Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Umtrotf Smlouva o fyzické ostraze movitých a nemovitých věcí a o obsluze bezpečnostních technických systémů uzavřená dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, smluvními stranami: 1. Statutární město Brno, se sídlem Dominikánské nám. 196/1,602 00 Brno zastoupené primátorkou JUDr. Markétou Vaňkovou IČO: 44992785 DIČ: CZ44992785 podpisem smlouvy je usnesením Rady města Brna přijatým na schůzi č. R8/054 dne 04.12.2019 pověřen a k jednání ve věcech smluvních je oprávněn: Bc. Petr Gabriel, vedoucí OSM MMB Adresa pro doručování: Statutární město Brno, Magistrát města Brna, Odbor správy majetku, Husova 3. 601 67 Brno (dále jen jako „objednatel" na straně jedné) 2. MONIT plus, s.r.o. se sídlem náměstí Svobody 76/11,602 00 Brno zastoupená Ing. Jiřím Molákem, jednatelem IČO: 27687660 DIČ: CZ27687660 k podpisu smlouvy a k jednání ve věcech smluvních je oprávněn: Ing. Jiří Molák, jednatel zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 52002 (dále jen „poskytovatel" na straně druhé) I. Úvodní ustanovení 1. Podkladem pro uzavření této smlouvy je zadávací dokumentace k otevřenému řízení na veřejnou zakázku na služby s názvem „Ostraha vybraných objektů, areálů a pozemků ve vlastnictví statutárního města Brna ve správě Odboru správy majetku MMB - 2. část", na základě které byla nabídka poskytovatele ze dne 16.10.2019 vybrána jako nejvhodnější. Poskytovatel se zavazuje dodržovat podmínky stanovené v této smlouvě, jakožto i podmínky vyplývající zvýše uvedené zadávací dokumentace. II. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele provést pro objednatele řádně a včas níže specifikované služby a závazek objednatele zaplatit za provedení těchto služeb sjednanou úplatu (cenu). Služby budou prováděny pravidelně dle stanoveného rozsahu prací a dále mimořádně dle konkrétních objednávek objednatele. 2. Službou se dle této smlouvy rozumí provádění pravidelné i mimořádné ostrahy ve vymezených objektech, obhlídek a dále výkon stanovených prácí na vrátnici, to vše blíže vymezeno v článku III. této smlouvy a dále v příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. III. Bližší vymezení předmětu smlouvy 1. Na základě této smlouvy se poskytovatel zavazuje po dobu účinnosti této smlouvy provádět pro objednatele pravidelnou i mimořádnou ostrahu v: - Vinohradská č. p. 1 1 13/č. o. 78 v Brně. - Rybníček 1 I v Brně. Lomená č. p. 633/č. o. 48 v Brně, Sportovní č. p. 559/č. o. 2a v Brně, Vlhká 28-pozemky v Brně, Francouzská č. p. 851/č. o. 36 v Brně, fotbalový stadion za Lužánkami v Brně - tribuny, Lerchova v Brně (bývalý vojenský areál), čerpací stanice Nový Lískovec v Brně, čerpací stanice Kohoutovice v Brně, vodojem Kohoutovice v Brně, Světlá č. p. 71 7/ě. o. 6 v Brně, Světlá č. p, 716/č. o, 8 v Brně, Světlá č. p. 71 5/č. o. 10 v Brně, Karlova č. p. 585/č. o, 63 v Brně, Francouzská č. p. 419/č. o. 83 v Brně - bytový dům pro sociální potřeby. 2. Pravidelnou ostrahou se rozumí služba, jejíž součástí je zejména: - kontrola vstupu osob do budovy, - odemykání a zamykání budovy. - zajištění přístupu k pronajatým prostorám nájemců, - provádění kontroly uzamčení místností, - na konci pracovní doby provádění následné kontroly budovy, - zapisování případných větších závad do knih reklamací/kontrol ajejich hlášení objednateli, - plnění úkolů dle pokynů objednatele, - správa klíčového režimu. - kontrola světel, hasicích přístrojů, - kontrola dodržování předpisů k ochraně zdraví a majetku, - obsluha zabezpečovacích systémů. 3. Mimořádnou ostrahou se zejména rozumí: - ostraha prováděná za mimořádných okolností (oficiální návštěvy, prohlídky, natáčení TV a jiné mimořádné události). 