Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva mandátní č. Příkazní smlouva Smlouva č . 369 /201 6 /01 – příkazníka , č. 281/2016/01 - příkazce uzavřená podle § 2430 a následných zákona č. a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku I. Smluvní strany Příkazce: Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou zastoupený: Podlipným Pavlem, vedoucím technického odboru sídlo: Tanvaldská 50, 463 11 Liberec XXX IČ: 0026 2978 DIČ: CZ0026 2978 (dále jen příkazce ) a Příkazník : Compet Consult s.r.o. zastoupený: Ing. Martinou Bufkovou Rycheckou, jednatelkou se sídlem: Štětkova 1638/18 , 14 0 00 Praha 4 - Nusle IČ: 26 502 402 DIČ: CZ26502402 Bank. Spojení: 305596693/0300 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 86222 (dále jen příkazník) spolu uzavírají tuto příkazní smlouvu II. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je příprava a organizační zajištění celého průběhu zjednodušeného podlimitního zadávacího řízení (dále jen ZPŘ ) pro zadání podlimitní veřejné zakázky na stavební práce : ” Novostavba mateřské školy - Nová Ruda, Vratislavice nad Nisou". Předpokládaná hodnota VZ činí cca 20 mil. Kč bez DPH. 2. Předmět smlouvy zahrnuje komplexní zajištění zadavatelských činností v souladu se zákonem č. 13 4 /20 1 6 Sb., o zadávání veřejných zakáz e k a souvisejících právních předpisů, (dále jen „zákon“) . 3. Příkazce současně s podpisem této smlouvy uděluje příkazníkovi plnou moc k výkonu zadavatelských činností a ke všem právním úkonům, které bude příkazník jménem a na účet příkazce vykonávat na základě této smlouvy. Plná moc se nevztahuje na rozhodovací oprávnění vyplývající ze zákona. V případě, že budou dotčené orgány vyžadovat zvláštní plnou moc, bude tato příkazníkovi vystavena. III. Rozsah činnosti 1. Příkazník se zavazuje v rámci organizačního zajištění průběhu ZP Ř vykonávat pro příkazce následující činnosti: I. etapa: Činnosti spojené s přípravou zadávacího řízení (přípravná fáze): · vstupní jednání, konzultace k postupu v zadávacím řízení · zpracování předběžného harmonogramu průběhu zadávacího řízení · spolupráce při přípravě zadávací dokumentace dle podmínek příkazce , zejména její formální a organizační části a spolupráce přu stanovení obchodních podmínek · po schválení příkazcem kompletace a vydání finální verze zadávací dokumentace a dalších dokumentů zadávacích podmínek II. etapa: Činnosti spojené se zahájením a průběhem zadávacího řízení (výběrová fáze): · zpracování výzev k podání nabídek a jejich zaslání příkazcem vybraným dodavatelům (pokud bude příkazcem požadováno) · spolupráce při zveřejnění zadávací dokumentace na profilu příkazce · konzultační a poradenská činnost v průběhu lhůty pro podání nabídek - příjem a zajištění odpovědí na dotazy dodavatelů (v ceně administrace max. 10 dodatečných informací) · příprava podkladů pro jmenování členů komise pro otevírání obálek a hodnotící - pozvánky · příprava podkladů pro příjem nabídek a otevírání obálek - koordinace · účast v komisi pro otevírání obálek, zpracování protokolu o otevírání obálek · příprava podkladů pro posuzování a hodnocení nabídek (hodnotící komisi), · účast při jednáních hodnotící komise – činnost tajemníka komise (v ceně max. 3 jednání hodnotící komise) · zpracování z právy o hodnocení nabídek · zpracování výzvy k předložení dokladů před uzavřením smlouvy a její zaslání vybranému dodavateli · spolupráce při zpracování textu rozhodnutí za davatele o případném vyloučení a zajištění oznámen í těchto rozhodnutí příslušným účastníkům · zpracování oznámení o výběru dodavatele a zajištění oznámení tohoto rozhodnutí příslušným účastníkům III. etapa: Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení (kontraktační fáze) · příprava podkladů pro uvolňování jistot (pokud budou vyžadovány) · spolupráce a kontrola dokladů před uzavření m smlouvy s vybraným účastníkem · zpracování a zveřejnění oznámení o výsledku zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek · zpracování Písemné zprávy zadavatele · zpracování archivní dokumentace o zadání zakázky a její předání příkazci 2. V případě, že budou podány námitky, zavazuje se příkazník spolupracovat s příkazcem na řešení těchto námitek. Cena za úkony související s námitkami není zahrnuta v odměně příkazníka a bude účtována samostatně dle sjednané hodinové sazby pouze v případě, že podané námitky budou neoprávněné nebo budou oprávněné, ale jejich oprávněnost nebyla způsobena činností příkazníka (např. námitky proti technickým podmínkám). V opačném případě zpracuje příkazník stanovisko včetně navazujících dokladů bezplatně. Obdobný postup platí i v případě podání návrhu na přezkoumání rozhodnutí zadavatele u orgánu dohledu. 