Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10957276: Smlouva o dílo - Zlínský novoroční ohňostroj s doprovodným programem

Příloha S00JP018W6AP.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Zlí           tatutární město Zlín                                            S00JP018W6AP

              ám. Míru 12, 76140 Zlín                                            S00JP018U6AP

     statutární město Zlín                náměstí Míru 12, 760 01 Zlín
     sídlem:                              Ing. et Ing. Jiřím Korcem, primátorem
     zastoupené:                          Ing. et Ing. Jiří Korec, primátor
     zástupce ve věcech smluvních:        Bc. Eva Manišová, DiS., vedoucí OCRal MMZ
     zástupce ve věcech technických:      oddělení cestovního ruchu a informací MMZ
     odpovědný útvar:                     00283924
     IČO:                                 CZ00283924
     DIČ:                                 Česká spořitelna a. s., č. ú. 3048982/0800
     bankovní spojení:

     dále jen „objednatel"

     AGENTURA VELRYBA s.r.o.

     sídlem:                              Obeciny 1/3583, 760 01 Zlín

     jejímž jménem jedná:                                ednatel

     zástupce ve věcech technických:                     jednatel

     IČO:                                 26910071

     DIČ:                                 CZ26910071

     zaps, v OR: Kr. soud v Brně , sp. zn. C44801

     bankovní spojení:                    ČSOB Zlín, č. účtu: 199448610/0300

     dále jen „zhotovitel"

                                          uzavírají tuto

                            SMLOUVU O dílo

     dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník

              číslo VZ:                                  .
              číslo smlouvy objednatele: 4iOOi^ O

              číslo smlouvy zhotovitele:

                                                                   Článek I.

                                                 Předmět smlouvy

     1. Předmětem této smlouvy o dílo (dále jen „smlouva") je závazek zhotovitele k provedení díla na
             svůj náklad a nebezpečí a závazek objednatele k převzetí díla a zaplacení ceny za dílo.

     2. Dílem dle této smlouvy je realizace programu:

                                                                                                v^

                „ZLÍNSKY novoroční OHŇOSTROJ
                  S DOPROVODNÝM PROGRAMEM"

                                                               (dále jen „dílo")

            v níže uvedeném rozsahu a dle podmínek výběrového řízení (viz článek II.).

                                                    1/7
3. Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace Zlínského novoročního ohňostroje a

doprovodného programu vč. technického zabezpečení na náměstí Práce (Gahurův prospekt) ve

Zlíně. Předmět plněni bude realizován podle zpracované Cenové nabídky pro realizaci

Zlínského novoročního ohňostroje a doprovodného programu včetně technického zabezpečení

dne 1.1.2020 v 18:00 hodin na náměstí Práce (Gahurův prospekt) ve Zlíně a Projektu, který byl

její přílohou. Zpracovatelem je       jednatel AGENTURY VELRYBA s.r.o., se sídlem

Obeciny 1/3583, 760 01 Zlín, IČO; 26910071 v elektr. podobě (příloha č. 1 smlouvy) a dle těchto

obchodních podmínek.

4. Nedílnou součástí provedení díla a ceny za provedení díla je:
        a) získání potřebných povolení a souhlasů k realizaci díla.
        b) hudební doprovod díla,
        c) technické zajištění díla,
        d) zajištění bezpečnosti a zdraví osob provádějících dílo i osob sledujících dílo,
        e) zajištění Stánků s prodejem občerstvení v rozsahu alko a nealkoholické nápoje
             s přihlédnutím k tradičnímu sortimentu vánočního období (punč, svařené víno, čaj aj.),
        f) zajištění medializace díla,
        g) úklid prostoru náměstí Práce (Gahurův prospekt) ve Zlíně - v rozsahu hrubého úklidu - ruční
             sesbírání odpadků do pytlů určených k odvozu TS Zlín.

Rozsah prací a druh materiáiů a dodávek včetně jejich ceny jsou dány Cenovou nabídkou pro
realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1.1.2020 ve Zlíně a Projektu, které jsou přílohou č.
1 této smlouvy, a které je zhotovitel povinen respektovat a při plnění smlouvy v plném rozsahu
dodržovat. Jakost všech výrobků a komponentů použitých při realizaci díla musí odpovídat
platným ČSN, případně EN.

