Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13481268: Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

Příloha RD_razitka prilezitostna.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek
                                                        Číslo 2020/06093

Česká pošta, s.p. ¤               ¤                                                ¤
se sídlem: ¤
IČO: ¤                            Politických vězňů 909/4, 225 99, Praha 1 ¤       ¤
DIČ: ¤
zastoupen:  ¤                    47114983 ¤                                       ¤
zapsán v obchodním rejstříku ¤
bankovní spojení: ¤               CZ47114983 ¤                                     ¤

dále jako „ Objednatel “ ¤        Mgr. Martinem Paruchem MBA, ředitelem divize finanční ¤
                                  služby a prodej ¤
a
                                  Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 ¤  ¤

                                  XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXX XXXXX             ¤

                                  XX XXX XXXXXXXXXXXXXXX

                                  ¤                                                ¤

INTERSIGN, s.r.o. ¤                                                                                ¤

se sídlem: ¤                      Praha 4 – Libuš, Libušská 109/258, PSČ 14200 ¤                   ¤

IČO: ¤                            28912748 ¤                                                       ¤

DIČ: ¤                            CZ28912748 ¤                                                     ¤

zastoupen:  ¤                    Jaroslavem Sýkorou, jednatelem ¤                                 ¤

zapsán/a v obchodním rejstříku ¤  C 152740 vedená u Městského soudu v Praze ¤                      ¤

bankovní spojení: ¤               XXXXXXXXXXXXXXXX                                                 ¤

                                  ¤                                                                ¤

dále jako „ Dodavatel “ ¤

(Objednatel a Dodavatel budou v této smlouvě označováni jednotlivě jako „ Smluvní strana “, a
společně jako „ Smluvní strany “)

uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „ Občanský zákoník “), tuto rámcovou dohodu o dodávkách
příležitostných rytých razítek (dále „ Smlouva “).

                                     Strana [|1 ](celkem |[10 )]
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

                                                                   Preambule
Objednatel provedl dle interních předpisů výběrové řízení k veřejné zakázce „Příležitostná rytá razítka“
(dále jen „ Výběrové řízení “) na uzavření této Smlouvy. Tato Smlouva je uzavírána s Dodavatelem na
základě výsledku Výběrového řízení.

                                                      1.  Účel a předmět Smlouvy

1.1.  Účelem této Smlouvy je stanovení podmínek a právního rámce pro uzavírání dílčích smluv mezi
           Dodavatelem a Objednatelem na dodávku níže definovaného zboží a na zajištění úprav a oprav
           rytých razítek pro potřeby pošt a poštovního provozu (dále jen „ Dílčí smlouva “), a to na základě
           objednávek Objednatele.

1.2.  Předmětem Smlouvy je stanovení práv a povinností Smluvních stran pro postup při uzavírání
           Dílčích smluv
             a)  na prodej a koupi příležitostných rytých razítek jejichž specifikace, vč. druhu a jakosti, je
                   uvedena v Příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen „ Zboží “),
             b)  opravy a úpravy příležitostných rytých razítek (dále jen „ Služby “);
             (plnění dle písm. a) a b) tohoto odstavce Smlouvy společně dále jen jako „ Plnění “).

1.3.  Dodavatel se zavazuje dodat Objednateli požadované Plnění na základě objednávky doručené
           Objednatelem Dodavateli a následně uzavřené Dílčí smlouvy. Objednávka musí obsahovat
           minimálně tyto náležitosti:
           a )  identifikační údaje Dodavatele a Objednatele ;
           b )  číslo a datum vystavení o bjednávky;
           c )  číslo Smlouvy;
           d )  specifikaci Plnění ( včetně KZM , jeho množství a popis u včetně grafického návrhu ) ;
           e )  c enu;
           f )  dobu a místo dodání Plnění; a
           g )  podpis oprávněné osoby Objednatele .

