Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12869836: 009830 Rámcová kupní smlouva na dodávku injekčních stříkaček a jehel

Příloha CHIRANA T. Injecta, s.r.o. - Rámcová kupní smlouva na dodávku injekčních stříkaček a jehel.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        6

RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA NA DODÁVKU INJEKČNÍCH STŘÍKAČEK A JEHEL

	Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje

	Se sídlem
	Třída Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav

	Zapsaná
	v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 10019

	Zastoupená
	Ing. Jiřím Bouškou, místopředsedou představenstva

	IČ: 
	27256456

	DIČ: 
	CZ27256456

	bankovní spojení:  
číslo účtu:                              
	
Komerční banka, a.s.
35-3525450227/0100

	Kontaktní osoba ve věcech technických a smluvních:
Ing. Helena Kocmanová, tel.: +420 731 542 923,e-mail: helena.kocmanova@onmb.cz

 (dále jen „Kupující“)

	



a

	CHIRANA T. Injecta, s.r.o.  

	se sídlem
	Komořanská 2148, Praha 4 – Modřany, 143 00

	zapsána
	v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 233080

	zastoupena
	Ing. Jankou Košťálovou – jednatelem
Podepisuje samostatně na základě zplnomocnění, které je přílohou této smlouvy

	IČ:
DIČ:
	26216469
CZ26216469

	bankovní spojení
číslo účtu:
	UniCredit Bank 
802652000/2700


	Kontaktní osoba ve věcech technických a smluvních:
Ing. Janka Košťálová, tel.:  +420 725 951 070, e-mail: janka.kostalova@t-ibnjecta.sk

(dále jen „Prodávající“)





Předmět smlouvy
Předmětem této rámcové kupní smlouvy (dále jen „smlouva“) je rámcová úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran v souvislosti s realizací dodávek injekčních stříkaček a jehel Prodávajícím Kupujícímu (dále jen „zboží“), blíže specifikovaného co do druhu a ceny v příloze č. 1 této smlouvy, která tvoří její nedílnou součást, a to na základě výsledku podlimitní/nadlimitní veřejné zakázky uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek pod ev. č.: Z2019-035650 (dále jen „zadávací řízení“).
Na základě této smlouvy a za podmínek uvedených v zadávacím řízení budou uzavírány jednotlivé kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím o prodeji a koupi zboží. Jednotlivá kupní smlouva se uzavírá na základě dílčí objednávky Kupujícího a přijetí takové dílčí objednávky Prodávajícím podle čl. 2 této smlouvy.
Prodávající se zavazuje dodávat Kupujícímu zboží v množství, druhovém složení a za dodacích a platebních podmínek dle objednávek Kupujícího učiněných v souladu s podmínkami stanovenými v zadávacím řízení a v souladu s touto smlouvou a převést na Kupujícího vlastnické právo ke zboží. 
Kupující se zavazuje objednané zboží převzít v dohodnutém místě dodání a zaplatit za ně dohodnutou kupní cenu, a to vše za podmínek uvedených v zadávacím řízení, této smlouvě a v konkrétních kupních smlouvách.
Smluvní podmínky v jednotlivé kupní smlouvě, které jsou výslovně odchylné od této smlouvy, mají přednost před touto smlouvou.
Smluvní strany prohlašují, že jsou oprávněny uzavřít tuto smlouvu, jakož i jednotlivé kupní smlouvy na dodávky zboží a že mají veškerá nezbytná platná povolení a schválení.