4. Ostrahou formou obhlídky se rozumí zejména: - venkovní obhlídka celého objektu. - kontrola uzamčení (zabezpečení) všech vstupů. - kontrola oken a sklepních okének, - kontrola technického stavu objektu. 5. Bližší vymezení objektů je obsaženo v příloze č. 1 této smlouvy. Tato příloha rovněž obsahuje bližší specifikaci požadovaných služeb, které jsou pro každý objekt stanoveny individuálně. IV, Práva a povinnosti poskytovatele 1. Poskytovatel se zavazuje provést služby sjednané touto smlouvou řádně a včas, a to na svůj náklad a nebezpečí. Za tímto účelem se poskytovatel zavazuje zajistit kompletní organizační zajištění provedení sjednaných služeb. 2. Poskytovatel se dále zavazuje provádět předmětné práce samostatně, s odbornou péčí, a to způsobem odpovídající potřebné kvalitě. Poskytovatel je při plnění této smlouvy vázán odůvodněnými pokyny objednatele. Poskytovatel je povinen upozornit objednatele na případnou nevhodnost těchto pokynů. 3. Poskytovatel se zavazuje služby provést v rozsahu stanoveném v příloze č. 1 k této smlouvě, dále se zavazuje dodržovat četnost prací a neprodleně odstranit zjištěné nedostatky. Mimořádné práce se poskytovatel zavazuje provést podle svých provozních možností dle individuálních objednávek objednatele. 2 4. Poskytovatel se zavazuje sjednané služby provést prostřednictvím dostatečného počtu vyškolených osob tak, aby byl řádně plněn sjednaný rozsah prací. Poskytovatel je povinen každého ze svých výkonných pracovníků zaškolit, řádně poučit o náplni a rozsahu práce na jednotlivých pracovištích, o podmínkách BOZP a předpisech vztahujících se k plnění této smlouvy. Při provádění ostrahy a jiné činnosti dle této smlouvy musí být každý z výkonných pracovníků poskytovatele schopen provést práce specifikované touto smlouvou, aniž by očekával od pracovníků objednatele, že budou jeho práci řídit. 5. Poskytovatel se zavazuje vybavit své pracovníky, kteří vykonávají předmět smlouvy, vhodným pracovním oděvem a jinými ochrannými prostředky. Poskytovatel se dále zavazuje zajistit, aby každý z jeho pracovníků byl řádně označen jmenovkou viditelně připnutou na oděvu. 6. Poskytovatel se zavazuje zahájit provádění sjednaných služeb ode dne stanoveného v článku VI. této smlouvy, a to dle stanoveného rozsahu prací. 7. Poskytovatel je povinen proškolit své zaměstnance o nedotknutelnosti věcí objednatele a třetích osob. Poskytovatel odpovídá za to, že jakékoli věci objednatele nebudou poskytovatelem ani jeho pracovníky odcizeny, zničeny nebo zneužity. Poskytovatel ani jeho výkonní pracovníci nesmí prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v objektech, nesmí si činit opisy ani výpisy z těchto listin. Poskytovatel se zavazuje zajistit v pracovních smlouvách svých zaměstnanců, kteří vykonávají činnosti dle této smlouvy, či jiných obdobných smlouvách uzavřených s třetími osobami použitými pro plnění závazku poskytovatele, podpis zákonem stanovené povinnosti mlčenlivosti o skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti s plněním předmětu smlouvy. 8. Poskytovatel odpovídá za škody při plnění této smlouvy, a to i za škody způsobené jeho zaměstnanci či třetími osobami, jež plní předmět této smlouvy. Pro tento případ se zavazuje mít po celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy uzavřené pojištění pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě. Výše případně vzniklé škody bude objednatelem vyčíslena a předložena poskytovateli do třiceti dnů ode dne jejího zjištění. Možnost poskytnutí náhrady cestou pojistného plnění z příslušné pojistky poskytovatele tím není dotčena. 