Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Číslo 2020/06093 Česká pošta, s.p. ¤ ¤ ¤ se sídlem: ¤ IČO: ¤ Politických vězňů 909/4, 225 99, Praha 1 ¤ ¤ DIČ: ¤ zastoupen: ¤ 47114983 ¤ ¤ zapsán v obchodním rejstříku ¤ bankovní spojení: ¤ CZ47114983 ¤ ¤ dále jako „ Objednatel “ ¤ Mgr. Martinem Paruchem MBA, ředitelem divize finanční ¤ služby a prodej ¤ a Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 ¤ ¤ XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXX XXXXX ¤ XX XXX XXXXXXXXXXXXXXX ¤ ¤ INTERSIGN, s.r.o. ¤ ¤ se sídlem: ¤ Praha 4 – Libuš, Libušská 109/258, PSČ 14200 ¤ ¤ IČO: ¤ 28912748 ¤ ¤ DIČ: ¤ CZ28912748 ¤ ¤ zastoupen: ¤ Jaroslavem Sýkorou, jednatelem ¤ ¤ zapsán/a v obchodním rejstříku ¤ C 152740 vedená u Městského soudu v Praze ¤ ¤ bankovní spojení: ¤ XXXXXXXXXXXXXXXX ¤ ¤ ¤ dále jako „ Dodavatel “ ¤ (Objednatel a Dodavatel budou v této smlouvě označováni jednotlivě jako „ Smluvní strana “, a společně jako „ Smluvní strany “) uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ Občanský zákoník “), tuto rámcovou dohodu o dodávkách příležitostných rytých razítek (dále „ Smlouva “). Strana [|1 ](celkem |[10 )] Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Preambule Objednatel provedl dle interních předpisů výběrové řízení k veřejné zakázce „Příležitostná rytá razítka“ (dále jen „ Výběrové řízení “) na uzavření této Smlouvy. Tato Smlouva je uzavírána s Dodavatelem na základě výsledku Výběrového řízení. 1. Účel a předmět Smlouvy 1.1. Účelem této Smlouvy je stanovení podmínek a právního rámce pro uzavírání dílčích smluv mezi Dodavatelem a Objednatelem na dodávku níže definovaného zboží a na zajištění úprav a oprav rytých razítek pro potřeby pošt a poštovního provozu (dále jen „ Dílčí smlouva “), a to na základě objednávek Objednatele. 1.2. Předmětem Smlouvy je stanovení práv a povinností Smluvních stran pro postup při uzavírání Dílčích smluv a) na prodej a koupi příležitostných rytých razítek jejichž specifikace, vč. druhu a jakosti, je uvedena v Příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen „ Zboží “), b) opravy a úpravy příležitostných rytých razítek (dále jen „ Služby “); (plnění dle písm. a) a b) tohoto odstavce Smlouvy společně dále jen jako „ Plnění “). 1.3. Dodavatel se zavazuje dodat Objednateli požadované Plnění na základě objednávky doručené Objednatelem Dodavateli a následně uzavřené Dílčí smlouvy. Objednávka musí obsahovat minimálně tyto náležitosti: a ) identifikační údaje Dodavatele a Objednatele ; b ) číslo a datum vystavení o bjednávky; c ) číslo Smlouvy; d ) specifikaci Plnění ( včetně KZM , jeho množství a popis u včetně grafického návrhu ) ; e ) c enu; f ) dobu a místo dodání Plnění; a g ) podpis oprávněné osoby Objednatele . 1.4. Objednatel je oprávněn, avšak nikoli povinen, vystavovat dle svého uvážení objednávky ode dne účinnosti této Smlouvy. Každá takto vystavená objednávka se považuje za návrh na uzavření Dílčí smlouvy za podmínek stanovených touto Smlouvou. Dodavatel je povinen písemně potvrdit objednávku ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů od jejího doručení Objednatelem. 1.5. Potvrzení objednávky musí obsahovat minimálně tyto náležitosti: a ) identifikační údaje Objednatele a Dodavatele ; b ) číslo o bjednávky, která je potvrzována; a c ) podpis oprávněné osoby Dodavatele . 1.6. V případě, že objednávka nebude splňovat uvedené minimální náležitosti, má Dodavatel povinnost na tuto skutečnost neprodleně upozornit Objednatele. Objednatel je poté povinen vystavit novou objednávku a Dodavatel je povinen ji ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů od jejího doručení písemně potvrdit. Strana [|2 ](celkem [|10 ]) Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek 1.7. Potvrzení objednávky, které obsahuje dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny se považuje za odmítnutí objednávky a tvoří nový návrh Dodavatele na uzavření Dílčí smlouvy, a to i v případě takového dodatku, výhrady, omezení nebo jiné změny, které podstatně nemění podmínky objednávky. Dílčí smlouva je v takovém případě uzavřena pouze tehdy, pokud tento nový návrh Objednatel písemně potvrdí a doručí zpět Dodavateli. 