Projekt věcně definuje dílo. Od takto vymezeného rozsahu se budou posuzovat případné změny
věcného rozsahu a technického řešení díla.

5. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se dílo provést s potřebnou péčí, v ujednaném čase a obstará
        vše, co je k provedení díla potřeba, v souladu s podklady pro provedení díla (článek II.)
        a rozhodnutími správních orgánů a dotčených orgánů či osob. Je přitom vázán příkazy
        objednatele ohledné způsobu provádění díla. Na případnou nevhodnost pokynů objednatele je
        zhotovitel povinen upozornit.

                                                              Článek II.

                                     Podklady pro provedení díla

1. Podklady pro provedení díla tvoří:
        Cenová nabídka pro realizaci ohňostroje dne 1. 1. 2020 v 18:00 hodin na náměstí Práce
        (Gahurův prospekt) ve Zlíně vč. technického zabezpečení a Projekt, tj. příloha č. 1 této smlouvy.

2. Zhotovitel prohlašuje, že mu před podpisem této smlouvy bylo popsáno očekávání objednatele
        od realizace díla, a prohlašuje, že se s přílohami zadávacího řízení jako odborně způsobilý
        subjekt seznámil a dále prohlašuje, že dílo lze podle popisu provést tak, aby sloužilo svému
        účelu a splňovalo všechny požadavky na něj kladené a očekávané. Zhotovitel na základě toho
        přistoupil ke zpracování nabídky.

                                                             Článek III.

                                     Doba plnění a místo plnění

1. Doba plnění: 1.1.2020 v 18:00 hodin.
        Dodržení termínu provedení zhotovitelem je závislé na řádné a včasné součinnosti objednatele.
        Po dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v prodlení s plněním

                                 2/7
        závazku.

2. Termín provedení nemůže být ze strany zhotovitele měněn.

3. Zhotovitel je v rámci dodržení kvality a technologických předpisů oprávněn přerušit práce
        v případě nevhodných klimatických podmínek, kdy z technologických důvodů nelze provádět
        práce. Za nevhodné klimatické podmínky se považují např. rychlost větru nad 50 km/1 hod., kdy
        není možné odpalovat pyrotechniku. Zhotovitel opětně zahájí práce, které přerušil z důvodu
        nevhodných klimatických podmínek v souladu s technologickým předpisem. O dobu přerušení
        se prodlužuje doba plnění díla. O době přerušení vede zhotovitel přesné záznamy, ty budou
        vzájemně odsouhlaseny zástupci ve věcech technických.

4. Místo plnění: náměstí Práce (Gahurův prospekt) ve Zlíně.

                                                              Článek IV.

                                                Cena za dílo

        Cena za zhotovení díla v rozsahu celého článku I. je stanovena dohodou smluvních stran jako
        cena maximální a nejvýše přípustná, bez možnosti navyšování.

        Cena za kompletní dílo byla dohodnuta dle nabídkového rozpočtu (příloha č. 1 této smlouvy) ve
        výši:

             309.350,00 Kč bez DPH
               64.963,50 Kč DPH

             374.313,50 Kč vč. DPH

        Smluvní strany tímto prohlašují, že dílo je zadáno podle přílohy č. 1 této smlouvy. Zhotovitel je
        vázán cenou za kompletní dílo do úplného dokončení díla.

                                                              Článek V.

                                            Platební podmínky

1. Objednatel neposkytuje zálohy. Zhotovitel bude objednateli fakturovat cenu za dílo po skončení
        plnění díla daňovým dokladem (fakturou) v souladu a s náležitostmi dle § 29 zákona
        č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

2. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli do 7 kalendářních dnů ode dne
        zdanitelného plnění. Přílohou daňového dokladu bude i soupis skutečně provedených prací a
        dodávek odpovídající provedeným pracím na místě podíe jednotlivých částí nabídkového
        rozpočtu.