9. Poskytovatel je povinen postupovat při výkonu služeb způsobem neohrožujícím bezpečnost a zdraví osob, je povinen provést nutná opatření proti vzniku požáru, havárie elektřiny, případně vodovodního řadu, a zabezpečit veškeré své činnosti tak, aby byly vždy dodržovány předpisy BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany a ochrany životního prostředí. 10. Poskytovatel je povinen při plnění povinností dle této smlouvy nepřiměřeně nenarušovat provoz a výkon činností objednatele, a to zejm, hlukem, zápachem, vibracemi, odpadem či chybnou organizací práce. Při plnění povinností dle této smlouvy je poskytovatel povinen provádění jednotlivých prací koordinovat s provozem a plněním úkolů objednatele. 11. Poskytovatel, zaměstnanci poskytovatele a třetí osoby, prostřednictvím kterých poskytovatel plní předmět této smlouvy, se zavazují dodržovat bezpečností opatření v místech plnění smlouvy, a to: - zákaz kouření ve všech objektech, - zákaz požívání alkoholických nápojů v objektech, - zachovávání mlčenlivosti o všech skutečnostech o objednateli, jeho zaměstnancích a klientech, které se dozví při provádění služeb. - dodržování zvláštních bezpečnostních opatření, se kterými bude poskytovatel seznámen objednatelem. 12. Poskytovatel se zavazuje objednateli bezodkladně hlásit poruchy na technickém vybavení a zařízení budov. 13. Neprovedení pravidelných prácí z důvodu omezení provozu objednatele, dočasného vyloučení prostor z provozu nebo oprav a rekonstrukčních prací nebude poskytovatelem objednateli fakturováno. O vzniku uvedených skutečností má poskytovatel právo být informován objednatelem v přiměřeném časovém předstihu. 14. Poskytovatel má právo na úplnou a včasnou odměnu za řádné vykonání sjednaných služeb. V případě, že objednatel shledá nedostatky v plnění této smlouvy, zavazuje se tyto nedostatky poskytovateli bezodkladně sdělit způsobem níže uvedeným. Pro případ zjištění nedostatků je poskytovatel povinen tyto bezodkladně odstranit a případně zaplatit sjednanou smluvní pokutu. 15. Poskytovatel se dále zavazuje plnit i jiné zde výslovně neuvedené povinnosti, pokud jejich potřeba vyplývá z platných právních předpisů, a to zejm. odvést daň řádně zaplacenou objednatelem. V. Práva a povinnosti objednatele Objednatel se zavazuje uhradit poskytovateli úhradu (cenu) za provedení sjednaných služeb, a to dle podmínek stanovených v této smlouvě. Objednatel se zavazuje seznámit poskytovatele s technickými a stavebními dispozicemi jednotlivých pracovišť a s požadavky na dodržování zvláštních organizačních pokynů. -v Objednatel se zavazuje objednávat provádění mimořádných prací telefonicky, případně též e- mailetn s uvedením bližší specifikace mimořádného požadavku. 4. Objednatel je dle svých provozních potřeb oprávněn poskytovateli jednostranně omezit rozsah prostor, ve kterých dochází k poskytování sjednaných služeb. Omezení rozsahu poskytování služeb je objednatel povinen učinit písemně se specifikací učiněného omezení. Objednatel je povinen v přiměřeném předstihu oznámit poskytovateli provozní změny mající vliv na provádění služeb a na rozsah fakturace za příslušné období. 5. Objednatel se zavazuje poskytovateli umožnit provádění sjednaných služeb, a to zejména poskytnout nezbytnou součinnost k řádnému plněni předmětu této smlouvy. Za tímto účelem se objednatel především zavazuje poskytnout prostory s nezbytným vybavením pro výkon služby a pro zabezpečení základních hygienických potřeb včetně vybavení místnosti nezbytným zařízením pro uložení osobních věcí. 6. Objednatel je oprávněn pravidelně a namátkově kontrolovat poskytovatele při plnění povinností dle této smlouvy a v případě, že nejsou prováděny řádně a včas, požadovat bezodkladné odstranění zjištěných nedostatků. Na zjištěné nedostatky je objednatel oprávněn upozornit osobu provádějící předmětnou službu, případně tyto sdělit poskytovateli způsobem stanoveným v článku X. této smlouvy. VI. Termín a místo plnění 1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou, přičemž s plněním této smlouvy se započne dne 1.1. 