Objednávky a jednotlivé kupní smlouvy

Jednotlivé kupní smlouvy na dodávku zboží budou uzavírány mezi Prodávajícím a Kupujícím na základě dílčích závazných objednávek Kupujícího zadaných a potvrzených podle tohoto článku této smlouvy.
Objednávku zboží zadává Kupující u Prodávajícího v pracovních dnech do 15:00 hodin na kontaktní údaje dle odst. (3) tohoto článku jedním z následujících způsobů, pokud není mezi Kupujícím a Prodávajícím v konkrétním případě dohodnuto jinak:
elektronickou poštou na dále uvedený e-mail
telefonicky s následným potvrzením elektronickou poštou na dále uvedený e-mail.
Kontaktní údaje na osobu oprávněnou jednat ve věci objednávek zboží:
Prodávající tel. 725 951 069 e-mail milena.lehovcova@t-injecta.cz
Kupující tel. 326 743 658, e-mail lucie.dvouleta@onmb.cz
každá strana může aktualizovat kontaktní údaje způsobem komunikace podle tohoto článku.
Kupující je povinen v objednávce uvést alespoň tyto náležitosti:
identifikaci Kupujícího,
druh a množství objednaného zboží,
místo požadovaného dodání zboží, a
požadovaný termín dodání zboží.
Nebude-li Prodávající schopen plnit předmět této smlouvy, tj. zejména neakceptuje-li objednávku zboží zadanou v souladu s touto smlouvou, má Kupující právo nakoupit přípravky za obvyklé tržní ceny a Prodávající je povinen uhradit cenový rozdíl mezi cenou nabídnutou v zadávacím řízení a obvyklou tržní cenou, je-li obvyklá cena tržní vyšší. Tím není dotčen nárok na náhradu škody Kupujícího vzniklý v souvislosti s neschopností Prodávajícího plnit předmět této smlouvy.
Jednotlivá kupní smlouva je uzavřena, pokud budou splněny všechny níže uvedené podmínky:
Kupující zadal objednávku způsobem uvedeným v odst. (2) tohoto článku,
objednávka má náležitosti uvedené v odst. (4) tohoto článku,
Prodávající objednávku akceptoval elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou v odst. (3) tohoto článku. Prodávající je povinen odeslat akceptaci objednávky bez zbytečného odkladu po jejím přijetí, nejpozději do 18:00 hod téhož pracovního dne, za předpokladu, že objednávka bude zadána do 15:00 hod téhož pracovního dne.
Smluvní strany se dále dohodly, že v případě, kdy objednávka splňuje všechny náležitosti dané touto smlouvou, není Prodávající oprávněn odmítnout akceptaci objednávky a je povinen zboží dodat dle čl. 4. odst. (1) této smlouvy. 
Prodávající je povinen provést každou dodávku na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době, za cenu nabídnutou v zadávacím řízení. Kupující je oprávněn vrátit Prodávajícímu každou dílčí dodávku dle akceptované objednávky v případě, že dodané výrobky nebudou splňovat jakostní požadavky uvedené v této smlouvě a v podmínkách stanovených v zadávacím řízení. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží: 
a)  	nepředá-li Prodávající, resp. jím pověřený přepravce v místě plnění Kupujícímu dodací list, který musí obsahovat číslo objednávky, datum uskutečnění dodávky, množství zboží s uvedením druhů zboží a ceny za množstevní jednotku, expirační dobu a šarži a další údaje stanovené relevantními právními předpisy. Přílohou dodacího listu musí být kopie akceptované objednávky; 
b)  	nesouhlasí-li počet položek nebo množství zboží uvedené na dodacím listě se skutečně dodaným zbožím; 
c)  	neodpovídá-li kvalita dodávky (stav a kvalita zboží v souladu s prohlášením o shodě CE, jakost obalového materiálu atp.) požadavkům pro transport a sterilitu zboží dle správné distribuční praxe.
(9)  	Prodávající se zavazuje dodávat zboží, jehož doba použitelnosti bude v okamžiku dodání činit nejméně 75 % celkové doby použitelnosti uvedené v průvodní dokumentaci. Prodávající může dodat zboží s kratší dobou použitelnosti jen po předchozím písemném souhlasu Kupujícího.
(10)	Prodávající zodpovídá za to, že dodané zboží je způsobilé k užití v souladu s jeho určením a odpovídá všem požadavkům obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.





Kupní cena
Kupní cena za zboží je uvedena v českých korunách dle nabídky Prodávajícího v zadávacím řízení, a to v příloze č. 1 k této smlouvě.
Kupní cena je cenou konečnou, nepřekročitelnou a zahrnuje v sobě veškeré náklady Prodávajícího související s plněním předmětu této smlouvy, tedy zejména veškeré dopravní, pojišťovací, celní, daňové a případné další poplatky a náklady za dodání celého předmětu plnění.
Prodávající není oprávněn kupní cenu za zboží jednostranně měnit.
Zápočty pohledávek smluvních stran se budou provádět po předchozí vzájemné písemné dohodě.