1.4.  Objednatel je oprávněn, avšak nikoli povinen, vystavovat dle svého uvážení objednávky ode
           dne účinnosti této Smlouvy. Každá takto vystavená objednávka se považuje za návrh na
           uzavření Dílčí smlouvy za podmínek stanovených touto Smlouvou. Dodavatel je povinen
           písemně potvrdit objednávku ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů od jejího doručení
           Objednatelem.

1.5.  Potvrzení objednávky musí obsahovat minimálně tyto náležitosti:
           a )  identifikační údaje Objednatele a Dodavatele ;
           b )  číslo o bjednávky, která je potvrzována; a
           c )  podpis oprávněné osoby Dodavatele .

1.6.  V případě, že objednávka nebude splňovat uvedené minimální náležitosti, má Dodavatel
           povinnost na tuto skutečnost neprodleně upozornit Objednatele. Objednatel je poté povinen
           vystavit novou objednávku a Dodavatel je povinen ji ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů od jejího
           doručení písemně potvrdit.

                                                                       Strana [|2 ](celkem [|10 ])
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

1.7.  Potvrzení objednávky, které obsahuje dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny se považuje
           za odmítnutí objednávky a tvoří nový návrh Dodavatele na uzavření Dílčí smlouvy, a to i
           v případě takového dodatku, výhrady, omezení nebo jiné změny, které podstatně nemění
           podmínky objednávky. Dílčí smlouva je v takovém případě uzavřena pouze tehdy, pokud tento
           nový návrh Objednatel písemně potvrdí a doručí zpět Dodavateli.

1.8.  Doručením potvrzení objednávky Objednateli dojde k uzavření Dílčí smlouvy, přičemž, není-li
           v Dílčí smlouvě stanoveno jinak, aplikují se na práva a povinnosti Smluvních stran dle této Dílčí
           smlouvy v celém rozsahu práva a povinnosti Objednatele a Dodavatele stanovená touto
           Smlouvou.

1.9.  Počet objednávek vystavených Objednatelem není omezený. Současně platí, že Objednatel není
           povinen objednávku vystavit.

1.10.  Dodavatel se zavazuje poskytnout Objednateli Plnění za podmínek uvedených v této Smlouvě
           a v Dílčí smlouvě ve sjednaném sortimentu, množství, jakosti a čase a v případě koupě Zboží
           převést na Objednatele vlastnické právo ke kupovanému Zboží.

1.11.  Objednatel se zavazuje zaplatit za Plnění poskytnuté v souladu s touto Smlouvou a Dílčí
           smlouvou cenu dle článku 2 této Smlouvy.

                                                                     2.  Cena
2.1.  Cena za poskytnutí Plnění odpovídá součinu jednotkových cen jednotlivých složek Plnění a

           počtu složek Plnění poskytnutých Objednateli na základě Dílčí smlouvy (dále jen „ Cena “).
           Cena každé jednotlivé složky Plnění je uvedena v Příloze č. 2 Smlouvy.
2.2.  Maximální cena Předmětu plnění dodaného na základě této Smlouvy nesmí převýšit částku
            1 500 000,- Kč bez DPH .
2.3.  Objednatel neposkytuje Dodavateli jakékoliv zálohy na Cenu.
2.3.  Cena každé jednotlivé složky Plnění zahrnuje veškeré náklady Dodavatele spojené s plněním
           Smlouvy, Dílčí smlouvy a poskytnutím Plnění Objednateli. Cena je cenou konečnou, nejvýše
           přípustnou a nemůže být zvýšena bez předchozího písemného souhlasu Objednatele. V ceně
           každé jednotlivé složky Plnění jsou zahrnuty zejména:
           a)  náklady na dopravu spojenou s poskytnutím Plnění v místě určeném Objednatelem;
           b)  náklady na balení a označení Zboží či razítek nebo rytých pomůcek určených k opravě nebo

                   úpravě ve smyslu odst. 1.2 písm. b) Smlouvy (dále jen „ Předmět Služeb “) dle požadavků
                   Objednatele;
           c)  clo, celní poplatky, daně (vyjma DPH, která bude připočítána v souladu s odst. 2.4.
                   Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „ VOP “) a zálohy;
           d)  recyklační poplatky a ekologická likvidace Zboží či Předmětu Služeb a činnosti s ní
                   spojené;
           e)  záruka za jakost v rozsahu stanoveném Smlouvou; a
           f)  veškeré jiné náklady a poplatky nezbytné pro řádné plnění Smlouvy.

