Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O výkonu technického dozoru stavebníka i. .C?.QM7<^7b Objednatel; Město Chotěboř se sídlem Trčků z Lípy 69, 583 01 Chotěboř Zastoupený; starostou města ing. Tomášem Škarydem Zástupce pro věcí technické: Ing. Zdenka Pospíchalová - vedoucí OdMIM IČ: 00267538 DIČ; CZ00267538 (dále také „Objednatel") Zhotovitel; QATROSYSTEM, spoL s r.o. sídlo firmy: Kyjovská 3578, Havlíčkův Brod 580 01 Zastoupený; jednatelem Ing. Dušanem Čapkem IČ: 15058654 DIČ; CZ15058654 Peněžní ústav: Komerční banka a.s. Číslo účtu: (dále také „Zhotovitel"] I. Předmět smlouvy 1. Předmětem plnění Je zajištění výkonu technického dozoru stavebriíka stavby KÍNO CHOTĚBOŘ č.p. 256, ZÁZEMÍ PRO ÚČINKUJÍCÍ a odborné technické pomoci při realizaci této akce. li. j Povinnosti smluvních stran 1. Dozor se zavazuje; že na stavbu bude docházet za účelem výkonu činnosti dle této smlouvy minimálně 2x týdně, což potvrdí zápisem ve stavebním deníku. 2. Dozor je povinen zejména: a) postupovat pří zařizování záležitostí s odbornou péčí dle pokynů objednatele a v souladu s jeho zájmy, tj. zejména kontrolovat, aby provedení stavby "KINO CHOTÉBÓŘ č.p. 256, ZÁZEMÍ PRO ÚČINKUJÍCÍ" bylo realizováno v souladu s předanou projektovou dokumentací v termínech a za ceny dle výsledků výběrových řízení a v případě neplnění objemového nebo finančního harmonogramu stavby navrhovat opatření k nápravě. b) oznamovat objednateli všechny okolností, které zjistil pří zařizování záležitostí a jež mohou mít vliv na pokyny objednatele, c) upozornit objednatele na nevhodnost jeho pokynů, d) zařizovat záležitost osobně, popř. informovat objednatele o svém zastupování - dozor je oprávněn tento zástup určit pouze v případě dovolené, nebo když není schopen činnost dozoru vykonávat z důvodů pracovní neschopnosti, e) zařizovat záležitosti v souladu s písemnými pokyny objednatele. Od pokynů objednatele se může dozor odchýlit, jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu objednatele a dozor nemůže včas obdržet jeho souhlas. 3. Objednatel je zejména povinen: a) na výzvu dozoru se zúčastnit důležitých jednání, b) poskytovat dozoru nezbytnou součinnost, potřebnou pro řádné vyřízení záležitostí. lil. Obsah a rozsah výkonu technického dozoru investora 1. Činnost v průběhu provádění stavby Seznámení se se všemi podklady, podle kterých se připravuje a bude zajištěna realizace stavby, zejména s projektovou dokumentací a s dalšími podmínkami pro realizací. Seznámení se s obsahem smlouvy o dílo a s obsahem stavebního a jiných povolení. Zabezpečení a organizace předání staveniště Zhotoviteli stavby, včetně protokolárního zápisu o odevzdání a převzetí. Spolupracovat s objednatelem na zabezpečení, organizací a účasti na veškerých jednáních s dotčenými orgány a organizacemi, která souvisí s prováděním stavby. Kontrola dodržení podmínek stavebních povolení, dotčených orgánů státní správy, správců sítí a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby. Cenová a věcná kontrola provedených prací a zjišťovacích protokolů porovnáním s odsouhlaseným položkovým rozpočtem ke smlouvě o dílo se zhotovitelem. Kontrola podkladů zhotovitele stavby pro fakturování z hlediska věcné náplně podle skutečně provedených prací, kontrola dodržení podmínek fakturace dle uzavřené smlouvy s potvrzením správností svým podpisem. Kontrola souladu provedených a fakturovaných prací s položkovými rozpočty jednotlivých stavebních objektů nebo provozních souborů a s celkovým rozpočtem stavby. Vedení potřebné evidence o čerpání rozpočtu (ve finanční i věcné skladbě) a v souvislosti s tím vypracování návrhů na zpracování doplňků rozpočtu Zhotovitelem stavby, jejich předkládání se svým vyjádřením Objednateli. Kontrola dodržování všech podmínek a termínů smlouvy o dílo uzavřené mezí stavebníkem a zhotovitelem. Spolupracovat s Objednatelem na zabezpečení plnění podmínek