiky, zejm éna občanským
     zákoníkem, ZVZ a zákonem o sociálních službách.

2. Tato sm louva m uže být měněna pouze písemně, a to vzestupně číslovaným i
     dodatky s účinností změn ke dni podpisu dodatku oběma sm luvním i stranami.
     Každá změna, která by zm ěnila předmět nebo účel této smlouvy, je od počátku
      neplatná.

3. Tato sm louva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, přičem ž Dodavatel obdrží
     jedno vyhotovení a Objednatel tři vyhotovení.

4. Pokud by bylo či se do budoucna stalo některé ustanovení této sm louvy neplatné,
      neúčinné neb nevymahatelné, nepůsobí to neplatnost, neúčinnost nebo
      nevym ahatelnost sm louvy jako celku. Sm luvní strany se v takovém případě
      zavazují uzavřít mezi sebou dodatek ke Smlouvě, kterým toto neplatné, neúčinné
      nebo nevymahatelné ustanovení nahradí ustanovením platným, účinným nebo
      vym ahatelným , které nejvíce odpovídá původnímu ustanovení a účelu této
      Sm lo u vy.

                                                                                                                                        20
*■**  Evropská unie

      Evropský sociální fond

***   Operační program Zaměstnanost

5. Sm luvní strany výslovně souhlasí s uveřejněním této sm louvy v evidenci sm luv
     Jihočeského kraje, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o smluvních
     stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy, text sm louvy a datum
     jejího podpisu.

6. Tato sm louva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněným i zástupci
     obou sm luvních stran. V případě, že sm louva nabude platnosti a účinnosti až po 1.
     4. 2016, považuje se plnění poskytnutí D odavatelem v období od 1. 4. 2016 do
     nabytí platnosti a účinnosti této sm louvy za plnění poskytnuté v souladu s touto
     sm lo uvou .

7. Přílohy této sm louvy jsou:
          • Příloha č. 1 - Monitorovací indikátory

8. Sm luvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, že jejím u obsahu rozumí, že s ní
     souhlasí a že tato smlouva byla sepsána na základě jejich pravé a svobodné vůle,
     nikoli v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své
     podpisy.

     V Českých Budějovicích, dne &   V Českých Budějovicích, dne ^ ^

                                     1. máje č. p. 74, 385 01 Vim perk
                                     m a II: spolek.slunecnlce@ seznam .cr

                                     21
                      Evropská unie
                      Evropský sociální fond
                      Operační program Zaměstnanost

                                  Čestné prohlášení

V rámci finančních prostředku poskytnutých podle sm louvy SZSS/O SVZ/177/16, tímto
čestně prohlašujeme, že jsme:

□ plátci DPH
E3 neplátci DPH

V případě plátce DPH:
Dále prohlašujeme, že v tomto konkrétním případě ke dni podpisu smlouvy:

□ můžeme plně či částečně uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu
O nem ůžem e u p latnit nárok na odpočet DPH na vstupu

V Českých Budějovicích, dne

Dodavatel

                                            Slunečnice,

                                                  IČ: 03467554
                                 1. máje č. p. 74, 385 01 Vim perk
                             e-m ail: spolek.slunecnice@seznam.cz

                                                                    22
                   Evropská unie
                   Evropský sociální fond
                   Operační program Zaměstnanost

      Příloha č. 1 Sm louvy o zajištění sociální služby Sociálně terapeutické dílny

                                  MONITOROVACÍ INDIKÁTORY

Tato příloha je závaznou a nedílnou součástí Sm louvy o zajištění sociální služby
č. SZSS/O SV Z/177/16 uzavřené mezi Jihočeským krajem, se sídlem U Zim ního stadionu
1952/2, 370 76 České Budějovice, IČ: 70890650, DIČ: CZ70890650, zastoupeným
Mgr. Jiřím Zimolou,- hejtmanem, jako objednatelem na jedné straně (dále jen
„Objednatel"), a subjektem uvedeným v části 1 této přílohy č. 1 ja k o dodavatelem na
straně druhé.

