Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11194456: Smlouva o fyzické ostraze movitých a nemovitých věcí a o obsluze

Příloha Monit_2 smlouva.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Umtrotf

                           Smlouva o fyzické ostraze movitých a nemovitých věcí
                               a o obsluze bezpečnostních technických systémů

 uzavřená dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, smluvními
                                                        stranami:

     1. Statutární město Brno, se sídlem Dominikánské nám. 196/1,602 00 Brno
         zastoupené primátorkou JUDr. Markétou Vaňkovou
         IČO: 44992785
         DIČ: CZ44992785
         podpisem smlouvy je usnesením Rady města Brna přijatým na schůzi č. R8/054
         dne 04.12.2019 pověřen a k jednání ve věcech smluvních je oprávněn:
                   Bc. Petr Gabriel, vedoucí OSM MMB
          Adresa pro doručování: Statutární město Brno, Magistrát města Brna, Odbor správy majetku,
         Husova 3. 601 67 Brno
         (dále jen jako „objednatel" na straně jedné)

     2. MONIT plus, s.r.o.
         se sídlem náměstí Svobody 76/11,602 00 Brno
         zastoupená Ing. Jiřím Molákem, jednatelem
          IČO: 27687660
          DIČ: CZ27687660
         k podpisu smlouvy a k jednání ve věcech smluvních je oprávněn:
                   Ing. Jiří Molák, jednatel
         zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 52002
         (dále jen „poskytovatel" na straně druhé)

                                                I. Úvodní ustanovení

1. Podkladem pro uzavření této smlouvy je zadávací dokumentace k otevřenému řízení na veřejnou
   zakázku na služby s názvem „Ostraha vybraných objektů, areálů a pozemků ve vlastnictví
   statutárního města Brna ve správě Odboru správy majetku MMB - 2. část", na základě které byla
   nabídka poskytovatele ze dne 16.10.2019 vybrána jako nejvhodnější. Poskytovatel se zavazuje
   dodržovat podmínky stanovené v této smlouvě, jakožto i podmínky vyplývající zvýše uvedené
   zadávací dokumentace.

                                                   II. Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele provést pro objednatele řádně a včas níže
   specifikované služby a závazek objednatele zaplatit za provedení těchto služeb sjednanou úplatu
   (cenu). Služby budou prováděny pravidelně dle stanoveného rozsahu prací a dále mimořádně dle
   konkrétních objednávek objednatele.

2. Službou se dle této smlouvy rozumí provádění pravidelné i mimořádné ostrahy ve vymezených
   objektech, obhlídek a dále výkon stanovených prácí na vrátnici, to vše blíže vymezeno v článku III.
   této smlouvy a dále v příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

                                       III. Bližší vymezení předmětu smlouvy

1. Na základě této smlouvy se poskytovatel zavazuje po dobu účinnosti této smlouvy provádět pro
   objednatele pravidelnou i mimořádnou ostrahu v:
        - Vinohradská č. p. 1 1 13/č. o. 78 v Brně.
        - Rybníček 1 I v Brně.
              Lomená č. p. 633/č. o. 48 v Brně,
             Sportovní č. p. 559/č. o. 2a v Brně,
             Vlhká 28-pozemky v Brně,
             Francouzská č. p. 851/č. o. 36 v Brně,
             fotbalový stadion za Lužánkami v Brně - tribuny,
             Lerchova v Brně (bývalý vojenský areál),
             čerpací stanice Nový Lískovec v Brně,
             čerpací stanice Kohoutovice v Brně,
             vodojem Kohoutovice v Brně,
             Světlá č. p. 71 7/ě. o. 6 v Brně,
             Světlá č. p, 716/č. o, 8 v Brně,
             Světlá č. p. 71 5/č. o. 10 v Brně,
             Karlova č. p. 585/č. o, 63 v Brně,
             Francouzská č. p. 419/č. o. 83 v Brně - bytový dům pro sociální potřeby.