vyplývajících Objednateli ze smlouvy na zhotovení stavby se Zhotovitelem stavby. Ve spolupráci se zástupcem objednatele oprávněným jednat ve věcech technických zajištění svolání kontrolních dnů a řízení jejich průběhu, zabezpečení pořízení zápisu z Kontrolních dnů a jejich archivace. Projednání případných změn a doplňků Projektové dokumentace, které nezvyšují náklady, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby, zabezpečení vyjádření Autorského dozoru a jejich archivace. Předkládání vlastních návrhů směřujících k zhospodárnění budoucího provozu a ke snížení ceny zhotovované stavby. Technická kontrola prováděných prací, technologických postupů a dodávek materiálů, strojů nebo zařízení, zejména soulad jejich provedení s technickými normami a ostatními předpisy vztahujícími se ke kvalitě stavebních prací. Technická a věcná kontrola prací a dodávek, které budou v dalším postupu prací zakryty nebo znepřístupněny. Spolupracovat s Koordinátorem bezpečnosti práce pří dodržování bezpečnostní práce na stavbě. Kontrola dodržování zásad ochrany životního prostředí. Spolupráce s odpovědnými pracovníky zhotovitele při provádění opatření na odvrácení, nebo omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi. Projednání návrhů Zhotovitele stavby na záměny materiálů, zabezpečení stanoviska Autorského dozoru a předkládání návrhů na konečné rozhodnutí Objednateli. Kontrola Zhotovitele stavby při provádění předepsaných zkoušek materiálů, konstrukcí a prací, kontrola dokladů prokazujících kvalitu prací včetně archivace všech protokolů; revizních zpráv a zápisů z toho vyplývajících. Pravidelná kontrola vedení stavebního deníku, pravidelné zápisy s vyjádřením zejména ke kvalitě prováděných prací a v případě nedodržování podmínek výstavby stanovení požadavků na nápravu (formou zápisu ve stavením deníku). Kontrola časového průběhu provádění stavby, dodržování termínů stanovených ve smlouvě o dílo se Zhotovitelem stavby, případně stanoveného časového a finančního harmonogramu prováděných prací. V případě ohrožení dodržení termínů okamžité vyrozumění Objednatele včetně předložení návrhu na řešení. Kontrolu řádného uskladnění materiálů na stavbě a pořádku na staveništi. Převzetí podkladů pro předání a převzetí stavby, kontrolu všech dokladů vyžadovaných Smlouvou po Zhotoviteli stavby pro předání a převzetí stavby. Organizační příprava předání a převzetí stavby, účast na předání a převzetí stavby včetně pořízení protokolu o předání a převzetí stavby, vymezení všech vad a nedodělků včetně stanovení termínů jejich odstranění. Průběžně pořizuje fotodokumentaci postupu prováděných prací, která bude součástí závěrečné kontrolní zprávy (v elektronické podobě). 2. Činnost po dokončení stavby Kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při předání a převzetí stavby Zhotovitelem stavby. Účast při zpětném předání inženýrských sítí jejich správcům, včetně zajištění dokladů o neporušeností). Příprava a zabezpečení podkladů pro kolaudační řízení. Účast na kolaudačním řízení. Spolupracovat s Objednatelem při zabezpečení splnění požadavků vyplývajících z kolaudačního souhlasu a při zabezpečení případného odstranění zjištěných kolaudačních závad. Zabezpečení a kontrola vyklizení staveniště Zhotovitelem stavby. Kontrola splnění podmínek zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek Zhotovitelem stavby (zejména kontrola předání Seznamu poddodavatelů). Kontrola a odsouhlasení správnosti dokumentace skutečného provedení stavby a zabezpečení jejího případného doplnění a její předání Objednateli. Kontrola a převzetí všech dokladů geodetického zaměření a jejích předání Objednateli. 