Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11801076: Smlouva o dílo - Kino Chotěboř č.p.256, zázemí pro účinkující

Příloha Smlouva_o_výkonu_technického_dozoru_stavebníka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
                          O výkonu technického dozoru stavebníka

                                           i. .C?.QM7<^7b

Objednatel;     Město Chotěboř

se sídlem       Trčků z Lípy 69, 583 01 Chotěboř
Zastoupený;     starostou města ing. Tomášem Škarydem

Zástupce pro věcí technické: Ing. Zdenka Pospíchalová - vedoucí OdMIM

IČ:             00267538

DIČ;            CZ00267538

(dále také „Objednatel")

Zhotovitel;     QATROSYSTEM, spoL s r.o.
sídlo firmy:    Kyjovská 3578, Havlíčkův Brod 580 01
Zastoupený;     jednatelem Ing. Dušanem Čapkem
IČ:             15058654
DIČ;            CZ15058654
Peněžní ústav:  Komerční banka a.s.
Číslo účtu:

      (dále také „Zhotovitel"]

                                          I.
                                Předmět smlouvy

1. Předmětem plnění Je zajištění výkonu technického dozoru stavebriíka stavby KÍNO
    CHOTĚBOŘ č.p. 256, ZÁZEMÍ PRO ÚČINKUJÍCÍ a odborné technické pomoci při realizaci této

    akce.

                                li.  j

                                Povinnosti smluvních stran

1. Dozor se zavazuje; že na stavbu bude docházet za účelem výkonu činnosti dle této smlouvy
    minimálně 2x týdně, což potvrdí zápisem ve stavebním deníku.
2. Dozor je povinen zejména:
             a) postupovat pří zařizování záležitostí s odbornou péčí dle pokynů objednatele a v
                  souladu s jeho zájmy, tj. zejména kontrolovat, aby provedení stavby "KINO
                  CHOTÉBÓŘ č.p. 256, ZÁZEMÍ PRO ÚČINKUJÍCÍ" bylo realizováno v souladu s předanou
                  projektovou dokumentací v termínech a za ceny dle výsledků výběrových řízení a
                  v případě neplnění objemového nebo finančního harmonogramu stavby
                  navrhovat opatření k nápravě.
             b) oznamovat objednateli všechny okolností, které zjistil pří zařizování záležitostí a
                  jež mohou mít vliv na pokyny objednatele,
             c) upozornit objednatele na nevhodnost jeho pokynů,
             d) zařizovat záležitost osobně, popř. informovat objednatele o svém zastupování -
                  dozor je oprávněn tento zástup určit pouze v případě dovolené, nebo když není
                  schopen činnost dozoru vykonávat z důvodů pracovní neschopnosti,
             e) zařizovat záležitosti v souladu s písemnými pokyny objednatele. Od pokynů
                  objednatele se může dozor odchýlit, jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu
                  objednatele a dozor nemůže včas obdržet jeho souhlas.

3. Objednatel je zejména povinen:
              a) na výzvu dozoru se zúčastnit důležitých jednání,
              b) poskytovat dozoru nezbytnou součinnost, potřebnou pro řádné vyřízení
                  záležitostí.

                                                              lil.
                           Obsah a rozsah výkonu technického dozoru investora