3. Platba bude uskutečněna formou převodu finančních prostředků na účet zhotovitele uvedený
        v záhlaví této smlouvy s lhůtou splatnosti daňového dokladu (faktury) do 30 dnů ode dne jeho
        vystavení. Termínem úhrady se rozumí den odepsání finančních prostředků z účtu objednatele.

4. V případě nedostatku finančních prostředků na úhradu ceny za dílo je objednatel oprávněn
       jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění díla (písemným sdělením) a dále
        písemně vyzvat zhotovitele k přerušení plnění díla, přičemž zhotovitel bude povinen zahájit
        plnění díla na výzvu objednatele či na výzvu plnění díla přerušit a po vyzvání v plnění díía
        pokračovat. Nebude-li výzva k zahájení plnění díla/k pokračování v pínění díla zaslána druhé
        smluvní straně do 1 roku od data předpokládaného zahájení plnění díla/od data přerušení plnění
        díla, pozbývá tato smlouva posledním dnem této lhůty platnosti a účinnosti. Smluvní strany si
        vyrovnají své vzájemné závazky, které z ukončené smlouvy vyplývají a dosud nebyly vyrovnány.

                                                               3/7
                                                             Článek VI.

                                                 Změny díla

        Změny v technickém řešení díla bez vlivu na termín plnění nebo cenu díla lze řešit
        odsouhlaseným zápisem. Takový zápis musí odsouhlasit zástupci ve věcech technických obou
        stran.

2. Jiné změny díla musí být sjednány formou písemného dodatku ktétó smlouvě předem
        schváleného příslušným orgánem objednatele, tj. Radou města Zlína, příp. Zastupitelstvem
        města Zlína.

                                                             Článek VII.

                                                Bezpečnost

1. Zhotovitel zodpovídá za bezpečnost práce svých pracovníků a pracovníků subdodavatelů.

2. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci: zhotovitel je povinen, v případě, že se na akci vztahují
        povinnosti uvedené v zákoně č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany
        zdraví pří práci a prováděcích předpisech, splnit následující povinnosti:
        a) zhotovitel je povinen zajistit povinnosti podle §§ 4, 5, 6 zákona č. 309/2006 Sb.,
        b) zhotovitel je povinen požadovat doklady podle § 10 zákona č. 309/2006 Sb., a na vyžádání
             je poskytnout objednateli,
        c) zhotovitel je po dobu provádění díla zodpovědný za zajištění bezpečnosti práce, provozu
             technických zařízení a vybavení, dodržování stanovených provozních a organizačních
             podmínek, zajišťujících zachování plynulosti a bezpečnosti dopravních a jiných aktivit
             v rámci provádění díla. V rámci toho je zhotovitel povinen dodržovat zákoník práce, zákon o
             zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a prováděcí předpisy,
       d) zhotovitel je povinen zajistit dodržování povinností dle zákona č. 309/2006 Sb. a
             prováděcích předpisů a dodržování předpisů zpracovaných dle předchozího odstavce i u
             svých subdodavatelů a jiných osob, které se osobně podílí na akci (§ 12 písm. e) zákona
             č. 309/2006 Sb.),
       e) dojde-li k jakémukoliv úrazu při provádění díla nebo při činnostech souvisejících
             s prováděním díla je zhotovitel povinen zabezpečit vyšetření úrazu a sepsání příslušného
             záznamu. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli nezbytnou součinnost.

                                                            Článek Vlil.

                                               Kontroly díla

       Objednatel má právo kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel porušuje své povinnosti,
       může požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. Neučiní-li tak
       zhotovitel ani v přiměřené době, může objednatel odstoupit od smlouvy, vedl-li by postup
       zhotovitele nepochybně k podstatnému porušení smlouvy.

                                                             Článek IX.

                                        Předání a převzetí díla

       Dílo je provedeno, je-li kompletně dokončeno a předáno. K předání díla dojde po jeho kompletní
       realizaci, tzn. poté, co bude uklizen prostor náměstí Práce (Gahurův prospekt) ve Zlíně.

