Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9987471: Papírová hygiena

Příloha kupní smlouva-návrh.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená podle ust. § 2079  a násl. občanského zákoníku mezi smluvními stranami
Prodávající:
            
FRANKOSPOL OFFICE, s.r.o.

Sídlo:

Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek
Zapsaný:

u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 28122 

Zastoupený:


Kamil Frantík
IČ:

25910027
DIČ: 

CZ25910027
Bankovní spojení:

Ge Moneta Bank, 159595026/0600
Tel./Fax.


606092550
ID datové schránky:

pQe65ir
Oprávněn jednat ve
věcech technických:

Pavel Foltýn, foltyn@frankospol.cz, 606092550
 (dále jen prodávající)

a

Kupující:


Vojenská nemocnice Olomouc

Sídlo:

Sušilovo náměstí 5, 779 00 Olomouc
Zapsaný:

Zastoupený:


plk. gšt. MUDr. Martin Svoboda, ředitel

IČ:

60800691
DIČ: 

CZ60800691
Bankovní spojení:

ČNB Ostrava, č.ú. 159837881/0710
Tel./Fax.


973407220/585222486

ID datové schránky:

mdasj3u

Oprávněn jednat ve
věcech technických:               Ing. Pavel Klein, kleinp@vnol.cz
(dále jen kupující)

uzavírají tuto:

       Kupní smlouvu:
I.
Předmět smlouvy
· Předmětem této kupní smlouvy je dodávka papírové hygieny (papírový ručník ZZ, toaletní papír) na rok (dále jen „zboží“) pro Vojenskou nemocnici Olomouc, p.o. Předmět plnění je přesně vyspecifikován na e-tržišti NEN, č. N006/18/V00007365 a v Příloze č. 1 této smlouvy.
· Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat, za podmínek v ní sjednaných, kupujícímu zboží (včetně dopravy a složení na místo určení), dále specifikované v této smlouvě a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží.
· Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu, způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou.
· Na předmět plnění se vztahuje i požadavek náhradního plnění.
II.
Místo plnění
Místo plnění:   Vojenská nemocnice Olomouc, zásobovací oddělení (1. patro)


   Sušilovo náměstí 5


   779 00 Olomouc
                           Po – Pá:  8 – 14 hod.

III.
Kupní cena 

Cena za předmět díla bez DPH je cenou konečnou, nejvýše přípustnou, ve které jsou zahrnuty veškeré náklady dle článku I této smlouvy a činí: 552 500,- Kč
slovy: pětsetpadesátdvatisícpětset korun
DPH bude účtována v sazbě platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.
IV.
Obchodní a platební podmínky