Dodací podmínky, reklamace
Prodávající dodá zboží Kupujícímu následující pracovní den mezi 7:00 a 13:00 hod. po uskutečnění objednávky za podmínky, že obdržel objednávku Kupujícího učiněnou v souladu s čl. 2 odst. (2) a odst. (4) v pracovních dnech do 15:00 hod., není-li v konkrétním případě mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. V případě prodlení Prodávajícího s dodáním zboží je Kupující oprávněn předmětnou objednávku jednostranně zrušit jednou z forem komunikace uvedených v čl. 2 odst. (2) této smlouvy.
Zboží dodávané Prodávajícím musí splňovat požadavky na jakost, neporušenost balení a řádné označení dle této smlouvy, podmínek stanovených v zadávacím řízení a dle platných právních předpisů. Prodávající je povinen dodat zboží Kupujícímu řádně a vhodně zabalené tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození, balení zboží však nesmí jakkoli omezit právo Kupujícího si zboží před potvrzením jeho převzetí na dodacím listě prohlédnout, či ověřit jeho kvalitu a množství. 
Prodávající se zavazuje uskutečňovat dodávky zboží, které je předmětem této smlouvy, přímo do místa plnění, kterým je sklad zdravotnického materiálu Kupujícího na adrese Palackého 150, 293 01 Mladá Boleslav. Prodávající bude dodávat zboží Kupujícímu v pracovních dnech od 7:00 do 13:00 hodin. Kupující je povinen zajistit, aby v tomto čase byla v místě dodání přítomna osoba, které je oprávněna převzít dodávku zboží od Prodávajícího.    
Prodávající je povinen předat Kupujícímu společně s dodávkou zboží veškerou dokumentaci nutnou k převzetí a řádnému užívání zboží, kterou vyžadují příslušné obecně závazné právní předpisy, zejména zákon č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
Dodáním zboží se rozumí jeho převzetí Kupujícím. Převzetí zboží potvrzuje Kupující Prodávajícímu na dodacím listě podpisem oprávněnou osobou a vyznačením data dodávky. Kupující není povinen převzít částečnou dodávku ani dodávku, která vykazuje vady.
Prodávající poskytuje záruku za jakost dodaného zboží po celou dobu jeho použitelnosti a zavazuje se neprodleně informovat Kupujícího o případných zjištěných vadách již dodaného zboží. Prodávající se zavazuje Kupujícímu společně s dodaným zbožím předat informace o složení a vlastnostech, informace o výrobci, informace o skladování, uchování a postup při likvidaci.
Kupující je povinen případné vady zboží písemně oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na jejich odstranění.
Nároky Kupujícího z vad zboží, není-li dále v této smlouvě uvedeno jinak, se řídí obecnou úpravou zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů
Zjistí-li Kupující po převzetí zboží, že je obal zboží porušen nebo že množství dodaného zboží neodpovídá dodacímu listu, uplatní Kupující nápravu vady u Prodávajícího, a to ve lhůtě do 2 pracovních dnů ode dne převzetí zboží. 
Skryté vady, kterými se rozumí vady vzniklé rozbitím, prázdná balení v originálních baleních či kartónech atd., je Kupující oprávněn reklamovat u Prodávajícího do jednoho měsíce od převzetí zboží. 
Vady jakosti, projevující se tím, že zboží neodpovídá smluvené kvalitě a projeví se v době použitelnosti, je Kupující oprávněn uplatnit u Prodávajícího nejpozději poslední den expirační doby. 
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci podle bodu (9) až (11) do 30 dnů od jejího doručení, a to bezplatným dodáním nového zboží. 5)
Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího o výpadcích ve výrobě či distribuci zboží bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozvěděl.
V případě, že orgán státního dohledu (Státní ústav pro kontrolu léčiv) nařídí stažení zboží z oběhu z důvodu nevyhovující kvality, které Prodávající dodal Kupujícímu, je Prodávající povinen toto zboží od Kupujícího neprodleně odebrat zpět na vlastní náklady a kupní cenu tohoto zboží Kupujícímu v celém rozsahu vrátit, případně po předchozí dohodě s Kupujícím dodat odpovídající náhradní zboží.


Platební podmínky
Na kupní cenu za každou jednotlivou dodávku vystaví Prodávající řádný daňový doklad (fakturu), ledaže se smluvní strany v konkrétním případě dohodnou na společné fakturaci dodávek za delší období. Prodávající předá Kupujícímu spolu se zbožím dodací list a fakturu. Faktura musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.
Kupující je povinen zaplatit kupní cenu uvedenou ve faktuře nejpozději poslední den její splatnosti, za předpokladu řádného dodání zboží Kupujícímu dle dílčí objednávky zboží.
Splatnost faktury je stanovena na 60 (šedesát) dní od data doručení faktury kupujícímu. 
V případě prodlení Kupujícího se zaplacením kupní ceny je Prodávající oprávněn požadovat úrok z prodlení se sazbou stanovenou v § 1 nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se stanoví výše úroků z prodlení podle občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
Zaplacením kupní ceny se pro účely této rámcové smlouvy a jednotlivých kupních smluv uzavřených na základě této rámcové smlouvy rozumí odepsání kupní ceny z účtu Kupujícího, nebylo-li dohodnuto jinak.
V případě prodlení Prodávajícího s dodáním zboží a/nebo v případě dodání vadného zboží se Prodávající zavazuje uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 5% z ceny zboží bez DPH, které nebylo dodáno řádně či bez vad. Nárok Kupujícího na náhradu škody je tímto nedotčen. Zaplacením smluvní pokuty dále není dotčena povinnost Prodávajícího splnit závazky vyplývající z této smlouvy. Smluvní pokuta dle této smlouvy je splatná do 15 (patnácti) kalendářních dnů ode dne doručení výzvy Prodávajícímu. Smluvní strany se dohodly, že výzva k úhradě smluvní pokuty je doručena třetí den od odeslání, v případě jejího odeslání prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb a v den odeslání, v případě jejího odeslání e-mailem.