2020. 2. Objednatel si vyhrazuje změnu termínu plnění uvedeného v odst. 1 tohoto článku smlouvy o fyzické ostraze movitých a nemovitých věcí a o obsluze bezpečnostních technických systémů pro případ, že dojde k prodloužení výběrového řízení po 31.12.2019. Poskytovatel bude o předpokládaném termínu zahájení poskytování služeb informován s předstihem. 3. Místem plnění této smlouvy jsou objekty blíže specifikované v čl. III. této smlouvy . 4 VII. Cena služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí poskytovateli za řádné provedení služeb specifikovaných v této smlouvě cenu. která činí celkem částku ve výši 1.194.128,- Kč bez DPH za jeden rok provádění služeb. Tato cena je stanovena součtem dílčích cen stanovených v rozpočtu, jež tvoří přílohu č. 2 k této smlouvě. Cena za provedení služby nezahrnuje hodnotu DPH, která bude uvedena na faktuře zvlášť podle platných obecně závazných daňových předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 2. Pro výpočet ceny za mimořádné služby bude použita hodinová zúčtovací sazba, která činí 10,- Kč bez DPH. Cena za provedení služby rovněž nezahrnuje hodnotu DPH, která bude uvedena na faktuře zvlášť podle platných obecně závazných daňových předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 3. Účastníci této smlouvy berou na vědomí, že skutečná cena, resp. úhrada za provedení služeb dle této smlouvy, se může od ceny stanovené v odst. 1 tohoto článku lišit, a to v závislosti na skutečně provedených pracích. Cena služeb je konečná a zahrnuje veškeré výdaje poskytovatele nutné k vynaložení řádného splnění služby. 4. Podmínky, při jejichž splnění je možno změnit cenu podle odst. 1 tohoto článku a výši hodinové zúčtovací sazby podle odst. 2 tohoto článku, jsou stanoveny takto: 4.1. ‘ ' Cenu lze zvýšit o průměrnou meziroční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen vyhlášené Českým statistickým úřadem. V takovém případě je poskytovatel povinen písemně objednateli sdělit zvýšení ceny o výši inflace. Poskytovatel však není oprávněn navýšit cenu o míru inflace za první rok plnění předmětu smlouvy, zvýšení ceny je tak možné až od roku 2021. O změnách cen z důvodu inflace nejsou smluvní strany povinny uzavřít dodatek k této smlouvě. Poskytovatel změnu ceny oznámí objednateli doporučeným dopisem nebo prostřednictvím datové schránky. 4.2 V případě zřejmého věcného rozšíření předmětu veřejné zakázky oproti zadávací dokumentaci v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek za předpokladu, že nebude zahájeno nové zadávací řízení. O těchto změnách cen jsou smluvní strany povinny uzavřít dodatek k této smlouvě. 4.3. V případě změny vlastníka objektů uvedených v článku 111. této smlouvy, popř. při svěření některého z objektů příslušné městské části, se poskytovatel zavazuje uzavřít s objednatelem dodatek k této smlouvě, na jehož základě se sníží rozsah předmětu smlouvy uvedený v článku III. této smlouvy vč. ceny zajejí plnění uvedené v článku Vil. této smlouvy. 5. Pro stanovení ceny za mimořádné služby si smluvní strany dohodly způsob výpočtu ceny tak, že cena těchto prací bude stanovena podle počtu skutečně odpracovaných hodin násobených hodinovou zúčtovací sazbou stanovenou výše. Tato cena bude poskytovatelem účtována měsíčně, a to stejným způsobem jako pravidelně prováděné práce. VIII. Platební podmínky 1. Objednatel neposkytuje zálohy. 