                                                                       Strana |3[ ](celkem |[10 )]
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

                                                 3.  Doba, místo a podmínky plnění

3.1.  Plnění, vyjma mimořádných případů níže uvedených, je Dodavatel povinen poskytnout
           Objednateli nejdéle do 3 kalendářních týdnů od dne doručení objednávky Dodavateli, a to vždy
           v pracovní dny v čase od 8:00 do 13:30.
           V mimořádných případech (urgentí potřeba zajištění razítka na aktuální téma) je Dodavatel
           povinen dodat Objednateli 1 ks příležitostného razítka nejdéle do 48 hodin od doručení
           objednávky v pracovní dny a v čase uvedeném výše; v tomto případě se úprava lhůt dle odst.
           1.4 a 1.6 této Smlouvy nepoužije.

3.2.  Místem plnění je Postfila, sklad cenin, Ortenovo náměstí 16, 170 24 Praha 7, nebo jiné logistické
           pracoviště, jehož adresa bude uvedena na objednávce.

3.3.  V případě poskytnutí Služeb je Dodavatel povinen po potvrzení objednávky ve smyslu čl. 1
           Smlouvy dostavit se na místo plnění uvedené v předchozím odstavci Smlouvy k převzetí
           Předmětu Služeb, a to osobně, případně prostřednictvím osoby, která se prokáže plnou mocí
           vystavenou Dodavatelem. O předání Předmětu Služeb bude mezi Objednatelem a Dodavatelem
           sepsán předávací protokol.

3.4.  Termín a místo poskytnutí Plnění lze změnit jen s výslovným a předchozím souhlasem obou
           Smluvních stran.

                                                          4.  Platební podmínky

4.1.  Daňové doklady budou vystavovány Dodavatelem vždy bezodkladně po poskytnutí Plnění
            Objednateli a bude v nich vyúčtován Předmět plnění převzatý Objednatelem bez jakýchkoliv
            vad.

4.2.  Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho vystavení Dodavatelem.
4.3.  Dodavatel se zavazuje, že na výzvu Objednatele bude akceptovat oboustranné elektronické

           zasílání dokladů spojených s realizací nákupu (zejména daňové doklady) prostřednictvím
           portálu SAP Ariba Network. Dodavatel se zavazuje v takovém případě zaregistrovat na portále
           SAP Ariba Network. Objednatel iniciuje registraci Dodavatele k portálu SAP Ariba Network
           zasláním elektronické výzvy na kontaktní e-mail Dodavatele (odst. 6.5 Smlouvy). Objednatel
           prohlašuje, že pro požadované aktivity Dodavatele v rámci nákupního procesu je postačující
           registrace se standardním účtem Ariba Network, který je bezplatný. Je-li Dodavatel již v SAP
           Ariba Network registrován, pak lze pro elektronickou komunikaci využít existující AN-ID.
4.4.  Nevyzval-li Objednatel Dodavatele k zasílání daňových dokladů prostřednictvím portálu SAP
           Ariba ve smyslu odst. 4.3 této Smlouvy, zašle Dodavatel fakturu - daňový doklad Objednateli
           způsobem dle odst. 2.6 VOP.