Přechod vlastnictví
Vlastnická práva k dodanému zboží včetně obalu přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží, tj. podepsáním dodacího listu oprávněnou osobou Kupujícího nebo osobou Kupujícím zmocněnou.
Přechod nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího převzetím zboží dle odst. (1) tohoto článku.


Odstoupení od smlouvy
Od této smlouvy může oprávněná smluvní strana odstoupit pro podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou, kterým se rozumí zejména:
na straně Kupujícího nezaplacení kupní ceny v souladu s podmínkami této smlouvy ve lhůtě delší 60 dnů po uplynutí splatnosti kupní ceny a současného dodání dílčí objednávky,
na straně Prodávajícího:
i. opakované porušení povinnosti stanovené touto Smlouvou;
ii. opakované dodání zboží, které neodpovídá specifikaci zboží dle objednávky, 
iii. opakované dodání zboží nebo jeho části, kterou pro jeho vady Kupující nepřevzal;
iv. opakované prodlení s akceptací objednávky podle čl. 2 odst. 6 této smlouvy,
v. opakované nedodání zboží nebo odmítnutí objednávky zboží Kupujícího z důvodu nedostatku zboží, vyjma případů, kdy dojde ke stažení zboží z prodeje.
Právní účinky jednostranného odstoupení od této smlouvy dle tohoto článku nastávají doručením oznámení oprávněné strany o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupení musí být učiněno písemně. Za písemnou formu se považuje i odeslání písemnosti e-mailem na kontaktní adresu smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy.
Odstoupením od této smlouvy se zároveň ruší i všechny dílčí kupní smlouvy na dodávku zboží uzavřené na základě této smlouvy, na jejichž základě Prodávající doposud nedodal zboží.


Závěrečná ustanovení
Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na 48 měsíců od data účinnosti této smlouvy.
Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí, i bez udání důvodu, s výpovědní lhůtou 2 měsíce, která začne běžet prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena Prodávajícímu.   
Prodávající se oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí, i bez udání důvodu, s výpovědní lhůtou 6 měsíců, která začne běžet prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena kupujícímu. Výpovědní lhůta 6 měsíců byla stanovena s ohledem na případnou nutnost vyhlášení nového zadávacího řízení.
Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možné přijmout po dohodě stran pouze ve formě písemného dodatku ke smlouvě.
Smluvní vztahy mezi stranami upravené touto smlouvou se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
V případě, že u kterékoli ze smluvních stran dojde ke změně názvu, sídla či statutárního zástupce, změně v povolení činnosti, popř. jiných podstatných skutečností pro realizaci této smlouvy, sdělí písemně tuto skutečnost do pěti pracovních dnů druhé smluvní straně. Za písemnou formu se považuje i komunikace prostřednictvím e-mailu na kontaktní adresy uvedené v záhlaví této smlouvy.
V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné.
Prodávající souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu založeného touto smlouvou.
Postoupit pohledávku z této smlouvy či z kupních smluv na jejím základě uzavřených lze pouze s předchozím písemným souhlasem dlužníka.
Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž Kupující obdrží dva a Prodávající jeden. 
Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1 (Ceník zboží).
Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že souhlasí s jejím obsahem, na důkaz čehož připojují svůj podpis.



	Za Kupujícího
	
	Za Prodávajícího
	

	V Mladé Boleslavi dne …………
	
	v Praze dne …………
	

	
	
	
	
	
	

	
	JUDr. Ladislav Řípa
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
	
	
	Ing. Janka Košťálová,
CHIRANA T.Injecta, s.r.o.
	

	
	
	
	
	
	




	
	

	
	Ing. Jiří Bouška
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje





Přílohy:	č. 1 ceník zboží


	Rámcová kupní smlouva na dodávku injekčních stříkaček a jehel 	
strana 8 (celkem 8)