2. Cena za skutečné provedené služby bude hrazena objednatelem na základě daňových dokladů (dále jen ..faktury'1) vystavených poskytovatelem, a to bezhotovostně na účet poskytovatele uvedený ve faktuře. Poskytovatel je oprávněn účtovat výkon pouze těch prací, které byly v daném období skutečně provedeny. Poskytovatel nemá nárok na úhradu ceny za pravidelný výkon těch prací, které z jakéhokoli důvodu neprováděl. 5 3. Poskytovatel se zavazuje faktury vystavovat pravidelně jednou měsíčně a objednateli je doručit bezodkladně, nejpozději do 14 dní po skončení každého kalendářního měsíce, a to na adresu Magistrát města Brna, Odbor správy majetku, Husova 3, 601 67 Brno. 4. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena na minimálně 21 kalendářních dnů ode dne vystavení faktury poskytovatelem. 5. Faktury vystavené poskytovatelem musí formou a obsahem odpovídat zákonu č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákonu č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a musí obsahovat: - označení účetního dokladu a jeho pořadové číslo, - identifikační údaje objednatele, - identifikační údaje poskytovatele včetně DIČ. - popis obsahu účetního dokladu, - datum vystavení, - datum splatnosti, - datum uskutečnění zdanitelného plnění, - výši ceny bez DPHcelkem, - sazbu DPH, - výši DPH celkem zaokrouhlenou dle příslušných předpisů. - cenu celkem včetně DPH, - podpis odpovědné osoby poskytovatele. 6. Přílohou faktur bude seznam skutečně provedených prací s uvedením, kdy tyto práce byly provedeny, přičemž pro každý objekt bude vytvořena samostatná příloha s uvedením celkové ceny provedených prací. 7. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat všechny náležitosti nebo přílohy, je objednatel oprávněn vrátit jej poskytovateli k doplnění či přepracování. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout doručením opraveného daňového dokladu objednateli. 8. Závazek objednatele uhradit cenu za služby sjednané touto smlouvou je splněn v den, kdy je fakturovaná částka odepsána z účtu objednatele. IX. Ukončení smluvního vztahu 1. Každá smluvní strana je oprávněna vypovědět tuto smlouvu písemně bez uvedení důvodu. Výpověď bude zaslána druhé straně formou doporučeného dopisu na adresu Magistrát města Brna, Odbor správy majetku. Husova 3. 601 67 Brno nebo prostřednictvím datové schránky v případě objednatele a na adresu uvedenou v záhlaví v případě poskytovatele. Výpovědní lhůta je desetiměsíční a počíná plynout od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. 2. Smlouva může být ukončena též písemnou dohodou obou smluvních stran X.Sankce 1. Poskytovatel odpovídá za bezchybné provedení plnění předmětu této smlouvy. Pokud plnění poskytovatele neodpovídá účelu nebo předmětu této smlouvy, popřípadě předpokládanému výsledku, má vady. Poskytovatel odpovídá objednateli za vady a zavazuje se, že je neprodleně odstraní, a to i v případě, že na ně nebyl objednatelem výslovně upozorněn a zjistil je vlastní kontrolní činností. Reklamace vad a nedostatků plnění ze strany poskytovatele je objednatel povinen uplatnit neprodleně, nejpozději do konce následujícího pracovního dne po zjištění vady či nedostatku, a to 6 ústně osobě provádějící činnost, jež je předmětem této smlouvy, případně písemnou formou v knize reklamací/kontrol, e-mailem nebo telefonicky. Vady a nedostatky plnění je poskytovatel povinen na vlastní náklady odstranit neprodleně, a to: - závažné vady nejpozději do I hodiny od oznámení, - ostatní vady a nedostatky tentýž den. 3. Poskytovatel je povinen vést po celou dobu účinnosti této smlouvy knihy reklamací/kontrol. Pro objekt Vinohradská 78 bude tato kniha uložena na vrátnici objektu, pro ostatní objekty bude kniha uložena na vrátnici objektu Husova 3. pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. 