Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13082928: IBM Spectrum Protect - update

Příloha ov1422_2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA č.                OV-1422/2020                             Strana

                                                        (SMLOUVA)              Středisko: 102                           č. 1

                                                  Zhotovitel (Prodávající):    Zakázka: 1020000000
                                                        conmiro, s.r.o.
Objednatel (Kupující):
Armádní Servisní, příspěvková                     Sídlo :
organizace                                              K hájovně 899/7
                                                        142 00 Praha-Libuš
Podbabská 1589/1
160 00 Praha 6

IČ: 60460580
DIČ: CZ60460580

Zasílací adresa:

Podbabská 1589/1, 160 00 Praha 6

Banka:  ČNB Praha                                 IČ: 02054558                 DIČ:                         CZ02054558

Číslo účtu: 30523881/0710                         Datum vystavení dokladu: 24.06.2020

Organizace zapsaná v OR MS v Praze, vložka Pr     Termín plnění: Místo plnění:
oddíl 1342 byla zřízena rozhodnutím ministra      od: 15.07.2020 Podbabská 1589/1, Praha
obrany Zřizovací listinou č.j. 317/10-74/43
ze dne 9. srpna 1994, v platném znění.            do: 09.09.2020

 Předmět objednávky (dílo, zboží)                 Množství / j.  Cena za jedn. Cena celkem Sazba            Částka            Cena
IBM Spectrum Protect - update dle nab. v příloze                                                                DPH         celkem
                                                                 v Kč bez DPH  bez DPH DPH
                                                                                                                        171 245,25
                                                                               141 525,00 21%               29 720,25

                                                                  Bez DPH      Částky v Kč                              Celkem
                                                                                          DPH

                  základní sazba                  21 %            141 525,00   29 720,25                               171 245,25

                  Celkem                                          141 525,00   29 720,25                               171 245,25

                  Zaokrouhlení                                                                                                   0,00
                                                                                                                       171 245,25
                  Částka k úhradě                                jednostosedmdesátjedentisícdvěstěčtyřicet

                  Základem pro výpočet daně je částka "Bez DPH".

Objednatel                                                        Potvrzení objednávky

           Kontaktní osoba : Ing. Petr Pekárek                    Potvrzuje :
                            Tel. : 973 203 987                           Tel. :
                            Fax :
                                                                           Potvrzení objednávky bezodkladně
                        E-mail : petr.pekarek@as-po.cz                     zašlete na e-mailovou adresu:
                   Vystavil(a) : Ing. Petr Pekárek v.r.                    milan.zeman@as-po.cz

Tento doklad má pokračování na stránce č. 2
Objednatel:                             OBJEDNÁVKA č.                       OV-1422/2020              Strana

Armádní Servisní, příspěvková organi          (SMLOUVA)                     Středisko: 102            č. 2

Zhotovitel:                                                                 Zakázka: 1020000000

conmiro, s.r.o.

Schválil                                správce rozpočtu :
příkazce operace :                      Ing. Milan Zeman v.r., dne 24.06.2020
Ing. Zdeněk Šuhaj v.r., dne 24.06.2020

Objednávka nabývá platnosti dnem potvrzení oběma stranami
            a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv

v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv.

                                              Společná ujednání

Zhotovitel je povinen vrátit objednateli potvrzenou objednávku do 14 dní ode dne jejího doručení. Pokud potvrzená objednávka
nebude doručena objednateli v tomto termínu, strany jí nejsou dále vázány. Zhotovitel je povinen provádět veškeré práce na vlastní
náklad a nebezpečí s maximální pečlivostí, v souladu se závaznými předpisy a normami, které se na prováděné plnění vztahují a
předat je objednateli v dohodnutém termínu a kvalitě. V případě uplatnění reklamace předmětu plnění zajistí zhotovitel ihned nápravu
na svůj náklad. Záruční doba se řídí platnými právními předpisy a začíná běžet okamžikem převzetí předmětu plnění objednatelem.
Objednatel má právo v případě nesplnění termínu plnění vyfakturovat zhotoviteli penále z končené ceny předmětu plnění, a to ve výši
0,1% za každý den prodlení.

                                              Platební podmínky

Na základě objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací zhotovitel vystaví objednateli daňový doklad (dále jen „faktura“).
DPH bude účtována v sazbě platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Splatnost faktury činí 21 dnů ode dne jejího doručení (vždy
originál faktury + 1 kopie, včetně objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací a použitého materiálu a dalších dokladů
nutných k převzetí a užívání díla, např. atesty, prohlášení o shodě, revizní zprávy, záruční listy). Objednatel je oprávněn zhotoviteli vrátit
fakturu, která neobsahuje zákonné náležitosti a výše uvedené přílohy.

                           NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE VÝŠE UVEDENÉ ČÍSLO OBJEDNÁVKY !

Telefon:973204091                              Vystaveno v systému ABRAGen  WWW: http://www.as-po.cz

                                        Fax: 973204092