2. Pravidelnou ostrahou se rozumí služba, jejíž součástí je zejména:
        - kontrola vstupu osob do budovy,
        - odemykání a zamykání budovy.
        - zajištění přístupu k pronajatým prostorám nájemců,
        - provádění kontroly uzamčení místností,
        - na konci pracovní doby provádění následné kontroly budovy,
        - zapisování případných větších závad do knih reklamací/kontrol ajejich hlášení objednateli,
        - plnění úkolů dle pokynů objednatele,
        - správa klíčového režimu.
        - kontrola světel, hasicích přístrojů,
        - kontrola dodržování předpisů k ochraně zdraví a majetku,
        - obsluha zabezpečovacích systémů.

3. Mimořádnou ostrahou se zejména rozumí:
        - ostraha prováděná za mimořádných okolností (oficiální návštěvy, prohlídky, natáčení TV
             a jiné mimořádné události).

4. Ostrahou formou obhlídky se rozumí zejména:
        - venkovní obhlídka celého objektu.
        - kontrola uzamčení (zabezpečení) všech vstupů.
        - kontrola oken a sklepních okének,
        - kontrola technického stavu objektu.

5. Bližší vymezení objektů je obsaženo v příloze č. 1 této smlouvy. Tato příloha rovněž obsahuje
    bližší specifikaci požadovaných služeb, které jsou pro každý objekt stanoveny individuálně.

                                         IV, Práva a povinnosti poskytovatele

1. Poskytovatel se zavazuje provést služby sjednané touto smlouvou řádně a včas, a to na svůj náklad
   a nebezpečí. Za tímto účelem se poskytovatel zavazuje zajistit kompletní organizační zajištění
   provedení sjednaných služeb.

2. Poskytovatel se dále zavazuje provádět předmětné práce samostatně, s odbornou péčí, a to
   způsobem odpovídající potřebné kvalitě. Poskytovatel je při plnění této smlouvy vázán
   odůvodněnými pokyny objednatele. Poskytovatel je povinen upozornit objednatele na případnou
   nevhodnost těchto pokynů.

3. Poskytovatel se zavazuje služby provést v rozsahu stanoveném v příloze č. 1 k této smlouvě, dále
   se zavazuje dodržovat četnost prací a neprodleně odstranit zjištěné nedostatky. Mimořádné práce se
   poskytovatel zavazuje provést podle svých provozních možností dle individuálních objednávek
   objednatele.
                                                             2
 4. Poskytovatel se zavazuje sjednané služby provést prostřednictvím dostatečného počtu vyškolených
     osob tak, aby byl řádně plněn sjednaný rozsah prací. Poskytovatel je povinen každého ze svých
     výkonných pracovníků zaškolit, řádně poučit o náplni a rozsahu práce na jednotlivých pracovištích,
     o podmínkách BOZP a předpisech vztahujících se k plnění této smlouvy. Při provádění ostrahy
     a jiné činnosti dle této smlouvy musí být každý z výkonných pracovníků poskytovatele schopen
     provést práce specifikované touto smlouvou, aniž by očekával od pracovníků objednatele, že budou
    jeho práci řídit.

 5. Poskytovatel se zavazuje vybavit své pracovníky, kteří vykonávají předmět smlouvy, vhodným
     pracovním oděvem a jinými ochrannými prostředky. Poskytovatel se dále zavazuje zajistit, aby
     každý z jeho pracovníků byl řádně označen jmenovkou viditelně připnutou na oděvu.

 6. Poskytovatel se zavazuje zahájit provádění sjednaných služeb ode dne stanoveného v článku VI.
    této smlouvy, a to dle stanoveného rozsahu prací.