4. V případě, že poskytovatel neprovede sjednané práce nebo jejich část ve sjednaných lhůtách, nebudou mu neprovedené práce uhrazeny. Vadné plnění není poskytovatel oprávněn objednateli účtovat a objednatel není povinen je poskytovateli uhradit. Zjistí-li objednatel, že v předložené faktuře jsou uplatněna i vadná plnění a činnost spočívající v odstranění vad, je oprávněn takovou fakturu poskytovateli vrátit, aniž by se tím dostal do prodlení s úhradou ceny. 5. Smluvní strany se dohodly na povinnosti poskytovatele zaplatit objednateli smluvní pokutu za každé jednotlivé porušení povinností stanovených v článku III. této smlouvy ve výši 5 % z fakturované částky bez DPH za daný objekt a měsíc, ve kterém došlo k porušení povinností poskytovatele. 6. Smluvní strany se dále dohodly na povinnosti poskytovatele zaplatit objednateli smluvní pokutu za každé jednotlivé opakované porušení povinností stanovených touto smlouvou, s výjimkou povinností stanovených v článku č. III této smlouvy, ve výši 5000,- Kč. 7. Objednatel je oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty již při druhém porušení povinností mu stanovených, na jejichž nedodržení byl upozorněn objednatelem, 8. Smluvní pokuta je splatná ve Ihůtě 15 dnů ode dne odeslání výzvy k jejímu zaplacení prostřednictví datové schránky. V této výzvě bude určen způsob platby. Písemnou výzvu k zaplacení výše uvedené smluvní pokuty je objednatel oprávněn zaslat poskytovateli ihned poté, co se objednatel o porušení povinností poskytovatele vyplývajících z této smlouvy dozví. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody. 9. Při prodlení s úhradou faktur ze strany objednatele má poskytovatel právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0.01 % z dlužné částky za každý kalendářní měsíc prodlení. XI. Doručování 1. Faktury se poskytovatel zavazuje doručovat objednateli doporučenou poštou, popř. osobně. Výpověď, vyčíslení smluvní pokuty a navýšení ceny o inflaci se smluvní strany zavazují doručovat prostřednictví datové schránky, příp. doporučenou poštou. Ostatní písemnosti lze mezi smluvními stranami doručovat i elektronickou poštou či jiným dohodnutým způsobem. XII. Ustanovení společná a závěrečná 1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti nabývá dnem počátku plnění. 2. Tato smlouva, jakož i právní vztahy z této smlouvy vzniklé nebo v této smlouvě výslovně neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, případně dalšími obecně závaznými právními předpisy. 3. Pokud by se některé z ustanovení této smlouvy stalo podle platného práva v jakémkoli ohledu neplatným, neúčinným nebo protiprávním, nebude tím dotčena nebo ovlivněna platnost, účinnost 7 nebo právní bezvadnost ostatních ustanovení této smlouvy. Jakákoli vada této smlouvy, která by měla původ v takové neplatnosti nebo neúčinnosti, bude dodatečně zhojena dohodou účastníků přijetím ustanovení nového a platného, které bude respektovat ujednání a zájem smluvních stran. 4. Veškeré změny této smlouvy je možné činit pouze v písemné formě. 5. Všechny záležitosti a spory vyplývající z této smlouvy se smluvní strany zavazují řešit především smírnou cestou a dohodou ve snaze odstranit nedostatky, které brání plnění smlouvy. 6. Smluvní strany se zavazují vzájemně si poskytovat součinnosti při plnění této smlouvy. 7. Smluvní strany se zavazují, že během plnění této smlouvy i po jejím ukončení budou zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti s plněním této smlouvy. 8. Smlouva je sepsaná v šesti stejnopisech, z nichž čtyři obdrží objednatel a dva obdrží poskytovatel. 