Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10571250: Zimní údržba

Příloha ZIMA-08-2019-PT-Pl - Zimní údržba - JIRAM s.r.o..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ZIMA /08/2019 /PT /PL

                       SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ ZIMNÍ ÚDRŽBY

Objednatel na základě Zřizovací listiny Č.183/2002/ZK v pl.znění, v souladu se zák.č. 134/2016 Sb.,v
pl.znění, na základě poptávky realizované v souladu se Zásadami pro zadávání veřejných a jiných
zakázek Jč. krajem a jím řízenými příspěvkovými organizacemi, v souladu splatným Podpisovým
řádem organizace a zhotovitel na základě příslušných oprávnění tuto činnost provozovat uzavírají níže
uvedenou smlouvu

Správa a údržba silnic Jihočeského kraje
právní forma: příspěvková organizace
Nemanická 2133/10
370 10 České Budějovice
zastoupena: ing. Janem Štíchou , ředitetem organizace, na základě pověření ze dne 1.10.2019 k
podpisu smlouvy.​.......​.........​..............., ředitelem závodu
IČ: 70971641, DIČ: CZ70971641
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddílu Pr, vložce
173, datum zápisu dne 1. 7. 2002
Fakturační adresa : Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, příspěvková organizace

                        Závod: Prachatice; adresa: Žernovická 916, 383 01 Prachatice
Bankovní spojení: .....​.............................

telefonní a faxové spojení: zimní sněhová služba stř. Prachatice: 388 311 049, .......​.......​......

                                                              stř. Vimperk : 388 411 206, .......​........​ .....

                                            fax: 388 385 110

                                            e-mail: dispecink.pt@ susik.cz; ...........................

/dále jen objednatel/

                                                              a

JIRAM s. r. o ., Zadov 30,384 73 Stachy
 Zastoupená Ing. Machovou Martinou
IČ : 08580073
D IČ :. .​ . . . .
telefonní a faxové sp o jen í: ........​ .......​ .....

zapsán v živnostenském rejstříku vedeném městským úřadem ve Vimperku 4.10.2019

Fakturační adresa: JIRAM s. r. o., Zadov 30, 384 73 Stachy

Bankovní spojení: .......​ ...........................

telefonní spojení: .......​........​ .....
e-mail: ..............................
/dále jen zhotovitel/

                                        I. PŘEDMĚT SMLOUVY

Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje zajišťovat dle pokynů objednatele a v souladu s příslušnými
právními předpisy a Plánem zimní údržby sjízdnost a údržbu silnic v zimním období 2019 - 2020.

                                        II. DOBA PROVÁDĚNÍ PRÁCE

Zhotovitel zajistí provádění prací zároveň s údržbou v navazujících úsecích silnic II. a III. tříd v období

                                        od 1.11.2019  do 31.3.2020

                                        III. FINANČNÍ PODMÍNKY

Za zabezpečení zimní údržby ve stanoveném období zaplatí objednatel zhotoviteli částku vypočtenou
dle smluvního ceníku na základě skutečně provedených prací na základě výkazu provedené práce,
včetně záznamu GPS strojů provádějícíh údržbu pokud je jím vozidlo vybaveno.
Zhotoviteli náleží za provedené práce smluvní odměna ve výši:

Fakturovaná částka bez DPH za údržbu a posyp vozovek bude složena z nákladu vozidla :

Posyp vozovek                                               km                      ....,- Kč
Nájezd vozidel na úsek
Odstranění sněhu voz.do 12 tun                              km                      ...,,-Kč
Nakladač
Prohrnování vozovek                                         km                      ....,- Kč
Pohotovost
                                                      hod.                          ....,- Kč

                                                      hod.                          ..........​ ..

                                                            den                     .........​...

Je- li zhotoviel plátce DPH bude fakurována částka včetně příslušné sazby DPH.
Výkaz provedené práce dle této smlouvy musí být vždy předán odpovědnému pracovníkovi
objednatele k odsouhlasení.

Pokud budou zhotoviteli objednatelem pronajaté prostředky na údržbu silnic, náleží
objednavateli odměna náleží ve výši:

Odměna je splatná měsíčně pozadu vždy do 15. dne měsíce následujícího po měsíci, za který
se odměna vyplácí a to na základě faktury vyhotovené zhotovitelem, jejíž nedílnou přílohou
bude výkaz provedené práce odsouhlasený objednatelem.
U pronájmu na základě faktury vyhotovené objednatelem.

                                         IV. PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ PRÁCE

Místo provádění prací:
Silnice ( silniční úseky - místopisný popis ) P 21 D PT nebo úseky určené dispečerem
 Délka udržované trasy : 28,443 km

 Zhotovitel práce provede osobně, nebo prostřednictvím svých zaměstnanců, prostředky
 vlastními, a to:

 Posyp a údržba vozovek.............. - S P Z :.....................
 (Kontaktní o sosb a.................... Telefon:................... )

 Prohrnování Kubota - SPZ: . ... ..​ ......
 (Kontaktní ososba .....​........ Telefon: ........​ ......​......)

