Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9926939: svoz a likvidace odpadu

Příloha SmP -VOK_45_2019_Bokr building s.r.o.2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA č. VOK - 45/2019

o poskytnutí služeb uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                                         v platném znění.

Poskytovatel:  SmP-Odpady a.s.

               se sídlem: Hůrka 1803, Pardubice-Bílé Předměstí, PSČ: 530 12

               IČ: 275 47 230                   DIC: CZ27547230

                                     e-mail: I

               č.ú.: nmm

               firma zapsaná v OR Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2804,

               ve věcech smluvních zastoupena: Ing. Jiřím Strouhalem, výkonným ředitelem

                                                a

Objednatel:    Bokr building s.r.o.

               se sídlem: Štrossova 354, Pardubice-Bílé Předměstí, PSČ: 530 03

               IC: 080 52 603                   DIC: CZ08052603

               tel.:^^^^^H,          e-mail:HHM0MRHHHPM

               firma zapsaná v OR Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 43653,

               ve věcech smluvních zastoupena: Ing. Janem Borovcem, jednatelem

               uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o poskytnutí služeb

                                                   I.

                                                               Předmět smlouvy

           Poskytovatel bude provádět přepravu odpadů objednatele prostřednictvím přistavování
velkoobjemových kontejnerů (dále VOK), zajišťovat předání oprávněné osobě v termínech a četnosti
stanovených touto smlouvou dle přílohy č. 1 této smlouvy.

           Objednatel se zavazuje za tuto službu poskytnout řádně a včas sjednanou úhradu dle níže
stanovených podmínek.

                                                              Vzájemná ujednání
           Smluvní strany se dohodly na tom, že pro účely této smlouvy se budou mimo jiné řídit při výkladu
pojmů a obecných povinností zejména zákonem o odpadech č. 185/2001 Sb. v platném znění, předpisy
tento zákon provádějícími a doplňujícími, jakož i obchodním zákoníkem v platném znění.

                                                            Cena a způsob platby
                      Cena za jednotlivé druhy poskytovaných služeb je uvedena v příloze č.1 této smlouvy.
Ceny jsou platné pro rok 2019. Kceně bude účtována příslušná DPH. V případě, že v následujících letech
meziroční růst inflace v odpadovém hospodářství bude vyšší než 10 %, bude ke smlouvě vyhotoven dodatek
o nové ceně. Pokud bude tato inflace nižší, než je shora uvedeno, oznámí poskytovatel objednateli cenu na
příslušný rok. Pokud objednatel nebude požadovat vyhotovení dodatku, může dojít k navýšení ceny
v příslušném roce na základě tohoto ujednání.

          Výše úhrady je dána násobkem celkového počtu prováděných služeb a příslušné ceny sjednané pro
kalendářní rok.

           Fakturace bude provedena měsíčně na základě faktury poskytovatele, kterou se objednatel
zavazuje uhradit do 14 dnů. Platba je splněna dnem připsání úhrady na účet poskytovatele.

                                                                           IV.

                                                          Další společná ujednání

                                                                                             1
1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou s tím, že služba bude zahájena od 1.8. 2019. V platnost
     vstupuje dnem podpisu oběma smluvními stranami. Výpovědní lhůta se sjednává na dobu 3 měsíce a
     počne běžet prvního dne měsíce následujícím po doručení druhé straně.

2. Přistavení VOK, svoz a likvidace odpadu je prováděna na základě individuálních objednávek
     objednatele, nejpozději však do 5 kalendářních dnů od objednávky. Tato musí být provedena písemně
     (faxem, e-mailem) a termín provedení služby musí být na objednávce potvrzen ze strany poskytovatele.

3. Kontaktní osobou pro sjednávání termínů přistavování VOK a odvozů odpadů je:

                       Ze strany poskytovatele: vedoucí VOK SmP-Odpady a.s., tel.il

                       Ze strany objednatele:

4. Objednatel je povinen mít VOK na sjednaném místě ve sjednaný den a hodinu a umožnit poskytovateli
    bezproblémový přístup k nádobě pro nakládku na svozové vozidlo a manipulaci. V zimním období zajistí
    objednatel odklízení sněhu a posyp místa v okolí stanoviště kontejneru.

5. Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této smlouvy přicházejí na právní nástupce smluvních
     stran.

6. Objednatel bere na vědomí, že VOK - pokud není v příloze č. 1 uvedeno jinak, jsou majetkem
    poskytovatele. Pokud by nepokračoval smluvní vztah, je objednatel povinen neprodleně nádoby vrátit
    poskytovateli.

7. Objednatel jakožto nájemce VOK je povinen o předmět nájmu pečovat tak, aby na něm nevznikla škoda.
    Tedy znemožnit přístup nepovolaným osobám. V případě poškození nebo ztráty odpadových nádob
    uhradí škodu poskytovateli.

8. Objednatel je zodpovědný za to, že v VOK bude ukládán pouze odpad kategorie sjednané dle přílohy č.1.
     V případě porušení této povinnosti je poskytovatel oprávněn takový odpad objednateli vrátit. Náklady s
     tímto spojené nese výhradně objednatel, pokud se strany nedohodnou jinak.

9. Sjednané ceny mohou být upravovány v závislosti na míře inflace v odpadovém hospodářství a
     celkovém růstu cen.

10. Pro případ prodlení s úhradou faktury ve sjednaných termínech uhradí objednatel úrok z prodlení ve výši
     0,05 % za každý den prodlení.

11. Poskytovatel není vystaven náhradě škod pro neplnění závazku, jestliže prodlení v plnění nebo jiné
     neplnění závazku, je výsledkem události způsobené vyšší mocí. Za „vyšší moc“ je považována událost
     mimo kontrolu poskytovatele, kterou nelze předvídat. Takové události mohou být zejména: války,
     záplavy, požáry, epidemie, dopravní embarga, stávky a podobně.

12. Poskytovatel prohlašuje, že informace o cenách za jednotky a o cenách za jednotlivé položky uvedené
     v Příloze č. 1, vyjma informace o celkové ceně díla, naplňují znaky obchodního tajemství podle § 504
     občanského zákoníku. Výše uvedené informace poskytovatel považuje za své obchodní tajemství.

                                                                           V.

                                                            Závěrečná ustanovení

               Smluvní strany se dohodly, že případné spory vzniklé z tohoto smluvního vztahu se budou snažit
řešit dohodou. Tuto smlouvu lze doplňovat nebo měnit pouze dodatky učiněnými v písemné formě,
podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran.

               Pokud v této smlouvě není uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy účastníků občanským
zákoníkem a předpisy souvisejícími v platném znění, zejména ustanoveními obsahově této smlouvě
nejbližšími, tedy zejména ustanoveními § 2586 a násl. občanského zákoníku.

              Smlouva byla uzavřena ve dvou stejnopisech a každá ze smluvních stran obdrží po jednom
vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, že jsou způsobilé k právním úkonům a že vstupují do všech
závazkových vztahů plynoucích z této smlouvy dobrovolně a na základě svého svobodného rozhodnutí. Na
znamení toho, že smlouva byl uzavřena vážně a srozumitelně, připojují její účastníci své podpisy.

V Pardubicích dne: 9.8.2019

Ing. Jiří Strouhal  Ing. Jan Borovec
(za poskytovatele)  (za objednatele)

                                                                          2