1. Činnost v průběhu provádění stavby

         Seznámení se se všemi podklady, podle kterých se připravuje a bude zajištěna realizace
         stavby, zejména s projektovou dokumentací a s dalšími podmínkami pro realizací.
         Seznámení se s obsahem smlouvy o dílo a s obsahem stavebního a jiných povolení.
         Zabezpečení a organizace předání staveniště Zhotoviteli stavby, včetně protokolárního
         zápisu o odevzdání a převzetí.
         Spolupracovat s objednatelem na zabezpečení, organizací a účasti na veškerých
         jednáních s dotčenými orgány a organizacemi, která souvisí s prováděním stavby.
          Kontrola dodržení podmínek stavebních povolení, dotčených orgánů státní správy,
         správců sítí a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby.
         Cenová a věcná kontrola provedených prací a zjišťovacích protokolů porovnáním
         s odsouhlaseným položkovým rozpočtem ke smlouvě o dílo se zhotovitelem.
          Kontrola podkladů zhotovitele stavby pro fakturování z hlediska věcné náplně podle
          skutečně provedených prací, kontrola dodržení podmínek fakturace dle uzavřené
          smlouvy s potvrzením správností svým podpisem.
Kontrola souladu provedených a fakturovaných prací s položkovými rozpočty
jednotlivých stavebních objektů nebo provozních souborů a s celkovým rozpočtem
stavby.
Vedení potřebné evidence o čerpání rozpočtu (ve finanční i věcné skladbě) a v souvislosti
s tím vypracování návrhů na zpracování doplňků rozpočtu Zhotovitelem stavby, jejich
předkládání se svým vyjádřením Objednateli.
Kontrola dodržování všech podmínek a termínů smlouvy o dílo uzavřené mezí
stavebníkem a zhotovitelem.
Spolupracovat s Objednatelem na zabezpečení plnění podmínek vyplývajících
Objednateli ze smlouvy na zhotovení stavby se Zhotovitelem stavby.
Ve spolupráci se zástupcem objednatele oprávněným jednat ve věcech technických
zajištění svolání kontrolních dnů a řízení jejich průběhu, zabezpečení pořízení zápisu
z Kontrolních dnů a jejich archivace.
Projednání případných změn a doplňků Projektové dokumentace, které nezvyšují
náklady, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby, zabezpečení
vyjádření Autorského dozoru a jejich archivace.
Předkládání vlastních návrhů směřujících k zhospodárnění budoucího provozu a ke
snížení ceny zhotovované stavby.
Technická kontrola prováděných prací, technologických postupů a dodávek materiálů,
strojů nebo zařízení, zejména soulad jejich provedení s technickými normami a ostatními
předpisy vztahujícími se ke kvalitě stavebních prací.
Technická a věcná kontrola prací a dodávek, které budou v dalším postupu prací zakryty
nebo znepřístupněny.
Spolupracovat s Koordinátorem bezpečnosti práce pří dodržování bezpečnostní práce
na stavbě.
Kontrola dodržování zásad ochrany životního prostředí.
Spolupráce s odpovědnými pracovníky zhotovitele při provádění opatření na odvrácení,
nebo omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi.
Projednání návrhů Zhotovitele stavby na záměny materiálů, zabezpečení stanoviska
Autorského dozoru a předkládání návrhů na konečné rozhodnutí Objednateli.
Kontrola Zhotovitele stavby při provádění předepsaných zkoušek materiálů, konstrukcí a
prací, kontrola dokladů prokazujících kvalitu prací včetně archivace všech protokolů;
revizních zpráv a zápisů z toho vyplývajících.
Pravidelná kontrola vedení stavebního deníku, pravidelné zápisy s vyjádřením zejména
ke kvalitě prováděných prací a v případě nedodržování podmínek výstavby stanovení
požadavků na nápravu (formou zápisu ve stavením deníku).
Kontrola časového průběhu provádění stavby, dodržování termínů stanovených ve
smlouvě o dílo se Zhotovitelem stavby, případně stanoveného časového a finančního
harmonogramu prováděných prací. V případě ohrožení dodržení termínů okamžité
vyrozumění Objednatele včetně předložení návrhu na řešení.
Kontrolu řádného uskladnění materiálů na stavbě a pořádku na staveništi.
Převzetí podkladů pro předání a převzetí stavby, kontrolu všech dokladů vyžadovaných
Smlouvou po Zhotoviteli stavby pro předání a převzetí stavby.
         Organizační příprava předání a převzetí stavby, účast na předání a převzetí stavby včetně
         pořízení protokolu o předání a převzetí stavby, vymezení všech vad a nedodělků včetně
         stanovení termínů jejich odstranění.
         Průběžně pořizuje fotodokumentaci postupu prováděných prací, která bude součástí
         závěrečné kontrolní zprávy (v elektronické podobě).