3. Předmětem služeb uvedených v odst. 1 není věcné ani technické vymezení předmětu zadávané veřejné zakázky. Pokud bude od příkazníka vyžadována spolupráce a konzultace při zpracování nebo kontrole věcné nebo technické části zadávací dokumentace, zavazuje se příkazník takovou spolupráci poskytnout, přičemž odměna za tyto služby bude fakturována samostatně na základě sjednané hodinové sazby . IV. Práva a povinnosti příkaz níka 1. Příkazník se zavazuje postupovat při věcném plnění smlouvy s odbornou péčí, v zájmu příkazce , poctivě a pečlivě podle svých schopností; použije při tom každého prostředku, kterého vyžaduje povaha obstarávané záležitosti, jakož i takového, který se shoduje s vůlí příkazce. 2. Příkazník se zavazuje při věcném plnění smlouvy postupovat po dle platných ustanovení zákona. 3. Příkazník je povinen plnit své povinnosti v dohodnutých termínech a to tak, aby byly dodrženy všechny lhůty stanovené zákonem i podmínkami veřejné zakázky. 4. Příkazník je povinen uskutečňovat předmětnou činnost v souladu s vymezeným rozsahem činnosti a oprávnění, podle pokynů příkazce a v souladu s jeho zájmy. Od pokynů příkazc e se může příkazník odchýlit, pokud je to nezbytné v zájmu příkazce a pokud nemůže včas obdržet jeho souhlas. Zásadní dokumenty, zejména zadávací dokumentace a veškerá rozhodnutí zadavatele podléhají schválení příkazcem a budou mu předkládány k podpisu. 5. Příkazník neodpovídá za vady v dokončené a příkazci předané práci, jestliže tyto vady byly způsobeny použitím podkladů a věcí předaných mu ke zpracování od příkazce . 6. Příkazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit příkazc i všechny okolnosti a informovat ho o všech skutečnostech, které zjistil při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce nebo jeho zájmů. 7. Příkazník je povinen na požádání předat bez zbytečného odkladu příkazc i podklady, které převzal a získal při vyřizování záležitostí. 8. Zjistí-li příkazník při zajišťování prací překážky, které znemožňují řádné uskutečnění činnosti a právních úkonů dohodnutým způsobem, oznámí to neprodleně příkazc i, se kterým se dohodne na odstranění daných překážek. Nedohodnou-li se strany na odstranění překážek, popř. změně smlouvy, ve lhůtě 7 dnů, může příkazník od smlouvy odstoupit. Příkazníkovi náleží v tomto případě částka, dosud účelně a nezbytně vynaložená pro potřeby příkazce . 9. Zjistí-li příkazník , že pokyny příkazce jsou nevhodné a neúčelné, je povinen příkazce na tuto skutečnost upozornit. Bude-li příkazce přes toto upozornění na splnění svých pokynů trvat, má příkazník právo požádat o písemné potvrzení pokynu, případně od smlouvy odstoupit, pokud jsou pokyny příkazce v rozporu s touto smlouvou. Stejně je příkazník oprávněn postupovat v případě, že jsou pokyny příkazce v rozporu se zákonem nebo jinými právními předpisy. V. Práva a povinnosti příkazce 1. Příkazce je povinen předat včas příkazník ovi úplné, pravdivé a přehledné informace, jež jsou nezbytně nutné k věcnému plnění smlouvy, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má zajistit příkazník v rámci své činnosti. Příkazce je povinen řádně a včas (v dohodnutém termínu) předat příkazník ovi veškerý listinný materiál potřebný k řádnému plnění smlouvy. 2. Příkazce je povinen vytvořit řádné podmínky pro činnost příkazník a a poskytnout mu během plnění předmětu smlouvy nezbytnou další součinnost, především se příkazce zavazuje: · poskytnout příkazníkovi projektovou zadávací dokumentaci ve stupni dokumentace pro realizaci stavby s položkovým rozpočtem zpracovaným v souladu s vyhláškou k ZVZ č. 169 /201 6 Sb. · spolupracovat na tvorbě zadávací dokumentace, přičemž její konečná verze podléhá schválení příkazce m · zvolit finální verzi kvalifikačních předpokladů · rozhodnout o způsobu hodnocení nabídek, včetně určení počtu a váhy hodnotících kritérií; · rozhodnout o případném o vyloučení účastníků , o výběru dodavatele , · rozhodnout o případných námitkách stěžovatelů ; · spolupracovat při zveřejnění povinných informací na profilu příkazce 3. Příkazce se zavazuje vyplatit příkazníkovi dohodnutou odměnu za zařízení záležitostí dle této smlouvy včas a v souladu s čl. VI. této smlouvy. VI. Odměna a platební podmínky 1. Za s plnění předmětu smlouvy v rozsahu dle čl. III odst. 1 této smlouvy náleží příkazník ov i odměna ve výši 60 . 0 00,- Kč bez DPH . 2. Za úkony sjednané nad rámec základního rozsahu administrace, tj. úkony dle čl. III odst. 2 a 3 této smlouvy bude účtována odměna na základě hodinové sazby 1.000,- Kč bez DPH. 3. DPH bude účtována ve výši odpovídající zákonné sazbě platné v době fakturace, v době podpisu této smlouvy tato sazba činí 2 1 %. 