3. Organizace kontrolních dnů Pro účely kontroly průběhu provádění stavby organizuje Technický dozor se spoluprácí se Zhotovitelem stavby Kontrolní dny v termínech nezbytných pro řádné provádění kontroly, nejméně však dvakrát měsíčně. Technický dozor je povinen se Kontrolních dnů pravidelně zúčastnit, jednání řídit a vždy z každého Kontrolního dne pořídit zápis. Zápisy z Kontrolního dne Technický dozor podepisuje a je povinen plnit úkoly vyplývající pro něj z příslušného zápisu. Technický dozor zápisy z Kontrolních dnů archivuje (v listinné i elektronické podobě). Technický dozor je povinen provádět kontrolu plnění úkolů vyplývající pro ostatní účastníky výstavby ze zápisu z Kontrolního dne. V průběhu provádění stavby je Technický dozor povinen kromě účasti na Kontrolních dnech provádět pravidelnou kontrolu ve smyslu činnosti definovaných v popise jeho činnosti, zejména pak z hlediska plnění časového harmonogramu, plnění finančního harmonogramu, dodržování norem a technických či právních předpisů pro provádění staveb, dodržování bezpečnosti a hygieny provádění stavebních prací. Technický dozor je povinen provádět kontrolu Stavebního deníku nejméně Jedenkrát za 4 pracovní dny. Ke všem zápisům Zhotovitele stavby nebo jiných oprávněných osob, které se vztahují k výkonu jeho funkce je Technický dozor povinen připojit svoje stanovisko. Technický dozor v rámci své kontrolní činností kontroluje rovněž dodržování a plnění podmínek rozhodnutí dotčených orgánů a organizací. IV. Trváni smlouvy, místo plnění, výpověď smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu do úplného splnění předmětu smlouvy, tedy do odstranění všech vad a nedodělků uvedených v protokolu o předání a převzetí stavby nebo do vydání kolaudačního souhlasu se stavbou, podle toho, co nastane později. V. Odměna dozoru za plnění předmětu smlouvy 1. Odměna za výkon technického dozoru dle této smlouvy se sjednává ve výší 640,- Kč bez DPH, 774,40 Kč vč. DPH 21% za 1 hodinu výkonu technického dozoru. 2. Dozor má nárok na úhradu odměny ve výši, která odpovídá 488 hodinám výkonu technického dozoru. Tzn. maximálně ve výši 377.907,- Kč vČ. DPH. Rozsah prací výkonu dozoru stavebníka je stanoven v příloze č.l k této smlouvě. 3. Dále má dozor nárok na úhradu odměny ve výši, která odpovídá skutečně vynaloženému času v hodinách účtovanou v hodinové sazbě uvedenou v bodě č. 1 tohoto odstavce smlouvy a to na provedení prací uvedených v příloze č.l k této smlouvě. Jedná se práce nezahrnuté v ceně uvedené v bodě č.2 tohoto odstavce smlouvy. 4. Odměna bude hrazena jednou měsíčně na základě faktury vystavené Technickým dozorem. Splatnost faktury je 21 dní od doručení objednateli. Všechny faktury včetně příloh budou objednali doručeny elektronicky na emailovou adresu: fakturv@chotebor.cz. 5. Náklady na dopravu a úhrada případných hotových výdajů již je zahrnuta v dohodnuté odměně. VI. Závěrečná ustanovení 1. Veškeré změny a doplňky této smlouvy musí být učiněny písemně ve formě číslovaného dodatku k této smlouvě, podepsaného oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 2. Účastníci této smlouvy prohlašují, že smlouva byla sjednána na základě jejich pravé a svobodné vůle, že sí její obsah přečetli a bezvýhradně s ním souhlasí, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy. 3. Účastnící této smlouvy berou na vědomí, že plnění z této smlouvy je plněním ve vztahu k veřejnoprávní korporaci a veřejným prostředkům a vztahuje se na ni zákon č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinností některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Prohlašují, že skutečností a údaje uvedené ve smlouvě nejsou obchodním tajemstvím a podpisem této smlouvy dávají souhlas ke zveřejnění osobních údajů ve smlouvě obsažených pro účely uveřejnění smlouvy a metadat smlouvy v Registru smluv zřízeném podle zákona o registru smluv. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění v informačním systému veřejné správy - Registru smluv. 