                                                               4/7
2. V případě, že bude dílo realizováno s vadami, sepíší strany o této skutečnosti zápis, v němž
        zaznamenají svá tvrzení. V takovém případě má objednatel právo na přiměřenou slevu z ceny
        díla.

                                                              Článek X.

                           Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody

1. Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel.
2. Zhotovitel nese nebezpečí škody na díle až do doby jeho předání a převzetí objednatelem dle

        článku IX. bodu 1. Zhotovitel také odpovídá za škody vzniklé třetím osobám v souvislosti
        s realizací díla až do doby předání a převzetí díla objednatelem.
3. Po celou dobu provádění díla musí být dílo zhotovitelem pojištěno. Pojištění bude sjednáno na
        krytí rizik poškození, případně zničení realizovaného díla.

                                                              Článek XI.

                                         Odpovědnost za vady

1. Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání a převzetí. Za vady pozdější
     odpovídá tehdy, vznikly-li porušením jeho povinnosti.

2. Dílo má vady, pokud neodpovídá svou kvalitou či rozsahem podmínkám stanoveným v této
     smlouvě nebo požadavkům platných právních předpisů a norem.

3. Drobné vady (článek IX. bod 3.) uvedené v předávacím protokolu budou zhotovitelem odstraněny
     v písemně dohodnutém, nejkratším možném termínu.

                                                             Článek XII.

                                        Pojištění odpovědnosti

1. Zhotovitel musí mít sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti
     s realizací díla. Zhotovitel se zavazuje na požádání objednatele kopii takové pojistné smlouvy
     předložit, a to nejpozději do 5 pracovních dní od doručení písemné výzvy zhotovitele. Pojištění
     bude uzavřeno zhotovitelem díla a bude krýt rizika vyplývající z činnosti všech účastníků
     provádění díla (včetně subdodavatelů).

                                                            Článek XIII.

                                             Smiuvní pokuty

1. v případě porušení povinností zhotovitele, vyplývajících ze smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli

     smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každý jednotlivý případ porušení povinnosti zhotovitele.
     Takový případ musí být zdokumentován písemným zápisem s podpisy zástupců ve věcech
     technických obou stran. V případě, že některý ze zástupců ve věcech technických se odmítne
     podepsat, musí být tato skutečnost včetně důvodu odmítnutí uvedena v zápisu.
2. Bude-li zhotovitel v prodlení s provedením díla (řádným ukončením a předáním díla objednateli),
     zavazuje se zhotovitel zaplatit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč.

                                                               5/7
3. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty či
      přiměřené slevy z ceny díla vůči nárokům zhotovitele na úhradu ceny díla.

4. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody
      způsobené mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na
      smluvní pokutu.

                                                             Článek XIV.

                                              Úrok z prodlení

1. v případě prodlení kterékoliv ze stran s plněním peněžitého závazku dohodnutého v této smlouvě
      je strana, která je v prodlení, povinna zaplatit druhé straně úrok z prodlení v zákonné výši denně
       z částky, ohledně které je v prodlení.

                                                             Článek XV.

                                              Jiná ustanovení

1. Zhotovitel vyklidí místo provádění díla do 5 hodin po předání a převzetí díla. Po tomto termínu je
     zhotovitel oprávněn ponechat na místě plnění pouze materiál nutný k odstranění vad a nedodělků,
      bude-li s nimi dílo objednatelem převzato.

2. Pokud zhotovitel během realizace díla prokazatelně poškodí vlastní vinou majetek objednatele či
     třetí osoby, je povinen zajistit jeho uvedení do původního stavu na vlastní náklady, a nebude-li to
      možné, nahradí škodu v penězích.

                                                             Článek XVI

                                         Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva a vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
     pozdějších předpisů.

2. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se
     zásadou poctivého a profesionálního obchodního styku. Pokud jednání smluvních stran nebude
     úspěšné, bude záležitost předložena místně příslušnému soudu.