9. Poskytovatel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 10. Účastníci shodně a výslovně prohlašují, že došlo k dohodě o celém obsahu této smlouvy, že si tuto smlouvu přečetli, jejímu obsahu porozuměli a tato byla sepsána na základě jejich pravé, vážné a svobodné vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, na důkaz čehož připojují vlastnoruční podpisy. 11. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění objednatel. 12. Tato smlouva byla schválena Radou města Brna na schůzi č. R8/054 konané dne 04.12.2019. Příloh) smlouvy: 1/ Rozsah prací 2/ Rozpočet V Brně dne 2 0 -12- 2019 V Brně dne 17.12.2019 Statutární město /MONIT plus, s.r.o Bc. Petr Gabriel Ing. Jiří Molák vedoucí OSM MMB jednatel objednatel________ poskytovatel 8 Příloha č. 1 Ostraha II. část Přehled objektů II. část - objekty nemagistrátní VINOHRADSKÁ Ostraha - vrátnice 1 zaměstnanec 78 5.30 - 21.30 hod (vč. So a Ne) areál k. ú. v Cernovice Ostraha formou obhlídky způsob obhlídky objekt 2x noc / 2x den Rybníček 11 lx noc Lomená 48 lx den Sportovní 2a - Eiskon lx noc / lx den Vlhká 28 - pozemky lx noc / lx den Francouzská 36 lx den fotbalový stadion za Lužánkami - tribuny lx den Lerchova býv. vojenský areál lx den čerpací stanice Nový Lískovec______ lx den čerpací stanice Kohoutovice______ lx den vodojem Kohoutovice lx den Světlá 6 lx den Světlá 8 lx den Světlá 10 lx den Karlova 63 Francouzská 83 - bytový dům pro soc. lx noc / lx den potřeby_______ Činnost ostrahy formou obhlídky: Ostraha bude prováděna dle uvedené četnosti, a to: obhlídka celého objektu zvenku, kontrola uzamčení (zabezpečení) všech vstupních dveří, kontrola stavu oken a sklepních okének, kontrola technického stavu objektu. U areálů provádět tyto úkony u všech budov areálu. Případné další úkony ostrahy jsou uvedeny níže pro jednotlivé objekty. ČINNOSTI OSTRAHY (ostatní objekty, areály) Vinohradská 78 - ostraha - vrátnice Zaplocený areál sestává zjednoho likusového přízemního objektu na pozemku p. č. 2503/114 a dalších přilehlých pozemků, zejména p. č. 2503/3, vše v k.ú. Černovice, a příjezdovou komunikací z ul Vinohradské. Přes areál je přístup rovněž do části, která není předmětem ostrahy a je využívána ze strany třetího subjektu. Ostraha je prováděna denně věetně sobot a nedělí od 53" do 21JHhod. Přes den bude ostraha zapisovat RZ vozidel, která budou vjíždět do areálu s přesným uvedením hodiny, data a důvodu návštěvy. Ostraha bude rovněž ovládat závoru ve stanoveném režimu. V době od 530 do 21 50 hod. bude závora spuštěna a hlavní brána otevřená. Ostraha po zapsání příslušných údajů vpustí uživatele areálu (nájemce) či návštěvy dovnitř. Obdobně toto platí i při opuštění areálu. Ve 21.30 hod. ostraha bránu uzamyká, v 5.30 hod. bránu otevírá. Ostraha odpovídá za to, že do objektu nevniknou nepovolané osoby. Ostraha provádí kontrolu rozsahu pronajatých ploch a prostor. Ostraha provádí úklid vrátnice a ploch bezprostředně souvisejících s vrátnicí. Francouzská 83 - dispečink kamerového systému Zajištění přenosu a dispečink kamerového systému (2 kamery). Příloha č. 2 Ostraha objektů 2.část Objekt Pracovník 1 za týden bez DPH* Vinohradská 78 Rybníček 11 9 524 2 800 Lomená 48 1 400 Sportovní 2a - Eiskon 1400 Vlhká 28 - pozemky 700 Francouzská 36 280 700 fotbalový stadion za Lužánkami - tribuny 1400 22 964 Lerchova býv. vojenský areál čerpací stanice Nový Lískovec čerpací stanice Kohoutovice vodojem Kohoutovice Světlá 6 Světlá 8 Světlá 10 Karlova 63 Francouzská 83 - bytový dům pro soc. potřeby Cena celkem bez DPH za týden Cena celkem za rok bez DPH 1194128 Výše DPH 250766,88 Cena celkem za rok včetně DPH 1444894,88 Mimořádná ostraha Cena bez DPH DPH Cena vč. DPH 1 hodina prací 10 2,1 12,1 * V ceně jsou zahrnuty všechny náklady spojené s poskytováním služeb pokrývajících vymezený rozsah prací za 1 týden poskytování služeb dle stanoveného rozsahu práce.