· Kupující nebude poskytovat zálohy,

· Úhrada zboží se uskuteční na základě dodání a ověření objednaného a dodaného zboží,
· Podkladem pro fakturaci budou dodací listy odsouhlasené oběma smluvními stranami,
· Doba splatnosti daňových dokladů se stanovuje na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu odběrateli,
· Veškeré faktury musí obsahovat údaje podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,    
       ve znění pozdějších předpisů, a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 
· Na fakturách – daňových dokladech, bude dále uvedeno číslo smlouvy a lhůta splatnosti,
· V případě, že faktury – daňové doklady, nebudou mít odpovídající náležitosti je kupující, oprávněn zaslat tyto doklady zpět prodávajícímu k doplnění. Lhůta splatnosti doplněné faktury běží znovu ode dne jejího doručení kupujícímu,
· Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně,
· Fakturační adresa: Vojenská nemocnice Olomouc, Sušilovo nám. 5, 779 00 Olomouc,
· Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo požadovat náhradu škody v plné výši.
V.
Doba plnění
· Doba plnění: od 1. června 2018. Tato kupní smlouva je uzavřena na dodání zboží dle Přílohy č. 1 této smlouvy.
· Předpokládané ukončení plnění této smlouvy je 31. května 2019.
· Dodání zboží nastává převzetím zboží ze strany oprávněného pracovníka Vojenské nemocnice Olomouc, a jeho podpisem dodacího listu. Tímto okamžikem nabývá kupující ke zboží vlastnické právo.
· Kupující si stanovuje následující četnost dodávek minimálně 4x ročně, na základě písemné objednávky zaslané na e-mail. adresu dodavatele.
VI.
Smluvní pokuty
· Dojde-li k prodlení s úhradou faktury, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01 % z fakturované částky vč. DPH za každý den prodlení po termínu splatnosti až do doby zaplacení dlužné částky.
· Nesplní-li prodávající svůj závazek řádně a včas dodat předmět plnění nebo jeho část, v termínech uvedených v této smlouvě, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu samostatnou smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny předmětu plnění vč. DPH za každý den prodlení, až do splnění svého závazku.
· Nesplní-li prodávající svůj závazek řádně a včas odstranit vady jakosti v termínech uvedených v této smlouvě, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu pokutu ve výši 0,05% z celkové kupní ceny vč. DPH za každý den prodlení až do odstranění vady jakosti.
· Kupující je oprávněn, od jakéhokoli finančního plnění odečíst částku připadající na jeho nároky (např. smluvní pokuta, slevu z ceny díla apod.) vyplývající z této smlouvy.
VII.
Zvláštní ujednání
· Na předmět plnění se vztahuje náhradní plnění.
· Prodávající se zavazuje, že zboží dodá a složí na odběrné místo, dle pokynů (odpovědného pracovníka jednat ve věcech technických) kupujícího.
· Dodávky se uskuteční na základě objednávek. Prodávající bere na vědomí, že kupující nemusí během doby plnění této smlouvy odebrat celé množství zboží vyjmenované v Příloze č. 1 této smlouvy.
VIII. 
Záruky za jakost
· Prodávající odpovídá za kvalitu dodávky či dílčích dodávek, zejména za to, že zboží bude v souladu s technickými normami a vlastnostmi, kupujícím při zakázce vymíněnými.
· Kupující má právo se řádně seznámit při každé jednotlivé dodávce se stavem dodávaného zboží před jeho převzetím.
· Prodávající se zavazuje poskytnout záruku za jakost v délce 24 měsíců od předání a převzetí předmětu smlouvy nebo jeho části. Reklamaci uplatní kupující u prodejce písemně.
· Případnou vadu jakosti prodávající odstraní bez zbytečného odkladu po podání písemného podnětu kupujícího, nejpozději však do 30ti dnů od podání podnětu.
· V případě potvrzení reklamovaných nedostatků sjedná prodejce na vlastní náklady nápravu a hradí veškeré platby spojené s reklamací.
IX. 
Odstoupení od smlouvy

· Kupující je oprávněn od této smlouvy jednostranně písemně odstoupit pro podstatné porušení této smlouvy, přičemž za podstatné porušení této smlouvy se zejména považuje, jestliže prodávající nedodá řádně a včas předmět této smlouvy a  pokud nezjednal nápravu, přestože byl kupujícím na neplnění této smlouvy písemně upozorněn.
· Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počíná běžet první den následujícího měsíce po doručení výpovědi.
X. 
Závěrečná ustanovení
· Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran.
· Smlouvu lze měnit a doplňovat po dohodě smluvních stran formou písemných dodatků, podepsaných zástupci smluvních stran.
· Tato smlouva se pořizuje ve dvou vyhotoveních, každé s platností originálu. Prodávající obdrží jedno vyhotovení a kupující také jedno vyhotovení.
· Smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy.
· Tato smlouva se řídí úpravou dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
V Olomouci dne 30. 5. 2018


Ve Frýdku Místku dne: 28. 5. 2018

…………………………….                                                 …………………………………………      
 plk. gšt. MUDr. Martin Svoboda, ředitel 

           Kamil Frantík, jednatel
Příloha č. 1:
Specifikace zboží s cenami druhů papírové hygieny