3. Změny smlouvy mohou být provedeny výhradně písemnými dodatky k této smlouvě, není-li ve
     smlouvě uvedeno jinak.

4. Zhotovitel souhlasí s:
     - uveřejněním této smlouvy, včetně všech změn a dodatků, v souladu se zákonem č.
           134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů,
     - se zveřejněním této smlouvy v Registru smluv objednatelem za podmínek dle platných
           právních předpisů ČR.

5. Smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech s platností originálu, z nichž objednatel obdrží 2
     vyhotovení a zhotovitel 1 vyhotovení,

6. Smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v Registru
     smluv.

7. Účastníci smlouvy prohlašují, že ujednání obsažená v této smlouvě odpovídají jejich pravé a
     svobodné vůli a na důkaz toho připojují ke smlouvě své vlastnoruční podpisy.

                                                               6/7
98 Příloha, která je nedílnou součástí této smlouvy:

Příloha č. 1 Cenová nabídka pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1. 1. 2020 ve Zlíně
                a Projekt

Schválení finančních prostředků:
  Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
  Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína
 Datum a číslo Jednací 13. 12. 2018, č. J. 3/1Z/2018
 Schválený rozpočet na rok 2019
 Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
  Schváleno orgánem obce.Rada města Zlína
 Datum a číslo Jednací: 7. 10. 2019, č. J. 28/20R/2019, RO 35/2019 T23
  Přidělení finančních prostředků________________________________

Uzavření smlouvy o dílo:
 Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
 Schváleno orgánem obce.Rada města Zlína
 Datum a číslo Jednací: 7. 10. 2019, č. J. 86/20R/2019

Ve Zlíně dne

                                                                   zodpovídá odbor datum příjmení podpis

        Předběžná řídící kontrola dle zákona č. 320/2001 Sb.       věcně
                                                                   právně
funkce |  příjmení  datum                                                      '1 •3 '
                                                                                 .11-
rSe                 2 5 -11- 201!

rostli              25 -11- 2019                                   finanř  OE

                                                              7/7
event:                  ZLÍNSKY n o v o r o č n í OHŇOSTROJ 2020
klient:                 Statutární město Zlín, oddělení cestovního ruchu a informaci
datum:
lokace:                 01,01.2020

                        centrum města Zlína

                        PROJEKT DO POPTÁVKOVÉHO ŘÍZENI

předkladatel projektu:  AGENTURA VELRYBA s.r.o.
                        Obeciny I 3583, 760 01 Zlín, ičo 26910071

Cíl                     pokračování v tradici Novoročních ohňostrojů v centru Zlína
návrh leitmotivu.
návrh místa konání:     "Zlínský Novoroční song a bubenická show"
                        Náměstí Práce Zlín (Gahurův prospekt)

Cílem dramaturgie Je přirozeně zapojit občany do doprovodného programu Zlínského
novoročního ohňostroje 1.1.2020 a to hravou formou, která může zafungovat i v rámci
promo-kampaně k ohňostroji samostnému.

Po loňské velmi pozitivní zkušenosti i letošní projekt tradiční akce směrujeme na veřejné
prostranství na náměstí Práce, tzv. "Gahurův prospekt". Toto místo - oproti dříve používanému
přímo na náměstí Míru - vyhovuje více hlavně z bezpečnostního hlediska, kdy Je možné odpaliště
ohňostroje umístit do bezpečné vzdálenosti od tisícovek diváků...

Při minulých ročnících Novoročního ohňostroje ve Zlíně, které Jsme měli tu čest také organizovat,
se tato událost stala oblíbeným důvodem "sousedského setkání" tisícovek zlínských občanů...
Účast cca 8 tisíc občanů potvrdila, že novoroční ohňostroj Je akcí pro širokou veřejnost, která na ni
ráda přijde.