                                                            5.  Záruka za jakost

5.1.  Dodavatel poskytuje Objednateli záruku za jakost Zboží v délce 24 měsíců ode dne převzetí
           Zboží Objednatelem. Záruční doba neběží po dobu, po kterou Objednatel nemůže užívat Zboží
           pro jeho vady, za které odpovídá Dodavatel. V případě, že je namísto vadného Zboží dodáno
           náhradní Zboží, běží doba záruky za jakost znovu v délce 24 měsíců ode dne převzetí
           náhradního Zboží Objednatelem.

5.2.  Dodavatel poskytuje Objednateli záruku za jakost poskytnuté Služby v délce 12 měsíců ode dne
           převzetí Předmětu Služby Objednatelem bez jakýchkoliv vad a nedodělků. Zárukou přejímá
           Dodavatel závazek, že Předmět Služeb v rozsahu provedených Služeb bude po tuto dobu
           způsobilý pro použití k obvyklému účelu, a že si zachová obvyklé vlastnosti. Záruční doba

                                                                       Strana 4|[ ](celkem [|10 )]
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

           neběží po dobu, po kterou Objednatel nemůže užívat Předmět Služeb pro vady, za které
           odpovídá Dodavatel.
5.3.  Dodavatel odpovídá za jakoukoliv vadu, jež se vyskytne v době trvání záruky. Objednatel je
           povinen záruční vady oznámit Dodavateli nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od jejich
           zjištění.

                                                        6.  Závěrečná ustanovení
6.1.  Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu Smluvními stranami a uzavírá se na dobu

           určitou, a to na 48 měsíců nebo do vyčerpání maximální ceny dle této Smlouvy sjednané
           v odstavci 2[| .2 ]této Smlouvy, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Pro případ, že tato
           Smlouva není uzavírána za přítomnosti obou Smluvních stran, platí, že Smlouva nebude
           uzavřena, pokud ji Dodavatel podepíše s jakoukoliv změnou či odchylkou, byť nepodstatnou,
           nebo dodatkem. To platí i v případě připojení obchodních podmínek Dodavatele, které budou
           odporovat svým obsahem jakýmkoliv způsobem textu této Smlouvy, případně VOP.
6.2.  Smluvní strany výslovně potvrzují, že si vzájemně sdělily veškeré okolnosti důležité pro
           uzavření Smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že se dohodly o veškerých náležitostech
           Smlouvy.
6.3.  Smluvní strany potvrzují, že si při uzavírání Smlouvy vzájemně sdělily všechny skutkové a
           právní okolnosti, o nichž ví nebo vědět musí, tak, aby se každá ze Smluvních stran mohla
           přesvědčit o možnosti uzavřít platnou Smlouvu a aby byl každé ze Smluvních stran zřejmý
           zájem druhé Smluvní strany Smlouvu uzavřít.
6.4.  Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá
           Smluvní strana obdrží po jednom.
6.5.  Kontaktní údaje Smluvních stran pro doručování jsou následující:
           Kontaktní osoba Objednatele:

                       Ve věcech technických a filatelistických:
                       XXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX]
                       Ve věci dodávek Zboží a Služeb:
                       XXXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
                       Ve věcech objednávek:
                       XXXX XXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

           Kontaktní osoba Dodavatele:

                       XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
6.6.  Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:

           Příloha č. 1 – Specifikace předmětu Plnění
           Příloha č. 2 – Ceník
           Příloha č. 3 – Všeobecné obchodní podmínky pro dodávky zboží
           Příloha č. 4 – Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb

                                                                       Strana 5[| ](celkem 1|[0 ])
Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

6.7.  Smluvní strany potvrzují, že se s textem obou VOP seznámily před podpisem této Smlouvy a je
           jim znám jejich význam v souladu a ve spojitosti se Smlouvou. Dále Smluvní strany potvrzují,
           že veškerým ustanovením Smlouvy a VOP plně a bez jakýchkoli obtíží porozuměly a
           nepovažují je za nevýhodná. VOP představují závaznou a nedílnou součást Smlouvy.

6.8.  Dodavatel podpisem této Smlouvy výslovně přijímá následující ustanovení VOP [3.5., 3.11.,
           3.13., 5.2., 5.3., 5.7., 6.1., 8.3., 8.5., 12.3., 13.2., 13.3.].