2. Činnost po dokončení stavby

         Kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při předání a převzetí stavby
         Zhotovitelem stavby.
         Účast při zpětném předání inženýrských sítí jejich správcům, včetně zajištění dokladů o
         neporušeností).
         Příprava a zabezpečení podkladů pro kolaudační řízení.
         Účast na kolaudačním řízení.
         Spolupracovat s Objednatelem při zabezpečení splnění požadavků vyplývajících
         z kolaudačního souhlasu a při zabezpečení případného odstranění zjištěných
         kolaudačních závad.
         Zabezpečení a kontrola vyklizení staveniště Zhotovitelem stavby.
         Kontrola splnění podmínek zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
         Zhotovitelem stavby (zejména kontrola předání Seznamu poddodavatelů).
         Kontrola a odsouhlasení správnosti dokumentace skutečného provedení stavby a
         zabezpečení jejího případného doplnění a její předání Objednateli.
         Kontrola a převzetí všech dokladů geodetického zaměření a jejích předání Objednateli.

3. Organizace kontrolních dnů

         Pro účely kontroly průběhu provádění stavby organizuje Technický dozor se spoluprácí se
         Zhotovitelem stavby Kontrolní dny v termínech nezbytných pro řádné provádění
         kontroly, nejméně však dvakrát měsíčně.
         Technický dozor je povinen se Kontrolních dnů pravidelně zúčastnit, jednání řídit a vždy
         z každého Kontrolního dne pořídit zápis.
         Zápisy z Kontrolního dne Technický dozor podepisuje a je povinen plnit úkoly vyplývající
          pro něj z příslušného zápisu. Technický dozor zápisy z Kontrolních dnů archivuje (v
          listinné i elektronické podobě).
         Technický dozor je povinen provádět kontrolu plnění úkolů vyplývající pro ostatní
          účastníky výstavby ze zápisu z Kontrolního dne.
         V průběhu provádění stavby je Technický dozor povinen kromě účasti na Kontrolních
          dnech provádět pravidelnou kontrolu ve smyslu činnosti definovaných v popise jeho
          činnosti, zejména pak z hlediska plnění časového harmonogramu, plnění finančního
         harmonogramu, dodržování norem a technických či právních předpisů pro provádění
         staveb, dodržování bezpečnosti a hygieny provádění stavebních prací.
         Technický dozor je povinen provádět kontrolu Stavebního deníku nejméně Jedenkrát za 4
         pracovní dny. Ke všem zápisům Zhotovitele stavby nebo jiných oprávněných osob, které
         se vztahují k výkonu jeho funkce je Technický dozor povinen připojit svoje stanovisko.
         Technický dozor v rámci své kontrolní činností kontroluje rovněž dodržování a plnění
         podmínek rozhodnutí dotčených orgánů a organizací.

                                                             IV.
                               Trváni smlouvy, místo plnění, výpověď smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu do úplného splnění předmětu smlouvy, tedy do odstranění
    všech vad a nedodělků uvedených v protokolu o předání a převzetí stavby nebo do vydání
    kolaudačního souhlasu se stavbou, podle toho, co nastane později.

                                                             V.
                                Odměna dozoru za plnění předmětu smlouvy

    1. Odměna za výkon technického dozoru dle této smlouvy se sjednává ve výší 640,- Kč bez
         DPH, 774,40 Kč vč. DPH 21% za 1 hodinu výkonu technického dozoru.

    2. Dozor má nárok na úhradu odměny ve výši, která odpovídá 488 hodinám výkonu
         technického dozoru. Tzn. maximálně ve výši 377.907,- Kč vČ. DPH.
         Rozsah prací výkonu dozoru stavebníka je stanoven v příloze č.l k této smlouvě.