Stalo se od začátku tradicí, že při této akci není "jen" odpálen samostatný ohňostroj, tak jako v
jiných městech... ale že intro ohňostroje je vždy dramaturgicky pojato tak, aby přineslo divákům
nadstavbový zážitek... V minulých letech to byla fire-show na balkonu radnice, brazilská samba,
provazochodecká show ... atd.
I v letošním roce navrhujeme originální úvodní doprovodný program formou koncertní show
známého bubnového orchestru JUMPING DRUMS (cca 20-30 minut program, vč. skladby s
veřeJnostO plus přímé zapojení diváků do show formou vytvoření "velké kapely-sboru, který
společně zahraje ZLÍNSKÝ NOVOROČNÍ SONG", která přímo na místě zahraje krátkou (ale
nápaditou!) skladbuoslavující nový rok ve Zlíně a zároveň zahájí Zlínský novoroční ohňostroj 2020.
Aby to nebylo pouze "fádní klepání na bubínky a tleskání do rytmu", bude do tohoto základu
moderátorem-zpěvákem i zazpíván krátký text-popěvek vztahující se ke Zlínu.
Myšlenka zapojení veřejnosti: už i promo samotné (plakáty, inzerce, fb, radio spoty) bude kromě
pozvánky na akci občany vyzývat "VEZMĚTE SI S SEBOU JAKÝKOLIV BUBÍNEK-CINKÁTKO-ČINEL-
NEBO COKOLIV NA CO SE DÁ HRÁT, PŘÍPADNĚ RUCE K TLESKÁNÍ A NOHY K DUPÁNÍ RYTMU... A
VYTVOŘTE S NÁMI NEJVĚTŠÍ HUDEBNÍ KAPELU, KTERÉ SPOLEČNĚ ZAHRAJE ZLÍNSKÝ
NOVOROČNÍ SONG VÍTAJÍCÍ NOVÝ ROK VE ZLÍNĚ!!!".

intro = show

JUMPING DRUMS

Známá bubenická kapela, která bývá vítaným zpestřením koncertů a festivalů všech žánrů... Koncertní show Jumping
Drums rozhodně nenudí, ale naopak zaujme a přitáhne... Bubny a perkuse jemně okořeněné zpěvem, jsou výživnou směsí
pro každého milovníka zvuků a rytmů bubnů z celého světa. Atmosféra jejich jedinečných koncertů od prvních úderů na
činely, přes zvuky japonských TAIKO bubnů, šamanského bubnu, djembe, klasických bubnů až k poslednímu úderu
koncertního gongu PAISTE... uvádí v nadšení diváky v ČR i v zahraničí.

ZLÍNSKY n o v o r o č n í SONG

Veřejnost-diváci (alespoň někteří) si na základě výzvy v promo kampani přinesou na akci perkusní
bicí nástroje (bubínky, paličky, poklice, zvonky... případně alespoň své ruce a nohy). Moderátor
bude zároveň showman a zpěvák (jméno bude upřesněno po konzultaci se zadavatelem), který akcí
provede nejen mluveným slovem (uvítání, uvedení p. primátora...), ale také společně s Juping
Drums v krátkém časovém úseku s diváky "nacvičí" Zlínský novoroční song a posléze jej společně s
nimi zazpívá do doprovodu. Text krátkého vtipného textu "Zlínský novoroční song" bude předem
konzultován se zadavatelem, aby byla předem garantována umělecká úroveň tohoto happeningu.
novoroční ohňostroj

Proslov pana primátora bude zakončen výzvou ke společnému odpočítání startu ohňostroje...
následuje protesionálni "GRAND OHŇOSTROJ" programovaný na hudbu ve
špičkovém a profesionálním provedení - od rozsahu, úrovně až po Jeho technické
zabezoečení...
realizace ohňostroje za pódiem na louce směrem nahoru k Památníku T. Bati (viz. mapka realizace)

                                            anoncovaný začátek akce: 17:30 h.
                      17:00-17:30 reprodukovaná hudba

                                                        při příchodu diváků (30 min, před začátkem) hraje výběr
                                                           reprodukované hudby.