 7. Poskytovatel je povinen proškolit své zaměstnance o nedotknutelnosti věcí objednatele a třetích
    osob. Poskytovatel odpovídá za to, že jakékoli věci objednatele nebudou poskytovatelem ani jeho
    pracovníky odcizeny, zničeny nebo zneužity. Poskytovatel ani jeho výkonní pracovníci nesmí
    prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v objektech, nesmí si činit opisy ani výpisy z těchto
     listin. Poskytovatel se zavazuje zajistit v pracovních smlouvách svých zaměstnanců, kteří
    vykonávají činnosti dle této smlouvy, či jiných obdobných smlouvách uzavřených s třetími
    osobami použitými pro plnění závazku poskytovatele, podpis zákonem stanovené povinnosti
    mlčenlivosti o skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti s plněním předmětu smlouvy.

 8. Poskytovatel odpovídá za škody při plnění této smlouvy, a to i za škody způsobené jeho
    zaměstnanci či třetími osobami, jež plní předmět této smlouvy. Pro tento případ se zavazuje mít po
    celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy uzavřené pojištění pro případ odpovědnosti za škodu
    způsobenou třetí osobě. Výše případně vzniklé škody bude objednatelem vyčíslena a předložena
    poskytovateli do třiceti dnů ode dne jejího zjištění. Možnost poskytnutí náhrady cestou pojistného
    plnění z příslušné pojistky poskytovatele tím není dotčena.

9. Poskytovatel je povinen postupovat při výkonu služeb způsobem neohrožujícím bezpečnost
    a zdraví osob, je povinen provést nutná opatření proti vzniku požáru, havárie elektřiny, případně
    vodovodního řadu, a zabezpečit veškeré své činnosti tak, aby byly vždy dodržovány předpisy
    BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany a ochrany životního prostředí.

10. Poskytovatel je povinen při plnění povinností dle této smlouvy nepřiměřeně nenarušovat provoz
    a výkon činností objednatele, a to zejm, hlukem, zápachem, vibracemi, odpadem či chybnou
    organizací práce. Při plnění povinností dle této smlouvy je poskytovatel povinen provádění
    jednotlivých prací koordinovat s provozem a plněním úkolů objednatele.

11. Poskytovatel, zaměstnanci poskytovatele a třetí osoby, prostřednictvím kterých poskytovatel plní
    předmět této smlouvy, se zavazují dodržovat bezpečností opatření v místech plnění smlouvy, a to:
          - zákaz kouření ve všech objektech,
          - zákaz požívání alkoholických nápojů v objektech,
          - zachovávání mlčenlivosti o všech skutečnostech o objednateli, jeho zaměstnancích
               a klientech, které se dozví při provádění služeb.
          - dodržování zvláštních bezpečnostních opatření, se kterými bude poskytovatel seznámen
               objednatelem.

12. Poskytovatel se zavazuje objednateli bezodkladně hlásit poruchy na technickém vybavení
    a zařízení budov.

13. Neprovedení pravidelných prácí z důvodu omezení provozu objednatele, dočasného vyloučení
    prostor z provozu nebo oprav a rekonstrukčních prací nebude poskytovatelem objednateli
    fakturováno. O vzniku uvedených skutečností má poskytovatel právo být informován objednatelem
    v přiměřeném časovém předstihu.
14. Poskytovatel má právo na úplnou a včasnou odměnu za řádné vykonání sjednaných služeb.
    V případě, že objednatel shledá nedostatky v plnění této smlouvy, zavazuje se tyto nedostatky
    poskytovateli bezodkladně sdělit způsobem níže uvedeným. Pro případ zjištění nedostatků je
    poskytovatel povinen tyto bezodkladně odstranit a případně zaplatit sjednanou smluvní pokutu.

15. Poskytovatel se dále zavazuje plnit i jiné zde výslovně neuvedené povinnosti, pokud jejich potřeba
    vyplývá z platných právních předpisů, a to zejm. odvést daň řádně zaplacenou objednatelem.

                                V. Práva a povinnosti objednatele

         Objednatel se zavazuje uhradit poskytovateli úhradu (cenu) za provedení sjednaných služeb, a
    to dle podmínek stanovených v této smlouvě.