    3. Dále má dozor nárok na úhradu odměny ve výši, která odpovídá skutečně vynaloženému
         času v hodinách účtovanou v hodinové sazbě uvedenou v bodě č. 1 tohoto odstavce
         smlouvy a to na provedení prací uvedených v příloze č.l k této smlouvě. Jedná se práce
         nezahrnuté v ceně uvedené v bodě č.2 tohoto odstavce smlouvy.

    4. Odměna bude hrazena jednou měsíčně na základě faktury vystavené Technickým
         dozorem. Splatnost faktury je 21 dní od doručení objednateli. Všechny faktury včetně
         příloh budou objednali doručeny elektronicky na emailovou adresu:
         fakturv@chotebor.cz.

    5. Náklady na dopravu a úhrada případných hotových výdajů již je zahrnuta v dohodnuté
         odměně.
                                                             VI.
                                              Závěrečná ustanovení

1. Veškeré změny a doplňky této smlouvy musí být učiněny písemně ve formě číslovaného
    dodatku k této smlouvě, podepsaného oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

2. Účastníci této smlouvy prohlašují, že smlouva byla sjednána na základě jejich pravé a
    svobodné vůle, že sí její obsah přečetli a bezvýhradně s ním souhlasí, což stvrzují svými
    vlastnoručními podpisy.

3. Účastnící této smlouvy berou na vědomí, že plnění z této smlouvy je plněním ve vztahu k
    veřejnoprávní korporaci a veřejným prostředkům a vztahuje se na ni zákon č. 340/2015 Sb.,
    o zvláštních podmínkách účinností některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
    smluv (zákon o registru smluv). Prohlašují, že skutečností a údaje uvedené ve smlouvě
    nejsou obchodním tajemstvím a podpisem této smlouvy dávají souhlas ke zveřejnění
    osobních údajů ve smlouvě obsažených pro účely uveřejnění smlouvy a metadat smlouvy v
    Registru smluv zřízeném podle zákona o registru smluv. Tato smlouva nabývá platnosti dnem
    podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění v
    informačním systému veřejné správy - Registru smluv.

4. Účastnící této smlouvy berou na vědomí že, získané osobní údaje jsou zpracovávány
    v nezbytném rozsahu a po nezbytnou dobu v rámci plnění právních povinností a smluvních
    povinností vzniklých uzavřením smlouvy v souladu s obecným nařízením EU 2016/679 a
    platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.

5. Tato smlouva byla schválena usnesením Rady města Chotěboř č. 896 ze dne 5.2.2020.

     Příloha č. 1 Rozpis výkonu technického dozoru, ze dne 21.1.2020

V Chotěboři dne  V Havlíčkově Brodě dne 6.02.2020

                             Ing. Dušan Čapek

                                        Za zhotovitele

                                  r/^AYR05':5 V^7^:Vpoi: s r.?
                                                 Kyjoví;;-..i0573

                                             580 01 MavlíčkLV Brod
                                               DIČ: CZ15I.-63354

                                       ^ I3l,: 55C 400 470-3, V':;569 400 471 .
QATROSYSTEM, spol. s r.o,

Kyjovská 3578, Havlíčkův Brod 580 01

                          Qatrosystem

                                                                 renovační A izolační sta vební systém Y

Mislo Chotibof — Kino ChotCboT 2.p. 256. zázemí pro účinkující - nabídka TDS z 21.1.2020

                                                           Město Chotěbor

                                                           LuboS Dvořák

                                                           Odděleni majetku a investic města

                                                           TrčkůzLipy69

e-mail: dvorakchotebor.cz                                  Chotěboř

                                                           583 01

                                                                                     V Havlíčkově Brodě, dne 21.01.2020

NABÍDKA VÝKONU TECHNICKÉHO DOZORU

Předmět plněni   Technický dozor stavebníka na akci - „KINO CHOTĚBOftč.p. 256,
                                                                       ZÁZeMi PRO ÚČINKUJÍCÍ**

