Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA uzavřená podle ust. § 2079 a násl. občanského zákoníku mezi smluvními stranami Prodávající: FRANKOSPOL OFFICE, s.r.o. Sídlo: Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek Zapsaný: u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 28122 Zastoupený: Kamil Frantík IČ: 25910027 DIČ: CZ25910027 Bankovní spojení: Ge Moneta Bank, 159595026/0600 Tel./Fax. 606092550 ID datové schránky: pQe65ir Oprávněn jednat ve věcech technických: Pavel Foltýn, foltyn@frankospol.cz, 606092550 (dále jen prodávající) a Kupující: Vojenská nemocnice Olomouc Sídlo: Sušilovo náměstí 5, 779 00 Olomouc Zapsaný: Zastoupený: plk. gšt. MUDr. Martin Svoboda, ředitel IČ: 60800691 DIČ: CZ60800691 Bankovní spojení: ČNB Ostrava, č.ú. 159837881/0710 Tel./Fax. 973407220/585222486 ID datové schránky: mdasj3u Oprávněn jednat ve věcech technických: Ing. Pavel Klein, kleinp@vnol.cz (dále jen kupující) uzavírají tuto: Kupní smlouvu: I. Předmět smlouvy · Předmětem této kupní smlouvy je dodávka papírové hygieny (papírový ručník ZZ, toaletní papír) na rok (dále jen „zboží“) pro Vojenskou nemocnici Olomouc, p.o. Předmět plnění je přesně vyspecifikován na e-tržišti NEN, č. N006/18/V00007365 a v Příloze č. 1 této smlouvy. · Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat, za podmínek v ní sjednaných, kupujícímu zboží (včetně dopravy a složení na místo určení), dále specifikované v této smlouvě a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží. · Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu, způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou. · Na předmět plnění se vztahuje i požadavek náhradního plnění. II. Místo plnění Místo plnění: Vojenská nemocnice Olomouc, zásobovací oddělení (1. patro) Sušilovo náměstí 5 779 00 Olomouc Po – Pá: 8 – 14 hod. III. Kupní cena Cena za předmět díla bez DPH je cenou konečnou, nejvýše přípustnou, ve které jsou zahrnuty veškeré náklady dle článku I této smlouvy a činí: 552 500,- Kč slovy: pětsetpadesátdvatisícpětset korun DPH bude účtována v sazbě platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. IV. Obchodní a platební podmínky · Kupující nebude poskytovat zálohy, · Úhrada zboží se uskuteční na základě dodání a ověření objednaného a dodaného zboží, · Podkladem pro fakturaci budou dodací listy odsouhlasené oběma smluvními stranami, · Doba splatnosti daňových dokladů se stanovuje na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu odběrateli, · Veškeré faktury musí obsahovat údaje podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, · Na fakturách – daňových dokladech, bude dále uvedeno číslo smlouvy a lhůta splatnosti, · V případě, že faktury – daňové doklady, nebudou mít odpovídající náležitosti je kupující, oprávněn zaslat tyto doklady zpět prodávajícímu k doplnění. Lhůta splatnosti doplněné faktury běží znovu ode dne jejího doručení kupujícímu, · Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně, · Fakturační adresa: Vojenská nemocnice Olomouc, Sušilovo nám. 5, 779 00 Olomouc, · Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo požadovat náhradu škody v plné výši. V. Doba plnění · Doba plnění: od 1. června 2018. Tato kupní smlouva je uzavřena na dodání zboží dle Přílohy č. 1 této smlouvy. · Předpokládané ukončení plnění této smlouvy je 31. května 2019. · Dodání zboží nastává převzetím zboží ze strany oprávněného pracovníka Vojenské nemocnice Olomouc, a jeho podpisem dodacího listu. Tímto okamžikem nabývá kupující ke zboží vlastnické právo. · Kupující si stanovuje následující četnost dodávek minimálně 4x ročně, na základě písemné objednávky zaslané na e-mail. adresu dodavatele. VI. Smluvní pokuty · Dojde-li k prodlení s úhradou faktury, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01 % z fakturované částky vč. DPH za každý den prodlení po termínu splatnosti až do doby zaplacení dlužné částky. · Nesplní-li prodávající svůj závazek řádně a včas dodat předmět plnění nebo jeho část, v termínech uvedených v této smlouvě, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu samostatnou smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny předmětu plnění vč. DPH za každý den prodlení, až do splnění svého závazku. · Nesplní-li prodávající svůj závazek řádně a včas odstranit vady jakosti v termínech uvedených v této smlouvě, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu pokutu ve výši 0,05% z celkové kupní ceny vč. DPH za každý den prodlení až do odstranění vady jakosti. · Kupující je oprávněn, od jakéhokoli finančního plnění odečíst částku připadající na jeho nároky (např. smluvní pokuta, slevu z ceny díla apod.) vyplývající z této smlouvy. VII. Zvláštní ujednání · Na předmět plnění se vztahuje náhradní plnění. · Prodávající se zavazuje, že zboží dodá a složí na odběrné místo, dle pokynů (odpovědného pracovníka jednat ve věcech technických) kupujícího. · Dodávky se uskuteční na základě objednávek. Prodávající bere na vědomí, že kupující nemusí během doby plnění této smlouvy odebrat celé množství zboží vyjmenované v Příloze č. 1 této smlouvy. VIII. Záruky za jakost · Prodávající odpovídá za kvalitu dodávky či dílčích dodávek, zejména za to, že zboží bude v souladu s technickými normami a vlastnostmi, kupujícím při zakázce vymíněnými. · Kupující má právo se řádně seznámit při každé jednotlivé dodávce se stavem dodávaného zboží před jeho převzetím. · Prodávající se zavazuje poskytnout záruku za jakost v délce 24 měsíců od předání a převzetí předmětu smlouvy nebo jeho části. Reklamaci uplatní kupující u prodejce písemně. · Případnou vadu jakosti prodávající odstraní bez zbytečného odkladu po podání písemného podnětu kupujícího, nejpozději však do 30ti dnů od podání podnětu. · V případě potvrzení reklamovaných nedostatků sjedná prodejce na vlastní náklady nápravu a hradí veškeré platby spojené s reklamací. IX. Odstoupení od smlouvy · Kupující je oprávněn od této smlouvy jednostranně písemně odstoupit pro podstatné porušení této smlouvy, přičemž za podstatné porušení této smlouvy se zejména považuje, jestliže prodávající nedodá řádně a včas předmět této smlouvy a pokud nezjednal nápravu, přestože byl kupujícím na neplnění této smlouvy písemně upozorněn. · Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počíná běžet první den následujícího měsíce po doručení výpovědi. X. Závěrečná ustanovení · Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. · Smlouvu lze měnit a doplňovat po dohodě smluvních stran formou písemných dodatků, podepsaných zástupci smluvních stran. · Tato smlouva se pořizuje ve dvou vyhotoveních, každé s platností originálu. Prodávající obdrží jedno vyhotovení a kupující také jedno vyhotovení. · Smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. · Tato smlouva se řídí úpravou dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. V Olomouci dne 30. 5. 2018 Ve Frýdku Místku dne: 28. 5. 2018 ……………………………. ………………………………………… plk. gšt. MUDr. Martin Svoboda, ředitel Kamil Frantík, jednatel Příloha č. 1: Specifikace zboží s cenami druhů papírové hygieny