Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA č. VOK - 45/2019 o poskytnutí služeb uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Poskytovatel: SmP-Odpady a.s. se sídlem: Hůrka 1803, Pardubice-Bílé Předměstí, PSČ: 530 12 IČ: 275 47 230 DIC: CZ27547230 e-mail: I č.ú.: nmm firma zapsaná v OR Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2804, ve věcech smluvních zastoupena: Ing. Jiřím Strouhalem, výkonným ředitelem a Objednatel: Bokr building s.r.o. se sídlem: Štrossova 354, Pardubice-Bílé Předměstí, PSČ: 530 03 IC: 080 52 603 DIC: CZ08052603 tel.:^^^^^H, e-mail:HHM0MRHHHPM firma zapsaná v OR Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 43653, ve věcech smluvních zastoupena: Ing. Janem Borovcem, jednatelem uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o poskytnutí služeb I. Předmět smlouvy Poskytovatel bude provádět přepravu odpadů objednatele prostřednictvím přistavování velkoobjemových kontejnerů (dále VOK), zajišťovat předání oprávněné osobě v termínech a četnosti stanovených touto smlouvou dle přílohy č. 1 této smlouvy. Objednatel se zavazuje za tuto službu poskytnout řádně a včas sjednanou úhradu dle níže stanovených podmínek. Vzájemná ujednání Smluvní strany se dohodly na tom, že pro účely této smlouvy se budou mimo jiné řídit při výkladu pojmů a obecných povinností zejména zákonem o odpadech č. 185/2001 Sb. v platném znění, předpisy tento zákon provádějícími a doplňujícími, jakož i obchodním zákoníkem v platném znění. Cena a způsob platby Cena za jednotlivé druhy poskytovaných služeb je uvedena v příloze č.1 této smlouvy. Ceny jsou platné pro rok 2019. Kceně bude účtována příslušná DPH. V případě, že v následujících letech meziroční růst inflace v odpadovém hospodářství bude vyšší než 10 %, bude ke smlouvě vyhotoven dodatek o nové ceně. Pokud bude tato inflace nižší, než je shora uvedeno, oznámí poskytovatel objednateli cenu na příslušný rok. Pokud objednatel nebude požadovat vyhotovení dodatku, může dojít k navýšení ceny v příslušném roce na základě tohoto ujednání. Výše úhrady je dána násobkem celkového počtu prováděných služeb a příslušné ceny sjednané pro kalendářní rok. Fakturace bude provedena měsíčně na základě faktury poskytovatele, kterou se objednatel zavazuje uhradit do 14 dnů. Platba je splněna dnem připsání úhrady na účet poskytovatele. IV. Další společná ujednání 1 1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou s tím, že služba bude zahájena od 1.8. 2019. V platnost vstupuje dnem podpisu oběma smluvními stranami. Výpovědní lhůta se sjednává na dobu 3 měsíce a počne běžet prvního dne měsíce následujícím po doručení druhé straně. 2. Přistavení VOK, svoz a likvidace odpadu je prováděna na základě individuálních objednávek objednatele, nejpozději však do 5 kalendářních dnů od objednávky. Tato musí být provedena písemně (faxem, e-mailem) a termín provedení služby musí být na objednávce potvrzen ze strany poskytovatele. 3. Kontaktní osobou pro sjednávání termínů přistavování VOK a odvozů odpadů je: Ze strany poskytovatele: vedoucí VOK SmP-Odpady a.s., tel.il Ze strany objednatele: 4. Objednatel je povinen mít VOK na sjednaném místě ve sjednaný den a hodinu a umožnit poskytovateli bezproblémový přístup k nádobě pro nakládku na svozové vozidlo a manipulaci. V zimním období zajistí objednatel odklízení sněhu a posyp místa v okolí stanoviště kontejneru. 5. Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této smlouvy přicházejí na právní nástupce smluvních stran. 6. Objednatel bere na vědomí, že VOK - pokud není v příloze č. 1 uvedeno jinak, jsou majetkem poskytovatele. Pokud by nepokračoval smluvní vztah, je objednatel povinen neprodleně nádoby vrátit poskytovateli. 7. Objednatel jakožto nájemce VOK je povinen o předmět nájmu pečovat tak, aby na něm nevznikla škoda. Tedy znemožnit přístup nepovolaným osobám. V případě poškození nebo ztráty odpadových nádob uhradí škodu poskytovateli. 8. Objednatel je zodpovědný za to, že v VOK bude ukládán pouze odpad kategorie sjednané dle přílohy č.1. V případě porušení této povinnosti je poskytovatel oprávněn takový odpad objednateli vrátit. Náklady s tímto spojené nese výhradně objednatel, pokud se strany nedohodnou jinak. 9. Sjednané ceny mohou být upravovány v závislosti na míře inflace v odpadovém hospodářství a celkovém růstu cen. 10. Pro případ prodlení s úhradou faktury ve sjednaných termínech uhradí objednatel úrok z prodlení ve výši 0,05 % za každý den prodlení. 11. Poskytovatel není vystaven náhradě škod pro neplnění závazku, jestliže prodlení v plnění nebo jiné neplnění závazku, je výsledkem události způsobené vyšší mocí. Za „vyšší moc“ je považována událost mimo kontrolu poskytovatele, kterou nelze předvídat. Takové události mohou být zejména: války, záplavy, požáry, epidemie, dopravní embarga, stávky a podobně. 12. Poskytovatel prohlašuje, že informace o cenách za jednotky a o cenách za jednotlivé položky uvedené v Příloze č. 1, vyjma informace o celkové ceně díla, naplňují znaky obchodního tajemství podle § 504 občanského zákoníku. Výše uvedené informace poskytovatel považuje za své obchodní tajemství. V. Závěrečná ustanovení Smluvní strany se dohodly, že případné spory vzniklé z tohoto smluvního vztahu se budou snažit řešit dohodou. Tuto smlouvu lze doplňovat nebo měnit pouze dodatky učiněnými v písemné formě, podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran. Pokud v této smlouvě není uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy účastníků občanským zákoníkem a předpisy souvisejícími v platném znění, zejména ustanoveními obsahově této smlouvě nejbližšími, tedy zejména ustanoveními § 2586 a násl. občanského zákoníku. Smlouva byla uzavřena ve dvou stejnopisech a každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, že jsou způsobilé k právním úkonům a že vstupují do všech závazkových vztahů plynoucích z této smlouvy dobrovolně a na základě svého svobodného rozhodnutí. Na znamení toho, že smlouva byl uzavřena vážně a srozumitelně, připojují její účastníci své podpisy. V Pardubicích dne: 9.8.2019 Ing. Jiří Strouhal Ing. Jan Borovec (za poskytovatele) (za objednatele) 2