4. Účastnící této smlouvy berou na vědomí že, získané osobní údaje jsou zpracovávány v nezbytném rozsahu a po nezbytnou dobu v rámci plnění právních povinností a smluvních povinností vzniklých uzavřením smlouvy v souladu s obecným nařízením EU 2016/679 a platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů. 5. Tato smlouva byla schválena usnesením Rady města Chotěboř č. 896 ze dne 5.2.2020. Příloha č. 1 Rozpis výkonu technického dozoru, ze dne 21.1.2020 V Chotěboři dne V Havlíčkově Brodě dne 6.02.2020 Ing. Dušan Čapek Za zhotovitele r/^AYR05':5 V^7^:Vpoi: s r.? Kyjoví;;-..i0573 580 01 MavlíčkLV Brod DIČ: CZ15I.-63354 ^ I3l,: 55C 400 470-3, V':;569 400 471 . QATROSYSTEM, spol. s r.o, Kyjovská 3578, Havlíčkův Brod 580 01 Qatrosystem renovační A izolační sta vební systém Y Mislo Chotibof — Kino ChotCboT 2.p. 256. zázemí pro účinkující - nabídka TDS z 21.1.2020 Město Chotěbor LuboS Dvořák Odděleni majetku a investic města TrčkůzLipy69 e-mail: dvorakchotebor.cz Chotěboř 583 01 V Havlíčkově Brodě, dne 21.01.2020 NABÍDKA VÝKONU TECHNICKÉHO DOZORU Předmět plněni Technický dozor stavebníka na akci - „KINO CHOTĚBOftč.p. 256, ZÁZeMi PRO ÚČINKUJÍCÍ** Objednatel Město Chotěboř Terminy realizace: zahájení od 01.02.2020 dokončení do 30.04.2021 ukončení výkonu technického dozoru dle skutečného dokončení stavby Předpokládaný rozsah a cena výkonu technického dozoru - TDS : 32 hod 1. Převzetí PD, seznámení se s dokumentaci a rozsahem prací 4 hod 2. Účast na předání a převzetí staveniště 3. Účast na pravidelných kontrolních dnech na stavbě realizovaného díla. sepsání zápisů z KD předpoklad 1 * týdně po dobu realizace díla S8 * 4 hod = 232 hod 2020 7 až 51 týden to je 45 týdnů 2021 2 až 14 týden to je 13 týdnů 4. Pravidelný výkon TDS mimo kontrolní dny 1 • v týdnu na místě stavby vč. kontroly vedeni Stavebního deníku 53 * 2 hod = 106 hod 2020 od března 10 až 50 týden to je 41 týdnů 2021 2 až 13 týden to je 12 týdnů 5. Kontrola dokladů, revizí, prohlášení o shodě připravených zhotovitelem k přejímacímu řízení 8 hod 6. Účast na odevzdání a převzetí díla, sepsání zápisu, sepsání vad a nedodělků Shod 7. Prohlídka odstranění vad a nedodělků vč. sepsání zápisu o jejich odstranění 4 hod 8. Kontrola soupisů provedených prací (podklad pro fókturací I* měsíčně) 14*4 hod = 56 hod 2020 i 1 měsíců 2021 3 měsíce předpoklad Shod 9. Kontrola celkového konečného soupisu provedených prací 30 hod 10. Ostatní práce spojené s výkonem technického dozoru Součet 488 hod *640 Kč = 312.320 Kč DPH 21% 65.587 Kč CELKEM 377.907 Kč Ttí: 569 4S0 473 -Jedimlel spoleinosu 569 430 471 - fax IČO: 150 58 654 PlC: CZ-I50 5S654 569 430 472 -jednaiel společnosii 569 426 303 -fax Bankorni spojeni: i.ň. CZK Il324h52h0l00 569 430 472 -jed>mtcl společnojii 569430 379 • provozní areál Oatrosyilcni li KB llavličkňv Brod 569 430 470 - sekrcinriái 569 430 477 • Jirtmni prodejna sunebnin 569 430 475 - projekce 569 429 521 ■firemníprodejna siavebiiw/fnx E-niail: qafrosystem^qairosysiem c: ir«ť»ť.qairosysieni.c: Výkon stavebního dozoru stavebníka nezahrnutý ve výSe uvedené cené : 1. IControla rozpočtů víceprací, zmčn a neprovádčných prací. 2. Příprava dokumentace a dokladů ke kolaudačnímu řízení. 3. Průběžná a závěrečná evidence dokladů v listinné a elektronické podobě a Jejich příprava. 4. Ostatní práce spojené s výkonem technického dozoru v průběhu stavby a po dokončení stavby CENA bude fakturováno dle skutečně vynaloženého času na provedení těchto prací v hodinové sazbě 640 Kč/hod + DPH 21 % Cena obsahuje dopravní náklady. Doba výkonu TDS na stavbě pří kontrolních dnech a pravidelných kontrolách obsahuje i čas strávený na cestě. Cena obsahuje dopravní náklady. Cena neobsahuje náklady na zařízení staveniště pro výkon TDS na místě realizace díla - zajistí objednatel. Cena neobsahuje náklady na zkušební měření a posudky provedených prací od specializovaných organizací. Za zhotovitele: Ing. Dušan Čapek jednatel spol. s r.o Iv^ ) KyjovTi.-.i 0572 580 01 Havilckiiv Brod DiČ:CZir‘Ob3354 tel.; 56C 430 470-3