1.8. Doručením potvrzení objednávky Objednateli dojde k uzavření Dílčí smlouvy, přičemž, není-li v Dílčí smlouvě stanoveno jinak, aplikují se na práva a povinnosti Smluvních stran dle této Dílčí smlouvy v celém rozsahu práva a povinnosti Objednatele a Dodavatele stanovená touto Smlouvou. 1.9. Počet objednávek vystavených Objednatelem není omezený. Současně platí, že Objednatel není povinen objednávku vystavit. 1.10. Dodavatel se zavazuje poskytnout Objednateli Plnění za podmínek uvedených v této Smlouvě a v Dílčí smlouvě ve sjednaném sortimentu, množství, jakosti a čase a v případě koupě Zboží převést na Objednatele vlastnické právo ke kupovanému Zboží. 1.11. Objednatel se zavazuje zaplatit za Plnění poskytnuté v souladu s touto Smlouvou a Dílčí smlouvou cenu dle článku 2 této Smlouvy. 2. Cena 2.1. Cena za poskytnutí Plnění odpovídá součinu jednotkových cen jednotlivých složek Plnění a počtu složek Plnění poskytnutých Objednateli na základě Dílčí smlouvy (dále jen „ Cena “). Cena každé jednotlivé složky Plnění je uvedena v Příloze č. 2 Smlouvy. 2.2. Maximální cena Předmětu plnění dodaného na základě této Smlouvy nesmí převýšit částku 1 500 000,- Kč bez DPH . 2.3. Objednatel neposkytuje Dodavateli jakékoliv zálohy na Cenu. 2.3. Cena každé jednotlivé složky Plnění zahrnuje veškeré náklady Dodavatele spojené s plněním Smlouvy, Dílčí smlouvy a poskytnutím Plnění Objednateli. Cena je cenou konečnou, nejvýše přípustnou a nemůže být zvýšena bez předchozího písemného souhlasu Objednatele. V ceně každé jednotlivé složky Plnění jsou zahrnuty zejména: a) náklady na dopravu spojenou s poskytnutím Plnění v místě určeném Objednatelem; b) náklady na balení a označení Zboží či razítek nebo rytých pomůcek určených k opravě nebo úpravě ve smyslu odst. 1.2 písm. b) Smlouvy (dále jen „ Předmět Služeb “) dle požadavků Objednatele; c) clo, celní poplatky, daně (vyjma DPH, která bude připočítána v souladu s odst. 2.4. Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „ VOP “) a zálohy; d) recyklační poplatky a ekologická likvidace Zboží či Předmětu Služeb a činnosti s ní spojené; e) záruka za jakost v rozsahu stanoveném Smlouvou; a f) veškeré jiné náklady a poplatky nezbytné pro řádné plnění Smlouvy. Strana |3[ ](celkem |[10 )] Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek 3. Doba, místo a podmínky plnění 3.1. Plnění, vyjma mimořádných případů níže uvedených, je Dodavatel povinen poskytnout Objednateli nejdéle do 3 kalendářních týdnů od dne doručení objednávky Dodavateli, a to vždy v pracovní dny v čase od 8:00 do 13:30. V mimořádných případech (urgentí potřeba zajištění razítka na aktuální téma) je Dodavatel povinen dodat Objednateli 1 ks příležitostného razítka nejdéle do 48 hodin od doručení objednávky v pracovní dny a v čase uvedeném výše; v tomto případě se úprava lhůt dle odst. 1.4 a 1.6 této Smlouvy nepoužije. 3.2. Místem plnění je Postfila, sklad cenin, Ortenovo náměstí 16, 170 24 Praha 7, nebo jiné logistické pracoviště, jehož adresa bude uvedena na objednávce. 3.3. V případě poskytnutí Služeb je Dodavatel povinen po potvrzení objednávky ve smyslu čl. 1 Smlouvy dostavit se na místo plnění uvedené v předchozím odstavci Smlouvy k převzetí Předmětu Služeb, a to osobně, případně prostřednictvím osoby, která se prokáže plnou mocí vystavenou Dodavatelem. O předání Předmětu Služeb bude mezi Objednatelem a Dodavatelem sepsán předávací protokol. 3.4. Termín a místo poskytnutí Plnění lze změnit jen s výslovným a předchozím souhlasem obou Smluvních stran. 4. Platební podmínky 4.1. Daňové doklady budou vystavovány Dodavatelem vždy bezodkladně po poskytnutí Plnění Objednateli a bude v nich vyúčtován Předmět plnění převzatý Objednatelem bez jakýchkoliv vad. 4.2. Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho vystavení Dodavatelem. 4.3. Dodavatel se zavazuje, že na výzvu Objednatele bude akceptovat oboustranné elektronické zasílání dokladů spojených s realizací nákupu (zejména daňové doklady) prostřednictvím portálu SAP Ariba Network. Dodavatel se zavazuje v takovém případě zaregistrovat na portále SAP Ariba Network. Objednatel iniciuje registraci Dodavatele k portálu SAP Ariba Network zasláním elektronické výzvy na kontaktní e-mail Dodavatele (odst. 6.5 Smlouvy). Objednatel prohlašuje, že pro požadované aktivity Dodavatele v rámci nákupního procesu je postačující registrace se standardním účtem Ariba Network, který je bezplatný. Je-li Dodavatel již v SAP Ariba Network registrován, pak lze pro elektronickou komunikaci využít existující AN-ID. 4.4. Nevyzval-li Objednatel Dodavatele k zasílání daňových dokladů prostřednictvím portálu SAP Ariba ve smyslu odst. 4.3 této Smlouvy, zašle Dodavatel fakturu - daňový doklad Objednateli způsobem dle odst. 2.6 VOP. 5. Záruka za jakost 5.1. Dodavatel poskytuje Objednateli záruku za jakost Zboží v délce 24 měsíců ode dne převzetí Zboží Objednatelem. Záruční doba neběží po dobu, po kterou Objednatel nemůže užívat Zboží pro jeho vady, za které odpovídá Dodavatel. V případě, že je namísto vadného Zboží dodáno náhradní Zboží, běží doba záruky za jakost znovu v délce 24 měsíců ode dne převzetí náhradního Zboží Objednatelem. 5.2. Dodavatel poskytuje Objednateli záruku za jakost poskytnuté Služby v délce 12 měsíců ode dne převzetí Předmětu Služby Objednatelem bez jakýchkoliv vad a nedodělků. Zárukou přejímá Dodavatel závazek, že Předmět Služeb v rozsahu provedených Služeb bude po tuto dobu způsobilý pro použití k obvyklému účelu, a že si zachová obvyklé vlastnosti. Záruční doba Strana 4|[ ](celkem [|10 )] Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek neběží po dobu, po kterou Objednatel nemůže užívat Předmět Služeb pro vady, za které odpovídá Dodavatel. 5.3. Dodavatel odpovídá za jakoukoliv vadu, jež se vyskytne v době trvání záruky. Objednatel je povinen záruční vady oznámit Dodavateli nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od jejich zjištění. 6. Závěrečná ustanovení 6.1. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu Smluvními stranami a uzavírá se na dobu určitou, a to na 48 měsíců nebo do vyčerpání maximální ceny dle této Smlouvy sjednané v odstavci 2[| .2 ]této Smlouvy, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Pro případ, že tato Smlouva není uzavírána za přítomnosti obou Smluvních stran, platí, že Smlouva nebude uzavřena, pokud ji Dodavatel podepíše s jakoukoliv změnou či odchylkou, byť nepodstatnou, nebo dodatkem. To platí i v případě připojení obchodních podmínek Dodavatele, které budou odporovat svým obsahem jakýmkoliv způsobem textu této Smlouvy, případně VOP. 6.2. Smluvní strany výslovně potvrzují, že si vzájemně sdělily veškeré okolnosti důležité pro uzavření Smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že se dohodly o veškerých náležitostech Smlouvy. 6.3. Smluvní strany potvrzují, že si při uzavírání Smlouvy vzájemně sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž ví nebo vědět musí, tak, aby se každá ze Smluvních stran mohla přesvědčit o možnosti uzavřít platnou Smlouvu a aby byl každé ze Smluvních stran zřejmý zájem druhé Smluvní strany Smlouvu uzavřít. 6.4. Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá Smluvní strana obdrží po jednom. 6.5. Kontaktní údaje Smluvních stran pro doručování jsou následující: Kontaktní osoba Objednatele: Ve věcech technických a filatelistických: XXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX] Ve věci dodávek Zboží a Služeb: XXXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Ve věcech objednávek: XXXX XXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kontaktní osoba Dodavatele: XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 6.6. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy: Příloha č. 1 – Specifikace předmětu Plnění Příloha č. 2 – Ceník Příloha č. 3 – Všeobecné obchodní podmínky pro dodávky zboží Příloha č. 4 – Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb Strana 5[| ](celkem 1|[0 ]) Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek 6.7. Smluvní strany potvrzují, že se s textem obou VOP seznámily před podpisem této Smlouvy a je jim znám jejich význam v souladu a ve spojitosti se Smlouvou. Dále Smluvní strany potvrzují, že veškerým ustanovením Smlouvy a VOP plně a bez jakýchkoli obtíží porozuměly a nepovažují je za nevýhodná. VOP představují závaznou a nedílnou součást Smlouvy. 6.8. Dodavatel podpisem této Smlouvy výslovně přijímá následující ustanovení VOP [3.5., 3.11., 3.13., 5.2., 5.3., 5.7., 6.1., 8.3., 8.5., 12.3., 13.2., 13.3.]. NA DŮKAZ TOHO, že Smluvní strany s obsahem Smlouvy souhlasí, rozumí ji a zavazují se k jejímu plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné a vážné vůle prosté tísně, zejména tísně finanční. V Praze dne: _____________¤ ¤ V Praze dne: _____________¤ ¤ ¤ ¤ ________________________________________ ________________________________________ Mgr. Martin Paruch MBA Jaroslav Sýkora ¤ ředitel divize finanční služby a prodej jednatel Česká pošta, s.p. ¤ INTERSIGN, s.r.o. ¤ ¤ ¤ ¤ Strana |6[ ](celkem |1[0 ]) Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Příloha č. 1 – Specifikace předmětu Plnění Příležitostné razítko Příležitostné razítko je zvláštní druh denního razítka používaného při určité význačné události a slavnostní příležitosti k razítkování podaných poštovních zásilek a poštovních známek k propagačním, památkovým a sběratelským účelům; kromě legendy obsahuje zpravidla vhodnou kresbu, příležitostný text apod. Na příležitostném razítku není poštovní směrovací číslo. Příležitostné razítko je možné přizpůsobit individuálnímu grafickému ztvárnění včetně jeho obrysového tvaru a rozměrů. Razítko nesmí mít pouze ostré hrany, které by vadily při razítkování. Technické požadavky 1 ) Rozměry u příležitostných razítek nejsou stanoveny, vycházení z předaného výtvarného návrhu. Doporučuje se rozměrová řada průměrů 30mm; 35 mm; 45 mm. 2) Hloubka rytiny se doporučuje provést 0,75 mm ± 0,2 mm. 3) Rytina musí být provedena dokonale, písmena a číslice musí být stejnoměrně rozložena. 4) V závislosti na termínu používání razítka je datum v razítku tvořeno pevnými či výměnnými typy. Materiál 1) Hlavice otisků příležitostných razítek jsou zhotoveny z oceli ČSN 11370 nebo ze slitiny hliníku ČSN 424201. 2) Dřevěné držátko razítka je vyrobeno z tvrdého dřeva (např. dub), hlazené,výška držátka je cca 10 cm a průměr hlavice v horní části cca 3 – 3,5 cm. Držátko musí být vysoustružené tak, aby zajistilo komfortní úchop uživatelem. V dolní části je držátko opatřeno mosazným jemným stovkovým stoupáním o průměru cca 10 mm, kde je usazena hlavice. Úpravy 3) Na základě posouzení proveditelnosti úpravy zajistit provedení drobné změny v obrazové části razítka, a to zejména změnu v datu používání, drobnou textovou úpravu atd. Strana [|7 ](celkem |1[0 )] Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Příloha č. 2 – Ceník KZM ¤ Název ¤ ¤ Cena v Kč bez DPH 090004* ¤ Příležitostné ryté razítko ¤ za úkon / ks ¤ 6184990035 ¤ Příležitostné ryté razítko – oprava/úprava¤ ¤ 6 450,- ¤ ¤ 1 950,- ¤ ¤ ¤ Strana |[8 ](celkem [|10 ]) Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Příloha č. 3 – Všeobecné obchodní podmínky pro dodávky zboží (Tato strana je úmyslně ponechána prázdná. VOP následují na další straně) Page Break Strana |9[ ](celkem |1[0 ]) Rámcová dohoda o dodávkách příležitostných rytých razítek Příloha č. 4 – Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb (Tato strana je úmyslně ponechána prázdná. VOP následují na další straně) Strana 1|[0 ](celkem 1|[0 ])