 Nakladač ..................... - S P Z :....................
 (Kontaktní ososba .................. Telefo n:...................... )

                                            V. POVINNOSTI ZHOTOVITELE

1. Zhotovitel je povinen se řídit aktuálním „Plánem zimní údržby" jako základního metodického
     pokynu k provádění zimní údržby.

2. Zhotovitel je povinen řídit se výhradně pokyny pracovníků odpovědných dle „Plánu zimní údržby"
     za provádění zimní údržby.

3. Zhotovitel je povinen dodržovat podmínky stanovené touto smlouvou a právními předpisy
     vztahujícími se k prováděnému dílu, zejména dodržovat bezpečnostní předpisy spojené s prací na
     silnici, pravidla silničního provozu a příslušná ustanovení zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních
     komunikacích a prováděcí vyhl.č.104/1997 Sb., vše v platném znění.

4. Zhotovitel odpovídá za škodu způsobenou byť i z nedbalosti v souvislosti s prováděním práce v
     důsledku nedodržení příslušných právních předpisů a ustanovení této smlouvy.

                                           VI. POVINNOSTI OBJEDNATELE

1. Objednatel se zavazuje, že bude zadávat práce v souladu s činností vycházející ze schváleného
     „Plánu zimní údržby", který je k dispozici na každé služebně dispečera zimní údržby
     v jednotlivých závodech objednatele.

2. Objednatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou při provádění prací dle této smlouvy
     zhotovitelem.

3. Objednatel prací se zavazuje, že před započetím prací seznámí zhotovoitele prostřednictvím
     svého odpovědného pracovníka s obsahem Plánu zimní údržby a s bezpečnostními předpisy
     vztahujícími se k prováděním práčem. Zápis bude podepsán oběma stranami.

4. Objednatel se zavazuje udržovat vlastní prostředky zimní údržby, které poskytuje
     zhotoviteli k provádění prací dle ZOP v provozuschopném stavu.

                                              VII. UKONČENÍ SMLOUVY

Tato smlouva končí:
1. Uplynutím doby, na kterou byla sjednána.
2. Dohodou stran.
3. Odstoupením od smlouvy s okamžitou platností ze strany objednatele pro porušení povinností

    stanovených v čl. V smlouvy a ze strany zhotovitele pro porušení povinností stanovených v čl. VI.
    smlouvy a také z důvodu prodlení s placením odměny za provedené práce po dobu delší než
    jeden měsíc.

                                               Vlil.OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

1. V neupravených částech se tato smlouva řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
    Smluvní strany výslovně prohlašují, že tato smlouva o provedení práce byla sepsána dle jejich
    pravé a svobodné vůle, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek a že je prosta omylu.

2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti
     dnem zvěřejnění v regisru smluv.

3. Objednatel i zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv způsobem
     umožňujícím dálkový přístup. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které
     tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník.

4. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede objednavatel.

5. V případě, že smlouva nepodléhá zákonné povinnosti zveřejnění v registru smluv, neplatí bod 2, 3
    a 4 čl.VIII. této smlouvy a smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými
    zástupci smluvních stran.

6. Zhotovitel bere dále na vědomí tu skutečnost, že objednatel ve smyslu § 5 odst. 2 písm. b)
    zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady
    (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
    pohybu těchto údajů a změně některých zákonů v platném znění zpracovává a shromažďuje
    osobní údaje zhotovitele, za účelem vyhotovení této smlouvy a jejich případného použití při
    realizaci práv a povinností smluvních stran v souvislosti s touto smlouvou.

7. V případě růstu ceny pohonných hmot bude jednáno o úpravě ceny za prováděné práce.

8. Tato smlouva byla sepsána ve dvou stejnopisech s platností originálu. Jedno vyhotovení obdrží
    objednatel, jedno zhotovitel.

V Prachaticích, dne : 8.10.2019  V Zádově, dne:................. 2019

                                 Ing. Martina Machová

                                          ....​. ​.
                   SPRÁVA A ÚDRŽBA SILNIC
                  Jihočeského kraje

                                                 příspěvková organizace
                                Nemanická 2133/10, PSČ 370 10 České Budějovice

             zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích
                                    odd.Pr., vložka 173, datum zápisu dne 1.7.2002

                        POVĚŘENÍ

           V souladu se směrnicí o nakupování SÚS Jčk pověřuji s účinností od 2. 10. 2019

                                    ..........​ ......​...........​..............

                                       ředitele závodu Prachatice se sídlem
                                        Žernovická 916, 383 01 Prachatice

            k podpisu smluv o zajištění zimní údržby pro období 1.11.2019 - 31. 3. 2020

  Telefon  ID datové schránky          E-mail             IČ
387021010       cadk8eb        sekretariatfcsusik.cz  70971641