4. O dměna uvedená v odst. 1 tohoto článku smlouvy zahrnuje náklady dodavatele nutné pro komplexní administraci veřejné zakázky včetně nákladů na poštovné, telefony, cestovné, množení dokumentů apod., s výjimkou činností uvedených v čl. III odst. 2 a 3., a dále s výjimkou nákladů na případné poplatky související se zveřejňováním povinných informací ve VVZ a na Profilu zadavatele, které budou fakturovány poskytovatelem služby přímo příkazc i . 5. Služby poskytované na základě této smlouvy budou hrazeny na základě příslušných daňových dokladů (faktur) vystavených příkazníkem vždy po po předání příslušných dílčích služeb (jednotlivých fází VZ) příkazci. Splatnost faktur se sjednává na 14 dní od jejího doručení příkazci. 6. Veškeré účetní doklady musejí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů . 7. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je příkazce oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti příkazník ovi k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů. VII. Odpovědnost smluvních stran, sankce 1. Příkazník odpovídá příkazc i za to, že jeho činností podle této smlouvy nebudou porušena ustanovení zákona týkající se zvoleného typu zadávacího řízení . Případné vady vzniklé z činnosti příkazník a odstraní příkazník na svůj náklad. 2. V případě, že dojde k porušení právních předpisů příkazník em, má příkazce právo na okamžité odstoupení od smlouvy. Tím není dotčeno právo na náhradu škody. Příkazník prohlašuje, že má pro tento účel uzavřenu pojistnou smlouvu na odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku výkonu profesní činnosti na pojistnou částku min. 10 mil. Kč. 3. Pro případ prodlení s úhradou faktury se sjednává úrok z prodlení ve výši obvyklé z dlužné částky za každý den prodlení. VIII. Nakládání s dosaženými výsledky Výsledky tvůrčí činnosti příkazník a vytvořené pro příkazce dle této smlouvy se stanou vlastnictvím příkazce po jejich předání příkazc i a po zaplacení sjednané odměny na účet příkazník a . Výsledky tvůrčí činnosti příkazník a , a to především zadávací dokumentace a příslušné formuláře, mohou být použity pouze za účelem, ke kterému byly vytvořeny na základě této smlouvy, příkazce je nesmí bez souhlasu příkazník a poskytnout žádné třetí osobě, ani žádné třetí osobě sdělovat jejich obsah. Za třetí osoby nejsou považovány orgány státní a veřejné správy, které si informace a dokumentaci vyžádají za účelem poskytnutí finančních prostředků či provedení kontroly. IX. Ochrana důvěrných informací Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech a údajích, se kterými přišel v průběhu plnění smlouvy do styku, a bez písemného souhlasu druhé strany nepředá žádné třetí osobě dokumenty, údaje či jiné informace, předané přímo či nepřímo příkazce m v souvislosti s plněním této smlouvy. To se netýká informací, které jsou všeobecně známy či musí být zveřejněny v souladu se zákonem nebo informací a podkladů poskytovaných ve zvláštních správních či soudních řízeních souvisejících se zadáním veřejné zakázky. X. Doba trvání a ukončení smlouvy 1. Tato smlouva je uzavírána na dobu určitou, počínaje dnem zahájení prací ke splnění předmětu smlouvy a konče splněním předmětu smlouvy a předáním archivní dokumentace o zadání veřejné zakázky příkazc i. 2. Příkazce může smlouvu kdykoli částečně nebo v celém rozsahu písemně vypovědět. Pokud výpověď nestanoví pozdější účinnost, nabývá účinnosti k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém byla příkazník ovi výpověď doručena. 3. Od účinnosti výpovědi je příkazník povinen nepokračovat v činnosti, na kterou se výpověď vztahuje. Je však povinen příkazce upozornit na opatření potřebná k tomu, aby se zabránilo vzniku škody bezprostředně hrozící příkazc ovi nedokončením činností, souvisejících se zařizováním záležitosti. Za činnost řádně uskutečněnou do účinnosti výpovědi má příkazník nárok na úhradu nákladů a přiměřenou část odměny. 4. Příkazník může smlouvu vypovědět s účinností ke konci kalendářního měsíce, následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena příkazc i, nevyplývá-li z výpovědi doba pozdější. XI. Závěrečná ustanovení Vztahy neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem v platném znění. Smlouva může být doplněna či změněna pouze písemnou dohodou smluvních stran. Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom. Na důkaz souhlasu s obsahem smlouvy následují podpisy smluvních stran. V e Vratislavicích nad dne 16 . 01 . 201 7 V Liberci dne 2 3 .1 2 . 201 6 Příkazce : Příkazník : Ing. Martina Bufková Rycheck á Podlipný Pavel jednatelka Compet Consult s.r.o. vedoucí TO ................................................ ……......................................... /razítko a podpis/ /razítko a podpis/ 5