                      17:30-17:50 JUMPING DRUMS - koncertní show
                    17:50-17:55 JUMPING DRUMS + diváci "Zlínská novoroční symfonie"

                                                       rytmický happening s účastí veřejnosti

                    17:55-18:00 tradiční NOVOROČNÍ VINŠOVÁNÍ PRIMÁTORA MĚSTA

                                                           proslov z podia

                            18:00 primátor + diváci: "odpočítání startu ohňostroje"
                    18:00-18:10 NOVOROČNÍ OHŇOSTROJ

                                          konec akce
                                                              éfCBmMVi

Zlínský Novoroční Ohňostroj - 1.1.2020 - PLÁN ROZLOŽENÍ AKCE

Realizace ohňostroje v zóně náměstí Práce ve Zlíně předpokládá úzkou koordinaci s
bezpečnostními složkami ve městě (MP a PČR), požární dohled (Hasiči Zlín), zajištění zhasnutí
veřejného osvětlení na náměstí (TSZ)... atd. Za tímto účelem budou koordinovány všechny složky
zástupcem dodavatele. Předkladatel zajistí také všechna potřebná povolení a realizaci dopravních
opatření (uzávěry ulic v okolí, dočasné dopravní značení...) - viz. stejná opatření při realizaci ZNO
1.1.2019.

zajištění Stánků a přímého přenosu podkladu ohňostroje

v rámci projektu počítáme se zajištěním venkovních Stánků pro veřejnost, v nichž si budou moci diváci
zakoupit teplé nápoje, případně i další sortiment... ve spolupráci s Bistrotékou Valachy - Obchodní dům

(realizovali občerstvení na ZNO 2019). V rámci této spolupráce bude také zajištěn přístup veřejnosti na WC v
přízemí obchodní pasáže Obchodního domu Zlín, během akce i po akci také otevření provozu kavárny v OD.
Na základě pozitivních ohlasů počítáme také s tradičním přímým přenosem hudebního podkladu ohňstroje v
některé z regionálních rozhlasových stanic.
reklama akce

Kromě popularizování akce v rámci prostředků SMZ (Magazín m. Zlíha, fb, web města, tiskové zprávy města,
adventní čas na náměstí Míru...) počítáme v projektu i s intenzivní reklamní kampaní v týdnu před akcí: ve
třech regionálních rádiích s nejvyšší poslechovostí (Radio Zlín, Radio Čas a Radio Kiss Publikum) bude 5 dnů
před akcí vysílán reklamní spot 20-sec, s četností vysílání 5x denně. Tato intenzivní radio kampaň je
zahrnuta v rozpočtu akce.

garance bezpečnosti

Veškeré technické dodávky mají potřebné certifikace, povolení k provozu a jsou obsluhovány proškoleným
personálem. Pracovníci technické produkce, včetně vedení, jsou proškoleni v systému BOZP, při práci
používají pracovní ochranné pomůcky a VŽDY dodržují bezpečnostní předpisy. AGENTURA VELRYBA s.r.o. je
pro svoji činnost pojištěna u ČSOB Pojišťovny a to až do výše škod 25.000.000 Kč.

program                        cca 6-10 min. velkolepý ohňostroj programovaný na připravenou hudbu.                             100 000,00 Kč
                               příprava - profesionální mix a sestřih hudby do finálního master podkladu                          4 000,00 Kč
ohňostroj                      JUMPING DRUMS - koncert (honorář vč. dopravy)
                               MODERÁTOR-zpěvák (jméno bude upřesněno po konzultacích se zadavatelem) ODHA                       25 000,00 Kč
intro - doprovodný program                                                                                                         8 000,00 Kč

ozvučení prostor náměstí       kvalitní silné a výkonné ozvučení celé akce                                                      20 000,00 Kč
                                                                                                                                10 000,00 Kč
osvětlení                      efektové svícení doprovodného programu na pódiu                                                  30 000,00 Kč
                                                                                                                                17 000,00 Kč
PODIUM 8x6m                    pronájem, montáž, demontáž včetně praktikáblové konstrukce v. podia 160 cm.                      10 000,00 Kč
                                                                                                                                10 000,00 Kč
security lOx                   lOx security - ostraha pyro-zóny a veřejného prostoru                                             6 000,00 Kč
                                                                                                                                12 000,00 Kč
pomocný technický personál 6x  stěhování apratury, podia, scénických prvků...

generální technická inspekce   technický dozor průběhu a přípravy akce vč. certifikací, pojištění, kontroly BOZP...