Objednatel       Město Chotěboř

Terminy realizace: zahájení                   od 01.02.2020

                 dokončení              do 30.04.2021

                                        ukončení výkonu technického dozoru dle skutečného dokončení stavby

Předpokládaný rozsah a cena výkonu technického dozoru - TDS :                                            32 hod
1. Převzetí PD, seznámení se s dokumentaci a rozsahem prací                                               4 hod
2. Účast na předání a převzetí staveniště
3. Účast na pravidelných kontrolních dnech na stavbě realizovaného díla. sepsání zápisů z KD

předpoklad 1 * týdně po dobu realizace díla                                          S8 * 4 hod = 232 hod
2020 7 až 51 týden to je 45 týdnů

2021 2 až 14 týden to je 13 týdnů

4. Pravidelný výkon TDS mimo kontrolní dny 1 • v týdnu na místě stavby vč. kontroly

vedeni Stavebního deníku                                                             53 * 2 hod = 106 hod

2020 od března 10 až 50 týden to je 41 týdnů

2021 2 až 13 týden to je 12 týdnů

5. Kontrola dokladů, revizí, prohlášení o shodě připravených zhotovitelem k přejímacímu řízení           8 hod
6. Účast na odevzdání a převzetí díla, sepsání zápisu, sepsání vad a nedodělků                           Shod

7. Prohlídka odstranění vad a nedodělků vč. sepsání zápisu o jejich odstranění                           4 hod

8. Kontrola soupisů provedených prací (podklad pro fókturací I* měsíčně)             14*4 hod = 56 hod

2020 i 1 měsíců

   2021 3 měsíce                                                                     předpoklad           Shod
9. Kontrola celkového konečného soupisu provedených prací                                                30 hod
10. Ostatní práce spojené s výkonem technického dozoru

Součet                                                     488 hod *640 Kč = 312.320 Kč
DPH 21%                                                                               65.587 Kč

CELKEM                                                                               377.907 Kč

Ttí: 569 4S0 473 -Jedimlel spoleinosu   569 430 471 - fax                            IČO: 150 58 654     PlC: CZ-I50 5S654
     569 430 472 -jednaiel společnosii  569 426 303 -fax                             Bankorni spojeni:   i.ň. CZK Il324h52h0l00
     569 430 472 -jed>mtcl společnojii  569430 379 • provozní areál Oatrosyilcni li  KB llavličkňv Brod
     569 430 470 - sekrcinriái          569 430 477 • Jirtmni prodejna sunebnin
      569 430 475 - projekce            569 429 521 ■firemníprodejna siavebiiw/fnx

E-niail: qafrosystem^qairosysiem c:     ir«ť»ť.qairosysieni.c:
Výkon stavebního dozoru stavebníka nezahrnutý ve výSe uvedené cené :
1. IControla rozpočtů víceprací, zmčn a neprovádčných prací.
2. Příprava dokumentace a dokladů ke kolaudačnímu řízení.
3. Průběžná a závěrečná evidence dokladů v listinné a elektronické podobě a Jejich příprava.
4. Ostatní práce spojené s výkonem technického dozoru v průběhu stavby a po dokončení stavby

CENA  bude fakturováno dle skutečně vynaloženého času na provedení těchto prací v hodinové
      sazbě 640 Kč/hod + DPH 21 %

Cena obsahuje dopravní náklady.
Doba výkonu TDS na stavbě pří kontrolních dnech a pravidelných kontrolách obsahuje i čas strávený na cestě.

Cena obsahuje dopravní náklady.
Cena neobsahuje náklady na zařízení staveniště pro výkon TDS na místě realizace díla - zajistí objednatel.
Cena neobsahuje náklady na zkušební měření a posudky provedených prací od specializovaných organizací.

      Za zhotovitele:  Ing. Dušan Čapek
                       jednatel

                                                         spol. s r.o

                       Iv^ ) KyjovTi.-.i 0572
                               580 01 Havilckiiv Brod
                                  DiČ:CZir‘Ob3354

                           tel.; 56C 430 470-3