          Objednatel se zavazuje seznámit poskytovatele s technickými a stavebními dispozicemi
    jednotlivých pracovišť a s požadavky na dodržování zvláštních organizačních pokynů.

-v  Objednatel se zavazuje objednávat provádění mimořádných prací telefonicky, případně též e-

    mailetn s uvedením bližší specifikace mimořádného požadavku.

4. Objednatel je dle svých provozních potřeb oprávněn poskytovateli jednostranně omezit rozsah
   prostor, ve kterých dochází k poskytování sjednaných služeb. Omezení rozsahu poskytování služeb
   je objednatel povinen učinit písemně se specifikací učiněného omezení. Objednatel je povinen
   v přiměřeném předstihu oznámit poskytovateli provozní změny mající vliv na provádění služeb
   a na rozsah fakturace za příslušné období.

5.  Objednatel se zavazuje poskytovateli umožnit provádění sjednaných služeb, a to zejména

    poskytnout nezbytnou součinnost k řádnému plněni předmětu této smlouvy. Za tímto účelem se

    objednatel především zavazuje poskytnout prostory s nezbytným vybavením pro výkon služby

    a pro zabezpečení základních hygienických potřeb včetně vybavení místnosti nezbytným zařízením

    pro uložení osobních věcí.

6.  Objednatel je oprávněn pravidelně a namátkově kontrolovat poskytovatele při plnění

    povinností dle této smlouvy a v případě, že nejsou prováděny řádně a včas, požadovat bezodkladné

    odstranění zjištěných nedostatků. Na zjištěné nedostatky je objednatel oprávněn upozornit osobu

    provádějící předmětnou službu, případně tyto sdělit poskytovateli způsobem stanoveným v článku

    X. této smlouvy.

                                                VI. Termín a místo plnění

1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou, přičemž s plněním této smlouvy se započne dne 1.1.
   2020.

2. Objednatel si vyhrazuje změnu termínu plnění uvedeného v odst. 1 tohoto článku smlouvy o fyzické
   ostraze movitých a nemovitých věcí a o obsluze bezpečnostních technických systémů pro případ,
   že dojde k prodloužení výběrového řízení po 31.12.2019. Poskytovatel bude o předpokládaném
   termínu zahájení poskytování služeb informován s předstihem.

3. Místem plnění této smlouvy jsou objekty blíže specifikované v čl. III. této smlouvy .

                                4
      VII. Cena služeb

1. Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí poskytovateli za řádné provedení služeb
   specifikovaných v této smlouvě cenu. která činí celkem částku ve výši 1.194.128,- Kč bez DPH za
   jeden rok provádění služeb. Tato cena je stanovena součtem dílčích cen stanovených v rozpočtu,
   jež tvoří přílohu č. 2 k této smlouvě.
   Cena za provedení služby nezahrnuje hodnotu DPH, která bude uvedena na faktuře zvlášť podle
   platných obecně závazných daňových předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

2. Pro výpočet ceny za mimořádné služby bude použita hodinová zúčtovací sazba, která činí 10,- Kč
   bez DPH. Cena za provedení služby rovněž nezahrnuje hodnotu DPH, která bude uvedena na
   faktuře zvlášť podle platných obecně závazných daňových předpisů ke dni uskutečnění
   zdanitelného plnění.

3. Účastníci této smlouvy berou na vědomí, že skutečná cena, resp. úhrada za provedení služeb dle
   této smlouvy, se může od ceny stanovené v odst. 1 tohoto článku lišit, a to v závislosti na skutečně
   provedených pracích. Cena služeb je konečná a zahrnuje veškeré výdaje poskytovatele nutné
   k vynaložení řádného splnění služby.