Stánky pro občerstvoní a odpadk. koše pronájem 4x mobilní stánek 3x3 m. + 20 ks. mobilních košů vč. pytlů

bezpečnostní opatření, zajištění povolc ohraničení odpaliště a prostor divácké zóny + projekt a realizace dopravních opatí^ení

1 radlo reklama akce           5-denní intenzivní reklama v regionálních rádiích (20-sec. spot, 2-3 radia, 25x/radio)           17 000,00 Kč|

                               PŘÍMÉ NÁKLADY CELKEM:                                                                            269 000,00 Kč
                               Agenturní provize - snížená 15%:                                                                  40 350,00 Kč
                               CENA CELKEM vč. provize bez DPH:
                                                                                                                                309 350,00 Kč

přímé náklady

náklady placené přímo za jednotlivé položky bez Jakékoliv provize,přirážky, marže...atd. (vše bude účtováno dle skutečnosti)

agenturní provize

honorář agentury obsahuje: provizi, produkční zabezpečení celé akce tak, aby se hostitel nemusel zabývat produkčními problémy, osobní produkční dozor na místě,
režijní dohled na akci, produkční personál ^entury, cestovné, další s^enturní náklady, zajištění povolení k akcí, poplatky OSA a Intergram...
Rádi nabídku upravíme podle Vašich práni, cílů a možností... Bude nám ctí se případně již popáté
produkčně a dramaturgicky podílet na významné akci pro zlínskou veřejnost, jejíž tradice a obliba
zavazuje i pro budoucí ročníky...

Ve Zlíně dne 6.9.2019

                                                                 ředitel společnosti

                                          AGENTURA VELRYBA s.r.o.
                                          mobil:
                                          email:
Cenová nabídka pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1.1.2020 ve Zlíně

Místo konání                          náměstí Práce, Zlín
Navržená délka akce (od -do hodin)
Třída použití pyrotechniky            cca. 40 minut (od 17:30 do 18:10 hod.)

Zajištění bezpečnosti                 klasifikace: kl 2, 3,4 • kulové pumy do ráže průměr 125 mm
Zajištění občerstvení                 koordinace opatření ve spolupráci s PČR. MP Zlín. hasičským záchranným sborem. Zajištění dopravních a bezpečnostních opatření ve fázi od
                                      projektu, schvalovacího procesu, zajištění povolení až po realizaci dočasného dopravního značení. Ohraničeni a ostraha odpalové zóny ohňostroje
                                      včetně bezpečné vzdálenosti diváků. Ostraha pyro zóny zajištěna dozorem profesionálních security pracovníků. Realizace ohňostroje profesionální
                                      certifikovanou firmou, vše za dodržení všech předepsaných bezpečnostních opatření.
                                      outdoorové prodejní Stánky s tei^mi nápoji a dalším sortimentem umístěné na parkovišti u OD Prior Zlín. Prodej zabezpečen ve spolupráci s gastro
                                      společností BístrotéKa Valachy. Před a po akci bude zajištěno i otevření kavárny v OD Zlín včetně přístupu veřejnosti k WC v obchodní pasáži
                                      přízemi OD.

Moderátor                             Moderátor (jméno bude upřesněno po konzultacích se zadavatelem; provede doprovodným programem vč. happeningu, uvede slovo primátora.
Zaiištěryí úklidu po akci             ZáMadni úklid hrubého odpadu a odpadkových košů zajistí pracovnicí realizátora. Celko/ý úklid pak zajistí Technické služby města Zlína.
Nabídková cena bez DPH, DPH, vč. DPH  cena bez DPH: 309.350,. KČ | DPH 21%; 64.964,. Kč | cůna včetně DPH: 374.314,. KČ

                                      Cenová nabídka je platná pro projekt do poptávkového řfzenf podaný předkladatelem AGENTURA VELRYBA e.r.o.

                                      Za správnost cenové nabídky ruéi:
                                      Míchal Žáček, jednatel společnosti
                                      AGENTURA VELRYBA s.r.o.