1. Základní údaje o dodavateli:
Přesný název poskytovatele: Spolek Slunečnice
Sídlo: 1.m áje 74, 385 01 Vim perk II
IČ: 03467554
Statutární zástupce: Radka Furišová - člen výkonného výboru

Dále jen „Dodavater

2. Rozsah poskytovaných služeb:

Sociální služba Sociálně terapeutické dílny, která obsahuje základní činnosti podle
zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisu (dále jen
„zákon o sociálních službách").
Základní činnosti při poskytování sociálních služeb Sociálně terapeutické dílny jsou
zajišťovány v rozsahu úkonů dle vyh lášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí ustanovení
zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Touto vyhláškou se řídí také m axim ální výše úhrady za poskytování sociální služby.

3. Plnění kapacity:

Dodavatel se zavazuje naplnit m onitorovací indikátory dle níže uvedené tabulky č. 1 a
zároveň tabulky č. 2 po celou dobu realizace projektu.

Dodavatel je povinen splnit poměrnou část monitorovacích indikátoru za každé

monitorovací období, celková hodnota monitorovacích indikátorů bude dosažena nejpozději

do 31. 12. 2018. Poměrná část monitorovacích indikátorů za příslušné monitorovací období

se určí tak, že se m inim ální počet zajištěných jednotek za měsíc, stanovený v tabulce č. 2

této  Přílohy        č.  1,  vynásobí  počtem  m ěsíců  připadajících

na monitorovací období. Monitorovací období je sjednáno jako tříměsíční.

Tabulka č. 1: Přehled jednotek sociální služby a doplňkových ukazatelů platných pro
jednotlivé druhy sociálních služeb:

                                                                                     23
Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

Název monitorovacího Indikátoru         Jednotka      Typ           Stručná popis
                                                      indikátoru    indikátoru

Počet kontaktů za den (indikátor 6 70 Kontakt         hlavní        Minimální okamžitá \
01)                                                                 kapacita služby

Celkový počet uživatelů (indikátor 6    Uživatel      doplňkový     Definice indikátoru
00 00)                                                              viz Obecná část
                                                                    pravidel pro
Počet účastníků, kteří po ukončení své  Účastník      doplňkový     žadatele a příjemce
účasti hledají zam ěstnání, jsou v                                  OP Z
procesu vzdělávání/ odborné přípravy,
rozšiřují si kvalifikaci nebo jsou                                  Definice indikátoru
zaměstnaní, a to i OSVČ (indikátor 6                                viz Obecná část
                                                                    pravidel pro
70 00)                                                              žadatele a příjemce
                                                                    OP Z
Počet pracovníků v přímé péči           Pracovník     doplňkový
                                        v přímé péči                Počet pracovníků
                                                                    v přímé péči
                                                                    podílející se na
                                                                    zajištění soc. služby

Tabulka č. 2: Plnění m onitorovacích indikátoru za jednotlivé měsíce realizace projektu
závazné pro Dodavatele:

Počet kontaktů za den                                               Hodnota

Minimální počet zajištěných jednotek za měsíc                        170
Minimální počet všech zajištěných jednotek celkem (33 měsíců)       5 610

Vykazování monitorovacích indikátoru bude součástí každé odevzdané monitorovací zprávy
po celou dobu realizace projektu.

Platný formulář pro vykazování monitorovacích indikátorů bude uveřejněn na webových
stránkách projektu http://ip4,krai-iihocesky.cz/.

Neplnění jednotek sociální služby včetně doplňkových ukazatelů, jsou-li sjednány, se řídí
článkem V. Sm louvy.

V Českých Budějovicích dne              V Českých Budějovicích dne

                                                                                                      24

                                                      1. májo č. p-74, 385 01 Vim perk

                                                  e-mail: spolek.slunecnice@seznam.cz