4. Podmínky, při jejichž splnění je možno změnit cenu podle odst. 1 tohoto článku a výši hodinové

zúčtovací sazby podle odst. 2 tohoto článku, jsou stanoveny takto:

4.1.  ‘  '

Cenu lze zvýšit o průměrnou meziroční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního
indexu spotřebitelských cen vyhlášené Českým statistickým úřadem. V takovém případě je
poskytovatel povinen písemně objednateli sdělit zvýšení ceny o výši inflace. Poskytovatel však
není oprávněn navýšit cenu o míru inflace za první rok plnění předmětu smlouvy, zvýšení ceny je
tak možné až od roku 2021. O změnách cen z důvodu inflace nejsou smluvní strany povinny
uzavřít dodatek k této smlouvě. Poskytovatel změnu ceny oznámí objednateli doporučeným
dopisem nebo prostřednictvím datové schránky.

4.2

V případě zřejmého věcného rozšíření předmětu veřejné zakázky oproti zadávací dokumentaci
v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek za předpokladu, že nebude zahájeno nové
zadávací řízení. O těchto změnách cen jsou smluvní strany povinny uzavřít dodatek k této smlouvě.

4.3.

V případě změny vlastníka objektů uvedených v článku 111. této smlouvy, popř. při svěření
některého z objektů příslušné městské části, se poskytovatel zavazuje uzavřít s objednatelem
dodatek k této smlouvě, na jehož základě se sníží rozsah předmětu smlouvy uvedený v článku III.
této smlouvy vč. ceny zajejí plnění uvedené v článku Vil. této smlouvy.

5. Pro stanovení ceny za mimořádné služby si smluvní strany dohodly způsob výpočtu ceny tak, že
   cena těchto prací bude stanovena podle počtu skutečně odpracovaných hodin násobených
   hodinovou zúčtovací sazbou stanovenou výše. Tato cena bude poskytovatelem účtována měsíčně,
   a to stejným způsobem jako pravidelně prováděné práce.

                                                VIII. Platební podmínky

1. Objednatel neposkytuje zálohy.

2. Cena za skutečné provedené služby bude hrazena objednatelem na základě daňových dokladů (dále
   jen ..faktury'1) vystavených poskytovatelem, a to bezhotovostně na účet poskytovatele uvedený ve
   faktuře. Poskytovatel je oprávněn účtovat výkon pouze těch prací, které byly v daném období
   skutečně provedeny. Poskytovatel nemá nárok na úhradu ceny za pravidelný výkon těch prací,
   které z jakéhokoli důvodu neprováděl.

                                                                           5
3. Poskytovatel se zavazuje faktury vystavovat pravidelně jednou měsíčně a objednateli je doručit
    bezodkladně, nejpozději do 14 dní po skončení každého kalendářního měsíce, a to na adresu
    Magistrát města Brna, Odbor správy majetku, Husova 3, 601 67 Brno.

4. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena na minimálně 21 kalendářních dnů ode dne vystavení
    faktury poskytovatelem.

5. Faktury vystavené poskytovatelem musí formou a obsahem odpovídat zákonu č. 563/1991 Sb.,
    o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákonu č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
    znění pozdějších předpisů a musí obsahovat:
    - označení účetního dokladu a jeho pořadové číslo,
    - identifikační údaje objednatele,
    - identifikační údaje poskytovatele včetně DIČ.
    - popis obsahu účetního dokladu,
    - datum vystavení,
    - datum splatnosti,
    - datum uskutečnění zdanitelného plnění,
    - výši ceny bez DPHcelkem,
    - sazbu DPH,
   - výši DPH celkem zaokrouhlenou dle příslušných předpisů.
    - cenu celkem včetně DPH,
    - podpis odpovědné osoby poskytovatele.

6. Přílohou faktur bude seznam skutečně provedených prací s uvedením, kdy tyto práce byly
    provedeny, přičemž pro každý objekt bude vytvořena samostatná příloha s uvedením celkové ceny
    provedených prací.

7. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat všechny náležitosti nebo přílohy, je objednatel
   oprávněn vrátit jej poskytovateli k doplnění či přepracování. V takovém případě se přeruší plynutí
    lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout doručením opraveného daňového dokladu
   objednateli.