NA DŮKAZ TOHO, že Smluvní strany s obsahem Smlouvy souhlasí, rozumí ji a zavazují se k jejímu
plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné a vážné
vůle prosté tísně, zejména tísně finanční.

V Praze dne: _____________¤                                                                                          ¤
                                         V Praze dne: _____________¤

¤ ¤ ¤ ________________________________________ ________________________________________

Mgr. Martin Paruch MBA                   Jaroslav Sýkora                                                 ¤

ředitel divize finanční služby a prodej  jednatel

Česká pošta, s.p. ¤                      INTERSIGN, s.r.o.

                                         ¤

                                         ¤                                                               ¤

¤
                                                                      Strana |6[ ](celkem |1[0 ])
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

Příloha č. 1 – Specifikace předmětu Plnění

Příležitostné razítko
Příležitostné razítko je zvláštní druh denního razítka používaného při určité význačné události a
slavnostní příležitosti k razítkování podaných poštovních zásilek a poštovních známek k propagačním,
památkovým a sběratelským účelům; kromě legendy obsahuje zpravidla vhodnou kresbu, příležitostný
text apod. Na příležitostném razítku není poštovní směrovací číslo. Příležitostné razítko je možné
přizpůsobit individuálnímu grafickému ztvárnění včetně jeho obrysového tvaru a rozměrů. Razítko
nesmí mít pouze ostré hrany, které by vadily při razítkování.

Technické požadavky
1 )  Rozměry u příležitostných razítek nejsou stanoveny, vycházení z předaného výtvarného návrhu.

      Doporučuje se rozměrová řada průměrů 30mm; 35 mm; 45 mm.
2)  Hloubka rytiny se doporučuje provést 0,75 mm ± 0,2 mm.
3)  Rytina musí být provedena dokonale, písmena a číslice musí být stejnoměrně rozložena.
4)  V závislosti na termínu používání razítka je datum v razítku tvořeno pevnými či výměnnými typy.

Materiál
1)  Hlavice otisků příležitostných razítek jsou zhotoveny z oceli ČSN 11370 nebo ze slitiny hliníku

      ČSN 424201.
2)  Dřevěné držátko razítka je vyrobeno z tvrdého dřeva (např. dub), hlazené,výška držátka je cca 10

      cm a průměr hlavice v horní části cca 3 – 3,5 cm. Držátko musí být vysoustružené tak, aby zajistilo
      komfortní úchop uživatelem. V dolní části je držátko opatřeno mosazným jemným stovkovým
      stoupáním o průměru cca 10 mm, kde je usazena hlavice.

Úpravy
3)  Na základě posouzení proveditelnosti úpravy zajistit provedení drobné změny v obrazové části

      razítka, a to zejména změnu v datu používání, drobnou textovou úpravu atd.

                                                                       Strana [|7 ](celkem |1[0 )]
           Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek

Příloha č. 2 – Ceník

KZM ¤                 Název ¤                                                                           ¤
                                                                      Cena v Kč bez DPH
090004* ¤             Příležitostné ryté razítko ¤                    za úkon / ks ¤

6184990035 ¤ Příležitostné ryté razítko – oprava/úprava¤                                                ¤
                                                                                 6 450,- ¤

                                                                                                        ¤
                                                                                 1 950,- ¤

                   ¤

¤

                      Strana |[8 ](celkem [|10 ])
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek
Příloha č. 3 – Všeobecné obchodní podmínky pro dodávky zboží
(Tato strana je úmyslně ponechána prázdná. VOP následují na další straně)
Page Break

                                                                       Strana |9[ ](celkem |1[0 ])
                   Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek
Příloha č. 4 – Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb
(Tato strana je úmyslně ponechána prázdná. VOP následují na další straně)

                                                                       Strana 1|[0 ](celkem 1|[0 ])