8. Závazek objednatele uhradit cenu za služby sjednané touto smlouvou je splněn v den, kdy je
   fakturovaná částka odepsána z účtu objednatele.

                                            IX. Ukončení smluvního vztahu

1. Každá smluvní strana je oprávněna vypovědět tuto smlouvu písemně bez uvedení důvodu.
   Výpověď bude zaslána druhé straně formou doporučeného dopisu na adresu Magistrát města Brna,
   Odbor správy majetku. Husova 3. 601 67 Brno nebo prostřednictvím datové schránky v případě
   objednatele a na adresu uvedenou v záhlaví v případě poskytovatele. Výpovědní lhůta je
   desetiměsíční a počíná plynout od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi.

2. Smlouva může být ukončena též písemnou dohodou obou smluvních stran

                                                          X.Sankce

1. Poskytovatel odpovídá za bezchybné provedení plnění předmětu této smlouvy. Pokud plnění
   poskytovatele neodpovídá účelu nebo předmětu této smlouvy, popřípadě předpokládanému
   výsledku, má vady. Poskytovatel odpovídá objednateli za vady a zavazuje se, že je neprodleně
   odstraní, a to i v případě, že na ně nebyl objednatelem výslovně upozorněn a zjistil je vlastní
   kontrolní činností.

   Reklamace vad a nedostatků plnění ze strany poskytovatele je objednatel povinen uplatnit
   neprodleně, nejpozději do konce následujícího pracovního dne po zjištění vady či nedostatku, a to

                                                             6
   ústně osobě provádějící činnost, jež je předmětem této smlouvy, případně písemnou formou v knize
   reklamací/kontrol, e-mailem nebo telefonicky. Vady a nedostatky plnění je poskytovatel povinen
   na vlastní náklady odstranit neprodleně, a to:
    - závažné vady nejpozději do I hodiny od oznámení,
    - ostatní vady a nedostatky tentýž den.

3. Poskytovatel je povinen vést po celou dobu účinnosti této smlouvy knihy reklamací/kontrol. Pro
   objekt Vinohradská 78 bude tato kniha uložena na vrátnici objektu, pro ostatní objekty bude kniha
   uložena na vrátnici objektu Husova 3. pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

4. V případě, že poskytovatel neprovede sjednané práce nebo jejich část ve sjednaných lhůtách,
   nebudou mu neprovedené práce uhrazeny. Vadné plnění není poskytovatel oprávněn objednateli
   účtovat a objednatel není povinen je poskytovateli uhradit. Zjistí-li objednatel, že v předložené
   faktuře jsou uplatněna i vadná plnění a činnost spočívající v odstranění vad, je oprávněn takovou
   fakturu poskytovateli vrátit, aniž by se tím dostal do prodlení s úhradou ceny.

5. Smluvní strany se dohodly na povinnosti poskytovatele zaplatit objednateli smluvní pokutu za
   každé jednotlivé porušení povinností stanovených v článku III. této smlouvy ve výši 5 %
   z fakturované částky bez DPH za daný objekt a měsíc, ve kterém došlo k porušení povinností
   poskytovatele.

6. Smluvní strany se dále dohodly na povinnosti poskytovatele zaplatit objednateli smluvní pokutu za
   každé jednotlivé opakované porušení povinností stanovených touto smlouvou, s výjimkou
    povinností stanovených v článku č. III této smlouvy, ve výši 5000,- Kč.

7. Objednatel je oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty již při druhém porušení povinností mu
   stanovených, na jejichž nedodržení byl upozorněn objednatelem,

8. Smluvní pokuta je splatná ve Ihůtě 15 dnů ode dne odeslání výzvy k jejímu zaplacení prostřednictví
   datové schránky. V této výzvě bude určen způsob platby. Písemnou výzvu k zaplacení výše
    uvedené smluvní pokuty je objednatel oprávněn zaslat poskytovateli ihned poté, co se objednatel
   o porušení povinností poskytovatele vyplývajících z této smlouvy dozví. Zaplacením smluvní
   pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody.

9. Při prodlení s úhradou faktur ze strany objednatele má poskytovatel právo účtovat úrok z prodlení
   ve výši 0.01 % z dlužné částky za každý kalendářní měsíc prodlení.

                                                      XI. Doručování

1. Faktury se poskytovatel zavazuje doručovat objednateli doporučenou poštou, popř. osobně.
    Výpověď, vyčíslení smluvní pokuty a navýšení ceny o inflaci se smluvní strany zavazují doručovat
    prostřednictví datové schránky, příp. doporučenou poštou. Ostatní písemnosti lze mezi smluvními
   stranami doručovat i elektronickou poštou či jiným dohodnutým způsobem.

                                        XII. Ustanovení společná a závěrečná

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti nabývá dnem
    počátku plnění.

2. Tato smlouva, jakož i právní vztahy z této smlouvy vzniklé nebo v této smlouvě výslovně
    neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, případně dalšími obecně
   závaznými právními předpisy.

3. Pokud by se některé z ustanovení této smlouvy stalo podle platného práva v jakémkoli ohledu
    neplatným, neúčinným nebo protiprávním, nebude tím dotčena nebo ovlivněna platnost, účinnost
                                                             7
    nebo právní bezvadnost ostatních ustanovení této smlouvy. Jakákoli vada této smlouvy, která by
    měla původ v takové neplatnosti nebo neúčinnosti, bude dodatečně zhojena dohodou účastníků
    přijetím ustanovení nového a platného, které bude respektovat ujednání a zájem smluvních stran.

4. Veškeré změny této smlouvy je možné činit pouze v písemné formě.

5. Všechny záležitosti a spory vyplývající z této smlouvy se smluvní strany zavazují řešit především
    smírnou cestou a dohodou ve snaze odstranit nedostatky, které brání plnění smlouvy.

6. Smluvní strany se zavazují vzájemně si poskytovat součinnosti při plnění této smlouvy.

7. Smluvní strany se zavazují, že během plnění této smlouvy i po jejím ukončení budou zachovávat
    mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti s plněním této smlouvy.

8. Smlouva je sepsaná v šesti stejnopisech, z nichž čtyři obdrží objednatel a dva obdrží poskytovatel.

9. Poskytovatel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb.,
   o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

10. Účastníci shodně a výslovně prohlašují, že došlo k dohodě o celém obsahu této smlouvy, že si tuto
     smlouvu přečetli, jejímu obsahu porozuměli a tato byla sepsána na základě jejich pravé, vážné
    a svobodné vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, na důkaz čehož připojují
     vlastnoruční podpisy.

11. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv dle zákona
    č. 340/2015 Sb.. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
    a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Smlouvu zašle správci
    registru smluv k uveřejnění objednatel.

12. Tato smlouva byla schválena Radou města Brna na schůzi č. R8/054 konané dne 04.12.2019.

Příloh) smlouvy:
1/ Rozsah prací
2/ Rozpočet

V Brně dne 2 0 -12- 2019  V Brně dne 17.12.2019

Statutární město               /MONIT plus, s.r.o
Bc. Petr Gabriel                Ing. Jiří Molák
vedoucí OSM MMB                 jednatel
objednatel________              poskytovatel

                          8
Příloha č. 1

                                Ostraha II. část
          Přehled objektů II. část - objekty nemagistrátní

VINOHRADSKÁ  Ostraha - vrátnice                            1 zaměstnanec
78           5.30 - 21.30 hod (vč. So a Ne)

areál k. ú.
  v

Cernovice

Ostraha formou obhlídky                   způsob obhlídky
objekt                                    2x noc / 2x den
 Rybníček 11                              lx noc
Lomená 48                                 lx den
Sportovní 2a - Eiskon                     lx noc / lx den
Vlhká 28 - pozemky                        lx noc / lx den
Francouzská 36                            lx den
fotbalový stadion za Lužánkami - tribuny  lx den
Lerchova býv. vojenský areál              lx den
čerpací stanice Nový Lískovec______       lx den
čerpací stanice Kohoutovice______         lx den
vodojem Kohoutovice                       lx den
Světlá 6                                  lx den
Světlá 8                                  lx den
Světlá 10                                 lx den
Karlova 63
Francouzská 83 - bytový dům pro soc.      lx noc / lx den
potřeby_______

Činnost ostrahy formou obhlídky:

Ostraha bude prováděna dle uvedené četnosti, a to: obhlídka celého objektu zvenku, kontrola
uzamčení (zabezpečení) všech vstupních dveří, kontrola stavu oken a sklepních okének, kontrola
technického stavu objektu. U areálů provádět tyto úkony u všech budov areálu. Případné další úkony
ostrahy jsou uvedeny níže pro jednotlivé objekty.
ČINNOSTI OSTRAHY (ostatní objekty, areály)

Vinohradská 78 - ostraha - vrátnice

Zaplocený areál sestává zjednoho likusového přízemního objektu na pozemku p. č. 2503/114
a dalších přilehlých pozemků, zejména p. č. 2503/3, vše v k.ú. Černovice, a příjezdovou komunikací
z ul Vinohradské. Přes areál je přístup rovněž do části, která není předmětem ostrahy a je využívána
ze strany třetího subjektu.

Ostraha je prováděna denně věetně sobot a nedělí od 53" do 21JHhod.

Přes den bude ostraha zapisovat RZ vozidel, která budou vjíždět do areálu s přesným uvedením
hodiny, data a důvodu návštěvy. Ostraha bude rovněž ovládat závoru ve stanoveném režimu.

V době od 530 do 21 50 hod. bude závora spuštěna a hlavní brána otevřená. Ostraha po zapsání
příslušných údajů vpustí uživatele areálu (nájemce) či návštěvy dovnitř. Obdobně toto platí i při
opuštění areálu.

Ve 21.30 hod. ostraha bránu uzamyká, v 5.30 hod. bránu otevírá.

Ostraha odpovídá za to, že do objektu nevniknou nepovolané osoby.
Ostraha provádí kontrolu rozsahu pronajatých ploch a prostor.
Ostraha provádí úklid vrátnice a ploch bezprostředně souvisejících s vrátnicí.

Francouzská 83 - dispečink kamerového systému

Zajištění přenosu a dispečink kamerového systému (2 kamery).
Příloha č. 2    Ostraha objektů 2.část

Objekt                                        Pracovník 1 za týden
                                              bez DPH*
Vinohradská 78
Rybníček 11                                                              9 524
                                                                         2 800
Lomená 48
                                                                         1 400
Sportovní 2a - Eiskon                                                    1400

Vlhká 28 - pozemky                                                            700

Francouzská 36                                                             280
                                                                              700
fotbalový stadion za Lužánkami - tribuny                                1400
                                                                       22 964
Lerchova      býv. vojenský areál

čerpací stanice Nový Lískovec

čerpací stanice Kohoutovice

vodojem Kohoutovice

Světlá 6

Světlá 8

Světlá 10

Karlova 63

Francouzská 83 - bytový dům pro soc. potřeby

Cena celkem bez DPH za týden

Cena celkem za rok bez DPH                        1194128
Výše DPH                                       250766,88
Cena celkem za rok včetně DPH                 1444894,88

Mimořádná ostraha                             Cena bez DPH      DPH                     Cena vč. DPH
1 hodina prací                                              10
                                                                                   2,1                               12,1

* V ceně jsou zahrnuty všechny náklady spojené s poskytováním služeb pokrývajících vymezený rozsah prací za 1 týden
poskytování služeb dle stanoveného rozsahu práce.